KILLZONE : Shadow Fall [PS4]
1141 svar till detta ämne
Postad 11 February 2014 - 08:06
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Gött blir igår!
Har ju fortfarande ingen mic men funderar starkt på att köra det medföljande headsetet. Var ju mer än en gång som man kände att man behövde hojta till!
Sen var det nåt knas med ljudet ut. Kunde av någon anledning bara höra beat_Strandh. Så när vi lirade igår så var det som att lyssna på en timmes monolog! Tur att han mest säger vettiga saker!:-)
tror det har att göra med att folk inte har öppnat upp portarna för PS4an i sina routrar osv... jag har gjort allt sånt och jag har aldrig några problem med voice chat, party etc.. haha du måste vara den första som sagt att jag har något vettigt att säga. det tackar man för
Redigerat av beat_strandh, 11 February 2014 - 08:06.
Postad 11 February 2014 - 09:10
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
FYI. Man kan döda med en tazer på en sniperrifle. Iofs mörade jag upp fi med en stun drone sen köra jag tazer 2 gånger i honom.
edit: Skelle prövat lyckan med share kom jag på.... såg lite roligt ut
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 11 February 2014 - 09:11.
Postad 11 February 2014 - 09:36
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
FYI. Man kan döda med en tazer på en sniperrifle. Iofs mörade jag upp fi med en stun drone sen köra jag tazer 2 gånger i honom. 
fick mig att remenissa lite om medic kills i KZ2. så jäkla roligt och skönt sett att ta någons liv... bzzzzzz U dead man!
Postad 11 February 2014 - 14:39
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Och var var du igår då? Less talk more walk baby
Har fortfarande en sjuk son, en halvtidssjukskriven sambo, ett arbete och en bostadsrättsförening att ta hand om men visst......taskig prioritering av mig.......
Postad 11 February 2014 - 14:40
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
mycket, skärpning primare!!!
Postad 11 February 2014 - 15:48
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Har fortfarande en sjuk son, en halvtidssjukskriven sambo, ett arbete och en bostadsrättsförening att ta hand om men visst......taskig prioritering av mig.......
familjen förstår jag, arbetet med men bostadsrättsförening???????
Postad 11 February 2014 - 15:55
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Med tanke på att jag är ordförande så innebär det de facto att jag driver ett "företag" med omsättning på 11 miljoner och en balansomslutning på 145 miljoner, dvs jag har två jobb och en familj att ta hand om.
Postad 11 February 2014 - 16:21
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Med tanke på att jag är ordförande så innebär det de facto att jag driver ett "företag" med omsättning på 11 miljoner och en balansomslutning på 145 miljoner, dvs jag har två jobb och en familj att ta hand om.
haha lurad!
Postad 11 February 2014 - 18:55
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Fick ett mess från en motståndare igår, tror jag. När vi spelade på penthouse. Eller matchen innan, eller från en medspelare.
...Whatever. Ovanligt med positiva mess, brukar annars bara få skäll..
Postad 11 February 2014 - 20:54
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
ett MHB fan ju
Postad 12 February 2014 - 11:55
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1166 inlägg
Postad 17 February 2014 - 22:02
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg

EDIT: 1595 challenges increased to 1682 after 1.10 patch
Postad 17 February 2014 - 23:01
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Såg det. Men just nu är det BF4 som gäller tills nya KZ banor kommer. Eller om det är ett häng som är inne å lirar. Har varit lite tomt sista veckan.
Postad 18 February 2014 - 00:17
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Mm, har själv inte spelat ett jota av flera anledningar. Börjar dock dra i MP tarmen en aning
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 18 February 2014 - 00:18.
Postad 24 February 2014 - 15:13
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Tänkte jag skulle plocka de sista troféerna i detta spel då jag liks har fixat alla online diton och i stort sett alla andra.
Kvar är inte dö under kampanjen och collectibles.
Collectibles?! Detta skit borde förbjudas från alla spel. Drygt värre att leta i hörn och vrår efter 98st olika jeffla skräpsaker... suck..
Postad 24 February 2014 - 15:46
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Tänkte jag skulle plocka de sista troféerna i detta spel då jag liks har fixat alla online diton och i stort sett alla andra. Kvar är inte dö under kampanjen och collectibles.
Collectibles?! Detta skit borde förbjudas från alla spel. Drygt värre att leta i hörn och vrår efter 98st olika jeffla skräpsaker... suck..
haha snacka om att se till att få valuta för sina pengar. lycka till Morlock
Postad 26 February 2014 - 13:40
GAMERZQNE
-
GAMERZQNE
-
Användare
-
-
117 inlägg
Smackar ut ett stycke fråga här. Sugen på killzone då jag gillade de andra delarna så lutar det åt köp.
Men jag kom på varför de andra spelen drev mig till vaninne online. Det var någon klass som kunde
maskera sig som ens egen klass och teamfärgen ändrades även på den spelaren om jag minns rätt.
Är det så i denna killzone med?
Postad 26 February 2014 - 13:44
JoLa247
-
JoLa247
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Nej, den är borta, sabotör tror jag klassen hette. Personligen gillade jag den.. Nej, den är borta, sabotör tror jag klassen hette. Personligen gillade jag den..
Postad 26 February 2014 - 13:44
GAMERZQNE
-
GAMERZQNE
-
Användare
-
-
117 inlägg
Sweet!
Det var nog det enda som stoppade ett köp.
/Tack
Postad 26 February 2014 - 13:48
JoLa247
-
JoLa247
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Så lite så. Hoppas du gillar det!
Postad 26 February 2014 - 14:13
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Vore kul om de introducerade en ny klass med nya vapen. Till ex en sabotör. Med detta skin;  Eller katten;
Postad 26 February 2014 - 14:47
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
nä nya vapen är det enda som behövs tycker jag och kanske nya skins till dem klasserna somr edan finns. vi ska inte hålla på och ändra balansen här inte
men vad har hänt med alla. bara för att jag provade på BF4 i några veckor verkar alla ha försvunnit. har folk tröttnat???
Postad 26 February 2014 - 15:37
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
nä nya vapen är det enda som behövs tycker jag och kanske nya skins till dem klasserna somr edan finns. vi ska inte hålla på och ändra balansen här inte 
men vad har hänt med alla. bara för att jag provade på BF4 i några veckor verkar alla ha försvunnit. har folk tröttnat???
Försvinner den drivande kraften är det ju meningslöst att sitta och lira random.
Postad 26 February 2014 - 15:44
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Jag har spelat 24/7 den senaste månaden och känt mig OERHÖRT IGNORERAD av herr Strandh!
Därför har jag spelat SP istället....
Postad 26 February 2014 - 16:04
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Jag har spelat 24/7 den senaste månaden och känt mig OERHÖRT IGNORERAD av herr Strandh!
Därför har jag spelat SP istället....
Försvinner den drivande kraften är det ju meningslöst att sitta och lira random.
nu får jag faktiskt lite dåligt samvete. Det är alltså JAG som har svikit ER och inte tvärtom. hmmm men skickar ni en inbjudan till mig så lovar jag att joina. kram
Postad 26 February 2014 - 23:21
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Nu platinum, kan man köra MP igen... Trodde de nya kartorna skulle ha hunnit komma innan jag var klar men icke
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 February 2014 - 23:21.
Postad 27 February 2014 - 07:59
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Nu platinum, kan man köra MP igen... Trodde de nya kartorna skulle ha hunnit komma innan jag var klar men icke 
grattis. ja, två banor borde dem ju ha blivit färdiga med sedan länge men detta bekräftar nog bara mina tankar om att det är ett väldigt litet team som supportar detta spels post-produktion eller vad man ska kalla det. tror dem satsar nästan allt på den nya IPn... aja... så länge dem kommer med några fler nya banor innan sommaren, släpper vapen DLC och implementerar regionlock så man enbart möter folk från samma kontinent så kommer jag iaf att spela detta spel lite till och från det närmsta året.
Postad 27 February 2014 - 13:05
rob08
-
rob08
-
Amatör
-
-
81 inlägg
Hoppas kunna spela lite på lördag fm.
Dags för nya banor absolut.
Postad 27 February 2014 - 23:21
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Spelade ett par matcher ikväll (helt ensam......) och jo, det behövs minst en ny klass och minst ett nytt vapen på de befintliga klasserna och nya abilites på den nya klassen. Är ju för böveln support överallt...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 February 2014 - 23:21.
Postad 28 February 2014 - 07:51
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Är ju för böveln support överallt...
men ingen kör spawn eller?
Postad 28 February 2014 - 07:56
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
en "infiltratörklass" som inte ser ut som fienden men kanske liiite lik och huvudabilitien skulle vara att inte kunna upptäckas av drones och turrets. vad dem andra abiliterna skulle vara vet jag inte. kanske en blandning av några befintliga.
Postad 28 February 2014 - 23:14
JoLa247
-
JoLa247
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Nya kartor den 5e, free-2-play i en vecka för de som inte skaffat de än och klan comps. Nu får vi allt köra lite snart!
http://killzone.com/...ccess-Week.html
Postad 28 February 2014 - 23:54
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Sweet!
Hoppas många kör gratis-versionen och blir hooked så populationen ökar
Alla som vill köra gratisveckan kan ladda hem det redan nu.
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-gb/games/killzone-shadow-fall-open-weekend/cid=EP9000-CUSA00008_00-KZ4RELEASEOPENWE
Postad 01 March 2014 - 10:44
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
sweeet! hoppas på lite nytt blod och att nya banorna blir bra. Vill verkligen spela detta spel. det var ju så jäkla bra och roligt runt jul och i början på året. sen bara dog det
Postad 03 March 2014 - 10:58
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
I veckan ska man försöka lära sig det här spelet. Dumt att inte ge det en chans när det är gratis.
Måste säga att det är en riktigt smart idé att låta folk prova spelet i en vecka, tänk så många nya spelare dom kan få.
Postad 03 March 2014 - 11:14
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
I veckan ska man försöka lära sig det här spelet. Dumt att inte ge det en chans när det är gratis.
Måste säga att det är en riktigt smart idé att låta folk prova spelet i en vecka, tänk så många nya spelare dom kan få.
Nice Walkii. Då ses vi online någon kväll. Hoppas du inte avfärdar detta spel efter någon timme bara. Man måste ge det tid. Det är väldigt olikt BF4 och det är lite småjobbigt att vänja sig med att det är segare rörelser och ingen aimassist. Efter att jag lirat 2 veckor BF4 provade jag några matcher KZ och det var som att börja om från början. Får se om den gamla formen kommer tillbaks i veckan
Postad 03 March 2014 - 14:58
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Började visst den 4'e för oss i europa.
Postad 03 March 2014 - 15:15
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
sweeet! hoppas på lite nytt blod och att nya banorna blir bra. Vill verkligen spela detta spel. det var ju så jäkla bra och roligt runt jul och i början på året. sen bara dog det 
Jag började spela lite Killzone: SF i förra veckan då jag måste ha någonting annat att spela än bara BF4. So far so good så att säga, men jag har inte spelat Killzone sedan 2:an var på tapeten och jag känner mig skapligt förvirrad ute på slagfältet. Det är många funktioner jag inte förstår mig på än och att hitta på MP-banorna... Njae.  Jag har dock fått mersmak och jag kommer att fortsätta spela detta spel framöver, så det är bara att härja till om du ser att jag sitter och spelar och känner för att snacka lite skit.  I veckan ska man försöka lära sig det här spelet. Dumt att inte ge det en chans när det är gratis.
Som sagt. Det kommer kännas grymt jobbigt och annorlunda de första timmarna om man är en inbiten BF-spelare, men ge spelet en kväll eller två innan du säger bu eller bä.
Postad 03 March 2014 - 20:33
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Jag började spela lite Killzone: SF i förra veckan då jag måste ha någonting annat att spela än bara BF4. So far so good så att säga, men jag har inte spelat Killzone sedan 2:an var på tapeten och jag känner mig skapligt förvirrad ute på slagfältet. Det är många funktioner jag inte förstår mig på än och att hitta på MP-banorna... Njae. 
Jag har dock fått mersmak och jag kommer att fortsätta spela detta spel framöver, så det är bara att härja till om du ser att jag sitter och spelar och känner för att snacka lite skit. 
Som sagt. Det kommer kännas grymt jobbigt och annorlunda de första timmarna om man är en inbiten BF-spelare, men ge spelet en kväll eller två innan du säger bu eller bä. 
Blir lite mp efter jag kört ut sp. Har inte så långt kvar! Sen tänkte jag med försöka mig på att panga lite i mp! Jag hakar på någon dag så är vi två förvirrade spelare!
Postad 04 March 2014 - 02:49
solitarypredator
-
solitarypredator
-
Lärjunge
-
-
440 inlägg
Först rundorna Killzone avklarat.
Ett riktigt snyggt lir som inte alls känns så "klumpigt" som ni fått mig att tro.
Jag hoppade in i kväll nästan helt utan förväntningar men jag och walkiii hade riktigt roligt även fast vi inte förstod mycket utav alla prylar!
Som vanligt hamnade man i Samhall laget så jag och walkiii fick göra allt, Vart knivad hur många gånger som helst av en osynlig snubbe.
Gick ändå 29 - 13 en runda så aimassist verkar inte behövas även om det underlättar en del, iofs känns killsen mer belönande utan.
Slutsatsen av det här är att jag fick en känsla av att jag vill spela mer men jag behöver lite tips osv.
Vilket vapen ska man köra med?
Hur får man turrets och grejjer?
Hur blir man osynlig?
Fruktansvärt lite spelare online också vilket känns oförtjänt för dom timmarna jag lirade kändes det som ett genomtänkt lir med bra hitboxes, stabil fps och lite lagg.
Killen som kom på att blanda gamemodes borde få medalj kan jag känna också! Likaså killen som kom på att låta folk testa det i en vecka gratis.
Ska dock inte säga för mycket men det här får iaf en chans nu så vi syns imorrn boys!
Strandh och morlock får gärna joina oss och guida lite, det vore nice!
Postad 04 March 2014 - 03:02
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Ett riktigt snyggt lir som inte alls känns så "klumpigt" som ni fått mig att tro. Jag hoppade in i kväll nästan helt utan förväntningar men jag och walkiii hade riktigt roligt även fast vi inte förstod mycket utav alla prylar!
Som vanligt hamnade man i Samhall laget så jag och walkiii fick göra allt, Vart knivad hur många gånger som helst av en osynlig snubbe. Gick ändå 29 - 13 en runda så aimassist verkar inte behövas även om det underlättar en del, iofs känns killsen mer belönande utan.
Slutsatsen av det här är att jag fick en känsla av att jag vill spela mer men jag behöver lite tips osv.
Vilket vapen ska man köra med? Hur får man turrets och grejjer? Hur blir man osynlig?
Fruktansvärt lite spelare online också vilket känns oförtjänt för dom timmarna jag lirade kändes det som ett genomtänkt lir med bra hitboxes, stabil fps och lite lagg. Killen som kom på att blanda gamemodes borde få medalj kan jag känna också! Likaså killen som kom på att låta folk testa det i en vecka gratis.
Ska dock inte säga för mycket men det här får iaf en chans nu så vi syns imorrn boys!
What he said...  Hade dock lite problem med grafiken, det blev väldigt ansträngt för mina ögon. Men jag kanske va trött i ögonen sen innan, får se hur nästa session blir. ställde även ner gamman till 30% för att få det lite mer skonsamt. Visst va styrningen lite annorlunda och ingen aimassisst va lite drygt i början, men det är ju en vanesak. Håller mig på en plus kd iaf.  Ett positivt första intryck blev det iaf.
Postad 04 March 2014 - 08:09
Megaman1
-
Megaman1
-
Beroende
-
-
1193 inlägg
What he said... 
Hade dock lite problem med grafiken, det blev väldigt ansträngt för mina ögon. Men jag kanske va trött i ögonen sen innan, får se hur nästa session blir. ställde även ner gamman till 30% för att få det lite mer skonsamt.
Visst va styrningen lite annorlunda och ingen aimassisst va lite drygt i början, men det är ju en vanesak. Håller mig på en plus kd iaf. 
Ett positivt första intryck blev det iaf.
Är en hel del framedrops som kan vara riktigt jobbigt för ögonen i längden. Jag stör mig väldigt mycket, andra inte alls. Nog väldigt olika. Ska försöka komma tillbaka och lira lite snart igen. Har så j*vla många SP-spel som jag vill beta av bara. Får panik! =)
Postad 04 March 2014 - 08:47
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Ett riktigt snyggt lir som inte alls känns så "klumpigt" som ni fått mig att tro. Jag hoppade in i kväll nästan helt utan förväntningar men jag och walkiii hade riktigt roligt även fast vi inte förstod mycket utav alla prylar!
Som vanligt hamnade man i Samhall laget så jag och walkiii fick göra allt, Vart knivad hur många gånger som helst av en osynlig snubbe. Gick ändå 29 - 13 en runda så aimassist verkar inte behövas även om det underlättar en del, iofs känns killsen mer belönande utan.
Vilket vapen ska man köra med? Hur får man turrets och grejjer? Hur blir man osynlig?
Fruktansvärt lite spelare online också vilket känns oförtjänt för dom timmarna jag lirade kändes det som ett genomtänkt lir med bra hitboxes, stabil fps och lite lagg. Killen som kom på att blanda gamemodes borde få medalj kan jag känna också! Likaså killen som kom på att låta folk testa det i en vecka gratis.
jag får se om jag kan komma in i veckan. men antagligen blir det lir på fredag och lördag kväll. ¨då brukar det även vara lite mer spelare online. Ja det är på tok för lite spelare och det tråkiga med det är att det är anledningen till att matcher laggar etc.. man möter folk från sydamerika och usa väldigt ofta. finns ingen regionlock i detta spel tyvärr  Lagget som kan vara i detta spel är hundra ggr värre än något lagg jag upplevt i BF4 MEN man lider inte lika mycket av det då det i grunden endå tar så lång tid att döda. det blir liksom inga instakills utan mer ett mag man måste tömma för att döda men fiendern hinner inte vända sig om och döda en på en millisekund utan att man har en chans att göra något som i BF4. hehe ja Warzone med olika speltyper i samma match förstår jag inte riktigt varför inte andra spel har anamat. Det är verkligen Killzones största storhet  och resultatet blir väldigt dynamiska matcher där man utnyttjar varenda hörn av banorna förutsatt att lagen är balanserade.
Postad 04 March 2014 - 08:56
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
bästa vapnen hittar du i Assaultklassen: StA409 Keyzer, M55 Rumbler, LS36 Breacher i Supportklassen, som förövrigt har dem bästa abilities, hittar du två bra vapen: StA59B Pulver & VC30 Sickle. Scoutklassen har jag inte så mycket erfarenhet av men det är denna klass som har en ability att vara osynlig (cloak). Alla Abilities och vapen är upplåsta från början. Men attachment låser man upp genom att göra olika challanges. Sedan så levlar du även dina Abilities så att dem håller längre samt att cooldown blir kortare. Abilities är specifika för varje klass och du har alltid en mainability som inte går att byta och sedan har du en second ability där du kan välja lite. Inne i match får du fram dina abilities genom att trycka på vänstra styrkorset (main ability) och högra styrkorset (second ability)
Redigerat av beat_strandh, 04 March 2014 - 08:58.
Postad 04 March 2014 - 11:18
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Nog för att fps-marknaden är ganska hård i konsolvärlden, men man tycker att det ska vara fler än 1500st online. Det är synd, för connection blir ju verkligen lidande av det. Men det är som du säger strandh, man märkte inte av det lika uppenbart som i andra spel. Men det va vissa gånger som man såg nån gubbe åka skridskor.
Jag gillade Keyser söze vapnet. Men blev konstant dödad av pulver, så får kanske ta o kolla upp det.
Diggade skarpt att det va flera olika speltyper i samma match, man va tvungen att vara med i matchen hela tiden.
Detta är ju bara första intryck, så dom kan ju ändras. Men i slutet av veckan vet vi om det kan bli ett nytt spel eller inte.
Postad 04 March 2014 - 12:20
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Nog för att fps-marknaden är ganska hård i konsolvärlden, men man tycker att det ska vara fler än 1500st online. Det är synd, för connection blir ju verkligen lidande av det. Men det är som du säger strandh, man märkte inte av det lika uppenbart som i andra spel. Men det va vissa gånger som man såg nån gubbe åka skridskor.
Jag gillade Keyser söze vapnet. Men blev konstant dödad av pulver, så får kanske ta o kolla upp det.
Diggade skarpt att det va flera olika speltyper i samma match, man va tvungen att vara med i matchen hela tiden.
Detta är ju bara första intryck, så dom kan ju ändras. Men i slutet av veckan vet vi om det kan bli ett nytt spel eller inte.
Pulvern är mitt favoritvapen men det har mer rekyl och muzzleflash än Keyzer och Rumbler. Att du blev dödad av Pulvern ofta är för att många vill lira Support och då är det det enklaste och bästa allround vapnet i den klassen. På dem mindre banorna med många trånga korridorer rekomenderar jag Sickle som är en pumpaction bössa värdig sitt namn  den är sinnesjukt bra på nära avstånd och det är vanligt att få två i samma smäll så att säga
Postad 04 March 2014 - 13:18
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Tycker det är roligt att spela scout med vultur. Lite mer sport så, easy-mode att spela med suport
Postad 04 March 2014 - 14:23
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Spelade ett par matcher precis. Jag får ont i ögonen av spelet, varför vet jag inte. Men misstänker att det har med färgsättningen att göra.
Postad 04 March 2014 - 15:08
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Spelade ett par matcher precis. Jag får ont i ögonen av spelet, varför vet jag inte. Men misstänker att det har med färgsättningen att göra.
knas förr hade jag en speciell TV-spel inställning på min TV när jag körde på PS3 men nu med 1080p och PS4 så kör jag samma inställningar som Blu-ray. Väldigt mjuk men samtidigt skarp upplevelse hemma hos mig faktiskt prova att bara dra ner kontrasten istället för gamman och prova även att ha 0 på skärpa. eller iaf så som du har när du kollar på film.
Redigerat av beat_strandh, 04 March 2014 - 15:11.
Postad 04 March 2014 - 15:24
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Har också en inställning för just spel på min tv och den är kalibrerad med dve. men får prova att ändra lite på den.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|