Igår gick det riktigt bra, från lvl 23 till 28 men spelade med polare som är lvl 27. Undrar om andra råkat ut för denna bug, jag gjorde igår 3-4 ggr:
https://www.youtube.com/watch?v=z0SnucKzq98
Redigerat av Lias08, 07 April 2016 - 08:02.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 07 April 2016 - 08:02 Igår gick det riktigt bra, från lvl 23 till 28 men spelade med polare som är lvl 27. Undrar om andra råkat ut för denna bug, jag gjorde igår 3-4 ggr:
https://www.youtube.com/watch?v=z0SnucKzq98 Redigerat av Lias08, 07 April 2016 - 08:02. Postad 07 April 2016 - 08:07 Det där har hänt mig flertalet ggr på Ps4 fast främst när jag suttit bakom skydd. Har även spawnat in i ett oändligt fall en gång. Trodde de hade fixat det på senaste uppdateringen men icke då nä. Postad 07 April 2016 - 08:12 Jag tror inte mina stats på både vapen och hälsa började klättra förrän jag var lvl 27 el nått. Låg väl på 5500dmg på mitt primary då. Boostades när jag köpte blueprints till vectorn. Fattar inte hur folk lyckas plocka så bra grejer. Har inte spelat på dryga veckan nu för det känns inte lönt när jag inte ens kan plocka en shotgunrusher. Skins till vapen har jag inte sett ett enda sen jag började spela. Inkl. båda betorna. Men de finns ju uppenbarligen =) Postad 07 April 2016 - 08:15 alltså, 150k+ dps och så kommer du inte få förrens du är lvl30, så oroa dig inte för den biten. det kommer.
vad gäller skins så droppar bossar (vet inte om det gäller alla) ibland skins, annars kan du köpa på klädesaffären.
ramlat genom marken har man gjort otaliga ggr. störigt som fan. Postad 07 April 2016 - 09:18 Jag märkte stor skillnad på mina vapen etc när jag klättrade från lvl 25 till 28 fick jag massa lila vapen, väst och allt annat. Nu behöver jag t ex inte skjuta 10 mag på stora bossen...det räcker med ett par headshot plus några handgranat och turret som grillar alla andra. Min polare fick en lila ak47 på lvl 26, brutal vapen.
Nu på lvl 28 spelet blev mer intressant, man är orädd och behöver inte gömma sig som en råtta som förr Postad 07 April 2016 - 10:05 nån som vet om nån boss droppar pistol?
var kan man hitta lista på vad bossarna droppar? Postad 07 April 2016 - 10:23
Mesta är ju random, men du får ju ett gult pistol recept när du kör klart storyn. Postad 07 April 2016 - 10:31
Jag fick en blå magnum igår när jag dödade en boss i Manhattan.
Klart man måste bry sig om stats för att nå lvl 30 enkelt och inte dö 100 gånger per mission För att nå lvl 30 snabbt man ska lira med folk som är högre lvl och göra missions och sidouppdrag, man får fett med poäng oavsett om han är aktiv eller gömmer sig bakom en låda under hela uppdraget. Igår jag och min polare körde ryska ambassaden, han lvl 27 och jag 24 tror jag, vi kämpade som fan att döda och inte dö. En polare är som är lvl 30 joinade oss och började kötta sönder, varje fiende ett skott Postad 07 April 2016 - 11:07 stats spelar typ ingen roll fram till 30, ta questrewards och randomdrops sen bara kötta. Går snabbast att spela med högre spelare såklart. random drop från bossen Postad 07 April 2016 - 12:30
Fast inga uppdrag är ju direkt svåra på normal. Och det finns ingen mening med att köra hard när man vill levla upp till 30. Efter 30 kan man börja titta på sina stats och skit.
Postad 07 April 2016 - 18:23 Mer ingående om hur ändringarna med crafting blir: http://tomclancy-the...cm:148-76770-32
Bl a ger alla namngivna bossar garanterad High End-drop i Item Level/Gear Score motsvarande deras level. Postad 07 April 2016 - 19:18
Bra! Förstod väl att det skulle komma något mer men som vanligt börjar folk hata utan att ha hela bilden. Postad 07 April 2016 - 19:50 det springer iväg på slutet. levla upp till level 30 innan dz, du tjänar inget på att vara låglevlad där inne då det du hittar ändå kommer att crappa bort sig. levlar du upp till level 30 och börjar hitta lite gula och lila saker så springer skadan iväg snabbt också. så det är bara det det hänger på =) Postad 08 April 2016 - 20:46 man kan plocka ihop rätt saftiga saker med det där ser jag fasen, kom hit, tisdag! fy fan vad jag nött det här spelet, har nog inte spelat ett spel såhär intensivt på länge känner jag =) Postad 09 April 2016 - 18:06 +1 Igår fick man för övrigt känna på hur det går om man är en grupp på 4 halvdana gubbar som försöker sig på challenging på Russian Consulate. Jag hatar tokrushande shotgunners med semiautohagelbrakare. Grisar! Eller har det blivit svårare efter patchen? Ja...så måste det vara... Redigerat av {OLD}Reaper, 09 April 2016 - 18:09. Postad 09 April 2016 - 19:12 nej, tyvärr så är det så att fler halvdana börjat spela challenge, och det blir en challenge för oss med bättre gear då =D Postad 09 April 2016 - 19:59
Ja det är synd om er som hann farma PC under exploitsen ;-)
Är det bara jag som inte får några daily missions idag? Bug? Postad 09 April 2016 - 21:13
Jag fick inte heller några daily, så jag körde Lincoln ett par gånger istället :/
Postad 10 April 2016 - 06:28
Aha, troligtvis inga dailies förrän incursions kommer
http://divisionfield...ailies-massive/ Oh well...man kanske ska tokfarma komponenter till crafting tills dess då. Eller så får det bli running man i DZ. Postad 10 April 2016 - 09:08
Jag undrar egentligen om det här med droprates i dz, har nött i två kvällar ganska långa pass nu. Jag fick två high end i fredags, en jag spelade med fick sju. Igår fick jag en och samma person fick 10. Är ju inga höga odds på att det är rena tillfälligheter. Jag har högre scavanger men det skall ju inte spela in då det skall ha att göra med kvalitén på droppen och inte dropraten. Någon som vet. Någon som vet om det finns någon annan peark som spelar in eller om jag bara har haft sjuk otur?
Redigerat av Johan_i_burken, 10 April 2016 - 09:08. Postad 10 April 2016 - 09:33
Verkar vara rätt random. Fick nån kväll tre stycken gula under nån timme men får oftast noll till en per kväll med strax över 100 i scavenging Postad 10 April 2016 - 09:48 jag har under dom två senaste dagarna uppmärksammat att jag fått BETYDLIGT fler lila drops från vanliga fiender i challenge-mode. jag tänkte först att det varit en tillfällighet, men från att ha fått max en lila drop extra (varannat till vart tredje varv i lincoln tunnel) så får jag mellan en och två extra varje gång jag kör uppdraget Postad 11 April 2016 - 08:28 Jag är nu lvl 30 offline och lvl 25 i dz, spelade igår kväll några timmar på dz med 3 polare och det gick riktigt bra och vi hade tur med drops =) Jag är ute efter AUG A3P som jag tänker köra med min custom M44. Var får man tag på aug a3p i dz? Postad 11 April 2016 - 10:46
DZ 50 blueprint. Kostar sen 30x Gold tools, 30x Gold Weapon Part, 30x Gold Division Tech att crafta. Förhoppningsvis blir den ett Dz rank 40 blueprint efter uppdateringen. Postad 11 April 2016 - 10:56
Finns inte färdig byggt A3P? Kör nu med Vector men den har så liten mag och tar tar tid att ladda om. Mina polare är över lvl 50 i dz och igår spelade jag dz på allvar med dom annars hoppade in några matcher själv med dog på några minuter. Det bästa är att spela med folk som är högre lvl i dz och man själv levlar så snabbt! Postad 11 April 2016 - 11:22 dz level spelar ju ingen roll i hur mycket exp du får per kill, det är lvl på mobsen som spelar roll ( i lvl 30+ dz ). Sätt i ett större magazin i vectorn då? problem solved! Postad 11 April 2016 - 11:32
Jag var lvl 10 dz och lvl 30 i vanliga världen igår kväll när jag började spela och slutet på kvällen var jag lvl 26 på dz eftersom jag spelade med polarna som har högre lvl på dz då får man automatiskt högre exp på varje grej. Dom nämnde nåt om "boosting" när man lägre lvl och spelar med högre lvl. Jag får hitta större mag på vectorn Redigerat av Lias08, 11 April 2016 - 11:40. Postad 11 April 2016 - 11:34
Fast springer man runt med folk som har hög level och bra skit och som skjuter ihjäl fiender bra mycket snabbare än vad man själv gör så går det mycket fortare😉
Postad 11 April 2016 - 11:35
Jag har inte kört några uppdrag men har äntligen spelat lite DZ i helgen. Vill nog påstå att jag fått fler lila drops än gröna och blå under dessa timmar. Men så kanske det var i DZ tidigare också? Går ju rätt fort att levla också. Började väl på 8 i lördags och var uppe på 32 innan sängdags. Någon timme till idag och nu är jag 35 tror jag. Men Jesus vad lite gula drops, fått en ljuddämpare på dessa timmar =) har scavenging på 87, men det ska väl inte spela någon roll på färgen? Sen nu efter två sessioner utan Dailys så måste jag erkänna att jag tycker det är lite snålt innehåll. Gillar många aspekter av detta spelet men önskar att det fanns mer uppdrag. Springa från landmark till landmark och skjuta samma gubbar håller inte så länge. Får väl se vad incursions kan bjuda på. Postad 11 April 2016 - 11:51
^this, som sagt, spelar ingen roll vad de har för dz level, det är lvl på mobsen man dödar som sätter expen per kill. Postad 11 April 2016 - 12:04 Du får lika mycket xp på alla npc i dz, spelar ingen roll om det är lila eller gula fiender. Däremot är det bra att ha gear som ger extra kill xp. Postad 11 April 2016 - 12:53
Ingen verkar ha fått morgonkaffe idag. Hur lång tid tar det för mig som lågrank och dålig gear att skjuta NPC i darkzone=jävligt lång tid.
Hur lång tid tar det för mina högrankade vänner med bra gear att skjuta NPC i darkzone=väsentligt kortare tid. Går det fortare att ranka upp med mina högrankade vänner med bra gear=................... Var och en får fylla i det svar de tror är rätt på den punktade linjen. Postad 11 April 2016 - 13:24
Jajjemen Johan. Bara att vissla till när du ser mig knata runt i spelet så ljuger vi lite😊
Postad 11 April 2016 - 13:27
Det var som fan. Här lirar man inte på någon vecka och då dyker du in. Kul! Lagt BF4 på hylla? Knappast va, hehe. Postad 11 April 2016 - 13:28
Håller med dig.
Inte bara dz även i vanliga världen man får fördelar att spela med högrankade, min polare köpte spelet långt efter oss och han följde med på olika mission/side mission men gömde sig under pågående strider för det kändes som att han sköt med vattenpistol och han gick upp lvl som fan..han var själv förvånad Postad 11 April 2016 - 13:49
Njut att att det går rätt fort att ranka up i dz tills lvl 50. Efter 60 börjar det ta tid... och man får inte mer xp per kill för att man spelar med folk på högre rank däremot så kommer xp/min vara högre då man som höglevlad plöjer igenom npcer rätt fort.
Redigerat av frass3, 11 April 2016 - 13:52. Postad 11 April 2016 - 14:16 vad är det som är så svårt att förstå? högre level mobs = mer exp, har inget med level på spelare att göra. Speciellt i darkzone där mobsen går från 30-32 t.ex en lvl 32 mob ger mer exp än en 30. Samma sak när du levlar med kompisar utanför dz som är högre level -> ni dödar högre level mobs, därav mer exp.
Sen givetvis går det fortare ju snabbare man dödar dom, har fortfarande inget att göra med lvl/dzlvl på spelarna. Postad 11 April 2016 - 14:21
Självklart går det mycket snabbare i grupp eftersom alla får xp på kills. Jag påpekade bara att det inte spelar någon roll vilka man dödar, alla är värda lika mycket xp. Spelar ingen roll om man springer i dz1 eller dz6
Förlåt, man får typ 15 mer xp på en lvl 32 mot en lvl 30. Därav spelar det mindre roll. Med tanke på hur mycket lättare lvl 30 är. Redigerat av walkiii, 11 April 2016 - 14:23. Postad 11 April 2016 - 14:58 Det som avgör om du går upp snabbt eller inte sitter i princip helt i gearen. Har du gear som ger 40% mer XP så är det där skillnaden sitter.
Spelade igår med en snubbe som levlade 3 levlar på samma tid som jag levlade 1 level, han hade gear som han craftat endast för att farma XP. Postad 11 April 2016 - 16:24 var lite i DZ idag och s*tan vad det är rouges överallt nu
imorgon så kommer det att ske endel STORA förändringar dessutom. alla named enemies kommer att droppa en high end, det gäller både i och utanför DZ. det kommer att vara attraktivt att farma level 31-bossar då dessa och level 32 kommer ge högre itemlevel, om jag minns rätt. vilket jag borde göra.
i övrigt så måste jag hitta ett par nya handskar och en ny vector. hade ju en bra som jag, dum som jag var, dekonstruerade innan jag testade min nya som jag trodde var bättre. nu sitter jag med rätt veka vapen i slutandan och drömmer mig tillbaka till min farliga vector.
nåja, jag har iaf armor negation 63%+ och över 85.000 i hälsa. kan trolla runt rätt hårt mot npc utan att dö, tål väldigt mycket smörj. det ska jag dock ändra på nu när jag får bättre gear. snart går jag ju fasen tillbaka till pakanen Postad 11 April 2016 - 16:42 Jag har inte fått någon bra gear sedan första veckan typ. Men det kommer ändra sig efter updaten hoppas jag. Postad 11 April 2016 - 17:07
Du har ju den bästa vectorn, så du klarar dig fint på det du har
Jag läste att vissa bossar kommer ge vissa drops också, om det var så att en boss med sniper ger snipers osv eller hur det var minns jag dock inte riktigt. Om det skulle bli så så blir det Lincoln tunnel fram tills att jag fått tag i en m1a 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |