Jag hänger inte heller med, level 16 just nu. Kommer nog spela lite vid 2100 ikväll, jag kan köra den med dig ikväll.Hänger inte riktigt med i takten som alla andra har. Om det blir någe Destiny ikväll tänkte jag försöka levla och loota. Fundera på köra striken earth igen då jag fann den ganska rolig eller finns det något annat roligare/bättre sätt?
Destiny (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(30)
|
79:- | |
Destiny: The Taken King - Legendary Edition (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
2
|
(3)
|
Inga priser |
Postad 29 September 2014 - 11:51
Postad 29 September 2014 - 12:00
Hittade detta klipp på fz.se. Tydligen nån spelare som råkat ut för en bugg som gjorde nya uppdrag osv synliga som är planerade i The Dark Below dlc:et.
https://www.youtube....h?v=c-osssAKgEc
Titta inte om ni inte vill veta vad som kommer!
Postad 29 September 2014 - 13:34
Postad 29 September 2014 - 14:12
Jag hänger inte heller med, level 16 just nu. Kommer nog spela lite vid 2100 ikväll, jag kan köra den med dig ikväll.
Återkopplar om det blir spela ikväll. Man vet aldrig med regeringen
Postad 29 September 2014 - 14:46
Första dlc kommer i december? Problemet är att det behövs nytt material nu.
Ja det är verkligen för lång tid innan det kommer nytt material, de få uppdrag som visas i klippet är för lite känns det som. Det hade varit fint med ett sånt släpp varje månad. Kommer det inte mer kontinuerligt så kommer jag tröttna och enbart komma tillbaka och spela vid varje dlc släpp, börjar tröttna redan nu
Postad 29 September 2014 - 14:51
Ja det är verkligen för lång tid innan det kommer nytt material, de få uppdrag som visas i klippet är för lite känns det som. Det hade varit fint med ett sånt släpp varje månad. Kommer det inte mer kontinuerligt så kommer jag tröttna och enbart komma tillbaka och spela vid varje dlc släpp, börjar tröttna redan nu
Lite BF4 kanske då?
Postad 30 September 2014 - 06:33
Jag hänger inte heller med, level 16 just nu. Kommer nog spela lite vid 2100 ikväll, jag kan köra den med dig ikväll.
Blev spelkväll men en BF:are istället. Körde igång strax efter 19 och fick invite till BF. Kör de andra kör och de hann före.
Förstår inte riktigt vad folk gör som spelar detta spel hela tiden, känns som det är ju exakt samma bana hela tiden. Strikes var ju rätt roligt, men dag in och dag ut vetefasiken...
Postad 30 September 2014 - 11:15
Blev spelkväll men en BF:are istället. Körde igång strax efter 19 och fick invite till BF. Kör de andra kör och de hann före.
Förstår inte riktigt vad folk gör som spelar detta spel hela tiden, känns som det är ju exakt samma bana hela tiden. Strikes var ju rätt roligt, men dag in och dag ut vetefasiken...
Det märks nu att spelet skulle varit "större" från början. Mycket av storyn och annat är ju borttaget som skulle varit med vid release. Det börjar tryta nu, för lite (nytt) att göra. Hade de bara låtit allt vara i spelet så hade man kanske inte börjat tröttna redan.
Postad 30 September 2014 - 12:18
Det märks nu att spelet skulle varit "större" från början. Mycket av storyn och annat är ju borttaget som skulle varit med vid release. Det börjar tryta nu, för lite (nytt) att göra. Hade de bara låtit allt vara i spelet så hade man kanske inte börjat tröttna redan.
Japp, spelet känns väldigt tomt och repetivt. Är ju samma bountys, uppdrag osv osv. Man ser ju på scoren vad folk tycker om spelet, och det verkar sjunka...
http://www.metacriti...ation-4/destiny
Redigerat av solitarypredator, 30 September 2014 - 12:19.
Postad 30 September 2014 - 13:13
Ja det är ju det. Jag tröttnade när jag nådde lvl 20. Därefter spelar man egentligen bara för prylarna och när man fått dem så finns det bara ännu mer repetition kvar.Förstår inte riktigt vad folk gör som spelar detta spel hela tiden, känns som det är ju exakt samma bana hela tiden.
Postad 30 September 2014 - 13:39
Visst, en del repetition finns ju, men tror det kommer växa efterhand. De har nog en hel del planerat i diverse olika releaser.
Sen att du får bättre gjejer är väl också en del i att du lättare skall kunna klara av högre lvl på tex strikes? Pvp är helt ok också tycker jag, där kan man ju också få en del gött. Hade inte direkt några förväntningar på detta spelet, så för min del håller det än så länge
psn: Evil_Rodge
Postad 30 September 2014 - 14:14
Postad 30 September 2014 - 14:30
Undrar om en lvl 20 skulle kunna göra comeback om några månader med nytt intressant innehåll? Eller om man är körd om man inte spelar på.
De kommer behöva göra en räddningsaktion a la Diablo 3.
Postad 30 September 2014 - 14:45
Postad 30 September 2014 - 14:54
Rätt hårda betyg på metacritic. 65 för det här. Spelar man ensam så förstår jag betyget dock, det ska erkännas.
Inte konstigt egentligen. Det är det som är problemet med att folk kan rösta. Destiny är inte det de flesta förväntat sig,det är alla överrens om. Men väldigt många ger antingen 0, 1 i betyg eller 10. Inte många ger betydet mellan. Är man lite besviken så ger man 1. Samma sak händer Diablo 3 när spelet kom ut. Det var inte som Diablo 2 och de flesta gav lägsta betyg direkt (server problem bidrog lite till de låga betyger i början med det är en annan sak).
Jag kan bara säga vad jag tycker: Destiny är inte så bra som Bungie hypat det och jag är mycket besviken. Med det sagt så har Destiny flera bra delar. Personligen ger jag spelet en 5 i sitt nuvarande skick. När looten och kommunikationen fixas så kan det nog klättra till 5.5 eller 6. Däremot vad Bungie gör åt spelets enformighet och otroligt överdrivna loot-beroende (då man levlar över lvl 20 via loot så är man 100% loot beroende) det vet jag inte. Om man ens kommer göra något åt det. Avsaknad av ingame klan stöd är också ett stort minus. För att inte tala om den lilla skillnaden mellan de olika klasserna.
Redigerat av crowbar82, 30 September 2014 - 14:57.
Postad 30 September 2014 - 14:57
Postad 30 September 2014 - 15:01
Beroende av loot är man ju inte, alla kläder,vapen kan köpas i legendery samt exotic.
Du kan inte gå över lvl 20 utan speciell loot, därav är man 100% loot-beroende. Tar du en ny hjälm som har 1 mindre light i jämförelse med din nuvarande som resulterar i att du går från lvl 24 till lvl 23 så kommer du aldrig använda ditt nya hjälm. Skulle Diablo ha detta system så skulle spelet dö inom 1 timme. Om jag har läst rätt så hade WOW ett liknande system, som ratades stenhårt av fansen, som senare togs bort.
Redigerat av crowbar82, 30 September 2014 - 15:02.
Postad 30 September 2014 - 15:19
Dock är det alltid relativt, så det tjänar ändå ett syfte även om spelen sällan förtjänar betyg kring 2 och 3.Inte konstigt egentligen. Det är det som är problemet med att folk kan rösta. Destiny är inte det de flesta förväntat sig,det är alla överrens om. Men väldigt många ger antingen 0, 1 i betyg eller 10. Inte många ger betydet mellan. Är man lite besviken så ger man 1.
6,5 är inte så farligt om man jämför med många andra spel. Det är inte bra heller förstås.
Postad 30 September 2014 - 15:28
Postad 30 September 2014 - 15:33
Postad 30 September 2014 - 15:41
Du kan inte gå över lvl 20 utan speciell loot, därav är man 100% loot-beroende. Tar du en ny hjälm som har 1 mindre light i jämförelse med din nuvarande som resulterar i att du går från lvl 24 till lvl 23 så kommer du aldrig använda ditt nya hjälm. Skulle Diablo ha detta system så skulle spelet dö inom 1 timme. Om jag har läst rätt så hade WOW ett liknande system, som ratades stenhårt av fansen, som senare togs bort.
Ahh dumenar för att få material för att uppgradera
Ursäkta min missuppfattning, looten tar man ju när man föra massa mindre uppdrag så behöver ju inte få runt timma efter timma med att hitta sakerna.
Men å andra sidan så är det ju det som är lite kul med att lvl upp. Man ska ju få kämpa lite, hade inte varit kul att bara lvl upp som vanligt.
Postad 30 September 2014 - 16:17
Postad 30 September 2014 - 16:18
Postad 30 September 2014 - 16:25
Postad 30 September 2014 - 16:31
Det gör man inte heller men man får inte pengarna tillbaka för det.Det som är bra med spel är att om man inte tycker om det, så behöver man inte spela...
Postad 30 September 2014 - 16:32
jag håller på med pvp-delen av bountyt nu. är bara på 133 poäng.
Jag är på 27
Postad 30 September 2014 - 18:27
Postad 30 September 2014 - 18:58
förövrigt så laggade det som s*tan sista matchen.
Redigerat av walkiii, 30 September 2014 - 18:59.
Postad 30 September 2014 - 19:02
Postad 30 September 2014 - 19:28
På fredag tar jag en paus ifrån detta
Hoppas jag på många och roliga timmar med shadow of mordor
Postad 30 September 2014 - 20:59
så är det till fel klass, love this game.
Postad 30 September 2014 - 22:04
Postad 30 September 2014 - 23:05
Måste man vara ha någon speciell ranking för det? Menar du Gunsmithen som är bredvid cryptarchen? Hittar bara uncommon-vapen...Finns rare fusion rifles att köpa hos gunsmith nu tips till alla köp 10st och lägg i banken tills ni får exotic fusion rifle bounty då man ska dismantla 10st
Postad 30 September 2014 - 23:54
http://youtu.be/bdSleQ2FxzM
Idag tog vi raiden på under 2 timmar, tur att andra fick bra loot....
Postad 01 October 2014 - 07:45
Måste man vara ha någon speciell ranking för det? Menar du Gunsmithen som är bredvid cryptarchen? Hittar bara uncommon-vapen...
Han byter utbud i butiken var 4e timma. Så du va 2-3 byten off.
Ja hade flax o fick den bountyn i förrgår o kunde köpa de 9 ja sakna på ett bräde.
Så nu ska ja bara döda 200 fienden i Nightfall striken med ett fusion rifle.
Postad 01 October 2014 - 08:58
LIgger på samma bounty. Körde lite Nightfall själv igår för att komma igång. Det var inte det lättasteHan byter utbud i butiken var 4e timma. Så du va 2-3 byten off.
Ja hade flax o fick den bountyn i förrgår o kunde köpa de 9 ja sakna på ett bräde.
Så nu ska ja bara döda 200 fienden i Nightfall striken med ett fusion rifle.
Postad 01 October 2014 - 10:53
Håller också på med samma bounty och det jobbiga är ju att man bara har ett Fire fusion rifle...LIgger på samma bounty. Körde lite Nightfall själv igår för att komma igång. Det var inte det lättaste
Postad 01 October 2014 - 12:39
T-bag time
https://www.youtube....h?v=LNN2ygwV_3c
Redigerat av Zerokelvin, 01 October 2014 - 12:39.
Postad 01 October 2014 - 15:24
Att skita i att det inte finns någon värd story och istället försöka klara saker precis som assainment i bf. Därimot känns många saker fortfarande oklart. Hitta nån queen som jag inte hade någon repution hos osv. Hur man får det vet jag inte, är man inte helt sålt på spelet är många saker oklart.
Tänkte ju pröva bf med nya patchen, men vem vet kanske man kommer in och kör Destiny istället... Lyckades ju lvla upp till 16 =).
Postad 01 October 2014 - 15:43
Vara bara testat dom andra lite flyktigt så kan inte säga något om dem... Men Jag älskar min warlock med sunsinger.
På fredag tar jag en paus ifrån dettadå
Hoppas jag på många och roliga timmar med shadow of mordor
Köpte det igår från US.
Postad 02 October 2014 - 08:38
Men vad har ni för tips.. Har ju nått 20 men känns inte riktigt som jag kommit in helt i spelet.
Spelar för övrigt dom titan, ni som vill kan ju lägga till mig på psn: Duztmonkey.
Postad 02 October 2014 - 09:39
Ett par raids. Lootat i grottor. Gjort bountys/event på patrol och kört pvp. Kommit till 22 på ett par kvällar Ian. Inget flyt med gear alls så här långt.Vad har ni spenderat eran tid med strax efter att ni nått lvl 20? Blev precis 20 igår och körde ett par strikes.
Men vad har ni för tips.. Har ju nått 20 men känns inte riktigt som jag kommit in helt i spelet.
Spelar för övrigt dom titan, ni som vill kan ju lägga till mig på psn: Duztmonkey.
Postad 02 October 2014 - 10:26
Postad 02 October 2014 - 10:33
Nu efter patchen så ska väl strikes vara bäst för att få bra gear. Och kör bountys. Det är väl typ det som man kan göra.
Hade tänkt spela massa strikes idag, men Sony vill inte det. PSN är nere för mig
Postad 02 October 2014 - 10:36
Har du gjort "ett par raids" och är level 22? Raids är, i nuläget, lvl 26 eller högre. Om du då är lvl 22 gör inte dina skott någon skada alls.Ett par raids. Lootat i grottor. Gjort bountys/event på patrol och kört pvp. Kommit till 22 på ett par kvällar Ian. Inget flyt med gear alls så här långt.
Postad 02 October 2014 - 10:41
Har du gjort "ett par raids" och är level 22? Raids är, i nuläget, lvl 26 eller högre. Om du då är lvl 22 gör inte dina skott någon skada alls.
Han menar väl strikes
Postad 02 October 2014 - 11:10
PSN är nere.
Släpptes den nya patchen igår eller?
Postad 02 October 2014 - 11:17
Hemma sjuk, ligger utslagen på soffan och tänkte åh idag har jag ju tid att slöspela.
PSN är nere.
Släpptes den nya patchen igår eller?
Nya patchen till Destiny släppter igår ja.
Varför PSN är nere vet ingen, Sony säger ingenting.
Redigerat av DragonPuffer, 02 October 2014 - 11:18.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
Destiny - Bungies storspel efter Halo
10 bilder
158 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?