![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 14 januari 2014 - 11:53
s*tan vad jag saknar tiden då vi kötta det här spelet dygnet runt!
Lite härliga minnen:
MW2 - MHB Turnering, Grundspel - Norr Vs Öst ( Vill minnas att Norr vann denna turnering?)
Köp en PS4:a och kom in i matchen Nasty! Men du lirar väl bara på PC nu?
Postad 14 januari 2014 - 13:05
Köp en PS4:a och kom in i matchen Nasty! Men du lirar väl bara på PC nu?
Har precis köpt en lägenhet så har de lite tufft ekonomiskt, PacS4 köper man en vker dag!

Postad 14 januari 2014 - 13:08
Har precis köpt en lägenhet så har de lite tufft ekonomiskt, PacS4 köper man en vker dag!
Lirar knappt spel alls nuförtiden.
Bara youp*rn.com som gäller nu alltså?

Ja, du kunde väl ha lånat 4-5000:- till när du ändå höll på. Men du har jobb?
Postad 14 januari 2014 - 13:19
Bara youp*rn.com som gäller nu alltså?
Ja, du kunde väl ha lånat 4-5000:- till när du ändå höll på. Men du har jobb?
Haha, har tjej nu förtiden

Postad 14 januari 2014 - 13:22
Precis UMP var det som gällde! Provade den nu i bf4 men är inte samma sak.snarare UMP FTW!!
Postad 14 januari 2014 - 13:31
Haha, har tjej nu förtiden
Jepp har fast jobb. Lyckligt lottad!
Grattis x3 (x4 med youp*rn) då!

Postad 14 mars 2014 - 21:49
Ohhh riktigt fint, **** vad grymt kul det var på denna tiden. Minns den "stora" turneringen vi lirade också på Eurogamer (?), förlust i finalen för mitt lags del. FRUKTANSVÄRT tråkiga motståndare i S/D på Karachi och en otroligt tung (och jämn) match i HQ på Skidrow, har fortfarande mardrömmar....s*tan vad jag saknar tiden då vi kötta det här spelet dygnet runt!
Lite härliga minnen:
MW2 - MHB Turnering, Grundspel - Norr Vs Öst ( Vill minnas att Norr vann denna turnering?)

/eapea
PS3an skänktes precis bort till min bror tyvärr. Men man blir ju sugen....Lira lite?
Postad 14 mars 2014 - 22:24
Ohhh riktigt fint, **** vad grymt kul det var på denna tiden. Minns den "stora" turneringen vi lirade också på Eurogamer (?), förlust i finalen för mitt lags del. FRUKTANSVÄRT tråkiga motståndare i S/D på Karachi och en otroligt tung (och jämn) match i HQ på Skidrow, har fortfarande mardrömmar....
/eapea
Var det camparfinnarna?
Postad 14 mars 2014 - 22:44
Vi torskade med 0-3. Så pratar vi inte mer om det. Finnelagg, dropshot, camping, ändring av regler under pågående match. Såna här klanmatcher är inte bra för mig ( eller grannarna ). Tur att tjejen var hemma annars hade jag bett dom dra åt h-ete med sin äckliga spelstil. Men det är ett spel och allt är tillåtet. Grattis Classic Gaming.
citat från finalen. Fick mig ett

Redigerat av Unregistered5bb908bc, 14 mars 2014 - 22:50.
Postad 09 januari 2016 - 18:23
Saknar er alla! Sitter på Skype med Einhaerjar och pratar gamla minnen, en MHB-träff i sommar borde vi kunna fixa! Kjamizzz
Sorry för bump :-)
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 09 januari 2016 - 18:24.
Postad 09 januari 2016 - 19:37
Lätt att det ska träffas! Kom och blopsa med oss andra tills dessSaknar er alla! Sitter på Skype med Einhaerjar och pratar gamla minnen, en MHB-träff i sommar borde vi kunna fixa! Kjamizzz
Sorry för bump :-)

Postad 10 januari 2016 - 16:40
...undrar om man ska leta reda på MW2 skivan nu när det necro-postas såhär friskt.....
Postad 24 januari 2016 - 13:33
...undrar om man ska leta reda på MW2 skivan nu när det necro-postas såhär friskt.....
Haha, jag känner ett riktigt sug efter MW2 som var det sista riktigt bra COD-spelet enligt mig. Jag saknar den gamla goa tiden med MHB-gänget. j*vlar vilka roliga MW2-kvällar vi hade back in the days!
Postad 08 mars 2017 - 15:10
Jag bytte in min ps3:a när jag köpte min ps4:a. I efterhand såklart ett mycket idiotiskt beslut. Mest för att ps4:an inte är bakåtkompatibel. Saknar otroligt många spel från den tiden och hann inte klara av många av mina spel heller.
Så. Jag tänkte köpa en begagnad enhet. Kostar ju knappt nåt på Blocket/Tradera.
Och av alla spel jag vill spela, så är mw2 det jag helst vill ge mig in i.
Tycker att det står sig som det näst bästa av alla cod-spel.
Frågan är bara. Om jag köper detta och går online. Kommer då det vara andra som spelar det också?
Eller kommer det vara en Ghost town där jag får springa runt alldeles ensam och kasta granater mot byggnader??
Postad 08 mars 2017 - 15:34
Gammal tråd, men grymt spel!
Jag bytte in min ps3:a när jag köpte min ps4:a. I efterhand såklart ett mycket idiotiskt beslut. Mest för att ps4:an inte är bakåtkompatibel. Saknar otroligt många spel från den tiden och hann inte klara av många av mina spel heller.
Så. Jag tänkte köpa en begagnad enhet. Kostar ju knappt nåt på Blocket/Tradera.
Och av alla spel jag vill spela, så är mw2 det jag helst vill ge mig in i.
Tycker att det står sig som det näst bästa av alla cod-spel.
Frågan är bara. Om jag köper detta och går online. Kommer då det vara andra som spelar det också?
Eller kommer det vara en Ghost town där jag får springa runt alldeles ensam och kasta granater mot byggnader??
Har för mig att jag testade förra året och det var full fart. Dock var nästan alla matcher hackade.....
Postad 08 mars 2017 - 15:54
Har för mig att jag testade förra året och det var full fart. Dock var nästan alla matcher hackade.....
Aj då.
Även på ps3 alltså?
Postad 10 april 2018 - 18:29
Utan multiplayer. Va f*n??
https://www.gamespot...-/1100-6457597/
https://www.forbes.c...r/#3adaf60a3a77
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar