Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Guitar Hero II / III

1622 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om GH2? 5 är bäst (192 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om GH2? 5 är bäst

1. 1 (3 röster [1.56%])

Procent av omröstning: 1.56%

2. 2 (2 röster [1.04%])

Procent av omröstning: 1.04%

3. 3 (11 röster [5.73%])

Procent av omröstning: 5.73%

4. 4 (54 röster [28.12%])

Procent av omröstning: 28.12%

5. 5 (122 röster [63.54%])

Procent av omröstning: 63.54%

Rösta Gäster kan inte rösta
Guitar Hero II (inkl. Gitarr) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.296296 (26) Inga priser
Guitar Hero II (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.416666 (11) Inga priser
Guitar Hero III: Legends of Rock (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 9.357142 (13) Inga priser
Guitar Hero III: Legends of Rock (inkl. Gitarr) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8.863636 (21) Inga priser
Guitar Hero III: Legends of Rock (inkl. 2 st Gitarrer) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8.6 (4) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 15 January 2008 - 16:55

Biokillen
  • Biokillen
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Galet jobbig bossen på slutet, gav upp på hard. Än så länge iaf :)

Men är strax där på expert också, känns svårare än svåraste låten nästan. Nån som har tips på när det är effektivast att sätta in stöten på lou?

Postad 15 January 2008 - 17:44

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Galet jobbig bossen på slutet, gav upp på hard. Än så länge iaf :)

Men är strax där på expert också, känns svårare än svåraste låten nästan. Nån som har tips på när det är effektivast att sätta in stöten på lou?

Sätt in stöten när han bara har gröna noter, i übersped. Då dör han på typ en och en halv sekund ;)

Lycka till!

Postad 15 January 2008 - 18:45

Unregistered99e70c17
  • Unregistered99e70c17
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0
Jag fick mitt GH 3 idag, har lirat nu en bra stund, och så kommer grannen och klagar för att det hörs ner till dom! Va fan, klockan är ju inte ens 19 :)

Postad 15 January 2008 - 21:23

Biokillen
  • Biokillen
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0

Sätt in stöten när han bara har gröna noter, i übersped. Då dör han på typ en och en halv sekund :P

Lycka till!

Ok, ska testa och vänta tills dess, om han inte dödat mig först :)

Jag fick mitt GH 3 idag, har lirat nu en bra stund, och så kommer grannen och klagar för att det hörs ner till dom! Va fan, klockan är ju inte ens 19 ;)

Bara öka volymen så hör du inte när han knackar nästa gång =)

Spelar både högt och ofta, men är nog välisolerat här då ingen klagat. Tråkigt att det ska vara tjafs när man bara vill rocka!

Keep on rocking!

Postad 15 January 2008 - 21:27

Unregistered0d5d0cd6
  • Unregistered0d5d0cd6
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Fy fasen vilket *#" spel att vara roligt, beroendeframkallande och sjuuukt frustrerande samtidigt :)
Slet som ett djur med "raining blood" på hard, sen när man till slut lyckas ta sig igenom den blir man mosad av Lou 3 ggr på raken, utan att ens ha lyckats attackera honom med någonting än ;)

Känns som man skall ha en del flyt både med hans attacker och med att pricka in "star power"-partierna!

Förresten, såg att fler än jag saknar uppdatering av guitarhero.com-statsen. Är det så att man måste klara av låtar EFTER att man reggat sig för att få med dem? Har klarat allt på easy, medium och hard (förutom Lou då förstås), tycker man borde förtjäna fler än 247 groupies :P

Postad 15 January 2008 - 21:48

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Jag klarade Lou på Hard häromdagen, tog ett tag hehe.

Är på den sjätte venuen på expert tror jag. Den med Knights of cydonia och de andra svinsvåra låtarna. Vissa känns helt omöjliga med alla olika trefinger-ackord man ska pricka in tätt efter varandra.

Målet nu är att få 5* på alla Hard, klara igenom Expert och sen till sist få 5 Guldstjärnor på alla mediumlåtar, bara för syns skull hehe.

Postad 15 January 2008 - 22:45

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

Jag fick mitt GH 3 idag, har lirat nu en bra stund, och så kommer grannen och klagar för att det hörs ner till dom! Va fan, klockan är ju inte ens 19 :)

bjud in han.. så kanske han förstår! ;)

Postad 16 January 2008 - 11:35

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
För att statsen ska uppdateras på guitarhero.com måste man vara online då spelet försöker ladda upp statsen efter varje avslutat låt.

Sedan får man TYVÄRR inte använda hyperspeed för då räknas inte resultaten vilket jag tycker är värdelöst.
Om dom räknas på scorehero.com (som är klart mer dedikerad och seriös gällande poäng) så tycker jag även att guitarhero.com borde tillåta detta.

Jag presterar i mångas fall mer än 50k bättre poäng med hyperspeed än utan vilket tyvärr inte syns på guitarhero.com iom den begränsningen.

Postad 16 January 2008 - 13:05

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

För att statsen ska uppdateras på guitarhero.com måste man vara online då spelet försöker ladda upp statsen efter varje avslutat låt.

Sedan får man TYVÄRR inte använda hyperspeed för då räknas inte resultaten vilket jag tycker är värdelöst.
Om dom räknas på scorehero.com (som är klart mer dedikerad och seriös gällande poäng) så tycker jag även att guitarhero.com borde tillåta detta.

Jag presterar i mångas fall mer än 50k bättre poäng med hyperspeed än utan vilket tyvärr inte syns på guitarhero.com iom den begränsningen.

Ah, det är därför statsen på easy karriären inte syns på guitarhero.com för mig. Är ju jättesegt att tugga igenom easy och medium utan hyper speed, men vill ändå ha achivementen :) Undrar om det räcker att köra sista låten på kariären på normal speed för att i allafall det ska loggas på guitarhero?

Postad 16 January 2008 - 20:19

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Ah, det är därför statsen på easy karriären inte syns på guitarhero.com för mig. Är ju jättesegt att tugga igenom easy och medium utan hyper speed, men vill ändå ha achivementen :) Undrar om det räcker att köra sista låten på kariären på normal speed för att i allafall det ska loggas på guitarhero?

Tja alltså achivementen kommer troligen läggas upp i vilket fall på guitarhero.com (om du menar dom 7 man ser på första sidan).
Däremot kommer inte låt statsen laddas upp om du kör på hyperspeed.

Detta ovan var även news för mig då typ 90% av mina stats inte finns på guitarhero.com så började jag läsa i forumet där och såg vad som krävdes.
Lite surt om man har gjort ett bra resultat och ngnstans mitt i låten så dippar nätverket och man blir disconnectad från LIVE... så för att säkerställa att sina stats laddas upp bör man efter att ha klarat en låt kolla om man fortfarande är insignad och ansluten till LIVE innan man klickar på continue.

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 16 January 2008 - 20:21.

Postad 16 January 2008 - 20:51

Faxius
  • Faxius
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
sådärja, nu är man medlem i Tour Groupen! =)

Edit: muhahah, snodde åt mig första platsen på My name is Jonas direkt :)

Redigerat av Faxius, 16 January 2008 - 21:03.

Postad 16 January 2008 - 22:25

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Tja alltså achivementen kommer troligen läggas upp i vilket fall på guitarhero.com (om du menar dom 7 man ser på första sidan).
Däremot kommer inte låt statsen laddas upp om du kör på hyperspeed.

Detta ovan var även news för mig då typ 90% av mina stats inte finns på guitarhero.com så började jag läsa i forumet där och såg vad som krävdes.
Lite surt om man har gjort ett bra resultat och ngnstans mitt i låten så dippar nätverket och man blir disconnectad från LIVE... så för att säkerställa att sina stats laddas upp bör man efter att ha klarat en låt kolla om man fortfarande är insignad och ansluten till LIVE innan man klickar på continue.

Surt, du har inte koll på om man får sina groupies när man kör en låt för första gången, även om man kör med hyperspeed? Får väl typ 5 groupies per låt på easy eller nåt tror jag. Och med 70 låtar så blir det ju....350 groupies :)

Postad 17 January 2008 - 16:06

Shagrath
  • Shagrath
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
Finns det custom låtar att ladda hem eller så till gh3 eller gh2, xbox360?

Postad 17 January 2008 - 16:36

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Finns det custom låtar att ladda hem eller så till gh3 eller gh2, xbox360?

Inte custom som i gjorda av folk själva, utan det finns ett par låtar som företagen har släppt som du kan köpa. Finns väl en, två gratislåtar att tanka hem också.

Postad 17 January 2008 - 17:20

Shagrath
  • Shagrath
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
Var kan man ladda hem dem isf? Går det överhudutaget att göra custom låtar till xboxen eller är det endast till pc?

Postad 17 January 2008 - 17:23

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0
Det finns custom guitar hero 2 med massor av nya låtar, dock så kräver det en modifierad dvdspelare och då snackar vi pirat vilket inte är tillåtet här, så vi nöjer oss där :)

Postad 17 January 2008 - 17:34

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

sådärja, nu är man medlem i Tour Groupen! =)

Edit: muhahah, snodde åt mig första platsen på My name is Jonas direkt :)

Synd att man inte har Live : :) hade hoppat upp till första platsen på en del låtar ;)

Postad 17 January 2008 - 17:53

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Var kan man ladda hem dem isf? Går det överhudutaget att göra custom låtar till xboxen eller är det endast till pc?

Du laddar hem dom via marketplace.

Postad 20 January 2008 - 13:14

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
På giutarhero.com så finns i resultaten något som heter "companion pack" och "classic rock", vad är det för låtar och var hittar man dom?

Postad 20 January 2008 - 14:56

Unregistered801fc485
  • Unregistered801fc485
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
Kan man lira GH2 med GH3-gitarren??

Postad 20 January 2008 - 16:18

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Kan man lira GH2 med GH3-gitarren??

Svaret står tidigare i tråden: ja.

Postad 21 January 2008 - 19:39

Unregisteredf664f8f0
  • Unregisteredf664f8f0
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
vad är det för skillnad på: http://www.elgigante...c4AAAEWFaoxgFcl

och: http://www.elgigante...c4AAAEWFaoxgFcl

Postad 21 January 2008 - 20:18

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Eh, Guitar Hero 2, och Guitar hero 3?

Postad 21 January 2008 - 22:37

Unregisteredf664f8f0
  • Unregisteredf664f8f0
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

Opps!
sökte på guitar hero 3, så fick jag upp båda.
My bad :$.

Postad 21 January 2008 - 22:53

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Opps!
sökte på guitar hero 3, så fick jag upp båda.
My bad :$.

:) we all make mistakes!

Postad 22 January 2008 - 22:45

Unregistered4fd183bf
  • Unregistered4fd183bf
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0
Jag köpte en till gitarr och körde co-op career med en kompis och blev väldigt förvånad över att det var andra låtar än i singel playerläget. Samt att den animerade storyn var annorlunda...

Sedan lyckades jag ta samtliga noter i The Seeker på medium =)

Postad 24 January 2008 - 09:55

Unregisteredb7e84d15
  • Unregisteredb7e84d15
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
hej har haft GH3 nu ett ett tag och har börjat märka att min trådlösa guitar krånglar och det är gul knapp som krånglar har även en kompis som har samma problem, är det några mer av er som upllever samma fel.

har nya fräsha batterier i den

Redigerat av Unregisteredb7e84d15, 24 January 2008 - 09:55.

Postad 24 January 2008 - 10:11

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

hej har haft GH3 nu ett ett tag och har börjat märka att min trådlösa guitar krånglar och det är gul knapp som krånglar har även en kompis som har samma problem, är det några mer av er som upllever samma fel.

Har faktiskt råkat ut för samma problem efter ca 2 månaders användande.
Gul knapp som bråkar ibland, så nu lirar jag bara med min trådade gitarr.

Har läst att man kan rengöra kontaktytan (mellan hals och kropp) med alkohol men det hjälpte inget vidare för mig men du kan ju testa iaf.

Postad 24 January 2008 - 12:25

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Bara att lämna in den där du köpte den och begära en ny, många som har haft strul med gitarrerna och fått dem utbytta, både en och två gånger.

Postad 24 January 2008 - 13:21

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

Har läst att man kan rengöra kontaktytan (mellan hals och kropp) med alkohol men det hjälpte inget vidare för mig men du kan ju testa iaf.

Nja, mellan hals och kropp är det ju bara plast. min orange knapp bråkade lite, så jag skruvade upp halsen (själva halsen alltså, sepparat från kroppen. 8 torx tror jag det var som det satt med).

Sen sitter kretskortet med två skruv, Rengjorde kontaktytorna med rödsprit, filade även ner skruvkanalerna så att kretskortet kom någon halvmilimeter närmre knapparna. To be sure! :)

Redigerat av Unregistered40880, 24 January 2008 - 13:22.

Postad 24 January 2008 - 14:41

Biokillen
  • Biokillen
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Visbit! Ligger före dig på Bulls on Parade :)

Så kan det väl inte få vara länge till, ta och träna lite nu :P

Hehe..kul att man kan ligga först en liten stund iaf =)

Postad 24 January 2008 - 14:49

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Nja, mellan hals och kropp är det ju bara plast.

Det tror jag inte riktigt på, signalerna från knapparna måste väl gå till sändaren som antagligen sitter i "kroppen" av gitarren, eller tvärtom om nu sändaren sitter i "halsen" eller "huvudet" och jag tror inte dom går trådlöst därimellan.

Postad 25 January 2008 - 09:53

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Nu pratade han om den trådlösa gitarren och den kan man som bekant dela i 2 delar och således så finns det självklart en kontaktyta (mellan hals och kropp) som man kan rengöra med tex alkohol, detta har löst problemen för en del.

Postad 25 January 2008 - 17:45

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Visbit! Ligger före dig på Bulls on Parade :)

Så kan det väl inte få vara länge till, ta och träna lite nu :)

Hehe..kul att man kan ligga först en liten stund iaf =)

Ha ha nej så kan det ju inte vara. Jag får pallra mig hem från jobbet nu och rätta till det där :D

Postad 25 January 2008 - 19:30

Biokillen
  • Biokillen
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0

[Ha ha nej så kan det ju inte vara. Jag får pallra mig hem från jobbet nu och rätta till det där :)

Ajdå, 200 poäng nåt före. Men det ska jag ordna innan helgen är slut :) Fick du 100%? Missar 3 noter på den...men snart så!

Postad 25 January 2008 - 19:55

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

[Ha ha nej så kan det ju inte vara. Jag får pallra mig hem från jobbet nu och rätta till det där :)

Ajdå, 200 poäng nåt före. Men det ska jag ordna innan helgen är slut :) Fick du 100%? Missar 3 noter på den...men snart så!

Jo jag får 100% men ingen FC, men det ska inte vara några problem, har bara hunnit köra den några gånger sen jag kom hem och måste ta tag i 2 ton disk innan jag tillåter mig att köra igen. Men vill FCa den ikväll i allafall, med någorlunda hyfsad SPP.

Postad 25 January 2008 - 21:39

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

[Ha ha nej så kan det ju inte vara. Jag får pallra mig hem från jobbet nu och rätta till det där ;)

Ajdå, 200 poäng nåt före. Men det ska jag ordna innan helgen är slut :blink: Fick du 100%? Missar 3 noter på den...men snart så!

Jo jag får 100% men ingen FC, men det ska inte vara några problem, har bara hunnit köra den några gånger sen jag kom hem och måste ta tag i 2 ton disk innan jag tillåter mig att köra igen. Men vill FCa den ikväll i allafall, med någorlunda hyfsad SPP.

Vad är FC och SPP? :blink:

Postad 25 January 2008 - 22:03

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

[Ha ha nej så kan det ju inte vara. Jag får pallra mig hem från jobbet nu och rätta till det där ;)

Ajdå, 200 poäng nåt före. Men det ska jag ordna innan helgen är slut :blink: Fick du 100%? Missar 3 noter på den...men snart så!

Vad är FC och SPP? :blink:

FC = Full Combo, du håller din combo genom hela låten, överstrummar inte och missar ingen not alltså. Du kan få 100% ändå, alltså träffa alla noter, men om du överstrummar, alltså strummar där det inte är någon not så du tappar din combo så räknas det inte som FC.
SPP = Starpower Path, de noter eller den "väg" man väljer att aktivera sin starpower på för att maxa sin score så mycket som möjligt. De optimala SPP´sen ligger ofta uppe på scorehero av frivilligt folk som känner för att räkna ut dom.

Redigerat av Luzer, 25 January 2008 - 22:03.

Postad 25 January 2008 - 22:28

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0
Aha, tack :blink:

Postad 25 January 2008 - 22:53

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Hehe ja dessa förkortningar är förvirrande ibland :blink:

Har börjar nöta Medium med hyper-speed igång, så kanske man inte missar sin combo för att man slår för fort på strumbaren.

Postad 27 January 2008 - 18:29

Biokillen
  • Biokillen
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Bulls on parade måste nog vara den lättaste låten att få 100% på under expert mode. Eller har nån annan ett bättre förslag, less på massa 99%-are =)

Irriterande att man missar samma 2-3 notes varje gång, tror det är psykologiskt att man börjar hetsa upp sig redan innan man kommer dit.

För övrigt har jag lite problem med 3s and 7 på expert (eller 2 kanske det är ;) ). Jobbig låt är det men snart så ska den nog gå bra. Kul iofs med lite utmaningar.

Vad är er högsta placering på topplistan man kan välja i spelet? Dvs på en enskild låt?

5000 nåt är min bästa på bulls on parade. Ska kolla exakt senare.

Postad 27 January 2008 - 22:07

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Bulls on parade måste nog vara den lättaste låten att få 100% på under expert mode. Eller har nån annan ett bättre förslag, less på massa 99%-are =)

Generation rock är ganska lätt att FCa, likaså talk dirty to me och mississippi queen, my name is jonas är heller inte fasligt svår.

Störigt att det buggar på guitarhero.com ibland också, lyckades ju FCa bulls on parade även när jag var uppkopplad mot xbl, men det har ändå inte lyckats uppdateras på guitarhero.com ;)

Postad 28 January 2008 - 00:44

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

Vad är er högsta placering på topplistan man kan välja i spelet? Dvs på en enskild låt?

5000 nåt är min bästa på bulls on parade. Ska kolla exakt senare.

Låt vet jag inte.. men i carrer mode easy ligger jag på 656:e plats :blush:

Postad 28 January 2008 - 15:01

Biokillen
  • Biokillen
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
You go MajorGlenn! =)

Lättaste låten hittils på expert måste vara Closer med Lacuna Coil. Den kan ni ju som kör på medium och hard också fixa på expert skulle jag tro. Likadan hela tiden typ :blush:

Prova den Glenn :P

Postad 29 January 2008 - 10:45

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

You go MajorGlenn! =)

Lättaste låten hittils på expert måste vara Closer med Lacuna Coil. Den kan ni ju som kör på medium och hard också fixa på expert skulle jag tro. Likadan hela tiden typ :(

Prova den Glenn :lol:

HAHAHA... nu e d så att jag inte bara spela på easy :lol: Har faktiskt klarat 95% på hard å 52 el nåt på expert :D :lol:

Postad 29 January 2008 - 11:40

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0
Jag är sååå nära att klara TTFAF nu, nötte den igår som tusan och flyger alltid ut runt solona på antingen 83 eller 90%. Men lyckas man plocka mer starpower och lägga den på rätt ställen ska det inte vara en omöjlighet. Riktigt kul låt att köra som tur är :(

Postad 29 January 2008 - 15:23

Biokillen
  • Biokillen
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0

Jag är sååå nära att klara TTFAF nu, nötte den igår som tusan och flyger alltid ut runt solona på antingen 83 eller 90%. Men lyckas man plocka mer starpower och lägga den på rätt ställen ska det inte vara en omöjlighet. Riktigt kul låt att köra som tur är :(

Inte dåligt, provat den några gånger när man kör mot varann. Får mellan 70-80% men inte en chans just nu att jag skulle klara den. Vissa partier är ju helt hysteriska, "tappar" du hela introt? Såg nån liten skola på youtube och ska försöka ta tag i det nån dag. Fastnar redan där om jag ska köra i vanligt career mode :lol:

Men mycket är ju rätt enkelt också, tex de snabba partierna med massa noter efter varann som bara byter plats. Bara få in rätt takt där så är det ju rätt lungt. Men man blir svettig.

Ser fram emot en video på när du fixat den senare Luzer! Goooooooooooooooooooo

Postad 29 January 2008 - 21:12

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Jag är sååå nära att klara TTFAF nu, nötte den igår som tusan och flyger alltid ut runt solona på antingen 83 eller 90%. Men lyckas man plocka mer starpower och lägga den på rätt ställen ska det inte vara en omöjlighet. Riktigt kul låt att köra som tur är :)

Inte dåligt, provat den några gånger när man kör mot varann. Får mellan 70-80% men inte en chans just nu att jag skulle klara den. Vissa partier är ju helt hysteriska, "tappar" du hela introt? Såg nån liten skola på youtube och ska försöka ta tag i det nån dag. Fastnar redan där om jag ska köra i vanligt career mode :)

Men mycket är ju rätt enkelt också, tex de snabba partierna med massa noter efter varann som bara byter plats. Bara få in rätt takt där så är det ju rätt lungt. Men man blir svettig.

Ser fram emot en video på när du fixat den senare Luzer! Goooooooooooooooooooo

Nej jag har inte tålamod att lära mig tappa, även om det hade varit kul ;) Man ser ju om inte annat grym ut när man gör det ha ha.
Jag håller ner grönknapp med bordskanten och kör bara vänsterhanden. Känns lite halvfusk men vägrade iaf gummibandet :) Har nästan klarat det när jag tar grön knapp med munnen också, men det är lite svårare :)
Och som du säger så är mycket av låten ganska lätt, finns några svåra partier, tar man sig över introt så är det ganska lätt fram till 70% ungefär, sen kommer de hysteriska solona och där är det bra knivigt.

Postad 29 January 2008 - 22:19

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0
Yeees!!! Äntligen, tre stjärnor och 279 000 senare har man the inhuman achivement. Nu får jag lugna ner mig lite så jag kan få lite bättre score.

Postad 29 January 2008 - 22:24

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
vänta ni bara.. på torsdag så kommer min 104 tums duk till nya projjen. Då kommer d bli lättare att spela då knapparna är stora som 20 tums skärmar :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.