Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson C905 *

1150 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 April 2009 - 20:09

Silverfisken
  • Silverfisken
  • Forumräv

• 588 inlägg
  • 0
Tack för infon,

Hur vet man att ens telefon är dålig gällande batteritiden / fel på telefonen? Vissa har ju problem med telefonen gällande batteritiden. Beror det inte på hur mycket man använder den? Hur kan man veta att ens telefon är okej?

Postad 19 April 2009 - 22:33

Unregistered45806226
  • Unregistered45806226
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0
För er som tänkt köpa C905 men fortfarande inte är säkra så tycker jag att ni ska ta er en titt på W995 som också har 8 megapixel kamera och Cyber-shot funktionerna. Saknar Xenon-blixt men har fotolampa.
W995 är mindre, snyggare och även mer funktionsfylld och en del nyheter finns också i den.
Ett helt test av W995 finns här. kort Test av C905 finns här
//Mobilproffs - Testingroup.se

Postad 22 April 2009 - 13:54

Unregistered765f3654
  • Unregistered765f3654
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Synd att den saknar blixten, den var ju grymt snygg också!

Postad 22 April 2009 - 13:56

UnLoGiC
  • UnLoGiC
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Synd att den saknar blixten, den var ju grymt snygg också!

Precis vad jag också tänkte, blixten är ju ett stort plus för C905:an även det sällan nämns.

Jag haft digital kameror med sämre blixt än vad C905:an har...

Postad 22 April 2009 - 17:49

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Precis vad jag också tänkte, blixten är ju ett stort plus för C905:an även det sällan nämns.

Jag haft digital kameror med sämre blixt än vad C905:an har...

En annan nackdel är också tycker jag att den saknar linsskydd.

Postad 26 April 2009 - 21:28

Unregistered87656bee
  • Unregistered87656bee
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej! Jag undrar om någon annan än jag har haft problemet med att mobilen bara laddar till 99% och aldrig går upp till 100%? Utan i stället så går den ner till 98% efter ett tag när laddaren sitter i...?

Sen undrar jag om det det händer nått med mobilen som man inte märker(?) om man tappar den i golvet från en lite lägre höjd?

Tack för alla svar!!

Postad 28 April 2009 - 18:56

asddaw
  • asddaw
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej, precis typ kommit hem efter vart och införskaffat en C905.
Den fungerade skitbra osv, kopplar in den i datorn, installerar PC Suite och Uppdateringstjänst ifrån medföljande skiva, kör igång programmet som säger att jag borde uppdatera min telefon, visst tänker jag.
Kör igång skiten och ska uppdatera, allt fungerar perfekt, tills den når 43%, då står det
"FEL: Uppdateringen misslyckades. Koppla ur din telefon och försök igen."
Jag testar igen... igen.. och igen. Samma fel, hela tiden på 43%.
& nu om jag startar den är allting på engelska, ikonerna är helt åt helsike, kan inte gå in i vissa funktioner, allt är helt... fel.
Testade uppdatera på en annan dator, samma fel, på 43%.
Jag har googlat, testat Master Reset, dragit ur batteriet, satt i det igen. Testat utan simkort, ja, allt jag kan tänka mig. Utan framgång.
Så nu sitter jag här, utan en fungerande telefon, som dessutom vägrar uppdatera sig. |:
Någon som vet vad jag ska göra? Får väl säkert lämna in den... >:

Postad 28 April 2009 - 19:02

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0
Du bör få en ny.

Postad 28 April 2009 - 19:20

Rille_lkp
  • Rille_lkp
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
SE har uppackningsgaranti på 7 dagar (DOA). Så länge du går tillbaka till butiken inom 7 dagar kan butiken få den utbytt till en ny vilket bör ge dom möjligheten att ge dig en ny.

Postad 23 May 2009 - 12:29

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Det var ett tag sedan det var någon aktivitet i denna tråd.
Tänkte jag kunde berätta att det sedan några dagar tillbaka finns en ny firmware uppgraderining till c905'an.
Versionen på den är R1EA033

Postad 23 May 2009 - 16:09

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2965 inlägg
  • 0
Vad är det för uppdateringar i den?

Postad 23 May 2009 - 20:45

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Har inte märkt något revolutionerande. Inga nya funktioner. Verkar mest vara stabilitet/bugg-fixar.
Möjligen lite uppsnabbad i menyer och mediahantering.
Kameradrivrutinen uppgraderad ifrån 2.7 till 2.8
(bättre ansiktsigenkänning bl.a)

Redigerat av TomasL, 24 May 2009 - 10:24.

Postad 25 May 2009 - 19:18

rich86
  • rich86
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Hej.

Nyligen fått en C905 av 3, då mitt abonnemang skulle förnyas. Nu ångrar jag mitt val, verkar inte som om jag kan bli kompis med denna efter att ha haft Nokia. Kommer därför med lite frågor som jag hoppas ni har svar på, och som därmed gör mig o min lur till bättre polare :)

Alarm-signalen till kalendernoteringarna, går den inte att ändra?? Hör fan knappt den som det är nu.
GPS; finns det något program man kan installera som lägger in kartorna på mobilen, så man slipper koppla upp sig konstant? (ser att det finns trevliga program till Nokian gratis (TPB :)) som TOMTOM mm men hittar inget liknande till denna.
Slutligen; batteritiden. Håller era länge? Två dygn klarar min. Vet att det finns uppdat. som löser det men min SE e låst till TRE och går väl inte att uppdatera tack vare det..

MVH

/R

Postad 14 June 2009 - 19:39

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0
Köpte en C905 i lördags då min gamla w910i dog i fredags.
Riktigt nöjd med den hitills.

Undrar dock om det finns något mediaprogram som kan spela upp divx/xvid eller mp4, har nämligen en del filmer/serier jag funderar på konvertera så man har nått att kolla på när man åker bussen till/från skolan.

Postad 14 June 2009 - 20:19

UnLoGiC
  • UnLoGiC
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Köpte en C905 i lördags då min gamla w910i dog i fredags.
Riktigt nöjd med den hitills.

Undrar dock om det finns något mediaprogram som kan spela upp divx/xvid eller mp4, har nämligen en del filmer/serier jag funderar på konvertera så man har nått att kolla på när man åker bussen till/från skolan.

Jag tror att den inbyggda spelaren hanterar vissa varianter av MP4 formatet.

Se det här inlägget: https://www.minhembi...s...t&p=2158137

Postad 14 June 2009 - 20:58

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0

Jag tror att den inbyggda spelaren hanterar vissa varianter av MP4 formatet.

Se det här inlägget: https://www.minhembi...s...t&p=2158137

Tackar, har laddat hem M3 nu och håller på att encoda en fil med inställningarna i inlägget, hoppas det kommer att funka =)

Postad 18 June 2009 - 16:10

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0
Det funkade fin fint med M3, lite slött dock, men det beror nog på att jag encodade på min laptop (Celeron 1,7ghz, 1.5gb ram) men CSI avsnittet vart riktigt bra, fin kvalité på både ljudet och bilden.

Nu till en helt annan sak, har läst lite om "custom firmware" eller vad man ska kalla det, där man byter ut SEOS mot ett annat så man kan köra andra OS samt lite saker, är det någon som lekt med det?
Känns lite riskabelt att mecka med det på en mobil för 4-5k :D

Postad 18 June 2009 - 20:25

Unregistered02428d26
  • Unregistered02428d26
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0
Nån som har koll på hur länge batteriet räcker om om jag proppar mobilen med mp3's och lyssnar i hörlurarna ?

Postad 19 June 2009 - 13:02

AndyRebel
  • AndyRebel
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0

Det funkade fin fint med M3, lite slött dock, men det beror nog på att jag encodade på min laptop (Celeron 1,7ghz, 1.5gb ram) men CSI avsnittet vart riktigt bra, fin kvalité på både ljudet och bilden.

Nu till en helt annan sak, har läst lite om "custom firmware" eller vad man ska kalla det, där man byter ut SEOS mot ett annat så man kan köra andra OS samt lite saker, är det någon som lekt med det?
Känns lite riskabelt att mecka med det på en mobil för 4-5k :unsure:

Ett annat alt. kanske kan vara SE´s Media Go för att konvertera film, musik och dylikt.
http://www.sonyerics...o...lc=sv&cc=se
Har inte provat det själv än, så har ingen aning hur det funkar men det verkar rätt smidigt.

Vad det gäller annat OS i SE lurar så har jag aldrig hört talas om det, Kanske du missupfattat det med "custom firmware", ibland brukar tex TRE´s , Vodafones mjukvara kallas custom firmware då de skiljer sig från orginal SE mjukvara (se inlägg #872 sid 30).
Det som oxå kan menas är att byta ut vissa filer i lurens programvara för tex ändra drivrutinerna för kameran, ljudet eller ändra layuot och ikoner, detta kan man göra med progammet A2uploader.

Edit: stavfel.

Redigerat av AndyRebel, 19 June 2009 - 13:03.

Postad 09 July 2009 - 10:05

Silverfisken
  • Silverfisken
  • Forumräv

• 588 inlägg
  • 0
Jag ska in till Stockholm och tänkte att det finns kanske någon butik som kan byta reservdelar till Sony Ericsson C905? Måste byta knappsats och rengöra under knappsatsen. Finns det någon sådan? Gärna auktioserad SE affär, eller butiken ska vara väldigt betrodd och ha bra service. Eftersom man lämnar in sin telefon. Jag vill inte skicka iväg telefonen.

Någon som vet en bra butik?

Postad 13 July 2009 - 20:35

Unregistered02428d26
  • Unregistered02428d26
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0
Jag lämnar alltid in mina telefoner på ANOVO i Sickla http://www.anovo.se/
Dom är bra och ha och göra med och man brukar få tillbaka sin telefon rätt snabbt.

Postad 14 July 2009 - 21:10

dcbyme
  • dcbyme
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Här sitter min syster och retar mig för att hon har "konversationer" och inte jag... jag vet inte ens om hon har uppdaterat hennes c905. Men jag har, och jag har inte den programvaran. Riktigt sur är jag. Ska jag uppdatera den igen, eller kan jag inte få den??

Redigerat av dcbyme, 14 July 2009 - 21:11.

Postad 15 July 2009 - 08:13

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Här sitter min syster och retar mig för att hon har "konversationer" och inte jag... jag vet inte ens om hon har uppdaterat hennes c905. Men jag har, och jag har inte den programvaran. Riktigt sur är jag. Ska jag uppdatera den igen, eller kan jag inte få den??

Vad har du för version i den då?
Är den brandad?

Postad 15 July 2009 - 12:46

dcbyme
  • dcbyme
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Vad har du för version i den då?
Är den brandad?

Jag har inte uppdaterat den på dryga en månad... så jag har väll inte den senaste programvaran... ska dock uppdatera den nu.
Brandad?

Postad 15 July 2009 - 16:31

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1988 inlägg
  • 0

Brandad?

är telefonen låst till en operatör?

isf skiljer det oftast bland funktioner/menyer

Postad 15 July 2009 - 18:23

dcbyme
  • dcbyme
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

är telefonen låst till en operatör?

isf skiljer det oftast bland funktioner/menyer

Jaha... nej det är den inte. Men jag uppdatera den idag, och fick med konversationer. Var tvungen att uppdatera, då jag inte kom in på min inkorg. Efter att jag startat om mobilen så försvann allt spel, program, sms, kontakter osv på den!

"Konversationer" va dock underbart, och för alla som inte har. Skaffa hem "Opera Mini" till eran mobil!

Postad 16 July 2009 - 23:03

Unregistered02428d26
  • Unregistered02428d26
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0
Jahapp då har man lämnat in sin telefon för 2'a gången på mindre än 2 månader " ny telefon"
Första gången slutade knapparna fungera så dom bytte ut hela knappsatsen mm.
Den här gången så började telefonen visa "kinesiska tecken överallt istället för svenska (spelade ingen roll att allt var inställt på svenska, när jag sen skulle in i kontakter gick det inte och komma åt hur jag än gjorde. Gick inte ens och stänga av telefonen. När jag sen tar ut batteriet för och kunna starta om telefonen så säger den åt mig och sätta i rätt SIM-Kort.
Det e fan fantastiskt !!

Postad 17 July 2009 - 11:36

dcbyme
  • dcbyme
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Nu har jag skaffat konversationer. Riktigt tråkigt att symbolerna (eller iaf. en symbol) har ett annat sett att skrivas på.. ": O" som brukar vara " <_< " är nu mera " ;) " dvs. (H). Vilket gör allt så förvirrande, då alla andra mobiler inte har så här!

Redigerat av dcbyme, 17 July 2009 - 11:37.

Postad 22 July 2009 - 02:36

Unregisteredb3471759
  • Unregisteredb3471759
  • Lärjunge

• 452 inlägg
  • 0
Jag skulle koppla upp mig till ett trådlöstnätverk som jag varit inne på tidigare, men igår upptäckte jag att den hittar inga trådlösanätverk.
Är det någon som vet vad det kan bero på? Om man tappat den, kan tex wi-fi gå sönder då? Hoppas ni förstår vad jag menar.
Sen undrar jag över ikonen på displayen som det står H på, vad betyder det? Och på Vänstra sidan av telefonen under där du sätter i laddaren blinkar ibland en röd lampa, vad är det för något?

Tack på förhand.

Mvh Henke

Postad 22 July 2009 - 08:28

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Om du menar ett rött "H" uppe i vänsta hörnet så betyder den att telefonen använder Turbo 3G för dataöverföring.
Den röda lampan börjar blinka när det är dax att ladda telefonen.

Vad gäller ditt problem med det trådlösa så är det lite svårare att säga vad det beror på. Kolla först om du har den senaste firmwaren i telefonen. Det har skett en del förbättringar i WiFi hanteringen i dom senare.

Postad 23 July 2009 - 18:03

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2965 inlägg
  • 0
Då dog högtalaren mitt under semestern, skit oxå.

Postad 24 July 2009 - 13:39

Mobilmannen
  • Mobilmannen
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Då dog högtalaren mitt under semestern, skit oxå.

Jag äger själv en C905a och den har haft en del skavanker. Efter lite googlande hittade jag en hemsida/blogg som heter GizmoStruction.se. Bloggen har en hel del gratisguider om hur man öppnar upp en mängd olika mobiltelefoner (Sony Ericsson mfl.), vilka verktyg du behöver och sidan är på svenska. Sidan verkar uppdateras fortlöpande och den fylls kontinuerligt på med olika guider.

Här är guiden till C905an förresten: http://www.gizmostru...-ericsson-c905/

GizmoStruction har även en webbutik som säljer mobilverktyg och andra reservdelar: www.MrGizmo.se.

Postad 25 July 2009 - 10:05

Markus_H84
  • Markus_H84
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Jag har också fått de problemet att högtalaren pajade för samtal. Hände 1 dag efter jag hade köpt den och fick självklart en ny från 3 då också. Några fler som har fått problem med att vissa knappar har blivit tröga? Kör senaste mjukvara för obrandade C905or. Funkar väldigt bra: R1EA033
En sak jag retar mig på de är slidern att de blir glapp mellan den och mobilen. Borde inte den sitta väldigt nära mot mobilen? De kan komma in skit mellan där nu.

Postad 25 July 2009 - 15:33

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2965 inlägg
  • 0
Min mobil är inte ens 1 år gammal så jag får lämna in den på lagning genom garantin efter semestern.

Knepigt att den bara kan sluta funka, hade pratat i den hemma några timmar innan jag upptäckte att den inte funkade. Den hade bara legat på bordet hemma efter det samtalet, inga stötar eller fukt osv efter det.

Postad 02 August 2009 - 09:18

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

• 709 inlägg
  • 0
Jag står i valet o kvalet mellan C905 och W995 men har världens beslutsångest. Vill ha en SE som ger så bra bilder som möjligt, inte för att framkalla dom på papper men att kunna ha dom på datorn eller titta på dom vi tv:n.

W995 verkar ju var en riktig alltiallo medans C905 är mer inriktad på kameran.
W995 tilltalar mig mer designmässigt/storleksmässigt än vad C905 gör.

Sen blir man ju lite orolig när man löser här om alla problem som verkar finns på C905.
Det sista man vill ha är ju en massa problem mer en lur för över 4000 :-

Vad har ni experter för tips ?

Postad 13 August 2009 - 10:31

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Det finns nu sedan någon vecka tillbaka en ny firmware uppdatering till c905'an.
Den nya versionen är: R1FA035

Har inte märkt några skillnader än.

Postad 13 August 2009 - 17:49

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

• 709 inlägg
  • 0
Uppdaterade min nyinköpta nu.

Har inte heller sett något nytt.
Skulle vara intressant att veta vad det är för nytt

Postad 13 August 2009 - 19:15

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Den största skillnaden som jag hitills märkt är att Google maps nu är uppdaterad till v3.0

Postad 14 August 2009 - 13:03

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Detta står även på SE support sida ang. den senaste firmware uppdateringen:
1. Bättre stabilitet när strömmande program används i ett 3G-nätverk
2. Bättre prestanda när du bläddrar på en webbsida
3. Ljudförbättringar

Postad 17 August 2009 - 17:31

Great
  • Great
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Detta står även på SE support sida ang. den senaste firmware uppdateringen:
1. Bättre stabilitet när strömmande program används i ett 3G-nätverk
2. Bättre prestanda när du bläddrar på en webbsida
3. Ljudförbättringar

Kan ju bara konstatera att Youtube funkar i princip varenda gång nu, har aldrig fått det att funka förr.
Däremot så verkar den så kallade sporttrackern försvunnit????

en annan fråga nu, om ja kör med multimediakabeln ITC-60, ska man inte kunna köra videoinspelningar till TV då??
Har provat på olika skärmar (lcd o Plasma) o bilder funkar finfint, men så fort, man bläddrar in på en videosnutt så blir skärmen antingen så fastnar tv-bilden på föregående bild, men i telefonen så spelas det normalt, har testat att ändra Ntsc/Pal, nån annan inställning??

läste nu att den bara överförde bilder o musik, o jag som hade tänkt att ja skulle kunna köra film i backkameran på lastbilen ;)

Redigerat av Great, 17 August 2009 - 17:37.

Postad 17 August 2009 - 19:23

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Däremot så verkar den så kallade sporttrackern försvunnit????

Är det programmet Tracker du menar?
Om det är det programmet så kan jag maila det till dig om du PM'ar mig din mail adress.

Redigerat av TomasL, 17 August 2009 - 19:23.

Postad 20 August 2009 - 14:31

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0
Köpte en C905 i November förra året, fungerade FELFRITT, nästan inge glapp i slider eller nånting.

Råkade dock i Maj få ett ofrivilligt bad med den i fickan. = Ny på försäkringen.
Började med att jag fick en DOA (IMIE på telefonen stämde inte med det på kartongen så troligen har den vart ute o nån fifflat?)
Fick en ny direkt iallafall!

Dock har den småstrulat lite, allt från att den bara heldött (löste sig med att flasha om den) till att den blitt sjukt seg och batteritiden är MYCKET sämre än på den gamla. Samt att den säger "sim inaktivt" lite titt som tätt.
Även så glappar kontakten till laddaren/datakabeln!
Nu senast igår dog hörluren :(
Funkade ett par gånger att köra med "C" tricket, men nu funkar den bara ibland.
Provat att flasha om den men samma problem.

Så får nog lämna in den!

Vilken av verkstäderna i Sthlm rekomenderar ni? Finns juh Engströms i Sickla och en på Hornsgatan, vilken brukar vara snabbast?

I övrigt är jag VÄLDIGT nöjd med mobilen, men trist att detta ex skulle spöka :)

/Jocce

Postad 21 August 2009 - 08:26

martinw30
  • martinw30
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0
Någon som vet någon länk så att man kan få klockan och statussymbol för att man fått SMS liknande som K800 hade. Nu blir skärmen helt svart.

Postad 21 August 2009 - 09:15

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Någon som vet någon länk så att man kan få klockan och statussymbol för att man fått SMS liknande som K800 hade. Nu blir skärmen helt svart.

Det går tyvärr inte. Det finns ingen sådann funktion eller program.
Det du får göra är att trycka på volymknappen (upp eller ner) så tänds skärmen upp något och visar status.

Postad 21 August 2009 - 10:24

martinw30
  • martinw30
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0
Illa. Blir ju mycket tryckande där, kan ju fråga sig om det var värt det rent strömbesparingsmässigt, ser ju hellre att jag laddar telefonen något oftare och har en sån funktion påslagen.

Postad 21 August 2009 - 21:16

Great
  • Great
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
nån annan som tycker Wifi har sämre styrka efter uppdateringen, hittar typ inte mitt trådlösa hemmavid, som jag gjort förr, men med andra produkter så ere precis som vanligt, har oxå testat på andra ställen, med samma problem??

Redigerat av Great, 21 August 2009 - 21:16.

Postad 21 August 2009 - 21:21

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

nån annan som tycker Wifi har sämre styrka efter uppdateringen, hittar typ inte mitt trådlösa hemmavid, som jag gjort förr, men med andra produkter så ere precis som vanligt, har oxå testat på andra ställen, med samma problem??

Jo, jag är beredd att hålla med dig. Tycker också WiFi mottagningen blivit sämre efter uppdateringen.

Postad 24 August 2009 - 07:34

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0
Nån som har koll på hur jag kan få över kontakterna från en C905 till en K750i?

Har säkerhetskopierat hela C905:an med PC Suite, men till K750i:n måste man juh använda en annan version av PC-Suite.

Har tyvärr inte tilgång till två stycken sim-kort så att jag kan kopiera över kontakterna rakt över mellan telefonerna och de får inte plats på sim-kortet!

/Jocce

Postad 24 August 2009 - 07:50

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1988 inlägg
  • 0
my phone explorer säger jag bara.
grymt smidigt program
http://www.fjsoft.at/en/

Postad 24 August 2009 - 07:55

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Jag tror att du kan göra så att du säkerhetskopierar dina kontakter, med hjälp av telefonen, till minneskortet.
Sedan sätter du i minneskortet i K750 och återställer kontakter ifrån minneskortet.
Kommer inte ihåg om k750 har den funktionen att säkerhetskopiera/återställa kontakter ifrån minneskort.
Jag gjorde just detta med en c905 och en k850.

Edit:
Glöm det jag skrev ovan. Det fungerar inte med k750. Glömde bort att det inte är samma typ av minneskort i de två telefonerna.

Redigerat av TomasL, 24 August 2009 - 08:03.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.