* Officiell Tråd - Sony Ericsson X10 Mini/Pro *
2353 svar till detta ämne
Postad 28 June 2010 - 22:55
Unregisteredaaecc49b
-
Unregisteredaaecc49b
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Hejsan.
Någon som vet om det går att skicka iväg en kontakt man har i adresslistan till en annan telefon via sms/mms. Det har ju fungerat i de flesta telefonen och det fungerar på x10. Men jag hittar inte funktionen på mini. Har dom totalt skitit att installerat denna viktiga funktion? Eller är det bara jag som har tummen mitt i handen?
jag har då inte lyckats med det och jag har även problem med att ta emot kontakter via sms...
Postad 29 June 2010 - 08:42
Bosse-i-skogen
-
Bosse-i-skogen
-
Forumräv
-
-
621 inlägg
jag har då inte lyckats med det och jag har även problem med att ta emot kontakter via sms... 
Funktionen finns inte vad jag vet. Tillverkaren gör dock stor affär av sony sync: http://www.sonyerics...h...cc=gb&lc=en vilket faktiskt är en funktion jag använder men det gäller ju inte enstaka kontakter till en annan telefon. Konstigt att SE snålat in på vissa funktioner när det gäller denna mini. Den kostar visserligen 3 000 mindre än X10 men va f-n! Användarna blir ju bara smått irriterade. Kanske är det så det är apps man ska behöva hämta hem för att få vissa saker till att fungera. Kanske att mini´n blir mer komplett i sin funktionalitet när den ska uppdateras till hösten, vem vet. Sen är det ju Android i botten och inte Sony Ericsson från grunden vilket kanske kan förklara Sony Ericssons beteende?
Redigerat av Bosse-i-skogen, 29 June 2010 - 08:44.
Postad 29 June 2010 - 11:09
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Funktionen finns inte vad jag vet. Tillverkaren gör dock stor affär av sony sync: http://www.sonyerics...h...cc=gb&lc=en vilket faktiskt är en funktion jag använder men det gäller ju inte enstaka kontakter till en annan telefon.
Konstigt att SE snålat in på vissa funktioner när det gäller denna mini. Den kostar visserligen 3 000 mindre än X10 men va f-n! Användarna blir ju bara smått irriterade. Kanske är det så det är apps man ska behöva hämta hem för att få vissa saker till att fungera. Kanske att mini´n blir mer komplett i sin funktionalitet när den ska uppdateras till hösten, vem vet.
Sen är det ju Android i botten och inte Sony Ericsson från grunden vilket kanske kan förklara Sony Ericssons beteende?
Verkar finnas appar som fixar detta, hittar dock bara en betalvariant: http://www.androidzo...o-sms_ghrp.html
Postad 29 June 2010 - 11:50
Johan.H
-
Johan.H
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Yes! Nu är min Pro på väg iaf!
Beställde från NoYes
Redigerat av Johan.H, 29 June 2010 - 11:50.
Postad 29 June 2010 - 14:20
prx
-
prx
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Den blinkande gröna lampan ovanför skärmen jag sett på vissa videos gällande X10 mini, varför blinkar den?
Jag undrar också det finns någon kompass-app för telefonen samt om det går att "ladda ner" kartor och använda dessa med den inbyggda gps:en utan att man är uppkopplad till nätet.
Postad 29 June 2010 - 15:20
la damit
-
la damit
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Yes! Nu är min Pro på väg iaf!
Beställde från NoYes
Hahaha fan vilka games dom spelar Katshing. Börjar med att min order står som "klar för leverans" halva dagen idag. Till slut blir jag sur o mailar dom att "varför har ni inte levererat min vara när den varit klar för leverans halva dagen?" Efter fem minuter - utan svar från dom - ändras orderstatus på deras hemsida till "levererad", ok tänker jag - så bra. Sen kollar jag igenom för att hitta ett kolliid så jag kan spåra mitt paket - nähe då har dom inte skrivit något. Så mailar jag dom för att få kolliid - då rejectar dom alla mail (i sin mailsever) från gmail helt plötsligt (prova att maila till [email protected] från gmail  . ###### lallare dom där... dom skall jag nog inte ha med att göra i framtiden. Jag trodde sekvencia var dåliga - tydligen är katshing av samma typ och bottenskrap.
Postad 29 June 2010 - 17:29
Volvis
-
Volvis
-
Forumräv
-
-
709 inlägg
Hahaha fan vilka games dom spelar Katshing.
Börjar med att min order står som "klar för leverans" halva dagen idag. Till slut blir jag sur o mailar dom att "varför har ni inte levererat min vara när den varit klar för leverans halva dagen?"
Efter fem minuter - utan svar från dom - ändras orderstatus på deras hemsida till "levererad", ok tänker jag - så bra. Sen kollar jag igenom för att hitta ett kolliid så jag kan spåra mitt paket - nähe då har dom inte skrivit något.
Så mailar jag dom för att få kolliid - då rejectar dom alla mail (i sin mailsever) från gmail helt plötsligt (prova att maila till [email protected] från gmail .
###### lallare dom där... dom skall jag nog inte ha med att göra i framtiden.
Jag trodde sekvencia var dåliga - tydligen är katshing av samma typ och bottenskrap.
Har inte den erfarenheten av katshing, snarare tvärtom faktiskt. Min pro är också levererad idag från Katshing dessutom ringde jjag idag o kollade om dom kunde uppdatera min order med ett extra batteri samt bordsladdare utan att påverka leveransen, det verkar ha fungerat då telefonen gick iväg vid lunchtid idag.
Postad 29 June 2010 - 18:31
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Den blinkande gröna lampan ovanför skärmen jag sett på vissa videos gällande X10 mini, varför blinkar den?
En grym feature som jag tycker är lite bortglömd, den indikerar nya händelser d.v.s. missade samlag, sms, mail eller annat. Den lyser även i olika färger när den laddas samt blinkar rött när batteriet är på väg att ta slut. Jag undrar också det finns någon kompass-app för telefonen samt om det går att "ladda ner" kartor och använda dessa med den inbyggda gps:en utan att man är uppkopplad till nätet.
Ja på första iaf, andra vet jag inte svaret på men det borde gå med tanke på att det finns navigeringsprogram med kartor på minneskortet.
Postad 29 June 2010 - 18:33
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
En grym feature som jag tycker är lite bortglömd, den indikerar nya händelser d.v.s. missade samlag, sms, mail eller annat. Den lyser även i olika färger när den laddas samt blinkar rött när batteriet är på väg att ta slut.
Ja på första iaf, andra vet jag inte svaret på men det borde gå med tanke på att det finns navigeringsprogram med kartor på minneskortet.  Missade samlag Fan, en sån lur måste man ju ha / J
Postad 29 June 2010 - 18:34
TCM
-
TCM
-
Forumräv
-
-
781 inlägg
Postad 29 June 2010 - 18:37
Volvis
-
Volvis
-
Forumräv
-
-
709 inlägg
Ligger det något på det medföljande minneskortet eller kan man rakt av sätta dit ett eget utan att behöva kopiera informationen på det medförljande ?
Har ett 4GB kort liggandes som jag tänkte använda i min X10 pro istället för det medförljande på 2GB.
På 4GB kortet ligger gamla HTC Legend filer men jag antar att man kan börja med att Formatera det
med en gång i X10:an eller vad tror ni ?
Postad 29 June 2010 - 18:37
thetias
-
thetias
-
Mästare
-
-
2965 inlägg
Hahaha! Vill man ens veta hur många missade samlag man har?
Postad 29 June 2010 - 18:40
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Hehe, blinkar rött när batteriet är på väg att ta slut, rött kanske det blinkar även vid fel vecka, med tanke på färgen så att säga / J
Postad 29 June 2010 - 18:43
prx
-
prx
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
svanbo: Okej, det lät lovande. Det är nämligen så att lampan på min gamla SonyEricsson verkar blinka för att indikera att den är påslagen vilket bara är irriterande.
Postad 29 June 2010 - 19:10
Unregistered1820
-
Unregistered1820
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
Ligger det något på det medföljande minneskortet eller kan man rakt av sätta dit ett eget utan att behöva kopiera informationen på det medförljande ?
Har ett 4GB kort liggandes som jag tänkte använda i min X10 pro istället för det medförljande på 2GB.
På 4GB kortet ligger gamla HTC Legend filer men jag antar att man kan börja med att Formatera det med en gång i X10:an eller vad tror ni ?
Ja det finns en hel del på kortet men du kan antingen sätta in 2GB kortet i en kortläsare eller koppla hela telefonen med USB sladden i datorn och kopiera kortets innehåll till en mapp på datorn eller bränna det på en DVD. Jag tog 16GB minneskortet jag hade i gamla i900 Omnian. Var mest intresserad av mp3 samlingen (ca:10GB) X10 minin med Filhanteraren Astro funkar kortet utan problem även om vissa Windows Mobile filer bara tar plats. X10 minin läser även bilder tagna med Omnian (tappade Omnian i en toalett, vill inte kommentera det ytterligare  ),
Redigerat av Unregistered1820, 29 June 2010 - 19:14.
Postad 29 June 2010 - 19:13
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Jag tog 16GB minneskortet jag hade i gamla i900 Omnian. Var mest intresserad av mp3 samlingen (ca:10GB) X10 minin med Filhanteraren Astro funkar kortet utan problem även om vissa Windows Mobile filer bara tar plats. X10 minin läser även bilder tagna med Omnian (tappade omnian i en toalett, vill inte kommer inte kommentera det ytterligare ),
Hmm, nu vill vi ju veta hur det gick till Var det bara mors och goodbye med den då, gick inte att sanera den ordentligt förstås. / J
Postad 29 June 2010 - 19:36
djrov
-
djrov
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
nu verkar min pro på gång oxå status är att den e sorterad på posten, beställt ifrån noyes
Postad 29 June 2010 - 19:51
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
nu verkar min pro på gång oxå status är att den e sorterad på posten, beställt ifrån noyes
samma här. min är i jönköping! =)
Postad 29 June 2010 - 20:02
Unregistered7fb84d09
-
Unregistered7fb84d09
-
Veteran
-
-
1770 inlägg
Tjo!
Orkar inte läsa igenom hela tråden så jag hoppas någon pigg själ kunde svara på om någon lyckats föra över filer till X10 Mini genom Bluetooth?
Jag har inga problem med min HTC Desire men flickvännens X10 Mini lyckas jag inte skicka något till vare sig från en annan mobil eller från datorn. Jag kör Win7.
Postad 29 June 2010 - 20:06
nylonen
-
nylonen
-
Rookie
-
2 inlägg
jag tog hem acontacts och då funka det att skicka kontakter.
Postad 29 June 2010 - 20:49
Unregistered8d65c59c
-
Unregistered8d65c59c
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Efter att ha väntat läääänge nu på Mini Pro så fick jag idag testa o känna på den för första gången. Jag var på Mediamarkt där de hade fått in den men inte fick sälja den förrän imån. Skit men nu vet jag ialla fall att jag får en imorgon vid lunch. Ball!
Jag tyckte formatet kändes kanon, lite större än minin vilket jag tycket var bra. Men den kändes inte alls klumpig eller tjock på något sätt. Den var hur bra som helst att skriva på. Kvalitets känslan helt ok, bra känsla i tangentbordet.
Iövrigt är den ju samma som minin som jag testat innan.
Givet köp för mig ialla fall. Ser fram emot lunch imån med köp av ny lur o lite gött käk
Postad 29 June 2010 - 21:20
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Nej det kan nog vara frustrerande med en sån funktion... Var bara tvungen att dra det gamla skämtet göteborgare som man är
Postad 29 June 2010 - 21:21
Unregistered7fb84d09
-
Unregistered7fb84d09
-
Veteran
-
-
1770 inlägg
jag tog hem acontacts och då funka det att skicka kontakter.
Tack för infon. Ingen framgång med vanliga filer som bilder, musik etc.?
Postad 29 June 2010 - 21:23
thetias
-
thetias
-
Mästare
-
-
2965 inlägg
Efter att ha väntat läääänge nu på Mini Pro så fick jag idag testa o känna på den för första gången. Jag var på Mediamarkt där de hade fått in den men inte fick sälja den förrän imån. Skit men nu vet jag ialla fall att jag får en imorgon vid lunch. Ball!
Jag tyckte formatet kändes kanon, lite större än minin vilket jag tycket var bra. Men den kändes inte alls klumpig eller tjock på något sätt. Den var hur bra som helst att skriva på. Kvalitets känslan helt ok, bra känsla i tangentbordet. Iövrigt är den ju samma som minin som jag testat innan.
Givet köp för mig ialla fall. Ser fram emot lunch imån med köp av ny lur o lite gött käk 
Är det backlight på tangentbordet?
Postad 29 June 2010 - 21:34
Sisko
-
Sisko
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
Orkar inte läsa igenom hela tråden så jag hoppas någon pigg själ kunde svara på om någon lyckats föra över filer till X10 Mini genom Bluetooth?
Prova att ta hem Bluetooth file transfer. Jag har iofs bara skickat filer från min mini, men det borde väl fungera lika bra åt andra hållet.
Postad 29 June 2010 - 21:50
la damit
-
la damit
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Har inte den erfarenheten av katshing, snarare tvärtom faktiskt.
Min pro är också levererad idag från Katshing dessutom ringde jjag idag o kollade om dom kunde uppdatera min order med ett extra batteri samt bordsladdare utan att påverka leveransen, det verkar ha fungerat då telefonen gick iväg vid lunchtid idag.
1. Seriösa företag går att maila på den info@-address som dom använder, dom har inte dom kontona satta att neka inkommande mail. 2. Seriösa företag ger ute kolli-id på sina paket. Eller så är det bara jag som e-handlat i sisådär tio år och alltid förväntat mig fått detta och nu är missnöjd med att jag inte får det... oh well...
Postad 29 June 2010 - 22:11
magnil2
-
magnil2
-
Användare
-
-
104 inlägg
Är det backlight på tangentbordet?
Ja, samt åäö utan fn, dock på "fel" plats.
Postad 29 June 2010 - 22:29
nemnok
-
nemnok
-
Lärjunge
-
-
467 inlägg
Har en några funderingar på denna lilla goding.. Ni som testat den och ev. även testat Swedbanks applikation för bankärenden, funkar detta bra? Hur väl funkar GPS:n? Inte så att jag ska använda den mycket, men kanske ibland om man är någonstans att man vill ha lite hjälp på vägen. Funkar GPS rakt av eller behöver man ta ner något tilläggs program för detta... Hur är den rent allmänt på "multimedia" film, MP3 osv..
Jag står lite i kvalet mellan denna "mini" fast troligen Pro versionen, Wildfire eller köra hårt direkt med Desire. Det som talar för mini är just mini. Tror inte jag kommer surfa något större med dem, men man vet ju inte....
Postad 29 June 2010 - 22:33
Unregistered1820
-
Unregistered1820
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
Hmm, nu vill vi ju veta hur det gick till
Var det bara mors och goodbye med den då, gick inte att sanera den ordentligt förstås.
/ J
OK, Omnian spolades rent under kranen i tvättfatet. Alltså då visste man redan att mobilen var död 16GB Kingston microSD kortet och SIM-kortet klarade sig. Har Simkortet i Vivazen och minneskortet i X10mini. Kanske hade Samsung Omnian klarat sig med om jag inte var för snabb att slå på den. Samsung, MS WM6.1 och toaletter var ingen bra kombo. Har för övrigt pensionerat min X10 mini iaf tills SE kommer med en Android 2.X. Är numer en SymbianOS och Vivaz fanboy.
Postad 29 June 2010 - 22:34
DonRon
-
DonRon
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
så förbannat typiskt, beställde min mini Pro ifrån komplett för över 1 vecka sedan och nu står det att dom får in min pro den 6:e juli! Alltså bland dom sista på prisjakt, funderar på om man ska avboka och köpa ifrån nått annat ställe, kanske går fortare?
Postad 29 June 2010 - 22:54
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
så förbannat typiskt, beställde min mini Pro ifrån komplett för över 1 vecka sedan och nu står det att dom får in min pro den 6:e juli! Alltså bland dom sista på prisjakt, funderar på om man ska avboka och köpa ifrån nått annat ställe, kanske går fortare?
Det var samma läge för mig. Jag avbokade den på komplett och beställde från Noyes istället. Som det ser ut på posten.se just nu så borde jag ha den imorgon!
Postad 29 June 2010 - 23:57
Unregistered37dff5a7
-
Unregistered37dff5a7
-
Rookie
-
7 inlägg
Nu är det så att jag råkade. Välja se luncher till standard men ville ju ha adw luncher som standard. Nu vet jag inte hur jag ska göra den till standard. Någon som kan hjälpa.
Postad 30 June 2010 - 00:07
DonRon
-
DonRon
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
Det var samma läge för mig. Jag avbokade den på komplett och beställde från Noyes istället. Som det ser ut på posten.se just nu så borde jag ha den imorgon! 
Ok nice, när beställde du ifrån NoYes då? Jag avbokade min ifrån komplett nyss. Undra hur lång tid det tar innan man får sina pengar tillbaks?
Postad 30 June 2010 - 01:25
Unregistered37dff5a7
-
Unregistered37dff5a7
-
Rookie
-
7 inlägg
Nu är det så att jag råkade. Välja se luncher till standard men ville ju ha adw luncher som standard. Nu vet jag inte hur jag ska göra den till standard. Någon som kan hjälpa.
Typiskt fixade efter inlägget men tack ändå. . . :$ Förresten så har två av mina senaste inlägg skrivits med minin..fungerar bättre än man tror...
Postad 30 June 2010 - 08:21
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
Har en några funderingar på denna lilla goding.. Ni som testat den och ev. även testat Swedbanks applikation för bankärenden, funkar detta bra? Hur väl funkar GPS:n? Inte så att jag ska använda den mycket, men kanske ibland om man är någonstans att man vill ha lite hjälp på vägen. Funkar GPS rakt av eller behöver man ta ner något tilläggs program för detta... Hur är den rent allmänt på "multimedia" film, MP3 osv..
Jag står lite i kvalet mellan denna "mini" fast troligen Pro versionen, Wildfire eller köra hårt direkt med Desire. Det som talar för mini är just mini. Tror inte jag kommer surfa något större med dem, men man vet ju inte....
Swedbanks app fungerar utan problem. Har använt den på min mini nu ett tag och det är som sagt inga problem. GPS'n måste jag också säga fungerar mycket bra. Får fix snabbt. Det ligger några program i telefonen från början. För navigation så finns programmet Wisepilot förinstallerat (30-dagars testversion). Har inte testat den själv men efter vad jag hört fungerar den bra. Sedan finns ju också Google maps som dock inte går att använda till röstnavigation i sverige än men mycket annat. Själv kör jag med Navigon som finns att ladda ner via Market (också det en 30dagars test version) Jag har köpt den. Den tycker jag fungerar mycket bra. Multimedia nja. Skärmen är ju liten men det fungerar att kolla på t.ex youtube klipp. Hela filmer kan nog bli jobbigt. Den inbyggda spelaren för mp3 tycker jag är lite begränsad. Använder dock inte det så mycket. Det finns bättre att ladda ner via Market.
Postad 30 June 2010 - 09:04
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Swedbanks app fungerar utan problem.
Bra att du sa det för nu har de tydligen fixat en version till de med mindre skärmar också. (Även fast det typ bara är en länk till hemsidan.)  Edit*  Från Gsmarena. Tycker själv ljudkvalitén är tillräcklig dock är den långt ifrån bäst i detta moment. Filmer tycker jag fungerar bra att se. Spec youtubeklipp och högtalarn bak är tillräckligt stark.
Redigerat av Unregistered0354d681, 30 June 2010 - 09:07.
Postad 30 June 2010 - 09:08
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Ja, samt åäö utan fn, dock på "fel" plats.
Just åäö är jag nyfiken på, har inte sett en enda bild där åäö finns med, hoppas någon kan fixa fram en sådan bild idag, borde ju vara några som får sina pro idag, eller kanske finns någon sådan bild ute på nätet ? / J
Postad 30 June 2010 - 10:26
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
Bra att du sa det för nu har de tydligen fixat en version till de med mindre skärmar också. (Även fast det typ bara är en länk till hemsidan.) 
Jag har kört med den första versionen som kom ut på Market och jag har aldrig haft något problem med att skärmen skulle vara förliten. Versionen jag har är 1.0.1 och det är den som alltid funnits, den första som kom ut. Just åäö är jag nyfiken på, har inte sett en enda bild där åäö finns med, hoppas någon kan fixa fram en sådan bild idag, borde ju vara några som får sina pro idag, eller kanske finns någon sådan bild ute på nätet ?
/ J
Här kommer en bild som en kille på Swedroid's forum lagt ut:
Postad 30 June 2010 - 10:31
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Jag har kört med den första versionen som kom ut på Market och jag har aldrig haft något problem med att skärmen skulle vara förliten. Versionen jag har är 1.0.1 och det är den som alltid funnits, den första som kom ut.
Här kommer en bild som en kille på Swedroid's forum lagt ut:

Ahh, grymming, då är det ju "bara" Å som är lite konstig placering på och komma-tecknet blev väl lite tokigt kanske, men det är väl en vanesak som det mesta. Tack för bilden ! / J
Postad 30 June 2010 - 11:02
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Jag har kört med den första versionen som kom ut på Market och jag har aldrig haft något problem med att skärmen skulle vara förliten. Versionen jag har är 1.0.1 och det är den som alltid funnits, den första som kom ut.
JO men den var inte tillgänglig för oss till en början. Vi x10mini ägare kunde inte hitta den på market. Så idag sökte jag (efter ditt inlägg.) och fann den.
Postad 30 June 2010 - 11:49
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
JO men den var inte tillgänglig för oss till en början. Vi x10mini ägare kunde inte hitta den på market. Så idag sökte jag (efter ditt inlägg.) och fann den.
Jo den har varit tillgänglig från början. Jag hämtade den samma dag som minin släpptes.
Postad 30 June 2010 - 12:29
Unregisteredcd298aa9
-
Unregisteredcd298aa9
-
Amatör
-
-
83 inlägg
tack för bilden!! precis vad jag ville se
Postad 30 June 2010 - 13:43
la damit
-
la damit
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Hmm så har man sin X10 mini pro (katshing var något överjävligt snabba på att leverera, man får nästan be om ursäkt för att man kritiserade dom tidigare).
Nåväl - önskar höra från andra mini PRO-ägare vad ni har för erfarenhet av tangentbordet?
Mitt tangetbord kräver i princip 5-10 sek pill/meck för att skjuta in från utfällt läge - när det är utfällt så
sitter det något så överjävligt hårt fast att det knappt går att skjuta tillbaka - funderar på att skicka
tillbaka luren som en DOA - vad säger ni andra - har ni samma problem med era tangentbord eller bara jag
som fått ett måndags-ex?
Postad 30 June 2010 - 13:48
Alf75
-
Alf75
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Navigera till Settings->Applications->Manage applications->Home screen (hus som ikon). Tryck sedan på "Cleae defaults" under "Launch by default". När du sedan trycker på Home-knappen kommer du att få en dialog där du kan välja vilken launcher app du vill använda. Jag kör engelska i min lur, hoppas att du kan översätta menyerna till svenska /Andreas
Postad 30 June 2010 - 13:50
thetias
-
thetias
-
Mästare
-
-
2965 inlägg
Är det någon som har tänkt ladda hem nesoid lite från market och köra lite gamla NES spel?
Väldigt nyfiken på om det funkar bra att spela med tangentbordet som pro har eftersom vanliga X10 inte har multitouch.
Postad 30 June 2010 - 13:54
Djabag
-
Djabag
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Är det någon som fått ett kollinummer av Katshing på Mini Pro ?
Känns lite ovanligt att dom inte svarar på mail eller chat.
För inte är väl Katshing en Kameraexperten ??
Postad 30 June 2010 - 13:58
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Jo den har varit tillgänglig från början. Jag hämtade den samma dag som minin släpptes.
Jag kunde inte hitta den och då testade jag flera dagar också. Var ju även flera som hade problem med att finna till x10mini som man läste om på swedroid. Märkligt.
Postad 30 June 2010 - 14:05
Unregistered8d65c59c
-
Unregistered8d65c59c
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Nåväl - önskar höra från andra mini PRO-ägare vad ni har för erfarenhet av tangentbordet? Mitt tangetbord kräver i princip 5-10 sek pill/meck för att skjuta in från utfällt läge - när det är utfällt så sitter det något så överjävligt hårt fast att det knappt går att skjuta tillbaka - funderar på att skicka tillbaka luren som en DOA - vad säger ni andra - har ni samma problem med era tangentbord eller bara jag som fått ett måndags-ex?
Har också fått min. Inte allt som du beskriver den. Det är riktigt skön tycker jag. Fan va trist när du äntligen fick den. Jag skulle nog skicka tillbaks den om den känns konstig. Jag är supernöjd med storlek och känsla i den. Nu återstår att lära sig använda den o hitta bra kalender program.
Postad 30 June 2010 - 14:25
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
Är det någon som fått ett kollinummer av Katshing på Mini Pro ? Känns lite ovanligt att dom inte svarar på mail eller chat.
För inte är väl Katshing en Kameraexperten ??
Katshing är absolut inte något som Kameraexperten. Katshing är ett mycket seriöst företag. Dom har vunnit priset Guld Mobilen för årets bästa webbutik 2008 och 2009. Tidningen mobil utsåg dom även till bästa återförsäljare 2008 och 2009. Jag har själv köpt mina flesta telefoner hos dom och det har aldrig varit några problem.
Postad 30 June 2010 - 14:34
Djabag
-
Djabag
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Katshing är absolut inte något som Kameraexperten. Katshing är ett mycket seriöst företag. Dom har vunnit priset Guld Mobilen för årets bästa webbutik 2008 och 2009. Tidningen mobil utsåg dom även till bästa återförsäljare 2008 och 2009. Jag har själv köpt mina flesta telefoner hos dom och det har aldrig varit några problem.
Fick detta svar ! Efter samtal med deras kundtjänst, finns inget man kan göra. Tydligen så har dom tappat bort alla nummer sedan i måndags. Deras system är nu igång, så chansen att dom nu skulle rota fram dessa nummer som dom har tappat bort är väl små. Så vi låter dom som inte fått något nummer få vänta på avin bara. Lallare !!! Det som gör att dom inte får några poäng just nu, är att dom inte tar i mot mail eller chatt. Det är OK att system ibland rasar, men strutsa då inte utan förstärk kundtjänsten och försök svara på allas frågor. Hej, Kollade med vårt lager gällande kollinummer, de har tyvärr fortfarande problem med detta då deras datorsystem som hanterar kollinummer har kraschat. Deras IT killar jobbar på det & de hoppas ha en lösning så snart som möjligt. Med Vänlig Hälsning Katshing AB
Redigerat av Djabag, 30 June 2010 - 15:13.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|