Ett hårt liv..
Hur mycket pengar lyckades ni få ihop?
Redigerat av Loud, 02 October 2013 - 08:24.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
3 relaterade trådar
Postad 02 October 2013 - 08:24
Efter storyline är slut så blir det ju något tråkigt.. beslutsångest angående vad man skall köpa för byggnader ex.
Ett hårt liv.. Hur mycket pengar lyckades ni få ihop? Redigerat av Loud, 02 October 2013 - 08:24. Postad 02 October 2013 - 08:30
Jag är less och har 10%... Orkar inte utforska mer och storyn är sådär...
Postad 02 October 2013 - 10:23
Ja det är en del tidigar än mig. Har strax över 70%
Håller tummarna för att online ska börja fungera snart Postad 02 October 2013 - 10:45
Köpt allt utan golfbanan och de dyra biograferna. Kommer itne lägga mer tid på singleplayer. Drygt 70% avklarat Postad 02 October 2013 - 10:51
Har 13 uppdrag kvar och ligger på 65%. Har ni skitit helt i frågetecknen eller?
Många av dem har introducerat en hel del sköna karaktärer för mig. Postad 02 October 2013 - 10:57
Jag ligger på 81% , kört frågetecknen som en galning, vissa är riktigt roliga
Redigerat av DragonPuffer, 02 October 2013 - 10:58. Postad 02 October 2013 - 11:54 När jag klarade storyn låg jag nog också runt 70 % trots att jag gjort alla frågetecken jag sett. Har med andra grejer att göra också som aktiviteter och sånt. För övrigt skriver ni alla fem den engelska formen av procent, vad lär ni er i skolan egentligen? Postad 02 October 2013 - 12:18
100% är svårt att få, massa "dolda" saker man ska göra, hemsidor att besöka och så vidare
Postad 02 October 2013 - 12:18
Ett litet blanksteg är inte hela världen! Jag får väl skylla på att engelska är mitt modersmål Postad 02 October 2013 - 12:28
Det är det väl inte? Bara att gå efter checklistan på socialclub? (note: har inte tagit 100% själv) Postad 02 October 2013 - 12:43
Det är inte svårt men ganska tidskrävande. Man kan dock göra det extremt svårt om man inte tar hjälp av Social Club för att hitta ufo & brev delarna.
Postad 02 October 2013 - 12:48
Insett att jag aldrig skulle klara 100% då flightcluben ingår i 100% requirements. Fick guld på alla lektioner tills jag kom till helikoptern och då var jag typ 10 minuter ifrån brons.
Postad 02 October 2013 - 13:01
Vi lärde oss inte att vara petig och anmärka på småsaker.... Postad 02 October 2013 - 13:09 Det jag menar är att man måste läsa sig fram till hur man får 100% (kanske svårt är fel ord). Man klarar nog inte 100% genom att bara sitta i spelet och mata, man måste läsa sig fram Postad 02 October 2013 - 13:28 Nja, men det är rätt uppseendeväckande att 100 % gör fel. Nåväl, vi är ett av världens mest anglofierade länder också. Ja inte lärde du dig att ta till dig av kritik iaf Postad 02 October 2013 - 14:13
Nä, GTAX lär släppas innan man är färdig då. Postad 02 October 2013 - 14:35
Har fungerat att spela online nu (PS3) i nån timme. Ganska rörigt det är mycket att lära sej men har gjort något jobb och det är riktigt roligt att utföra med andra!
Postad 02 October 2013 - 14:59
Funkar fortfarande inte med online för mig iallafall, det bara står och tuggar efter man fått bilen och inget händer.
Postad 02 October 2013 - 15:57
Förmodligen så är väl trycket större nu än tidigare idag. Kommer säkert inte fungera på hela kvällen.
Postad 02 October 2013 - 16:23
Hoppas du klagar lika snabbt när du ser de/dem-fel med. ps. någon MOD kanske får rensa off topicen i tråden Postad 02 October 2013 - 16:30
Launching session...
EDIT: händer inte ett smack. Verkar stå i ngn form av kö Redigerat av Unregistereddc471864, 02 October 2013 - 16:39. Postad 02 October 2013 - 16:51
Får bara cloud service unavailable så det går inte att spara och kan inte köra med min sparade karaktär.
Postad 02 October 2013 - 16:55 Ja, hjälp, det var tre inlägg som inte följde ämnet! Back seat mods to the rescue. Hur var det nu med att klaga på småsaker? Postad 02 October 2013 - 17:05
Och flytta alla online diskussioner till den ämnade tråden!
Yikes, man kan tro att moddarna inte göra något häromkring... Postad 02 October 2013 - 17:15
Äh, det där får Falcy sköta
Postad 02 October 2013 - 17:20
Idag verkar BAWSAQ ligga nere. Fick nästan ont i hjärtat först, när jag satsat nästan alla Franklins pengar på en aktie och när jag nu loggade på stod det noll som värde.
Postad 02 October 2013 - 18:44
Det är väl ungefär så det "oändligt kraftfulla" molnet fungerar i praktiken. Redigerat av Ageve, 02 October 2013 - 19:17. Postad 02 October 2013 - 19:28
100% i GTA V
Part 1: Complete All 69 Story Mission Part 2: Complete 42 of 59 Hobbies and Pastimes Part 3: Complete 20 of 58 Strangers and Freaks Missions Part 4: Complete 14 of 57 Random Events Part 5: Complete 16 of 30 Miscellaneous Tasks http://www.ign.com/w...etion_Checklist Postad 02 October 2013 - 19:32
Öh, väldigt underligt sätt att få 100 %.
Jag menar... det ÄR ju inte 100 %. Redigerat av Zoiler, 02 October 2013 - 19:33. Postad 02 October 2013 - 19:51
Tror de vill undvika att man inte fastnar på 95% för att man gjort något dumt och inte kan göra just det uppdraget. Postad 03 October 2013 - 07:06
Trevor är fan sjuk =)
Körde med Franklin och ringde Trevor för att hänga lite å dra till en bar, visst tyckte Trevor, så åkte och hämtade honom, då hade han en grön blommig klänning på sig.. Postad 03 October 2013 - 20:52 Han gör så oväntade saker, varje gång man byter till honom har han dödat några eller jagar folk eller blir jagad av polisen haha Postad 03 October 2013 - 22:16
Färdig med huvuduppdragen nu iallafall.
Första spelet sen jag vet inte när där jag faktiskt är klar med single player delen. Nu är det lite upprensning av olika prylar medan man väntar på multiplayern stabiliserar sig. Edit: Nu när man sovit på det lite kanske man skulle offra sig med några tankar runt det. Världen, grafiken och karaktärerna är superbra gjorda. Dock kändes Franklin lite tunn. Uppdragen hade bra upplägg. Kändes som mindre transportsträckor än vad som är brukligt i GTA världen. Dock; för att nämna en dålig sak (som är längre än de bra grejorna, go figure). Det jag gillar med open-world sandbox spel är att man när som helst kan dra iväg och göra något flippat. Jag tycker att GTA missar på det här. Det är inte som Mafia 2 som presenterade en helt död värld, men det inbjuder inte att göra knasiga saker för att se vad som händer. Det jag tror det stora problemet med det är att ens gubbar inte tål någonting. Två skott så är de döda. Svårt att belägra en korsning och skjuta på polisbilar för skojs skull när man vet att man kommer förmodligen att stryka med så fort det blir 3 stjärnor. Eller kasta granater från sidorutan. Eller sätta sticky bombs på en tankbil, köra över ett jättehopp och få den att explodera i luften. Så fort man skulle göra något sådant får man direkt stjärnor. Och att fly från polisen är nog det tråkigaste man kan göra i det här spelet. En stjärna blir direkt två stjärnor så fort man flyr från en polisbil och sen jagar de en flera minuter. Slutar mest att man står i en gränd och hoppas på att polisen inte svänger in där när de kör förbi. Och sen ser de en och timern resettas och man får köra runt och leta efter en ny gränd. Och så får man stjärnor för minsta lilla. Fastnade i ett träd ett att jag hoppat från ett flygplan. En stjärna (som blir två + att de skjuter när man flyr). Krockade med en vägdelare. Två stjärnor direkt. Superskumt. Och så ska man behöva fly, hitta en gränd och gömma sig i några minuter. Det gör att motståndet mot att 'hitta på saker' bara byggs upp. Redigerat av Unregistered6810b893, 04 October 2013 - 08:24. Postad 04 October 2013 - 12:06
Ja, polisen behöver patchas till.
Skjuter du en snubbe tex i en gränd eller mitt ute i ingenstans utan vittnen med ett vapen som har silencer så skall du inte få stjärnor direkt, om det finns vittnen som ringer in så självklart, men inte i de ovan nämnda scenariona. Hjälpte dock polisen vid ett rån igår. Det var två snubbar som rånade en affär och det vart skottlossning mellan dem och polisen och jag körde över de två rånarna och tog deras byte (10k) och då kommer det fram en polis som säger något i stil med "That was a bit unorthodox, but it helped, thank you sir." och sen drog de. Postad 04 October 2013 - 13:58
MHB:s recension
Ja, det är ett rätt stort problem, no fun allowed som sagt. Glömde även nämna i recensionen om kartan som jag tycker kunde fixats på ett bättre sätt, rätt jobbigt att ta upp den om man jämför med t.ex. Far Cry 3. Även det att man ofta sitter och tittar på kartan istället för på spelet när man ska åka någonstans eller leta efter fiender, görs bättre i många andra spel.
Detta hörde jag någon säga tidigare så jag tänkte prova att hjälpa dem också. Men jag fick stjärnor och de började skjuta mot mig efter jag dödat honom. Redigerat av Zoiler, 04 October 2013 - 13:59. Postad 04 October 2013 - 16:21
Bra recension, och alltid lika kul att läsa dina synpunkter Zoiler!
Dock så ger jag själv 9 just nu, har väl kommit 35 % (såg du mellanslaget!!!! Redigerat av Garrett, 04 October 2013 - 16:21. Postad 04 October 2013 - 16:28
Skulle nog också ge det en 9:a. Det som det faller på är bara småsaker. Störde mig också på att man inte fick se vad som krävdes för guld förrän uppdraget var slut (och ibland inte ens då eftersom man fick gå in och titta mer noga).
Håller med Humming om att det inte kändes som det var så mycket jobbiga köra-över-hela-kartan-uppdrag, jag uppfattade iaf inte det som jobbigt. Måste säga att det var Trevor för min del som lyfte det här spelet många snäpp, älskar honom Postad 04 October 2013 - 16:36
Ja, han är ett riktigt ärkesvin som passar så jäkla bra in... f*n vad jag flabbat när man pendlar över till honom när man spelat nån av dom andra karaktärerna en stund innan!
Postad 04 October 2013 - 17:01
Kul att höra, detsamma Ja, bra där Ska sägas att jag också låg på 9/10 när jag spelat runt halva spelet, det blev lite sämre ju längre det höll på bara och när jag fått tid att tänka på det lite. Men så kan man ha i åtanke att jag normalt inte gillar GTA-spelen särskilt mycket heller, detta är det bästa GTA jag spelat. I och för sig köpte jag min PS2 rätt sent så jag spelade trean och Vice City rätt långt efter de släppts, så det kan påverka att jag inte gillade dem mer. Men GTA4 spelade jag när det kom och tyckte inte det var något speciellt. Så för mig har serien gått framåt och det lär kanske inte så många hålla med om (eller jo, förmodligen jämfört med GTA4). Postad 05 October 2013 - 09:58 Tackar för den! Jag måste säga att jag håller med dig på flera punkter (har spelat 34 uppdrag ska väl sägas, så jag kan inte ge hela omdömet nu kanske). Fantastiskt värld? Javisst, men jag håller ändå med dig i att det känns som en fasad då det mesta bara är kulisser. Jag slukas inte upp av världen på samma sätt jag gjorde med RDR, inte på långa vägar. Visst, fler bilar på vägarna än i GTA IV känn det som, men det känns ändå "tomt" jämfört med stora städer, något som inte var ett problem i RDR. Ödsligheten där var passande! Gillar inte att spelminnet inte sällan tar bort min bil jag parkerade väldigt kort efter att jag lämnade den. Det och andra liknande detaljer som inte "sparas" gör att jag rycks ur spelet väldigt ofta så att säga. Det känns verkligen som ett spel och inte som att jag är en del av världen, vilket är lite trist. Storyn halvvägs är inte fängslande och gameplay är mediokert på sin höjd. Ja, jag kör med auto-aim så det kan säkert vara en bidragande faktor som du skriver i recensionen, men jag måste, för jag kan inte se siktet, väldigt sällan ens när ändrat till det större. Jag hade behövt en mer utstickande färg på det. Men även med auto-aim i beaktande så kan jag inte säga att styrkan med R*s spel brukar vara skjutandet och spelmekaniken i allmänhet. Sidoaktiviteterna som tennis etc intresserar mig inte alls. Saknar saloonspelen och jakten från RDR. Jakten som Trevor är väl sådär. Har dock inte provat dart än, kanske kan vara nåt? Så mitt hopp står till att onlineläget ska vara kul. Får hoppas på det. Annars skulle jag säga att spelet idag ligger på 7-8/10 för egen del, inte i närheten av RDR för min del, som var otroligt kul i både sp och mp. Nä, än så länge en liten besvikelse, men också beroende på att jag ställer höga krav på R*. Redigerat av jayreso, 05 October 2013 - 10:04. Postad 05 October 2013 - 13:57 Njee Tycker inte några aktiviteter var roliga, hade sett fram emot att testa jetskiracingen men när jag väl gjorde det i slutet så var det en pissenkel seger och sen fick man inget för att vinna ens och det var bara över. Blev så deprimerad att jag körde så långt ut i havet jag kunde (vilket verkar vara oändligt nästan?) och hoppade i. En vithaj är det första jag ser bland andra fiskar och helt klarblått vatten (med solen som skiner igenom) utan någon botten i sikte och han cirklar mig i någon minut innan han biter mig itu. Kan rekommenderas. http://www.youtube.c...h?v=wjoIn8nG5RQ Postad 05 October 2013 - 23:43
Det här skulle vara något va?
![]() _______ / Falcy Redigerat av Falcy, 06 October 2013 - 02:33. Postad 09 October 2013 - 03:04
Nu har spelet buggat ur tror jag
Skall göra sista heisten men det går inte att gå in på strippklubben, har testat med alla tre men det går inte. Har även startat om både boxen och spelet med samma resultat.. Postad 09 October 2013 - 13:12
Japp, huvudentrén i allén där det även skall stå dörrvakter men dom är borta och det går inte att komma in.
Inte heller finns strippklubbarna utmärkta på kartan för någon av karaktärerna. Bytte till Trevor och han var inne i strippklubben men inga arbetare var där och det gick inte att ta sig ut heller. Redigerat av sinnes, 09 October 2013 - 13:12. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |