Är det fullt med sopor som spelar nu eller är det jag som blivit magiskt grym över en natt? Så här bra har det aldrig gått tidigare. I MW3 så var jag tvungen att spela sniper/camper stup i kvarten för att hålla en ratio över 1.90. Som rusher tror jag inte jag snittade mycket mer än 1.35 i MW3, nånstans där iaf. Dock spelar jag hellre som sniper/camper då jag avskyr att dö.
Nu har jag väl inte sådär blodigt många timmar (Lvl 20-21 tror jag) med BO2 men jag har hållt mig till samma klass än så länge då den verkar funka kanon,
Primary Weapon: MP7 with Laser Sight and Fore Grip
Perk 1: Lightweight
Perk 2: Cold Blooded
Perk 3: Dexterity
Wildcard 1: Perk 1 Greed : Hardline
Wildcard 3: Perk 3 Greed : Extreme Conditioning
Dock är det ju sjukt lätt att hålla en hög ratio & ibland helt domiera en FFA eller TDM enbart genom att springa en halv marathon. Spela min första S&D igår och hade 16-3 + två planterade bomber. I MW3 så hade det varit en av mina bättre matcher någonsin!
L1 knappen känns ju halvt överflödig (speciellt i hardcore) om man har lasersiktet och så länge man bara rushar så springar man ju ifatt folk stup i kvarten. Upp med en UAV & sen går det ännu bättre. UAV'n är ju dessutom så sölig på att uppdatera så om fienden har den & man har Lightweight & Extreme Conditioning är man ju på andra sidan banan innan fienden ens fattat vart den där röda pricken var nånstans. Nån mer som upplever det som mig? Taktikspelande känns inte heller direkt nödvändigt då Ghost inte fyller sin funktion och ligger på Lvl 55 (?).
Jag är gammal, sur & jevligt bitter. Förändringar tycker jag inte heller om! MW3 var bättre!

Hoppas BO2 växer på en & att dom förstår vilken miss dom gjort när dom lagt Ghost så sent och gjort den så menlös. Snipers & till viss del campers är ju en del av "krigsföringen" så varför tvinga bort dom? Nu finns det ju
ingenting som hindrar en från att tokrusha hela tiden.
Dock lite cred till Treyarch för att dom tagit bort (?) Final Stand/Last stand, fy f-n så jag hatade den funktionen.