Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty: Black Ops II

3323 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Call of Duty: Black Ops II (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.777776 (8) 1 292:-

Postad 15 November 2012 - 13:21

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Ja och Nej....inte spelet i sig utan deras jävla knas med servrar eller vad faan det nu är.... :angry:

Har alltid varit såhär med alla cod..... tror nog du får krypa till korset sen

Man undrar vad dom sysslar med igentligen? Efter alla dessa spel och all den erfarehet de har så borde detta vara ett icke-problem idag.

Eller raderar dom ALLA anteckningar och lösningar samt nollställer hjärnan på programerarna efter varje spel?

Det skulle iofs. förklara en hel del...

Postad 15 November 2012 - 13:25

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Man undrar vad dom sysslar med igentligen? Efter alla dessa spel och all den erfarehet de har så borde detta vara ett icke-problem idag.

Eller raderar dom ALLA anteckningar och lösningar samt nollställer hjärnan på programerarna efter varje spel?

Det skulle iofs. förklara en hel del...

tyvärr är det väl så med programering att om man ändrar något i koden kan det ha effekt på något annat osv... fast man kan aldrig riktigt förutse vad som ska hända osv... och folk vill ju ha nya spel och inte bara nya kartor (fast jag hade nöjt mig med nya kartor och lite nerfning av MW2 :) )

men att treyarch inte kan ha samma kvalité på sina spel på PS3 som XBOX förstår jag inte. där är ju IW betydligt bättre.

Postad 15 November 2012 - 13:36

MrJ1981
  • MrJ1981
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Bra namn i alla fall. :lol:
Skicka PM till l2ickard. han är clan leader.

Hahaha.... Blev förbannad när mina standard namn inte funka. Ska sända till han ikväll... Tack för infon.

Postad 15 November 2012 - 13:51

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Får man fler klasser för vapen om man prestige:ar i detta spelet eller? Man lär ju fundera på om man ska gå prestige eller inte. Vilka andra eventuella fördelar får man om man trycker på knappen.....och nej att slippa mobbing från muppar här räknas i det sammanhanget inte som en fördel..... ;)

Får se om det blir ett köp?
Lite sugen, men strulet gör mig lite avskräckt!

Postad 15 November 2012 - 13:54

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
När till och med en gnällig jävel som jag har köpt det har du ju inget val högis..... ;)

Postad 15 November 2012 - 13:59

rico90
  • rico90
  • Lärjunge

• 345 inlägg
  • 0

Riktigt bra flyt nu på förmiddagen. Ändrade till best på matchmakingen och sedan dess har det blivit en klar förbättring.

Hur gör man det?

Postad 15 November 2012 - 14:30

Unregistered4ac35b52
  • Unregistered4ac35b52
  • Användare

• 207 inlägg
  • 0
Är det fullt med sopor som spelar nu eller är det jag som blivit magiskt grym över en natt? Så här bra har det aldrig gått tidigare. I MW3 så var jag tvungen att spela sniper/camper stup i kvarten för att hålla en ratio över 1.90. Som rusher tror jag inte jag snittade mycket mer än 1.35 i MW3, nånstans där iaf. Dock spelar jag hellre som sniper/camper då jag avskyr att dö.
Nu har jag väl inte sådär blodigt många timmar (Lvl 20-21 tror jag) med BO2 men jag har hållt mig till samma klass än så länge då den verkar funka kanon,

Primary Weapon: MP7 with Laser Sight and Fore Grip
Perk 1: Lightweight
Perk 2: Cold Blooded
Perk 3: Dexterity
Wildcard 1: Perk 1 Greed : Hardline
Wildcard 3: Perk 3 Greed : Extreme Conditioning

Dock är det ju sjukt lätt att hålla en hög ratio & ibland helt domiera en FFA eller TDM enbart genom att springa en halv marathon. Spela min första S&D igår och hade 16-3 + två planterade bomber. I MW3 så hade det varit en av mina bättre matcher någonsin!
L1 knappen känns ju halvt överflödig (speciellt i hardcore) om man har lasersiktet och så länge man bara rushar så springar man ju ifatt folk stup i kvarten. Upp med en UAV & sen går det ännu bättre. UAV'n är ju dessutom så sölig på att uppdatera så om fienden har den & man har Lightweight & Extreme Conditioning är man ju på andra sidan banan innan fienden ens fattat vart den där röda pricken var nånstans. Nån mer som upplever det som mig? Taktikspelande känns inte heller direkt nödvändigt då Ghost inte fyller sin funktion och ligger på Lvl 55 (?).

Jag är gammal, sur & jevligt bitter. Förändringar tycker jag inte heller om! MW3 var bättre! :ph34r: Hoppas BO2 växer på en & att dom förstår vilken miss dom gjort när dom lagt Ghost så sent och gjort den så menlös. Snipers & till viss del campers är ju en del av "krigsföringen" så varför tvinga bort dom? Nu finns det ju ingenting som hindrar en från att tokrusha hela tiden.

Dock lite cred till Treyarch för att dom tagit bort (?) Final Stand/Last stand, fy f-n så jag hatade den funktionen. :D

Postad 15 November 2012 - 14:38

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Du kanske har haft medlagg ;)

Postad 15 November 2012 - 14:47

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Håller med om att det blivit på tok för enformigt eftersom man mer eller mindre måste kuta omkring hela tiden... Annars kommer det direkt någon i ryggen eller från sidan.

Postad 15 November 2012 - 15:04

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
som rusher i MW3 fick man vara glad om man hade plus i k/d... i BO2 vet jag inte än. har bara spelat KC och Demolition och har man då en k/d på mer än 1,5 spelar man inte objective ;)

ps: K/D och antal Kills hör till det förflutna. nu är det poäng som gäller. jag kom på första plats med hela 9 kills i demolition men med poäng på över 3k. det är så man mäter sig nu...

Postad 15 November 2012 - 15:10

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 1
Try hard..... ^_^

Postad 15 November 2012 - 15:23

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Try hard..... ^_^

den nya generationens ja ;)

aka pointwhore

Postad 15 November 2012 - 15:44

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

som rusher i MW3 fick man vara glad om man hade plus i k/d... i BO2 vet jag inte än. har bara spelat KC och Demolition och har man då en k/d på mer än 1,5 spelar man inte objective ;)

ps: K/D och antal Kills hör till det förflutna. nu är det poäng som gäller. jag kom på första plats med hela 9 kills i demolition men med poäng på över 3k. det är så man mäter sig nu...

Brukar funka sådär när man kör demolition innan man fått Tac. Ins., kanske funkar bättre i detta spel. Hoppas dom inte f*ckar upp spawnsystemet i detta som dom gjorde i MW3.

Redigerat av jarre008, 15 November 2012 - 15:45.

Postad 15 November 2012 - 15:51

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Tactical insertion kan behövas så man slipper bli spawnad på samma ställe som man alltid blir. Verkade inte som att det växlade spawn alls när jag körde häromdagen. Sög ganska hårt eftersom en fi i spawn kan ställa till mycket oreda. Fast ganska kul att vara den som smyger in i deras spawn ;-)

Funkar bättre i kc och tdm som jag tänkte köra första prestigen.

Spawnproblem är LÄTT att lösa. Bara välj SnD som spelsätt så är det inte längre något problem.... ;-)

Redigerat av Johnsson1975, 15 November 2012 - 15:53.

Postad 15 November 2012 - 16:12

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Brukar funka sådär när man kör demolition innan man fått Tac. Ins., kanske funkar bättre i detta spel. Hoppas dom inte f*ckar upp spawnsystemet i detta som dom gjorde i MW3.

alltså MW3 spawnen i demo var kaotiska men det öppnade även upp matcherna mer än spawnen i BO2 demo gör. nu känns det lite som Killzone/battlefield. man köttar från samma spawn och trycker fram på samma ställe tills man tillslut har dödat fienderna så pass mycket att man hinner planta. fienderna spawnar ju också på deras givna spawn och köttar emot. blir väldigt svårt fast som i KZ så är det väldigt givande när man väl lyckas få bomben att sprängas :)

nu pratar jag om när lagen är jämnbra och fokuserade ;)

Postad 15 November 2012 - 16:15

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Hahaha.... Blev förbannad när mina standard namn inte funka. Ska sända till han ikväll... Tack för infon.

Gå in på clansidan på elite: https://elite.callof...clan/view/76677

Där ska finnas en apply knapp för att joina klanen.

Hur gör man det?

När du ska välja vilken playlist du ska spela så kan du trycka fyrkant och välja det.

Postad 15 November 2012 - 16:35

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

alltså MW3 spawnen i demo var kaotiska men det öppnade även upp matcherna mer än spawnen i BO2 demo gör. nu känns det lite som Killzone/battlefield. man köttar från samma spawn och trycker fram på samma ställe tills man tillslut har dödat fienderna så pass mycket att man hinner planta. fienderna spawnar ju också på deras givna spawn och köttar emot. blir väldigt svårt fast som i KZ så är det väldigt givande när man väl lyckas få bomben att sprängas :)

nu pratar jag om när lagen är jämnbra och fokuserade ;)

Exakt, det är lite svårare att planta oftast och man måste vara lite mer objective inställd om man ska vinna. Lite taktisk med vilken bomb som ska plantas först osv.
Fler än 6 spawnpunkter löser typ spawntrappinget, men det fanns inget som kändes så bra i BO som när man slant igenom när motståndarna spawntrappade och man kom bakifrån och tog kål på några så hela deras spawntrappande falerade och dom rage quittade :)

Postad 15 November 2012 - 16:36

rico90
  • rico90
  • Lärjunge

• 345 inlägg
  • 0

När du ska välja vilken playlist du ska spela så kan du trycka fyrkant och välja det.

Tackar!

Postad 15 November 2012 - 16:37

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0

För övrigt så har ni gått prestige med något vapen ännu? :-)

Jag har gått prestige på FAL:en, så nu kan jag ha "N00B" ingraverat på den. :P

Postad 15 November 2012 - 16:46

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0
Tyckte att AN94 verkade ruggigt fin när jag körde den i League-mode igår. Är automat men skjuter de första två skotten snabbare vilket gör den mycket fin som "single-shot/burst" bössa. :) Någon annan som provat den?

Postad 15 November 2012 - 17:26

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
jag upplever att det här spelet är till för rushare eller campare. rushare får via smg och rapid fire total odödlighet, och campare finns överallt om man skulle våga sticka fram sitt huvud. dom där emellan är offer som dör konstant. jag var däremellan i förrgår och min kd var värdelös. sen så blev jag en irriterande camper med lmg och babymonitor och kd'n gick upp kraftigt.

Postad 15 November 2012 - 17:27

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Finns det någe mera: rushare eller campare eller loosare ?

Postad 15 November 2012 - 17:39

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
OWC: Hur fungerade selective fire på FAL:en? Gillar den men har märkt att jag har problem med överlevnaden om man inte är under rätt förhållanden vad det gäller distansen till målet...

Postad 15 November 2012 - 18:23

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Johnsson: Jag har ingen användning av den eftersom jag skjuter snabbare med fingret så jag använder hellre något annat som gör att jag siktar snabbare.

Postad 15 November 2012 - 18:40

lappen69
  • lappen69
  • Lärjunge

• 273 inlägg
  • 0
Vad står de att ni har för version?? Verktyg för speldata mappen... Jag har BLES01717 version 1.02! Men jag kommer fan aldrig in!!! Inte ens sa jag kan spela singlemode... De hänger sig hela jävla tiden! Måste vara fel på skivan le nått

Postad 15 November 2012 - 18:53

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 1
Man behåller inte vapnen efter prestige men när man låst upp vapnet igen så har man kvar alla sikten å dämpare å grejer man låste upp förra rundan.

Postad 15 November 2012 - 19:37

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

Får se om det blir ett köp?
Lite sugen, men strulet gör mig lite avskräckt!

Suget går över. Det är inget spel för dig ändå. Ladda ner Worms och kör med mig istället:)

Postad 15 November 2012 - 19:48

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Vad står de att ni har för version?? Verktyg för speldata mappen... Jag har BLES01717 version 1.02! Men jag kommer fan aldrig in!!! Inte ens sa jag kan spela singlemode... De hänger sig hela jävla tiden! Måste vara fel på skivan le nått

1.02 va väl första patchen när spelet kom? Tycker du ska byta spelet o hoppas ett nytt fungerar.

Postad 15 November 2012 - 19:55

lappen69
  • lappen69
  • Lärjunge

• 273 inlägg
  • 0
http://community.eu....17423820/page/2
Inte bara jag som har problem!

Sony vill väl att man skall skrota å köpa nytt!

Postad 15 November 2012 - 21:47

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Hur funkar det nu?

Postad 15 November 2012 - 23:26

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
BLOPS 2 e min nya drog :wub: Uppställning 0800 imåra :huh: :rolleyes: ^_^

Postad 15 November 2012 - 23:49

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Hur funkar det nu?

Bedrövligt. Objective går fan inte att spela alls. Skitspel. För evigt.

Postad 15 November 2012 - 23:53

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Jag har så svårt för detta spel! Jag hoppas det kommer vända för mig snart, annars riskerar skivan stor skada....

Postad 16 November 2012 - 00:02

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Tur att man ska jobba hela helgen, för spela i helgen är nog bara att glömma. Polarn som spelar på x-box har inga problem alls med såna här saker som drabbar/drabbat ps3

Postad 16 November 2012 - 00:04

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
I princip alla spel görs för xbox, sen kodas dom om för att funka på ps3. antagligen därför vi alltid har mest fel.

Postad 16 November 2012 - 01:07

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
jag måste få flasha med min näst senaste runda i tdm. jag lyckades nästan få en moab. eller nästan och nästan, men jag hade 17-0! =) och ja, den videon kommer att dyka upp så ni alla får se hur episkt jag spelade =D
matchen innan den rundan gick för övrigt på 12-0, kan också läggas upp.

jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är fan bara tdm och kc som går att spela när man spelar det här spelet. blops 2 är verkligen ingen höjdare alls. jag känner riktigt hur det suger fett.

Postad 16 November 2012 - 01:22

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 2
Det här är det sämsta cod spelet jag spelat!! När kommer MW4?

Postad 16 November 2012 - 01:35

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Har inte pallat testa multiplayer än, men efter det jag läst här nu så är jag rätt sugen!

Rusha är min kopp te och jag hatar campers & framför allt snipers, ska bli kul att fixa till en
riktigt snabb klass som på den gamla goda tiden!

Postad 16 November 2012 - 01:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Rusha är min kopp te och jag hatar campers & framför allt snipers, ska bli kul att fixa till en

Det var inget annat än campers och snipers när jag spelade =/

Postad 16 November 2012 - 08:07

SleazyHelga
  • SleazyHelga
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Tur att man ska jobba hela helgen, för spela i helgen är nog bara att glömma. Polarn som spelar på x-box har inga problem alls med såna här saker som drabbar/drabbat ps3

PC / Steam drabbades av ungefär samma sak som PS3 folket. fast under första eftermiddagen av release day.

Postad 16 November 2012 - 08:13

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Har inte pallat testa multiplayer än, men efter det jag läst här nu så är jag rätt sugen!

Granaterna kastar man som den gamla tiden, högt och långt!
:)

Postad 16 November 2012 - 08:20

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Sjukt kul att hamna mot en hel MHB-lobby igår under värsta laggfesten.....lyckades ha ihjäl distanholler ett par gånger men han är ju å andra sidan gammal och långsam ;) men i övrigt så gjorde jag nytta för mitt lag genom att faktiskt dö för hela laget hela tiden.....jag vann inte en enda 1 on 1. Fattar vad du menade med att spara hjärtat ekaa.....

Postad 16 November 2012 - 08:21

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 1

jag upplever att det här spelet är till för rushare eller campare. rushare får via smg och rapid fire total odödlighet, och campare finns överallt om man skulle våga sticka fram sitt huvud. dom där emellan är offer som dör konstant. jag var däremellan i förrgår och min kd var värdelös. sen så blev jag en irriterande camper med lmg och babymonitor och kd'n gick upp kraftigt.

jag upplever att det här spelet absolut inte är för rushare. gick betydligt bättre för mig igår när jag slutade rusha. jag tog bort lightweight mot hardline. tog det lugnare och siktade vid varje hörn och tog skydd. jag campade inte men jag sprang inte bara runt som en tok som jag brukar göra. det gick mycket bättre då MEN det är förbannat tråkigt att spela så :(

men jag håller med dig om campare. ****. jag har stött på fler folk som sitter i hörn och väntar på under dessa 3 dagar än jag gjorde under hela MW3 tiden.

och alla dessa byggnader med ett fönster uppe i andra våningen som har ett ruskigt bra läge på banan och bara en ingång (typ). typiskt treyarch!!!

Postad 16 November 2012 - 08:41

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0

Som sagt.....banorna i 5:an är mycket bättre men i övrigt så är allt annat bättre i 4:an enligt mig. Jag kommer att lira kz2 hela helgen istället för att slösa tid på cod 5.

Kartorna var riktigt trevliga....men det var alldeles för mycket glitchande och one shot one kill för att vara bra......

Ja fy f*n vad det laggade.....men det var härligt att höra Ekaa igen......en svordom och nehe duuu var 10 sekund ungefär igår....... :lol:

Tycker som de flesta att grafiken suger......ljudet är lamt och jag blir tokig på att folk bara dyker upp bakom ryggen på en hela tiden....man kan f*n stå medd ryggen mot en vägg och helt plötsligt har du någon bakom dig ändå.....sen är det samma skit som med WaW......ett skott död.....det är så meningslöst......

Man märker ju dessutom att det är mp5, lightweight och marathon som gäller när det laggar......jag var ju kung med den uppsättningen när vi körde private igår.....

Tja smaken är ju som baken......precis som andra säger så tycker jag med att det bara känns som cod5 med nya banor......gubbarna känns tvådimensionella och för min del tycker jag grafiken påminner mycket om Halo vilket jag tycker suger bäverpung..... :P ......även om det gnälldes på MW2 också i början (även av mig) så tycker jag att det var ett tydligt lyft från 4:an grafiskt. Vad gäller ljudet så är det detaljerat men alla vapen låter som ärtbössor i mina öron.

Mina omdömen om Blops och Cod 5 för några år sedan.....inte så mycket förändras.....

Redigerat av Unregistered32f0b602, 16 November 2012 - 09:03.

Postad 16 November 2012 - 08:57

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
En rushare är smg, totalt j*vla oövervinnerlig :/ men visst, kampande är ännu bättre. Hur tror du jag gjorde min 17-0 runda?

Postad 16 November 2012 - 09:54

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0
Mycket klagande här. Det spelas för lite Demolition, det är det som är problemet :lol:

Postad 16 November 2012 - 09:59

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Mycket klagande här. Det spelas för lite Demolition, det är det som är problemet :lol:

true story :)

en fråga till dem som prestigeat: hörde att man får en prestigetoken som I MW3 och kan då låsa upp ett vapen eller perk som man alltid har från början när man prestigeat. kommer denna alltid att finnas kvar efter varje prestige? alltså om man då låser upp Ghost med sin prestigetoken. kommer man alltid ha ghost direkt oavsett hur många ggr man prestigear? (förstår att man måste vänta tills man är den lvl då custom classes låses upp)

sen en annan sak. måste man låsa upp nya custom classes med dessa tokens som man behövde i MW3?

Postad 16 November 2012 - 10:46

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Det du har låst upp stannar kvar, så efter 10 prestiger har du 10 upplåsta saker. Samt utöver det får du välja efter varje prestige att låsa upp en CAC, få tillbaks alla tokens som man låser upp saker med eller nollställa alla stats.

Postad 16 November 2012 - 11:03

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Går det dåligt och man känner sig sur så kan man sätta sig i bakhåll i ett skrymsle med en S12 (det här spelets semiautomatshotgun) och en Shock Charge i närheten. Bra för själen att skicka vidare frustrationen till andra. :P

Postad bild

Postad 16 November 2012 - 11:20

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag satte Cherry Blossom Camo på min FJH-18 AA launcher. Inte vackert... :ph34r:

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.