+ umgås med grabben
+/-en dag närmare hemresan
- fan inte en snöhög här, känns som augusti.
- långt hem, fast det är bara att härda ut för pojkens skull.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 22 December 2013 - 12:52
+ "landsjukan"har försvunnit efter alla mil på tåget.
+ umgås med grabben +/-en dag närmare hemresan - fan inte en snöhög här, känns som augusti. - långt hem, fast det är bara att härda ut för pojkens skull. Postad 22 December 2013 - 16:48
+ Slappisdag med glögg och whiskey framför Assassins Creed.
+ Nyrakad + Snart jul - 2,5 månaders skägg är bortrakat, känns tomt - Sambon har tagit över fjärrkontrollen för resten av kvällen Postad 23 December 2013 - 07:41
- jobbar (får skylla mig själv som tagit slut på allt vad semesterdagar, föräldraledighet och komp-/ flextimmar heter...)
- regnar horisontellt ute, jävla dyngväder! + jobbar så länge jag vill, skit samma om man går minus på flex-saldot. + firar jul med sambons släkt i eftermiddag Postad 23 December 2013 - 09:56
+Äntligen nått målvikten på 70 kilo
+Har gått ner 35 kilo sen Januari i år +Har gott från storlek 2xl till smal/medium +Firade med hemmagjord pizza igår -Tål inte pizza längre -Lite trött och orolig i magen Redigerat av 91robe, 23 December 2013 - 10:00. Postad 23 December 2013 - 17:44
Från 105 till 70 på ett år. Bra kämpat, hoppas du kan hålla din nya vikt.
Postad 23 December 2013 - 17:57
- noll julstämning .
- rastlös - höst väder + läser Hundra åringen som klev ut.... Postad 23 December 2013 - 18:29
+ ingen julstämning
+ plusgrader + ska snart dricka irish coffee - andra julen utan mamma - vattenläcka i samhället där jag är under jul. Alla har panik som inte får lagat någon julmat (Jag hoppas på pizza i morgon) Postad 23 December 2013 - 21:59
+ sitter på jobbet, lugn kväll bingolotto.
+ ledig imorgon, första lediga julaftonen på 6 år. - köpsug efter fler slutsteg som jag inte behöver Postad 25 December 2013 - 08:02
- sliten som bara fan, 73 timmars arbete på en vecka, plus studier. Plus sjuk katt.
- direkt man slitit färdigt måste man åka iväg 4 timmar enkel väg till svärpäronen. + fick ledigt nästa lördag. Vansinnigt skönt! Postad 25 December 2013 - 08:30
+Jobba krogen ikväll och tjäna 5000 kr på 6.5 timmar
+Hittat ny mobil till frugan på mellandagsrean -Fortfarande sjuk, femte dagen nu Postad 25 December 2013 - 08:55
+ Fick det jag önskade, bidrag till förstärkare och snowboard.
- Helt totalt superförkyld... Postad 25 December 2013 - 16:54
+ tillbaka i sthlm
+ haft en lugn och skön jul med pärona - jouren börjar i morgon Postad 26 December 2013 - 15:00
+ sista timmen av 73 timmars arbete på sju dagar.
- tjänar fan noll på mitt arbete iaf - måste köpa nytt headset Postad 27 December 2013 - 22:05
+ Performance Intervju på jobbet och det gick ju bra :-)
+ Bossen ville att jag skulle ta steget till Manager men det vill inte jag + 2 dagar på jobbet nästa vecka + 5 dagar hemma nästa vecka + Såg att New Model Army spelar i stockholm i mars nästa år - jour - jävla lång tid tills New Model Army kommer till stockholm Postad 28 December 2013 - 12:09
Fristil:
http://sv.wikipedia..../Peters_princip stämmer skrämmande bra, skulle jag säga... Bra jobbat att neka (utan att för den skullen påstå att du inte passar som manager) Postad 30 December 2013 - 01:45
Dagens +/-
+ Jag och en polare har bestämt att vi ska umgås och ta det ganska lugnt under nyår med god mat, några öl, lite TV-spel och skitsnack. Skönt! - Jag har ont i halsen och dras med en irriterande snuva. Ska jag bli sjuk så är det bättre att det bryter ut rejält så jag kan bli frisk sedan. Redigerat av Unregistered9a177c31, 30 December 2013 - 01:45. Postad 30 December 2013 - 12:41
- katten har fip så han kommer inte leva länge till
+ han lider åtminstone inte - pest pest och återigen pest Postad 30 December 2013 - 18:22
Fy fan, lider med dig. Läste dock detta, det lilla jag sökte: "Man har försökt behandla med kortison och för närvarande utvärderas en kombinationbehandling med kortison och interferon (ett immunstimulerande medel) vilket tycks ha lindrat och eventuellt botat sjukdomen i ett fåtal fall." Postad 04 January 2014 - 20:23
-Min iPhone 5 är död, råkade hamna i lite vatten...
+Jag har drulleförsäkring så kommer få en ny för 1500kr Postad 05 January 2014 - 18:35 Beklagar, mycket tråkigt att läsa. + Strax dags för finalen i JVM i ishockey som spenderas med några sköna polare. - Beställde en ny telefon över nätet (Nexus 5) i samband med att jag tecknade ett nytt mobilabbonemang, men ångrade mig strax efter och vill nu ha en annan modell istället, så nu måste jag krångla med att annullera mitt abonnemang, skicka tillbaka telefonen och teckna abonnemanget igen. Det blir lätt krångligt när man velar och ångrar sig i sista minuten. Postad 06 January 2014 - 13:51
- - Det höll på gå riktigt illa för mig i natt jag åt jordnötsringar igår eftermiddag en hel påse själv som jag har ätit tidigare inga problem..
Men inatt fick jag J*vlig kraftig allergisk reaktion hela hals höll på att svälla igen, usch det var som att bli strypt Typ en 1/5 kvar av halsen öppning. Läkaren sa att min kropp klarade ovanligt bra reaktionen eftersom jag fick inte ens feber eller andra problem. Men han sa att det kunde ha slutat väldigt dåligt eftersom allergi chocken var så kraftfull.. + Men svullnade är på väg ner och jag mår bra för övrigt och har haft en lång trevlig ledighet/ ha en trevligt fortsättning på det nya året.. Postad 10 January 2014 - 07:31
- vaknat på helt jävla fel sida idag
- regnar och blåser, jävla "vinterväder" - idiotjävel ville inte blända av för mig imorse + fredag! + barnledig och ska sova hos sambon på sjukhuset! + kanske, jättelite kanske får hon komma hem på måndag! Postad 12 January 2014 - 18:22
- vattenläcka i badrummet, det är väl ändå bra typiskt att det kommer nu, när man har som "mest" pengar...
- saknar min sambo + har världens bästa dotter! Postad 12 January 2014 - 19:44
+ tagit ett par öl med min bästa tjej-kompis på O'Leary at Twelve
- Man är hemma nu och ska upp och jobba i morgon Postad 12 January 2014 - 20:02
+ Framme i Tandådalen
+ Ingen avkörning på vägen - Startmotorn strejkade i Malung - Tanten i Falcks växel glömde skicka ut mitt rop på bärgare, vilket ledde till 2 timmar längre väntan... + Glad över att jag har min Falck-försäkring Postad 14 January 2014 - 15:37
+ Min lilla Molly har börjat på hunddagis
+ Hon stort trivdes - Dyrt som fan med hunddagis - Måste kliva upp tidigare på mornarna nu och åka ut till gettot med lilla Molly Postad 14 January 2014 - 16:23
Vad kostar hunddagis där nere? I umeå tar dom 2500 för heltid och 2000 för deltid.
Postad 14 January 2014 - 17:36
det jag går till tar 2800 kr /mån så det var ju inte så stor skillnad, iof så tar de 2600 för deltid.
Hon blev ihop med en tax också .. så det gäller att passa sig, annars blir det raj raj var 6:e månad :-) Redigerat av fristil, 14 January 2014 - 17:37. Postad 14 January 2014 - 17:43
+ för dagen blir spelet LEGO Marvel Super heroes(PC/Steam) samt mitt nya headset Plantronics 780.
- för dagen är att jag snart gått arbetssökande i 450 dagar...och jag väntas få 450 nya dagar från min A-kassa. Ingen som har jobb? Är väldigt flyttbar just nu, 100 mil söder eller norr om Karlstad är nemas problemes. 100 mil söderut blir kanske ute i havet? Redigerat av Falcy, 14 January 2014 - 17:44. Postad 14 January 2014 - 17:54
Tycker det finns hur mycket jobb som helst att söka.
+ sökte nytt jobb idag. Vill komma ur ekorrhjulet nu. Industriarbete sen 2000 varav dom 12 sista åren på samma ställe. Nu vill jag göra nåt helt nytt känner jag. - har inte råd att laga min bil så den går igenom besiktningen Postad 14 January 2014 - 17:59
+ Ännu en dag i backarna utan skador
+ Volvo Sälen har fått min startmotor till sig - Sjukt blåsigt på topparna - Volvo Sälen verkar ha svårt att säga "Kom med din bil då och då så fixar vi det..." Mitt jobb söker underhållstekniker, vad har du för utbildning? Postad 14 January 2014 - 18:17 Jodå, det finns jobb att söka, vilket jag också gör givetvis. Om du är arbetssökande själv nu, så vet du vad aktivitetsrapporten innebär. Men chansen att få något är liten, konkurrensen är benhård, särskilt om man sitter med medioker utbildning. Lite offtopic nu kanske, men 10% arbetslösa var senaste siffran jag hörde för Värmland. Plåt och svets. Har dock kört TAXI de senaste 10 åren. Postad 14 January 2014 - 18:26
Nja jag vet nog inte hur det är. Jag har fast jobb och har bara sökt ett annat nu som verkar roligt.
Säkert skillnad när man är arbetslös och verkligen behöver ett jobb. Mitt jobb är inte direkt dåligt eller sämre än något annat industrijobb så här kommer jag stanna tills jag ev får ett nytt som jag vill ha. Kommer inte byta från ett industrijobb till ett annat tror jag. Vi söker folk hit förresten. Vi söker en flexotryckare. Postad 14 January 2014 - 18:41
lite off topic nu .. inte sökt jobb på väldigt länge .. jobben hittar mig, nu ska jag på intervju i början av Februari
Postad 15 January 2014 - 16:09
+ Ännu en go dag i backarna (Lindvallen idag)
+ Ny startmotor i bilen + Startmotor + montering kostade bara 3500:- - 3500:- fattigare - Sjukt uppkört i backarna + Backarna blir roligare när man kan hoppa runt på vallarna som blir överallt Postad 15 January 2014 - 17:01
+ Mollys inskolning är klar, hon klarade det galant så hon behövde bara 2 dagar
+ I morgon får hon en heldag på dagiset och jag får åka till jobbet och jobba :-) - Kommer kännas konstigt att inte ha Molly på jobbet Postad 18 January 2014 - 23:52
+ Har äntligen hittat en skön soffa till biorummet
- Jag har skaffat skype... Postad 19 January 2014 - 18:51
+ Hemma igen efter en skön vecka i Sälen
- Veckan gick alldelles för fort - Efter en vecka i Sälen inser man tyvärr hur värdelöst Göteborg och dess invånare egentligen är - Inget vatten/värme i lägenheten imorgon + Avslutar helgen med Django, årets första semla och ett glas kall mjölk Postad 20 January 2014 - 05:41
- upptäcker nu, när jag ska till jobbet, att altan dörren visst inte stänger sig 100%
- kommer vara själv som öppnar, nu sent. + Farsan bor nära och kommer över för att hjälpa till. Usch, bra början på veckan.. Postad 20 January 2014 - 07:56
Om du tycker det är minus, varför skaffade du det?!? --- + Äntligen snö - Inte riktigt tillräckligt med snö för bra längdspår + Resa till Toscana bokad - Förbannat dyrt med hyrbil i Italien när man måste ha en hyfsat stor bil (och jag vägrar hyra på "icke kända" firmor" Postad 20 January 2014 - 09:55
Jo det är så att en tjej som bor uppåt landet ville bestämt att jag skulle ha skype så vi kunde prata där, hon verkar alergisk mot mobil?! Så kort o gott jag skaffade skype o hitils har hon inte svarat mig på skype. Däremot har jag haft användning av det ändå. Men som sagt, som hon tjatade om detta så blev det lite av en besvikelse helt enkelt. Trevligt med snö Roligt med resa ibland, men brukar kunna bli kostsamt men man måste unna sig lite ibland Postad 20 January 2014 - 10:01 Härligt med Toscana . Var ska ni bo? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |