Ja, jag har mailat. Gjorde det i veckan och fick svaret att dom inte kunde säga vilka som var garanterade att få den till releasen. Tyckte det var ett lite flyktigt svar och tänkte mest höra om någon annat hört något annat. Jag bokade 10:e juni, känns som om jag borde få den på fredag då också
Jag hänvisade till ett inlägg de gjort på facebook där de skrev att de fått fram en lista på bokningarna så du ska inte nöja dig med svaret från dom
Joel: "Fråga PS4 får man någon förvarning om man kommer få någon enhet om man gjorde en förbokning hos er den 13/6 i år?"
Discshop: "Hej, Det bästa är om du kontaktar vår kundtjänst på [email protected] så kan de kolla upp det mer exakt. Mvh Discshop"
Joel: "tycker era svar är väldigt konstiga får bara svar alla är full bokade, då skickar ja ett nytt mail men ja förbokade ju den 13/6 över 5mån innan den släpps får då inget svar"
Discshop: "Hej Joel, Du kommer inom kort få ett svar på det mail du skickade till oss idag. Förhoppningsvis är det ett svar du blir glad av Mvh Discshop"
Joel: "Blev väldigt glad"
(sen att han tar upp frågan igen kan jag inte förstå =)
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
19 bilder
100 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?