Battlefield 4 [PS4]
4672 svar till detta ämne
Postad 20 December 2013 - 08:58
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Jag spelade några timmar China Rising under natten och mina första intryck kan väl sammanfattas med ett "njae". Det här DLC:et påminner väldigt mycket om Armorded Kill som släpptes till BF3. Banorna är stora, öppna och innehåller massvis med fordon, flygplan och helikoptrar. Jag har dock en förkärlek för infanteristrider och lite mer täta miljöer, så precis som AK så är det här inte min kopp kaffe. Det är maffigt när alla fordon och flygande krigsmaskiner brakar samman, men det passar inte min spelstil och man känner sig ganska utsatt om man springer runt som assult eller recon (utan C4) vilket är de klasser jag föredrar.
Vad gällande patchen så verkar spelet nu vara betydligt stabilare när man spelar conquest large, men jag råkade ändå ut för två serverkrascher under kvällen och några irriterande ljudbuggar finns fortfarande kvar. Inte 100% stabilt ännu, men på god väg i alla fall!
Tack förresten för sällskapet under kvällen Kelvin och Distant. Jag hade gärna dragit igång mitt HS, men jag har så förbannat ont i halsen och tänker spara på min röst så den inte går ner sig totalt så här innan julhelgen. 
Håller med dom är väldigt stora och det är väldigt mycket fordon. Den banan jag tycker är bäst utav dessa nya är den Dragon Pass följt utav Altai Range! Än så länge håller jag orginal kartorna som klara favoriter. I väntan på Second Assault. Jag klarade mig faktiskt hör och häpna från krascher igår! Men som sagt ljudbuggar finns det. Speciellt i början av vissa kartor så tar det ett tag innan ljudet kommer igång. Det enda som hörs då är när någon skjuter! Tack själv/själva! Var faktiskt själv inte så sugen på att snacka. Vart förvisso en och annan svordom!  Det gick ju bra dom sista matcherna. Till skillnad från när jag började dagen då ingenting funkade.
Postad 20 December 2013 - 10:51
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Men som sagt ljudbuggar finns det. Speciellt i början av vissa kartor så tar det ett tag innan ljudet kommer igång. Det enda som hörs då är när någon skjuter!
Jo tack. Precis vid starten av en match i går hoppade jag in i ett jetplan för att träna lite på mina flygskillz. Jag flög ett varv runt kartan och jag tänkte "shit, det här kinesiska planet måste gå på AA-batterier eller något för det är ju riktigt tyst!". Det var även lite turbulens i luften då min cockpit skakade ganska bra, så jag bytte kameravinkel till den utanför planet för att få en överblick. Döm om min förvåning när jag upptäckte att hela bakpartiet på mitt fina kinesiska plan stod i öppen låga och hela skiten höll på att krackelera. Precis då kom också ljudet igång och allt förvandlades plötsligt till ett inferno med varningsignaler, larm och ett ihärdigt smatter från en kulspruta bakom mig som höll på att penetrera det som var kvar av mitt "made in Taiwan"-plan. Ganska komisk upplevelse, men det är en bugg jag hoppas försvinner framöver.
Postad 20 December 2013 - 11:15
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Spelat lite mer... börjar vänja mig lite... ökat sensen lite... men skjuter så jäkla kasst på långt håll med HK! 
Sen är tornen i tanksen så jäkla sega... går inte öka dom heller? Men kanske positivt på ett sätt, på PC är man riktigt kokt när man har tanks efter sig som inf... men här kan man smita undan lättare...
Postad 20 December 2013 - 11:32
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Ska se till att barnen kliver upp tidigt julaftonsmorgon och somnar tidigt. Ligger ju som sagt en stor klapp under granen. Lär ju inte hända men lite får man väl drömma. Det jag tänkte, hur upplever ni klasserna? HIttat någon favorit än eller och ev vapen till?
Själv gillar jag när det kommer till Bf3, assualt på mindre banor som metro och engener på större mycket fordonsbanor. Support har jag alltid haft väldigt svårt för...
// Sat
Postad 20 December 2013 - 11:42
andersos
-
andersos
-
Mästare
-
-
3199 inlägg
Ska man inte kunna spela CTF om man har China Rising? Kommer bara meddelande att det saknas DLC.
Postad 20 December 2013 - 12:02
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Trodde China rising ingick? Det gjorde det på PC..?
Postad 20 December 2013 - 12:47
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Spelat lite mer... börjar vänja mig lite... ökat sensen lite... men skjuter så jäkla kasst på långt håll med HK! 
Är man inte van med FPS på konsol så tar det ett bra tag att vänja sig, speciellt om man kommer från PC, som du. Jag tycker du ska nöta på lite till innan du bestämmer dig om du kommer fortsätta med BF4 till PS4.  Jag kommer så väl ihåg vilken frustration det var när en annan gick från BF2 på PC till Bad Company 1 till PS3. Jag hatade spelet och kontrollen till en början, men nu sitter den nästan i ryggmärgen. Visst ger mus/tangentbord bättre precision, men idag tycker jag att det fungerar ganska bra med handkontroll ändå och alla vi som spelar på konsol spelar ju på samma villkor.  Sen är tornen i tanksen så jäkla sega... går inte öka dom heller?
Realistiskt sega skulle jag säga.  Jag tror inte man kan öka sensen på tornen, men det är bara bra tycker jag, annars blir tanksen alldeles för OP. Ska man inte kunna spela CTF om man har China Rising? Kommer bara meddelande att det saknas DLC.
Nej, CTF är inte inbakat i China Rising, det kommer nog först dyka upp i Second Assault.
Postad 20 December 2013 - 14:47
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Jo tack. Precis vid starten av en match i går hoppade jag in i ett jetplan för att träna lite på mina flygskillz. Jag flög ett varv runt kartan och jag tänkte "shit, det här kinesiska planet måste gå på AA-batterier eller något för det är ju riktigt tyst!". Det var även lite turbulens i luften då min cockpit skakade ganska bra, så jag bytte kameravinkel till den utanför planet för att få en överblick. Döm om min förvåning när jag upptäckte att hela bakpartiet på mitt fina kinesiska plan stod i öppen låga och hela skiten höll på att krackelera. Precis då kom också ljudet igång och allt förvandlades plötsligt till ett inferno med varningsignaler, larm och ett ihärdigt smatter från en kulspruta bakom mig som höll på att penetrera det som var kvar av mitt "made in Taiwan"-plan.
Ganska komisk upplevelse, men det är en bugg jag hoppas försvinner framöver. 
Haha... Ja ljudbuggen måste dom fixa till! Ska se till att barnen kliver upp tidigt julaftonsmorgon och somnar tidigt. Ligger ju som sagt en stor klapp under granen. Lär ju inte hända men lite får man väl drömma. Det jag tänkte, hur upplever ni klasserna? HIttat någon favorit än eller och ev vapen till?
Själv gillar jag när det kommer till Bf3, assualt på mindre banor som metro och engener på större mycket fordonsbanor. Support har jag alltid haft väldigt svårt för...
// Sat
Annars får du kliva upp tidigt och be barnet öppna "det" stora paketet. Dom somnar aldrig när man allra helst vill heller. Just nu kör jag Enginer och Assault mest! Recon och support blir det inte så ofta! Ny server uppdatering rullas ut under dagen. We will be rolling out a new server update throughout the day.
R17 Server Update Notes -Fix for two server crashes -Fix for a graphical bug that could occur when players accepted a revive within 1 second -Server performance optimizations
http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2979150493752760536/
Postad 20 December 2013 - 15:16
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Trodde China rising ingick? Det gjorde det på PC..?
Det ingick väl bara om du förbokade.
Postad 20 December 2013 - 16:23
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Jag har laddat hem CR och redeemat min j*vla kod två gånger, men kommer ändå bara till butiken när jag försöker gå in på en server. Någon som haft samma meck och vet vad jag missat?
Postad 20 December 2013 - 16:28
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Just nu kör jag Enginer och Assault mest! Recon och support blir det inte så ofta!
Själv kör jag mest Assault (Famas...  ) och Recon. När jag kör med sistnämnda klass blir det inte så mycket sniper, jag kör gärna med ett medel/närstridsvapen istället.
Postad 20 December 2013 - 16:31
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Jag har laddat hem CR och redeemat min j*vla kod två gånger, men kommer ändå bara till butiken när jag försöker gå in på en server. Någon som haft samma meck och vet vad jag missat?
Flera som haft lite strul med detta tillägg! Kolla här om det kan var till någon hjälp. http://battlelog.bat...64770671789094/Annars får du kontakta EA/DICE http://battlelog.bat...64769675823909/Edit: Själv kör jag mest Assault (Famas... ) och Recon. När jag kör med sistnämnda klass blir det inte så mycket sniper, jag kör gärna med ett medel/närstridsvapen istället.
Famasen är ju väldigt bra i närstrid har börjat köra med den jag med! Jag kom ihåg när den kom i BF3 innan dom nerfade den då snackade vi kärlek!  Synd att dom har minskat på magasinet i den!
Redigerat av Zerokelvin, 20 December 2013 - 16:34.
Postad 20 December 2013 - 16:45
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Köpte ett exemplar extra, ett gäst account så att säga, till PC, och med det kan jag köra CR
Postad 20 December 2013 - 17:46
MrJ1981
-
MrJ1981
-
Användare
-
-
170 inlägg
Någon som har problem med internet connection idag... Blev utslängd 4 gånger och inget nätverk 1 gång. Testa spela Ghost i 3 matcher, då va det inga problem....
Postad 20 December 2013 - 17:59
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Någon som har problem med internet connection idag... Blev utslängd 4 gånger och inget nätverk 1 gång. Testa spela Ghost i 3 matcher, då va det inga problem....
Samma här. Idag är det inte stabilt alls. Tur att det är "På Spåret" snart.
Postad 20 December 2013 - 18:02
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
Hände samma för mig för ett par dagar sedan, raderade CR och hämtade ner igen och det fungerar kanon efter det.
Postad 20 December 2013 - 20:24
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Kanske beror på den nya serveruppdateringen som zerokelvin skrev om. Det kan bli lite svajigt ibland när uppdateringarna rullar ut. Ny server uppdatering rullas ut under dagen.
http://battlelog.bat...50493752760536/
Postad 20 December 2013 - 20:26
andersos
-
andersos
-
Mästare
-
-
3199 inlägg
Två spelkrascher på China Rising ikväll
Postad 21 December 2013 - 13:54
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Körde in runda på Storm.
Hamnade i en eldstrid där jag växlade skottsalvor med fienden på andra sidan "torget".
Drar några svordomar samtigt som amunitionen tar slut i kulsprutan.
Drar fram pistolen för att bekämpa fienden som nu är på väg mot mig i högsta fart!.
Plötsligt från ingenstans störtar ett brinnande flygplansvrak rakt ner på fienden som dör omedelbart.
Shitt vad man har saknat.Only in Battlefield!.
Postad 21 December 2013 - 14:01
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Två spelkrascher på China Rising ikväll 
Fast nu känns det som det blivit betdyligt mycke bättre! Det enda som hände för mig igår var att spelet fastnade i nån svart skärm så jag fick starta om! Tänk va tiden går fort när man har kul! Så fort att vi som spelade igår höll i tills kan det ha varit runt halv fyra på morgonen! Men kul var det!
Postad 21 December 2013 - 14:19
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5774 inlägg
Kanske fungerar det helt enkelt inte med 64 spelare och VDSL, jag kan tex känna när någon fiende är i närheten eftersom spelet blir trögstyrt då.
Min ping mot tex Bredbandskollen ligger på 15-10 ms vilket får anses som bra!
35 Mbit ner och 5 Mbit upp.
I tex TDM är det aldrig några större problem, men på dom större kartorna så laggar det rätt bra för mig och framförallt är det segt med 64 spelare, ibland så rycker hela bilden.
Postad 21 December 2013 - 14:21
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Fast nu känns det som det blivit betdyligt mycke bättre! Det enda som hände för mig igår var att spelet fastnade i nån svart skärm så jag fick starta om!
Tänk va tiden går fort när man har kul! Så fort att vi som spelade igår höll i tills kan det ha varit runt halv fyra på morgonen! Men kul var det! 
Jag brukar få det vid vissa mapchanges, men det verkar vara servern. Räcker då med att vänta (typ 1 minut) så startas servern om och man kör vidare på nästa karta.
Postad 21 December 2013 - 14:26
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Körde in runda på Storm. Hamnade i en eldstrid där jag växlade skottsalvor med fienden på andra sidan "torget". Drar några svordomar samtigt som amunitionen tar slut i kulsprutan. Drar fram pistolen för att bekämpa fienden som nu är på väg mot mig i högsta fart!. Plötsligt från ingenstans störtar ett brinnande flygplansvrak rakt ner på fienden som dör omedelbart.
Hoppas du sparade inspelningen? Hade varit kul att se!
Postad 21 December 2013 - 14:27
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Jag brukar få det vid vissa mapchanges, men det verkar vara servern. Räcker då med att vänta (typ 1 minut) så startas servern om och man kör vidare på nästa karta.
Det fick jag också ibland innan sista patchen! Men nu var det när jag skulle joina på en teamkompis så vart det svart och det gick inte att göra något. Ljud hördes och man såg den battlelog knappen uppe i högra hörnet. Som tur är nu så tar det ju bara några sekunder att starta om spelet.
Postad 21 December 2013 - 14:28
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Kanske fungerar det helt enkelt inte med 64 spelare och VDSL, jag kan tex känna när någon fiende är i närheten eftersom spelet blir trögstyrt då.
Min ping mot tex Bredbandskollen ligger på 15-10 ms vilket får anses som bra! 35 Mbit ner och 5 Mbit upp.
I tex TDM är det aldrig några större problem, men på dom större kartorna så laggar det rätt bra för mig och framförallt är det segt med 64 spelare, ibland så rycker hela bilden.
Har inget med din förbindelse att göra. Har klagats på detta tidigare i tråden att det fungerar dåligt med 64 spelare.
Postad 21 December 2013 - 14:33
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Körde in runda på Storm. Hamnade i en eldstrid där jag växlade skottsalvor med fienden på andra sidan "torget". Drar några svordomar samtigt som amunitionen tar slut i kulsprutan. Drar fram pistolen för att bekämpa fienden som nu är på väg mot mig i högsta fart!. Plötsligt från ingenstans störtar ett brinnande flygplansvrak rakt ner på fienden som dör omedelbart.
Sådana stunder är riktigt kul! Fick en i bf3 då det var en lirare som ägde med sin little bird helikopter och körde över hela vårat lag. Till jag tröttnade och förökte skjuta ner han med RPG flera gåner till jag äntligen fick in en trätt och sjökt ner honom. Då kände jag bara YES äntligen! Bara för att någon sekund senare få helikopter vraket på mig så jag dog!
Postad 21 December 2013 - 15:09
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Hoppas du sparade inspelningen? Hade varit kul att se! 
Helt ärligt så är den funktionen så ny för mig,så det var tyvärr inget jag tänkte på.spelade på och lät mig imponeras av landskapet och allt som händer omkring en hela tiden.och det resulterade i en bedrövlig K/D ration. Som någon klok människa tidigare sa -BF4 är som en Micael Bay film.
Postad 21 December 2013 - 15:19
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Helt ärligt så är den funktionen så ny för mig,så det var tyvärr inget jag tänkte på.spelade på och lät mig imponeras av landskapet och allt som händer omkring en hela tiden.och det resulterade i en bedrövlig K/D ration.
Jag har inte heller använt den funktionen, men jag ser ändå det som en positiv sak att den spelar in hela tiden och man ska kunna ta de 15 sista minutrarna, för det är ju sällan man orkar börja spela in något innan man startar, men när det väl händer något så önskar man att man hade börjat spela in innan. Jag kan tänka mig att om jag ser en uppenbar exploter/cheater, så väljer man nog att spara undan detta från de sista minutrarnas spelande.
Postad 21 December 2013 - 16:05
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Haha... 5 Ja ljudbuggen måste dom fixa till!
Annars får du kliva upp tidigt och be barnet öppna "det" stora paketet. Dom somnar aldrig när man allra helst vill heller.
Just nu kör jag Enginer och Assault mest! Recon och support blir det inte så ofta!
Ny server uppdatering rullas ut under dagen.
http://battlelog.bat...50493752760536/
Då det är tre grabbar med åldern 11-13 (tvillingar) så kan man inte direkt skicka isäng dem kl 19, för att pappa ska få spela. Inte så många dagar kvar nu  // Sat
Postad 21 December 2013 - 16:07
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Då det är tre grabbar med åldern 11-13 (tvillingar) så kan man inte direkt skicka isäng dem kl 19, för att pappa ska få spela.
Inte så många dagar kvar nu 
// Sat
Jaha! Ja då blir det svårt såklart när dom är i den åldern!
Postad 21 December 2013 - 18:34
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Tänk va tiden går fort när man har kul! Så fort att vi som spelade igår höll i tills kan det ha varit runt halv fyra på morgonen! Men kul var det! 
Verkligen! Jag började spela runt nio och när jag kollade på klockan trodde jag att vi krigat i ett par, tre timmar, men det var ju tidig morgon.  Det blev många bra matcher igår och äntligen börjar K/D-ration bli lite vackrare också! Blir nog lite mer kriga i kväll också om någon är sugen på lite sällskap.
Postad 21 December 2013 - 19:24
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Verkligen! Jag började spela runt nio och när jag kollade på klockan trodde jag att vi krigat i ett par, tre timmar, men det var ju tidig morgon. Det blev många bra matcher igår och äntligen börjar K/D-ration bli lite vackrare också!
Blir nog lite mer kriga i kväll också om någon är sugen på lite sällskap.
Ja och jag som ändå kom in rätt sent, så flög tiden verkligen iväg! För mig så har det inte börjat gå plus ännu. Men jag måste verkligen tänka på hur jag spelar, ibland så bara tokruschar man in utan att tänka sig för riktigt! Eller för att ibland välja helt fel ställe att spawna på för att dö direkt. Jag kommr defenitivt att lira. Vet ej vilken tid dock! Men räkna med mig.
Postad 21 December 2013 - 19:26
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
jag misstänker att det kan bli spel ikväll.
Postad 21 December 2013 - 19:49
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Sniperkingen, toalettmannen och en förvirrad Djungel på slagfältet i kväll alltså...
Postad 21 December 2013 - 22:11
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Sniperkingen, toalettmannen och en förvirrad Djungel på slagfältet i kväll alltså...

Yes! Vet inte om jag gillar toalettmannen låter ju nästan lite äckligt!  Men jag tar den med mitt burkiga micljud!
Postad 21 December 2013 - 22:34
Unregistered8328bdd6
-
Unregistered8328bdd6
-
Amatör
-
-
92 inlägg
Är mäkta stolt! Lyckades få fyra kills med Sniper-bössan i Recon klassen.
För någon som inte kan spela med Sniper var det bra.
Sen att jag dog lika många gånger glömmer vi bort.
Fast jag spenderade mycket tid med kikaren och spotade folk så lite hjälp var jag allt.
Börjar bli roligare och roligare det här.
Postad 21 December 2013 - 22:49
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Jag gillar att kniva e så nice men hittade nyss nytt favorit sätt att köra med reperations verktyget! Fint att smyga upp på alla jävla snipers och bränna dom i ryggen
Postad 22 December 2013 - 02:31
solitarypredator
-
solitarypredator
-
Lärjunge
-
-
440 inlägg
Attackbåt<3 Jag älskar den!
Postad 22 December 2013 - 09:10
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Attackbåt<3 Jag älskar den!
Det har vi märkt!  Edit: Drog iväg en beställning på nya hörlurar i natt så ni slipper höra mig på toan!!
Redigerat av Zerokelvin, 22 December 2013 - 09:14.
Postad 22 December 2013 - 11:23
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Är det värt att köpa ps4 för endast Bf4 så här i början eller är det lika bra på X1?
Postad 22 December 2013 - 11:47
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Som jag uppfattar det så är det små skillnader i grafiken till PS4 fördel.
Postad 22 December 2013 - 12:56
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
ps4 har högre upplösning och spelas i 60fps. Men om det innebär att det är värt att köpa en ps4 för ett spel vet jag inte.
Zerokelvin, vad blev det för nya lurar då?
Postad 22 December 2013 - 13:06
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
ps4 har högre upplösning och spelas i 60fps. Men om det innebär att det är värt att köpa en ps4 för ett spel vet jag inte.
Sony Pulse Elite vart det! Var någon som skrev dock att micen inte funkade i headset tråden precis så nu fick jag lite kalla fötter. Men det patchas ju snart förhoppningsvis. Vem var det som hade dessa utav oss som spelar BF4 här?
Postad 22 December 2013 - 13:19
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Ähh, jag drar det ner till X1 så länge iaf. Sen får vi se vad plånboken säger efter helgerna o om jag hittar ngn schysst ps4 på amazon när dom får in igen. Det är nog det säkraste kortet att få ngn konsol, i o m ryktena om att nästa leverans till sverige väntas i mars (men det verkar vara lite väl långt bort).
Postad 22 December 2013 - 13:36
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Solitarypredator vet jag har nån modell av sony pulse och dom fungerar iaf.
Postad 22 December 2013 - 13:42
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Ja det han var det tack walkii!
Postad 22 December 2013 - 18:35
solitarypredator
-
solitarypredator
-
Lärjunge
-
-
440 inlägg
Pulse fungerar utmärkt!
Postad 22 December 2013 - 19:04
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Pulse fungerar utmärkt! 
Skönt att höra! Ska hämta dom imorgon tänkte jag.
Postad 22 December 2013 - 19:19
solitarypredator
-
solitarypredator
-
Lärjunge
-
-
440 inlägg
Nice, lite segt att köra trådat men det borde komma en patch snart
Postad 22 December 2013 - 19:21
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Tycker inte man märkerctråden så mycket när man bara kopplar in deti handkontrollen så jag stör mig inte så mycket på det.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|