Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox One X

2266 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Microsoft Xbox One X 2017 1TB (Spelkonsoler) 9 8,56 (74) Inga priser
Microsoft Xbox One X 1TB - Project Scorpio Edition 2017 (Spelkonsoler) 4 9,25 (7) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 04 november 2017 - 09:37

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

• 1 326 inlägg
  • 0

Får inte min på Tisdag från Gamestop, bokade för 3 veckor sedan :-(

Postad 04 november 2017 - 10:14

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
Min xbox one S har alltid låtit mkt. Inte orkat göra något åt det. Många säger att deras är knäpptyst så big skiljer det en del
Min One X befinner sig i Tyskland

Redigerat av Mickys, 04 november 2017 - 10:14.

Postad 04 november 2017 - 10:19

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0
Paketet har åkt från NL till DE och förväntas komma på tisdag em, vilken tajming! går av 12:00 på tisdag och går på 13:00 på fredag!

Så länge bäbis håller sig kvar i magen så har jag 2 hela dagar att få till lite gejming på 😜

Najs att bf1 får lite boost, men enligt DF så toppar den endast 1000p märkligt, men är väl något med skalningen, kanske patchas framöver.

Har ju Tomb Raider, witcher 3, luckys tale, och även Fallout 3 som får boosts med X som jag kommer på att jag har liggandes ospelade 😁

Postad 04 november 2017 - 12:05

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1 201 inlägg
  • 0

Min Scorpio från Cdon står det bara "behandlas" på...

Postad 04 november 2017 - 12:53

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1 715 inlägg
  • 0
Ngn som har fått något livstecken från Elgiganten?

Postad 04 november 2017 - 13:11

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Min Scorpio från Cdon står det bara "behandlas" på...

Så står det på min beställning av standardutgåvan också, troligtvis är det så att dom kommer packa och skicka den först på måndag, då borde man ha den på tisdagen.

Postad 04 november 2017 - 13:16

Sersant
  • Sersant
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Så står det på min beställning av standardutgåvan också, troligtvis är det så att dom kommer packa och skicka den först på måndag, då borde man ha den på tisdagen.

Samma här på en Scorpio, tror inte man behöver kånna någon större oro över att inte ha den på tisdag. 😊

Postad 04 november 2017 - 13:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Ska bara påminna skrotfot om min våghalsade profetia  :D 

Var tog peppen vägen?

En månad kvar :)

Där har du svaret, långt kvar  :)

Närmare lansering kommer det vara fullt med inlägg om "Har någon fått sin än? Min är skickad. Jaså, vart bokade du? Har fått mail men inget har kommit än. Nice man tagit ledigt från jobbet just idag, haha okej själv är jag "sjuk"" etc.

Beställde från inet typ dagen efter det gick. Inte fått något annat än att ordern är "aktiv". Nåja, inte som att jag behöver ha min snabbt.

Postad 04 november 2017 - 13:22

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1 586 inlägg
  • 0

Ngn som har fått något livstecken från Elgiganten?

Min blev skickad igår.

Postad 04 november 2017 - 14:08

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0
Måste säga att man börjar bli riktigt peppad!

Förstår inte hur folk kan klaga på konsolen när prestandan på samtliga xbox one och 360 spel förbättras på mer än ett sätt. Det är ju inte heller så att endast det befintliga biblioteket får bättre prestande, utan det är ju snarare så att framtida spel kommer utnyttja konsolens kraft ännu mer.

Postad 04 november 2017 - 14:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Måste säga att man börjar bli riktigt peppad!

Förstår inte hur folk kan klaga på konsolen när prestandan på samtliga xbox one och 360 spel förbättras på mer än ett sätt.

Vad klagar de på?

Postad 04 november 2017 - 14:40

Charl3s
  • Charl3s
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Min blev skickad igår.

Min Scorpio Edition blev också skickad igår. Peppad 😁

Postad 04 november 2017 - 14:41

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3 103 inlägg
  • 0

1,4 Tb kvar nu på externa efter 4k uppdateringarna.

Postad 04 november 2017 - 15:03

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Inget livstecken att min Scorpio är skickad från tyska MS-store... :(    Mer än att pengarna är dragna och att det inte går avbeställa den längre...

Postad 04 november 2017 - 15:05

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Vad klagar de på?

Tycker en del klagar på en hel del. Att skillnaden inte är så stor från xbox one s (trots att man endast testat ett fåtal spel och videos från DF säger annat) att det 4k patcharna är för stora, att det inte finns några spel (att folk fortfarande säger det) att den inte kan mäta sig med pc etc etc..

Postad 04 november 2017 - 15:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Tycker en del klagar på en hel del. Att skillnaden inte är så stor från xbox one s (trots att man endast testat ett fåtal spel och videos från DF säger annat) att det 4k patcharna är för stora, att det inte finns några spel (att folk fortfarande säger det) att den inte kan mäta sig med pc etc etc..

Mjojo, finns ju alltid brister med produkter. Allt är relativt.

Men det var nån PC-sida som sa att den ger mest bang for the buck och det stämmer säkert. Sen beror det på vem man frågar, de flesta PC-spelare tycker den är meningslös och i vissa spel kanske man inte ser så stor skillnad mot S, men överlag är det ju en rejäl skillnad imo. Inte som nextgenkonsol skillnad såklart, men det är klart man märker om man ser dem sida vid sida. Jag såg några bilder från AC: Origins igår, Xbox One X-bilderna ser ut som bullshots när det kommer till bildens renhet. Man ser längre, skarpare texturer, tydligare linjer... koppla det med klart bättre laddningstider och bättre framerate så är det en ganska markant skillnad redan nu.

Men går som sagt att hitta brister oavsett.

Redigerat av Zoiler, 04 november 2017 - 15:18.

Postad 04 november 2017 - 15:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Jag såg några bilder från AC: Origins igår, Xbox One X-bilderna ser ut som bullshots när det kommer till bildens renhet. Man ser längre, skarpare texturer, tydligare linjer... koppla det med klart bättre laddningstider och bättre framerate så är det en ganska markant skillnad redan nu.

På tal om det, läs den här artikeln.

https://www.gamespew...neration-ahead/

Man ser ju redan utan att förstora bilderna på den sista bilden med vassen där t.ex.

Postad 04 november 2017 - 15:27

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Efter att ha spanat en av DF videos igår, så har ju spel som jobbar med dynamisk upplösning/texturer grym nytta av dessa "refreshes" krävs typ inte ens någon patch för att spelen skall se bättre ut, typ Halo5/bf1/doom (antar wolfensten OB/NO) hamnar i den skaran också.

Tänk om MS hade haft det som ett litet krav att spelen skall vara skalbara "i fall om att" så hade hela biblioteket blivit upphottat och dom kan hålla på med refreshes i en evighet ^_^

Postad 04 november 2017 - 16:05

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Mjojo, finns ju alltid brister med produkter. Allt är relativt.

Men det var nån PC-sida som sa att den ger mest bang for the buck och det stämmer säkert. Sen beror det på vem man frågar, de flesta PC-spelare tycker den är meningslös och i vissa spel kanske man inte ser så stor skillnad mot S, men överlag är det ju en rejäl skillnad imo. Inte som nextgenkonsol skillnad såklart, men det är klart man märker om man ser dem sida vid sida. Jag såg några bilder från AC: Origins igår, Xbox One X-bilderna ser ut som bullshots när det kommer till bildens renhet. Man ser längre, skarpare texturer, tydligare linjer... koppla det med klart bättre laddningstider och bättre framerate så är det en ganska markant skillnad redan nu.

Men går som sagt att hitta brister oavsett.

Personligen är jag mer än imponerad av det jag sett. Som sagt var så förstår jag inte hur man kan klaga på en konsol som endast kostar 1000kr mer än ps4 pro och som gör betydligt fler rätt än den konsolen. Xbox one x ger en fler anledningar att damma av klassiker som Fallout 4 och Halo 5, vilket är mer än ps4 pro kan skryta med.

Redigerat av Mikael_80, 04 november 2017 - 16:06.

Postad 04 november 2017 - 16:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Personligen är jag mer än imponerad av det jag sett. Som sagt var så förstår jag inte hur man kan klaga på en konsol som endast kostar 1000kr mer än ps4 pro och som gör betydligt fler rätt än den konsolen. Xbox one x ger en fler anledningar att damma av klassiker som Fallout 4 och Halo 5, vilket är mer än ps4 pro kan skryta med.

Ja den är klart bättre än PS4 Pro. Men du menar väl inte att den är perfekt? Allt har brister.

För alla de sakerna du tar upp kan jag förstå.

Skillnaden inte så stor från Xbox One S kan jag förstå i vissa spel, om än inte överlag. Alltså, alla spel kommer ju inte se en jätteskillnad.

Spelen för stora, ja det klagade jag själv på nyss. Vill inte ha 100GB-spel, såklart! Vem vill ha det? Sen att det bara är ett mindre problem är en annan femma.

Att det inte finns några spel kan jag förstå om man har en PC, för MS satte sig i den båten själva när de slutade göra exklusiva spel till Xbox. Detta är en av anledningarna till varför jag tvekade att beställa och fortfarande är tveksam till om jag skulle ha köpt nytt grafikkort istället.

Att den inte kan mäta sig med PC kan jag också förstå eftersom det går att få tag på klart kraftfullare grafikkort billigare än kostnaden för en Xbox One X.

Hade MS bara haft ett hälsosamt bibliotek av egna titlar som inte släpptes på PC så hade konsolen varit mycket mer attraktiv för många fler, men det är deras eget val.

Jag vet inte om du har följt kritiken av PS4 Pro men det har klagats jäkligt mycket på den också, för som sagt, allt har brister.

Postad 04 november 2017 - 16:59

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Ja den är klart bättre än PS4 Pro. Men du menar väl inte att den är perfekt? Allt har brister.

Näh, såklart den inte är perfekt, det är endast Segas konsoler som varit perfekta! :) Jag tycker dock Microsoft gör jäkligt mycket rätt nu, och det ska dom har cred för. Jag har både ps4 och xbox one å xbox går betydligt varmare här hemma.

Redigerat av Mikael_80, 04 november 2017 - 16:59.

Postad 04 november 2017 - 17:21

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3 103 inlägg
  • 0

Funderade på att uppgradera datorn men nu med X så slipper jag det. PC kvalitet på multiplat med konsol är äntligen här. ;) Ett självklart val för $499.

Postad 04 november 2017 - 17:34

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlägg
  • 0
Den mest perfekta konsolen måste ha varit Neo Geo med sina arkadperfekta konvertingar på sin tid, bara synd att den inte fick mer spel.
Tråkigt att MS inte uppdaterade CPUn lika mycket som GPUn i One X, verkar kunna bli en flaskhals i många spel men ändå en klar förbättring.
Blir iaf skönt med fler 60 fps spel även om det bara blir i 1080p mode.

Postad 04 november 2017 - 18:00

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0
Kan man verkligen klaga på att spelen blir större? Det går ju inte undvika... Vist lemmings var najs på en 3.5 floppy men det hade ju heller inga 4k texturer 😋

Postad 04 november 2017 - 18:03

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Kan man verkligen klaga på att spelen blir större? Det går ju inte undvika... Vist lemmings var najs på en 3.5 floppy men det hade ju heller inga 4k texturer 😋

Det är just sådan kritik som gör mig lite trött på att läsa om. Det är ju knappast så att nästa generations konsolers spel kommer ta upp mindre plats :)

Redigerat av Mikael_80, 04 november 2017 - 18:05.

Postad 04 november 2017 - 18:48

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1 715 inlägg
  • 0

Min blev skickad igår.

När bokade/beställde du?

Postad 04 november 2017 - 19:06

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 695 inlägg
  • 0

Det är just sådan kritik som gör mig lite trött på att läsa om. Det är ju knappast så att nästa generations konsolers spel kommer ta upp mindre plats :)

Är nog bara dom som sitter med mobilanslutnignar som stör sig på det.

Nästa höst släcker dom mitt ADSL i mitt område och vi har ingen fiber ännu :(

Postad 04 november 2017 - 19:12

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1 586 inlägg
  • 0

När bokade/beställde du?

Beställdes: 2017-08-25

Postad 04 november 2017 - 19:41

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1 715 inlägg
  • 0

Beställdes: 2017-08-25

Jag beställde dagen efter 😏 hoppas jag får en. Men ej hört ngt el fått ngt mer än bekräftelsemail i samband med bokning.

Postad 04 november 2017 - 20:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Kan man verkligen klaga på att spelen blir större?

Absolut, man kan klaga på det mesta  :) 

Det är inte 4K-texturerna som gör vissa av MS spel stora. Halo 5 var redan 98 och Gears of War 117 GB (80 vid launch, sedan patcher). Det är bra mycket större än PS4-spelen. Halo 5:s 4K-texturer tar bara 15 GB.

Samtidigt har du spel som Titanfall, Resident Evil 7 och Tomb Raider som bara tar 20 GB. Så det är något med MS.

Postad 04 november 2017 - 20:37

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0
Vet att okomprimerat ljud har varit en stor del av många spel.

Okomprimerat överlag är snabbare att läsa in så gynnar långsammare hårdvara att inte behöva packa upp texturer on the fly t.ex, kan nog gälla för ett så optimerat spel som Halo5 t.ex

Så en gissning är att multiplatforms spel inte orkar göra samma optimering för konsol?

Redigerat av SKIBBE, 04 november 2017 - 20:45.

Postad 05 november 2017 - 08:02

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
Kollar jag UPS tracking nu så finns ingen status längre och står ej när den ska vara framme. De har säkert slarvat bort den. :-(

Postad 05 november 2017 - 08:06

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Kollar jag UPS tracking nu så finns ingen status längre och står ej när den ska vara framme. De har säkert slarvat bort den. :-(

Min är inte uppdaterad sen igår, så våra paket är säkert på samma ställe. Herne-Boernig, DE. Det är ju inte PostNord som hanterar våra paket 😉

Postad 05 november 2017 - 08:19

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Min är inte uppdaterad sen igår, så våra paket är säkert på samma ställe. Herne-Boernig, DE. Det är ju inte PostNord som hanterar våra paket 😉

Där var min igår med men nu står att den är i UK och redo att tas emot av UPS

Postad 05 november 2017 - 08:25

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Där var min igår med men nu står att den är i UK och redo att tas emot av UPS

Märkligt, om dom fipplat, så borde den väl tas ifrån NL igen och inte UK? Hur som så kommer den säkert fram på något sätt.

Postad 05 november 2017 - 08:43

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Märkligt, om dom fipplat, så borde den väl tas ifrån NL igen och inte UK? Hur som så kommer den säkert fram på något sätt.

Hojta till när din byter ort

Postad 05 november 2017 - 09:02

Unregistered64c84be4
  • Unregistered64c84be4
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Mitt paket hade anlänt till Herne-Boernig, DE tidigt lördag morgon,och precis som er kan jag idag inte se nånting om var det befinner sig nu.

Men det anländer väl till tisdag :)

Postad 05 november 2017 - 10:27

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Mitt paket hade anlänt till Herne-Boernig, DE tidigt lördag morgon,och precis som er kan jag idag inte se nånting om var det befinner sig nu.

Men det anländer väl till tisdag :)

Min har inte gått iväg från Tyskland än, hmmm... :( 

Postad 05 november 2017 - 11:57

johan_saker
  • johan_saker
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Hej någon som vet nått om media markt ?? jag beställde min i augusti. jag tog och beställde 

Scorpio Edition Beställningsdatum: 21.08.2017

Postad 05 november 2017 - 12:22

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Hej någon som vet nått om media markt ?? jag beställde min i augusti. jag tog och beställde 

Scorpio Edition Beställningsdatum: 21.08.2017

Online eller i butik? sistnämnde så är det väl enklast att kontakta butiken. butiker har ju på releasedagen för "vanliga" kunder.

Postad 05 november 2017 - 12:29

johan_saker
  • johan_saker
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Online eller i butik? sistnämnde så är det väl enklast att kontakta butiken. butiker har ju på releasedagen för "vanliga" kunder.

jag beställde online men tog att jag skulle hämta den i butik, :)

Postad 05 november 2017 - 13:29

Zero
  • Zero
  • Beroende

• 1 272 inlägg
  • 0

Min skeppades ifrån Uk i fredags till Tyskland och lämnade Tyskland igår så nu är den påväg till Sverige, åh längtar, tog semester på tisdag så man inte missar när ups kommer  :)

Redigerat av Zero, 05 november 2017 - 13:29.

Postad 05 november 2017 - 13:41

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Är så sugen på att klicka hem en monitor så den kanske kommer på tisdag/onsdag. Men det är så många oklarheter kring vad som är "måste" funktioner för att jag skall känna att skärmen är mer än en storleks uppgradering.

HDR vet jag att jag inte har råd med, så den funktionen får jag helt enkelt klara mig utan.

utan det är freesync spannet

Upplösning 1440p eller 4k

IPS eller TN

och det är minst 27" jag vill ha

Budjet är väl 5000kr (som jag kanske eg borde spara för en ny tv, men att lägga närmare 30k på ny tv, även om det är "mina" pengar ser nog damen som idiotiskt, om det gör att vi inte kan åka på semester eller köpa något viktigt :P )

Sen är det rena djungeln att leta efter alla dessa parametrar, och den suraste är att det är oftast DisplayPort endast som free-sync funkar genom, så då går man bet om man skall lira på en X som endast har HDMI. drygt att erbjuda en funktion som nästan inga skärmar stödjer över hdmi.

Redigerat av SKIBBE, 05 november 2017 - 13:59.

Postad 05 november 2017 - 14:20

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 299 inlägg
  • 0

De flesta andra tycket att den är snudd på ljudlös, förutom när man pangar in en bd för att kolla film.
Då flåsar det loss lite.

Oj va dåligt om så. Då blir de garanterat ingen xbox one x som potentiell uhd spelare. Den gör väl chroma upsampling fel som Xbox one s också?

Postad 05 november 2017 - 17:39

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
Nu verkar UPS ha hittat mitt paket igen. Fortfarande 7/11 är planerad lev

Postad 05 november 2017 - 18:00

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3 103 inlägg
  • 0

Oj va dåligt om så. Då blir de garanterat ingen xbox one x som potentiell uhd spelare. Den gör väl chroma upsampling fel som Xbox one s också?

Inget om ljudnivån men bättre bildkvalitet mot S.

The biggest gains have been in the picture department. Play the opening battle between King Arthur’s army and the Saxons and the One X looks more vivid and detailed than its sibling. The X looks clearer and the lines drawn appear sharper.

The picture pops more too. As fireballs rain down from the sky, scattering soldiers like ten-pins, the yellow flames burn so fiercely you can almost feel the temperature rise.

When

Spoiler
, the sunlight pierces the sky with impressive intensity and bounces off the surface of the water.

https://www.whathifi...ox-one-x/review

Postad 05 november 2017 - 18:21

Chamber
  • Chamber
  • Forumräv

• 840 inlägg
  • 0
Hade personligen inte litat på något whathifi säger.

Postad 05 november 2017 - 18:43

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3 103 inlägg
  • 0

Hade personligen inte litat på något whathifi säger.

Nä, får vänta till när konsolen släpps för säkrare bevis.

Postad 05 november 2017 - 19:13

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1 715 inlägg
  • 0

Är så sugen på att klicka hem en monitor så den kanske kommer på tisdag/onsdag. Men det är så många oklarheter kring vad som är "måste" funktioner för att jag skall känna att skärmen är mer än en storleks uppgradering.

HDR vet jag att jag inte har råd med, så den funktionen får jag helt enkelt klara mig utan.
utan det är freesync spannet

Upplösning 1440p eller 4k

IPS eller TN

och det är minst 27" jag vill ha

Budjet är väl 5000kr (som jag kanske eg borde spara för en ny tv, men att lägga närmare 30k på ny tv, även om det är "mina" pengar ser nog damen som idiotiskt, om det gör att vi inte kan åka på semester eller köpa något viktigt :P )

Sen är det rena djungeln att leta efter alla dessa parametrar, och den suraste är att det är oftast DisplayPort endast som free-sync funkar genom, så då går man bet om man skall lira på en X som endast har HDMI. drygt att erbjuda en funktion som nästan inga skärmar stödjer över hdmi.

Om du orkar vänta tills på tisdag kväll då jag förhoppningsvis har testat X mot min Asus 4k skärm, så kan jag ge lite feedback. Dock så ligger freesynqen mellan 40-90 har jag för mig. Dock över HDMI 2.0

Postad 05 november 2017 - 19:21

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Om du orkar vänta tills på tisdag kväll då jag förhoppningsvis har testat X mot min Asus 4k skärm, så kan jag ge lite feedback. Dock så ligger freesynqen mellan 40-90 har jag för mig. Dock över HDMI 2.0

Ja jag kommer vänta, verkar inte finnas något där ute som är riktat mot något som är inom X prestanda, antingen är det för "hög" free sync eller så är det fel upplösning eller inget stöd för hdmi :P Men hoppas MS har några sammarbeten eller några tillverkare riktar nån av sina produkter emot konsoler.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny projektor
    thhmo
    2025-05-11 11:17:07
  • Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.