Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canal Digital 4K One Place satellitbox

4272 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Canal Digital OnePlace (Digitalboxar) 1 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 21 november 2018 - 20:50

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Hej,

en liten issue till Canal Digital, jag märkte igår när jag titta på cmore first filmen The Greatest Showman att textningen var mitt i bilden. Nåt fel i filmen eller var det når annat?

​Men det skulle vara bra om det fanns en funktion där man kunde flytta undertexten precis som på en oppo så kan man flytta den upp och ner. En liten nice to have.

Hej

Jag ska testa detta imorgon och se om jag får samma fel. Tack för informationen.

Mvh

Niklas

Hej, jag har beställt en oneplace och har idag kortet i tvn. Jag blir lite orolig när jag läser här på forumet hur boxen kommer att fungera, jag undrar hur och när den nya boxen blir aktiverad och mitt gamla tv-kort slutar fungera? Är det när jag kopplar upp Oneplace eller sker det per automatik? Niklas kanske även vet om jag kan återaktivera mitt gamla kort om jag vill återgå till det och vänta tills Oneplace är stabilare?

Mvh Jocke

Hej 

Det sker per automatik nu när du köpt ny box, och det är du som kund som avgör vilket kort du vill ha ditt utbud aktiverat på. Så det är inga problem att ringa in och och be kundservice ändra.

Mvh
Niklas

Hvem har sagt att jeg ikke er koblet til sattelitt? Syns det er greit med Norsk teksting på Dagsrevyen siden jeg hører dårlig, dette fungerer ikke på one place tuneren, fungerer heldigvis på min gamle tuner.

Hej

Jag kollar upp detta och återkommer till dig.

Mvh
Niklas

Postad 22 november 2018 - 08:31

DennisTv
  • DennisTv
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0

En favorittliste er det jeg savner mest, underteksting på Norsk håper jeg blir ordnet snart.

Det fungerer da. Sett på Teksting for hørselshemmede i Lyd og undertekster menyen.

Postad 22 november 2018 - 09:08

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Det fungerer da. Sett på Teksting for hørselshemmede i Lyd og undertekster menyen.

Hej

Precis som DennisTV skriver.

Tryck på OK när du står på kanalen, tryck pil ner och pila sedan till "Ljud och undertexter" längst till höger och aktivera textningen där.

Mvh
Niklas

Postad 22 november 2018 - 17:47

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 721 inlägg
  • 0
Allt verkar lira nu men Hårddisken får jag inte igång.

Står hårddisk saknas i hårddisk menyn. Har jag missat nåt?

Använder disken från Smartboxen. Måste den paras eller nåt först?

EDIT: funkar nu. Tog för givet och gick efter vad som stog på CD hemsida att SmartHD boxens disk kommer sticka ut lite vilket det gjorde typ 2mm men den klickade och allt så trodde att det va check. Men tröck in den en gång till lite hårdare och den blev jämn med baksidan och sticker inte ut nåt alls och klickade även då fast nu funkar det.

Redigerat av Turbo-Danne, 22 november 2018 - 19:14.

Postad 22 november 2018 - 18:40

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Är det bara jag som har problem med att programmera och visa planerade i CD-appen? Det blir ”hoppsan” respektive ”inga planerade inspelningar”...

Postad 22 november 2018 - 18:52

Unregistered292b4c40
  • Unregistered292b4c40
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

måste va en otroligt överklassad hdd 999kr en 1tb hdd går ju få långt under de priset på nätet men såg de va vanliga sata kontakter så man skippar caddyn som orginal disken har så går de nog få in en vanlig

Har du provat detta med att sätta dit en egen hårddisk?
Tänkte prova detsamma...med en SSD

Postad 22 november 2018 - 21:18

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

SSD är overkill i den, men det går trycka in en helt vanlig 2,5" disk

Postad 23 november 2018 - 12:30

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

• 872 inlägg
  • 1
Är aldrig overkill med ssd, har kört det i alla mina vu+ boxar. Pga att den är helt tyst och inte behöver sättas i energisparläge.
Hoppade också på erbjudandet här och fick familjepaketet till halva priset 6 mån samt Oneplace och apple tv. Kommer dock inte köra Oneplace förrens till våren, då den mognat kanske

Postad 23 november 2018 - 18:38

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0

Har brukt den fremgangsmåten, men ingen norsk tekst kommer frem, fint att dere har fått dette til da er det sikkert bare tuneren min som er ødelagt, litt merkelig siden en teknikker hos Canal D ikke greide og få tekst på sin One Place heller.
Får foresten ny tuner siden den jeg har begynte med dropout sirka 15-20 ganger i minuttet, så da håper jeg att teksting er på plass på den nye, henter den på posten i morgen, forsetning følgjer.

Postad 23 november 2018 - 18:45

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0

Är aldrig overkill med ssd, har kört det i alla mina vu+ boxar. Pga att den är helt tyst och inte behöver sättas i energisparläge.
Hoppade också på erbjudandet här och fick familjepaketet till halva priset 6 mån samt Oneplace och apple tv. Kommer dock inte köra Oneplace förrens till våren, då den mognat kanske

Har selv en eldere tuner med harddisk som for øyeblikket er min brukstuner, oneplace blir stort sett brukt til serieopptak og slikt, dette mest grunnet mangel på underteksting og dårlig favoritt liste. Håper etterhvert att det blir motsatt, men ser på tråden her att det er en del utfordringer for oneplace tuneren.

Postad 23 november 2018 - 18:53

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0

Hej
Precis som DennisTV skriver.
Tryck på OK när du står på kanalen, tryck pil ner och pila sedan till "Ljud och undertexter" längst till höger och aktivera textningen där.
Mvh
Niklas

Har fulgt den fremgangsmåten med dårlig resultat, fint att dere får det til, håper den nye tuneren jeg får imorgen fungerer som deres.

Postad 24 november 2018 - 09:45

baggehög
  • baggehög
  • Lärjunge

• 356 inlägg
  • 0

får min nästa vecka så hoppas den funkar helt ok

Postad 24 november 2018 - 15:31

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

får min nästa vecka så hoppas den funkar helt ok

Den funkar.

Postad 24 november 2018 - 16:58

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0

Har brukt den fremgangsmåten, men ingen norsk tekst kommer frem, fint att dere har fått dette til da er det sikkert bare tuneren min som er ødelagt, litt merkelig siden en teknikker hos Canal D ikke greide og få tekst på sin One Place heller.
Får foresten ny tuner siden den jeg har begynte med dropout sirka 15-20 ganger i minuttet, så da håper jeg att teksting er på plass på den nye, henter den på posten i morgen, forsetning følgjer.

Viste ikke om att det var en egen instillng for dauhørte, fant den nå, takk så mye. Nå virker den som jeg håpet på.

Postad 25 november 2018 - 08:47

Truckerhate
  • Truckerhate
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Har haft boxen nu ett par dagar och fungerar över förväntan, spelar aldrig in så köpte utan hårddisk.
Bilden är bättre än på min gamla box.
Enda problemet är tiden det tar att få bild efter man bytat kanal, pinsamt att en box 2018 kan vara så långsam med det

Postad 26 november 2018 - 13:55

isopaistiainen
  • isopaistiainen
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
Jag har precis fått hem min nya OnePlace. Är det någon som satt in en egen hårddisk med gott resultat? Och vilken disk i så fall?

Postad 27 november 2018 - 09:28

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0

Jag har precis fått hem min nya OnePlace. Är det någon som satt in en egen hårddisk med gott resultat? Och vilken disk i så fall?

Har du bestilt med disc så sitter den trykt inn bak på venstre side. Det burde være bra, men har for kort tid på min til og komme med noen uttalelse, men du kan ta opp flere kanaler på en gang. Det som er domt er att du ikke kan flytte harddisck melom oneplace tunere, prøver du på det så sletter du hele discken.

Redigerat av Unregistered995dd1dc, 27 november 2018 - 09:32.

Postad 27 november 2018 - 09:59

isopaistiainen
  • isopaistiainen
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

Har du bestilt med disc så sitter den trykt inn bak på venstre side. Det burde være bra, men har for kort tid på min til og komme med noen uttalelse, men du kan ta opp flere kanaler på en gang. Det som er domt er att du ikke kan flytte harddisck melom oneplace tunere, prøver du på det så sletter du hele discken.

Jag fick min utan disk, så jag behöver köpa en själv. Antingen från CD eller (helst) från annan plats. Undrar om någon har satt i en disk som INTE är från CD så jag får de bekräftat det faktiskt fungerar 🙂

Postad 27 november 2018 - 18:31

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Har haft boxen nu ett par dagar och fungerar över förväntan, spelar aldrig in så köpte utan hårddisk.
Bilden är bättre än på min gamla box.
Enda problemet är tiden det tar att få bild efter man bytat kanal, pinsamt att en box 2018 kan vara så långsam med det

Även andra saker i den kommer bli långsammare med tiden...

Postad 27 november 2018 - 19:51

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Även andra saker i den kommer bli långsammare med tiden...

Bara för att din är kass betyder inte det att alla andras också är det. Min och även andras fungerar hur bra som helst, även med hårddisk. 

Postad 27 november 2018 - 22:03

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Bara för att din är kass betyder inte det att alla andras också är det. Min och även andras fungerar hur bra som helst, även med hårddisk. 

Och för att din är bra så innebär det inte att alla andras är bra heller. Och om den vore toppen så hade den inte haft så här många inlägg...

Postad 27 november 2018 - 22:28

Unregistered630db7f3
  • Unregistered630db7f3
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 1

Roligt att din box fungerar! Har du fått betalt av Canal Digital? Är allt bra så lämna forumet för då är ju dina problem lösta. Och snälla svara inte för "alla andra"

Roligt att din box fungerar! Har du fått betalt av Canal Digital? Är allt bra så lämna forumet för då är ju dina problem lösta. Och snälla svara inte för "alla andra"

Postad 28 november 2018 - 05:05

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Så forum är bara till för de som klagar och är bittra? Varför skulle jag vara betald av CD bara för att min box fungerar? I så fall skulle jag även vara betald av bl.a LG, Samsung, Electrolux, Volvo och VW, vilket i och för sig skulle vara ganska trevligt faktiskt.
Sen är jag inte snäll och jag svarar definitivt inte för andra.

Postad 28 november 2018 - 06:31

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 721 inlägg
  • 1

Helt ärligt nu så har jag haft min box nu i en vecka lite drygt så sammanfattar lite snabbt det jag har upptäckt som är lite störande. Detta har säkert varit på tapeten redan.

* Boxen i sig fungerar bra och inte upptäckt några större buggar än.

* Spolningen, Hallå, spolningen. Är det bara jag som tycker detta är helt värdelöst. På smart boxen så när man spolade så klickade man ett antal gånger på spola knappen föratt välja hastighet. Man såg bilden spolas snabbt så man visste exakt när det va dags att trycka på play. Nu fortsätter programmet som vanligt och man trycker åt höger och hoppar en minut åt gången eller håller in knappen och det bara ökar i hastighet men man har ingen aning om var man är i programmet. Har jag missat nåt? Går det att ändra?

* Fjärrkontrollen, fungerar bra förutom att den är seg, man kan inte inte bråttom iaf :). Har inte varit med om att den har tappat bort boxen.

* Dom få inspelningar jag har testat har fungerat bra. Inte provat serieinspelningar än.

* Favoritlista likt smartbox är väl bara att glömma antar jag? Så som jag har förstått det så kan man lägga en kanal som favorit men den kommer ha kvar original kanalnr. Men ändå ett plus att senast sedda kanaler läggs i snabb listan. Bra med bilder oxå på program när man bläddrar. Har inte bestämt mig än om jag gillar det eller inte. Brukar inte gilla sånt utan vill ha så rent som möjligt men än så länge stör jag mig inte så mycke på det.

* Kanalbytet kunde vara snabbare om man jämför med smartboxen. Borde kunna fixas med en uppdatering, Canal Digital?

Fjärren, kanalbytet samt spolningen borde väl kunna fixas med en uppdatering? 

Postad 28 november 2018 - 07:57

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 2

Vilo, har roat mig med att gå igenom alla dina inlägg här i denna tråd. Tycker du ska köpa en trisslott eller två. Du har skyddat CD och denna box i alla dina inlägg. Din box verkar ha fungerat till 100% både med eller utan HDD medans dom flesta andra här har haft både lite och mycket strul. Vet ej om jag köper detta, men glad för din skull.

Postad 28 november 2018 - 09:08

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Vilo, har roat mig med att gå igenom alla dina inlägg här i denna tråd. Tycker du ska köpa en trisslott eller två. Du har skyddat CD och denna box i alla dina inlägg. Din box verkar ha fungerat till 100% både med eller utan HDD medans dom flesta andra här har haft både lite och mycket strul. Vet ej om jag köper detta, men glad för din skull.

Där kom du på mig! Givetvis har du rätt. Jag har bara roat mig med att hitta på alltsammans. Det kan ju inte va så att man får något som funkar. Herregud, hur skulle det se ut.

Postad 28 november 2018 - 09:38

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0

Du har humor Vilo + poäng på dig  :D

Postad 28 november 2018 - 10:21

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 1

Där kom du på mig! Givetvis har du rätt. Jag har bara roat mig med att hitta på alltsammans. Det kan ju inte va så att man får något som funkar. Herregud, hur skulle det se ut.

Tråden måste ju vara mer för oss som har problem med Sagem 2.0 (OnePlace)? Inte för er som tycker den fungerar bra? Bitter? Du är bitter att andra är bittra på en pryl som funkar för dig, du ser ut att reta upp dig på att vi har boxar som inte fungerar som dom ska, är det något svenskt beteende?

Jag gillade den förra boxen skarpt, trodde den här skulle vara minst lika bra och det finns ingen som slår CD på bildkvalitet, men OnePlace, den var inte färdig när den släpptes. Enligt mig är den på väg att bli en Sagem...

Postad 28 november 2018 - 10:39

baggehög
  • baggehög
  • Lärjunge

• 356 inlägg
  • 1

sagem det är väl lg som tillverkar denna eller du kanske mena att denna är lika kass

Postad 28 november 2018 - 10:40

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 1

sagem det är väl lg som tillverkar denna eller du kanske mena att denna är lika kass

Jag vet att det är LG (Lucky Goldstar) som gör OnePlace, och den är på väg att bli en Sagem...

Postad 28 november 2018 - 10:42

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Tråden måste ju vara mer för oss som har problem med Sagem 2.0 (OnePlace)? Inte för er som tycker den fungerar bra? Bitter? Du är bitter att andra är bittra på en pryl som funkar för dig, du ser ut att reta upp dig på att vi har boxar som inte fungerar som dom ska, är det något svenskt beteende?

Jag gillade den förra boxen skarpt, trodde den här skulle vara minst lika bra och det finns ingen som slår CD på bildkvalitet, men OnePlace, den var inte färdig när den släpptes. Enligt mig är den på väg att bli en Sagem...

Nä jag är inte bitter. Men du har vid varje inlägg som nämnt något positivt om boxen varit tvungen att klanka ner på detta. Förstår inte varför.
Jag tänker inte fortsätta pajkastningen nu utan jag tar fram popcorn och roar mig med att läsa.

Postad 28 november 2018 - 10:59

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 1

Nä jag är inte bitter. Men du har vid varje inlägg som nämnt något positivt om boxen varit tvungen att klanka ner på detta. Förstår inte varför.
Jag tänker inte fortsätta pajkastningen nu utan jag tar fram popcorn och roar mig med att läsa.

Men då blir det ju stiltje på sidan när dina pajer slutar kastas? Jag har bara nämnt alla otäcka fel jag har på boxen, att jag känner mig som en betatestare. Har du inga problem med din box så kommer du aldrig förstå varför, det säger jag som utbildad sociolog, socionom och före detta PC-tekniker. Jag tänker kommentera vidare på det som är fel på boxen, därför denna tråd är så otroligt lång, många har gett upp också och slutat rapportera fel på den med, så den borde varit längre.

Hoppas du blev road!

Postad 28 november 2018 - 11:33

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

Men då blir det ju stiltje på sidan när dina pajer slutar kastas? Jag har bara nämnt alla otäcka fel jag har på boxen, att jag känner mig som en betatestare. Har du inga problem med din box så kommer du aldrig förstå varför, det säger jag som utbildad sociolog, socionom och före detta PC-tekniker. Jag tänker kommentera vidare på det som är fel på boxen, därför denna tråd är så otroligt lång, många har gett upp också och slutat rapportera fel på den med, så den borde varit längre.

Hoppas du blev road!

Ska vi nu skryta med våra jobb så har jag 11 år i Främlingslegionen, då ser man världen med lite andra ögon. Därav min ödmjuka sida. Du roar mig inte speciellt mycket.

Postad 28 november 2018 - 12:06

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Hade du varit med i FN's fredsbevakande styrkor hade jag varit imponerad, främlingslegionen har mycket blod på sina händer under sina 200 år av samröre med franska armen.

Men tillbaka till ämnet, min box fungerar inte som den ska, det har jag skrivit om innan.  

Postad 28 november 2018 - 13:16

lepelepe
  • lepelepe
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Dax för HBO till OnePlace snart kanske då det har dykt upp en Android APP...

https://play.google....oid_tv&hl=se_SE

https://digitalt.tv/...-alle-modeller/

Redigerat av lepelepe, 28 november 2018 - 13:17.

Postad 28 november 2018 - 13:25

korpen
  • korpen
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

Funkar eller finns det Viaplay på OnePlayboxen?

Postad 28 november 2018 - 13:28

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

• 2 261 inlägg
  • 0

Funkar eller finns det Viaplay på OnePlayboxen?

Det kan du ladda ned från Google Play.

Postad 28 november 2018 - 13:28

korpen
  • korpen
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

Tackar! 

Postad 28 november 2018 - 13:29

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

• 2 261 inlägg
  • 0

Dax för HBO till OnePlace snart kanske då det har dykt upp en Android APP...

https://play.google....oid_tv&hl=se_SE

https://digitalt.tv/...-alle-modeller/

Det har väl funnits en android app för HBO länge? Jag har iaf haft en i flera år på min android surfplatta...

Postad 28 november 2018 - 14:52

dero
  • dero
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Det har väl funnits en android app för HBO länge? Jag har iaf haft en i flera år på min android surfplatta...

HBO Nordic finns på Google play sedan ett par veckor. Har själv installerat på min shield.

Redigerat av dero, 28 november 2018 - 14:54.

Postad 28 november 2018 - 15:00

dero
  • dero
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Behöver man byta parabol huvud för att oneplace skall fungera??

Postad 28 november 2018 - 15:33

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0

Nej men om du byter kan du spela in /titta på totalt 4 kanaler. Ingår det inte installation i din deal?

Postad 28 november 2018 - 16:07

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Hej

Ring vår kundservice så kan vi hjälpa dig med nytt LNB och även boka in en installatör som byter LNB åt dig.

Mvh

Niklas

Postad 28 november 2018 - 16:23

baggehög
  • baggehög
  • Lärjunge

• 356 inlägg
  • 0

hur är det med platt antennen funkar spela in 3 och titta på den 4

Postad 28 november 2018 - 17:49

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

• 2 489 inlägg
  • 0

hur är det med platt antennen funkar spela in 3 och titta på den 4

Har du en platt parabol med unicable går det, men finns det sådana. Annars kan du bara spela in en kanal och spela in / se en annan kanal då boxen enbart har två ingångar. 

Postad 28 november 2018 - 19:33

xxjojjexx
  • xxjojjexx
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Precis installerat min nya Oneplace.
Den är kopplad genom 4K förstärkare Sony STR-DN 1080 och in i Full HD tv Sony KDL-w605
Jag får upp felmeddelande att bilden inte kan visas på grund av HDCP 2.2.
Det märkliga är att Xbox One X, PS 4 Pro samt LG BluRay spelare fungerar utan anmärkning.

Nån som har en lösning på detta problem?

Postad 28 november 2018 - 20:57

jasifil
  • jasifil
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Jag fick min utan disk, så jag behöver köpa en själv. Antingen från CD eller (helst) från annan plats. Undrar om någon har satt i en disk som INTE är från CD så jag får de bekräftat det faktiskt fungerar

Frågade du om hårddisken när du beställde boxen? Jag utnyttjade Black Friday-erbjudandet och när jag frågade om HDD så sa de att jag kan få den för halva priset dvs. 499 kr. Tror det blir svårt att hitta en billigare HDD och så får man den i rätt fodral så att säga. Bara att skjuta in i boxen. Smidigt! 

Någon som vet ifall fjärrkontrollen går ner i någon slags standby-läge? Jag får nämligen ofta trycka två gånger på "power" för att boxen ska starta.

Postad 28 november 2018 - 21:48

isopaistiainen
  • isopaistiainen
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

Frågade du om hårddisken när du beställde boxen? Jag utnyttjade Black Friday-erbjudandet och när jag frågade om HDD så sa de att jag kan få den för halva priset dvs. 499 kr. Tror det blir svårt att hitta en billigare HDD och så får man den i rätt fodral så att säga. Bara att skjuta in i boxen. Smidigt!

Någon som vet ifall fjärrkontrollen går ner i någon slags standby-läge? Jag får nämligen ofta trycka två gånger på "power" för att boxen ska starta.

Jo jag frågade om den, men han sa inget om halva priset på den... 🙁 har köpt en 1TB Seagate FireCuda för 679kr. Vill det inte fungera så stoppar jag in den i min laptop. ☺️

Postad 28 november 2018 - 22:13

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0

Vist du har en gammel universal lnb, da må du bytte hode. Du får bilde med universal, kanalene ligger hulter i bulter og jeg tror noen kanaler mangler.

Postad 28 november 2018 - 22:59

korpen
  • korpen
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

Det kan du ladda ned från Google Play.

Försökte söka efter viaplay men den finns inte. Vad gör jag för fel?

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.