Håkan Hellström - Klubbland (cds)
Håkan Hellström - Jag Vet Inte Vem Jag Är Men Jag Vet Att Jag Är Din (7")
Håkan Hellström - Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg (7" röd vinyl)
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 21 November 2010 - 18:28
Tre nya i dag.
Håkan Hellström - Klubbland (cds) Håkan Hellström - Jag Vet Inte Vem Jag Är Men Jag Vet Att Jag Är Din (7") Håkan Hellström - Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg (7" röd vinyl) Postad 23 November 2010 - 09:48
Håkan Hellström - Nåt Gammalt, Nåt Nytt, Nåt Lånat, Nåt Blått (LP, grön vinyl)
Postad 25 November 2010 - 22:41
Bad Cash Quartet - BCQ
Håkan Hellström - Ett Kolikbarns Bekännelser (LP, 1:a utgåva) Postad 27 November 2010 - 00:40
Beställde precis IRON MAIDEN - A Matter Of Life And Death Limited Edition
Kommer troligen på Måndag eller Tisdag . Och dom senaste veckorna har det blivit Kiss sonic boom special edition . Slash slash . GunsN Roses Family Tree. Serj Tankian Imperfect Harmonies . Dio Diamonds The Best of. Noice Forever Hits 1979-2003 UB40 box Labour of love 1-2-3 The platium collection. U2 box The best of 1980-2000. Redigerat av Unregistered9d8a0d93, 27 November 2010 - 00:48. Postad 27 November 2010 - 21:54
Bad Cash Quartet - Amuse You (cds)
Bad cash Quartet - Big Day Coming (cds) Håkan Hellström - Luften Bor i Mina Steg (10" EP) Postad 28 November 2010 - 16:14
Nyligen beställt lite musik......Hurts-"Happiness", britpop typ, A-ha blandat med Pet Shop Boys, Joe Bonamassa-"Sloe Gin" och en musik-dvd, Rainbow-"Live At Budokan Tokyo".
Postad 28 November 2010 - 16:19
Jennifer Warnes - Famous blue raincoat. 20th Anniversary 24k Gold Edition med kantskärning.
Jacintha - Autumn Leaves XRCD2 Med kantskärning. Bifogad fil(er)Redigerat av Unregistered1bd2da95, 28 November 2010 - 16:21. Postad 30 November 2010 - 08:09
Friendly reminder: Försök att tänka på bildstorleken.
2 592px × 1 944px känns inte helt relevant på ett foto på skivomslag. Postad 01 December 2010 - 01:09
220px_Tristania_rubicon_final_cropped_mid.jpg 57.97K
0 Antal nerladdningar
UnSun___Clinic_For_Dolls__Front_Cover__by_Eneas.jpg 73.86K
0 Antal nerladdningar
Postad 03 December 2010 - 21:41
Håkan Hellström - Samlade Singlar
Håkan Hellström - Samlade Singlar (2LP) Broder Daniel - Broder Daniel Broder Daniel - Cruel Town Bad Cash Quartet - Midnight Prayer (LP) Joel Alme - The Queens Corner (7") Postad 05 December 2010 - 22:21
Tre trevliga köp i dag!
Broder Daniel - Luke Skywalker (7") Håkan Hellström - Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg (LP) Håkan Hellström - Det Är Så Jag Säger Det (LP) Postad 08 December 2010 - 13:50
Bad Cash Quartet - Twenty Two (cds)
Håkan Hellström - Det Är Så Jag Säger Det (LP, re-issue) Postad 10 December 2010 - 21:39
Håkan Hellström - Ett Kolikbarns Bekännelser (LP, re-issue)
Håkan Hellström - För Sent För Edelweiss (Lp + 7" + promo-poster) Postad 11 December 2010 - 13:35
Crashdiet - Rest in sleaze
Köpte den på deras spelning i Malmö igårkväll och fick den även signerad. Postad 12 December 2010 - 20:53
Eldkvarns Bästa
Built To Spill - There Is No Enemy Best of Creedence Clearwater Revival Säkert - Facit Postad 14 December 2010 - 23:43 ![]() Senast köpta skivorna: Misfits - Static age Misfits - Famous monsters Misfits - Walk among us Misfits - Cuts from the crypt The Other - New Blood The Other - They'Re Alive The Other - We Are Who We Eat The Other - The Place to Bleed The Place to Bleed Blitzkid - Five Cellars Below Gorgeous Frankstein - Gorgeous Frankstein Ramones - The Chrysalis Years Bad Religion - No Control Bad Religion - Against The Grain Bad Religion - Generator Bad Religion - Suffer Nirvana - Incesticide Nirvana - Nevermind Nirvana - In Utero Horrorpops - Hell Yeah! Horrorpops - Bring it on Horrorpops - Kiss kiss kill kill Nekromantix - Dead Girls Don't Cry Nekromantix - Brought Back to Life This is horrorpunk Vol. 1 This is horrorpunk vol. 2 Postad 15 December 2010 - 20:48
Har jagat den ett tag och äntligen fick jag tag på ett ospelat exemplar!
Håkan Hellström - Kom Igen Lena (7") Postad 23 December 2010 - 21:09
Broder Daniel - Broder Daniel Forever
Broder Daniel - Saturday Night Engine Broder Daniel - No Time For Us 1988-2004 + Army Of Dreamers Keep Company - Keep Company Timo Räisänen - The Anatomy Of... Timo Räisänen - Love Will Turn You Around Håkan Hellström - Det Är Så Jag Säger Det (cd+dvd) Redigerat av Unregistered88ac8226, 23 December 2010 - 21:10. Postad 25 December 2010 - 22:05
The Plan - The Plan (LP)
Daniel Gilbert - New African Sports, Soul Café Club No #1 (LP) Postad 30 December 2010 - 21:37
Idag kom äntligen ett litet paket från CDON.
Tack vare att jag halkade och stukade foten på hemvägen från "postkontoret" har jag nu mycket tid att sitta och lyssna framför anläggningen. Hoppas att skivorna (som för övrigt klarade smällen fint) var värda denna tragedi.
DSC07553.JPG 243.87K
0 Antal nerladdningarMedsols från översta vänstra hörnet: 1. The Black Keys - Brothers 2. King Crimson - In The Court Of The Crimson King 3. Kings Of Leon - Come Around Sundown 4. Massive Attack - Heligoland 5. Nine Inch Nails - The Downward Spiral 6. Sarah McLachlan - Laws Of Illusion (självklart är det vinyl det handlar om) Postad 07 January 2011 - 22:34
Har legat lågt under inledningen av 2011... Tror att den enda hittills är Håkan Hellström - Samlade Singlar 2000-2010 (2LP blå vinyl)
Postad 11 January 2011 - 16:37
Tja det här kan man väl kalla julens skivor då.
Depeche Mode - Some great reward CD+DVD Depeche Mode - Music for the masses SACD+DVD Depeche Mode - A Broken Frame SACD+DVD Depeche Mode - Sounds of the Universe CD+DVD Depeche Mode - Speak & spell CD+DVD Depeche Mode - Ultra CD+DVD Depeche Mode - Violator CD+DVD Depeche Mode - Construction Time Again CD+DVD Depeche Mode - Black celebration CD+DVD Blutengel - Labyrint Blutengel - Angel Dust Colony 5 - Fixed Colony 5 - Buried again Kiss - Icons 4-CD VNV Nation - Of faith power and glory Zelmani Sophie - I'm the rain Adolphson & Falk - 101010 4-CD Har säkert glömt några men dom flesta är nog med. Adolphson boxen var väldigt bra dessutom med en bra bok med också. Bifogad fil(er)Postad 11 January 2011 - 21:46
Senast så fick jag faktiskt en skiva
Jay Smith - Jay Smith Finns en hel del gott på skivan! Bland annat Like A Prayer, Enter Sandman och against all odds... Postad 13 January 2011 - 17:07
Kings of Leon - Come around sundown
Många verkar gilla Håkan Hellström... Själv spontan-kräks jag bara av att skriva hans namn Postad 13 January 2011 - 17:40
Bara för att, så kan jag väl berätta att jag förbokade nyutgåvorna av "För Sent För Edelweiss" och "Nåt Gammalt, Nåt Nytt..." i går. Hittade även ett promoex av Timo Räisänen - The Anatomy Of... Redigerat av Unregistered88ac8226, 13 January 2011 - 20:17. Postad 14 January 2011 - 23:08
Bad Cash Quartet - I Still Got My Shy Lips (cds)
Bad Cash Quartet - Dirty Days (cds) Postad 15 January 2011 - 21:47
Dagens fynd:
Universal Poplab - Dice Roller (cds) Håkan Hellström - Nåt Gammalt, Nåt Nytt, Nåt Lånat, Nåt Blått (LP, blå vinyl) Håkan Hellström - Nåt Gammalt, Nåt Nytt, Nåt Lånat, Nåt Blått (LP, röd vinyl) Håkan Hellström - Nåt Gammalt, Nåt Nytt, Nåt Lånat, Nåt Blått (LP, klar vinyl) Timo Räisänen - Fear No Darkness Promised Child (cds) Postad 18 January 2011 - 13:28
Första vinylen från Strandeds 7" Club ramlade in i dag.
Graveyard - Hisingen Blues Postad 19 January 2011 - 13:52
Senast hemkomna:
Bo kaspers - Samling Toto - Africa: The best of Toto Cornelis Vreeswijk - CV Det bästa med Cornelis Vreeswijk Lisa Ekdahl - En samling sånger Peter Lemarc - Klassiker Alison Krauss - A hundred miles or more Ligger på posten: Eagles - Hell freezes over Tracy Chapman - Tracy Chapman Nästa order: Katie Melua - House Nils Lofgren - Acoustic Live Sophie Zelmani - I´m the rain + samlingen med 5 album Sarah Mclachlan - The Laws of Illusion Riktigt kul att läsa igenom denna tråd, vad spelas ljust nu tråden samt referens trådarna då man får mycket tips på ny (gammal) musik. /Mikael Postad 19 January 2011 - 14:20
Har inte köpt så mycket skivor på senaste tiden, har ganska taskig ekonomi och prioriterar hellre film. Men jag fick ett presentkort på Åhlens i julkapp så då slog jag till med Klassiska Favoriter 1 & 2
Postad 19 January 2011 - 18:40
Frångick mitt Göteborgssamlande och återupptäckte mina norrländska 90-talshjältar.
This Perfect Day - She's Got A Horse Of Her Own (12") Postad 21 January 2011 - 11:02
Förstärkaren nyservad och nya högtalare påväg över sundet då fick det bli lite ny plattor till detta.
Katie Melua - House Katie Melua - Pictures Katie Melua - Piece by Piece Nils Lofgren - Acoustic Live Sophie Zelmani - I´m the rain + samlingen med 5 album Sarah Mclachlan - The Laws of Illusion Sarah Mclachlan - Afterglow Sarah Mclachlan - Rarites, B-sides and other stuff vol2 Dire Straits - Dire Straits Dire Straits - Brother in Arms Både från CDON och CD wow, landade på totalt ca 1070:- för 15 album det tycker jag är riktigt bra. /Mikael Postad 24 January 2011 - 14:06
Själv blev det Black country communion & Muddy Waters-Sings bill bill, Folksinger.
/Mats Redigerat av Unregistered89a7be48, 24 January 2011 - 14:29. Postad 29 January 2011 - 00:02
Cookies 'N Beans - Tales from a trailer trash soul (signerad)
Maja Alderin - The darling EP + vinylskivor i blandad kompott för 1000 kr Postad 29 January 2011 - 10:41
A propos Stranded Rekords som nämndes ovan köpte jag häromdagen denna, LVX001:
![]() slank också ned på Riche (känd bar/restaurant i Stockholm) i torsdags och fick den signerad av Johan Kinde själv Lustans är tillbaka! Postad 30 January 2011 - 23:46
Blandat från Göteborg & Norrland...
This Perfect Day - C-15 (cds) Broder Daniel - Work (cds) Wannadies - Big Fan (cds) Wannadies - Skellefteå This Perfect Day - It's A Shame (cds) This Perfect Day - Simply Irresistible (cds) This Perfect Day - Can't You See (cds) Selest - Född Den Fjärde Juli (7") This Perfect Day - Fishtank (cds) 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |