Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Gears Of War

1284 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Gears Of War (313 medlem(mar) har röstat)

Gears Of War

1. 1 (11 röster [3.57%])

Procent av omröstning: 3.57%

2. 2 (3 röster [0.97%])

Procent av omröstning: 0.97%

3. 3 (17 röster [5.52%])

Procent av omröstning: 5.52%

4. 4 (79 röster [25.65%])

Procent av omröstning: 25.65%

5. 5 (198 röster [64.29%])

Procent av omröstning: 64.29%

Rösta GÀster kan inte rösta
Gears of War (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 9.440676 (58) 49:-
Gears of War - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.099998 (9) Inga priser

Postad 26 July 2007 - 13:59

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlĂ€gg
  • 0
1. Nja, det Àr ju A-knappen som anvÀnds. Du fÄr trÀna lite sÄ gÄr det lÀttare. TyvÀrr hÀnder det att man fastnar utan att komma över.

2. Har inte tÀnkt pÄ det.

3. Har inte kört mycket coop, sÄ vet inte. Men om inte din kamrat mÀrker av att han blir skjuten (att han fÄr en röd ring pÄ sin skÀrm) lÀr inte friendly fire vara pÄslaget.

4. Kommer inte ihÄg, det var lÀnge sen jag körde nÄgot annat Àn Live.

5. NÀ, det Àr den dÀr röda ringen som man kan se det pÄ.

6. Tror inte att det gÄr. Enklaste sÀttet att trÀna Àr att bara bjuda in en kompis och köra Live. AlltsÄ bara springa omkring pÄ banorna för att lÀra sig hitta. Eller att helt enkelt svÀlja att man blir ett lÀtt byte i början.

7. Nja, det finns 3 spelsÀtt: Warzone, Execution och Annex. Du kan spela dessa antingen Ranked eller pÄ Player Match. PÄ Ranked blir du alltsÄ rankad utefter hur bra du spelar, men jag Àr osÀker pÄ hur bra det fungerar, spelar bara Player Match, jag tÄl inte amerikanska smÄglin som skriker och skrÀnar.

8. Alla kan ge feedback till alla. Jag tror att MS har sagt att om man ligger för dÄligt till pÄ feedback finns det risk för att man blir kickad frÄn Live. Har dock inte hört om nÄgon som blivit det.

9. Tror det Àr mÄnga som fortfarande spelar. Men mÄnga har vÀldigt fullt pÄ sin friendslist, den rymmer ju bara 100 personer.

Postad 26 July 2007 - 18:45

Majorglenn
  • Majorglenn
  • MĂ€stare

• 3071 inlĂ€gg
  • 0
7. Finns Àven Assasination som spelsÀtt

Postad 26 July 2007 - 18:48

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlĂ€gg
  • 0
Ok, vad Àr skillnaden mellan alla olika spelsÀtt dÄ? Finns det förresten nÄgon mer utförlig handbok eller instruktion pÄ nÀtet om alla vapen, fiender, spelsÀtt och multiplayergrejer. HÀftet man fick med var ju inte jÀttetjockt direkt :P

Postad 26 July 2007 - 19:04

Majorglenn
  • Majorglenn
  • MĂ€stare

• 3071 inlĂ€gg
  • 0

Ok, vad Ă€r skillnaden mellan alla olika spelsĂ€tt dĂ„? Finns det förresten nĂ„gon mer utförlig handbok eller instruktion pĂ„ nĂ€tet om alla vapen, fiender, spelsĂ€tt och multiplayergrejer. HĂ€ftet man fick med var ju inte jĂ€ttetjockt direkt  :P

<{POST_SNAPBACK}>

sök pÄ google!

Spelstilar (4 mot 4 el. 3 mot 3)
Annex - Typ king of the hill
Warzone - Ett lag vinner nÀr alla i det andra laget Àr döda
Execution - Samma som warzone fast om man blir downad sÄ kan man komma upp av sig sjÀlvt utan att nÄn lagkamrat kommer Ä hjÀlper dig upp
Assasination - 1 kille Àr "ledare" i varje lag, nÀr han dör vinner det andra laget. Oavsett om han dör först el sist.

Vapen.. du fÄr prova dig fram vad du gillar bÀst; sjÀlv kör jag mest med hagelgevÀr!

Postad 26 July 2007 - 19:14

Unregistered11bf6fd0
  • Unregistered11bf6fd0
  • ForumrĂ€v

• 848 inlĂ€gg
  • 0
De flesta servers Àr Warzone, vilket Àr ett ganska trÄkigt spelsÀtt. Om du blir downad sÄ krÀvs det att din kompis hjÀlper dig upp för att börja spela igen. Du kan altsÄ bli downad av ett sniperskott, sen ligga i 30 sekunder utan att kunna göra nÄgot. I Execution dÀremot kan att du genom att pumpa pÄ A trycka upp dig sjÀlv, hosten stÀller in bleed-out time som oftast Àr fem sekunder, det innebÀr att nÀr du blir downad och nÄgon kommer för att avrÀtta dig sÄ kan du hinna trycka upp dig sjÀlv och köra upp din shotgun i motstÄndaren och trycka av. Sen finns det ju Annex, vilket innebÀr att man ska hÄlla ett visst omrÄde pÄ banan. Direkt man dör sÄ fÄr man börja om igen, man fÄr poÀng om man kontrollerar omrÄdet sen stÀller hosten in hur mÄnga poÀng laget ska ha innan det vinner rundan. Inte sÄ speciellt roligt, gÄr inte att jÀmnföra med CTF och liknande. Om du vill kan jag lÀra dig alla banor pÄ GOW, hur dom oftast spelas och hur man enklast i taktiken gör för att öka sina chanser att vinna. Mitt nick ser du lÀngst ner i signaturen.

Jag har tidigare hittat blueprints pÄ alla MP-banor pÄ nÀtet men kan inte hitta dom igen.
Prova googla och se om du lyckas bÀttre Àn mig.

Redigerat av Unregistered11bf6fd0, 26 July 2007 - 19:17.

Postad 26 July 2007 - 19:40

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlĂ€gg
  • 0

De flesta servers Àr Warzone, vilket Àr ett ganska trÄkigt spelsÀtt. Om du blir downad sÄ krÀvs det att din kompis hjÀlper dig upp för att börja spela igen. Du kan altsÄ bli downad av ett sniperskott, sen ligga i 30 sekunder utan att kunna göra nÄgot. I Execution dÀremot kan att du genom att pumpa pÄ A trycka upp dig sjÀlv, hosten stÀller in bleed-out time som oftast Àr fem sekunder, det innebÀr att nÀr du blir downad och nÄgon kommer för att avrÀtta dig sÄ kan du hinna trycka upp dig sjÀlv och köra upp din shotgun i motstÄndaren och trycka av. Sen finns det ju Annex, vilket innebÀr att man ska hÄlla ett visst omrÄde pÄ banan. Direkt man dör sÄ fÄr man börja om igen, man fÄr poÀng om man kontrollerar omrÄdet sen stÀller hosten in hur mÄnga poÀng laget ska ha innan det vinner rundan. Inte sÄ speciellt roligt, gÄr inte att jÀmnföra med CTF och liknande. Om du vill kan jag lÀra dig alla banor pÄ GOW, hur dom oftast spelas och hur man enklast i taktiken gör för att öka sina chanser att vinna. Mitt nick ser du lÀngst ner i signaturen.

Jag har tidigare hittat blueprints pÄ alla MP-banor pÄ nÀtet men kan inte hitta dom igen.
Prova googla och se om du lyckas bÀttre Àn mig.

<{POST_SNAPBACK}>

JÀttehyggligt! Jag addar dig ikvÀll. Dröjer nog nÄgra dagar till innan jag drar igÄng mitt guldkonto men misstÀnker att suget kommer i helgen :P

Postad 27 July 2007 - 18:22

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlĂ€gg
  • 0
Jag lyckades dra igÄng en multiplayerbana ensam har jag för mig, med tvÄ spelare och splitscreen...

Postad 28 July 2007 - 10:34

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlĂ€gg
  • 0
Ok nu hade jag tydligen redan guldmedlemskap sÄ...nÄgon som vill bli kompis, jag behöver fylla upp min friendslist.

Gamertag: Visbit

Hajpojken -> jag skicka en förfrÄgan till dig hÀromdan och "vÀntade" typ ett dygn, helt plötsligt var Àven "vÀntan"-förfrÄgan borta? Vet inte riktigt vad som hÀnde.

Postad 28 July 2007 - 23:50

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlĂ€gg
  • 0

7. Finns Àven Assasination som spelsÀtt

<{POST_SNAPBACK}>

Det hade jag glömt bort. Har aldrig spelat det och det verkar inte vara nÄgon som spelar det heller.

Postad 29 July 2007 - 10:02

Majorglenn
  • Majorglenn
  • MĂ€stare

• 3071 inlĂ€gg
  • 0
Klarade mind the gap achivmenten igÄr.. har nu 1000/1250 achivments!!!! :)

31/7: 1030/1250 ;)

Redigerat av Majorglenn, 31 July 2007 - 16:35.

Postad 31 July 2007 - 17:58

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlĂ€gg
  • 0

Klarade mind the gap achivmenten igĂ„r.. har nu 1000/1250 achivments!!!!  :)

31/7:  1030/1250  :D

<{POST_SNAPBACK}>

GoW nörd, :) grattis.
Önskar man kunde spela, men Ă€r sĂ€songare jobbar 200 timmar nu i Juli, och 190 i Augusti.
Resten av tiden tar barnen och kÀrringen.... Men snart blir det höst. DÄ J

Postad 11 August 2007 - 01:56

Unregisteredb92a947c
  • Unregisteredb92a947c
  • ForumrĂ€v

• 702 inlĂ€gg
  • 0
Är gring inatt och egentligen skulle jag vĂ€l inte höja denna trĂ„d dĂ„ den sjunkit undan men detta spel Ă€r bland de sĂ€msta jag spelat och tur Ă€r att jag köpte dĂ„ det nu Ă€r billigt. Ja, jag vet att mĂ„nga gillar det men jag brydde mig inte ens att spela fĂ€rdigt eller att prova flerspelarlĂ€ge sĂ„ dĂ„lig tyckte jag att det var. Visst, snyggt gjort grafiskt, men efter nĂ„gra motorsĂ„gar sĂ„ tröttnade man att se dessa belgiska blĂ„. IstĂ€llet började man fundera hur försörjningslinjen till dessa missfoster ser ut och var dom gör sina behov - funderingar man mycket sĂ€llan har i spel som angagerar. "Dust to dust", va fan, jag började skratta dĂ„ dom kommenterade sin egen slakt i poetiska ordalag! Hoppas Halo 3 och Mass Effect blir bĂ€ttre sĂ„ man fĂ„r nĂ„got roligt att spela i vinter!

Postad 11 August 2007 - 15:17

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlĂ€gg
  • 0
JassÄ tycker du att det Àr sÄ dÄligt?
Gillar du överhuvudtaget den sortens spel ?

Jag tycker att det var ett riktigt ösigt spel.
Fast nog sÄ kort eftersom jag inte kan sitta Ä gasta med headset pÄ live :P

Postad 11 August 2007 - 17:58

rayko
  • rayko
  • MĂ€stare

• 3653 inlĂ€gg
  • 0
gears of war Àr det spelet jag aldrig kommer byta bort.SÄ jÀkla kul och snyggt.

Postad 11 August 2007 - 19:07

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • LĂ€rjunge

• 490 inlĂ€gg
  • 0
ja du totte, synd att du inte gillade spelet, sjÀlv sÄ Àr det i mitt tycke bland det bÀsta spel jag nÄnsin lirat

/Daniel

Postad 13 August 2007 - 11:20

Majorglenn
  • Majorglenn
  • MĂ€stare

• 3071 inlĂ€gg
  • 0
NÄn som har koll pÄ dom nya annex achivmentsen???

en Àr ju att vinna 20 multiplayer rounds by closing out the opponent..

jag har 33 vunna runder Ä 18 vunna matcher... Àr det matcherna man gÄr pÄ el?

Blir sÄ trött pÄ folk som hoppar ur nÀr man tar ledningen.. det slutar oftast med att alla i laget hoppar ur dÄ...

Postad 14 August 2007 - 12:52

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlĂ€gg
  • 0
_TOTTE_: Ge dig ut pÄ Live och spela spelet. Det Àr dÀr det höjer sig, rejÀlt.

Postad 14 August 2007 - 13:21

Articat
  • Articat
  • AnvĂ€ndare

• 123 inlĂ€gg
  • 0
Jag hÄller med dig Totte jag tycker ocksÄ det suger rejÀlt, sÄlde faktiskt mitt ex sÄ snabbt jag kunde ett av det mest överskattade spel jag har spelat, snyggt visst, men inte mindblowing och sjÀlva grafiken bÀr inte upp den usla handlingen/storyn

Postad 15 August 2007 - 15:54

Unregistered1156
  • Unregistered1156
  • Veteran

• 1852 inlĂ€gg
  • 0
Jag hÄller ocksÄ med. Snacka om överhypeat. Snyggt men ganska enformigt, inte sÀrskilt nyskapande ÀndÄ.

Postad 15 August 2007 - 16:02

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlĂ€gg
  • 0
HÄller vÀl oxÄ med om att det inte Àr nÄgot höjdarspel direkt, men online Àr det rÀtt skapligt faktiskt..

Postad 15 August 2007 - 17:47

Majorglenn
  • Majorglenn
  • MĂ€stare

• 3071 inlĂ€gg
  • 0

NÄn som har koll pÄ dom nya annex achivmentsen???

en Àr ju att vinna 20 multiplayer rounds by closing out the opponent..

jag har 33 vunna runder Ä 18 vunna matcher... Àr det matcherna man gÄr pÄ el?

Blir sÄ trött pÄ folk som hoppar ur nÀr man tar ledningen.. det slutar oftast med att alla i laget hoppar ur dÄ...

<{POST_SNAPBACK}>

never mind.. lÄste upp den ena annex achivmenten nu.. har bara 5 achivments kvar allt som allt!!! :)

17/8: bara 4 achievments kvar!

Redigerat av Majorglenn, 17 August 2007 - 20:33.

Postad 28 September 2007 - 07:51

Doraso
  • Doraso
  • ForumrĂ€v

• 657 inlĂ€gg
  • 0
Hej!

Har nu lirat en 5-6 timmar av detta underbara spel. Gillade det inte i början men det vÀxer enormt med tiden.

En sak jag stör mig pĂ„ bara. Hackar till ibland, vet inte om det beror pĂ„ boxen eller spelet, men Bioshock o Guitar hero funkar fint. Har vĂ€l hĂ€nt en 8-10 ggr att det hackar till relativt ordentligt. Är inget fel pĂ„ flytet mellan dessa hack.

NÄn som har samma problem?

Mvh D

Postad 28 September 2007 - 07:58

Majorglenn
  • Majorglenn
  • MĂ€stare

• 3071 inlĂ€gg
  • 0

Hej!

Har nu lirat en 5-6 timmar av detta underbara spel. Gillade det inte i början men det vÀxer enormt med tiden.

En sak jag stör mig pĂ„ bara. Hackar till ibland, vet inte om det beror pĂ„ boxen eller spelet, men Bioshock o Guitar hero funkar fint. Har vĂ€l hĂ€nt en 8-10 ggr att det hackar till relativt ordentligt. Är inget fel pĂ„ flytet mellan dessa hack.

NÄn som har samma problem?

Mvh D

<{POST_SNAPBACK}>

Inget jag mÀrkt av iaf..

Uppdatering: 3 achivments kvar :P

Postad 28 September 2007 - 08:01

HiDef
  • HiDef
  • LĂ€rjunge

• 259 inlĂ€gg
  • 0
HÀnder de nÄtt om man fÄr 100% i achivments??

Postad 28 September 2007 - 08:07

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlĂ€gg
  • 0
Nej?

Postad 28 September 2007 - 12:06

Unregisteredb43a60de
  • Unregisteredb43a60de
  • AnvĂ€ndare

• 198 inlĂ€gg
  • 0
TĂ€nk om GoW skulle haft en SJUKT bra handling med plot twists and shit.
Kanske uppföljaren fÄr djupare story

Postad 29 September 2007 - 12:32

Sgt T West
  • Sgt T West
  • AnvĂ€ndare

• 103 inlĂ€gg
  • 0

TĂ€nk om GoW skulle haft en SJUKT bra handling med plot twists and shit.
Kanske uppföljaren fÄr djupare story

<{POST_SNAPBACK}>

Storyn bryr jag mig inte om (den fÄr gÀrna vara hur ytlig som helst) men multiplayern behöver absolut mer djup.

Postad 29 September 2007 - 12:38

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlĂ€gg
  • 0
Multiplayern Àr ganska dÄlig. De behöver ha högre tempo pÄ det samt fler modes och fler spelare. 8 spelare Àr för lite.

Postad 29 September 2007 - 21:16

PrOoF
  • PrOoF
  • AnvĂ€ndare

• 181 inlĂ€gg
  • 0
Det Àr pÄ LIVE spelet Àr en riktig höjdare, kanske behövs ett tag för att komma in i det...men att sitta ett gÀng via live och snacka i rankade matcher Àr riktigt kul...en klar fullpoÀngare :)

Postad 30 September 2007 - 01:33

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlĂ€gg
  • 0

Multiplayern Àr ganska dÄlig. De behöver ha högre tempo pÄ det samt fler modes och fler spelare. 8 spelare Àr för lite.

<{POST_SNAPBACK}>

HÄller inte alls med. Inte högre tempo, dÄ kan man lika gÀrna köpa nÄgot av cod-spelen.

8 spelare Àr perfekt, blir sÄ att man kan prata med alla.

Postad 30 September 2007 - 01:58

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlĂ€gg
  • 0
Man kan inte gilla allt. Jag föredrar högre tempo och deathmatch tyop av spel dÀr man slipper sitta och vÀnta lÄnga stunder. I Gears om man dog först sÄ fick man vÀnta 5 minuter minst innan man fick spela igen. Inte speciellt kul.
De kunde iaf haft vanlig deathmatch ocksÄ.

Postad 09 October 2007 - 15:04

Unregisteredcadb2904
  • Unregisteredcadb2904
  • ForumrĂ€v

• 907 inlĂ€gg
  • 0
har kommit fram till labbet act5(tror jag) köpte spelet första dan det kom ut men har inte blivit av att jag spelat det förrÀn nu, och det Àr nog det bÀsta spelet som finns. provade Àven o spela över live inatt dÄ i player match, snacka om att man behöver trÀna för att hÀnga med. ett head set ska inhandlas till helgen sÄ lyfter nog spelet nÄra snÀpp till.

tur att nÄn ska jobba Ät mej ikvÀll sÄ jag kan spela fÀrdigt.

Redigerat av Unregisteredcadb2904, 09 October 2007 - 15:04.

Postad 09 October 2007 - 21:14

C Upp
  • C Upp
  • LĂ€rjunge

• 422 inlĂ€gg
  • 0
Herregud! Har du inte spelat det trots att du haft det? Trots vad alla sagt om det? Imponerande.
Jag Àr faktiskt avundsjuk pÄ att du fÄr spela det för första gÄngen. Skulle ge mycket för att fÄ göra det igen.

Postad 09 October 2007 - 21:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlĂ€gg
  • 0

Herregud! Har du inte spelat det trots att du haft det? Trots vad alla sagt om det? Imponerande.
Jag Àr faktiskt avundsjuk pÄ att du fÄr spela det för första gÄngen. Skulle ge mycket för att fÄ göra det igen.

<{POST_SNAPBACK}>

Inte jag heller. Men jag har iofs inte haft det sedan det kom ut, köpte det typ 3 mÄnader efter. Det Àr hÀrligt nÀr man bara vet att man har nÄgonting coolt att se fram emot :rolleyes:

Postad 09 October 2007 - 21:34

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlĂ€gg
  • 0
Trots vad andra kan försöka lura i er, speciellt i tider som denna (spelhöst) sÄ Àr Gears of War vÀrldens bÀsta tevespel genom tiderna, nÄgonsin.

Postad 10 October 2007 - 09:11

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlĂ€gg
  • 0
Heh. Har ocksÄ det. Problemet Àr att jag Àr sÄ pass insnöad pÄ Forza just nu att jag inte kan slÀppa det.

Spelade GoW tills man skulle kasta en granat i trÀningsuppdraget. Hade inte lÀst manualen, sÄ jag stod mest och försökte komma pÄ hur man skulle fÄ ivÀg skiten men sÄ blev jag skjuten. La spelet pÄ hyllan och fortsatte med Forza... :P

Dock, om nÄn kÀnner för att spela co-op nÄgon dag (efter typ 22:00) sÄ hör av er. :rolleyes:

Postad 12 October 2007 - 10:34

Unregisteredcadb2904
  • Unregisteredcadb2904
  • ForumrĂ€v

• 907 inlĂ€gg
  • 0
varför jag inte spelat sen jag köpte det Àr för att jag har haft vattenlÀcka i kÀllaren och dÄ givetvis i bion, var annars.

Postad 12 October 2007 - 14:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlĂ€gg
  • 0

varför jag inte spelat sen jag köpte det Àr för att jag har haft vattenlÀcka i kÀllaren och dÄ givetvis i bion, var annars.

<{POST_SNAPBACK}>

Men.. du spelar vÀl andra spel? Du menar att just Gears of War ska spelas pÄ land ;) ?

Postad 12 October 2007 - 16:53

Unregisteredcadb2904
  • Unregisteredcadb2904
  • ForumrĂ€v

• 907 inlĂ€gg
  • 0
visst gör jag det, men hade hoppats att jag skulle fÄ iordning pÄ bion sÄ jag kunde fortsÀtta med GoW, för jag tycker att det ska spelas pÄ stor skÀrm,men nu kan jag i nte hÄlla mej.

Postad 13 October 2007 - 09:55

Xunder
  • Xunder
  • AnvĂ€ndare

• 137 inlĂ€gg
  • 0
Tja alla

Det Àr sÄ hÀr att jag har ett litet problem med Gears Of War. NÀr jag lirar online pÄ en s.k. "Player match" eller va dom heter sÄ ser jag att mina medspelare pratar i mickrofonen. AlltsÄ kollar jag pÄ scoreboarden sÄ synns det en pratbubbla precis vid deras namn ibland alltsÄ nÀr dom typ sÀger nÄgot. Problemet Àr dock det att jag hör aldrig nÄgon prata i Geras Of War. Det Àr alltsÄ helt tyst i headsetet ÀndÄ om jag ser att mina medspelare snackar.

Jag vet att det inte Àr headsetets fel i alla fall. För jag kan snacka med mina polare via live utan nÄgra problem. SÄ mÄste vara GoWs fel. NÄgon som vet vad det kan vara för fel?

MÄste man vara friends med dem för att kunna höra dem eller ska det gÄ utan att vara friend?

// Alex

Postad 14 October 2007 - 14:59

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlĂ€gg
  • 0
Nej, du behöver inte ha dem pÄ din friends-list. Men orsaken till ditt problem vet jag inte, har aldrig stött pÄ problemet.

Postad 14 October 2007 - 17:17

Xunder
  • Xunder
  • AnvĂ€ndare

• 137 inlĂ€gg
  • 0

Nej, du behöver inte ha dem pÄ din friends-list. Men orsaken till ditt problem vet jag inte, har aldrig stött pÄ problemet.

<{POST_SNAPBACK}>

Tack för svar. Tur nog sÄ har jag löst problemet. Problemet va det att jag hade skapat mitt live konto pÄ mitt egna Msn konto. Och pÄ sÄ stÄr jag skriven att vara 17 Är som jag Àr sÄ nÀr jag skapade kontot sÄ var Àven min farsa tvungen att skriva in sitt msn konto sÄ han accepterar att jag har ett live konto. Och igÄr gick jag in pÄ Family settings och sÄg att det med voice och lite andra saker va blockade till att bara funka med vÀnner. SÄ jag Àndrade de och vips sÄ löstes problemet. Orka att MS lÀgger sÄdana spÀrrar.

SÄ om nÄgon annan som inte Àr 18 och har skapat sitt live konto pÄ sitt egna MSN konto och har samma problem, gÄ in pÄ family settings och sedan Live settings elr nÄgot sÄdant och Àndra allt till allowed.

Postad 14 October 2007 - 18:41

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlĂ€gg
  • 0

Orka att MS lÀgger sÄdana spÀrrar.

Personligen tycker jag det Àr bra. :)

Postad 14 October 2007 - 20:04

Xunder
  • Xunder
  • AnvĂ€ndare

• 137 inlĂ€gg
  • 0

Personligen tycker jag det Àr bra. :)

<{POST_SNAPBACK}>

Okej, alla fÄr ju tycka som dom vill men varför tycker du det Àr bra? Tycker du att bara 18+ ska fÄ anvÀnda voicechatten nÀr man lirar eller ?? :P

Skönt att det gick att Àndra i alla fall :D

Postad 15 October 2007 - 09:50

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlĂ€gg
  • 0
NÀr man skaffat barn börjar man tycka att allt som kontrollerar vad barnen utsÀtts för Àr bra.

Hade du frÄgat mig för 2 Är sen hade jag kallat MS för fascister. :)

Postad 15 October 2007 - 10:17

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlĂ€gg
  • 0
Parental control Àr ett sÀtt för förÀldrar att skydda sina barn. Sen Àr det upp till var och en att anvÀnda det.

Postad 15 October 2007 - 18:29

Unregistered978d616e
  • Unregistered978d616e
  • AnvĂ€ndare

• 150 inlĂ€gg
  • 0
Har precis skaffat Gears of War och börjat spela. Hur lÄngt Àr spelet?
Har precis kommit till att möta alpha team, hur lÄngt in i spelet Àr man dÄ? 10%?

Postad 15 October 2007 - 18:40

HiDef
  • HiDef
  • LĂ€rjunge

• 259 inlĂ€gg
  • 0
KOmmer faktiskt inte ihÄg... men det Àr en bra bit kvar :)

Postad 19 October 2007 - 19:25

Unregistered978d616e
  • Unregistered978d616e
  • AnvĂ€ndare

• 150 inlĂ€gg
  • 0
Har kommit fram till "Pump Station", nÄgon som kommer ihÄg hur lÄngt in i spelet det Àr?
Hur lÄngt (i tid) Àr spelet?
Har vÀl suttit kanske 4-5 timmar totalt och Àr lite nyfiken hur lÄngt det kan vara kvar.

Postad 19 October 2007 - 21:16

Majorglenn
  • Majorglenn
  • MĂ€stare

• 3071 inlĂ€gg
  • 0

Har kommit fram till "Pump Station", nÄgon som kommer ihÄg hur lÄngt in i spelet det Àr?
Hur lÄngt (i tid) Àr spelet?
Har vÀl suttit kanske 4-5 timmar totalt och Àr lite nyfiken hur lÄngt det kan vara kvar.

<{POST_SNAPBACK}>

Varför vill du veta d.. d e ju roligare att bara spela pÄ tills d blir klart.. d e en bra bit kvar

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.