Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Apple iPhone *

2504 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Apple iPhone 8GB (Mobiltelefoner) 1 9.516666 (59) Inga priser
Apple iPhone 128MB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 3 8.777776 (44) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 16 January 2008 - 16:20

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Det var därför jag skrev givetvis :) Angående Skyhook så tror jag säkerligen att de bara går i England,Tyskland och Frankrike där iPhone är släppta, hur stor chans är det att de kommer "Skyhooka" Sverige innan telefonen släpps här?

Postad 16 January 2008 - 16:26

zonne
  • zonne
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Igår var jag runt på stan och kolla priser på SE W960i då jag hört och läst om att det var en riktigt nice telefon. När jag kom till jobbet hade jag bestämt för en Se, men då kom en tysk gäst och showade sin iphone. Fy F-N vilken telefon. Den var riktigt snabb och han visa även googlemaps som fungera hur bra som helst. dock var sms funktionen lite halv taskig om man har lite störra fingrar, men det är nog en vanesak precis som allt annat. han förklarade att han kunde skicka och ta emot mms (dålig på engelska), men jag läste här att man bara kan skicka, så vilket är det och hur kommer det vara i Svealand? Var även inne på telenor som sa att den inte skulle komma till Sverige detta kvartal iaf.

Set the date! Set the date! Set the date! Set the date! apple...

Postad 16 January 2008 - 16:29

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0
Tror inte att Telenor vet när iPhone kommer till oss, men det kan dröja, vi är en liten marknad. Därför köper jag nu en från US.

Postad 16 January 2008 - 17:07

zonne
  • zonne
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
aaa, versin 1.1.3? går den att låsa upp och kan man göra "allt" som man ska kunna göra då?
eller är SE ett bra köp?

Postad 16 January 2008 - 17:24

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Just nu går det inte att ändra något, det går varken återaktivera, jailbreaka eller låsa upp. Man kan följa hur det går för hackarna på http://docs.google.c...s_0gfhxns&pli=1

Postad 16 January 2008 - 17:46

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Då kanske du såg hur bra det funkade? Felmarginalerna alltså. Plus att han tydligt sa att europa gås igenom just nu. Och de som har testat här hemma, i storstäder, har fått det att funka bra. Det sista sa alltså inte steve...

Postad 16 January 2008 - 17:52

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Hur bra det funkar i USA ja, p.g.a WLAN hot spotsen Skyhook har lagt ut. De gör Europa nu, med andra ord störst sannolikhet England, Tyskland och Frankrike där telefonen faktiskt släppt. Hur lång tid tror du inte det kommer ta innan de ens börjar "mappa" Sverige? De har ju inte ens släppt telefoen här, prioriteringen måste vara väldigt låg

De som testat "här" hemma antar jag du menar med Navizon som fungerar nästan exakt likadant och visst, det kan funka ibland när man är nära ett WLAN någon lagt ut till deras databas men annars helt åt skogen (Endast testat i Sundsvall av mig själv).

Postad 16 January 2008 - 18:18

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0
Jag får min iPhone 1.1.2 om ett par dagar, kanske redan på fredag :)

Postad 16 January 2008 - 22:53

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Vounce, shit vad du antar saker. Uttryck inte saker som att det är sant om du inte vet att det är så. Omformulera dig isåfall. Varför skulle man inte kunnat testa de i sverige. Flera som bor i sthlm har redan testat det och de har blivit imponerade. Jag vet även en snubbe i schweiz som körde ett test i morse och även där funkade de riktigt bra. Och sist jag kollade låg inte schweiz i vare sig england, tyskland eller frankrike.

Det kommer ju aldrig bli en gps men det kommer bli tillräckligt bra för de flesta. Ta tex alla storstadsbesök man gör, jag var precis i london och, inte för att jag nu gick massa steg i onödan pga dåligt lokalsinne..host, där skulle de varit extremt användbart. Man får ett hum om var man e, de räcker ofta. Men visst, som incar navigation kan de ju bli intressant.

Postad 17 January 2008 - 02:16

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Fasen alltså.. Sen jag köpte iphonen blir jag mer och mer kär i Apple.. nu måste jag snart köpa en macbook också.. macbook air kanske? :) den ser riktigt fin ut :)

För att återgå lite mer till topic så hoppas jag verkligen att man kan uppdatera till 1.1.3 i framtiden eller att det görs liknande aps som gör det möjligt att flytta ikoner sådär enkelt och göra bookmarks på en speciell sida på homescreen etc. Det år ju till viss del med vad heter det.. customize? men jag gillar inte riktigt programmet.

Postad 17 January 2008 - 08:05

basselito
  • basselito
  • Beroende

• 1302 inlägg
  • 0
Angående hela "gps-aktiga" funktionen så får man faktiskt vara lite realistiskt med det hela. Jag tror inte att i första hand meningen är att man ska använda det när man gått vilse långt ute i skogen utan det är just när man är i städer det är mest tänkt att det ska funka bäst. Om du vill veta var du är och ska till ett ställe t ex. Jag har fortfarande ingen mottagning på min mobil när jag är hos min svärmor som bor ute i skogen. Lite krämigt att man då ska kräva att en funktion som triangulering ska funka då. Jag förstår inte helt varför vissa aldrig verka bli nöjda. Tycker ni helt ärligt att Apple likaväl hade kunnat skippa hela featuren?

Det är väldigt sant att om man uppgraderar till 1.1.3 och hoppas det ska funka så optimalt som Apple vill att det ska göra här i Sverige, då ska man nog tänka om. Den är inte släppt i sverige vilket innebär att Apple inte bryr sig ett smack om hur iPhone funktioner fungerar här....än.

Redigerat av basselito, 17 January 2008 - 08:05.

Postad 17 January 2008 - 09:42

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Jag klagar inte. Jag tycker det är bra att de lägger till nya saker hela tiden. Jag påpekar bara att det är 100 gånger bättre med en riktig GPS. Förvänta er inga underverk med triangulering. Tycker inte 1.1.3 innehåller några features värda att uppgradera för att få. Speciellt inte värt att riskera bricka telefonen.

Postad 17 January 2008 - 10:00

basselito
  • basselito
  • Beroende

• 1302 inlägg
  • 0

Tycker inte 1.1.3 innehåller några features värda att uppgradera för att få. Speciellt inte värt att riskera bricka telefonen.

Håller helt och hållet med. I princip alla dom nya features i 1.1.3 kan man redan göra med 3:rd party apps.

Postad 17 January 2008 - 10:09

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Forstätter väl hålla med er, tycker det är knepigt att det blev så fattigt med "nya" saker i uppdateringen.Visst, de saker de lagt till är självklart alla framsteg men jag saknar speciellt officiellt mms, zoom (även om digitalt) samt video inspelning. Om 3:rd party apps kan, varför inte Apple?

Postad 17 January 2008 - 12:49

Unregisteredee15ce5c
  • Unregisteredee15ce5c
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Hej!

Är det lugnt att låta uppdatera iTunes när man får den frågan? Att inte uppdatera iPhone är jag fullt medveten om men inte vad det gäller iTunes. Hänger dom ihop vad det gäller funktioner eller annat?

/ X-MaX

Postad 17 January 2008 - 13:51

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Hej!

Är det lugnt att låta uppdatera iTunes när man får den frågan? Att inte uppdatera iPhone är jag fullt medveten om men inte vad det gäller iTunes. Hänger dom ihop vad det gäller funktioner eller annat?

/ X-MaX

Jo det är ingen fara. Se bara till att det inte är telefonen du uppdaterar :)

Postad 17 January 2008 - 21:57

Unregisteredee15ce5c
  • Unregisteredee15ce5c
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Har precis fått hem min iPhone, ljuvligt.
För att coverflow ska fungera måste man skapa ett konto i iTunes Store. Några problem med det med tanke på att det inte är en, i deras ögon, "laglig" iPhone?

X-MaX

Postad 18 January 2008 - 07:30

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

För att coverflow ska fungera måste man skapa ett konto i iTunes Store. Några problem med det med tanke på att det inte är en, i deras ögon, "laglig" iPhone?

X-MaX

Inte behöver du ett konto i iTunes Store för att använda cover Flow. Det enda du behövet konto till är att köpa musik och automatiskt ladda ned omslag. För att skapa konto måste man ju lämna sitt kreditkorts nummer, vilket kanske inte alltid är så kul. Om du bara vill åt omslagen kan du manuellt leta upp dem via google eller ginza.

Sedan är det inget problem med att du har en Amerikansk iPhone. De har hittills inte försökt göra något åt detta genom iTunes.

Postad 18 January 2008 - 08:07

basselito
  • basselito
  • Beroende

• 1302 inlägg
  • 0
Det kan inte riktigt bli olagligt i o m när du går in på iTunes Store med din iPhone kommer du åt den svenska regionen. Man ser det på vad för musik som listas på första sidan bl a. Tror inte dom är så glada för Lars Winnerbäck i usa.....inte jag heller för den delen. :)

Postad 18 January 2008 - 08:54

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

X-MaX

Se till att stäng av automatisk uppdatering bara annars kan det gå illa.

Postad 18 January 2008 - 09:14

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0
Ser ut som om IPSF fungerar även efter 1.1.3 uppdatering. Trevligt!

Dessutom så verkar det som om 1.1.3 uppdaterar mer eller mindre hela telefonen, till skillnad från 1.1.1 och 1.1.2 som endast uppdaterade delar av mjukvaran. Det är ju också trevligt iom att folk med brickade iPhones har helt plötsligt fungerande iPhones igen (även om de är bundna till AT&T i dagsläget). Dessutom så kan det ju vara trevligt att rensas telefonen efter allt pill man gjort i den med halvtaskiga tredjeparts program.

Postad 18 January 2008 - 09:33

Unregisteredee15ce5c
  • Unregisteredee15ce5c
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

X-MaX

Inte behöver du ett konto i iTunes Store för att använda cover Flow. Det enda du behövet konto till är att köpa musik och automatiskt ladda ned omslag. För att skapa konto måste man ju lämna sitt kreditkorts nummer, vilket kanske inte alltid är så kul. Om du bara vill åt omslagen kan du manuellt leta upp dem via google eller ginza.

Sedan är det inget problem med att du har en Amerikansk iPhone. De har hittills inte försökt göra något åt detta genom iTunes.

Ok, hittade var i iTunes som man får fram ett cover till artisten! Är nybörjare vad det gäller iTunes.

/ X-MaX

Postad 18 January 2008 - 13:24

basselito
  • basselito
  • Beroende

• 1302 inlägg
  • 0
Gå in under Innehåll och välj Cover Flow-vy. Nu vissas din musik i Cover Flow. Om du höger-klickar på ett album får du möjligheten att välja Hämta Bildmaterial Till Album. Om albumet och Album och Artist informationen matchar iTunes Store så dyker cover:n upp automatiskt. Skulle det nu inte finnas kan du söka efter det på nätet. Hittar du det är lägger du lätt till det genom att markera alla spåren och höger-klicka på dom och välja Visa Info. Där har du en lite ruta för bildmaterial. Nu kan du bara dra bilden från siten du hitta den in i den lilla rutan och trycka Ok så har du det där.

Postad 18 January 2008 - 13:55

Unregisteredee15ce5c
  • Unregisteredee15ce5c
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Någon som vet inställningarna till Telias Egde? APN / Användarnamn / Lösenord ??

/ X-MaX

Postad 18 January 2008 - 14:09

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
http://www.ifun.se/g...hone-i-sverige/

Med tanke på att du nyss fått mobilen och har säkerligen miljoner frågor närmaste veckan råder jag dig starkt läsa igenom hela tråden först och sedan kolla in ifun.se för att få svar på dina frågor. Behöver bara ha APN, inget annat. Lycka till!

Postad 18 January 2008 - 15:53

Unregisteredee15ce5c
  • Unregisteredee15ce5c
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

http://www.ifun.se/g...hone-i-sverige/

Med tanke på att du nyss fått mobilen och har säkerligen miljoner frågor närmaste veckan råder jag dig starkt läsa igenom hela tråden först och sedan kolla in ifun.se för att få svar på dina frågor. Behöver bara ha APN, inget annat. Lycka till!

Tack Vounce! I ivern att få allt till att fungera så tar man sig inte tid att läsa igenom allt!!
Har nu läst och sökt, utan resultat, efter svar på min nästa fråga! Installern hämtar ju själv uppdateringsförslag och lägger i listan Update. Ska man installera dessa utan att fundera eller ska man låta bli? Om man väljer att inte uppdatera så finns bla den lilla röda ettan kvar på iconen Installer. Hur blir man av med den?

/ X-MaX

Postad 18 January 2008 - 16:46

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Jag brukar uppdatera de program jag har när tillfälle ges. Det är allt som oftast buggfixar samt mer funktionalitet så jag ser ingen anledning till att avstå från de uppgraderingarna.

Postad 18 January 2008 - 17:17

Torva
  • Torva
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
Hur kollar man vad man har för frimware inlagt på iphonen? tänkte också fråga hur man får in svenska menyer och tangentbord via installer?

Postad 18 January 2008 - 17:27

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Torva gå till ifun.se det är de som tagit fram svenska menyer mm. Där finns guider och allt.

Postad 18 January 2008 - 18:04

Torva
  • Torva
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
tack för info. värka funka ganska lätt. Har stött på ett annat problem nu dock, När jag ska koppla iphonen till itunes så får jag ett felmedelande:
iTunes kunde inte ansluta till iPhone-enheten '''' eftersom ett okänt fel inträffade (0xE8000001)
varför blir det såhär?

Postad 18 January 2008 - 18:27

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Hittade detta på Apple's supportforum. Samma problem (och felkod) fast med iPod.
http://discussions.a...ssageID=6301114

Oftast brukar problem gå att lösa genom att ominstallera iTunes, jag själv hade problem i början men efter ett antal ominstallationer fick jag till det.

Redigerat av Vounce, 18 January 2008 - 18:45.

Postad 18 January 2008 - 18:29

Torva
  • Torva
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
Okey=/ får väl prova att instalera om itunes ett antal ggr då och se om det hjälper

Postad 19 January 2008 - 14:11

Torva
  • Torva
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
Fått det att fungera nu, men frågan kvarstår hur jag kollar vilken fireware jag har i? misstänker då jag köpt den begagnad att den är nergraderad från 1.1.1 till 1.0.2

Postad 19 January 2008 - 15:05

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Gå till Preferences/inställningar, General/Allmänt och sedan About/Om (jag har swephone men de bör vara dem på engelska). Där ser du både version (1.1.1 osv) och modemfirmware.

Postad 19 January 2008 - 17:17

Dr.yoshi
  • Dr.yoshi
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Min far ska till USA om en vecka. Men måste man binda sig till något när man köper Iphone i affären, eller ligger AT T papprena i lådan? Hade tänkt beställa ett eller annat ex att sälja.

Postad 19 January 2008 - 18:05

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Min far ska till USA om en vecka. Men måste man binda sig till något när man köper Iphone i affären, eller ligger AT T papprena i lådan? Hade tänkt beställa ett eller annat ex att sälja.

Det står tidigare i tråden ett par gånger.

Postad 19 January 2008 - 19:41

gryden
  • gryden
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Svar nej. Du betalar bara för telefonen i butiken, du behöver inte skriva på några papper eller liknande rörande abbonemanget.

Detta gäller Appel stores, om du köper från en At&T-butik måste du nog signa upp dig på ett abbonemang.

Redigerat av gryden, 19 January 2008 - 19:43.

Postad 20 January 2008 - 00:59

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
Frågade på 99.se också men tänkte att jag slänger ut frågan här också (:

Jag har nu två iphones. Den ena tappade jag i marken och skärmen glas sprack, fungerar perfekt men ville såklart ha en med hel display.
Så jag köpte en ny på blocket. Till min stora förvåning levererar inte båda dessa iphones samma kvalité i bilden. Den nya är blåare och har inte riktigt samma kontrast som min andra. Det är inte samma färgnyans på bakgrunden inne på tex Inställingar.
Den nya är ljusare och det i sig gör att det vitare är vitare (närmre rätt vit) än den äldre.
Och som ett till exempel - När man synkar eller laddar telefonen, då man ser batteriet helt enkelt, så är det på den nya nästan som att batteriet har "glowing" runt sig. Och på den gamla är det ingenting av den varan.
Det händer inget när man kört restore.

Är det helt enkelt något jag får lära mig att leva med i framtiden och levererar Apple olika skärmar som inte är riktigt synkade? Tråkigt men ett I-landsproblem.

/Jacob

Postad 20 January 2008 - 10:57

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0
Trevligt att dom redan lyckats jailbreaka 1.1.3 firmwaren :blink: Smart drag att inte släppa ut den innan Apple kommer med sitt SDK. Kommer väll ändå att dyka upp nånstanns innan.

Kan tipsa om lite program som jag snubblat på i installern.

Advanced Preferences - Mycke bra tillägg till inställningarna, man får mer valfrihet vad gäller inställningarna.

Extended Preferences - Som namnet säger mera inställningar.

Locate Me - Som Navizons fejk gps, men denna funkar faktiskt.Navizons får man ju bara upp ett meddelande om att det inte finns några master som den kan triangulera från var man befinner sig nånstanns. Trots man bor i sthlm..

Converter - Convertera allt mellan himmel och jord. T.ex från meter till inch å från mph till kmh. Finns massor av olika förinstalllerade saker.

Categorize - Perfekt program som skapar t.ex en mapp som heter Games å där i lägger du alla dina spel. Skönt att slippa ha 4 sidor att scrolla sig igenom.

Jag använder mig av Modmyifone's "all sources". Då plockar den ner alla sources som finns tillgängliga. Sen ere bara leka på i installern :lol: Adda http://ride4.org/shai.xml i installern så får du tillgång till den

Lycka till!

Redigerat av `rzr, 20 January 2008 - 11:07.

Postad 20 January 2008 - 12:02

Torva
  • Torva
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
Hur kan man få tag på svenskt tangentbord till en 1.0.2a? ifuns har ju bara till 1.1.1 och 1.1.2. Svenska ordlistor och menyer är inte så viktigt, mest ute efter tangentbordet

Postad 20 January 2008 - 12:34

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Hur kan man få tag på svenskt tangentbord till en 1.0.2a? ifuns har ju bara till 1.1.1 och 1.1.2. Svenska ordlistor och menyer är inte så viktigt, mest ute efter tangentbordet

iFun hade ett iaf, men det innebar att man fick kopiera över ganska många filer. Har de inte kvar någon av sina gamla betor till 1.0.2?

Postad 20 January 2008 - 12:38

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Riktigt härligt att höra att 1.1.3 redan är jailbreakat. Hoppas även att när den metoden släpps så dyker det upp lite guider/info om hur man uppdaterar för oss som har 1.1.1 eller dyl och vill ha de nya funktionerna. Jag skulle hellre se att man uppdaterar till den än att försöka ådstakomma funktionerna med 3eparts program. Jag vill ha min telefon så "ren" som möjligt eller vad man ska säga.

Postad 20 January 2008 - 12:41

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0

Jag hittade dom gamla keyboarden på burken så nu hade du tur ;) tror den ska funka, jag använde mig troligen av den iaf, men allt sker på egen risk..

Lägg filerna i följande mapp:

/System/Library/Frameworks/UIKit.framework/UIKit
/System/Library/Frameworks/UIKit.framework/Keyboard-StandardQWERTY.artwork

Skulle rekommendera att ta en backup på dom innan du skriver över filerna med dom från filen.

Bifogad fil(er)

Redigerat av `rzr, 20 January 2008 - 12:44.

Postad 20 January 2008 - 15:28

Torva
  • Torva
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0

Jag hittade dom gamla keyboarden på burken så nu hade du tur ;) tror den ska funka, jag använde mig troligen av den iaf, men allt sker på egen risk..

Lägg filerna i följande mapp:

/System/Library/Frameworks/UIKit.framework/UIKit
/System/Library/Frameworks/UIKit.framework/Keyboard-StandardQWERTY.artwork

Skulle rekommendera att ta en backup på dom innan du skriver över filerna med dom från filen.

Hur kommer jag in på telefonen så jag kan lägga in filerna där då? måste ha något ftp program eller nåt va?

Postad 20 January 2008 - 15:49

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0
Du måste ha ssh installerat på telefonen. Jag utgår ifrån att du har jailbreakat den. Isåfall så ere bara googla lite så hittar du hur man installerar ssh samt lägger över filerna.

Postad 20 January 2008 - 16:24

Torva
  • Torva
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
okey, tack. ska kolla runt lite

Postad 20 January 2008 - 18:37

Dr.yoshi
  • Dr.yoshi
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Har jag fattat det rätt om jag fattat det som attdet är 1.1.3 som säljs just nu?

Och att den går att jailbreaka, dock inte låsa upp?

Postad 20 January 2008 - 19:14

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
rzr, tackar för tipsen!

Postad 20 January 2008 - 20:07

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Har jag fattat det rätt om jag fattat det som attdet är 1.1.3 som säljs just nu?

Och att den går att jailbreaka, dock inte låsa upp?

Nja, jailbreaket är inte släppt och kommer antagligen inte att släppas förrän slutet av feb. Dessutom så har jag hört rykten att det var ett HW-hack tyvärr. Men det vet jag inte om det är sant.

Redigerat av Phindus, 20 January 2008 - 20:08.

Postad 20 January 2008 - 22:55

Damp
  • Damp
  • Mästare

• 2750 inlägg
  • 0
verkar var lite delade meningar om det går att låsa upp 1.1.2 OTB!

Någon hacker säger att det aldrig kommer gå med en software upplåsning en annan säger att kommer gå!

:)

hoppas på lösning snart

Redigerat av Damp, 20 January 2008 - 22:56.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.