Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X1 *

7080 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 October 2008 - 12:55

roathan
  • roathan
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Då var en silver X1 betald o klar på Katshing.
Typiskt att man skall vara bortrest 14 dagar på tjänsteärenden :)
Får följa denna tråd och veta att X1 ligger och väntar när man kkommer hem.

Postad 09 October 2008 - 13:01

Unregistered1c5ba0d1
  • Unregistered1c5ba0d1
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

Jag har beställt en x1a där också. De tidigare gånger jag har beställt ej lanserade saker på webhallen har jag fått ett mail dagen innan efter stängning där det stått att jag kan komma och hämta mina grejer, så förhoppningsvis kommer det ett sådant mail ikväll.

Ändrade till att hämta i butik så jag hoppas sammma. Låter skumt att de skulle få den nästa vecka, om det inte kommer en leverans den 17:e också.

Postad 09 October 2008 - 13:08

Unregistered73e71691
  • Unregistered73e71691
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Ändrade till att hämta i butik så jag hoppas sammma. Låter skumt att de skulle få den nästa vecka, om det inte kommer en leverans den 17:e också.

Ja det tycker jag också, det verkar ju som att flera butiker fått in sina ex under veckan, men att dom inte får sälja dom förrän imorgon.
Jaja det lär väl visa sig, om dom inte får in några så beger jag mig nog ut på stan och handlar imorgon också :)

Postad 09 October 2008 - 13:25

Unregistered4747596b
  • Unregistered4747596b
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
snackade nyss med butikschefen på min lokala Expertbutik...dom fick bara attrapperna idag så jag får väl vänta till imorn! :)
nu e ju bara frågan...vilken färg??? hehe...ett banalt problem men ack så viktigt. :)

Redigerat av Unregistered4747596b, 09 October 2008 - 14:02.

Postad 09 October 2008 - 13:47

Unregisteredf6d0beb2
  • Unregisteredf6d0beb2
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Någon som vet hur det ser ut med leverans från Dustin? Vår IT-kille beställde en svart X1 åt mig för en timme sedan...
Vilken leveranstid kan man förvänta sig då tro?
Är verkligen tillgången så dålig så att bara en bråkdel av alla som vill ha kan köpa i morgon? :)

Postad 09 October 2008 - 14:04

Buffaz
  • Buffaz
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Jag ringde precis upp 3 för att få info om pris om jag skulle uppgradera telefon hos dom.. Tjejen som jag pratade med meddelade att de inte får telefonen inom de närmste veckorna och ännu inte har något pris på den. Någon här som har beställt hos dom och har fått pris?

Postad 09 October 2008 - 14:04

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1349 inlägg
  • 0

Preed
Angående tangentbordet. Du kan assigna en av de befintliga knapparna till att tilta bilden på skärmen om du vill (Tex kamera knappen). Dessutom kan du skapa en knapp på skärmen för detta (vet inte om det fanns med i programmet..eller om det var ett add)

Jag är hyffsat säker på att du inte kan assigna Camera knappen för att ändra orientation.
Håll er till verkligheten och egna erfarenheter innan ni sprider information : )

Postad 09 October 2008 - 14:19

miki2
  • miki2
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
YEEEEEEEEEEEEZ
Fick precis mail ifrån elgiganten med ett trackingnr hos posten.
Borde ha den imorgon.

/Miki

PS. Har en polare som jobbat på elgiganten tidigare. Eftersom jag fick lite panik så bad jag honom kolla runt lite.
Det finns en silver kvar i Länna. DS.

Postad 09 October 2008 - 14:19

jhenrikj
  • jhenrikj
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Jag är hyffsat säker på att du inte kan assigna Camera knappen för att ändra orientation.
Håll er till verkligheten och egna erfarenheter innan ni sprider information : )

Jag har en mobil med WM5 och där är det inga problem att assigna cameraknappen till något annat. Skulle bli mycket förvånad om det inte går i WM6.....det är ju windows som sköter den biten.

Postad 09 October 2008 - 14:23

Unregistered1a25347f
  • Unregistered1a25347f
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Jag har fått uppgifter om att Tre kommer börja sälja denna imorgon.
Den ska dock inte få deras "brandade" mjukvara förrens om ca en månad, vi ser väl på deras hemsida imorgon om det stämmer.

Postad 09 October 2008 - 14:24

apanoladotcom
  • apanoladotcom
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Så här säger officiciella källor:

Screen Orientation: there is no button officially assigned to change the screen orientation but it is possible to assign one of the soft keys to do this is you want to.

http://xperiancers.c...q-and-a-part-2/

Postad 09 October 2008 - 14:26

Tomas L
  • Tomas L
  • Veteran

• 1561 inlägg
  • 0

Har ni helt missat att Motorola, Nokia och SE ska ha samma mjukvara i sina telefoner i framtiden?
http://www.symbianfoundation.org/
Den här windows telefonen är bara en nödlösning. Kan sätta pengar på att SE kommer släppa s60 telefoner med touch redan nästa år.

Sorry, ser ingenting i länken som säger att SE är "comittade" till S60. Jag blir inte förvånad om X2 och andra SE "business"-mobiler sommer att ha WM även i framtiden. Men när det gäller rena musik- och kameramobiler så är det mycket troligt att de INTE kommer att ha WM.

Postad 09 October 2008 - 14:40

Unregisteredc83518bd
  • Unregisteredc83518bd
  • Lärjunge

• 460 inlägg
  • 0
Farsan har haft turen att få sin svarta X1a idag från Dialect här i Trelleborg. Men där är något som är sjukt störigt som kommer upp i telefonen 1 gång i min. Det kommer upp STK-Tjänst, sen står där bara telenor. Något som är sjukt jobbigt! Det är liksom som en pop-up! Någon som varit med om problemet tidigare i en windows mobile telefon? För farsan kommer få tuppjuck om det ligger kvar där länge!:)

Postad 09 October 2008 - 14:44

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1349 inlägg
  • 0

Farsan har haft turen att få sin svarta X1a idag från Dialect här i Trelleborg. Men där är något som är sjukt störigt som kommer upp i telefonen 1 gång i min. Det kommer upp STK-Tjänst, sen står där bara telenor. Något som är sjukt jobbigt! Det är liksom som en pop-up! Någon som varit med om problemet tidigare i en windows mobile telefon? För farsan kommer få tuppjuck om det ligger kvar där länge!:)

Antagligen har han en applikation igång som hämtar uppdateringar via 3g nätet, popupen kommer varje gång telefonen kopplar upp. Kommer det en gång i minuten kommer det nog kosta lite pengar så han borde kolla upp vilken app det kan vara.

Det kan till exempel vara väder rapporten i SPB shell, dock är default att inte uppdatera automatiskt så han måste själv valt det i så fall.

Postad 09 October 2008 - 15:02

Unregistered4747596b
  • Unregistered4747596b
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
kan någon av de lyckliga människor som fått sin X1a lägga upp några bilder samt videklipp så man får se kvaliten på kameran.
SE tidigare 3.2 mp kameror har ju sugit på att filma, skulle vilja veta om detta åtgärdats.

Postad 09 October 2008 - 15:17

Unregisteredc83518bd
  • Unregisteredc83518bd
  • Lärjunge

• 460 inlägg
  • 0

Antagligen har han en applikation igång som hämtar uppdateringar via 3g nätet, popupen kommer varje gång telefonen kopplar upp. Kommer det en gång i minuten kommer det nog kosta lite pengar så han borde kolla upp vilken app det kan vara.

Det kan till exempel vara väder rapporten i SPB shell, dock är default att inte uppdatera automatiskt så han måste själv valt det i så fall.

Vi ringde till det "speciella" telefonnrt som kopplade oss vidare till en Xperia "agent" :) Och han sa att farsan förmodligen hade ett gammalt sim-kort, och det kan stämma för han har ett gammalt vodafonekort just nu. Så vi ringde telenor och fick skickat ett nytt simkort, hoppas det funkar nu bara:) Förövrigt tycker jag den verkar lite "tråkig" destu längre in man kommer i menyerna, mkt vit bakgrund med svart text bara:( Men farsan verkar nöjd innu!:)haha

Postad 09 October 2008 - 15:20

NeoBoll
  • NeoBoll
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Tre ringde mig idag och frågade om jag fortfarande ville ha en xperia, för jag hade ringt dom tidigare och frågat om när dom skulle få in telefonen.
Dom börjar skicka ut dom i morgon. Jag försökte få dom att skicka den idag men dom var stenhårda.

prisexempel: teckna dig på 24 månader a 299:- då kostar telefonen 99:- imånaden + 495:- vid leverans.

Ja, jag vet inte... står lite och velar nu om jag ska ta den eller inte.

Postad 09 October 2008 - 15:37

Buffaz
  • Buffaz
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

Tre ringde mig idag och frågade om jag fortfarande ville ha en xperia, för jag hade ringt dom tidigare och frågat om när dom skulle få in telefonen.
Dom börjar skicka ut dom i morgon. Jag försökte få dom att skicka den idag men dom var stenhårda.

prisexempel: teckna dig på 24 månader a 299:- då kostar telefonen 99:- imånaden + 495:- vid leverans.

Tack då har man lite koll på vad man kan vänta sig.. ska åka in förbi min lokala 3 butik på vägen hem o pressa dom för info

Postad 09 October 2008 - 15:42

miki2
  • miki2
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Så månads avg. var då 299 + 99= 398:- per månad i 24mån?
Eller var det 299:- och utav dessa var 99:- telefon och 200 abonnemang?
Vad var det för abonnemang? Borde ju vara flatrate 7.2Mbit?

/Miki

Postad 09 October 2008 - 15:42

Nallee
  • Nallee
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Så. Då har jag varit och klämt på min på Teknikmagasinet. Får köpa den imorrn kl 10.

Postad 09 October 2008 - 15:44

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Bara slå till...Tre tycker jag är dom enda som verkligen subventionerar telefonerna...Köper man av nån annan kan man lika gärna ta en vanlig avbetalning istället

Postad 09 October 2008 - 15:49

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2842 inlägg
  • 0

Så månads avg. var då 299 + 99= 398:- per månad i 24mån?
Eller var det 299:- och utav dessa var 99:- telefon och 200 abonnemang?
Vad var det för abonnemang? Borde ju vara flatrate 7.2Mbit?

/Miki

Om man går på hur tre prissätter så borde det innebära att man tecknar 3Bomben 299kr/mån som man får ringa/använda och betalar sen 99kr/mån för telefonen som man inte kan göra nåt för. Detta plus en avgift vid leverans/tecknande samt eventuellt datapaket till (99kr/mån alt. 199kr/mån).

Postad 09 October 2008 - 15:54

NeoBoll
  • NeoBoll
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Om man går på hur tre prissätter så borde det innebära att man tecknar 3Bomben 299kr/mån som man får ringa/använda och betalar sen 99kr/mån för telefonen som man inte kan göra nåt för. Detta plus en avgift vid leverans/tecknande samt eventuellt datapaket till (99kr/mån alt. 199kr/mån).

Precis, ursäkta om jag var otydlig
Priset var vid tecknande av 3bomben 299kr/mån och 99kr/mån som avbetalning för telefonen + 495kr vid leverans.
När jag velade lite så bjöd säljaren på anslutningsavgiften. Han frågade oxå om jag ville teckna ett datapaket för 99 kr i månaden, dock inte 7.2Mbit.

Postad 09 October 2008 - 16:15

Unregistered4d523a99
  • Unregistered4d523a99
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
De ringde just från The Phone House och frågade vilken färg jag ville ha på minX1:a i morgon.....svart tack! OK sade de då......verkar som om ryktena om försenade svarta är ogrundat...

FO

Postad 09 October 2008 - 16:17

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Velar något galet mellan X1 och Touch HD. Älskar verkligen Touch Flo UI:t och tycker det sparkar skiten ur SE:s panelkoncept. Sen har definitivt Touch HDn några klara nackdelar som t.ex. inget tgb och ingen joystick men det är saker jag kan leva med. Det som definitivt skulle få mig att välja Xperian är om det gick att köra Touch Flo 3D på den (och inte någon halvfattig kusin som Spb Mobile Shell)... finns det anledning att tro att detta kommer bli möjligt?

Redigerat av Golgo_13, 09 October 2008 - 16:18.

Postad 09 October 2008 - 16:21

miki2
  • miki2
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Ok, då blir det lite dyrt ändå...
Dom har ju erbjudanden med HTC Diamond där 7.2 ingår.
Det är rätt prisvärt tycker jag.

/Miki

Postad 09 October 2008 - 16:31

Givemeabreak
  • Givemeabreak
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
"Du har beställt en eller flera produkter på www.elgiganten.se och vi sänder härmed information om bland annat kollinummer. Med detta kan du gå in på www.posten.se, eller ringa Posten Kundservice på telefonnummer 020 - 23 22 21 och få besked om var ditt paket befinner sig under transport. Detta kollinummer registreras hos Posten samma dag som kollit utlevereras, och du kan se status samma kväll eller senast dagen efter."

:)

Postad 09 October 2008 - 17:08

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
grrrr kan fortfarande inte se kollinummret :) Misstänker att Katching skickar allt kl 18.00, eller har ni andra möjlighet att se kollinumret och följa telefonen?

EDIT:
"Du kan även följa var paketet befinner sig, det kan du göra först efter klockan 19:00 idag." ok, då får man vänta nån timme till då :)

Redigerat av King Cobra, 09 October 2008 - 17:11.

Postad 09 October 2008 - 17:12

Supersmurfen
  • Supersmurfen
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

grrrr kan fortfarande inte se kollinummret :) Misstänker att Katching skickar allt kl 18.00, eller har ni andra möjlighet att se kollinumret och följa telefonen?

I mailet från Kashing säger de: "Du kan även följa var paketet befinner sig, det kan du göra först efter klockan 19:00 idag. Det visas då en ikon under "Mina order", där du även kan skriva ut ett garantikvitto."

OK, det blev lite tårta på tårta här...

Redigerat av Supersmurfen, 09 October 2008 - 17:13.

Postad 09 October 2008 - 17:22

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Ingen som kan klistra upp lite bilder tagna med Xperia? Eventuellt komma med lite komentarer vad gällande video inspelning, kvalitet på de filmerna och gärna hur ljudet är, både på MP3, radio och filmer.

Redigerat av King Cobra, 09 October 2008 - 17:22.

Postad 09 October 2008 - 17:43

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0

Fan vad alla får massa fina mail och att telefonen gått iväg eller att den är påväg att skickas. Från Webhallen är det bara tyst. Gjorde säkert en miss genom att beställa därifrån, men om den inte skickas imorgon får jag väl gå och leta på allsköns elgiganter, SIBA osv :)

Jag får bara hot mail om att jag ska betala eller avboka :( Ska klämma på den imorgon på the phone house och har de inte höjt priset som det står på deras hemsida så köper jag den där imorgon och avbeställer på katshing.

Postad 09 October 2008 - 17:49

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

Farsan har haft turen att få sin svarta X1a idag från Dialect här i Trelleborg.

Då vet jag att Dialect fått åtminstone en telefon :( . Tror dock inte att jag hinner få min telefon imorgon. Gissar att vår internpost nog lägger på en dag i försändelsen.. så det blir nog en händelselös helg i sorgens tecken :)

Redigerat av Whopper, 09 October 2008 - 17:49.

Postad 09 October 2008 - 17:56

Unregistered4747596b
  • Unregistered4747596b
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Ingen som kan klistra upp lite bilder tagna med Xperia? Eventuellt komma med lite komentarer vad gällande video inspelning, kvalitet på de filmerna och gärna hur ljudet är, både på MP3, radio och filmer.

word! :)

Postad 09 October 2008 - 18:19

Unregistered4406d222
  • Unregistered4406d222
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
Va f-n... Efter 19.00 är ju NU! Jag vill se var min Xperia är någonstans! Kom igen Katshing!

Postad 09 October 2008 - 18:21

gizlow
  • gizlow
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Provade som hastigast en kamrats Xperia med mina Shure E2C (3,5mm uttag! <3), ljudet var helt ok i MP3-spelaren (körde dock bara någon jazzlåt som låg förinlagd på minneskortet). Bland det bästa jag hört från en mobil, klart i klass med många av de senare walkmantelefonerna. Möjligtvis då undantaget w980i som jag inte lyssnat på alls, så svårt att säga någonting om den. Ljudmässigt är den riktigt bra för att vara mobil, men tycker dels volymen känns lite snålt tilltagen men även att ljudet kändes lite platt. Har dock inte kollat någonting gällande EQ-inställningar alls, utan körde bara på en låt som hastigast. Ljudet lär mao bara kunna bli bättre än det jag hörde, och det känns lovande.

4GB minneskort inkluderat är riktigt bra, även om 8 kanske inte vore för mycket begärt med dagens minnespriser.

Överlag är jag väldigt imponerad av telefonen, kändes seg i uppstart och även när man hoppade mellan paneler ibland (hackade till någon sekund innan flytet kom) men vilken pryl det är. Tangentbordet tyckte jag kändes riktigt bra, fungerade kanon att använda tummarna så länge man trycker med tumspetsarna och inte (som jag antar att de som klagar gjort) använder hulkentryck med hela tummen.

Det jag främst kände som var negativt var att den var svår att greppa sådär direkt (mentalt), eftersom varje panel i sig är en applikation känns telefonen rätt splittrad. De 20 min ungefär som jag använde den kom jag aldrig till den punkten då allting liksom faller på plats och man direkt hittar vad man är ute efter. Det är ju bara en vanesak åas.

Postad 09 October 2008 - 18:34

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Tack!
Jag tror nog panelerna kommer vara förvirrande innan folk ställt in allt efter eget behov/smak. Jag kommer inte ha 9 paneler uppe utan kommer köra med SBP shell.

Riktigt nice att ljudet är bra i telefonen, kanon.

Postad 09 October 2008 - 18:36

Unregistered4747596b
  • Unregistered4747596b
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Thx...bra att de inte har snålat på ljudet.
Skulle du kunna säga lite om kameran? Film och foto. :)

Postad 09 October 2008 - 18:49

Paztor
  • Paztor
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
någon som har koll på om thephonehouse har skickat iväg dom som har förbokat?

Postad 09 October 2008 - 18:53

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Någon som kan följa sitt kolli från katching än? Inte här iaf.

Postad 09 October 2008 - 19:05

Chiliwise
  • Chiliwise
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Jag blev uppringd av The Phone house, dom ville veta om jag ville ha min X1? Hell yes..... Gick och klämde lite på den... Shit vad snygg den är!!! och metallklicket när man drar fram tangentbordet!! det låter lite Rolls. Jag tjata på säljaren men när han slog in den i maskinen så kom inget pris fram, han kunde helt enkelt inte genomföra köpet. Men imorgon! 10.00 då skall den ligga i min ficka!!!

Undrar om jag kommer kunna sova inatt???

Postad 09 October 2008 - 19:09

Paztor
  • Paztor
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Jag blev uppringd av The Phone house, dom ville veta om jag ville ha min X1? Hell yes..... Gick och klämde lite på den... Shit vad snygg den är!!! och metallklicket när man drar fram tangentbordet!! det låter lite Rolls. Jag tjata på säljaren men när han slog in den i maskinen så kom inget pris fram, han kunde helt enkelt inte genomföra köpet. Men imorgon! 10.00 då skall den ligga i min ficka!!!

Undrar om jag kommer kunna sova inatt??

nice, du köper den över disken. får du den för webb priset som var tidigare
om du förbokat den?

Postad 09 October 2008 - 19:16

gizlow
  • gizlow
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Panelerna var verkligen förvirrande, men då var det ju originalpanelerna. Telefonen var helt utan personliga inställningar annat än de som krävs för att starta den (ev. lösenord etc).

Ta inte mina kommentarer om ljudet som skrivna i sten, jag lyssnade som sagt bara på en låt men blev väldigt positivt överraskad av den iaf. Finns det en EQ i telefonen så tror jag att det skulle kunna lyfta den numera relativt platta ljudbilden ett par snäpp.

Kameran tog jag bara ett par bilder med, och har inte sett på annat än telefonens skärm men den är väl ungefär som man skulle kunna förvänta sig. Grymt trevligt med touchfokus men bildkvaliteten kändes väl typiskt "mobiltelefon" (långa slutartider=ofta suddiga bilder, mycket brus i allt annat än perfekt ljus).

Med lite pillande och trixande tror jag denna telefon kan bli mer än bara en trevlig pda-phone. Den osar verkligen potential. Kvalitetskänslan är klockren, och jag tyckte (till skillnad från många andra som det verkar) att den optiska joysticken fungerade strålande. Ska bli kul att kolla video på skärmen också, det är svårt att greppa vad upplösningen gör för den utan att se den live. Kändes aldrig begränsande att "bara" ha 65k färger heller, såg väldigt bra ut.

Jag fick ännu svårare att vänta på min silvriga från Katshing kan sägas.

Postad 09 October 2008 - 19:22

Chiliwise
  • Chiliwise
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

nice, du köper den över disken. får du den för webb priset som var tidigare
om du förbokat den?

Vet inte riktigt.... Han sa att det skulle bli 6495 pix

Postad 09 October 2008 - 19:26

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Nä nu får Katching banne mig uppdatera kollinummret så man kan följa telefonens resa :) Skulle inte förvåna mig om just mitt paket ligger kvar på lastbryggan, eller att chaufören sitter och flinar med min stulna telefon :X
Får alltid mardrömmar om sånt här :(

Postad 09 October 2008 - 19:30

apanoladotcom
  • apanoladotcom
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Skulle inte förvåna mig om just mitt paket ligger kvar på lastbryggan, eller att chaufören sitter och flinar med min stulna telefon :X

I så fall har han två stycken. Spännande ishockey på TV och ett evigt väntade på Katshing. Det här är inte bra för hjärtat.

Postad 09 October 2008 - 19:33

fredde_
  • fredde_
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0
Har också känt på X1:an ett lite tag nu. Kan ärligt säga att den känns riktigt bra. Tycker att den är relativt enkel att använda trots windows mobile. SPB Shell är riktigt bra, men andra paneler funkar bra också. Media-panelen rullar på bättre än motsvarande meny i en java-SE. Instämmer i er övriga att det infinner sig en liten fördröjningen mellan panelbyten, men annars flyter det på bra. Suverän känsla och tangentbordet passar mina fingrar bra.

Kan överväga denna mobil och då är jag väldigt tiltad åt Nokias S60 i vanliga fall :)

För övrigt finns det tillgång på svarta, men tillgången täcker inte efterfrågan på mobilen oavsett färg.

Postad 09 October 2008 - 19:39

Chiliwise
  • Chiliwise
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

För övrigt finns det tillgång på svarta, men tillgången täcker inte efterfrågan på mobilen oavsett färg.

Phone house säljarna sa att dom hadde 4 gånger fler på väntelistan än dom fick tilldelning. Och då inte inräknat dom som kom in och frågade om det var en lång väntelista... och när dom fick svaret vände och sprang till nästa butik. När jag var där i 5 minuter så kom det 12 personer som fråga hur många personer som fanns på listan..... snacka om busy snubbar..

Redigerat av Chiliwise, 09 October 2008 - 19:59.

Postad 09 October 2008 - 19:51

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Känns som att det blir övertid på fabriken ;D
Kom igen nu katching...

Postad 09 October 2008 - 20:02

zhogun
  • zhogun
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Någon som kan följa sitt kolli från katching än? Inte här iaf.

NÄ! :)

Postad 09 October 2008 - 20:06

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
hehe.. det är en spänning i luften lika tät som dagen innan julafton när man var liten.. det är färnärvarande 67 pers som läser denna tråd. :)

Här finns förresten någon typ av "xperia"-app att ladda ner till telefonen: http://mg.goldengekko.com/xperia/se/se

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.