ZiT har precis kommit igång för mig. Men du skall definitivt se att du kopplat din GT till socialclub.
Vart ser man det någonstans? Står det min GT någonstans?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
3 relaterade trådar
Postad 13 May 2008 - 13:30
Vart ser man det någonstans? Står det min GT någonstans? Postad 13 May 2008 - 13:59
Försöker jag gå in på 100% Club säger den att jag bara har klarat 27%. Jag har klarat 62,5% enligt spelet.
Postad 13 May 2008 - 14:03
Man ser det när man loggar in på socialclub... så står det långt till höger... ZiT och en siffra.
MajorGlenn: Osis... men det är ju sånt som gör det här spelet så jäkla beroendeframkallande. Postad 13 May 2008 - 14:14
Jaajaa, nu börjar jag hajja hur socialclub fungerar
83% och inte klarat storyn säger den, men jag antar att det uppdateras med tiden Man lär väl inte behöva vara inne och spela GTA IV för att det ska uppdateras va? Postad 13 May 2008 - 14:37
Prova att logga ut på sidan och sedan logga in på nytt, det gjorde det för mig.
Postad 13 May 2008 - 14:49
Vad sjutton är social club?
Har klarat ca 35% och tycker det börjar bli lite drygt. Hatar uppdragen där man måste släpa med ngn korkad AI-polare som bara dör hela tiden. Postad 13 May 2008 - 14:51
Är det någon som kan numret till Zit? Har bara hört reklamen ett fåtal gånger och hinner aldrig reagera snabbt nog för att plottra ner siffrorna.
Postad 13 May 2008 - 14:58
Radiozo: socialclub.rockstargames.com
nth_london: 942-555-0100 (ZiT-555-0100) Postad 13 May 2008 - 15:24
948-555-0100, inte 2 Redigerat av Unregisteredb7d466df, 13 May 2008 - 15:25. Postad 13 May 2008 - 16:20
Tack.
Nu har jag stött på ett problem. Under den senaste veckan har mitt bredband legat nere. Jag har spelat GTA IV med nätverkssladden inkopplad och när jag startat spelet så har jag tvingats att logga in på min användare. När jag väl gjort det så får jag en upplysning om att Xbox Live inte kan användas osv. Då har jag bara klickat OK. Nu när bredbandet har fixats och jag startar upp GTA så laddar spelet ett 20-tal procent längre bak än vad jag har klarat. Jag kollar på start->game och ser att det är veckor gamla sparade spel. Allt jag har spelat under mer än en vecka försvunnit, trots att jag både använt mig av auto-spar funktionen och sparat manuellt i mitt safe house. Jag testar att stänga ner spelet och kolla på min hårddisk och där är mina sparade spel veckor gamla. Jag testar att logga ut från min användare. Samma sak där. Jag loggar in på min användare och drar ur nätverkssladden. Samma sak. Är det någon som varit med om något liknande eller har nån aning om var och varför mina sparade filer försvunnit? Det känns så oerhört surt just nu och jag har verkligen ingen lust att spela om allt igen. Redigerat av Unregistered96c62822, 13 May 2008 - 16:35. Postad 13 May 2008 - 16:45
Du har en annan användare som automatiskt loggar in på Live och du har valt en annan användare när du spelat offline?
Vad gäller ZiT så har det inte uppdaterats för mig heller; och telefon-nummret var skitsvårt att läsa från manualen. Insåg inte förrän jag knappat in det att det skulle vara 'zit' på de första siffrorna.... Postad 13 May 2008 - 16:56
Som du gör på en vanlig mobil. byt ut z, i och t mot rätt siffra. Postad 13 May 2008 - 19:04
Jag har gjort ca 5 uppdrag efter att jag kom till andra ön, men vart är mitt garage? Jag gjorde precis ett uppdrag hos Brucie och vann en bil, men jag vill ju givetvis spara den!
Vart är mitt garage?!!?!? Snälla, hjälp mig! Postad 13 May 2008 - 20:18
Postad 13 May 2008 - 20:33
MIn fråga......
Hur får man Stevie Car mission, där han skickar mms till de bilar han vill ha. Postad 13 May 2008 - 20:45
Gör klart Brucies bilar och Brucies missions, så ringer han upp dig och säger att han vill ge ditt nummer till Stevie... Postad 13 May 2008 - 20:48
Och om han inte gör detta? Har klarat honom, alla hasn bilar osv. Är på 45% och inga mms Postad 13 May 2008 - 21:05
Stor spoiler, läs inte om ni inte har spelat igenom storyn!
Spoiler
Det måste vara någon glitch eller? Har det hänt för någon annan? Blev ganska paff när det hände om man säger så. Btw så har jag kollat så att det är rätt sparning osv. Helt 100% på att det är rätt. Postad 13 May 2008 - 22:11
Heh. Lätt när man är lite flexibel.
Spoiler
Postad 13 May 2008 - 22:43
Hmm, ja du, du har inte råkat trycka bort nått meddelande från honom då? Eller så kanske det är något annat uppdrag som triggar att Brucie ringer.. Postad 13 May 2008 - 23:33
Du kanske måste vara bra kompis med Brucie också (procentmässigt)?
För mig tog det också ett tag innan SMS:en började komma... Postad 14 May 2008 - 01:23
Well. Har klarat av de 9 race han har, fixat han 10 bilar, gjort alla gans missions. har 100% respekt och kommit över 75% like så att jag har hans helikopter funktion.
Ne inga sms är borta, raderar dem typ aldrig. Postad 14 May 2008 - 04:41
'No one knows what officially is hocum pocum, and that's a fact!' Så j***a bra
Postad 14 May 2008 - 06:03
Jag har ingen hög like, och har inte levererat alla bilar tror jag eller kört alla race (jag har inte helikoptern) och han ringde upp mig ändå med Stevies nummer, fast efter att storyn var klar så jag misstänker att det är lite slumpmässigt när han ringer om det. Har du testat att ringa upp honom? Postad 14 May 2008 - 10:59
Skumt. Efter att ha kört 4 paket till LJ så får jag inte köra fler. Har hög like, 100% respect och mission.
Ringer man han honom för att gå ut och hitta på nått så är han upptagen?!? Nån som känner igen detta eller är det något jag ska oroa mig över? Postad 14 May 2008 - 11:04
Klart, men som alla andra som man gjort 100% så är han ju inte nåbar på Call utan bara allt annat. Postad 14 May 2008 - 11:24
Jo, testa att åka och gör lite andra saker och ring för uppdrag lite senare, jag gjorde LJ's uppdrag i typ 3 nivåer, 4-4-2 eller så, kommer iaf ihåg att man inte kunde dra av alla 10 på raken. Postad 14 May 2008 - 11:33
Ah, OK. Inget att oroa sig över mao. Tänkte bara ta det som nästa achievement...
Får väl ta lite vigilante uppdrag istället... (capture är väl samma som 'öva headshots'?) Postad 14 May 2008 - 16:11
En fråga.. på ett uppdrag ska man gå på intervjuv och man måste ha kostym och slips?
men när jag går in på perseus och handlar en svart kostym och skor, men man får ingen slips? och när jag går ut från perseus så står det att jag måste ha kostym och slips innan man kan komma in på intervjuvn någon som kan hjälpa? Postad 14 May 2008 - 16:45
Då handlar du helt enkelt inte kostymen. :-P Där finns 2st kostymer om jag inte har fel och båda kommer med slips. Samma sak om du har problem med skorna, så är det fel skor du köpt. Postad 14 May 2008 - 17:11
Jag fick det bara att funka med en grå, den hänger i mitten till höger när du går in i perseus som är närmast dit du ska på intervjun.
Ful som fan är den, jag ville ha den med rosa slips (för det är så ###### coolt) men det gick inte. Postad 14 May 2008 - 17:40
Köpte tre kostymer jag. Två svarta, en med röd slips o en med blå slips. O så den grå kostymen. Svarta med röd slips är snyggast. De där Günther-/latinoinspirerade utan slips med uppknäppt skjorta är skitfula.
Postad 14 May 2008 - 18:08
så då har man klarat storyn, nu vill jag ha extra episoderna microsoft payade 50mille för !
Postad 14 May 2008 - 19:45
Men de är ju SÅ Niko! Köpte en sån med röd skjorta men blev inte heller insläppt... Postad 14 May 2008 - 20:22
Är väl bara de MED slips som fungerar? Dessutom var man ju tvungen att investera i ett par "sharpa" skor. Det missade jag första gången
Postad 14 May 2008 - 23:08
Prövade idag att spela lite GTA: VC och dajm! Det är ju LITE skillnad mellan VC och GTA4, grafiken är VERKLIGEN stenålder i VC, kontrollerna är helt knepiga och man springer som Karl Alfred(om han nu sprungit), vilket betyder att det går supernsnabbt(typ ett kvarter på under 5s) samt att han har väldigt konstiga rörelser.
Nä, GTA4 är då en väldig förbättring. Postad 14 May 2008 - 23:24
Heh. Jo. Det första jag lade märke till i gameplay fotona var att han lutar in i kurvorna när han springer. Det gillar jag.
Annars vill jag dra mig till minnes när nån gjorde om trailern till GTAIV mha av GTA:SA motorn. Det var först då man fattade hur mycket bättre GTAIV är grafikmässigt. Postad 15 May 2008 - 07:33
Tänkte försöka fixa 100% till helgen så man får key to the city... börjar undra om det är värt det om det ska ta över en vecka att synca Postad 15 May 2008 - 13:20
Om du menar tävlingen på Social Club så "får" man den ju inte bara sådär, man måste ju vinna den, inte så att alla som har 100% innnan den 19e får den. Achievementen Key to the city får man ju hur lång tid det än tar.
ShaManIX: Använde du nån karta när du letade duvor? Skulle du kunna dela med dig av den isåfall? Postad 15 May 2008 - 13:41
Hur exakt tävlar man om "key to the city"? Jag har försökt läsa, men jag fattar ingenting
fredrikandersson: Självklart använde jag guide, har svårt att se att någon hittar alla 200 duvor helt på egen hand. Känns som ett 40 timmars uppdrag... Duvor: Förmodligen den bästa guiden som finns ute. Spara kartan på datorn och bocka för Stunt Jumps: Trevlig liten rampguide med en interaktiv karta med bilder (på dom 32 första iaf, men den uppdateras väl) Redigerat av ShaManIX, 15 May 2008 - 13:41. Postad 15 May 2008 - 13:48
Det verkar som man 'får' nyckeln.
"Members who complete 100% of the game will have their achievement commemorated by being awarded by a coveted 'key to the city'." Inte för att jag har nån chans att hinna ikapp tills dess; synd att man inte fattade vad den här tävlingen egentligen gick ut på innan det var för sent. Uppskattat värde på nyckeln är 150 spänn, f.ö. +++ Vad gäller kartan hade jag tänkt köra på: http://grandtheftaut...iberty-City-Map Är det något fel på den? Edit: Shamanix's karta var ju inte helt dålig heller. Redigerat av Unregistered6810b893, 15 May 2008 - 13:50. Postad 15 May 2008 - 13:53
Tack! Den där duvkartan(ShaManIX's) var mycket bättre än den jag kör med, den som man får via mejl i spelet.
Kanskae är alla som får Key to the city ändå då, fattade som att det skulle vara nån form av tävling. Men det verkar ju bli lite lotteri ändå om inte sidan hinner uppdateras innan 19e. Redigerat av bananplanta, 15 May 2008 - 13:58. Postad 15 May 2008 - 13:57
Vad baserar du det på? Citerar
Det tolkar jag som att alla som har 100% innan 19:e och är medlemmar på social club kommer få en nyckel. Står inte nån stans där jag läst att "will have a chance to.." eller "will enter the lottery to.." Jämför man med "Portrait Sweepstakes" tävlingen (där man alltså kan vinna ett GTA-style porträtt av sig själv) så har sidan med det finstilta för den följande rubrik:
Rubrik som inte finns under 100% key to the citytjosan... 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |