Har problem med att komma åt min dator genom min WD-tv live. Har installerat senaste beta-update med wdtvlive_1_03_43_V.
Tycker jag har enligt konstens alla regler justerat varenda inställning i min dator nu. Har hela tiden, utan problem, kommit åt de hdd som är kopplade direkt till WD från datorn genom nätverket. Problemet är åt andra hållet!
När jag går in på network shares på min wd så säger den att password är fel och den vill ha rätt anv namn och password. Men oavsett vad jag skriver in så säger den att det är fel.
När jag går på media servers hittar den min dator ca varannan gång. Och när den hittar så hittar den aldrig något jag egentligen delar utan hittar de filer som ligger direkt i min användares mapp. Har provat lägga in mediafiler i den mappen men den hittar inget annat än det som redan fanns där.
Någon som förstår mina problem och kanske sitter inne på en lösning?
Har efter 3 veckors problemfritt användande sedan igår också fått problem med mina networkshares. Stängde av den ena kvällen, satte på dagen efter utan att ha gjort något och får plötsligt "no media content found on server" meddelandet- Startat om servern, mediaspelaren, uppgraderat, nedgraderat, tagit bort utdelningar, lagt till utdelningar, gått över alla inställningar på servern och mediaspelaren men icke. Fullständigt väck och irritationen bubblar. Just nu sugen på att bara drämma den i golvet och köpa en ny imorgon, men det är ju ett nederlag....:-( Varför kan saker inte bara funka.....
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
* Officiell tråd - Western Digital TV HD *
2 filmer
3 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?