Haha! ###### piss att mitt headset rök sönder nu med
Blir till att beställa ett eftersom det inte finns i närheten där jag bor.
Har precis fyndat ett headset (39 kr Tradera
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Battlefield Bad Company 2 (Xbox 360)
Startad av
Tool-AENIMA
, Jan 08 2010 14:21
1550 svar till detta ämne
1 relaterade trådar
Postad 21 March 2010 - 19:03
Har precis fyndat ett headset (39 kr Tradera Postad 21 March 2010 - 19:30
ang den hära tracern. Om man skjuter den på en helikopter. försvinner den efter ett tag (efter en viss tid eller när man dör etc) eller stannar den kvar?
Postad 21 March 2010 - 19:36
den stannar kvar, likadant är det med minor... men -tror- man endast kan ha6 minor ute samtidigt. kanske någon som kan bekkräfta Postad 21 March 2010 - 19:38
Vad har jag missat? Lyssnade på klippet men vafan? Förklara dig Finne! Redigerat av Unregistered78af1102, 21 March 2010 - 19:39. Postad 21 March 2010 - 19:47
Han låter ju som Katla! Humming, jag skiftar mellan Engineer och Assault, det är sånt spamm med Medics så det känns inte som att det behövs en till plus att jag gillar att göra provisoriska dörrar med 40mikemike. Och altså, man tjänar ju ihop rätt mycket poäng som medic genom att återuppliva folk men som assault, om man är noggran med att släppa ammo till folk så drar poängen iväg även där då alla mer eller mindre alltid ligger på minimum ammonivå På fordonstäta banor är det riktigt effektivt att köra två engineers som sammarbetar med att skjuta sönder fordonen, det går brutalt mycket fortare än när man försöker göra det själv Abborren, jag tror det bara kan vara 6st ute samtidigt. Per engineer då. Tror jag. Där har jag också haft lite framgång med att, när man ska hålla en flagga, kasta en mina och skjut på den när fiendegubbarna kommer dit och hopar sig, fruktansvärt roligt. På Panama Canal på D (den som är närmast ryska basen) så va det ett gäng som kom och hukade sig under lastkajen, släppte ner en mina och skjöt den, fick ett par. Och de bara glodde på den och visste nog inte riktigt vad det va för ngt. Postad 21 March 2010 - 20:06
Ja, nått gör du rätt iallafall. Fasen vad poäng du samlade på dig. Postad 21 March 2010 - 20:21
Ja, som Lifter säger så tydligen låter jag som Katla...jag vet inte. Fan, jag trodde att det går att fynda, men 75 kr inkl frakt för ett nytt headset är fan skamligt billigt. Jag är nöjd! Nån som låst upp GOL Sniper Magnum eller va fan den heter? Är den nåt att ha? Tydligen är det nästa bössajag låser upp och det känns som jag blir dödad av en sådan bössa jämt så det bör väl vara bra...eller? Postad 21 March 2010 - 21:11
GOLlen är lätt bästa snipern enligt mig. Däremot är M95an helmysko, ibland sitter man 10 meter ifrån och blåser någon rätt i nyllet med bössan, men tro fan att man får tillbaka ett skott i ansiktet som tack själv innan aset till åbäke har laddats om. Så ja, du har en bättre sniper att se fram emot Postad 21 March 2010 - 21:28
Fasiken. är på sista upplåsnings delen på både Engineer och Medic..nu går det bara dåligt eftersom man nu när man verkligen behöver ha poängen.
Totaltscore.jpg 60.79K
0 Antal nerladdningarVissa rundor går dock bättre.
Totaltscore2.jpg 53.35K
0 Antal nerladdningar
Postad 21 March 2010 - 22:15
Till de nederländska servrarna har man ju bra ping men tyvärr så är ju packetlossen total.
50% liksom. Tänk bara att alla måste göra detta, för det blir jävligt svårt att spela tillsammans om någon bara kan spela på vissa. Min router kan ju tyvärr inte blockera utgående trafik verkar det som. Synd Redigerat av asbra, 21 March 2010 - 22:23. Postad 22 March 2010 - 00:19
50% bara, jag fick 80%! Har du telia som ISP? Postad 22 March 2010 - 00:39
ifrån min server i frankrike ligger pingen till nederländ-servern på ca 30ms och inga loss överhuvudtaget. och nu kl 1:44 på natten är det bara: 295 packets transmitted, 280 packets received, 5.1% packet loss och vet ni vad! la ut minor, och plötsligt kom två fiende tanks och körde bredvid varandra. båda sprängdes! men fick bara poäng för en. sniff. och för den som lirar på pc finns nu aimbots, som punkbuster blockerar. http://www.pbbans.co...fbc2-lfb36.html Redigerat av Unregistered03a0e558, 22 March 2010 - 03:05. Postad 22 March 2010 - 08:07
Är det jag som sett fel? Eller är det så att om jag väljer tracerpistolen på min Engineer får ALLA mina klasser tracerpistolen?
Postad 22 March 2010 - 08:19
Det tråkiga är att det bara finns SQ-TDM och inte vanlig TDM. Jag som snajpar vill bara spela TDM då jag ändå inte tillför så mycket på rush och kanske conquest. Fattar inte varför de inte har med TDM eller kanske Free for all... för dem som bara vill plocka kills. Postad 22 March 2010 - 10:02
I rush och conquest så äre ju ändå 11 andra som jobbar mot målet oftast så det är kul att sitta över halva kartan och plocka hem markmans scores på över 350-400 poäng per kill. Även mortar strikes gör ju mycket + spotting i softcore. Klart recon har en plats i spelet, annars skulle den inte vara där. Postad 22 March 2010 - 12:07
Ja, eller det fungerar inte riktigt på det "vanliga" klassväljandet såsom i MW2. Du väljer vilken klass du vill ha och sedan vilka "tillbehör" mm. Ska du byta klass behåller du allt du har valt förutom just de saker som är specifika för den klassen du väljer. Så har du valt Tracer så kommer du att ha Tracer på alla klasser som kan ha det och du får helt enkelt ändra denna post till något annat när du väljer en ny klass. Postad 22 March 2010 - 12:24
Man kan högst ha 6 minor ute samtidigt, lägger du ut en sjunde ersätter den den första du la ut. Likaså med C4. Postad 22 March 2010 - 19:07 Här är något jag inte visste.
Postad 22 March 2010 - 19:29
Det finns ju en achievement för det där med Motion Sensor spotitng... Men om någon går nära din sensor, dyker de upp enbart på minimap eller blir det som en "spot"?
Postad 22 March 2010 - 19:31
Jag trodde också sensorn fungerade i hela laget.
Jag tror dom bara dyker upp när dom är inom "området", tänkte på det igår eller idag när jag spelade, en person sprang utanför sensorn och försvann direkt från minimappen. Postad 22 March 2010 - 19:50
Vet inte om jag misstolkar det du skrivigt., Men fienden syns ju bara inom den där ringen som visas på minimappen när när man slänger ut en motion sensor, går någon elaking utanför så försvinner han/hon. och ju längre ifrån sensorn man kommer destå svagare blir pipet ifrån den. Så misstänker jag det är. Postad 22 March 2010 - 20:44 Ja, det var ju precis det jag sa/misstänkte Postad 22 March 2010 - 21:44
Ursäkta, men hur får du 350-400 poäng per kill? Hur långt bort är du då och får ett headshot? Postad 22 March 2010 - 22:18
Kolla denna filmen. killen förklarar http://www.youtube.c...h?v=w_-WdGaiABg http://www.youtube.c...h?v=jTa7dvrKxHQ http://www.youtube.c...Q9PXQXfo0c&NR=1 I natt ska jag ut å snipa som F*N Redigerat av Hitman TheSwede, 22 March 2010 - 22:28. Postad 22 March 2010 - 22:51
Careful Guidence
Online: destroy an enemy helicopter with a stationary RPG Då fick man denna efter mkt testande. Redigerat av Unregistered03a0e558, 22 March 2010 - 23:04. Postad 22 March 2010 - 23:28
Ja den är inte så lätt, har själv försökt några gånger utan framgång... Postad 22 March 2010 - 23:56
Jag tog den i första försöket. Instant win. Nu ska jag in och lira vänner.
Redigerat av asbra, 22 March 2010 - 23:57. Postad 23 March 2010 - 00:05
så nu har jag mailat i3D. De som har xbox servrana att de antagligen har problem med routingen till telia.
Postad 23 March 2010 - 07:00
Det är säkert därför jag alltid dör först.... Postad 23 March 2010 - 09:18
Tjohoo!! Fick min Roadkill med UAV igår
Sen fick jag även min fjärde guldstjärna för kniven, har nu 260 dogtags minus 50 från demot... Exakt 1.00 i ratio (1194/1194) Vi hade faktiskt riktigt kul när vi körde igår, trots VeganVVarriors team-mortars och Bajskorvens team-sniping Edit: Inte för att den är uppdaterad men ändå. Är ju level 19 nu, fan vad segt de uppdaterar:
Redigerat av Unregistered78af1102, 23 March 2010 - 09:22. Postad 23 March 2010 - 09:53
aaah najs Postad 23 March 2010 - 12:58
Vetefan hur jag ska spela för att komma ifatt mina 1000. Det har jag legat på i hundra år nu. Det var samma i gamla Modern Warfare.
Bara för man spelade dåligt som kommer man aldrig ifatt igen Postad 23 March 2010 - 13:10
Du får försöka låta bli att dö.
Jag låg som mest på - 500. Mitt mål är att innan varje gång jag dör ska ha dödat minst 2st, oftast är mina slutstats 2:1, tex. 32/16. På det långa loppet går man plus. Sen har jag alltid lättare för att döda i Rush och när man spelar själv av någon konstig anledning. TDM är mördande för mina stats, sen är inte medic att rekommendera! Kommer in framåt kvällen om nån är sugen på att lira! Redigerat av lenko, 23 March 2010 - 13:11. Postad 23 March 2010 - 14:00 Modern Warfare? Postad 23 March 2010 - 15:12
Jag i COD4 så gick det sjukt dåligt till en början för jag inte visste hur man spelade och jag kom aldrig ifatt statistiken Postad 23 March 2010 - 15:35
Jag försöker att skita i statistiken så gott det går. Man vill ju gärna ligga bra till och döda många men man borde inte stirra sig blind på sin K/D-ratio i ett spel som Battlefield. Egentligen borde man jämföra poäng per timme istället. Om ens det.
Jag tycker Modern Warfare 2 blev roligare sedan jag lyckades släppa min ratio-fetisch och tillåta mig själv att faktiskt dö lite för lagets skull. Det är roligare att spela en jämn match och hjälpa sitt lag till vinst, vad som än krävs, än att ha den där dumma ration i bakhuvudet hela tiden. För seriöst, vem bryr sig om kills i längden? När nästa stora spel dyker upp och man går över till det så ångrar man sig att man inte bara spelade spelet istället för att oroa sig över statsen hela tiden. Så har jag känt iaf. Är glad att Battlefield inte visar kills i sin ingame-statistik, för det hade förstört hela spelet och lett till ett mycket mer egoistiskt spelsätt. Garanterat. Postad 23 March 2010 - 15:37
Mw är historia nu gäller det att vinna matcher "anfall är bästa försvar" Postad 23 March 2010 - 15:50
just nu stör jag mig på alla pistolnerdar där ute som skjuter två skott och så man är död när man pepprar personen med ett helt mag,
Postad 23 March 2010 - 16:19
Jag spelade 22 levels för det var roligt. Men nu vill jag komma ifatt mina kills som försvann. Sen poäng per timme är också crack att tänka på då medic oftast klämmer 2-3 gånger mer poäng än alla andra klasser. Postad 23 March 2010 - 16:25 Okej, trodde du blandade ihop spelen. Postad 23 March 2010 - 16:35
En fiende i en tank kommer och kikar efter minor (då han lärt sig den hårda vägen att abborrens minor inte är att leka med)
han plöjer bort alla utan en, men han ser den och då kommer abborren fram mde skruvdragaren, och han får panik och kör över den Postad 23 March 2010 - 16:36
Själv tittar jag på win/loss statistiken, spelar nämligen för att vinna matcherna i första hand och för poäng i andra. Snöar man in på kill/death så snöar man säkert in på en viss klass också, och det vill jag undvika. Allt detta kan också vara en ursäkt för att win/loss är min enda statistik som ser bra ut...
Postad 23 March 2010 - 16:53
Det bästa är när det blir riktiga eldstrider när man håller ihop och andra laget också är bra.. Så man får sköna linjer ibland med riktigt krig
2 användare läser detta ämne0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |