* Officiell Tråd - Nokia N8 *
9135 svar till detta ämne
Postad 08 October 2010 - 18:53
KarlzZ
-
KarlzZ
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Kör med ett klass-2 16GB, o det funkar hur bra som helst. Skulle dock ha köpt 32, sjukt vad mycket man vill ha på luren.
Skönt o höra då funkar mitt 32 gb class 6 utan problem då Tips till er som ska handla minneskort. EBAY !!! Gav under 200:- för ett 32gb Class 6.
Postad 08 October 2010 - 19:18
Unregistered00068bcf
-
Unregistered00068bcf
-
Lärjunge
-
-
430 inlägg
Skönt o höra då funkar mitt 32 gb class 6 utan problem då
Tips till er som ska handla minneskort. EBAY !!!
Gav under 200:- för ett 32gb Class 6.
Har du testat det ? Jag gick nämligen i den fällan själv, köpte åxå ett 32 gig kingston minne för 350:- Kryllar av falska minnen, dom har tom dykt upp i butiker tex elgiganten. Prova att formatera om minnet till ntfs och sen tillbaka till fat32. Dom falska minnena brukar j ä v l a s om man formaterar om filsystemet på dom. Det finns även ett program som är gratis, det heter "h2testw" och det skriver in 1gigs filer i minnet ända tills det tar slut, kollar även upp data hastigheten. Alla billiga minnen på tradera är till 99% falska , skulle även tro eBAY. Här är ett exempel, en snubbe på eBAY som sålde över 10 tusen falska 32 GB sd minnen
Redigerat av Unregistered00068bcf, 08 October 2010 - 19:30.
Postad 08 October 2010 - 19:30
puts
-
puts
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
Sitter o leker med en orange som damp in idag.
Finns det inte möjlighet o ställa in eq efter behag?Verkar ju lite B.
Postad 08 October 2010 - 19:32
Unregistered00068bcf
-
Unregistered00068bcf
-
Lärjunge
-
-
430 inlägg
Sitter o leker med en orange som damp in idag. Finns det inte möjlighet o ställa in eq efter behag?Verkar ju lite B.
EQ hör väl till forntiden  Har man bra grejjer behövs inte sånt skit  Tycker det låter jäkligt bra i mina lurar iaf.
Postad 08 October 2010 - 19:44
Unregistered4dcaf204
-
Unregistered4dcaf204
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Hur fungerar epost med imap? Tidigare nokia med symbian måste man ansluta epostkontot för att ligga online och få mailen pushade ut till mobilen. Tappade man motagningen var man tvungen att ansluta igen manuellt. Hur fungerar det på denna lur?
Postad 08 October 2010 - 20:06
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Jag tar gärna emot tips på bra program att tanka ner från Nokías shop.
Postad 08 October 2010 - 21:43
JagVetInte
-
JagVetInte
-
Användare
-
-
179 inlägg
Är det någon som har testat Ovi maps ännu. Kan man ladda ner hela länders kartor i mobilen eller kräver Ovi maps tillgång till internet hela tiden.
Jag har en äldre Nokia där man kan ladda ner kartorna innan man sticker ut på sin resa men jag har hört att detta inte går med nyare Ovi maps. Stämmer detta?
Postad 08 October 2010 - 22:07
Zetor
-
Zetor
-
Användare
-
-
165 inlägg
Jag har en äldre Nokia där man kan ladda ner kartorna innan man sticker ut på sin resa men jag har hört att detta inte går med nyare Ovi maps. Stämmer detta?
Stämmer inte. Man kan ladda ner kartorna som förut. Kostar inget.
Postad 08 October 2010 - 22:17
JagVetInte
-
JagVetInte
-
Användare
-
-
179 inlägg
Stämmer inte. Man kan ladda ner kartorna som förut. Kostar inget.
Gäller detta även navigation, att man kan nu navigera och få röstangivelser utan att Ovi maps måste ut på nätet?
Postad 08 October 2010 - 22:25
Sunderbyggarn
-
Sunderbyggarn
-
Rookie
-
5 inlägg
Gäller detta även navigation, att man kan nu navigera och få röstangivelser utan att Ovi maps måste ut på nätet?
Det är gratis och off-line (även om man kan ta ned kartor om man måste).
Postad 08 October 2010 - 22:33
Quist08
-
Quist08
-
Amatör
-
-
77 inlägg
Det är inte officiellt utan ett hack som någon pillat ihop. Kanske kan komma i någon uppdatering.
Jag tvivlar på det då jag inte riktigt vet om det skulle bidra mycket till kvaliteten i videoinspelning. Samtidigt om de gjorde på det sättet som hyperx har gjort (en inställning) så kanske kan det vara värt det. Man bör också ha i åtanke att alla mods som hyperx gör kommer förmodligen inte att publiceras (som annars är bruk i mod-kretsar). hyperx tycker om att påstå att allt han gör är proprietärt och drar sig för att ge info om hur han gör så att andra kan förbättra det eller ens bygga på det. Jag höll på en hel del med mods på Samsung i8910 och har haft en del av hyperx roms i min tid. Även om vissa förbättrade vissa saker så var de alltid låsta (och oftast inte direkt stabila). Efter några månader av hans smusslande med modifieringar (och en del saker som han påstod han hade uppfunnit men som andra helt klart redan hade publicerat) så fick han gå från forumet där han var mest aktiv. Jag vet inte om han släpptes tillbaka in igen sedan men man måste ta hans modifieringar med en nyppa salt och bör inte stå och vänta på att de kommer att kunna installeras inom en snar framtid.
Postad 08 October 2010 - 22:42
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
Forumräv
-
-
715 inlägg
Postad 08 October 2010 - 22:42
Unregistered31511
-
Unregistered31511
-
Forumräv
-
-
941 inlägg
Angående Ovi maps från föregående sida... känner att jag måste lägga in den här: http://www.youtube.c...h?v=OySEKlHtDUoTycker den är rätt skön.
Redigerat av Unregistered31511, 08 October 2010 - 22:43.
Postad 08 October 2010 - 23:58
Quist08
-
Quist08
-
Amatör
-
-
77 inlägg
Har du testat det ? Jag gick nämligen i den fällan själv, köpte åxå ett 32 gig kingston minne för 350:- Kryllar av falska minnen, dom har tom dykt upp i butiker tex elgiganten. Prova att formatera om minnet till ntfs och sen tillbaka till fat32. Dom falska minnena brukar j ä v l a s om man formaterar om filsystemet på dom. Det finns även ett program som är gratis, det heter "h2testw" och det skriver in 1gigs filer i minnet ända tills det tar slut, kollar även upp data hastigheten. Alla billiga minnen på tradera är till 99% falska , skulle även tro eBAY.
Här är ett exempel, en snubbe på eBAY som sålde över 10 tusen falska 32 GB sd minnen 
Jag har en 16gb class 6 i min HTC Desire och ville ha bättre i min Nokia N8 men jag hittade bara Class 2 i 32GB så jag köpte 16GB class 10 (Kingston från ClickOK) men förpackingen såg lite konstigt ut när jag packade upp den (där det stod Class 10 såg det helt B ut). Så jag körde h2testw enligt dina råd och skriv hasigheten visade sig vara 9,6 mbit/s och läs hastigheten var 16,3 mbit/s - helt godkänd. Sedan när jag skulle lägga tillbaka mina filer på kortet var det mellan 10-11 mbit/s - igen helt klart godkänd. Glad att veta att jag inte blev blåst på min Class 10 16GB kort.
Postad 09 October 2010 - 00:03
KniveN
-
KniveN
-
Användare
-
-
135 inlägg
Postad 09 October 2010 - 08:29
Larentius
-
Larentius
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Försöker greja en filmnning från N8:an i Adobe Elements 9. Adobe tolkar filmen som 500 fps...då gär det snabbt!! .Det är väl inget specialformat? Nu funkar äntligen Sanyo filmkameran och Adobe Premiere, men nu är det nästa nya pryl som man skall leta upp codecar för att det skall stämma.
Ljudet! Har haft diverse nokia, nu sist N97 som jag tyckte ljudet var mycket bättre än N82 osv. Var ute på träningsrunda med N8, sporttracker & spotify... Vilket ljud! Det är som man återuppfunnit Hifi :-) Samma hårdvara som förr förutom N8:an
/L
Postad 09 October 2010 - 09:23
ballepalle
-
ballepalle
-
Användare
-
-
117 inlägg
som någon länkade till tidigare: http://www.phonearen...iew-r_2543.htmljag tycker deras slutsats ganska bra summerar vad jag anser om telefonen efter att ha haft den några dagar. det är precis vad jag förväntade mig oxå så det är inget problem. jag är nöjd med mitt köp, kameran rockar!  Conclusion:
The Nokia N8 is another one of those handsets that leaves us conflicted. It’s got some truly amazing elements: the camera, the video playback, the luscious build quality all make us want to forget everything average about it. That said, we can’t. Symbian^3 just doesn’t visually stimulate us enough to make us want to use it, with the homescreens and menus looking dated, Syncing contacts and calendars with anything other than Ovi being unintuitive and an internet experience that could be improved upon. That said, you won’t find a better camera phone on the market, and you certainly won’t find a more versatile video playback phone either. If you’re okay with Symbian^3 and are of the mindframe that hardware is king and multimedia options rule, then we can whole-heartedly recommend the Nokia N8. If however, your eyes are set on an OS that gives you greater versatility in the future, perhaps you might want to look elsewhere.
Ljudet! Har haft diverse nokia, nu sist N97 som jag tyckte ljudet var mycket bättre än N82 osv. Var ute på träningsrunda med N8, sporttracker & spotify... Vilket ljud! Det är som man återuppfunnit Hifi :-) Samma hårdvara som förr förutom N8:an
tips på ett bra headset? originalet var inte så värst bra tyckte jag. EDIT: jag tar tillbaka det, de som följde med lät faktiskt ganska bra bara man bemödade sig med att använda rätt gummi-pluppar så de sitter ordentligt i öronen!
Redigerat av ballepalle, 09 October 2010 - 15:03.
Postad 09 October 2010 - 11:09
Kanelen
-
Kanelen
-
Lärjunge
-
-
395 inlägg
Här kontaktade man UPS i torsdags och önskade leverans efter kl. 12 igår. Tog ledigt hela em från jobbet och väntade förgäves för att idag se anledningen på UPS:s trackinginfo: "PAKETET MISSADES PÅ UPS-ANLÄGGNINGEN, UPS LEVERERAR NÄSTA ARBETSDAG". Vad säger man och vad pysslar de med?
Jag kommer inte kunna vara hemma så att jag kan ta emot paketet i veckan, så mobilen hamnar nog åter till Nokia...
Postad 09 October 2010 - 11:18
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Du kan kontakta UPS och säga när de ska leverera paketet. Därmed slipper du att det hamnar hos Nokia.
Postad 09 October 2010 - 12:21
hemtman
-
hemtman
-
Användare
-
-
105 inlägg
Här kontaktade man UPS i torsdags och önskade leverans efter kl. 12 igår. Tog ledigt hela em från jobbet och väntade förgäves för att idag se anledningen på UPS:s trackinginfo: "PAKETET MISSADES PÅ UPS-ANLÄGGNINGEN, UPS LEVERERAR NÄSTA ARBETSDAG". Vad säger man och vad pysslar de med? Jag kommer inte kunna vara hemma så att jag kan ta emot paketet i veckan, så mobilen hamnar nog åter till Nokia...
Ändra leveransadress till jobbet eller avhämta själv om inte för långt borta. UPS kundtjänst har öppet idag så ring och hör efter.
Postad 09 October 2010 - 13:59
Crockett
-
Crockett
-
Användare
-
-
111 inlägg
Jag tycker N8:an verkar smått fantastisk!!
Är riktigt sugen på den. Dock brukar jag vilja ha fysiskt qwerty som på min N900 så jag väntar på att se hur E7:an kommer bli. Fast det känns som om E7 ändå blir lite beige i och med den sämre kameran. Det var väl inte alls samma sensor på den va?
Är det någon som testat att lyssna på musik i N8:an med riktiga lurar/earplugs?
Peace Out
/C
Postad 09 October 2010 - 14:29
Unregistered37648ae6
-
Unregistered37648ae6
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Jag tänkte tanka hem lite kartor med datorn till min Nokia N8, via Nokias hemsida. Men man kan inte välja N8 bland modellerna. Finns det nån annan telefon i deras sortiment som man kan välja. Måste det vara en med "Symbian 3" i eller går det bra med vilken som?
Hur har ni gjort?
Postad 09 October 2010 - 14:39
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Du laddar hem kartor via Ovi Suite.
Själv får jag inte epost att fungera. Det enda som finns är Exchange, och trots att jag har en Exchange email har jag inga inställningar för den. Dessutom vägrar den att lägga till mer en ett epost-konto!
Tsk, tsk.
Nokia N8 blir som vanligt att du köper telefonen för hårdvaran och inte mjukvaran. Det är en hel vetenskap för att kunna använda mjukvaran ordentligt. Det är bara att lära sig.
Redigerat av Serenity, 09 October 2010 - 14:43.
Postad 09 October 2010 - 14:44
Splinter Snake
-
Splinter Snake
-
Rookie
-
9 inlägg
Hur är det med GPS:en, måste man köra via datanätet eller är det faktiskt en riktigt inbyggd som inte kostar något att använda likt en billig Garmin som jag har nu?
Postad 09 October 2010 - 14:46
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Du kan ladda ner kartor i förväg. Sedan kan du också använda Wifi eller datanätet för att ladda ner kartor ifall du vill.
Postad 09 October 2010 - 15:08
ballepalle
-
ballepalle
-
Användare
-
-
117 inlägg
Nokia N8 blir som vanligt att du köper telefonen för hårdvaran och inte mjukvaran. Det är en hel vetenskap för att kunna använda mjukvaran ordentligt. Det är bara att lära sig.
det håller jag verkligen med om, det är inte intuitivt på nått sätt. men va fa, när man väl lärt så så har man. har fått igång synk med google-kalendern via exchange efter lite om och men, google-mail var hur enkelt som helst att få igång. Är det någon som testat att lyssna på musik i N8:an med riktiga lurar/earplugs?
dom lät faktiskt ganska bra de medföljande hörlurarna om man bara får dom att sitta ordentligt i öronen!  även testat andra lurar och det lät bra det oxå.
Postad 09 October 2010 - 16:12
waspman
-
waspman
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Men varför i h-vetet fungerar inte ovi suit...den säger hela tiden sätt telefonen till ovi suit läge...och den är i det läget...men inte fan fungerar det ändå...någon som stött på detta problem?
Går tydligen inte att använda som modem heller...den säger att den måste vara ansluten...vilket den är...
Redigerat av waspman, 09 October 2010 - 16:22.
Postad 09 October 2010 - 16:22
Tartin
-
Tartin
-
Amatör
-
-
68 inlägg
Något tips på att få filmer man för över från datorn att fungera med telefonen?
Har nu prövat:
.mp4 format - Ingen bild men ljud (1080p)
.mkv format - Ingen bild men ljud (720p)
.avi format - Ingen bild men ljud (lågupplöst 592x320)
Som sagt, får ljudet men ingen bild på samtliga. Har även prövat att koppla telefonen till extern tv mha. hdmi adaptern som medföljde men fick samma resultat. Övrigt så fungerar diverse trailers som jag hämtat via ovi store.
Finns det något codec-paket att hämta, eller något tredjepartstillverkat video program?
Postad 09 October 2010 - 16:29
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Men varför i h-vetet fungerar inte ovi suit...den säger hela tiden sätt telefonen till ovi suit läge...och den är i det läget...men inte fan fungerar det ändå...någon som stött på detta problem? Går tydligen inte att använda som modem heller...den säger att den måste vara ansluten...vilket den är...
Du är inte ensam. Ovi har alltid varit buggigt skit. Prova installera om alt. använd en annan dator. Starta om datorn. Stäng och öppna programmet igen. Det är de enda tips jag kan ge. Något tips på att få filmer man för över från datorn att fungera med telefonen?
Har nu prövat: .mp4 format - Ingen bild men ljud (1080p) .mkv format - Ingen bild men ljud (720p) .avi format - Ingen bild men ljud (lågupplöst 592x320)
Som sagt, får ljudet men ingen bild på samtliga. Har även prövat att koppla telefonen till extern tv mha. hdmi adaptern som medföljde men fick samma resultat. Övrigt så fungerar diverse trailers som jag hämtat via ovi store.
Finns det något codec-paket att hämta, eller något tredjepartstillverkat video program?
Provade en enkel mkv-fil. Vägrar spela den. Tsk, tsk, Nokia. Det här fungerar inte. Ovi stödjer inte ens mkv-filer. Kanske vi bör sammanställa en lista med kritik och skicka till Nokia så de får lite grand att göra?
Redigerat av Serenity, 09 October 2010 - 16:33.
Postad 09 October 2010 - 16:38
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Något tips på att få filmer man för över från datorn att fungera med telefonen?
Har nu prövat: .mp4 format - Ingen bild men ljud (1080p) .mkv format - Ingen bild men ljud (720p) .avi format - Ingen bild men ljud (lågupplöst 592x320)
Jag har laddat ner mp4 filer från Youtube (via datorn) och det funkade fint. Jag använde ovi suit.
Postad 09 October 2010 - 16:42
Unregistered00068bcf
-
Unregistered00068bcf
-
Lärjunge
-
-
430 inlägg
Ovi stödjer inte ens mkv-filer.
Varför blandar du in Ovi, om du ska lägga in film ? Det är ju bara att dra och släppa i utforskaren, så gjorde jag med den mkv filen jag la in.
Postad 09 October 2010 - 16:44
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Man kan läsa lite här och där att Nokia har/ har haft en tävling där man skulle vinna massa pengar för de bösta apparna. Finns dessa appar att få tillgång till?
Postad 09 October 2010 - 16:46
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Varför blandar du in Ovi, om du ska lägga in film ? Det är ju bara att dra och släppa i utforskaren, så gjorde jag med den mkv filen jag la in.
Därför att telefonen brukar vara petig med var filer ligger. Ligger den i fel katalog hittar jag den oftast inte i någon av foton och video. Troligtvis skulle deras program lägga den i rätt katalog. Om det nu fungerade. Jag använde utforskaren för att slänga över videon till Videos under E, och jag hittade den som tur är.
Postad 09 October 2010 - 18:23
PeugeotNisse
-
PeugeotNisse
-
Användare
-
-
117 inlägg
Beställde en dark grey från Nokia.com igår.....
Postad 09 October 2010 - 18:51
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
Man kan läsa lite här och där att Nokia har/ har haft en tävling där man skulle vinna massa pengar för de bösta apparna. Finns dessa appar att få tillgång till?
Du är lite väl tidigt ute, deadline är 28 januari. http://www.callingal...vators.com/10M/
Postad 09 October 2010 - 19:20
Jonrad89
-
Jonrad89
-
Användare
-
-
114 inlägg
Varför får jag inte till att lägga över en .mkv-fil till mobilen?
Datorn säger att den är för stor för mobilens hårddisk's filsystem.
:S
Postad 09 October 2010 - 19:26
waspman
-
waspman
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Nu ger jag upp...kommer förmodligen att skicka tillbaka skiten till Nokia. Man tycker att Ovi suit borde kunna hitta telefonen...men icke. att använda som modem är bara till att glömma...vilken skit . Ska ringa till Nokia kundtjänst och spy galla på de...såhär borde det inte få vara.
Postad 09 October 2010 - 19:31
Das Zie
-
Das Zie
-
Användare
-
-
159 inlägg
Nu ger jag upp...kommer förmodligen att skicka tillbaka skiten till Nokia. Man tycker att Ovi suit borde kunna hitta telefonen...men icke. att använda som modem är bara till att glömma...vilken skit . Ska ringa till Nokia kundtjänst och spy galla på de...såhär borde det inte få vara.
Är det så illa? Utveckla gärna vilka problem du har. Eller rättare sagt vilka problem N8:an har.
Postad 09 October 2010 - 19:35
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Varför får jag inte till att lägga över en .mkv-fil till mobilen? Datorn säger att den är för stor för mobilens hårddisk's filsystem.
:S
Har du ledigt utrymme? I sådana fall kanske det finns en gräns på hur stora filer den accepterar? Du kanske kan splitta den med mkvmerge (mkvtoolnix).
Postad 09 October 2010 - 19:42
waspman
-
waspman
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Är det så illa? Utveckla gärna vilka problem du har. Eller rättare sagt vilka problem N8:an har.
Japp så illa är det. Ovi suite klagar på att telefonen inte är ansluten, trots att den är det. Man kan alltså inte synka något alls. Vill man sedan då använda telefonen som modem, som jag brukar, istället för att ha ett mobilt bredband, så kan den inte ansluta till telefonen för den hittar den inte...utan säger att den inte är ansluten, även om den är det. Det konstigaste är ändå att du kommer åt telefonminnet via utforskaren och kan på så sätt lägga över filer. Men Ovi suite fungera då inte. Annars verkar telefonen helt ok, dock något slö när det gäller rotationen av bilden.
Postad 09 October 2010 - 19:47
algorithm
-
algorithm
-
Användare
-
-
159 inlägg
Men varför i h-vetet fungerar inte ovi suit...den säger hela tiden sätt telefonen till ovi suit läge...och den är i det läget...men inte fan fungerar det ändå...någon som stött på detta problem? Går tydligen inte att använda som modem heller...den säger att den måste vara ansluten...vilket den är...
Hade exakt samma problem med N95. Hela tiden... Ovi Store, N-Gage plattformen & Ovi mjukvara för dator har alltid varit sk*t (av min erfarenhet). Några konkreta tips eller instruktioner har jag inte. Inte ngt mer än "klabbet" - starta om, installera om...
Postad 09 October 2010 - 19:52
Das Zie
-
Das Zie
-
Användare
-
-
159 inlägg
Japp så illa är det. Ovi suite klagar på att telefonen inte är ansluten, trots att den är det. Man kan alltså inte synka något alls. Vill man sedan då använda telefonen som modem, som jag brukar, istället för att ha ett mobilt bredband, så kan den inte ansluta till telefonen för den hittar den inte...utan säger att den inte är ansluten, även om den är det. Det konstigaste är ändå att du kommer åt telefonminnet via utforskaren och kan på så sätt lägga över filer. Men Ovi suite fungera då inte. Annars verkar telefonen helt ok, dock något slö när det gäller rotationen av bilden.
Att använd mobilen som modem är ett måste för mig. Står ju i produktbeskrivningen att man kan använda den som modem. Synd att Klas Ström gjort patron ur och inte svara på våra frågor här längre.
Postad 09 October 2010 - 19:53
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Finns det någon som INTE har haft problem med Ovi så skulle jag vilja höra det!
Också ganska säker på att om du har Windows 7 så kan du komma åt dessa funktioner utan att använda Ovi.
Postad 09 October 2010 - 20:01
Larentius
-
Larentius
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
För er som vill lägga över film "The Nokia N8 supports playback of files encoded with the H.264 codec, which is best suited to high definition video. If you’re transferring a video from a computer to the N8, make sure it’s saved using this codec. Doing so is easy, thanks to free software such as Handbrake. Download it, open the file you want to transfer to the Nokia N8, and choose an MP4 file, with H.264 as the video codec". http://www.electricp...-hd-tv-playback/L
Postad 09 October 2010 - 20:04
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Jag kan inte säga om den som skrivit den där sidan vet vad han/hon pratar om eller bara har hittat ett tips någonstans.
Att bara omkoda filmen i H264 RÄCKER INTE. Troligtvis måste du välja rätt inställningar vid komprimeringen eftersom jag har klipp i H264 som vägrar spela upp på telefonen.
Postad 09 October 2010 - 20:08
algorithm
-
algorithm
-
Användare
-
-
159 inlägg
... Synd att Klas Ström gjort patron ur och inte svara på våra frågor här längre.
Brukade Klas Ström vara medlem i detta forum ?
Postad 09 October 2010 - 20:27
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Yepp han var med i Nokia N900 tråden och svarade på en del frågor
Postad 09 October 2010 - 20:30
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Det tycks inte vara möjligt att ha flera av samma widgets på hemskärmen? Dåligt, tycker jag. Vore idealt att ha väder för flera olika platser.
Postad 09 October 2010 - 20:36
Unregistered1428
-
Unregistered1428
-
Användare
-
-
107 inlägg
Min N8 är inställd på att både ringa och vibrera vid inkommande samtal, men den ringer endast.
Någon som lider av samma problem eller har en lösning ?
Postad 09 October 2010 - 20:40
Das Zie
-
Das Zie
-
Användare
-
-
159 inlägg
Brukade Klas Ström vara medlem i detta forum ?
Han var med i denna tråd under marknadsföringsfasen. Känns som om det är nu folk vill fråga om saker på riktigt.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|