Call of Duty: Black Ops II (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(8)
|
1 292:- |
Postad 16 November 2012 - 12:16
Postad 16 November 2012 - 12:46
De måste göra nåt åt det. Är ju i princip ospelbart när detta sker.
Sen får de gärna ta och fixa spawnsystemet.
Postad 16 November 2012 - 12:50
Postad 16 November 2012 - 12:55
Jag håller med. Kul för att det är ett nytt spel. Tråkigt för att det är dåligt (lagg, frysningar mm)Jag är kluven till spelet. Det är mycket som är negativt men det är endå roligt att spela.
Postad 16 November 2012 - 12:58
Men det är roligt att spela med MHB:are igen
Postad 16 November 2012 - 13:07
Postad 16 November 2012 - 13:14
Postad 16 November 2012 - 13:23
100 Score Points per bomb plant. 100 Score Points per kill.
250xp per kill.
från någon wiki.
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 16 November 2012 - 13:23.
Postad 16 November 2012 - 13:42
Postad 16 November 2012 - 13:45
Jag är kluven till spelet. Det är mycket som är negativt men det är endå roligt att spela.
bra sammanfattning. håller helt med dig
Postad 16 November 2012 - 15:02
http://www.youtube.c...feature=g-all-u
ps: stäng av ljudet. jag vet att ni inte gillar denna arga pojke hehe
Postad 16 November 2012 - 15:16
Det där var lite av min känsla när jag testade för första gången igår.ojojoj kolla detta klipp från 3:40 ...vad händer liksom? ingenting stämmer överrens med hur han såg det mot vad som visades i killcamen
Man blev skjuten innan de kommit runt hörnen.
Men det blir bättre!
Postad 16 November 2012 - 15:37
Jodå, när de flesta tröttnat efter allt strul så är det vi, Eliten kvar!Eller?!
Postad 16 November 2012 - 15:57
Postad 16 November 2012 - 16:07
Klart du ska!Det brukar alltid vara lite barnsjukdomar och lagg när ett COD släpps, men detta spel tar priset!! Ångrar djupt att jag köpte det, för nu är jag tvungen att spela detta skitspel tills MW4 kommer
hehe
Postad 16 November 2012 - 16:09
ojojoj kolla detta klipp från 3:40 ...vad händer liksom? ingenting stämmer överrens med hur han såg det mot vad som visades i killcamen
Hahaha!
Nja, jag vet inte jag...han är ju inte speciellt duktig. En sak jag lärt mig genom åren är att det sällan går bättre när man blir förbannad.
Postad 16 November 2012 - 16:24
Hahaha!
Nja, jag vet inte jag...han är ju inte speciellt duktig. En sak jag lärt mig genom åren är att det sällan går bättre när man blir förbannad.
hehe jo jag vet han är dålig men kollade du därifrån jag skrev? han skjuter ju uppenbarligen fienden, kanske han sköt lite åt vänster och missade men i killcamen såg det ut som att han gick åt höger och sköt inte alls honom. jag fattar att det laggar men borde han inte vara riktad mot sin motståndare även i killcamen?
aja... inatt ses vi online igen dudes
Postad 16 November 2012 - 17:54
Postad 16 November 2012 - 18:13
Om? Frågan är när, troligen e det fullt med folk redan. En annan stackare brukar få vänta till tio +/- en timma innan man får panga loss. Dubbel XP i helgen för de som har låst upp Nuketown. Ska bli najs!Då har man äntligen skaffat spelet. Hakar gärna på om det blir lite lir ikväll.
Postad 16 November 2012 - 18:15
hehe jo jag vet han är dålig men kollade du därifrån jag skrev? han skjuter ju uppenbarligen fienden, kanske han sköt lite åt vänster och missade men i killcamen såg det ut som att han gick åt höger och sköt inte alls honom. jag fattar att det laggar men borde han inte vara riktad mot sin motståndare även i killcamen?
aja... inatt ses vi online igen dudes
Motståndaren blir ju i vilket fall väldigt skadad.
Postad 16 November 2012 - 18:46
Postad 16 November 2012 - 18:55
Jäklar vad vilsen jag känner mig, men man kanske hittar om några timmar på banorna
välkommen till min värld, jag hittar typ inte på mw2 banorna än
så dåligt är mitt lokalsinne.
Postad 16 November 2012 - 19:18
Sd går fortfarande ok.
... men är det bara jag som efter ett par dagar känner att det kommer bli en lååång väntan på modern warfare 4?
Postad 16 November 2012 - 20:13
Postad 16 November 2012 - 20:30
Allt negativt tar vi i BF3 tråden hädanefter......Fy fan för objectivespelande i det här spelet. utan mat i magen så var jag då fan inte på mitt bästa humör idag. allt jag sagt stämmer dock in bra, det går ej att spela objective i spelet. tacka vet jag vanlig tdm. suspekt nog så tyckte jag inte att det gick att spela alls i andra spel, men i det här är det super!
Sd går fortfarande ok.
... men är det bara jag som efter ett par dagar känner att det kommer bli en lååång väntan på modern warfare 4?
Postad 16 November 2012 - 20:34
Vilket objectivespelande syftar du på då?Fy fan för objectivespelande i det här spelet.
Det handlar mest om scorestreak-spammande, granats-pammande och run&gun som det alltid gjort och är värre än nånsin på de 2 dar jag nu spelat det på.
Postad 16 November 2012 - 20:49
Äh, inte ens 3D piechartsSpreadsheet med vapenstats för er statistiknördar
http://img72.imagesh...aponstatist.png
Postad 16 November 2012 - 21:52
Fy fan för objectivespelande i det här spelet. utan mat i magen så var jag då fan inte på mitt bästa humör idag. allt jag sagt stämmer dock in bra, det går ej att spela objective i spelet. tacka vet jag vanlig tdm. suspekt nog så tyckte jag inte att det gick att spela alls i andra spel, men i det här är det super!
Sd går fortfarande ok.
Sluta o gnäll så förbannat....
Spreadsheet med vapenstats för er statistiknördar
http://img72.imagesh...aponstatist.png
Läste de, memorerade de så from nu kommer man äga....
Postad 16 November 2012 - 22:05
In a press release earlier this morning, Activision announced that "Call of Duty: Black Ops 2" has sold over $500 million within it's first 24 hours of release. Five hundred million dollars in 24 hours. Not only does that set records across the board, it smashes their own record set by Modern Warfare 3 at $400 million last year.
“With first day sales of over half a billion dollars worldwide, we believe Call of Duty is the biggest entertainment launch of the year for the fourth year in a row,” said Bobby Kotick, CEO, Activision Blizzard, Inc. “Life-to-date sales for the Call of Duty franchise have exceeded worldwide theatrical box office receipts for “Harry Potter” and “Star Wars,” the two most successful movie franchises of all time. Given the challenged macro-economic environment, we remain cautious about the balance of 2012 and 2013.”
Postad 16 November 2012 - 22:09
det har gått fint för många av oss hela dagen
Men "just nu" betyder väl inte "hela dagen"?
Postad 16 November 2012 - 23:17
Postad 17 November 2012 - 00:42
Fördel med spelet: få host migrations
Postad 17 November 2012 - 02:02
Postad 17 November 2012 - 02:08
Märkte även att en uav o sedan cuav ger mycket poäng och man kan få betydligt högre streaks utan att kämpa så mycket. Gäller bara att få dom 2 första...
Postad 17 November 2012 - 11:02
Postad 17 November 2012 - 12:01
vi vann inte jättemånga matcher alltså
Postad 17 November 2012 - 12:31
tack för allt spel igår alla inblandade,, spelade med både gamla rävar och lite nytt som jag inte spelat med.. jag hade kul även om vi spelade som ett gäng krattor hela högen och satt och svor och var griniga på allt.
vi vann inte jättemånga matcher alltså
Tack själv. Ja vi kanske inte va jätte duktiga på groundwar igår.
Jag kör uav och cuav och toppar sen med sentry. det är riktigt effektivt när vi spelar domination och jag väljer att demonstrationskampa
Jag kör uav sen cuav och toppar med en stealth chopper, tror till o med man kan få en warthog utan större problem.
Postad 17 November 2012 - 13:56
Postad 17 November 2012 - 14:13
Ok detta hände en match.. gången efter var det samma små lagg och man fick tömma ett mag per kill...
Redigerat av frass3, 17 November 2012 - 14:52.
Postad 17 November 2012 - 14:50
Men kommer in halvsent som vanligt... Med lite tur hinner jag kanske gå prestige någon gång inatt... Om jag inte spelar skit som dom/demo för det brukar inte funka för mig... Borde testaköra lite mer Hard point, verkar va bra XP där.
EDIT: Sa ju det Frasse!
Redigerat av Johnsson1975, 17 November 2012 - 14:51.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
58 filmer
13 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?