Suros Regime (Köpt)
Bad juju (Bounty)
Thorn (Bounty)
Ice Breaker (Raid)
Plan C (Engram)
Gjallarhorn (pvp engram)
Tycker det är alldeles för lätt att få exotic gear. Det ska vara det mest sällsynta som finns och "alla" springer runt med det..
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 04 October 2014 - 14:14
Jag har...
Suros Regime (Köpt) Bad juju (Bounty) Thorn (Bounty) Ice Breaker (Raid) Plan C (Engram) Gjallarhorn (pvp engram) Tycker det är alldeles för lätt att få exotic gear. Det ska vara det mest sällsynta som finns och "alla" springer runt med det.. Postad 04 October 2014 - 14:17
Och jag har bara ett exotic .... Har väl haft otur som vanligt med detta spel
Postad 04 October 2014 - 14:18
Snart har du två. Postad 04 October 2014 - 14:57
Dragon vad har du lagt ner för tid på spelet då?
Själv har jag spelat i 5 dagar 10 timmar och 37 minuter Men gör alla bountys varje dag nästan och farmat en del också Min crytarc snubbe är nästan lvl25 Redigerat av Fiddey, 04 October 2014 - 14:58. Postad 04 October 2014 - 16:03
Bra sida att kolla in om man vill veta när public events inträffar. Här finns t.o.m. nedräkning för respektive event.
http://destinypublicevents.com/ Nått är skumt med länken men ni hittar ändå Redigerat av Unregisteredee312c77, 04 October 2014 - 16:08. Postad 04 October 2014 - 16:52
Har 55+ timmar. En exotic, Suros Regime, som jag köpte förra veckan. Annars bara två legendary special weapons. Ingen exotic rustning förutom till Hunter som jag inte kör ännu...
Postad 04 October 2014 - 16:58
5 dagar, 7 timmar och 14 min Har bara gjort ett exotic bounty dock, Redigerat av DragonPuffer, 04 October 2014 - 17:04. Postad 04 October 2014 - 18:02
Det är precis vad det är. Vissa får prylar konstant medans andra aldrig får något. Sen patchen har det dock varit väldigt skralt med prylar. Blått skit får man, men inget lila eller bättre. Postad 04 October 2014 - 18:08
Jag har fått både lila och gult efter patchen. Så visst får man om man har lite tur.
Jag har även märkt att det hjälper mig att samla alla engram tills jag har runt 20st och sedan encrypta dom, då får jag nästan alltid bra saker. Just nu har jag 38 engram i mitt vault och 3st på mig. Postad 04 October 2014 - 18:33
Snabb fråga bara som kanske inte riktigt hör hemma i Destiny. Men när jag loggade in idag så kunde jag inte köra strikes.. "requirement not met" står det. Misstänker att min gratis månad av psn plus har gått ut.. Så hoppade in på mitt svenska konto och köpte nytt, spelar för tillfället på ett australienskt konto.
Men jag trodde att plus gällde alla konton på samma Ps4? Eller är det något annat jag kan ha missat? Har ju fungerat förut och jag har endast haft plus på det svenska kontot. Postad 04 October 2014 - 18:42
Jag är nästan level 27 och har aldrig hittat ett lila engram liggandes. Har dock haft tur att få legendary grejer när jag levlar hos Cryptarchen och i blåa engrams.
Postad 04 October 2014 - 19:27
Ja plus fungerar på alla kontona som du har, både om du har ps4 och ps3 så fungerar det på bägge och olika konton. Postad 04 October 2014 - 20:04
Sanna hände mig fast jag har Plus. Startade om spelet och så var allt som vanligt. Postad 04 October 2014 - 20:07
Nu efter ett antal omstarter så fungerar det här också.. 1.5h åt **** när man har fru fritt och allt! Postad 05 October 2014 - 12:02
Körde klart min exotic bounty för Bad Juju igår. Vilket oerhört drygt vapen, tar upp halva skärmen, blinkar grönt och är bara störande. Hur tänkte man där? Man ser ju knappt nånting!
Postad 05 October 2014 - 13:00
Man är inte ensam med den åsikten mao Har hört att även Thorn lider av samma sak,stor som ett as. Är alla exotitc bounty vapen såhär eller? Postad 05 October 2014 - 14:48
Red Death är ju iofs ett av de bättre pvp vapnen i spelet om man lirar det.
Postad 05 October 2014 - 14:51
Jasså jag har red death och tycker inte mig gilla det i pvp, vad gör det bra i pvp? Postad 05 October 2014 - 14:57 Haha tänkte exakt samma sak när jag fick den Postad 05 October 2014 - 15:13
Du får liv om du dödar någon. Sen skjuter den hårt om man siktar rätt.
Postad 05 October 2014 - 15:51
Nä, det är nog ingen som vet riktigt hur dom tänkte med Bad juju... Ser inte ett skit när man springer runt med det. haha. Tycker dock att skotten satt ganska bra. Men den är inte speciellt bra och den kommer buffas. Som flera exotic vapen kommer bli. Thorn är inte heller speciellt awesome. Den är väl inte dålig, men borde vara bättre. Har ju inte uppgraderat den så mycket, så får se var den slutar.
Postad 05 October 2014 - 19:56
någon som spelar? bara adda JimlerSWE kör gärna weekly heroic eller nått annat... vault of glass om ni har en plats över men kanske 25 är för lågt för den?
Postad 05 October 2014 - 23:32
Match makingen verkar funka iaf. Jag fick ca 0.5 i k/d när jag spelade med fullt MHB lag, sen spelade jag ensam och fick 3.0 en match, resten runt 1.0 men alltid i top 3 på listan...
Postad 06 October 2014 - 11:06
Kändes för mig att det här spelet inte ens höll en månad. Är rätt less på att göra samma sak hela tiden. Måste plocka blommor för att få köra raiden, men i övrigt så sög det rätt hårt. Bungie och jag har verkligen överhypat det. Tokrepedativt.
EDIT: Fixade till en sak som du missade. Redigerat av BrittBastard, 06 October 2014 - 11:41. Postad 06 October 2014 - 12:03
Vet inte om denna har länkats förut, men den är riktigt rolig! Dock behöver du en halvtimme över av ditt liv
http://www.youtube.c...h?v=gzopWRXK_r4 Postad 06 October 2014 - 12:07
Fick min första Exotic bounty, det var ju inte bara att få mitt vapen direkt...spring dit, gör det, gå dit, döda den, dismantla dom...
Kollar på spel jag kan spela mellan varven, är som sagt rätt mycket samma samma när man spelar. Postad 06 October 2014 - 12:12
Fick upp min gubbe till lvl 20 i helgen och börjar förstå lite mer hur bounty funkar. Dock känns det ändå som evig upprepning av allt. Kommer nog att lira det lite till och se om det utvecklas för mig något mera annars lägger jag nog det på hyllan.
Postad 06 October 2014 - 12:38
Överförmynderi britt!
Men jag skriver det för säkerhetsskull, jag tyckte det var kul så att det inte tas upp en riktig diskussion om att någon tummat på sina befogenheter lite för mycket Spelar ingen roll om du tycker det är kul, vi gör som vi vill ändå =D /Z Redigerat av Zoiler, 06 October 2014 - 12:59. Postad 06 October 2014 - 13:10
Känns som många klagar på att det är tråkigt å göra samma sak hela tiden... Visst det är lite upprepande och man måste samla blommor/helium osv för att kunna uppgradera.. Hade det varit roligare om man bara kunde uppgradera utan att lägga tid på att samla saker å göra bountys för xp.
Ni som klagar så mycket har ni kört weekleyn på lvl 28, nightfall? Raiden? De 3 sakerna gör 70% av spelet efter man nått lvl 20. Speciellt raiden som är riktigt rolig. Startade en ny gubbe i fredags eftermiddag och på lördag förmiddag nådde jag lvl 20. Då hade jag gjort ett uppdrag på jorden. Alla bountys jag fick tag på och lite pvp. Så spelar man taktiskt efter att enbart levla går det fort med. Postad 06 October 2014 - 13:19
När man sen är två fireteams som kör samma Strike på lvl 28 och tävlar om vem som kan klara det först ger ännu en ny dimension till liret
Postad 06 October 2014 - 13:31
Efter ca 100 timmar Destiny och man har glömt sätta på pixel orbiter på plasman så ingick en fin ammomätare och en bild på ett autorifle längst ner till vänster! Hoppas det går att tvätta bort....
Postad 06 October 2014 - 13:42
Det är ju för att det är tråkigt att göra samma sak hela tiden. Jag börjar känna att det är väldigt repetitivt spel jag har förvisso inte kört någon raid ännu och den är säkert kul! Har prövat några daily och weekly heroics. Men har alldeles för dåliga vapen för att det ska vara kul att köra dom just nu. Som ett exempel så har jag fått 1 legendary vapen(i PvP) och det var en vädelös hagelbössa som bara funkar om man står 1 meter från den man ska skjuta. Jag har hitta ett lila engram som vart en blå hjälm!! Så har jag fått köpa mina legendary armor och min exotic hjälm. Hade jag inte gjort det hade jag vart kvar på level 23-24. Och då har jag spelat i lite över 2 dagar totalt. och köra PvP suger för jag är helt kass i den då man blir totaltöverkörd hela tiden! Bara hoppas på lite nytt blod i DLC:et! Postad 06 October 2014 - 14:41 Haha Postad 06 October 2014 - 14:48
Den är från 2013 och den har väl gått 20 timmar sen jag upptäckte det varav 8-10 är tvätt och det har blivit lite bättre så jag hoppas verkligen att det försvinner! Postad 06 October 2014 - 15:56
Visst är det repetitivt. Men jag har kul när jag spelar iaf. Sen när man kommer in i pvp, så är det kul också. Jag och Dragon körde i helgen och många matcher dominerade även vi. fick en match med 5,5 i k/d matchen efter blev 4,8, så det va kul.
Det jag såg från dlc, va ju mest för låglevlade gubbar tyckte jag. Grundspelet räcker gott och väl till lvl 20+, så tycker dlc ska innehålla mestadels endgame och inte en lvl 10 strike... Postad 06 October 2014 - 17:38
Har gjort allt man kan minst en gång och andra saker många gånger, jag har lika kul när jag spelar det nu som nör jag började.
Håller på att samla allt material jag behöver för att lvl upp alla mina vapen och rustning. Har maxat flera av min vapen redan och även rustning, men min väg till perfekt warlock sunsinger rustning fortsätter Postad 06 October 2014 - 18:40 Du är inte ensam... Postad 06 October 2014 - 22:45
NOTE: The following update will be applied at approximately 7AM Pacific on Tuesday, October 7th. The maintenance window for this work will interrupt Destiny services for several hours. You will be unable to play the game during that time.
Summary Most of the changes included in this update will improve the technology that enables players to connect to Destiny. The player experience will remain unchanged, aside from the stability for some users who have encountered issues connecting to servers. Client fixes Added more data logging for matchmaking systems Improved connectivity failure handling to reduce beaver (Kick To Orbit events) KTOs Improved logging of player disconnections Internal tools fixes to speed up our release process Fixes to the roster system to allow us to tune the frequency of roster updates on Xbox One Fixed a bug that allowed users to quick scope on some weapons Server Fixes Security fixes Server performance improvements Fixes to reduce the frequency of some KTOs Better logging to help diagnose connectivity problems Fixes to some Centipede errors that were exclusive to specific player characters Postad 07 October 2014 - 07:27
Tror man kommer få storstryk i pvp i en vecka nu nör iron banner kommer ikväll.
Iron Banner Reputation RANK 1 Unlocks Iron Banner Emblem and Shaders Emblem and Shader each provide stacking 10% boosts to Iron Banner reputation gains RANK 2 Unlocks Iron Banner Class Items Class Item provides stacking 10% boost to Iron Banner reputation gains RANK 3 Unlocks Iron Banner Armor Items Unlocks additional Iron Banner Emblems and Shaders Postad 07 October 2014 - 08:11
Fick min första lila drop igår på en strike. Givetvis va det en rocketlauncher.. =/
Postad 07 October 2014 - 11:11 Nja, var inte direkt svårare än det brukar vara Postad 07 October 2014 - 12:05
Jag lyckades placera mig på första plats i nästan alla matcher jag spelat idag med min lvl 26:a med rare auto-rifle och relativt nytt gear utan uppgraderingar. Mötte många level 29:e. Verkar inte vara så stor skillnad från vanliga då matchmakingen verkar fungera som den ska.
Postad 07 October 2014 - 12:17
Nä jag märkte det Sedan har man ju grymma prylar också iofs. Postad 07 October 2014 - 12:27
Hoppade in en sväng och körde Iron Banner, kändes precis likadant som vanligt. Alla är über , jag suger. Får väl acceptera att jag är gammal och inte längre har den reaktionsförmågan som krävs
Redigerat av DragonPuffer, 07 October 2014 - 12:27. Postad 07 October 2014 - 12:35
Fick precis min andra ice breaker i reward
Första gången jag dismantlar en exotic kommer det att bli. Postad 07 October 2014 - 12:47 Vad får man när man dismantlar exotics? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |