Jag chansade inte och satte den på en timme innan och en timme extra på slutet.Inspelningen av F1 på Viasat via EPG i boxen fungerade INTE! Inspelningen hade startat 1 timme tidigare och alltså saknades slutet på programmet. Fel på grund av sommartid eller EPG info??? Den här typen av fel får inte hända om och om igen. Har ni ingen kvalitets kontroll över huvudtaget? Nu går F1 tävlingen i repris senare idag men ändå...
* Officiell Tråd - Telia Digital-TV *
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
Postad 28 mars 2010 - 11:16
Postad 28 mars 2010 - 15:51
EDIT: F-N, H-E &*!¤#&"&%%!/ Telia!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Efter 1 tim 15 min i kö o plats 2 så klickar det till o börjar tuta upptaget.
Redigerat av tomano58, 28 mars 2010 - 16:24.
Postad 28 mars 2010 - 16:17
Nytt samtal med kundtjänst idag resulterade i att vi tror att det är modem-relaterat och att det "nya" var felaktigt också. Nytt modem kommer om några dagar. Funkar det inte då får jag nog sällskap av en tekniker......Kan tillägga att det verkar vara ett annat symptom när det nya modemet inkopplades. Då funkar det bra 15 sekunder sedan tvärnitar allt. Går inte att få igång TV alls. Får ingen kontakt efter en stunds tittande på prickarna och boxen börjar om från början. "Could not download......."
Det kanske inte är ett nytt modem utan ett felaktigt som varit på service och inte hittats något fel på...
Nu har jag testat så mycket olika saker och sladdar och tillvägagångssätt så jag inte kan hålla ordning på allt.
Får väl tillbringa helgen med att börja om från början och föra protokoll.
2 veckor utan korrekt funkande TV och Internet.
SUCK.
Postad 28 mars 2010 - 16:36
Postad 28 mars 2010 - 16:57
O efter ytterligare 30 minuter i kö och plats 1 så kom boxen precis upp. Så 1:45 i telefonko till ingen nytta....Har Telia problem idag? Har nu suttit i tfnkö i 45 minuter och har "plats 25"...... Skulle byta box men inte loggade kontot ut sig fast man tömde den gamla på koder. Antagligen hinner den loggas av innan jag får prata med någon. Skulle testa chatten också, ca 50 min väntetid! Verkar aningen underbemannat idag... Riktigt dåligt Telia!
EDIT: F-N, H-E &*!¤#&"&%%!/ Telia!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Efter 1 tim 15 min i kö o plats 2 så klickar det till o börjar tuta upptaget.
Postad 28 mars 2010 - 17:48
Men ett litet annat problem. Jag försökte ändra från scart till komponent men gick bet. Jag kunde välja
raden där det står HDMI KOMPONENT SCART med inställningarna OFF OFF RGB. Raden blev gulmarkerad
men hur jag än gjorde kunde jag inte ändra något. Använde knappen OK samt piltangenten. Är det något
knep med detta eller är det bara frågan om ett fall av BDU?
Redigerat av Krutrök, 28 mars 2010 - 17:49.
Postad 28 mars 2010 - 18:30
1963-boxen är komponent bortkodat av anledning som finnns beskrivit tidigare i denna tråd.Jag bytte box i går. Tog först bort koderna och kopplade sedan in den nya boxen, 1910. Den kom igång utan problem och accepterade när jag slog in koden igen.
Men ett litet annat problem. Jag försökte ändra från scart till komponent men gick bet. Jag kunde välja
raden där det står HDMI KOMPONENT SCART med inställningarna OFF OFF RGB. Raden blev gulmarkerad
men hur jag än gjorde kunde jag inte ändra något. Använde knappen OK samt piltangenten. Är det något

Postad 28 mars 2010 - 18:44
Hade heller inga problem med 1903 -> 1963, funkade direkt, men 1963 -> 1963 tog två timmar innan den gamla loggades ut.Jag bytte box i går. Tog först bort koderna och kopplade sedan in den nya boxen, 1910. Den kom igång utan problem och accepterade när jag slog in koden igen.
Postad 28 mars 2010 - 20:02
Precis samma här fast bara köade 1timme och 20min sen blev det tyst i luren och tvn gick igång.....O efter ytterligare 30 minuter i kö och plats 1 så kom boxen precis upp. Så 1:45 i telefonko till ingen nytta....
Postad 29 mars 2010 - 05:09

Postad 29 mars 2010 - 06:55
1963-boxen är komponent bortkodat av anledning som finnns beskrivit tidigare i denna tråd.
Men jag har ju en 1910-box! Och dessutom bör det ju åtminstone gå att aktivera HDMI. Så återigen, är
det någon annan som upplevt problem med att skifta port och i så fall hur kommer man runt det?
Postad 29 mars 2010 - 07:40
Det här blir en ren gissning, men möjligen nära sanningen. I datorvärlden brukar tider anges i UTC, som inte berörs av sommartid. När telia får in sin EPG info så står egentligen starttiden som UTC 21:00, vilket boxen översätter till 22:00 då den vet att den ska lista tider som UTC+1. När vi sedan inför sommartid så växlar vi till UTC+2, vilket inte är några problem då starttiden också justeras.
Däremot så dyker då frågan upp om starttiden för återkommande program. Nu står din återkommande inspelning på att starta vid UTC 21:00, men programmet har flyttats till UTC 20:00 pga sommartiden. Det är detta som orsakar problemet med återkommande inspelningar medans nya inspelningar blir korrekta.
Hoppas det vart någorlunda begripligt (och korrekt).
Hmm, nu har jag funderat lite.
Idag ringde mitt mobilalarm på exakt samma tid som vanligt, har återkommande alarm. Kl 06.30 pep telefonjäveln. Inte 05.30 inte 07.30 utan precis den tid som var bestämd. Det ända jag gjort var att jag ställt om telefonen till sommartid, alltså inte ställt om klockan utan markerat att det är sommartid.
Varför kan inte Telia ringa SonyEricsson å fråga hur de gör så det blir rätt?
Postad 29 mars 2010 - 12:16
Jag har en 1963 box där jag idag kör HDMI ut från boxen in i ett LG HB954PB hembiosystemet, därifrån HDMI till Samsung LCD tv.
Jag kör "HDMI ljud" och vad jag kan se och höra får jag 5.1 ljud på SVT HD när dom sänder med 5.1.
Tidigare har jag inte haft någon HDMI och optical möjlighet, men nu vid nytt system började jag att köra med bara HDMI då det funkar...
Min fråga är därför följande:
Förlorar jag någon ljudkvalitet som jag kör nu?
Blir det bättre om jag skaffar en Optisk kabel och kör ljud i den från boxen in i LG systemet, och HDMI för endast bild direkt till TV?
Tacksam för synpunkter och svar.
Mvh
Patrik
Postad 29 mars 2010 - 12:21
Annars nej, du får inte bättre med Optisk ljud å HDMi till TVn.
Redigerat av Unregistered8c00bd99, 29 mars 2010 - 12:21.
Postad 29 mars 2010 - 13:29
Det ända som skulle kunna ske är om LG-systemet gör något med signalen innan den skickar bilden till TVn. Vilket den antagligen inte gör.
Annars nej, du får inte bättre med Optisk ljud å HDMi till TVn.
Tack för svar!
Nej, jag är ganska säker på att signalen itne förändras genom LG systemet.
Med andra ord kör jag på med HDMI som jag gör!
Mvh
Patrik
Postad 29 mars 2010 - 15:57
Ja frågan är vad som hände egentligen?? Jag dubbelkollade tiderna igår efter att jag satt boxen på inspelning och då verkade allt ok. Så antingen var det programvaran i boxen, tidsformatet för inspelningen eller något fel med uppdateringen av EPG informationen i natt. Ska bli intressant att se övriga planerade inspelningar idag plus andras erfarenheter.
Mycket märkligt det här med sommartid och planerade inspelningar. Inspelningen av F1 på Viasat i söndags via EPG i boxen fungerade inte! Inspelningen hade startat 1 timme tidigare och alltså saknades slutet på programmet. Däremot så fungerade inspelningen av Johan Falk på TV4 också programmerad i fredags!? Så det måste ha varit något fel med uppdateringar av EPG informationen på lördag natt som har ställt till det på Viasat Motor.
Postad 29 mars 2010 - 18:02
På min Cartoon Network har jag bara engelska? Har Telia inte valt den svenska versionen av CN??
Postad 29 mars 2010 - 18:24
Har man bara tv från telia så fungerar ju inte mina sidor som den ska fliken min tv finns inte. Telia låtsades först som att dom inte visste det. Men efter några samtal fick jag prata med en tjej på support som sa att dom hade problem med det. Men hon löste de hela med att ge mig gratis internet tills dom löser problemet.
Väldigt intressant, jag har felanmält detta för länge sedan men de har inte ens återkommit med besked att de inte kan lösa det... Dags att ringa igen, har varit i behov av den tjänsten ett par ggr nu när jag varit borta och kommit på att jag skulle vilja spela in nått...
/E
Postad 29 mars 2010 - 18:38
Kanske en mindre relevant fråga men..
På min Cartoon Network har jag bara engelska? Har Telia inte valt den svenska versionen av CN??
Har du rätt inställt i "Ljudspråk" under inställningar Ljud
Postad 29 mars 2010 - 21:31
Har du rätt inställt i "Ljudspråk" under inställningar Ljud
Har även nu när TCM sänder Engelsk undertext fast den är inställd på Svenska.
Primär språk stod på Engelska, så det kanske var det som fela??
Får kolla imorgon igen när de sänder. Lite synd att Telia inte låtit CN vara en egen kanal. Den sänder ju 24/H.
Postad 29 mars 2010 - 23:12

Har beställt Tv Large och visat sport paketet och har fiber lan i huset så skall köra tv utan att beställa bredband från Telia.
Men min fråga är hur lång tid tar de egentligen innan man får koder och kan börja logga in och använda tjänsten.
Borde ju inte ta mer än 7 arbetsdagar som gått nu utan ett ljud från Telia eller?
Har ju box och allt redan eftersom de ingick när huset fick fiber lanet installerat.
Postad 29 mars 2010 - 23:29
Mycket märkligt det här med sommartid och planerade inspelningar. Inspelningen av F1 på Viasat i söndags via EPG i boxen fungerade inte! Inspelningen hade startat 1 timme tidigare och alltså saknades slutet på programmet. Däremot så fungerade inspelningen av Johan Falk på TV4 också programmerad i fredags!? Så det måste ha varit något fel med uppdateringar av EPG informationen på lördag natt som har ställt till det på Viasat Motor.
Så min teori om att det berodde på trasig epg från viasat verkar ju stämma. Har inte lyckas få ett svar på om det var så dock. Det är lite svårt att testa för det tar ju ett år tills problemet kan uppkomma igen...

Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 29 mars 2010 - 23:34
Lite synd att Telia inte låtit CN vara en egen kanal. Den sänder ju 24/H.
Det beror på att Telia inte har tillgång till kanalen separat utan dem mixning som är. Telia distribuerar bara den strömmen som sänds och har bägge kanalerna.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 29 mars 2010 - 23:49
Idag ringde mitt mobilalarm på exakt samma tid som vanligt, har återkommande alarm. Kl 06.30 pep telefonjäveln. Inte 05.30 inte 07.30 utan precis den tid som var bestämd. Det ända jag gjort var att jag ställt om telefonen till sommartid, alltså inte ställt om klockan utan markerat att det är sommartid.
Menar du att det var fel på klockan på din box? Min hoppade från 01:59 till 03:00 precis när den skulle? Ställde du om boxen till sommartid på något sätt eller skedde det automatiskt? (Min SonyEricsson X1 telefon fixade inte det där med sommartid alls utan den klockan gick fel tills jag tvingade den att synka med nätet.)
För er som undrar så använder boxen UTC eftersom att det är samma programvara som används i Finnland och det är mening att all EPG ska vara kodad så det blir korrekt. Man kommer att ge sig på att rätta felet tills i höst när vi ställer om klockan igen, och det är ganska svårt att veta allt i förväg eftersom att det inte har hänt än att klockan har justerats för sommartid sen vi fick PVR boxen.
Klockan är inte mitt i natten, ni ser bara fel

Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 30 mars 2010 - 07:15
Jag har haft problem med bildstörningar under en längre tid på min 1963-box... Senaste veckan har det varit bild och ljudstörningar vid nästan exakt samma tidpunkt, runt 17.40-17.50.
Det även mycket bildstörningar/frysningar vid korta korta ögonblick under en tid av ca 1,5h av matchen mellan HV71-Timrå.
* Vad har du för modell av modemet?
Har ett Telia Smart abb, alltså en vit thomson låda TG787
* Är modemet uppgraderat till senaste versionen? (om nej, varför inte?)
Modet innehar följande data och versioner, sen vet jag inte om det är de senaste ?!:
Programvaruversion: 8.6.B.0
Programvariant: CO
Startversion: 1.0.1
* Uppstår samma problem via både SCART och HDMI?
Problemen har ej uppstått tidigare, provat båda med HDMI och Scart både då och nu.
* Har du gjort en Remove software och factory reset på boxen?
Ja det har jag gjort, flera gånger senaste 3 månaderna då jag haft problem.
Tycker förövrigt att bilden blivit sämre under de två senaste GUI uppdateringarna av boxen, lite mer pixlig och grynig liksom mot tidigare. Dock så har boxen blivit snabbare i kanalbyten osv.
-------------------------------
Detta händer fortfarande, under helgen har det uppstått till o från, hittat något med hjälp av uppgifterna vad det kan bero på?! har varit såhär efter de två senaste uppdateringarna, plus att jag tycker bilden försämrats. Det blir liksom skugg/pixelkonturer runt människor ibland etc.
Flera som ser bildstörningar, har bildstörningar, ser skuggor o problem?!
Postad 30 mars 2010 - 07:43
Menar du att det var fel på klockan på din box? Min hoppade från 01:59 till 03:00 precis när den skulle? Ställde du om boxen till sommartid på något sätt eller skedde det automatiskt? (Min SonyEricsson X1 telefon fixade inte det där med sommartid alls utan den klockan gick fel tills jag tvingade den att synka med nätet.)
Markus Johansson
Telia Kundservice
Nä, inget fel på boxen bara inspelningsfunktionen som jag i mitt inlägg jämförde med mitt telefonalarm som ju funkade utan problem. Men nu kanske det visar sig vara EPG från viasat?
Nåväl, detta måste ni ju kunna testa i någon utvecklingsmiljö?
Postad 30 mars 2010 - 09:07
Postad 30 mars 2010 - 09:22
Ja man kan förstå att HD-sändningar är fruktansvärt långt borta när man inte ens kan få till en fungerande EPG och inspelningar..
Inget fotbolls-VM i HD för Boxerkunder
HD-TV från fotbolls-VM kommer bara finnas via satellit och kabel och en del IPTV-bolag, säger Jan-Olof Gurinder, distributionschef på SVT.
Är Telia en av dessa IPTV-bolag?
Postad 30 mars 2010 - 09:23
Om beställningen gått igenom korrekt och jag inte har fel så skall du kunna se dina koder på "Mina sidor".Har en liten fråga om någon har ett svar vore de gött
Har beställt Tv Large och visat sport paketet och har fiber lan i huset så skall köra tv utan att beställa bredband från Telia.
Men min fråga är hur lång tid tar de egentligen innan man får koder och kan börja logga in och använda tjänsten.
Borde ju inte ta mer än 7 arbetsdagar som gått nu utan ett ljud från Telia eller?
Har ju box och allt redan eftersom de ingick när huset fick fiber lanet installerat.
/A
Postad 30 mars 2010 - 10:42
Inget fotbolls-VM i HD för Boxerkunder
HD-TV från fotbolls-VM kommer bara finnas via satellit och kabel och en del IPTV-bolag, säger Jan-Olof Gurinder, distributionschef på SVT.
Är Telia en av dessa IPTV-bolag?
Det verkar väl troligt eftersom Telia har SVT HD och den som uttalade sig är distributionschef på SVT, men det är min tolkning.
Problemet beror ju på att SVT HD inte sänds i marknätet alls.
/A
Redigerat av hallberg, 30 mars 2010 - 10:44.
Postad 30 mars 2010 - 11:50
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 30 mars 2010 - 15:28
Från och med 1 april kommer det att finnas ett paket för er som har kollektivavtal med Lagom som innebär att ni får Stora paketet för 99 kr/månad. Paketet innehåller de kanaler som normalt ingår i Stor förutom de kanaler som ingår i Lagom och kan endast beställas om man har kollektivavtal med Lagom.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Hur ska jag göra som har ett kollektivt Telia fiber och har köpt till kanal "Stor" ?
Varför måste jag titta på ABC-nytt på SVT 1 när jag bor i Skåne och har valt att se Syd-nytt när jag ser regionala nyheter!
Undrar Göran J
Postad 30 mars 2010 - 16:29
Hur ska jag göra som har ett kollektivt Telia fiber och har köpt till kanal "Stor" ?
Ringer 020 755 766 på torsdag?
Varför måste jag titta på ABC-nytt på SVT 1 när jag bor i Skåne och har valt att se Syd-nytt när jag ser regionala nyheter!
För att det är något fel? Vad säger supporten när du frågar?
(. Jag kan inte titta vad som är fel då jag inte har några uppgifter om ditt abonnemang för tillfället.)
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 30 mars 2010 - 17:47
Postad 30 mars 2010 - 20:00
Är det ett aprilskämt?
Nej, tiden som är kvar tills man får Viasat Hockey

Postad 30 mars 2010 - 22:07
Från och med 1 april kommer det att finnas ett paket för er som har kollektivavtal med Lagom som innebär att ni får Stora paketet för 99 kr/månad. Paketet innehåller de kanaler som normalt ingår i Stor förutom de kanaler som ingår i Lagom och kan endast beställas om man har kollektivavtal med Lagom.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Toppen, äntligen, detta skall vi informera om i vår BRF!
- 99 kr/månad är ju billigare jmf med kanalpaket Stor... men fortfarande lite dyrt ... 60 kr/mån vore rimligare (dvs skillnaden mellan kanalpaket Stor och Lagom) ...
Redigerat av kentrj, 30 mars 2010 - 22:18.
Postad 31 mars 2010 - 00:14
99 kr/månad är ju billigare jmf med kanalpaket Stor... men fortfarande lite dyrt ... 60 kr/mån vore rimligare (dvs skillnaden mellan kanalpaket Stor och Lagom) ...
Antar att skillnaden motsvarar beloppet det kostar att fakturera och så typ.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 31 mars 2010 - 07:02
Fråga:
1) "Just nu går det inte att beställa det här kanalpaketet" - Varför har Telia stängt möjligheten att teckna vissa kanalpaket? Tänkte byta till Lagom med Viasat Guld men det går tydligen inte nu. Samma meddelande kommer upp på ett antal andra kanalpaket som man promotar på Telias hemsida.
Önskemål:
2) Jag tycker att det borde vara självklart att man erbjuder kunder att binda upp sig på 12 eller 24 månader (och därmed få en lägre månadskostnad än för tillsvidareabonnemang) för alla kanalpaket men när jag loggar in på mina sidor så verkar endast kanalpaket man har klassat som kampanj på ha denna möjlighet.
Glad Påsk!
Gizz
Postad 31 mars 2010 - 07:27
Hej,
Fråga:
1) "Just nu går det inte att beställa det här kanalpaketet" - Varför har Telia stängt möjligheten att teckna vissa kanalpaket? Tänkte byta till Lagom med Viasat Guld men det går tydligen inte nu. Samma meddelande kommer upp på ett antal andra kanalpaket som man promotar på Telias hemsida.
Önskemål:
2) Jag tycker att det borde vara självklart att man erbjuder kunder att binda upp sig på 12 eller 24 månader (och därmed få en lägre månadskostnad än för tillsvidareabonnemang) för alla kanalpaket men när jag loggar in på mina sidor så verkar endast kanalpaket man har klassat som kampanj på ha denna möjlighet.
Glad Påsk!
Gizz
På fråga 1 måste jag komma med en mot fråga:
Du har ingen bindningstid som förhindrar din beställning??
2) Det fanns/finns ett erbjudande/kampanj med Viasat Guld och kanalpaket lagom. Teckna 24 månader betala för 18. Och det ger väl en lägre månadskostnad? Åtminstonde utslaget på antal månader.
Sen kan/bör man väl inte ha erbjudande/kampanjer (känns hugget som stucket vad man kallar det) hela tiden, blir svårt för säljarna att motivera för kunden varför de ska binda upp sig just vid det tillfället då.
Nu har Telia dessutom återgått till kampanjen "Inspelningsbar box för 100:- / mån i 18 mån"
Redigerat av Fromberg, 31 mars 2010 - 07:28.
Postad 31 mars 2010 - 08:11
På fråga 1 måste jag komma med en mot fråga:
Du har ingen bindningstid som förhindrar din beställning??
2) Det fanns/finns ett erbjudande/kampanj med Viasat Guld och kanalpaket lagom. Teckna 24 månader betala för 18. Och det ger väl en lägre månadskostnad? Åtminstonde utslaget på antal månader.
Sen kan/bör man väl inte ha erbjudande/kampanjer (känns hugget som stucket vad man kallar det) hela tiden, blir svårt för säljarna att motivera för kunden varför de ska binda upp sig just vid det tillfället då.
Nu har Telia dessutom återgått till kampanjen "Inspelningsbar box för 100:- / mån i 18 mån"
1) Nej, bindningstiden för mitt nuvarande abonnemang gick ut för någon månad sedan. Texten om att det inte går att teckna vissa kanalpaket ligger dessutom direkt på hemsidan så det verkar gälla oavsett.
2) Hittar inget erbjudande om teckna 24 betala för 18. Hade du funnits så hade jag slagit till direkt!
Postad 31 mars 2010 - 08:30
1) Nej, bindningstiden för mitt nuvarande abonnemang gick ut för någon månad sedan. Texten om att det inte går att teckna vissa kanalpaket ligger dessutom direkt på hemsidan så det verkar gälla oavsett.
2) Hittar inget erbjudande om teckna 24 betala för 18. Hade du funnits så hade jag slagit till direkt!
1) Tänkte bara kolla, kan vara lätt att missa....
2) Vi fick iofs det erbjudandet av en uppringande säljare...kanske inte gäller vid beställning på webben?? Konstigt i så fall. OM det inte är så att Telia kör en drive tillsammans med Viasat och på så sätt suventionerar priserna. Då kan man ju tänka sig att ett externa säljare utför det arbetet.
Postad 31 mars 2010 - 08:57
Står fortfarande 50:-per månad på hemsidan, http://www.telia.se/...=teliase_top_tvNu har Telia dessutom återgått till kampanjen "Inspelningsbar box för 100:- / mån i 18 mån"
Postad 31 mars 2010 - 10:14
Antar att skillnaden motsvarar beloppet det kostar att fakturera och så typ.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Tillkommer krypteringsavgift och gäller det alla boxar man har i det kollektiva avtalet (exvis 3 boxar per lägenhet)?
Postad 31 mars 2010 - 10:28

Någon som råkat ut för liknande och är det idé att ens ringa supporten?
Postad 31 mars 2010 - 10:45
"Just nu går det inte att beställa det här kanalpaketet" - Varför har Telia stängt möjligheten att teckna vissa kanalpaket? Tänkte byta till Lagom med Viasat Guld men det går tydligen inte nu. Samma meddelande kommer upp på ett antal andra kanalpaket som man promotar på Telias hemsida.
Det beror antagligen på att man ändrat så det kommer att gå från och med den 1 april eftersom att det är förändringar i pris från det datumet. Kuntjänst via telefon kan fortfarande göra ändringar via ett annat system så vill man ha något ändrat får man ringa dem.
Markus Johansson
Telia kundservice
Postad 31 mars 2010 - 12:07
Fick min 1963 box i dagarna. Jag tycker den låter mycket. Någon som har samma erfarenhet? Visst, det är hårddisk i, så hårddiskljudet kan man acceptera. Men min box brummar vilket ger en skön resonans i tvbänken

Hur är det för er andra? Brummar era, eller är det bara tickandet från HDn som hörs?
Har en apple-tv som också har HD, man hör möjligen tickandet från disken då och då.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar