Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gears Of War

1284 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Gears Of War (313 medlem(mar) har röstat)

Gears Of War

  1. 1 (11 röster [3.57%])

    Procent av omröstning: 3.57%

  2. 2 (3 röster [0.97%])

    Procent av omröstning: 0.97%

  3. 3 (17 röster [5.52%])

    Procent av omröstning: 5.52%

  4. 4 (79 röster [25.65%])

    Procent av omröstning: 25.65%

  5. 5 (198 röster [64.29%])

    Procent av omröstning: 64.29%

Rösta Gäster kan inte rösta
Gears of War (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 9,07 (58) 99:-
Gears of War - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8,9 (9) Inga priser

#1151

Postad 17 november 2007 - 13:48

lifter
  • lifter
  • Veteran

  • 1 542 inlägg
  • 0
Grattis på ettårsdagen Gears of War!














(vad det gäller den svenska releasen, den enda som räknas)

#1152

Postad 29 november 2007 - 17:29

Unregisterede2b4eaab
  • Unregisterede2b4eaab
  • Lärjunge

  • 372 inlägg
  • 0
Ja grattis i efterskott, du gjorde så jag sov som en kratta sista 2 veckorna innan rellen, sista natten låg jag och stirrade i taket, men så kom du där och visade var skåpet skulle stå, du levde upp till hypen 100ggr om och jag har fortafarande idag ett år senare precis lika kul online som jag hade för ett år sedan!

Ny hoppas jag bara på att de nya banorna till pc ska komma som dlc till boxen, kom igen nu Cliffy!

Gick drygt ett år mellan mina Colletors Editionköp, först Gow och nu senast Mass Effect, både spelen är de bästa so far till 360.

Grattis Gow, du är ren kärlek :)

Redigerat av Unregisterede2b4eaab, 29 november 2007 - 17:30.


#1153

Postad 06 december 2007 - 07:48

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Jag blir tokig. Skaffade Xbox 360 och GOW i helgen. Har spelat split screen co-op med flickvännen i säkert 7-8h totalt. Borde vara över halvvägs. Skitkul!! Men jag har inte haft konsoll sen PlayStation 1 och är därför inte så van med handkontroll-styrning. Tyckte hur som att det började gå rätt bra så jag tänkte testa lite online. Men jäklars vad stryk jag fick! Kunde gå hela matcher utan att jag får en enda kill - med lite tur lyckas jag åtminstone downa nån. Satt 2-3 timmar i sträck och blev totalt sönderskjuten, men det var roligt ändå!

Jag tycker jag lyckas träffa hyfsat på lite avstånd men när det kommer till närstrider och shotgun-fighter går det inge vidare. Jag tycker ändå att jag träffar ett par skott och själv försöker jag röra på mig och rulla runt och ha mig, men slutar ändå alltid med att dom lyckas komma nära och antingen såga sönder mig eller gibba mig med en fullträff på nära håll. Tror faktiskt inte jag vann en enda sån duell. De gånger jag lyckades plocka ner nån var på medellångt avstånd med den snabbskjutande pickadollen.

Vad har ni för sens? Jag kör medium, men när jag kollar på andra som spelar så känns det som att en del kör på hög sens för jag tycker det går så himla snabbt och smidigt i tex shotgun-fights.

Finns det nåt knep i övrigt eller är det bara träning som gäller? Active reload kan jag.

#1154

Postad 06 december 2007 - 10:37

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0

Jag blir tokig. Skaffade Xbox 360 och GOW i helgen. Har spelat split screen co-op med flickvännen i säkert 7-8h totalt. Borde vara över halvvägs. Skitkul!! Men jag har inte haft konsoll sen PlayStation 1 och är därför inte så van med handkontroll-styrning. Tyckte hur som att det började gå rätt bra så jag tänkte testa lite online. Men jäklars vad stryk jag fick! Kunde gå hela matcher utan att jag får en enda kill - med lite tur lyckas jag åtminstone downa nån. Satt 2-3 timmar i sträck och blev totalt sönderskjuten, men det var roligt ändå!

Jag tycker jag lyckas träffa hyfsat på lite avstånd men när det kommer till närstrider och shotgun-fighter går det inge vidare. Jag tycker ändå att jag träffar ett par skott och själv försöker jag röra på mig och rulla runt och ha mig, men slutar ändå alltid med att dom lyckas komma nära och antingen såga sönder mig eller gibba mig med en fullträff på nära håll. Tror faktiskt inte jag vann en enda sån duell. De gånger jag lyckades plocka ner nån var på medellångt avstånd med den snabbskjutande pickadollen.

Vad har ni för sens? Jag kör medium, men när jag kollar på andra som spelar så känns det som att en del kör på hög sens för jag tycker det går så himla snabbt och smidigt i tex shotgun-fights.

Finns det nåt knep i övrigt eller är det bara träning som gäller? Active reload kan jag.


Försök lära dig att skjuta med hagelgeväret utan att sikta. Det e bra att kunna. Sen är det bara att spela å spela, förr eller senare kommer du komma in i det.

#1155

Postad 06 december 2007 - 10:52

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

  • 252 inlägg
  • 0
Vilket underbart spel! Det skämmer ju ut många nyare! Och vilka karaktärer det har, de är så mycket för mycket att man blir kär i dem.

Nu till frågan. Har lirat en hel del på 360 nu men såg att det även finns på PC med nytt material(?).

Någon som hört ifall det även kommer till boxen? Är det värt att lira genom PC versionen också?

#1156

Postad 06 december 2007 - 14:56

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Någon som hört ifall det även kommer till boxen?


Ingenting bekräftat ännu

#1157

Postad 06 december 2007 - 18:39

Unregisterede2b4eaab
  • Unregisterede2b4eaab
  • Lärjunge

  • 372 inlägg
  • 0
Jorå, visst är det bekräftat, ladda hem senaste trailern på marketplace om ni vill bli besvikna.

För att citera Cliffy B "It´s all Pc exclusive"

PUng :)

#1158

Postad 06 december 2007 - 22:33

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0
Å andra sidan var ju Gears "Xbox 360-exklusivt" och skulle absolut inte komma till någon annan konsoll eller PC, så säker kan man inte vara.

Jag kör med hög känslighet på kontroller, har tillräckliga problem att hänga med utan att bli handikappad med låg- eller medelkänslighet.

#1159

Postad 07 december 2007 - 11:51

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Jag och min flickvän mördade Raam igår på casual. =)
Spoiler


Tvingade även mig själv att stå ut med hög känslighet på kontrollen och efter en timme var jag faktiskt riktigt van med det och det gick bra mycket bättre än när jag tidigare körde på medium. Känns som jag fick mycket mer kontroll och rörlighet.

Hittills har spelet hängt sig två gånger då jag fått "disc unreadable" eller vad det står. Lite drygt, men jag läste nånstans att det inte är helt ovanligt. Jag står ut.

Kul spel iaf. Blir en omgång till på hardcore!

Redigerat av SejLax, 07 december 2007 - 11:54.


#1160

Postad 07 december 2007 - 15:31

ljud
  • ljud
  • Forumräv

  • 847 inlägg
  • 0
En lite fråga/avstickare: Om man är HELT färsk på Xbox 360 och spel i huvudtaget, vilken nivå ska jag spela på? Lättaste eller?

#1161

Postad 07 december 2007 - 15:42

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

En lite fråga/avstickare: Om man är HELT färsk på Xbox 360 och spel i huvudtaget, vilken nivå ska jag spela på? Lättaste eller?


Jag kör på lättaste, men jag är en fegis också. :)

Har du precis börjat, har Live, känner för att köra co-op någon gång, adda mig (DonPidgeon) så kan vi köra nån kväll...

#1162

Postad 07 december 2007 - 19:20

ljud
  • ljud
  • Forumräv

  • 847 inlägg
  • 0

En lite fråga/avstickare: Om man är HELT färsk på Xbox 360 och spel i huvudtaget, vilken nivå ska jag spela på? Lättaste eller?


Jag kör på lättaste, men jag är en fegis också. :)

Har du precis börjat, har Live, känner för att köra co-op någon gång, adda mig (DonPidgeon) så kan vi köra nån kväll...

Jag satsade på en arcade och är inte uppkopplad, tänkte att det skull ta FÖR mycket tid, men när du nämner det, det är säkert grymt kul. ;)

#1163

Postad 10 december 2007 - 16:34

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
Tänkte bara kolla ifall någon har klarat "seriously" achievementen?

Kommer ihåg att jag jagade den i början när spelet kom ut, tror jag kom upp i 3000 kills och sen insåg jag att livet har annat att bjuda på också.

#1164

Postad 10 december 2007 - 17:19

asbra
  • asbra
  • Forumräv

  • 680 inlägg
  • 0
Mahti, Vadå? Call of duty? hahah

#1165

Postad 10 december 2007 - 18:13

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
typ :lol:

#1166

Postad 11 december 2007 - 10:15

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 0

Tänkte bara kolla ifall någon har klarat "seriously" achievementen?

Kommer ihåg att jag jagade den i början när spelet kom ut, tror jag kom upp i 3000 kills och sen insåg jag att livet har annat att bjuda på också.

Min lillebrorsa har den, han har alla 1300 eller nått va?
Fast då går han bara skola och lirar, själv finns det ju bara i drömmarnas värld. Har jobb och barn, jo tjena.

#1167

Postad 11 december 2007 - 10:59

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0

Tänkte bara kolla ifall någon har klarat "seriously" achievementen?

Kommer ihåg att jag jagade den i början när spelet kom ut, tror jag kom upp i 3000 kills och sen insåg jag att livet har annat att bjuda på också.


Nä, har lite gett upp att få den åxo. Men jag har 1150 acheivment poäng iaf på GOW! ;)
Men d e samma som Linus; jobb, barn och sambo.

#1168

Postad 11 december 2007 - 12:43

Unregisterede2b4eaab
  • Unregisterede2b4eaab
  • Lärjunge

  • 372 inlägg
  • 0

Å andra sidan var ju Gears "Xbox 360-exklusivt" och skulle absolut inte komma till någon annan konsoll eller PC, så säker kan man inte vara.

Jag kör med hög känslighet på kontroller, har tillräckliga problem att hänga med utan att bli handikappad med låg- eller medelkänslighet.


Zap din gamle galt, lirar du Gow något eller, alla kör ju bara Cod4, själv är jag duktigt sugen på att börja lira Gow lite mer nu på kvällarna!

//Monstret

#1169

Postad 11 december 2007 - 18:20

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0
Galt? :P

Har ju blivit mest CoD4 nu, men visst tänker jag fortsätta att spela Gears lite då och då.

#1170

Postad 18 december 2007 - 19:02

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0
Dags att förboka Gears of War 2?

Nja, nog känns det lite tidigt, va?

http://news.teamxbox...Gears-of-War-2/

#1171

Postad 26 december 2007 - 16:58

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Mmmm.. Gow 2.. :)

Men nu vill jag ha lite tips.. Trodde jag hade ställt frågan, men har tydligen missat att ställa den här..

Kör mellan svårighetsgraden (minns inte vad den heter) och kör själv.. Ingen som vill spela med mig :lol:
Men har kommit fram till Raam, och där begår ju Dom självmord i princip om man inte stoppar honom i början..

Några bra tips på hur man plockar honom lätt?? Läste SejLax inlägg.. Kan kanske vara något?

Några andra tips på hur man lätt plockar honom? Ska ge mig på sista svårighetsgraden efter det tänkte jag. :D

#1172

Postad 26 december 2007 - 20:49

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0

Mmmm.. Gow 2.. :)

Men nu vill jag ha lite tips.. Trodde jag hade ställt frågan, men har tydligen missat att ställa den här..

Kör mellan svårighetsgraden (minns inte vad den heter) och kör själv.. Ingen som vill spela med mig :D
Men har kommit fram till Raam, och där begår ju Dom självmord i princip om man inte stoppar honom i början..

Några bra tips på hur man plockar honom lätt?? Läste SejLax inlägg.. Kan kanske vara något?

Några andra tips på hur man lätt plockar honom? Ska ge mig på sista svårighetsgraden efter det tänkte jag. :D

Det var länge sen jag körde Gow, har inte klarat kampanjen på insane än och kör gärna igenom med någon annan. Adda mig: Visbit

#1173

Postad 26 december 2007 - 22:22

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

Det var länge sen jag körde Gow, har inte klarat kampanjen på insane än och kör gärna igenom med någon annan. Adda mig: Visbit


Kanon Luzer...
Addar dig så får vi ta oss genom det på insane.. Ska bara klara av Raam först på mellan svårigheten.. :)

#1174

Postad 26 december 2007 - 23:22

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Nu är jag duktigt irriterad igen och minns helt plötsligt varför jag inte spelat GoW på länge..
Är där verkligen någon som klarat av GoW singel player, eller samtliga har kört co-op?
För datorstyrd Dom måste nog tillhöra universums dummaste soldater...

Någon som har tips på att ta Raam i hardcore??

Kommer köra Insane helt co-op för Dom borde nästan heta Dum.. :)

#1175

Postad 26 december 2007 - 23:43

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0
Jodå det går att klara själv. Men det är inte lika kul, och mycket mer frustrerande. Jag vet att Lifter klarat det själv på Insane. Jag hara bara klarat första Akten.

#1176

Postad 26 december 2007 - 23:47

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Det lär ju vara sjukt mycket svårare att klara det själv än att klara det co-op med någon som kan få Dom att tänka lite så man har nytta av honom.. :)

#1177

Postad 27 december 2007 - 11:35

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0

Jodå det går att klara själv. Men det är inte lika kul, och mycket mer frustrerande. Jag vet att Lifter klarat det själv på Insane. Jag hara bara klarat första Akten.


Jag klarade hela insane själv utom sista bossen.. Han e lite kämpig! :)

#1178

Postad 27 december 2007 - 17:50

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Tycker han är kämpig redan på Hardcore.. :)

#1179

Postad 28 december 2007 - 15:33

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
;) Kom precis hem från ElGiganten.. De hade ett erbjudande... ;)

Är nu ägare av 2st Xbox 360.. :P Nu även en med HDMI.. Men fick fixat trådlöst nätverk till boxen så nu är jag redo för GoW online gubbar. :)

Någon som är sugen så är det bara att adda: LurvasSWE

Edit: Det första jag lyckades göra med den nya boxen var att klara av Raam på Hardcore.. B)

Redigerat av Darth Tojayz, 28 december 2007 - 20:08.


#1180

Postad 07 januari 2008 - 12:32

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Har kört i stort sett hela spelet coop i split screen med tjejen. Hon klarar sig faktiskt oftast riktigt bra mot fula locust-gubbar. Vi har snart varvat spelet en gång per svårighetsgrad. Vi hoppade precis på tåget på sista akten igår kväll på insane.

Konstigt nog tyckte jag att corpsern var lättast på insane. Vet inte om vi råkade pricka väldigt rätt denna gång bara, men han backade undan väldigt fort och det kan inte ha tagit mer än 2 minuter så var han nere i spadet. Både på casual och på hardcore har vi blivit klösta av en massa wretches men dessa hann knappt visa sig innan vi hade klarat av det hela på insane. Tror vi sköt 2-3 wretches precis på slutet bara.

Raam var också förvånansvärt lätt på hardcore. Mycket tåligare än på casual, men vi rännde bara fram och tillbaka några gånger och så var han död han också.

Insane är ju dock lite klurigare. Jag tycker det är lite irriterande att alla tål så enormt mycket medan man själv knappt pallar något alls. Men det är väl det som är insane. Blir ju lite mer utmaning iaf. Exploderande pilar-vapnet har verkligen blivit en favorit här. Det vapnet behövdes knappt på lättare svårighetsgrader, men skyndar verkligen på i insane. Att man kan plocka boomers med en enda pil är ju smidigt tex.

Har även kommit in i Live-spelandet. Det börjar gå riktigt bra, men jag hittar inte så jättebra på banorna än bara.
Har dock märkt att det kan lagga rejält ibland. Är nästan inte värt att spela på något som inte är hostat av en svensk känns det som. Jag har knäppt folk med hagelbössan som gibbas typ en halv till en hel sekund efter att jag skjutit. När man söker en custom game så finns det markeringar ute till höger som jag tycker känns som ping-visare, men de verkar inte vara speciellt exakta. Lite synd. För det är ju kanske inte alltid man ser direkt på host-namnet att det är en svensk host.

Men förutom lagg ibland så tycker jag att det är skitkul online!

#1181

Postad 07 januari 2008 - 18:06

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Jag provade att köra lite online för några månader sedan när jag kört igenom på hardcore, men hade inte tålamod att lära mig kartorna och tyckte alla andra man körde med var så jäkla svåra så jag åkte på storstryk hela tiden och tröttnade. Kanske ska prova att ta upp det där igen, när xbl känner för att komma igång vill säga...

#1182

Postad 09 januari 2008 - 00:04

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Har själv kommit igång med att köra online nu också.. Riktigt kul faktiskt.. Ska upp nu och lira lite tänkte jag.. B)

Tyvärr har detta fått mig att inse att jag är rätt dålig på att sikta, men riktigt vass på sågen som är en personlig favorit..
Även om det inte är speciellt uppskattat av alla.. :D

Lagg har jag väl också.. Inte jätte mycket, men det händer att den tappar anslutningen en stund ibland.. Men nu har jag iof lirat med engelskmän och italienare.. Så det är kanske inte så jätte kontsigt..
Hade varit kul att köra en match med folk från forumet.. Någon som är sugen att boka en spelkväll online?? Redan i helgen kanske?? ;)

#1183

Postad 09 januari 2008 - 08:05

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Den brukar tappa anslutningen en stund ibland när folk quittar har jag märkt.

Det är lite speciell spelstil i gears of war men det är kul som sjutton när man kommer in i det.

Jag har läst att folk haft problem med Live de senaste veckorna men jag har spelat 2-3 kvällar under julveckorna och det har funkat fint varje gång... konstigt. Har iofs tyckt att jag haft lite väl mycket lagg ibland men jag trodde det berodde på att jag spelade med folk från andra sidan pölen.

#1184

Postad 09 januari 2008 - 18:13

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Har jag aldrig tänkt på om det är just när någon quittar..

Får tänka på det nästa gång.. Kanske är när någon connectar också??
Får nog hålla stenhård koll på det.. hehe.

Annars misstänker jag nämligen att min router håller på att ta livet av sig med allt som ska skötas trådlöst.. ;)
Även om boxen, wii och datorerna sällan är igång samtidigt så känns det lite overkill ibland..

Är det förresten någon som vet om eller hur man ser var hosten befinner sig??

#1185

Postad 09 januari 2008 - 21:13

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0
Nej, man kan inte se var hosten befinner sig. Men man kan fråga. ;)

Det är bara när folk kliver ur spelet mitt i en omgång som det laggar så mycket att hela spelet står still. Avsluta INTE då (det kommer upp en ruta som frågar om man vill trycka på B för att avsluta), det kommer snart igång igen. Det här händer inte alltid, men lite då och då, när någon avslutar inne i en omgång. Ytterst irriterande de gånger man precis ska till att skjuta någon.

#1186

Postad 09 januari 2008 - 21:18

Big-Mamba
  • Big-Mamba
  • Användare

  • 131 inlägg
  • 0
Varför finner jag inte några ranked servers längre?
kommer typ upp 1-2. Måste ju finnas mer än så som spelar i världen.

Själv har jag klarat hela spelet på Hardcore (själv) och act 1 & 2 på Insane (Själv).

Redigerat av Big-Mamba, 09 januari 2008 - 21:22.


#1187

Postad 01 mars 2008 - 18:11

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

  • 1 088 inlägg
  • 0
Har just börjat lira detta och måste säga att det är sjukt kul. testade på live första gången idag och vips så var ett par timmar "dödade" ;)

#1188

Postad 02 mars 2008 - 20:30

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

  • 1 088 inlägg
  • 0
Upptäckte en störande sak idag. Satt å lira me en kompis på splitscreen och alla gamerscore han plocka las på guestanvändaren. Gilla ja inte alls. Då blir det inge mer lirande me kompisar annat än via live

#1189

Postad 15 mars 2008 - 20:42

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0
Har börjat köra lite igen.. skulle försöka få hammer of dawn achivementen.. hade ingen aning om hur många kills jag hade med den. men jag låste upp den igår. Har nu 1170/1250. Bara 2 achivements kvar ;)

#1190

Postad 15 mars 2008 - 21:06

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

  • 1 088 inlägg
  • 0

Har börjat köra lite igen.. skulle försöka få hammer of dawn achivementen.. hade ingen aning om hur många kills jag hade med den. men jag låste upp den igår. Har nu 1170/1250. Bara 2 achivements kvar ;)


Du skulle hjälpt mej genom campaign på insane då , är i act 3 ;)

#1191

Postad 15 mars 2008 - 21:26

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0

Har börjat köra lite igen.. skulle försöka få hammer of dawn achivementen.. hade ingen aning om hur många kills jag hade med den. men jag låste upp den igår. Har nu 1170/1250. Bara 2 achivements kvar ;)


Du skulle hjälpt mej genom campaign på insane då , är i act 3 ;)


Ja, d kanske jag kan göra, men jag har redan dom achievmenten.. har Seriosly å nån Annex kvar bara.

#1192

Postad 15 mars 2008 - 21:51

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

  • 1 088 inlägg
  • 0

Har börjat köra lite igen.. skulle försöka få hammer of dawn achivementen.. hade ingen aning om hur många kills jag hade med den. men jag låste upp den igår. Har nu 1170/1250. Bara 2 achivements kvar ;)


Du skulle hjälpt mej genom campaign på insane då , är i act 3 ;)


Ja, d kanske jag kan göra, men jag har redan dom achievmenten.. har Seriosly å nån Annex kvar bara.


Förstod d , men tänkte att du kanske kunde vara hjälpsam för att lira lite :P hehe

#1193

Postad 15 mars 2008 - 22:23

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Jag kan skjuta upp att spela igenom Halo 3 om du har möjlighet att a) spela sent om kvällarna ;) inte har något emot börja om från början igen.

Klarar du av dessa begränsningar så får du en fin köttsköld som tar emot fiendens kulor. ;)

#1194

Postad 16 mars 2008 - 21:28

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

  • 1 088 inlägg
  • 0

Jag kan skjuta upp att spela igenom Halo 3 om du har möjlighet att a) spela sent om kvällarna :blush: inte har något emot börja om från början igen.

Klarar du av dessa begränsningar så får du en fin köttsköld som tar emot fiendens kulor. :)


Jao d funka nog , inte alltför sent dock , har ju 2 små barn som ja är pappaledig med :lol:

#1195

Postad 17 mars 2008 - 10:23

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Jag hänger gärna på Halo 3 :P Skulle vilja komma igenom på heroic.
GT: Visbit

#1196

Postad 17 mars 2008 - 12:13

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Gears är det enda spelet jag spelar nästan. Från jag köpte boxen i början av december 07 fram till idag så har jag i stort sett bara spelat gears och så lite COD4. Det är sketakul ju, med undantaget att det är för dåligt med européer som lirar. Nästan alltid hamnar jag med laggiga amerikaner, trots att jag alltid bara väljer matcher med tre gråa ping-streck.

När jag väl hamnar med nån enstaka fransman eller kanske tom en svensk så köttar jag på utav bara den! Det är sjukt vad det laggar allt som oftast. Väldigt synd. Men jag lyckas ändå inte tröttna. Jag är sugen som bara den på att få lite fina achievements så jag kör alltid ranked, men det tar ju sin lilla tid.

#1197

Postad 17 mars 2008 - 12:56

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Jao d funka nog , inte alltför sent dock , har ju 2 små barn som ja är pappaledig med :rolleyes:


Mjo. Mitt problem är att jag inte får tillgång till TV / fritid förrän fru/dotter har gått och lagt sig och den tiden infinner sig inte förrän 2300 på kvällarna.

Sömn är någonting man får prioritera bort till förmån för spel. ;)

Jag hänger gärna på Halo 3 :P Skulle vilja komma igenom på heroic.


Du ligger redan i min friendslist; så det är bara att meddela mig när du känner för det. Dock ska du veta att jag har fan problem med Normal... ;)

#1198

Postad 17 mars 2008 - 18:39

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Ehum, ja just det, här ser vi vilken koll jag har på mina "friends". Har haft ruggigt körigt med jobb på sistone så jag har knappt haft tid till något annat. Men de närmaste veckorna räknar jag kallt med att kunna vara ledig på kvällar och helger. Och inte fylla ALL tid med GH3 :P

När det gäller Halo 3 är det apsvårt på heroic om man inte är 3-4 stycken tror jag, i allafall för mig också. Men jag kör gärna igenom normal också, var länge sen jag körde kampanjen.

#1199

Postad 17 mars 2008 - 21:08

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

När det gäller Halo 3 är det apsvårt på heroic om man inte är 3-4 stycken tror jag, i allafall för mig också. Men jag kör gärna igenom normal också, var länge sen jag körde kampanjen.


Lite Halo3 OT i GoW tråden; men kan nämna att jag kollade lite på nextgenwalkthroughs för att se om det var något jag gjorde 'fel'. Killen drar igenom kampanjen ensam på Legendary :phear:.

Tydligen är 'hemligheten' att ladda upp plasma pistoler och bara skjuta headshots med battleriflen. Hur fan han hinner sikta konstant för att träffa 100% headshots är ett under. :P

#1200

Postad 17 mars 2008 - 21:58

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0

När det gäller Halo 3 är det apsvårt på heroic om man inte är 3-4 stycken tror jag, i allafall för mig också. Men jag kör gärna igenom normal också, var länge sen jag körde kampanjen.


Lite Halo3 OT i GoW tråden; men kan nämna att jag kollade lite på nextgenwalkthroughs för att se om det var något jag gjorde 'fel'. Killen drar igenom kampanjen ensam på Legendary :phear:.

Tydligen är 'hemligheten' att ladda upp plasma pistoler och bara skjuta headshots med battleriflen. Hur fan han hinner sikta konstant för att träffa 100% headshots är ett under. :)

Jo sånna där är ju sjuka, kommer ihåg när jag och en polare fastnade på legendary på halo 2 och kikade på några sånna där videos, och "fegvarianten" med att köra plasmapistoluppladdningar för att få ner energisköldar för att sedan direkt köra headshot på dom bruar funka riktigt bra. Saknar elitesen i trean med energiskölden :)



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar


    Bing (1)
  • Kurben
    2024-06-17 11:52:05
  • Ny fåtölj
    Kurben
    2024-06-17 11:48:52
  • tnorlund
    2024-06-09 10:29:57
  • tnorlund
    2024-06-09 08:43:45
  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.