Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Grand Theft Auto 4

1721 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: GTA 4- what say you? (156 medlem(mar) har röstat)

1 är sämst, 5 är bäst

1. 1 (5 röster [3.21%])

Procent av omröstning: 3.21%

2. 2 (2 röster [1.28%])

Procent av omröstning: 1.28%

3. 3 (15 röster [9.62%])

Procent av omröstning: 9.62%

4. 4 (44 röster [28.21%])

Procent av omröstning: 28.21%

5. 5 (90 röster [57.69%])

Procent av omröstning: 57.69%

Rösta Gäster kan inte rösta
Grand Theft Auto IV (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 6 8.574998 (39) Inga priser
Grand Theft Auto IV - Special Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 15 May 2008 - 14:55

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Det tolkar jag som att alla som har 100% innan 19:e och är medlemmar på social club kommer få en nyckel. Står inte nån stans där jag läst att "will have a chance to.." eller "will enter the lottery to.."

Fast läser man de officella reglerna verkar det vara ett lotteri. Fast det är nog mest som de skrivit för att komma undan nån skatteregel. :)

Postad 15 May 2008 - 18:06

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Åh! Kan inte hålla mig längre.. Jag kommer få mitt exemplar imorgon! Wiiie! :)

Postad 15 May 2008 - 19:02

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Nu har jag klarat att volta fem gånger med bilen. Åkte till flygplatsen och körde runt där. Det blev inte fem gånger på ett försök men spelet ver räkna 5 volter under en begränsad tid.

Postad 15 May 2008 - 19:35

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Provade på flygplatsen jag med. Fick 4 volter varje gång, skitsnygga o jag landade på hjulen varje gång, men ingen achievement. Sen tabbade jag mig och fick en volt efter en fyra och då fick jag achievementen. Så 4+4 funkade inte för mig, däremot var 4+1 okej tydligen :)

Postad 15 May 2008 - 20:11

Fajjer
  • Fajjer
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0
Klarade mainstory precis och håller med dom andra,
Spoiler
Så nu har man bara "resten" kvar *suck* :)

Fan lyckas varken med att slå ner 10 pers eller spränga tio bilar :)

Postad 15 May 2008 - 20:28

Celing
  • Celing
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
När man ska göra 10 motattacker på 4min är det bäst att vara nere i en tunnelbane station imo. Leta efter luffare/tjockare kostymsnubbar också. De svingar oftast när de är 1 meter ifrån så att man hinner klicka på A. Går man på någon yngre så springer dem iväg eller slår när de är såpass nära en själv att det blir omöjligt att hinna med någon counter-attack..
Btw så fortsätter räkningen på fyra minuter även efter du har dött och hamnat på sjukan.

Chain reaction är bäst att göra på t.ex en bro. Ta en buss eller limo och blockera hela vägbanan så att ingen kommer förbi.
Sen snor du ett par bilar och kör upp dem så att det står ~10 bilar riktigt tight ihoppackade. Nu är det bara att springa iväg i motsatt riktning mot körvägen sisådär 15 meter. Sen slänger du en granat i mitten av allt ihop. Får du inte din achivment så dra upp din rocketlauncher och rensa upp det som är kvar. Det tar ett par försök då den verkar vara lite glitchad. Men stick iväg och köp ett par granater samt lite rocketlauncher ammo och dra en /save. Sen är det bara att försöka.

Postad 15 May 2008 - 21:17

Fajjer
  • Fajjer
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0
Okej, tackar tackar. Ska testa de du skrev så får vi se om jag lyckas till slut :)

Lyckades med Chain Reaction på första försöket iaf men att göra 10 motattacker har ja inte lyckas med ännu, men ska bannemej fixa det ikväll :)

Redigerat av Fajjer, 16 May 2008 - 06:58.

Postad 16 May 2008 - 07:31

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Tycker mig hitta lite glitchar lite då och då.
En gång åkte jag till uppdragsgivare...ja va heter hon nu igen den stora mörhyade i South Bohan.
Men i alla fall, jag åkte till henne själv (utan att blivit uppringd eller dylikt) och när jag steg in genom dörren, ja då hade jag helt plötsligt med mig Romans flickvän som förklarade för de andra att "he´s with me".
Nån mer som varit med om nåt liknande? Har hänt mig två gånger.

Postad 16 May 2008 - 07:37

Unregisteredb7d466df
  • Unregisteredb7d466df
  • Lärjunge

• 258 inlägg
  • 0
Om nån är intresserad.. mailade och frågade om updateringsproblemen...

This is due to the high volume of users our servers are seeing. Data processing may be slow at times but we are working to improve the speed of the service. Please, if you do not see your stats update DO NOT attempt to immediately re-link your account if you have already successfully linked it and it still shows as being linked. Constant re-linking of accounts only slows down the service. Nothing is wrong, be patient and it will update.

Cheers,

The Rockstar Games Social Club

Postad 16 May 2008 - 08:20

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
JAg ligger och stampar på runt 60%. Får ta och skärpa mig. Inte ens klarat storyn, har lallat med annat.
Visste inte det var nån jäkla tävling. Vad vinner man?

Postad 16 May 2008 - 08:30

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Tycker mig hitta lite glitchar lite då och då.
En gång åkte jag till uppdragsgivare...ja va heter hon nu igen den stora mörhyade i South Bohan.
Men i alla fall, jag åkte till henne själv (utan att blivit uppringd eller dylikt) och när jag steg in genom dörren, ja då hade jag helt plötsligt med mig Romans flickvän som förklarade för de andra att "he´s with me".
Nån mer som varit med om nåt liknande? Har hänt mig två gånger.

Elisabeth heter hon va?
Och kommer själv inte ihåg hur man gjorde på det missionet. Men är det inte Mallorine som tipsar en om Elisabeth? Vet inte riktigt om man ska mötas innan eller hur det funkade.

Postad 16 May 2008 - 08:37

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Elisabeth heter hon va?
Och kommer själv inte ihåg hur man gjorde på det missionet. Men är det inte Mallorine som tipsar en om Elisabeth? Vet inte riktigt om man ska mötas innan eller hur det funkade.

Elisabeth var det ja, första missionet.
Men just att jag bestämde att själv åka dit, men när filmsekvensen börjar när man stiger in genom dörren, ja då är Romans tjej med. Lite B enligt mig.
Och likadant sen när man väl ska ut och göra missionet så står bilfan parkerad nån annanstans än där man ställde bilen när man gick in.

Postad 16 May 2008 - 08:48

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Men just att jag bestämde att själv åka dit, men när filmsekvensen börjar när man stiger in genom dörren, ja då är Romans tjej med. Lite B enligt mig.

Minns inte exakt filmsekvensen, men hon hade ju ringt dig innan och tipsat om Elisabeth. Sen när du stövlar in så är hon redan där, alternativt kanske ni träffades i trappuppgången. ;)

Och likadant sen när man väl ska ut och göra missionet så står bilfan parkerad nån annanstans än där man ställde bilen när man gick in.

Lite konstigt kanske, men knappast en glitch. Dessutom, hur svårt är det att se den enda Turismon / Cometen parkerad i South Bohan? :)
Personligen gillar jag det, lite enklare att köra iväg när man kör från trottoaren med tanke på att jag brukar krasha rätt in markeraren som startar uppdraget...

Dock hade jag hoppats att nån gång få köra en Infernus. Iallafall nu när man låst upp andra ön. Finns dessa bara på tredje ön eller? Kanske nån som vet var en brukar stå parkerad tom? :wub:

Postad 16 May 2008 - 09:11

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Tacka vet jag helikoptrarna :)
Har parkerat en sån utanför min lgh i Bohan :wub:

Redigerat av MrSpokk, 16 May 2008 - 09:12.

Postad 16 May 2008 - 09:25

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Dunkade ner med en helikopter utanför en av mina internetdejter en gång för att impa lite, men när jag vänder mig om och vi ska hoppa in i den för att åka iväg så är fanskapet borta. Skit.

Postad 16 May 2008 - 09:33

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Personligen gillar jag det, lite enklare att köra iväg när man kör från trottoaren med tanke på att jag brukar krasha rätt in markeraren som startar uppdraget...

Haha! Så ###### skönt spel detta. Ös!

Tycker det bara blir roligare och roligare ju mer jag spelar. Kan sitta många timmar i sträck. Eller så kan jag ta upp det en halvtimme bara för att röja runt i stan och leva rövare! Köra som en idiot och spöa folk på stan.

Tycker det är skönt att slå folk med baseballträ eller bara att sparka på dom när dom ligger. Så skön känsla och kraft i slagen. Grymt också att, när man får för sig att man vill ha just den där bilen, ställa sig framför denna och sikta föraren mitt i pannan med ett combat shotgun, och när han inte inom skälig tid (jävligt kvickt) kliver ur bilen tömma bössan genom vindrutan. Det är snyggt som fan.

Kör förresten alla med auto aim här? Jag siktar helt jäkla manuellt, har inte ens testat auto.
Vad brukar ni använda för kameravinkel när ni kör bil? Jag tycker det är lättast att kontrollera bilen från motorhuven men samtidigt tycker jag det är snyggare plus att man ser lite bättre om man använder mittenläget bakom bilen.

Granater är ju störtsköna förresten! Grymma explosioner. Längtar tills jag får raketgeväret.

Postad 16 May 2008 - 10:00

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0

Tycker det är skönt att slå folk med baseballträ eller bara att sparka på dom när dom ligger. Så skön känsla och kraft i slagen.

Hahaha :)

Postad 16 May 2008 - 10:13

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Haha! Så ###### skönt spel detta. Ös!

Tycker det bara blir roligare och roligare ju mer jag spelar. Kan sitta många timmar i sträck. Eller så kan jag ta upp det en halvtimme bara för att röja runt i stan och leva rövare! Köra som en idiot och spöa folk på stan.

Håller med dig till fullo! Man önskar att man hade fått en släng feber i en vecka så man kunde legat och spelat hela dagarna i ända istället för dessa 2 timmar / kväll som det blivit nu (när sambon inte ska kolla på tv dvs). :)
Precis låst upp mittersta ön och det är helt sjukt snyggt alltihop. WOW är bara förnamnet!

Postad 16 May 2008 - 10:18

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1431 inlägg
  • 0
SejLax: Jag körde med auto från början men har gått över till manuellt. Däremot är auto bra att slå på ibland för att hjälpa en att se om det finns några busar bakom kartonger eller dylikt.
Bilen kontrollerar jag gärna bakifrån bilen då det är lättare att hålla koll på omgivningen med sladdar och sånt då tycker jag.

Postad 16 May 2008 - 10:34

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Kör enbart med Auto. Ibland hållerjag inne knappen halvvägs om jag vill hitta på bus, men oftast är det Auto + höger styrspak för headshots...

Bilen körs bakifrån. De gånger jag provat innifrån har jag inte sett nått pga rykande bil, motorhuv (coolt att man kan stänga den igen genom att bromsa hårt, detalj man bara måste älska) eller stort j-a luftintag till kompressorn. :)

Jagar jag något så kör jag med kameran så långt från bilen jag kan, annars är default vyn som gäller...

Postad 16 May 2008 - 13:31

Unregisteredf664f8f0
  • Unregisteredf664f8f0
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

Håller med dig till fullo! Man önskar att man hade fått en släng feber i en vecka så man kunde legat och spelat hela dagarna i ända istället för dessa 2 timmar / kväll som det blivit nu (när sambon inte ska kolla på tv dvs). :)
Precis låst upp mittersta ön och det är helt sjukt snyggt alltihop. WOW är bara förnamnet!

Har varit sjuk 5dagar undertiden jag haft GTA :wub:! sweet som fan!

Postad 16 May 2008 - 13:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Tycker det är skönt att slå folk med baseballträ eller bara att sparka på dom när dom ligger. Så skön känsla och kraft i slagen. Grymt också att, när man får för sig att man vill ha just den där bilen, ställa sig framför denna och sikta föraren mitt i pannan med ett combat shotgun, och när han inte inom skälig tid (jävligt kvickt) kliver ur bilen tömma bössan genom vindrutan. Det är snyggt som fan.

Nice, en själsfrände :)

Står du också typ i en minut och slår de ######rna med basebollträt när de ligger? Samtidigt som du skriker åt dem att de inte skulle sagt det de sa eller putt till dig? Jag menar om jag blir påkörd av någon idiot som inte hinner stanna så är det ju bara att dra ut personen och förnedra denne på gatan. Kan man förresten pissa på folk? Någon som vet, när man är full kanske?

Jag minns det som igår (antagligen för att det var igår) när jag såg en tjej stå vid en telefon. Jag tänkte.. vem f-n tror hon att hon är som står där och pratar som om hon är universums center? Givet tog jag fram basebollträt och slog henne sönder och samman tills hon blivit utputt på sidan av vägen. Då tog jag en parkerad bil, krossade rutan, satte mig och backade för ansats.. sen högsta fart och *BUMP* rakt över henne. Backa, rince och repeat. Efter 5-6 ggr tar jag fram uzin och skjuter henne i huvudet för att försäkra mig om att hon är död. Därefter är det inget kvar att göra än att ställa bilen över henne och spränga den med en handgranat.

Good times helt enkelt. Kul att veta att man inte är ensam :wub:

Kör förresten alla med auto aim här? Jag siktar helt jäkla manuellt, har inte ens testat auto.

Manuellt såklart! Jag kör Vegasstyle runt hörn i byggnader och sånt. Coolt som tusan. Autoaim kan vara bra om man måste ändra riktning snabbt.

Det händer rätt ofta tyvärr. Synd att man inte bara kan blockera flyende folks flyktväg för att den försvinner. Ingen glitch, spelet är sånt.

Postad 16 May 2008 - 13:43

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
Zoiler, jag PMar ett nummer till en bra psykolog... You got issues man...

Postad 16 May 2008 - 13:58

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Synd att man inte bara kan blockera flyende folks flyktväg för att den försvinner.

Inte riktigt sant. På uppdraget där man ska rensa i norra stripklubben
Spoiler

(onödig spoilertag, men man vet ju aldrig)

Postad 16 May 2008 - 14:44

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Good times helt enkelt. Kul att veta att man inte är ensam :)

Haha, störtskönt! Nog känner jag igen mig allt.

Jag hade en personlig vendetta med en taxichaufför igår kväll. Jag stod halvt mitt i vägen med min glänsade röda MC och skulle ringa ett samtal på mobiltelefonen när en stressad taxichaufför tyckte att jag stod i vägen. Han tutade och skrek och var fruktansvärt irriterande och ful i mun. Så jag var ju tvungen att visa mina känslor helt enkelt.

Jag slet upp pistolen och avlossade några skott mot vindrutan och kände mig tuff. Tyvärr missade jag mitt önskvärda headshot och då fick chauffören genast eld i baken och for iväg i en sjuhelsikes fart. Så jag tog upp jakten på min MC - den här fulingen skulle minsann inte klara sig levande ifrån MIG! Försökte skjuta honom i huvudet genom bakrutan men det är ju lite vingligt på MCn så till slut tog jag fram min uzi och började sikta på däcken. När jag äntligen fått stopp på kräket så slet jag ut honom ur taxin och spöade på honom lite med nävarna tills han fått nog och i smärtor försökte ta sig där ifrån. Nej nu!! Stopp å belägg! Pang ett skott i vaden. Stå STILL! Stackarn ligger livlös på marken. Sparkar på honom några gånger och avslutar det hela med att droppa en granat ned intill hans lilla kropp. Backar undan och... kabooom!! , ser bilarna på gatan flyga iväg i luften som nyårsraketer.

Drog ju till mig lite uppmärksamhet under taxi-jakten så jag avslutar äventyret med att krypa in i en gränd där jag sitter och siktar ut mot gatan för att plocka poliserna en och en vartefter dom anländer till platsen.

Good times. :wub:

Redigerat av SejLax, 16 May 2008 - 14:45.

Postad 16 May 2008 - 15:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag hade en personlig vendetta med en taxichaufför igår kväll.

Haha, men der är ärligt talat helt rätt agerat. Jag hatar såna som tror att de äger staden och tutar och åmar sig bara för att man tar lite lång tid på sig. Hur vore det om situationen var omvänd? Skulle vi börja tuta på honom och skrika? Nej, vi skulle avrättat honom snabbt och kliniskt med ett headshot, men det hör inte hit. Nu när de startar grälet så får de faktiskt tåla en långsam och smärtsam död.

Och ful i mun.. Om man saknar respekt för andra så tycker jag inte man ska få vara kvar i spelet. Vissa vill man verkligen borsta tänderna på med rengöringsmedel. Som moderator är jag extra känslig när de skriker glåpord och nedvärderar en. Var är deras uppfostran? Det är tur att man har verktygen att få tyst på de rackarna :)

Inte riktigt sant. På uppdraget där man ska rensa i norra stripklubben

Gick du in och tog ut han i bakre rummet stealthstyle? Det gjorde jag när jag klarade det, sedan sniper på den andre och springa ut och invänta den sista som man snabbt tar ut utanför klubben.

Menar du att du parkerade bilen vid bakdörren då eller? För om man gjorde det på framsidan så borde väl vakten bli lite misstänksam.

Postad 16 May 2008 - 17:42

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
Bara för att klaga lite... Har som sagt haft 100% i 4 dagar nu, 83% var över 1½ vecka sedan... Idag uppdaterades min profil på socialclub till *trummvirvel* 86%...

Postad 16 May 2008 - 19:06

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0

Bilen körs bakifrån.

Som man gör med en del annat :)

Kör också den vinkeln då jag tycker det är lättare att se om nån kommmer o rycker i dörrn, om det kommer upp nån fucking cop o ska öppna dörren och även att man kan hålla bättre uppsikt åt sidorna.

Redigerat av bananplanta, 16 May 2008 - 19:24.

Postad 16 May 2008 - 20:50

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Menar du att du parkerade bilen vid bakdörren då eller?

Precis. Dörren gick inte att öppna innifrån för att det stod en bil ivägen... Stealthstyle är inte min grej direkt. Jag gick in, sköt killen som satt vid datorn med Desert Eageln och sen sprang man ut och sköt loss med AK:n. När de två andra targetena sprang mot bakdörren så vi funkade inte den, utan de försökte springa ut på framsidan rätt in i eldstriden jag hade med säkerhetsvakterna och klientelet. Det var ju inte nån där inne som var direkt oskyldig ändå.

Postad 16 May 2008 - 21:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Sprang du rakt ut i gröten? Hade du supermushroom då eller för det var ju värsta vakterna :)

Postad 16 May 2008 - 21:37

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Fanns ju fin-fint skydd precis utanför dörren. Bara skjuta miffot som var vid första bardisken sen kunde man lungt sitta och ta dem en och en... :)

Postad 16 May 2008 - 23:07

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
nu e jag inte i närheten av den saddism som typ Zoiler utövar :)
Men en liten tajmad "oskyldig" knuff i ryggen på folk som står på tåg perongen å väntar, är rätt trevligt .

Postad 16 May 2008 - 23:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

nu e jag inte i närheten av den saddism som typ Zoiler utövar ;)
Men en liten tajmad "oskyldig" knuff i ryggen på folk som står på tåg perongen å väntar, är rätt trevligt .

Vadå, det är ju samma metoder som jag kör med. Välkommen till klubben :)

F-n vad snygg molotoven är. Stod mellan två järnvägsspår och kastade den i ryggen på en ovetandes gammal kärring. Riktigt poetiskt snyggt när hon började brinna och skrika av smärta. Eld på marken också, fin detalj. Det gillar vi! Sen putte jag ut henne på spåret lagom till tåget kom. Man vill ju inte att hon ska missa det pga mig :wub:

Postad 16 May 2008 - 23:43

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
:) ooops :wub:

Postad 17 May 2008 - 00:12

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Två försök med Snow Storm i kväll. Vette fan om det är nån mening att spoiler-tagga det, men ändå:

Spoiler

Postad 17 May 2008 - 00:33

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
Hahahha, PnSerna är inte avstängda, men jag förstår att det känns så ibland, dom är riktigt kinkiga faktiskt :)

Skjut dig in utan att dö nån hälsa, spring ut till BobCaten direkt när du plockat upp kokset, skit i att ens skjuta någon polis.

Postad 17 May 2008 - 01:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Enda rätta är att åka så snabbt du kan på raksträcka för att bli av med poliserna =P. Jag hade lite tur på det uppdraget som kom ur poliscirkeln samtidigt som jag hittade en hamn där jag kunde vara ostörd.

Postad 17 May 2008 - 02:21

Unregisteredff8eba07
  • Unregisteredff8eba07
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Efter att ha fått knarket satte jag mig längs in i sjukhuset och sköt alla poliser och SWAT som kom.Plockade allas vapen gick ut och tog en av deras bilar och åkte i från dem trots fyra stjärnor..var dock inte lätt.Får lura in dom i krockvänliga egenskapta trafficjamms och sedan ge järnet i från dem.

Postad 17 May 2008 - 07:31

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Jag gjorde om uppdraget nåra gånger, men det som gjorde att jag klarade mig var ganska enkelt,
Spoiler

Postad 17 May 2008 - 07:34

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Ni som bara kubbar ut; blir ni inte helt sönderskjutna av NOOSE? Vanliga poliser kan man ju skita i men med deras MP5or är man ju lite rädd för dem.

Postad 17 May 2008 - 07:52

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Det går o sppringa har gjort det flera gånger, de skjuter som faen men missar typ hela tiden, i alla fall i det uppdraget.

Postad 17 May 2008 - 09:03

Unregisteredb7d466df
  • Unregisteredb7d466df
  • Lärjunge

• 258 inlägg
  • 0
Jag hade absolut inga problem att komma ur huset,
Spoiler

För er vars socialclub iallafall uppdaterar, om än segt, typ ShamanIX... vad får ni om ni testar xbox live nätverket på boxen? alltså under NAT så kan man ju få Strict, moderate eller open... undrar om det har nått att göra med att min inte uppdaterar alls :)

Redigerat av Unregisteredb7d466df, 17 May 2008 - 09:09.

Postad 17 May 2008 - 09:26

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
Var in och Zitade 3 sånger igår kväll, dom fick jag minsann upp idag, men ingen uppdatering av %en... 2 dagar har den på sig att uppdatera mig till 100%, annars så får man ju inte vara med i tävlingen alls... Woopiiie... Lost Cause

Postad 17 May 2008 - 10:37

Unregisteredae073ec8
  • Unregisteredae073ec8
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

Var in och Zitade 3 sånger igår kväll, dom fick jag minsann upp idag, men ingen uppdatering av %en... 2 dagar har den på sig att uppdatera mig till 100%, annars så får man ju inte vara med i tävlingen alls... Woopiiie... Lost Cause

Själv har jag haft spelet sen släpp, det första jag gjorde var att länka mitt spel till social club, men uppdateras sidan? Nope, inte det minsta. Står fortfarande New Guy på standings, och mina Zitade låtar uppdateras inte heller. :)

Nåja, är det bara procent avklarat som uppdateras eller är det något annat kul med den egentligen?

Postad 17 May 2008 - 11:58

DanielSchenström
  • DanielSchenström
  • Beroende

• 1102 inlägg
  • 0
The police saw you enter innebär helt enkelt bara vad det säger, att nån polis såg när du åkte in i en PnS och då fungerar de inte.

Min favorittaktik när jag flyr till fordon är att köra sicksack bland kvarteren så de förlorar sikt på en så man kommer ut ur deras övervakningscirkel. Man får ha stenkoll på gpsen så man ser vart de patrullerar utanför också. Just snow storm tog jag på 3:e försöket. Jag körde standardmetoden att metodiskt skjuta sig in och ut och sen lämna den lilla ön för Alongquin.

Postad 17 May 2008 - 12:26

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
En fråga: är det okej att köra morsa skämt här på forumet? Speciellt här inne på GTA tråden kan väl folk inte ha så mycket hämningar? =p

Postad 17 May 2008 - 12:55

DanielSchenström
  • DanielSchenström
  • Beroende

• 1102 inlägg
  • 0
Zoiler har inga iaf, som vi läst :)

Vi andra kommer göra som Niko och köpa oss ett raketgevär och sen spränga ditt hus i småbitar förstås...

Redigerat av DanielSchenström, 17 May 2008 - 12:55.

Postad 17 May 2008 - 12:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Jag har inga för egen del, men man vet ju aldrig med andra. Chansa och se om du blir varnad eller inte :)

Postad 17 May 2008 - 13:09

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Morsaskämt är annars grymt heta i min krets just nu =P F.ö hemma hos mig med, exempel: "Ska du ha mat?" - "Din morsa ska ha mat" o.s.v. det är så dåligt så jag tycker det är kul =)

f.ö. jevligt coolt när man skjuter sönder däcken o de sitter kvar en stund för att sedan slitas av =D

Redigerat av jespur, 17 May 2008 - 14:34.

Postad 17 May 2008 - 16:27

Mackee
  • Mackee
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0

Två försök med Snow Storm i kväll. Vette fan om det är nån mening att spoiler-tagga det, men ändå:

Spoiler

Eller också gör man så här om man vill göra det enkelt för sig:
Spoiler

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.