Nej men det kommer om ett par veckor. Just nu kan man bara använda guestpass.
Så här hårt slår fienderna på inferno...170k...
http://media.diablof...de/IMG_0104.jpg
Haha, bara lite skillnad pa hell och inferno
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 25 May 2012 - 09:12
Haha, bara lite skillnad pa hell och inferno Postad 25 May 2012 - 09:32
då är det bara och vänta då =( vågar inte köpa det och så orkar inte datorn med det. Mvh Stiller Postad 25 May 2012 - 09:54
Snarare ca 1100% ökning Postad 25 May 2012 - 10:03
Helt sjukt ju, haha. Jag ska dräpa dem med mitt svärd. Det gör 13 i skada, plus 1-2 av nått grönt gift.
Postad 25 May 2012 - 10:04
Mjo inferno har dom sagt ska vara svårt dom har ju själva sagt att det inte ska vara lätt eftersom monster är högre lvl än du själv vid 60.
Postad 25 May 2012 - 11:05
Tyvärr så är inferno förstört nu tack vare DH och wizard exploiterna. Folk har kommit åt massa loot som de inte skulle komma åt på väldigt lång tid. Kommer inte ta så lång tid innan AH svämmar över av high end loot. Har redan börjat tycker jag. Är svårt att sälja ngt annat på AH än bra lvl 60 grejjer.
Postad 25 May 2012 - 11:25
Tycker det borde finnas en marknad för låglvl grejer på AH också. För bara några tusen guld. Lade ut massa grejer där i början mest för att det var kul. Men nu sen alla börjat bli hackade håller jag mig ifrån public och AH totalt tills man läser att de fixat det där.
Postad 25 May 2012 - 11:42
Dom som köper spelen får dom ett sådant Guest pass eller hur funkar det ?
Postad 25 May 2012 - 11:44
De får 2. Läste nånstans att en månad efter launch dvs den 15:e juni så kan vem som helst spela "demot" Redigerat av Unregistereddc471864, 25 May 2012 - 11:45. Postad 25 May 2012 - 12:10
Jag har minst ett guespass över, ligger dock hemma men pma om nån vill ha så skickar jag det ikväll.
Postad 25 May 2012 - 12:14
Jag har också två gästpass. Pm:a så skickar jag efter 4 nångång
Dom är slut! Redigerat av Unregisteredcda6a4d1, 04 June 2012 - 06:42. Postad 25 May 2012 - 18:29
diablo 1 fanns till psx minns jag. ett svar på quizen. the butcher minns jag bara när han till psx-versionen sa: "aaah, fresh meat".
Postad 25 May 2012 - 18:35
Nån som vet vad man ska göra med dom där små hand-speglarna man hittar? Det står follower i hörnet men Tempel-mannen vill inte ha den.
Postad 25 May 2012 - 18:37
Det står på dem vilken som ska ha den.enchantress är det inte scoundrel
Redigerat av jojye, 25 May 2012 - 18:51. Postad 25 May 2012 - 18:58 Nightmare börjar de scrollsen droppa på. Postad 25 May 2012 - 19:06
Ah det är den där bruden som är enchantress. Postad 26 May 2012 - 00:54
helt omöjligt att spela på inferno med barbaren känns det som tar mig alltid 5-6 försökt att få ner elitpacksen :/
Redigerat av jojye, 26 May 2012 - 00:55. Postad 26 May 2012 - 05:11
Hur viktigt är olika damage types nuförtiden?
Jag har just klarat Act I på normal och det känns som att det inte direkt spelar någon roll vilken damage type man väljer, inte heller att man egentligen kan styra vilken type man vill göra.. känns lite sådär. Postad 26 May 2012 - 07:08
Ja det var det jag oxå tyckte, spelade liksom ingen roll vilken attack man gjorde eftersom allt krossa motståndet och det var bara klicka sig igenom banorna och följa pilarna. Men det blir annorlunda i Act2 och speciellt i Act 3, då börjar det likna mer ett Diablo-spel än ett shot em up. Postad 26 May 2012 - 11:21
jag har inte stött på några immuna än iaf som jag märkt av men jag kan ju ha fel o bara inte tänk på det
Postad 26 May 2012 - 12:16
Tror det finns en sorts monster som är immun men annars ska det inte finnas några. Weakness verkar inte finnas heller. Cold damage på vapen kan chilla fienderna annars verkar det inte spela någon roll vad man har. Kanske är mest för PvP.
Postad 26 May 2012 - 14:02
Verkar som att man måste upp på näst svåraste för att man ska behöva tänka lite på vad man gör
Postad 26 May 2012 - 14:38 Jag blir slaktad på nightmare act 2 av alla omöjliga bossgäng (det är såna gäng precis överallt). Jag har fortfarande min normal gear, jag hittar absolut ingenting. Tyvärr men spelet är baserat på items och jag har ingen tur. Då går det inte. Postad 26 May 2012 - 16:16
Mjo lite kul att över 98% av alla fiender ska vara normala, men man stöter ju för *** på champions/rare varannan fiende. Man får lika mycket exp av champions som normala fiender och de kan vara hur svåra som helst om man har otur med traitsen (+ mer hp). Inte så kul att döda dem när man vet att man bara kommer att få 1-2 blå föremål heller.
Känner mig lite stolt över mitt legendariska lvl10 föremål som jag hittat på 55 timmar, inte många D3 spelare som kommer vara med om något sånt Postad 26 May 2012 - 16:27
Jag har spelat upp till Inferno på min barbar och har börjat om med magikern nu, stora skillnaden är att min magiker har MF, har ligger på 125% just nu och det droppar konstant gula för mig medans med min barbar så kanske man hittar en blå eller två. Känns som mf har väldigt stor betydelse i det hela.
Sen om man inte vill köpa saker på AH kommer man nog få ett **** att hitta gear då i 99.9% av fallen ligger gearn 10lv under karaktären hela vägen till diablo på hell i princip. Redigerat av jojye, 26 May 2012 - 16:29. Postad 26 May 2012 - 16:56
Lvl 60 på akt 3 Hell nu. Ganska enkelt än sålänge. Ibland dyker det dock upp ett elite-pack som man dör ett par gånger på innan man lyckas få ihjäl dem. Har inte dött på ngn boss än. De är lättare nu än på nightmare tycker jag.
Redigerat av Unregistereddc471864, 26 May 2012 - 17:02. Postad 26 May 2012 - 17:16
LVL37 DH: Endast båge på LVL30+. Bälte LVL16. Skor LVL18.
LVL39 Monk: Det enda bra (om man nu kan kalla ett vanligt blå vapen med 72 DPS och inget annat bra) är vapen/armor på LVL35/36 bara för jag köpt dem hos merchant. Ringar på LVL23. Handske LVL21. Så ja, om man spelar den "naturliga vägen" och inte köper på AH så kan det vara ganska jobbigt. Och då har jag ändå spelat Monken i 35 timmar, så en del föremål har man allt hittat... Kan dock säga att det är mkt enklare ensam. DH äger sönder allt med guided/multishot/slow. Fiender får 85% mer liv och 5% mer skada per spelare på Nightmare. Men det som gör det svårare än SP är att man alltid slåss mot fler fiender åt gången, eftersom fienderna har så mycket mer liv så hinner man inte döda alla så snabbt så de som slåss i närdstrid måste ta väldigt mycket stryk. Champions + rare på samma gång händer hela tiden. Nackdelen är att man inte får någon bonusexp av att spela flera så det är lite trist. Men Monk är ganska ovärderlig i MP med sin +48% dmg för alla spelare och healing auran som fortfarande är OP om man nu vill vara lam och använda den Redigerat av Freezard, 26 May 2012 - 17:18. Postad 26 May 2012 - 17:36 Men ni köper ju på AH. Gör man inte det är spelet söndrigt verkar det som. Spelet är anpassat för att man ska köpa på AH, det är värdelöst. OCH det är inte gjort för att man ska spela coop. Allt det som gjorde Diablo 2 bra, dvs samarbetet, PvP:n och looten är bortblåst i trean. Trean är ett no-skill-spel där man med ett enkelt knapptryck kan köpa till sig framgång. Edit: För att inte tala om att man inte bestraffas om man dör som i tvåan. Varför inte? Jo, för att det är gjort för att man ska one-hittas av fiender och sedan komma tillbaka från närmaste checkpoint och försöka igen. Respawn 3. Edit2: När jag ändå håller på, om PvP kommer sedan, så vågar man inte bli bra i det eftersom man då löper större risk att bli hackad och av med alla items Redigerat av Zoiler, 26 May 2012 - 17:39. Postad 26 May 2012 - 17:49
30 timmar tog det att bli level 60 hmmm.
Hur kul är det nu? Item hoarding galore för att hitta bättre skit... Postad 26 May 2012 - 17:50
Ja det är vad diablo går ut på. Varför tror du folk spelat det i 12 år? Postad 26 May 2012 - 22:28
NU testat demon och gillade det jag gjorde
Postad 26 May 2012 - 23:45
Funderar på att skaffa den där Authenticatorn på telefonen. Tycket det verkade lite meckigt först att behöva joxa fram en kod vid varje inlogg. Men så läste jag att efter några försök så behöver man inte trycka in koden längre när dom märker att man loggar in från samma ställe hela tiden typ. Verkar ju smidigt. Har undvikit AH totalt sen jag läste om att så många blir hackade och jag känner på mig att jag hade tappat suget totalt på spelet om det hände mig. Och säkerheten ökar ju ganska radikalt med en Authenticator känns det som. Någon som kör med den här och tycker det funkar bra?
Postad 27 May 2012 - 01:23
Det funkar men jag tycker den är ganska bristfällig då man inte behöver knappa in den varenda gång man loggar in.
Postad 27 May 2012 - 01:35
Finns en inställning så man måste slå in kod från programmet på telefonen varje gång man startar spelet
Postad 27 May 2012 - 09:59 Det har de ju gjort för att folk inte vill skriva in koden varje gång när de sitter hemma på samma dator. Vilket är just syftet med att använda stark autentisering. Eg. ingen större skillnad från hur Facebook har gjort sin tvåfaktor, den går bara in vid "nya" inloggningar, vilket dock är knutet till en browser cookie, vilket är tämligen dumt. Sen hur bristfälligt eller inte det är att hoppa över två-faktorn beror till stor del på hur de har implementerat checken. Slår de ihop säg ip-adress + lokal cookie + random faktor så vill jag påstå att det inte är speciellt bristfälligt, även om det är svagare. Men det hänger också på hur väl skyddad dina inloggningsställen är. Har du fått in trojaner är du i regel rök i varje fall. Postad 27 May 2012 - 10:06
Skaffade authenticatorn och börjar använda AH. Störigt att inte våga utnyttja hela spelet. Får vara noga med kod på varje inloggning och köra anti malwarebyte ofta istället.
Postad 27 May 2012 - 13:36
Heh jag kommer inte ens förbi de första questerna i act 1. Blir att grinda gear i några dagar.
droppade en high end crafting plan från ett vanligt monster. Första gången jag ser en plan överhuvudtaget. Trevligt Redigerat av Unregistereddc471864, 27 May 2012 - 13:37. Postad 27 May 2012 - 15:02 Ja act 2 är ju mycket svårare än act 1. Men jag spelade igår utan mf gear och då gick det bättre. Då var det absolut inga problem med act 2 eller början av act 3 på två personer. Men spelar man själv så är det nästan lite väl lekstuga som sagt, även utan AH. Postad 27 May 2012 - 20:09
Sådär, då var jag officiellt trött på Diablo 3. Hade kul i 30 timmar, det får räcka.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |