![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 06 november 2009 - 12:48
Postad 06 november 2009 - 12:50
Ljudet på vapnen är riktigt skönt och slowmotion på avgörande kill är inte heller fel....men i övrigt har doro helt rätt.....det är sjukt mycket bling o skit överallt och allt snack överallt blir riktigt störigt.
Blir väl att spela hardcore då, så slipper man förhoppningsvis allt bling och mög.
Hardcore är ganska mycket svårare taktiskt sett = roligare.

Postad 06 november 2009 - 13:04
Nu har jag inte sett så många klipp från spelet, men jag tror faktiskt man vänjer sig.Sitter också och stör mig på allt oväsentligt skit som fyller skärmen, känns som att det är helt fel väg att gå. Less is more!
Och med det menar jag att man "sorterar bort" ointressant/oväsentlig information.
I cod4 ser jag nästan aldrig vem som jag hade ihjäl (hade ihjäl mig) trots att detta står med jättelik text på skärmen.
Annars har ju Einhaerjer ett bra alternativ

Vad tror ni om "third person"-varianterna?
Känns som det kommer vara svårt nu när man är van vid first person.
Varför finns de med över huvud taget?
Postad 06 november 2009 - 13:15
Vad tror ni om "third person"-varianterna?
Känns som det kommer vara svårt nu när man är van vid first person.
Varför finns de med över huvud taget?
Kan vara trevligt med 3e som omväxling, jag hade dock hellre sett att man kan byta fritt in-game.
Är rädd för att det mest kommer att bli bortglömt om det blir som det är sagt.
Bah, har en känsla av att det inte blir mycket singleplayer i början. Underbart att gå online med ett helt nytt och färskt spel.

Nu närmar det sig mina damer och herrar!
Redigerat av relg, 06 november 2009 - 13:17.
Postad 06 november 2009 - 13:34
jag hade dock hellre sett att man kan byta fritt in-game.
Är rädd för att det mest kommer att bli bortglömt om det blir som det är sagt.
Menar du att du vill att man ska kunna byta mellan första och tredjeperson när man lirar online?

För övrigt, borde fan avboka spelet i ren protest för att inte TT finns med.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 06 november 2009 - 13:35.
Postad 06 november 2009 - 13:40
Förstår inte hur dom tänker, även om vissa spelsätt är mindre populära än andra så borde väl ALLA
ändå finnas med, det kvittar väl om det finns 10 el. 20 spelformer?
Postad 06 november 2009 - 13:50
Postad 06 november 2009 - 13:58
Jag har alltid föredragit stadsbanorna i COD4, så den där banan verkar vara min kopp kaffe.Googlade lite på youtube och hittade en S&D match.

Håller helt och hållet med. Mycket "skit" på skärmen är det, men förhoppningsvis vänjer man sig, eller så kanske det går att ställa in i någon options-meny. Jag vill minnas att jag tyckte COD4 var väldigt plottrigt när jag började spela det, men nuförtiden tänker man knappt på det längre. Som pgu skrev så är det väl en vanesak.det är sjukt mycket bling o skit överallt och allt snack överallt blir riktigt störigt.
Postad 06 november 2009 - 13:59
Menar du att du vill att man ska kunna byta mellan första och tredjeperson när man lirar online?
![]()
Ja, typ som man kan göra i bilspel. Fast det blir väl lite fusk eftersom man ser betydligt mer i 3:e personsvyn.
Postad 06 november 2009 - 14:20
Fasen att behöva vänta ända tills tisdag.
Postad 06 november 2009 - 14:36
Sitter inte du å väntar på "Blåvitts" revanch på lördag?
Mitt är skickat så lär väl få det på måndag iaf.
Postad 06 november 2009 - 14:52
Postad 06 november 2009 - 15:35
mitt spel skickades kl 12:15 så det skulle vara själva den om den inte ligger i lådan när jag kommer hem på måndag
Fick ett litet trevligt brev från Game som sa att mitt paket är skickat! Jag kommer att campa ute vid brevlådan på måndag tills postbilen kommer. Tänk att man sällan längtar till måndag...

Postad 06 november 2009 - 16:04
Tredjeperson är kass. Gynnar bara kampare som väntar bakom en vägg. Mycket av den varan i Socom.
Fasen att behöva vänta ända tills tisdag.
I get your point, men det blir svårt att få en översikt i fps ibland.
Antar att det som ni säger skulle förstöra mest.
Postad 06 november 2009 - 16:29

Postad 06 november 2009 - 16:29
(Gameplay med bolt action snipern)
http://www.youtube.c...h?v=CSW-WjS7LJ8
http://www.youtube.c...h?v=cN1kFTukRl4
Postad 06 november 2009 - 16:32
![]()
TT är?
Postad 06 november 2009 - 16:58
Team Tactical. Högst 3 spelare i varje lag där omgångarna varierar mellan headquarters, Search & Destroy, Sabotage, Domination och Team Deathmatch.TT är?
Eftersom antalet spelare är betydligt färre i TT än i de andra spelformerna blir varje spelares individuella prestation väldigt viktig om laget vill uppnå seger.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 06 november 2009 - 17:17.
Postad 06 november 2009 - 17:33
Postad 06 november 2009 - 17:36

Postad 06 november 2009 - 17:46
Kommer bli ofattbart kul.
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 06 november 2009 - 17:46.
Postad 06 november 2009 - 17:55
Hell yeah!Vi får dra igång en privatare så vi blir ett gäng med bara MHBare! (18 pers)
Kommer bli ofattbart kul.

Döden vill säkert vara med också och släppa en nuke över oss så han får höra sitt förbannade klick som han tjatar om.

Jag har förresten sagt till kompisar och familjemedlemmar att jag kommer vara förbannat asocial nästkommande helg. Alltså: inga fester, inga IKEA-besök och absolut inga myskvällar med chips och dricka till dansbandskampen.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 06 november 2009 - 17:56.
Postad 06 november 2009 - 18:10
Kommer levla så mycket det går... private kan man köra när man inte har någon mer att jaga i spelet.
Å inzane hörde vad jag tyckte om private igår

Postad 06 november 2009 - 18:11

Edit: Ser att du också blev provocerad där frasse

Redigerat av BennySlyden, 06 november 2009 - 18:11.
Postad 06 november 2009 - 18:18
... absolut inga myskvällar med chips och dricka till dansbandskampen.
Hahahahaha...har man det någon gång menar du?

Postad 06 november 2009 - 18:52
Jag försöker undvika det, men det finns tyvärr nära och kära som tvingar en till att genomlida de mest avskyvärda upplevelser ibland.Hahahahaha...har man det någon gång menar du?

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 06 november 2009 - 18:52.
Postad 06 november 2009 - 19:01
Jag försöker undvika det, men det finns tyvärr nära och kära som tvingar en till att genomlida de mest avskyvärda upplevelser ibland.
Hahaha..ja, jag vet..alla har vi genomlidit mycket...men det tar vi igen när vi får våra timmar vid konsolen eller pc:n...

Edit: sorry för OT...
Redigerat av Nanoo, 06 november 2009 - 19:02.
Postad 06 november 2009 - 19:19
Hell yeah!
Det är klart vi ska köra private med bara MHB:are! Det blir ett bra tillfälle att prova olika vapen/perks och lugnt försöka lära sig banorna utan att rakningsystemet påverkas.
Döden vill säkert vara med också och släppa en nuke över oss så han får höra sitt förbannade klick som han tjatar om.![]()
Jag har förresten sagt till kompisar och familjemedlemmar att jag kommer vara förbannat asocial nästkommande helg. Alltså: inga fester, inga IKEA-besök och absolut inga myskvällar med chips och dricka till dansbandskampen.
dansbandskampen... hmmm

Postad 06 november 2009 - 19:23
Må så vara, men var är då Team Objektiv (typ TT för 12man), förövrigt så kan jag tycka att det är spelarna som ska tycka att banorna är för stora för 6man, gör väl som sagt inget om det finns alternativ som är mindre populära än andra?
Postad 06 november 2009 - 19:29
såg nu att "gavva" här inne sitter och spelar mw2. fuskigt
Håller med!
Tycker det är mycket roligare att uppleva multiplayerspel för första gången i sällskap med MHB-polare än ensam, så jag hade iaf. väntat med MP-delen.

Postad 06 november 2009 - 19:36

Postad 06 november 2009 - 19:38
Postad 06 november 2009 - 19:45
Kan det har att göra med den stora "gratisbutiken" på nätet att göa månne?hmm finns det alltså folk som redan lyckats få sina ex o lirar just nu...hur e de möjligt?

Postad 06 november 2009 - 19:48
Och eftersom det är PS3 delen av forumet så antar jag att det spelas på den. En polare fick sitt igår redan.
Postad 06 november 2009 - 19:48
Kan det har att göra med den stora "gratisbutiken" på nätet att göa månne?
Hehe jo men isåfall är det väl bara pc och kryssboxen som kan lira för "gratis" funkar ju inte till ps3 lr

Postad 06 november 2009 - 19:52
Håller med!
Tycker det är mycket roligare att uppleva multiplayerspel för första gången i sällskap med MHB-polare än ensam, så jag hade iaf. väntat med MP-delen.
han spelar singelplayer stod det
Postad 06 november 2009 - 19:52
Postad 06 november 2009 - 20:00
Betyg 5/5
Noterarade bl a nedanstående:
The first thing you will notice when jumping into your first match online, is the oh-so slight weight added to your player. And no, it’s not pulling a Killzone, where you move as though you’re carrying a 100lb bag of rice on your back! Most probably wont even notice it too much, but if your still playing COD4 to this day (like I do) you will know exactly what I mean. It adds a slightly more realistic feeling movement, and within a couple matches it starts to feel natural to the point you don’t even feel it anymore.
Ska bli intressant att se om man upplever någon skillnad - det var definitivt ingenting som man räknat med. Å andra sidan kan det vara en subjektiv upplevelse av recensenten.
Postad 06 november 2009 - 20:53
mailade webhallen i dag och min kontakt där lovade att spelet skulle vara i brevlådan på tisdag....lugn!Beställde mitt ex på webhallen i Juli och det har inte skickats idag

Postad 06 november 2009 - 21:12
mailade webhallen i dag och min kontakt där lovade att spelet skulle vara i brevlådan på tisdag....lugn!
Mitt ex skickades från webhallen idag

Postad 06 november 2009 - 21:34
Ja så har jag tänkt med.. har kört ungefär 2 timmar sp och det är riktigt bra! Testade en online match bara för att prova.Håller med!

Jag är riktigt nöjd över kontrollen i spelet, den har verkligen fått ett lyft.
Postad 06 november 2009 - 23:20
Jag sprang såklart dit och ville ha ett ex men det var bara för dem som hade förbokat...

Postad 06 november 2009 - 23:35
Nu fick jag en trofe, verkar bugga lite.
Redigerat av Gavva, 06 november 2009 - 23:51.
Postad 06 november 2009 - 23:54

Lagom kul när skolan passar på att klämma in 2 prov just nästa vecka (onsdag,fredag) också

2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar