Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat

2978 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 31 March 2010 - 07:53

_dawson_
  • _dawson_
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Nu är iaf jag övertygad om att jag ska ha en Desire! Tjejen var iväg och skaffade en Legend igår, jag har aldrig blivit så imponerad av en mobil tidigare! Vilken skärm, vilka färger, vilka funktioner! Kan ju inte bli sämre med en Desire direkt :angry:

Postad 31 March 2010 - 07:58

nuno_
  • nuno_
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
...nu har den dykt upp under "Support" på htc.com :-)

http://www.htc.com/europe/support.aspx

Postad 31 March 2010 - 09:15

z3m555
  • z3m555
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
https://www.prisjakt...kt.php?p=497834

Vad tror/vet ni om det här minneskortet?

Bra?
Prisvärt?
Bästa köp?

Postad 31 March 2010 - 09:16

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Tydligen så ska man ha samma problem med BT under desire. att musiken hackar till något stundtals.

Bara det inte är lika illa som Legend för den är oanvändbar om det inte är fri sikt mellan lur och headset. Hade man telefonen i fickan så gick det inte att lyssna på musik eller prata utan att det hackade så man blev galen. Är det lika illa med Desire så blir det ingen sån för mig :angry:

Postad 31 March 2010 - 09:33

_green_
  • _green_
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0

Bara det inte är lika illa som Legend för den är oanvändbar om det inte är fri sikt mellan lur och headset. Hade man telefonen i fickan så gick det inte att lyssna på musik eller prata utan att det hackade så man blev galen. Är det lika illa med Desire så blir det ingen sån för mig :angry:

Hmm, kan det vara så att Legends unibodyskal av aluminium stör BT-signalen kanske. Jag hoppas det är så, annars är det verkligen inget roligt med Desire.

Postad 31 March 2010 - 09:47

Mattias424
  • Mattias424
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jag funderade länge på SE X10 men då den endast har Android 1.6 istället för 2.1 som HTC Desire har lutar det starkt mot en HTC Desire. Man måste ju köpa något som man kan vara nöjd med och inte något som man hoppas att en uppdatering ska råda bot på. Fattigt med zoom plus och minusknappar. Istället för pinchzoom.
Visst bättre kamera och större skärm. Jag tror mer på Amoledskärmen från HTC även om den "bara" är på 3,7 tum.
Jag är också riktigt otålig nu. Har en gammal N95 8Gb som varit helt ok. Den känns dock helt förlegad nu när man läst om HTC Desire i 3-4 veckor. Som någon tidigare sagt kan jag väl hålla med om att SE X10 är riktigt snygg och till och med snyggare än HTC Desire men det räcker inte ändå. Sedan har jag haft en K850i som brann upp 2 ggr! Ena gången var det batteriet, Mobilen blev rejält varm och sedan startade den aldrig mer. Fick en ny och där gick skärmen sönder. På den 3:e fungerade det.

Postad 31 March 2010 - 09:47

Eroish
  • Eroish
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Fick detta svaret från Dustin när jag frågade angående om minneskort följer med eller inte:

Om HTC skickar med ett minneskort så gör de det, jag kan inte se att vi skickar med något från vår sida, och jag kan å andra sidan inte se att de gör det heller.

Det där är lite olika, ofta skickar tillverkarna med egna minneskort men om de inte gör det så kan vi köra egna kampanjer där vi kanske skickar med ett härifrån istället.

Återstår att se hur mobilgrabbarna bestämmer sig att göra med Desire.

Postad 31 March 2010 - 09:48

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

https://www.flashback.org/sp22253718

Tack för länken!
Ang. resencenten,,,
Det var nog den sämsta recensionen jag läst. Man fick inte veta så mkt om vad som var bra o mindre bra.
Bara tummen upp eller tummen ner i princip. Löjlig kille den där recensenten..

Postad 31 March 2010 - 10:05

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Hmm, kan det vara så att Legends unibodyskal av aluminium stör BT-signalen kanske. Jag hoppas det är så, annars är det verkligen inget roligt med Desire.

ja det är min misstanke och hopp - att alu skalet stör signalen.

Postad 31 March 2010 - 10:08

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

ja det är min misstanke och hopp - att alu skalet stör signalen.

HTC kan sina grejer, de kan inte göra ett sånt dumt misstag, eller?

Postad 31 March 2010 - 10:19

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Läste en recension, och ingen sändare/mottagare sitter bakom ALUn.

Inget problem för Desire ändå ^^

Redigerat av Johnsson1975, 31 March 2010 - 10:21.

Postad 31 March 2010 - 10:28

_green_
  • _green_
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0

Läste en recension, och ingen sändare/mottagare sitter bakom ALUn.

Inget problem för Desire ändå ^^

Jo, om det nu inte sitter sändare som störs av aluskalet i Legend, så kan det alltså ändå vara problem i Desire... om det sitter samma BT i Desire som i Legend och den i Legend inte är störd av aluskalet så kan det ju visst vara trubbel i Desire. (Eller har du en Desire och testat? :angry: )
Men jag hoppas att så ej är fallet.

Redigerat av _green_, 31 March 2010 - 10:29.

Postad 31 March 2010 - 10:30

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

HTC kan sina grejer, de kan inte göra ett sånt dumt misstag, eller?

haha säg inte det, har ägt många HTC lurar genom åren och många har lidit av korkade och irriterande buggar :angry:

Postad 31 March 2010 - 10:34

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Jo, om det nu inte sitter sändare som störs av aluskalet i Legend, så kan det alltså ändå vara problem i Desire... om det sitter samma BT i Desire som i Legend och den i Legend inte är störd av aluskalet så kan det ju visst vara trubbel i Desire. (Eller har du en Desire och testat? :angry: )
Men jag hoppas att så ej är fallet.

Haha, så sant som det är sagt. Mer oroande i detta fallet

Postad 31 March 2010 - 10:35

Microhulken
  • Microhulken
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

haha säg inte det, har ägt många HTC lurar genom åren och många har lidit av korkade och irriterande buggar :angry:

Precis, kan SE slänga i en budget skärm i sitt flagskepp kan nog HTC också göra en tabbe. :D

Postad 31 March 2010 - 11:02

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Precis, kan SE slänga i en budget skärm i sitt flagskepp kan nog HTC också göra en tabbe. :angry:

Och detta har med saken att göra?

Förövrigt har väl inte Desire någon toppenskärm heller direkt men trots det är man sugen på en.

Postad 31 March 2010 - 11:07

cwolf
  • cwolf
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0
Mobilen beställd på tre, hoppas den blir levererad runt den 8:e april som de säger :angry:

Blev samtidigt pålurad att testa deras mobila bredband i två veckor, kände direkt när jag kom hem att jag inte hade någon användning för det, typiskt att man inte bara kan säga ifrån direkt. Nu måste man in dit och lämna tillbaka det någon gång innan det blir för sent och det övergår till ett riktigt abbonnemang

Postad 31 March 2010 - 11:11

Microhulken
  • Microhulken
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Förövrigt har väl inte Desire någon toppenskärm heller direkt men trots det är man sugen på en.

Men tagga ner, det var ett litet skämt. Men kanske skulle låta er få lite distans till alla besvikelser först. :angry:

Postad 31 March 2010 - 11:43

DrMagoo
  • DrMagoo
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Den har ju en av världens bästa skärmar, har inte hört en enda recensent säga att den inte har varit bra så vad syftar du på? Och som jag har sagt tidigare så fungerar skärmen utmärkt utomhus om man ska tro testerna, bara man inte speglar den i direkt solljus. Men då hjälper det nog inte oavsett vilken smartphone man har.

Postad 31 March 2010 - 12:02

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Den har ju en av världens bästa skärmar, har inte hört en enda recensent säga att den inte har varit bra så vad syftar du på? Och som jag har sagt tidigare så fungerar skärmen utmärkt utomhus om man ska tro testerna, bara man inte speglar den i direkt solljus. Men då hjälper det nog inte oavsett vilken smartphone man har.

Syftar på touch-tekniken i skärmen som den jag citerade syftade på. Han som tyckte jag borde tagga ner bara för att jag inte skriver smileys. :angry:

Postad 31 March 2010 - 12:03

lunxer
  • lunxer
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Mailade noyes.se ang när de väntas få in Desire:

"Realesen för HTC Desire är fortfarande inte fastställt.
Den beräknas komma in till mitten av April. "
Så betydligt senare datum än hos andra återförsäljare :/ (alternativt bara realister? :angry:

Verkar som att de lagt lite för mycket krut på x10 hos noyes.se :D

Postad 31 March 2010 - 13:20

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

Syftar på touch-tekniken i skärmen som den jag citerade syftade på. Han som tyckte jag borde tagga ner bara för att jag inte skriver smileys. :angry:

Inget fel alls på touch tekniken, källa?
Om du nu menar n1:ans "brister" har man funnit förklaringar i programvaran (programmet som testar touchen) snarare än hos hårdvaran hos telefonen.

Postad 31 March 2010 - 14:08

DrMagoo
  • DrMagoo
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Men det är ju X10an som inte har multitouch... På desiren funkar det finfint :D

Postad 31 March 2010 - 15:04

Killen99
  • Killen99
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

De var en grundlig test som lätt är värt 15:- :angry:

Kanske inte var värt pengar men det var ett trevligt test att läsa.

Postad 31 March 2010 - 15:13

CountZer0
  • CountZer0
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
I manualen man kan ladda ner på HTC's supportsida står följande:

Inside the box
You will find the following inside the box:
Phone
USB cable
AC adapter
3.5mm stereo headset
Battery
microSD card (pre-installed)
Quick start guide
Safety and regulatory guide

Postad 31 March 2010 - 15:20

acros
  • acros
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

I manualen man kan ladda ner på HTC's supportsida står följande:

Inside the box
You will find the following inside the box:
Phone
USB cable
AC adapter
3.5mm stereo headset
Battery
microSD card (pre-installed)
Quick start guide
Safety and regulatory guide

Jag läste i en del av manualen som länkades till för några sidor sedan att PC-mjukvaran låg på ett pre-installed microSD-card och när man kopplade in telefonen via USB skulle man välja att ansluta den som en extern disk, sedan kopiera över exe-filen på minneskortet och köra på datorn för att installera mjukvaran.

Så nog låter det som att HTC skickar med ett minneskort, eller om de ändrar i manualen som kommer till Sverige. Däremot lär det väl inte vara marknades största och bästa kort.

Postad 31 March 2010 - 15:44

CTech
  • CTech
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Det börjar komma många klipp på youtube om och med Desire nu när fler och fler lyckostar får sina mobiler och vill skryta lite. De sista dagarna är den jobbigaste väntetiden. Börjar tröttna på min Nokia 6230i efter 6 år... :angry:

Desire videokamera test: http://www.youtube.c...h?v=Co1fCWWJl2s

Desire i mobilhållare i bilen: http://www.youtube.c...h?v=YgtEDCWpLgY

Postad 31 March 2010 - 16:13

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

• 1289 inlägg
  • 0

Inget fel alls på touch tekniken, källa?
Om du nu menar n1:ans "brister" har man funnit förklaringar i programvaran (programmet som testar touchen) snarare än hos hårdvaran hos telefonen.

Förstår inte riktigt vad du menar här... men N1 och Desire har samma digitizer och alltså inte stöd för MT utan bara för DT och det är ju precis det som alla tester (som jag sett iaf) visar.
Personligen önskar jag de hade haft lika bra MT som Motorolas Droid, och ärligt fungerar jag på att vänta ett tag till för att köpa en Android (helst) med äkta MT.

Eller får det väl bli en Windows 7 mobile, minimum kravet på deras touch är att den kan hantera fyra olika tryckpunkter.

Postad 31 March 2010 - 16:28

malexin
  • malexin
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Förstår inte riktigt vad du menar här... men N1 och Desire har samma digitizer och alltså inte stöd för MT utan bara för DT och det är ju precis det som alla tester (som jag sett iaf) visar.

Han tänker antagligen på den artikel med tillhörande video som påstod att problemet låg i programmet som testade multitouchen. Det var dock helt uppenbart för de flesta som såg videon att artikelförfattaren missförstod vad han såg på skärmen, och det insåg även han ganska snart och videon försvann.

Postad 31 March 2010 - 16:40

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

• 1289 inlägg
  • 0

Han tänker antagligen på den artikel med tillhörande video som påstod att problemet låg i programmet som testade multitouchen. Det var dock helt uppenbart för de flesta som såg videon att artikelförfattaren missförstod vad han såg på skärmen, och det insåg även han ganska snart och videon försvann.

Tack... nu när jag läser igen så förstår jag att det är så han menar.

Tråkigt att det inte var äkta MT på Desire, men DT är ändå väldigt trevligt :angry:

Postad 31 March 2010 - 17:20

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

Tack... nu när jag läser igen så förstår jag att det är så han menar.

Tråkigt att det inte var äkta MT på Desire, men DT är ändå väldigt trevligt :angry:

Bra att n gn hann före, just den videon syftatde jag på.
Jag har varit en förespråkare till DT och särskilt då knip-zoom fkn.
Förstår dock inte vad du menar när du utrycker att MT är så pass viktigt.
Vad saknar man med DT som MT har anser du? Ge ett exempel...?

Postad 31 March 2010 - 17:29

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0
Tycker det är roligt att du vet exakt hur jag menar.

Jag tycker både ST och DT båda är bottennapp om man vill spela på en telefon som inte har qwerty-tangetbord, vilket kan vara kul ibland när man har tid över på nattskiften.
Nej Touchtekniken i Desire tillhör fortfarande inte toppskiktet. Tillverkarna har kvar att hämta från Apple.

Postad 31 March 2010 - 17:36

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

Tycker det är roligt att du vet exakt hur jag menar.

Jag tycker både ST och DT båda är bottennapp om man vill spela på en telefon som inte har qwerty-tangetbord, vilket kan vara kul ibland när man har tid över på nattskiften.
Nej Touchtekniken i Desire tillhör fortfarande inte toppskiktet. Tillverkarna har kvar att hämta från Apple.

Nu vet jag inte frekvsreg på desire men låt oss anta samma värden som N1.
En skärm med frekvensreg. på ca 37hz/DT möjlighet passar inte bra till spel för att.....??

Postad 31 March 2010 - 17:42

bratt
  • bratt
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hade verkligen Desire FM-Sändare ?. Inte bara mottagare för FM radio.
Eller har jag missförstått ?

Läst och sökt men enda jag hittar om att det skulle vara FM sändare är i denna tråden där 2 svar påstår att det är det. Blir lite fundersam eller är det bara jag som inte hittar infon om det.

Postad 31 March 2010 - 17:46

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Nu vet jag inte frekvsreg på desire men låt oss anta samma värden som N1.
En skärm med frekvensreg. på ca 37hz/DT möjlighet passar inte bra till spel för att.....??

Det är klart den passar till de flesta spelen men inte till alla som kräver t.ex fler fingrar eller somliga shooters på t.ex Iphonen.
Förövrigt har den väl högra frekvens vad jag minns?

Postad 31 March 2010 - 17:58

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
skärm reg./ Input benchmark Diagram (scrolla ned)

Det är klart den passar till de flesta spelen men inte till alla som kräver t.ex fler fingrar eller somliga shooters på t.ex Iphonen.
Förövrigt har den väl högra frekvens vad jag minns?

Så du har sågat desires skärmteknik för........... somliga shooters spel?? ffs, komigen!
Jag har haft Iphone 3gs och jag kan hålla med om att den har grym touch men that's about it, apple kan inte lära HTC så mkt egentligen, det är tvärtom!

skärm reg./ Input benchmark Diagram (scrolla ned)

Redigerat av Seriouz, 31 March 2010 - 17:56.

Postad 31 March 2010 - 17:59

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Så du har sågat desires skärmteknik för........... somliga shooters spel?? ffs, komigen!
Jag har haft Iphone 3gs och jag kan hålla med om att den har grym touch men that's about it, apple kan inte lära HTC så mkt egentligen, det är tvärtom!

Nej bara att den inte hör till toppskiktet.
Det var ju som sagt svar på en annan kommentar.

Tror det faktiskt är hyfsat +- mellan de två iaf enligt min mening.

Postad 31 March 2010 - 18:07

larsf
  • larsf
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
För att slippa hackande BT uppspelning brukar det fungera att slå av wifi iallafall är det så på HTC Magic.

Postad 31 March 2010 - 18:58

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1276 inlägg
  • 0

För att slippa hackande BT uppspelning brukar det fungera att slå av wifi iallafall är det så på HTC Magic.

Frekvenskrock? :angry:

Postad 31 March 2010 - 19:17

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Frekvenskrock? :D

Heh, tror snarare det handlade om överlastad CPU på Magic och andra androider med den gamla 528Mhz prollen.
Var samma visa med Heron.

Postad 31 March 2010 - 19:17

storm72
  • storm72
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Har ni 1h över så är filmerna här rätt så trevliga.
http://www.youtube.c.../10/Xdu59IwZUQQ sen är de 7 andra avsnitt

Redigerat av storm72, 31 March 2010 - 19:18.

Postad 31 March 2010 - 19:24

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Ingen som tycker det är märkligt att mobil sågar Desires fotolampa genom att skriva:
"Lampan räcker inte riktigt till"

Medan techradar snarare hyllar den:

Postad bild
Och skriver: "FLASH, AAAAAH: Even in near total darkness, the flash is brilliant on the HTC Desire, focusing and lighting evenly"

Själv tycker jag det ser ut som att desire har en utmärkt lampa/"blixt" om bilden nu är tagen i "near total darkness" :D

Källa Techradar

x10ans fotolampa VET jag är i princip oanvändbar, vilket gör att nämna x10ans kamera som en fördel är väldigt dumt

Redigerat av Seriouz, 31 March 2010 - 19:26.

Postad 31 March 2010 - 20:08

aMpari
  • aMpari
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Jag vet att det länkats tidigare i tråden till en sida som listade Desire som världens bästa telefon... Letat igenom många sidor utan att hitta den igen, någon som kan hjälpa till och länka? Skulle vara dunder!

EDIT: hittade http://www.techradar...45440?artc_pg=1

Redigerat av aMpari, 31 March 2010 - 20:13.

Postad 31 March 2010 - 20:18

Hövding
  • Hövding
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Även jag tillhör dem som mer eller mindre trånar efter nya Desiren...
Men en fråga, hur är det med svenskt tangentbord på telefonen? Finns bokstäverna "å,ä,ö" med som riktiga tangenter eller måste man in och trycka nånstans för att få fram de bokstäverna?

Postad 31 March 2010 - 20:20

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Ja de ska finnas, annars får du köra annat, nedladdat, men 95% säker att jag sett någonstans att det ska vara svenskt tangentbord.

Postad 31 March 2010 - 20:25

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Åhåhå, goda nyheter!
Paul på modaco.com har lyckats flasha en HTC-ROM på en T-mobile Desire genom GoldCard-metoden.
Han säger dessutom att han sitter på en rootad ROM (!) som han då hoppas kunna flasha med samma metod.

Tråd:
http://android.modac...ldcard-success/

Redigerat av Golgo_13, 31 March 2010 - 20:26.

Postad 31 March 2010 - 20:42

Unregisteredf6418a4f
  • Unregisteredf6418a4f
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Åhåhå, goda nyheter!
Paul på modaco.com har lyckats flasha en HTC-ROM på en T-mobile Desire genom GoldCard-metoden.
Han säger dessutom att han sitter på en rootad ROM (!) som han då hoppas kunna flasha med samma metod.

Tråd:
http://android.modac...ldcard-success/

Vad betyder det? Sorry är inte så tekniskt insatt/nördig som krävs. :D

Postad 31 March 2010 - 20:51

Microhulken
  • Microhulken
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Har ni 1h över så är filmerna här rätt så trevliga.
http://www.youtube.c.../10/Xdu59IwZUQQ sen är de 7 andra avsnitt

Det där fick ju ha-begäret att stiga en aning! :D

Postad 31 March 2010 - 21:04

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Vad betyder det? Sorry är inte så tekniskt insatt/nördig som krävs. :D

Det betyder förhoppningsvis att Desire:

1) kan rootas (googla om du inte vet vad det betyder)
2) kan flashas med "custom-ROMS"

När dessa två faktorer slår in för en Android (vilket de nästan alltid gör förr eller senare) så öppnar det upp för många möjligheter som en låst mobil inte kan åtnjuta.

Titta in i t.ex. Nexus-developmenttråden på xda-developers för att få ett humm om vad jag babblar om ;)

Postad 31 March 2010 - 21:36

broccoli
  • broccoli
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0
Hej,
Vet inte om detta postats, men rätt intressant...

http://arstechnica.c...-and-hacks.ars/

Handlar om OLEDS upplösning..

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.