![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
7 år sedan |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 24 februari 2010 - 00:16

Postad 24 februari 2010 - 00:28
Uppsala spelar vi våran sista match imorgon mot TS2 då? Saknas bara en spelare i vardera lag.
Postad 24 februari 2010 - 00:30
Bra spelat Norrland! Tycker att det var rätt jämt i båda matcherna. Synd bara att jag missade semtex-kastet i slutet av SnD rundan där
Ja det var jämt

Postad 24 februari 2010 - 00:37
Lag vi har kvar att möta: Väst, Öst, Skåne 1&2
Onsdag ca. 21.00 -->
- rangwald
- Eapea
-
-
Reserv: brottarn (23.00 -->)
Torsdag ca. 21.00 -->
- rangwald
- Eapea
-
-
Söndag ca. 20.00 -->
- rangwald
-
-
-
Söndag är ju verkligen en sistaminuten-tid. Men som sagt, vad har man för sig annars på en söndagskväll? Tycker fortfarande att flera lag borde få ihop lag till den tiden, speciellt när det är slut efter det.
Postad 24 februari 2010 - 00:44
- Axxident
- ?
- ?
- ?
Postad 24 februari 2010 - 00:45
Japp, vi var dom 2 sista
shit, tight. Blev du träffad av din egen stun granade där uppe?
Postad 24 februari 2010 - 00:52
AxxidentKan Lag Väst samla ihop ett lag? Onsdag 21:00
- Axxident
- ?
- ?
- ?
Anex81
?
?
ps snyggt spelat norrland !
Postad 24 februari 2010 - 07:30
Axxident
Anex81
?
?
Reserv:hippo6-om jag är online så kan ja
ps snyggt spelat norrland !
ja Norrlands matchen blev mkt mer spännande än jag trott,t o m så att de kändes som vi skulle kunna vinna! skoj var den iallafall,ett helsike bara att ja ska få sån jäkla puls,som t.ex när jag var kvar sist med bomben och lyckades planta den och precis efteråt döda den sista motspelaren,då är ju för fasiken hjärtat på väg ur bröstkorgen!
Måste säga att de laget vi i väst hade funkade bra,bra kommunikation grabbar
Redigerat av hippo6, 24 februari 2010 - 07:32.
Postad 24 februari 2010 - 07:58
Ja, jag trodde fan vi skulle torska med 4-0 där.Bra match Uppsala.....fattar inte hur vi kunde släppa 3-0 i sd men i domination var ni klart bättre.....
Men jag spelar aldrig som jag brukar i början på SD-matcher, spelar alldeles för passivt och jag är helt kass på det.
Spännande var det hur som helst.
Ja, på domination fick vi ett övertag ganska snabbt och det är alltid svårt att ta igen ett underläge på Domination när man möter hyfsat motstånd.
---
Verkar som att man skulle ha specat Norrland-Väst, verkar ha varit en riktig höjdarmatch, bra kämpat Väst!
---
Har uppdaterat första inlägget med resultat.
Postad 24 februari 2010 - 08:49
Bra spelat sthlm... ursäkta om jag fick ett utbrott där mitt i, men vart så grymt irriterad när det var 30sek kvar av en sd runda å ni anföll å jag sulade in en flash i eran spawnpunkt å fick en träff... då brast det för mig.. det var 3dje rundan som ni vann på raken... då åkte gamla bettan fram (m16
) å den har inte svikit mig ännu... så då vände vi å vann för jag vart så extra taggad att vinna... domination fick vi en riktigt bra start som jag tror avgjorde...
Satt en härlig c4 på nose ocksånär han gömde sig bakom muren bakom bussen...
Ja C4:an var snygg.
Jag fattar dock inte vad som hände, en sak att ni vände i SD det var mycket starkt av er. Men hur i **** gick Domination till. Inga skott träffade, jag sköt granater å fick bara träffmarkering. Tror jag drog 10 skott från AK i Britt utan att han dog minst 3 ggr.
Efter 50 poäng så har en spelare som jag aldrig sätt spela med oss 19-3 i k/d som dessutom kanske inte har mer än 2 -3 dygn i speltid. Det var helt otroligt var ojämt det var. Jag har ingen egentlig förklaring faktiskt. Kändes jävligt surt!
Jag skall förövrigt aldrig mer spela med tactical insertion, fyfaan vad usel den är. Man står å gnistar i 10 sek sen dör man, spawnar i samma skottbana som man senast dog i - jättekul.....
Sen kunde jag inte somna, slockna nog inte förens vid 01:30..... låg å grämde mig nått fruktansvärt!
Postad 24 februari 2010 - 08:54

Postad 24 februari 2010 - 09:13
ja Norrlands matchen blev mkt mer spännande än jag trott,t o m så att de kändes som vi skulle kunna vinna! skoj var den iallafall,ett helsike bara att ja ska få sån jäkla puls,som t.ex när jag var kvar sist med bomben och lyckades planta den och precis efteråt döda den sista motspelaren,då är ju för fasiken hjärtat på väg ur bröstkorgen!
Riktigt kul match igår killar! tycker vi satsar på att få ihop samma lag idag igen
Jag spelar om regeringen tillåter.
Anex81
axxident
Henkebenke
....
reserv hippo6
Postad 24 februari 2010 - 09:46
Men hur i **** gick Domination till. Inga skott träffade, jag sköt granater å fick bara träffmarkering. Tror jag drog 10 skott från AK i Britt utan att han dog minst 3 ggr.
Efter 50 poäng så har en spelare som jag aldrig sätt spela med oss 19-3 i k/d som dessutom kanske inte har mer än 2 -3 dygn i speltid. Det var helt otroligt var ojämt det var. Jag har ingen egentlig förklaring faktiskt. Kändes jävligt surt!
Jag skall förövrigt aldrig mer spela med tactical insertion, fyfaan vad usel den är. Man står å gnistar i 10 sek sen dör man, spawnar i samma skottbana som man senast dog i - jättekul.....
Sen kunde jag inte somna, slockna nog inte förens vid 01:30..... låg å grämde mig nått fruktansvärt!
Accuracy kanske?

Att man inte sett en spelare tidigare och inte har mer än 2-3 dygn i speltid behöver ju inte betyda att det är en dålig spelare.
Zdaarlight spawnkillade mig ett par gånger också men det är nåt man får ta, jag tycker ändå att fördelarna väger tyngre än nackdelarna med att använda tactical insertion på Domination.
Jag dog nog mest av alla på Domination men fick ändå mest poäng ( i Uppsala, tror Primören fick mest av alla ).
Postad 24 februari 2010 - 09:49

Postad 24 februari 2010 - 09:58
Jag säger inget om att någon är dålig eller bra (förutom att jag var dålig) jag blev bara så ###### sur....
Det är det som är lite jobbigt med detta spel man tvivlar hela tiden på resultaten. Spelar ingen roll om man spelar 100% igt 3 timmar i sträck. Sen kan nästa 10 matcher vara helt kaos.
Det är som om man skulle köra i diket med bilen var 10:e gång man åkte till jobbet.....
Samma med demolitionmatchen som Zdaar, jag å Inzane spelade efter vår match mot Uppsala. Den var oxå helt sjukt konstig. Sen vipps spelar vi TDM mot några andra å vi vinner med 7500 mot 1900 visserligen med Mergers hjälp.....
Postad 24 februari 2010 - 10:11
Ibland har det med dagsformen att göra, ibland andra oförklarliga ( NÄTKOD! ) saker att göra.
Postad 24 februari 2010 - 10:26
Mmm, jag håller helt klart med och tycker att spelet är mycket märkligt i det avseendet. I COD4 så var det tydligt när det laggade genom att gubbarna hackade fram osv medan det är mer "döljt" i detta spel. Det kan kännas som man inte laggar alls men sen så när man väl spelar så bara smäller det bara till när man springer runt ett hörn, för då visar det sig att FI på andra sidan har sett dig, hunnit sikta in sig och dessutom sprungit ner till affären och storhandlat innan dom väl har dödat dig.Jag fattar vad du menar Nose, kan känna exakt likadant ibland.
Ibland har det med dagsformen att göra, ibland andra oförklarliga ( NÄTKOD! ) saker att göra.
Och många gånger är det så att man skjuter ett helt mag i överdelen på en FI och man får träffmarkeringar men sen så dör man själv ändå och när man tittar på killcamen så visar det sig att man stått och skjutit åt helt fel håll medan det räckte med 2 st skott i benen för att man själv ska dö (dessutom utan stopping power).
Men det är en hat-kärlek detta spel. Oavsett hur förbannad man blir på det så går man ändå tillbaka till det

Redigerat av Zdaarlight, 24 februari 2010 - 10:30.
Postad 24 februari 2010 - 10:30
Jag kan följande tider denna vecka.öst vi behöver dra av ett par matcher nu, om vi ska hinna till söndag... barkis vet jag jobbar Em så han kan inte förräns vid 00:00 o det är ju lite sent men hur har ni övriga det i veckan?? Torsdag har jag Poker men borde kunna efter 21:00 ca
On: Efter 22
To: Efter 20
Fr: Efter 21
Lö: 14 - 18 & efter 21 (preliminärt)
Sö: Efter 14
/patgu995
Postad 24 februari 2010 - 10:49
Håller med fullständigt om allt, speciellt pulsen i sd =) när jag tittade på er andra vill säga =)ja Norrlands matchen blev mkt mer spännande än jag trott,t o m så att de kändes som vi skulle kunna vinna! skoj var den iallafall,ett helsike bara att ja ska få sån jäkla puls,som t.ex när jag var kvar sist med bomben och lyckades planta den och precis efteråt döda den sista motspelaren,då är ju för fasiken hjärtat på väg ur bröstkorgen!
Postad 24 februari 2010 - 11:14
zdaar vart är dina obligatoriska screenshots...
Postad 24 februari 2010 - 11:33

l2ickard var inte helt nöjd med sin insats avslöjade han.

Kändes som dominationmatchen kunde gå hur som helst också.
Känner igen det där. Förmodligen för att man inte tar det på något stort allvar nu för tiden.det här med ökad puls har jag lyckats koppla bort helt... vilket är skönt för man kan bli så stressad att man får ont i bröstet...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 24 februari 2010 - 11:32.
Postad 24 februari 2010 - 11:51
Haha, jag vet inte om jag vill visa domdet här med ökad puls har jag lyckats koppla bort helt... vilket är skönt för man kan bli så stressad att man får ont i bröstet...
zdaar vart är dina obligatoriska screenshots...

Skämt å sido så kommer dom upp i eftermiddag...
Bra spelat av er förresten, tack för en god match och lycka till i finalen.
Redigerat av Zdaarlight, 24 februari 2010 - 11:53.
Postad 24 februari 2010 - 12:03
Iallafall i mitt fall, som sagt var så är jag helt värdelös på att "campa"/ta det lugnt, passar mig inte alls.
Dock kan jag ju ibland behöva nån medspelare som säger åt mig att ta det lite lugnare än vad jag brukar.
Men håller med mor' och frasse också, inte alls lika nervös nu som man var dom första matcherna.
Finns ju i o f s säkert dom som spelar bättre när dom är nervösa också, eller?!
Jag kommer nog kunna spela en match ikväll trots allt. ( har dock annat och pyssla med men kan nog komma ifrån, kommer nog vänta med Heavy Rain tills på fredag då jag är ledig )
Om nu TS2 och vi kan få ihop lag tills ikväll.
Postad 24 februari 2010 - 12:09
Jag kan köra idag och söndag , har igång PS3:an hela kvällen men kikar på OS så PM:a om det blir match så kommer jagDet börjar närma sig deadline nu, så jag lägger fram lite tider för T/B så borde vi få ihop ngn match iaf.
Lag vi har kvar att möta: Väst, Öst, Skåne 1&2
Onsdag ca. 21.00 -->
- rangwald
- Eapea
- Jocke
-
Torsdag ca. 21.00 -->
- rangwald
- Eapea
-
-
Söndag ca. 20.00 -->
- rangwald
- Jocke
-
-
Söndag är ju verkligen en sistaminuten-tid. Men som sagt, vad har man för sig annars på en söndagskväll? Tycker fortfarande att flera lag borde få ihop lag till den tiden, speciellt när det är slut efter det.
Postad 24 februari 2010 - 12:40
Stressen gör ju att man inte spelar som man brukar göra vilket oftast resulterar i fail.
Iallafall i mitt fall, som sagt var så är jag helt värdelös på att "campa"/ta det lugnt, passar mig inte alls.
Dock kan jag ju ibland behöva nån medspelare som säger åt mig att ta det lite lugnare än vad jag brukar.
Vadå?
Du låg ju som en dö sill på marken å bara vänta när du sköt mig i 3-3 rundan mellan A och B igår.
Postad 24 februari 2010 - 12:55
Stressen gör ju att man inte spelar som man brukar göra vilket oftast resulterar i fail.
Men håller med mor' och frasse också, inte alls lika nervös nu som man var dom första matcherna.
Finns ju i o f s säkert dom som spelar bättre när dom är nervösa också, eller?!
Jag kommer nog kunna spela en match ikväll trots allt. ( har dock annat och pyssla med men kan nog komma ifrån, kommer nog vänta med Heavy Rain tills på fredag då jag är ledig )
Om nu TS2 och vi kan få ihop lag tills ikväll.
Har oxå tävlingsnerver då och då, dock inte alltid vilket jag misstänker beror på det morlock skrev en bit upp.
Känner även igen det där med att man ändrar sin spelstil ibland bara för att det är tävling vilket inte brukar
vara nån höjdare (förutom de gånger man lyckas lura primören som förväntat sig en knife-runner, men får en
half-camper med tubbestyckad FAL

Har varit med om många gånger att man gett efter för tjatet att spela nån annans spelstil vilket resulterar i
noll koll och oftast noll kill. Visst, kul att leva lite längre i S&D men man får ju tyvärr inga poäng för lång överlevnad och man hjälper ju inte direkt laget heller med lång överlevnad om man inte lyckas döda nån...
Postad 24 februari 2010 - 12:57
Onsdag: 20:00 och framåt
-Rudin86
-
-
-
Torsdag: 20:00 och framåt
-Rudin86
-
-
-
-
Söndag:
-Rudin86 ( bakis dock

-
-
-
Postad 24 februari 2010 - 12:59
På min beordran... tänkte slå er med samma spelsätt ni tillämpade... men vi mastrade inte det spelsättet å fick byta vid 0-3... å lite mer aggresivt spel från vår sida passade oss bättre å gjorde att vi vann tillslut... jag var dock inte nervös igår, jag var riktigt förbannad å då spelar tydligen jag bättre...Vadå?
Du låg ju som en dö sill på marken å bara vänta när du sköt mig i 3-3 rundan mellan A och B igår.
Såg du menade sista rundan... vet inte vad britt sysslade med då... det var solokörningar från 4de rundan...
Redigerat av frass3, 24 februari 2010 - 13:01.
Postad 24 februari 2010 - 13:37
det här med ökad puls har jag lyckats koppla bort helt... vilket är skönt för man kan bli så stressad att man får ont i bröstet...
Jag får inte heller puls på samma sätt längre. Fick det i princip alltid i fyran dock... vet inte vad det är för skillnad riktigt, men jag tror att det kan vara så att man hade lite bättre kontroll på situationerna när kartorna var tajtare. I och med det så kändes det som att man visste hur man skulle lösa ett 4 mot 1 läge i S&D tex och det var bara upp till skill/lagg om det gick eller inte. Nu har ju alla Ninja Pro (betydligt fler än de som körde Dead Silence) o banorna är så öppna att man får förlita sig på en hel del tur med vägval o tajming om ska ro hem en "omöjlig" situation.
Postad 24 februari 2010 - 13:45
Dessutom vet man aldrig när någon sitter på t ex en predator eller annan valfri killstreak som kan komma och förstöra för en.Jag får inte heller puls på samma sätt längre. Fick det i princip alltid i fyran dock... vet inte vad det är för skillnad riktigt, men jag tror att det kan vara så att man hade lite bättre kontroll på situationerna när kartorna var tajtare. I och med det så kändes det som att man visste hur man skulle lösa ett 4 mot 1 läge i S&D tex och det var bara upp till skill/lagg om det gick eller inte. Nu har ju alla Ninja Pro (betydligt fler än de som körde Dead Silence) o banorna är så öppna att man får förlita sig på en hel del tur med vägval o tajming om ska ro hem en "omöjlig" situation.
Det sämsta IW gjort för S&D är carepackages och att killstreaken byggs på mellan omgångarna. Förut var det sällan det kom in en UAV i en S&D match, och det hände nästan aldrig att någon plockade in en airstrike och det var praktiskt taget omöjligt få i en helikopter i en match. Nu tror jag inte jag spelat något SD match där det inte förekommit något typ av luftstöd (missiler, helikopter eller liknande).
Postad 24 februari 2010 - 15:24

Postad 24 februari 2010 - 16:48
Postad 24 februari 2010 - 19:20
Om ngt lag kan utmana idag . skriv gärna här så man kan boka in tv hos regeringen

Lag väst.
Redigerat av Unregisteredb8ad097f, 24 februari 2010 - 19:27.
Postad 24 februari 2010 - 19:31
shit, tight. Blev du träffad av din egen stun granade där uppe?
Japp, någon av dom 2 jag kastade råkade jag kasta på väggen istället för ner i trappan

Postad 24 februari 2010 - 19:56
Bäst igår, jag står på balkongen mittemot bussen vid plantplatsen, Blooodshy nere vid bussen: Öhh han står brevid dig! Hinner tänka men skjut han då! samtidigt som jag vänder mig om och har Hippo rätt i nyllet. PANG och död. Det är lite så vi samarbetar i Team Norrland!
ja det blev rätt spännande för mig me eftersom jag inte såg dig först..sprang ju fram å kollade ner mot bussen,skulle vända å springa därifrån och då stod du där i hörnet!

Postad 24 februari 2010 - 20:07
Vadå?
No comment.
Postad 24 februari 2010 - 20:38
Om hippo kan vara med så är laget fullt

Postad 24 februari 2010 - 22:05
Bäst igår, jag står på balkongen mittemot bussen vid plantplatsen, Blooodshy nere vid bussen: Öhh han står brevid dig! Hinner tänka men skjut han då! samtidigt som jag vänder mig om och har Hippo rätt i nyllet. PANG och död. Det är lite så vi samarbetar i Team Norrland!
hehe,ja det var ju ett hyffsat kompispass...grejen var att jag såg att han stod precis när jag skulle byta sida vid bussen,antar att jag fick kortslutning och berättade att han stod där istället för att skjuta. Nerverna spelade mig ett spratt...
Postad 25 februari 2010 - 08:19
Men det kvittar, så som Sverige spelar hade dom ändå åkt på stordäng av Canada.
Postad 25 februari 2010 - 10:59
Jo jag var redo 21 men såg att härjaren inte var online, spelade fram till 22 tiden och kerren frågade om jag kunde lira 22:15 vilket var ok om jag fått det bekräftat att alla kunde och det var klart. Dock så var det inte så så jag drog och nannade iställetHar Uppsala bestämt match mot TS2?

Postad 25 februari 2010 - 11:31
Halv elva kan nog jag idag.. (löningsdag)Det där med bärs e nog inte helt fel, en ganska trevlig dopning .
Om ngt lag kan utmana idag . skriv gärna här så man kan boka in tv hos regeringen
Lag väst.
/Christian
Postad 25 februari 2010 - 20:15
jag kan ikväll,fredag efter22, lördag efter 22 kan vid 21 oxå om de skulle falla sig så...men lättare med regeringen efter 22

Postad 26 februari 2010 - 08:27
Jag pratade med ekaa om lördag och söndag.ÖST!!
jag kan ikväll,fredag efter22, lördag efter 22 kan vid 21 oxå om de skulle falla sig så...men lättare med regeringen efter 22är jag online så är jag tillgänglig övriga tider me bara o messa...
Ekaa tyckte vi skulle köra på humana tider, men vad ekaa tycker är humant har jag ingen aning om...
Personligen föreslår jag efter 21 på lördag, men jag kan på eftermiddagen innan 18 om jag får förvarning (om man skickar ett personligt meddelande här så får jag ett mail till mobilen) ett par timmar innan.
På söndag kan jag hela kvällen.
Jag tror inte ekaa kunde ikväll, men hur är det med shaman & barkis?
/patgu995
Postad 26 februari 2010 - 08:48
Jag gör ett nytt försök med Team Skåne 1, vi har Team Norrland, Team Väst och T/B kvar att möta.
Onsdag: 20:00 och framåt
-Rudin86
-
-
-
Torsdag: 20:00 och framåt
-Rudin86
-
-
-
-
Söndag:
-Rudin86 ( bakis dock)
-turbotomi
-
-
Redigerat av turbotomi, 26 februari 2010 - 08:49.
Postad 26 februari 2010 - 18:28
Jag pratade med ekaa om lördag och söndag.
Ekaa tyckte vi skulle köra på humana tider, men vad ekaa tycker är humant har jag ingen aning om...
Personligen föreslår jag efter 21 på lördag, men jag kan på eftermiddagen innan 18 om jag får förvarning (om man skickar ett personligt meddelande här så får jag ett mail till mobilen) ett par timmar innan.
På söndag kan jag hela kvällen.
Jag tror inte ekaa kunde ikväll, men hur är det med shaman & barkis?
/patgu995
barkis e nog på ikväll om vi får lag, men jag säger som du jag kan andra tider me om jag bara har nån förvarning om de...
Postad 26 februari 2010 - 19:21
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar