Pratade med supporten dom säger att det skall bara funka sen e man ju gott besviken på mediaspelaren den spelar ej dts vilket nästan alla mkv kör men bilden kan man inte klaga på
LG LW550W 47"
(TV)
|
5
|
(8)
|
Inga priser | |
LG LW550W 55"
(TV)
|
5
|
(13)
|
Inga priser | |
LG LW5500 55"
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG LW5500 42"
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG LW5500 47"
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG LW4500 47" TV - 47LW4500
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG LW4500 55"
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG LW550W
(TV)
|
5
|
(2)
|
Inga priser | |
LG LW4500 42" TV - 42LW4500
(TV)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
LG LW450N
(TV)
|
4
|
(3)
|
Inga priser | |
LG LW450N - 47LW450N
(TV)
|
4
|
(1)
|
Inga priser | |
LG 55LW450N TV
(TV)
|
4
|
(9)
|
Inga priser | |
LG LW650W 55"
(TV)
|
6
|
(7)
|
Inga priser | |
LG 47" TV - 47LW650W
(TV)
|
6
|
(10)
|
Inga priser | |
LG LW980W 47" TV - 47LW980W
(TV)
|
5
|
(2)
|
Inga priser | |
LG LW980W - 55LW980W
(TV)
|
2
|
(2)
|
Inga priser | |
LG LW540N
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG LW540N 47"
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 06 December 2011 - 01:12
Pratade med supporten dom säger att det skall bara funka sen e man ju gott besviken på mediaspelaren den spelar ej dts vilket nästan alla mkv kör men bilden kan man inte klaga på
Postad 06 December 2011 - 09:22
/P
Postad 06 December 2011 - 09:28
Om du kör med Plex och medialink på TV:n så ska nog Plex transcoda DTS ljudspåret, har jag för mig. Kan vara så att du måste välja det i Plex inställningarna dock.
/P
Plex har inte haft stöd för ens pass through av DTS hittills. Har inte brytt mig om att kolla sen senaste uppdateringen dock. Jävligt dåligt av LG att inte kunna lösa en sån sak.
Postad 06 December 2011 - 09:50
Plex har inte haft stöd för ens pass through av DTS hittills. Har inte brytt mig om att kolla sen senaste uppdateringen dock. Jävligt dåligt av LG att inte kunna lösa en sån sak.
fast vilken tv har stöd för DTS genom USB?
Det handlar ju om licenspengar i det här fallet. LG:s hemmabiopaket stöder DTS genom USB, men inte tv-apparaterna från årets lineup. Kanske det kommer nästa år? I varje fall lär vi se det i januari när CES-mässan i Las VEgas drar igång.
Angående Plex så stöder den DTS, eller i alla fall så kodar den om DTS till stereo så du åtminstonde får ljud på dina piratnedladdade filmer
Postad 06 December 2011 - 09:57
Det var ett tag sedan man var inne här, men tydligen så finns det annat att göra än att bara surfa på nätet
Dock så måste jag rapportera om min senaste upptäckt på min LG Smart TV...
Plex är enligt mig ngt av det bästa som hänt sedan jesus gick i shorts... minst sagt.
Jag har det sedan tidigare i TV:n och på min dator. Och det funkar klockrent.
Nu har Plex uppdaterats och lagt till en cloudserver-funktion. Sjukt coolt!
Det innebär att jag kan komma åt hela mitt Plex-arkiv oavsett var i världen jag befinner mig. Likaså kan jag skicka inbjudningar till nära å kära för att dela med mig av mitt material.
Låt säga att jag har en moster i USA som vill se bilder, musik eller film som jag har på min burk, så går det utmärkt. Jag bestämmer vilka mappar hon får tillgång till och vips så funkar det. Hur smidigt som helst
Likaså, vilket jag testat oxå, så kan jag använda min Android-telefon eller Ipad på bussen och se mina filmer via Plex och 3G-nätet. Dock kan jag höja en varningsflagg för att kolla tv i mobilen medan man kör bil, inte bra alls
Lägg sen till att Smart TV:n är uppdaterad oxå, så nu finns det möjlighet att koppla sitt NHL.com-konto rakt i tv:n så man kan kolla alla NHL-matcher
Postad 06 December 2011 - 10:36
fast vilken tv har stöd för DTS genom USB?
Det handlar ju om licenspengar i det här fallet.
Syftade bara på Plex och inte USB. Dessutom så handlar det om licenspengar OM tvn skulle kunna avkoda DTS ljud. Nu sköter min reciever sånt så en enkel pass through hade räckt. Vilket inte kostar massa licenspengar vad jag vet.
Postad 06 December 2011 - 17:45
/Mange
Postad 07 December 2011 - 00:16
Tyvärr kan jag inte se på typ svt play eller ATG live pga att jag inte har rätt flashversion och den verkar inte gå att ladda ner heller. Jag kan surfa och göra en massa annat kul på tvn (ex kolla youtube) men jag kan inte se något streamat från svt eller tv4 eller ATG. Skittråkigt
Postad 08 December 2011 - 12:34
Upptäckte några konstiga ljusgråa lodräta streck när jag kollade slalom. Det syntes vid panoreringarna över den vita snön. Man kan alltså bara knappt se dem, men de syns. Är det något ni andra sett? Det var vid sd tv sändning.
/Mange
Det är "banding" du ser. Yttligare ett problem med denna tv. Det är många fotbollsfans som har klagat på detta på AVS. Firmware skulle förbättra saken men det finns fortfarande kvar.
Jag ser det oxå mot vissa bakgrunder, men det är inget jag stör mig på.
/Niklas
Postad 08 December 2011 - 14:25
Det är "banding" du ser. Yttligare ett problem med denna tv. Det är många fotbollsfans som har klagat på detta på AVS. Firmware skulle förbättra saken men det finns fortfarande kvar.
Jag ser det oxå mot vissa bakgrunder, men det är inget jag stör mig på.
/Niklas
Ok...
Jag som inte ens letade efter fel den här gången. Som sagt var det ganska tydligt mot den vita snön. Känns som att fenomenet kommer synas ganska mycket i de flesta vintersporter.
/Mange
Redigerat av magnus76, 08 December 2011 - 14:26.
Postad 08 December 2011 - 20:28
Har i stort sett precis monterat ihop den och kopplat in den med digitalboxen (kör IPTV) och dragit fram nätverkssladd till den. Meckat en del med inställningar och kollat lite SmartTV appar, ganska coolt ändå.
Clouding finns det gott om när man inte kör nåt, men det försvinner när man aktiverar nåt, så jag störs inte direkt av det. Bilden är bra och skarp och 55" var ett rejält lyft för min del som är van vid köksTV´n på 32". 7 par 3D brillor följde med, men jag har inte testat 3D så mycket då jag inte har införskaffat 3D Bluray ännu. Testade lite 2D till 3D och tja, lite djup blir det, men inte så man står på händerna av lycka.
Ska testa vidare och tweaka TV´n allteftersom. Men jag är nöjd med designen och bilden än sålänge. Uppgraderade till nya versionen också btw.
Postad 09 December 2011 - 23:05
Postad 12 December 2011 - 09:20
Postad 12 December 2011 - 14:11
Som jag sagt innan så tycker jag att bilden på 2d och framförallt SD-signaler inte är något märkvärdigt, däremot är jag jäkligt imponerad i den vilsamhet som 3D ger. Det enda jag stör mig lite på är det hopp som texten ibland gör på dumma mig. Annars är det underbart att slippa sitta i ett helt mörkt rum för att kunna se 3D.
Gör texten ett hopp? Säker på att det är tvn som orsakar det? Tror jag iofs kollade på dumma mig utan text pga att jag tyckte den var jobbig att se.
Postad 12 December 2011 - 15:08
Postad 12 December 2011 - 15:37
Inte alls säker på att tvn gör "hoppet" utan kan vara filmen. Håller med att det är jobbigt att se den med text, men i övrigt är den cool i 3D.
Ja den är faktiskt helt okej i 3D. Testat nån annan 3D-film för att se om dom också hoppar i texten?
Postad 12 December 2011 - 20:55
Postad 15 December 2011 - 23:50
MVH Mikael
Postad 16 December 2011 - 00:33
Panoreringar kan därmot hacka lite ibland...... men absoult inte värre än på andra plattisar.
Postad 16 December 2011 - 09:06
LG AND INTEL SIGN STRATEGIC ALLIANCE FOR
INTEL WIRELESS DISPLAY (WiDi) TECHNOLOGY
LG and Intel Collaborate on Intel WiDi to Enhance Content
Accessibility of CINEMA 3D Smart TVs SEOUL, Dec. 15, 2011 – LG Electronics (LG) and Intel entered into a strategic alliance to adopt and jointly promote Intel? Wireless Display (WiDi) technology. Intel WiDi will be embedded into next year’s LG CINEMA 3D Smart TVs, making them the first in the TV industry to feature Intel WiDi technology. Intel WiDi is a wireless connectivity inter-face which allows for instant, high-definition viewing of content stored in notebooks and other external mobile devices on large screen TVs, projectors or monitors.
“Through this strategic alliance, CINEMA 3D Smart TV users will be able to access a wider variety of content in a more convenient manner,” said Seog-ho Ro, Senior Vice President of LG Home Entertainment Company’s TV Business Unit. “Intel WiDi will be one of several features that will enhance the user convenience of our CINEMA 3D Smart TVs, further differentiating our products from the competition.”
“Intel is planning to expand Intel WiDi technology to various devices to provide con-sumers the seamless, smarter usage experience,” said Hee-Sung Lee, Country Manager of Intel Korea. “Through this collaboration with LG Electronics, LG CINEMA 3D Smart TV users could also benefit from Intel? WiDi without the need to purchase an ex-ternal adapter.”
Intel WiDi not only enables sharing of stored content, it also transfers onto CINEMA 3D Smart TVs, projectors and monitors a spectrum of online contents – such as YouTube videos and streaming TV shows from broadcast websites – that are accessible through notebooks and other mobile devices. Users can view such contents through the expan-sive and immersive high-definition CINEMA 3D display.
Like wired connectivity standards, such as HDMI and USB cables, Intel WiDi does not require an active wireless internet or WiFi connection to transfer content between exter-nal mobile devices and CINEMA 3D Smart TVs. Intel WiDi establishes a direct connec-tion between the WiFi chips embedded in the external mobile devices and the CINEMA 3D Smart TVs.
Furthermore, Intel WiDi does not tie down the mobile device during real-time content sharing. Users may perform other tasks on their notebooks and tablet PCs while simul-taneously streaming content to a CINEMA 3D Smart TV, projector or monitor.
LG and Intel would undertake co-marketing activities and Intel WiDi-enabled LG CINEMA 3D products will be on display at the Consumer Electronics Show (CES) next month in Las Vegas.
Redigerat av BrittBastard, 16 December 2011 - 09:06.
Postad 16 December 2011 - 14:52
Av den lilla sport jag kollat på min LW450N så ser det bra ut.... men jag är inte vidare sportintresserad å andra sidan.
Panoreringar kan därmot hacka lite ibland...... men absoult inte värre än på andra plattisar.
Det jag har sett har funkat bra enligt mig. Äger inte den själv, men sett en hel del av dem. Och som sagt, absolut inte värre än ngn annan, men sen får du ju Cinema 3D och det rockar ju sönder allt annat på 3D-fronten, enligt mig.
Nu finns ju till å med Polaroidglasögon har jag sett på Elgiganten, och de är faktiskt riktigt snygga och funkar sjukt bra...
Postad 16 December 2011 - 16:03
Köpte polarexpressen bluray 3d och hela familjen bänkade sig i soffan. Jag själv samt de andra tyckte att det blev ansträngande för ögonen. Inte att det var ovant utan att man fick anstränga ögonen. Panoreringar gjorde mig lite yr, kändes inte alls bra.
Finns ju inte så många inställningar att justera så vad kan vara för fel? Synfel hos samtliga? Trodde att den passiva tekniken skulle i princip passa alla. Kör iof genom ps3, kan den vara boven?
Man kan korrigera höger/vänster samt 3d vinkel, men inget gjorde saken bättre.
Hur upplever ni andra detta?
/Mange
Redigerat av magnus76, 16 December 2011 - 16:03.
Postad 16 December 2011 - 16:19
Postad 16 December 2011 - 16:28
Jag tycker fortfarande att denna TV är kanon men det är lite synd att det finns så lite 3D filmer att välja bland ännu.
Postad 16 December 2011 - 21:05
Sport fungerar mycket bra på min tv (55LW550) och överhuvudtaget är jag nöjd med bilden på TV:n. Hade jag vetat det jag vet idag hade jag nog tagit en TV utan sk SMART funktion för det kan man köpa till senare och det är antagligen bättre än att ha det inbyggt
Jag tycker fortfarande att denna TV är kanon men det är lite synd att det finns så lite 3D filmer att välja bland ännu.
Ja definitivt, det var därför jag valde 450N bättre att köpa det separat och få nåt som stöder i princip allt. Det enda jag blev lite sur över på 450N var placeringarna av anslutningarna på baksidan, men när allt är på plats så spelar det ju inte så stor roll. skulle inte heller ha tv:n placerad jätteslimmat mot vägg.
Postad 17 December 2011 - 12:29
Funderar lite kring 3d funktionen till denna tv (55lw450n).
Köpte polarexpressen bluray 3d och hela familjen bänkade sig i soffan. Jag själv samt de andra tyckte att det blev ansträngande för ögonen. Inte att det var ovant utan att man fick anstränga ögonen. Panoreringar gjorde mig lite yr, kändes inte alls bra.
Finns ju inte så många inställningar att justera så vad kan vara för fel? Synfel hos samtliga? Trodde att den passiva tekniken skulle i princip passa alla. Kör iof genom ps3, kan den vara boven?
Man kan korrigera höger/vänster samt 3d vinkel, men inget gjorde saken bättre.
Hur upplever ni andra detta?
/Mange
Det är nog högst personligt hur vi upplever 3D. Jag gillade det skarpt från början. Använder linser och kan bli lite torr i ögonen vilket inte sker vid 2D. Annars inga problem för min del.
Både min sambo och hennes yngste grabb tyckte det var lite jobbigt i början. Ingen av dem kunde se en hel film utan pauser. Efter några filmer är det inte längre något problem.
Hon använder glasögon och han behöver på nära håll. Han behöver ej när han tittar på TV.
Vi har olika typer av synfel och ovanan med 3D gör att vi upplever olika. Troligtvis förstärker 3D synfel för vissa men inte för andra. Min uppfattning är att det även handlar om en träningssak och tillvänjning.
Liknande problem finns vad gäller mörkerseende. Kommer ihåg när jag utbildade mig till sjöss och bland annat gick som rorsman/utkik på bryggan. En del av oss anpassades snabbare än andra.
/Mats K
Postad 17 December 2011 - 12:51
Men jag funderar lite på om jag ska lämna tillbaka tvn. Är väl i grunden kristisk till det mesta, men jag har verkligen försökt att njuta av tvn. Den lilla cloudingen som finns har jag lärt mig leva med
Om ni med 450 modellen kunde kolla om ni har det vore jag tacksam. Hade en 650 först och på den tror jag inte det fanns nån vertical banding.
/Mange
Redigerat av magnus76, 17 December 2011 - 13:07.
Postad 17 December 2011 - 13:26
Jo det är väl en vanesak kanske. Som tur är köpte man ju inte enbart tvn för just 3d funktionen.
Men jag funderar lite på om jag ska lämna tillbaka tvn. Är väl i grunden kristisk till det mesta, men jag har verkligen försökt att njuta av tvn. Den lilla cloudingen som finns har jag lärt mig leva med, men jag gillar inte det där med vertical banding. Slalom, hockey och fotboll framträder svaga lodräta linjer. Fick ny firmwire från lg, 04.60.32 som ska vara den allra senaste. Dock försvann inte fenomenet.
Om ni med 450 modellen kunde kolla om ni har det vore jag tacksam. Hade en 650 först och på den tror jag inte det fanns nån vertical banding.
/Mange
.26 är den senaste uppdateringen jag kunnat finna...... iallafall på LG:s hemsida..... var fick du .32? några uppgifter om vad den nya firmwaren uppdaterade?
Postad 17 December 2011 - 13:30
Det är mest barnen som har utforskat 3D, men de klarar av att kolla under en lång tid och har aldrig nämnt att det skulle vara jobbigt. De kör även 2D till 3D funktion när de tittar på TV, så de är nöjda.
Postad 17 December 2011 - 13:34
/Mange
Postad 17 December 2011 - 14:57
Lg mailade mig version .32, finns som sagt ej på hemsidan. Har ingen aning om vad som hände med nya mjukvaran. Jag hade hoppats på en förbättring i avseendet vertical banding. Men det kanske har med hårdvara att göra? Hur har du det med vertical banding?
/Mange
Du får gärna mejla den till mig med......
Postad 17 December 2011 - 22:19
Redigerat av gneter, 17 December 2011 - 22:20.
Postad 17 December 2011 - 22:34
Det står det på min tv i alla fall... Hela "smart tv"-grejen stängs ner i 4-5 timmar eller ngt... Vad den uppdateringen kommer att göra har jag ingen aning om... Men ngt bra är det säkert
Postad 18 December 2011 - 00:43
Den nya funkar fint men mycket clouding och en död pixel
Åker tillbaka och byter på måndag hoppas 3 gången gilt
Annars mycket bra bild
Funderar på samsung d8005 hur är bilden på den kontra lg550 någon som vet tacksam för svar
Ha det gott i vinter mörkret
Postad 18 December 2011 - 11:36
Denna väntar jag också på även om jag då har en Philips TV. LG och Philips har ju gått ihop och ska lansera en gemensam standard för Smart TV. D.v.s. allt som utvecklas till LG ska fungera på Philips (och tvärt om....). Även Sharp är med på tåget. Tanken är att utmana Samsung som idag är "bäst" på Smart TV.Det kommer en stor uppdatering 20 december...
Det står det på min tv i alla fall... Hela "smart tv"-grejen stängs ner i 4-5 timmar eller ngt... Vad den uppdateringen kommer att göra har jag ingen aning om... Men ngt bra är det säkert
Jag försöker hitta information om release datum e.t.c. men det är svårt. Pressreleaser finns det gott om.
Finns det information om vad som händer hos LG den 20 december? Jag hittar inget.............
Om du inte tycker att Clouding är kul (!) så ska du nog undvika Samsung. Samsung har de största problemen med clouding vilket beror på bristande kylning i deras TV apparater. Jag har ägt en Samsung i 7000 serien i år och blev väldigt besviken. Clouding tycker jag är helt oacceptabelt. Köpte mig en Philips 47PFL7606T istället och är riktigt glad att jag hittade denna TV. Riktigt nöjd. Priset har dessutom sista veckan gått ner under 9.000 kr. Det är ju sjukt billigt :-)Inne på min andra lw550w nu första hadde problem med mediaspelaren men ingen clouding
Den nya funkar fint men mycket clouding och en död pixel
Åker tillbaka och byter på måndag hoppas 3 gången gilt
Annars mycket bra bild
Funderar på samsung d8005 hur är bilden på den kontra lg550 någon som vet tacksam för svar
Ha det gott i vinter mörkret
Postad 18 December 2011 - 23:20
Postad 19 December 2011 - 06:46
/Mange
Postad 19 December 2011 - 22:36
Provade att köra polarexpressen bluray (2d) och ställde in tvn 2d-3d. Självklart inte så djup 3d, men det var inte ansträngande. Körde sen polarexpressen bluray (3d) och jag kände skillnaden för ögonen.
Kör ju detta i min ps3:a och börjar fundera om den är boven. Kan det ha med hdmi kabeln att göra? Köpte 1.4 highspeed kabel (2m), dock på ebay för ca 60 kr. Hur vet man om kabeln inte klarar av bluray 3d? Det är panoreringar som är allra värst. Hinner inte kabeln med att sortera färger etc?
Det enda man kan ställa in i 3d menyn är ju bara vänster/höger, höger/vänster samt 3d vinkel, inget hjälper dock.
Kan det vara fel på tvn? Nu är det fler än min egen familj som provat 3d visning, umgås jag bara med människor med synfel
/Mange
Postad 20 December 2011 - 08:40
Det ska ju inte vara någon skillnad mot det du sett tidigare.
Postad 20 December 2011 - 09:24
Mina funderingar om brister i ps3/kablar, kan det ligga något i dem?
/Mange
Postad 20 December 2011 - 12:48
Testa en annan kabel är ju ett iaf billigt sätt att utesluta fel.
Postad 20 December 2011 - 13:35
När jag hade 55lw650w hemma och satte på en 3d film fick man manuellt ändra till vilken 3d som passade filmen. Men på min 55lw450n får jag inte den frågan, det är automatiskt. Kan det vara så att den ställer in sig på fel 3d visning?
/Mange
Postad 20 December 2011 - 13:55
Despicable me har jag sett i affärer med någon LG/Philips. Ignorant över vilken modell då jag var ute efter plasma. VT30n stod bredvid och utklassade passiv 3D tvn men som sagt hittade absolut inget tröttande i lg/philips 3D bild absolut 100 % njutbar.
Lånade hem den via lovefilm och nog tycker jag 3Dn fungerar helt okej på min Samsung plasma körandes via PS3 så det är nog inte där skon klämmer. Animerat verkar vara nästan idiotsäkert av de jag testat hittills. 2D/3D konvertering har jag inte vart så imponerad av tidigare. De allra flesta versioner har antingen gett pappfigurer eller ögontrötthet. Visserligen positivt överraskad över Samsungens 2011 version. Samsung hade pappfigurs3D 2010
Magnus vad kör du parallax mapping på för inställning på PS3an. Kan testa mecka där se om du får till något.
Postad 20 December 2011 - 13:57
u mer stereoseparation(djupeffekt) desto mer potentiellt ansträngande blir 3Dn. Till viss del en träningssak. Har jag inte sett 3D ett tag så får man börja lite mindre och sedan öka på eftersom.
Despicable me har jag sett i affärer med någon LG/Philips. Ignorant över vilken modell då jag var ute efter plasma. VT30n stod bredvid och utklassade passiv 3D tvn men som sagt hittade absolut inget tröttande i lg/philips 3D bild absolut 100 % njutbar.
Lånade hem den via lovefilm och nog tycker jag 3Dn fungerar helt okej på min Samsung plasma körandes via PS3 så det är nog inte där skon klämmer. Animerat verkar vara nästan idiotsäkert av de jag testat hittills. 2D/3D konvertering har jag inte vart så imponerad av tidigare. De allra flesta versioner har antingen gett pappfigurer eller ögontrötthet. Visserligen positivt överraskad över Samsungens 2011 version. Samsung hade pappfigurs3D 2010LGs/philips har jag inte testat dock men absolut använd bluray 3D för att försöka avgöra om 3D är något som fungerar för er del.
Magnus vad kör du parallax mapping på för inställning på PS3an. Kan testa mecka där se om du får till något.
Vad bör den vara inställd på?
/Mange
Postad 20 December 2011 - 14:45
Provade en annan kabel, dock en något år gammal, tror inte den är highspeed. hur som helst var det ingen skillnad. Kanske ska köpa en "dyr" highspeed kabel, får väl lämna tillbaka den ifall det inte hjälper.
När jag hade 55lw650w hemma och satte på en 3d film fick man manuellt ändra till vilken 3d som passade filmen. Men på min 55lw450n får jag inte den frågan, det är automatiskt. Kan det vara så att den ställer in sig på fel 3d visning?
/Mange
Jag har aldrig fått frågan om vilken sorts 3D som ska användas på min 550. Har iofs bara kört riktiga 3D filmer och ingen skräpig side-by-side.
Köper du en dyr high speed hdmi kabel kan du ju känna dig relativt blåst, skulle du köpt en dyr optisk kabel också? Kan förstå resonemanget om man har drygt 10m kabel som behövs men knappast på 1-2m. Det är ju digitala signaler, ettor och nollor.
Postad 20 December 2011 - 16:26
Nu ser jag att de håller på att uppdatera. Men i tidsschemat står det bara London vad gäller Europa.
Postad 20 December 2011 - 16:54
Håller på att mecka nätverk mm för att stream. Att köra från NAS funkar fint, likaså från Nero Media, men Plex lyckas jag inte få till. När jag trycker på "Medialink" i SmartTV så står det bara "coming soon". Är det nåt fel som är trasigt eller har jag bara inte läst på tillräckligt :-)
Nu ser jag att de håller på att uppdatera. Men i tidsschemat står det bara London vad gäller Europa.
Installerat Plex på datorn?
Postad 20 December 2011 - 17:01
Installerat Plex på datorn?
Jepp. Och det ser väl ut som det ska tror jag. Kan "bara" mappa upp lokala arkiv, inte mot Netgear NAS:en dock.
Postad 20 December 2011 - 17:39
Jepp. Och det ser väl ut som det ska tror jag. Kan "bara" mappa upp lokala arkiv, inte mot Netgear NAS:en dock.
Jag behövde iaf inte direkt krångla för att få mitt MediaLink att funka, var bara att "visa" Plex vart filerna skulle hämtas från datorn sen funkade det utmärkt.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
Värt att byta min TV?
40 filmer
22 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?