haha! Sabbade polarns ps3 åxå!! Jävla skit Sony... SuckJag lånade precis polarns ps, så kommer in om en stund...
Call of Duty: Black Ops II (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(8)
|
1 292:- |
Postad 17 November 2012 - 17:13
Postad 17 November 2012 - 17:50
Kommer alla partyn RageQuitta ?
Kommer jag lägga ner detta spel för evigt ?
Så många frågor, och så få svar. Om du vill veta hur det går, så Tune in, turn on, fade away .....
Postad 17 November 2012 - 18:24
Sent ikväll blir det så. Kommer vi se till Banditen och Gaybjörnen ?
Kommer alla partyn RageQuitta ?
Så många frågor, och så få svar. Om du vill veta hur det går, så Tune in, turn on, fade away .....
Ser fram emot denna nagelbitare! Ses framåt 22 tiden +/- 1 timma som vanligt
Postad 17 November 2012 - 19:25
Postad 17 November 2012 - 19:47
Ska komma en patch ikväll så får väl hoppas att den gör någon nytta.
Postad 17 November 2012 - 20:33
Ni som skickat invites till mej så har jag inte dissat er utan jag har inte kunnat komma in i spel**** sen i torsdags. Kan knappt starta spelet utan att hela konsollen fryser...happy times!
Ska komma en patch ikväll så får väl hoppas att den gör någon nytta.
Hehe.. Surt! Såg att loggade in och ut typ 50ggr!
Hoppas att patchen åtgärdar de felen som finns. En sak som jag verkligen hoppas de åtgärdar är det suddiga filtret som kom med 1.02 patchen.
Postad 17 November 2012 - 20:52
Är väl något av en "bättre" zombielirare så ni som vill köra adda "Alex_96_" på PS3!
Postad 17 November 2012 - 20:57
Eyy vafan vilka lirar zombies här?
Är väl något av en "bättre" zombielirare så ni som vill köra adda "Alex_96_" på PS3!
Eyyy fan fett med fresh yo!
Postad 17 November 2012 - 21:06
Eyy vafan vilka lirar zombies här?
Eyy fan har du segelbåt?
Postad 17 November 2012 - 21:14
Det är några som spelar Zombies, fast de flesta kör MP. Råkade hamna i en Zombies lobby en gång, fick nästan panik ;-)
Postad 17 November 2012 - 21:15
"Lämnar lobbyn så bjuder vi in."
Det är några som spelar Zombies, fast de flesta kör MP. Råkade hamna i en Zombies lobby en gång, fick nästan panik ;-)
Haha ja du var snabbt ut igen.
Postad 17 November 2012 - 21:21
Postad 17 November 2012 - 21:29
Hoppas damen e riktigt trött efter en dags arbete så ja kan återgå till öl i lir
Min tog en power nap innan, inget bra för min speltid... :-\
Postad 17 November 2012 - 23:55
Men förutom det så skulle jag vilja uttrycka mitt svar till den gode herren ett par inlägg ovan och avslöja att jag har ju ingen segelbåt tyvärr :-\
Postad 18 November 2012 - 00:19
sista matchen var det något fel och jag stängde av vid 0-6. då hade jag bommat två pers som jag visste kom rakt framför mig. kändes inte värt att fortsätta spela när man själv låg en sekund efter.
jag och solitary spelade lite domination innan, men han upplevde som mig att det är omöjligt att ta b-flaggan när motståndarna väl fått den, så vi la ner dom där dumheterna direkt.
jag hoppas verkligen att en patch dyker upp snarast, där man:
1. gör vapenskadan högre
2. fixar hit detection
3. sänker SMG-op'n
4. gör så att samtliga vapen får lite mer kick (nu är det i regel onödigt med front grip till dom flesta vapnen, det gör ingen skillnad)
5. gör om banorna helt och hållet. dom är som gjorda för camping och det märks. varje bana har 5-6 powerpoints iaf. det känns som att dom verkligen lagt ner energi i banorna, men fått dom så jävla dåligt iaf. sämst är den där djungelbanan med skjutdörrar. fy fan vilket råskit.
Postad 18 November 2012 - 02:13
Banorna är otroligt genomarbetade, men det är ändå något som inbjuder till camp nou. Själva mp-tänket är dock ett stort steg i rätt riktning. scorestreaks är bra. poäng är bra. att en kill ej räknas lika högt som en kill med vapen är väldigt bra (sentry någon?
Det är en massa att använda i det hela. finns guldkorn i skiten, bara man vaskar fram en ordentlig patch och några bra banor
Postad 18 November 2012 - 08:11
Vad har FC Barcelona med spelet att göra?SÅ dåligt är det inte. jag tror att man kan fixa det här genom att boosta alla vapen förutom smg's och göra färre campställen på banorna. banorna är det största problemet, eller rättare sagt bandesignen.
Banorna är otroligt genomarbetade, men det är ändå något som inbjuder till camp nou. Själva mp-tänket är dock ett stort steg i rätt riktning. scorestreaks är bra. poäng är bra. att en kill ej räknas lika högt som en kill med vapen är väldigt bra (sentry någon?)
Det är en massa att använda i det hela. finns guldkorn i skiten, bara man vaskar fram en ordentlig patch och några bra banor
Version 1.03 e här nu så starta era ps3or i god tid innan ni ska spela, bara 58 mb men tar en evighet! Antagligen alla noobs som vakna innan mig som snor värdefull bandbredd!!!
Postad 18 November 2012 - 09:32
Eliten tog ner den redan igårVad har FC Barcelona med spelet att göra?
Version 1.03 e här nu så starta era ps3or i god tid innan ni ska spela, bara 58 mb men tar en evighet! Antagligen alla noobs som vakna innan mig som snor värdefull bandbredd!!!
Postad 18 November 2012 - 11:03
Hoppas damen e riktigt trött efter en dags arbete så ja kan återgå till öl i lir
Jaså, det är här ni sitter och ljuger? Flickvänner pfft..Min tog en power nap innan, inget bra för min speltid... :-\
Postad 18 November 2012 - 11:45
En som talar av egen erfarenhet hör jaJaså, det är här ni sitter och ljuger? Flickvänner pfft..
Fröken Höger och Lena Handén då eller?
Postad 18 November 2012 - 13:44
Postad 18 November 2012 - 14:44
igår när jag spelade KC på hijacked eller va den heter så spawnade jag bland fienderna hela tiden. riktigt jävla irriterande.
det andra stora felet är att det bara är ett jävla lotteri vem som vinner en skjutfight,, igår stod jag och en fiende kanske 50 meter ifrån varandra och skjöt,, jag hade assault och skjöt mitt på han,, det slutade med att jag dog,, kollade i killcam och såg att han stod med pistol.. då är det nåt som är fel
Postad 18 November 2012 - 17:41
Och när jag nyss spelade några matcher så måste jag säga att det här spelet inte var sååå värdelöst den här gången. trots domination-spel.
Postad 18 November 2012 - 19:24
Spawnen e inget problem alls om man lirar SnD.....dom två största problemen i detta spel är spawnsystemet. man blir väldigt väldigt ofta skjuten i ryggen så fort man spawnar,, eller så hinner man springa 10 meter kanske.. man hinner nästan aldrig fram till dit man tänkt sig i alla fall.
igår när jag spelade KC på hijacked eller va den heter så spawnade jag bland fienderna hela tiden. riktigt jävla irriterande.
det andra stora felet är att det bara är ett jävla lotteri vem som vinner en skjutfight,, igår stod jag och en fiende kanske 50 meter ifrån varandra och skjöt,, jag hade assault och skjöt mitt på han,, det slutade med att jag dog,, kollade i killcam och såg att han stod med pistol.. då är det nåt som är fel
Postad 18 November 2012 - 19:34
Håller med ovanstående. däremot så såg jag något som fick mig att tycka bättre om spelet igår. det är ett nytt spel. annorlunda från mw3. eftersom det är ett annat spel så spelar man på andra förutsättningar. Man måste ändra sin taktik, sitt spelsätt. går ju inte att spela fotboll när man egentligen spelar handboll.
Och när jag nyss spelade några matcher så måste jag säga att det här spelet inte var sååå värdelöst den här gången. trots domination-spel.
Detta är precis min åsikt. Det är inte Modern Warfare. Det gäller att anpassa sig efter spelet och då blir det riktigt roligt. Problemet är att man lätt faller tillbaks i gamla mönster, har ju trots allt spelat MW3 ett år nu. Går det dåligt får man tänka till så man anpassar sig. Känner verkligen att detta spel har potential att spelas bra mycket mer än BO1 iaf.
Postad 18 November 2012 - 22:37
Think like a lagger and move like jagger.Hur anpassar man sig för att hantera lagg?
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 18 November 2012 - 22:39.
Postad 18 November 2012 - 23:17
Patchen var juh jättebra! Nu kan jag starta spelet utan att det hänger sej på introt iaf, då kan jag snabbare komma till felmeddelandet som säger "Server not available"...
Postad 19 November 2012 - 07:28
.Alltså nu är det nära att en viss person kommer knäcka skivan och aldrig mer komma tillbaks till det här spelet.
Patchen var juh jättebra! Nu kan jag starta spelet utan att det hänger sej på introt iaf, då kan jag snabbare komma till felmeddelandet som säger "Server not available"...
Men lugn nu. Spelet kommer fungera bra i mars/ april ju
Postad 19 November 2012 - 07:47
Postad 19 November 2012 - 07:52
http://www.youtube.c...RlP4Z7_hMVPNcIg
Postad 19 November 2012 - 08:13
Sen har jag som många andra märkt att det tyvärr har blivit alldeles för lätt att snipa. Provade själv på turbine igår och fick hur lätt som helst ett par kill (och då har jag typ aldrig spelat med sniper tidigare).
Postad 19 November 2012 - 08:21
Postad 19 November 2012 - 08:28
jag behöver en riktig N00B class. jag spelar bedrövligt! hjälp mig med det kära MHB
MI8 eller vad den heter verkar vara riktigt OP, kör med den...
Postad 19 November 2012 - 08:33
Ljudet. Under all kritik, man hör ju inte fotsteg 10 mm från än. och när man hör dem så är det försent.
Måste man verkligen tömma ett och ett halvt mag i en sentry för att den skall gå sönder? kniven funkar inte lägre. sedan kan de väl halvera livslängden på den. Inte roligt när en sentry håller en hel runda CTF.
Mer skillnad på vapen.
Spawn måste fixas.
Snabbare uppdatering av UAV.
Invites funkar inte ibland samma som i blops 1.
Jag måste säga att jag är inte missnöjd utan mindre nöjd med spelet. Jag anser att vissa av dessa saker måste fixas andra kan jag leva med. När allt flyter på för alla så älskar jag spelet. Banorna är bra, visst uppmanar till camping men charmen är att man får kniva fanskapet. muhahaha
peace out
zoki
Postad 19 November 2012 - 08:36
Banorna är bra, visst uppmanar till camping men charmen är att man får kniva fanskapet. muhahaha
Du menar när kniven fungerar, för det är inte ofta...
Postad 19 November 2012 - 08:41
jag behöver en riktig N00B class. jag spelar bedrövligt! hjälp mig med det kära MHB
En class jag älskade att köra med.
Prim:
Type 25 (Max level ha jag nu och kör med scar-H här)
Sec:
FHJ-18 AA, Roligt att skjuta ner UAV hela tiden.
Perk1:
Lightway
Perk2:
Cold blooded
Perk3:
Engineer
Extreme Conditioning (byt ut till Awareness sedan)
Leathel:
BB
Mycket nytta
Postad 19 November 2012 - 08:48
Jag kör med cold blooded och märkte att en sentry gun ändå skjuter på en. Lite märkligt :S
Postad 19 November 2012 - 09:47
Du menar när kniven fungerar, för det är inte ofta...
HEHE precis. Det har jag märkt med. En kniv i ryggen på motståndaren och han lever vidare så då får man tömma ett mag i honom istället för att markera.
Redigerat av Unregistered28feddc2, 19 November 2012 - 09:49.
Postad 19 November 2012 - 09:55
Några saker jag hoppas de fixar.
Ljudet. Under all kritik, man hör ju inte fotsteg 10 mm från än. och när man hör dem så är det försent.
Måste man verkligen tömma ett och ett halvt mag i en sentry för att den skall gå sönder? kniven funkar inte lägre. sedan kan de väl halvera livslängden på den. Inte roligt när en sentry håller en hel runda CTF.
Mer skillnad på vapen.
Spawn måste fixas.
Snabbare uppdatering av UAV.
Invites funkar inte ibland samma som i blops 1.
Jag måste säga att jag är inte missnöjd utan mindre nöjd med spelet. Jag anser att vissa av dessa saker måste fixas andra kan jag leva med. När allt flyter på för alla så älskar jag spelet. Banorna är bra, visst uppmanar till camping men charmen är att man får kniva fanskapet. muhahaha
peace out
zoki
håller med om mycket här men inte UAVn. den behöver verkligen inte bli bättre. fyfan vad det spamas UAV och Ghost är i sista lvl wtf???... när jag väl prestigar kommer jag att låsa upp Ghost direkt!
Postad 19 November 2012 - 10:20
Spelade lite SnD igår, var riktigt najs! Synd bara att man får mindre XP än tidigare spel i SnD, oftast mer effektivt att spela Dom, KC eller Hard point.
Postad 19 November 2012 - 10:31
håller med om mycket här men inte UAVn. den behöver verkligen inte bli bättre. fyfan vad det spamas UAV och Ghost är i sista lvl wtf???... när jag väl prestigar kommer jag att låsa upp Ghost direkt!
Vad jag ser är att UAV fyller ingen funktion just nu, inte för mig iallafall (förutom att man får poäng), uppdateringen är förlångsam och detta går hand i hand med att man hör inga fotsteg förän det är försent. Jag är inte beroende av UAV men jag är därimot beroende av ljudet och om inget fungerar så måste man bättra något. Jag behöver inte ghost just nu eftersom jag kör inte SnD för tillfället. Utan jag skjuter ner UAV direkt.
Många gånger som jag har upplevet när UAV är uppe nu kommer det någon mot mig, Va!! Vafan tog han vägen jo han är bakom mig, fotsteg hör jag inte förän det är försent sedan uppdaterar UAV för långsamt.
Alltså det går hand i hand.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
13 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?