Klart man kommer spela betan.
Jo det är klart jag kommer göra, vem ljuger jag för egentligen
Har ni avbokat era ex ännu förresten?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Destiny - Bungies storspel efter Halo
Startad av
PalmiNio
, Feb 12 2013 20:43
2098 svar till detta ämne
1 relaterade trådar
Postad 14 July 2014 - 18:19
Jo det är klart jag kommer göra, vem ljuger jag för egentligen Har ni avbokat era ex ännu förresten? Postad 14 July 2014 - 18:20
Där är dom blygsamma. Som walkiii skrev, alphan var sjukt stabil. Tror att jag fick black screen och fick starta om en enda gång. Plus att vi hittade typ två buggar. Odödliga bossen och fiender som fryser fast stående döda. Betan kommer inte vara sämre.
Postad 14 July 2014 - 18:24
Inte en enda krasch hade jag i alphan. Sen va det då det Zartok skrev. Det är helt okej för en alpha.
har inte avbokat ännu. blir väl till att göra snart nog. sen köpa digitalt på us psn. Postad 14 July 2014 - 19:40
Så du har bestämt dig för ett köp från USA? Postad 14 July 2014 - 19:47
Man får med bonusgrejjerna för samma pris, plus att destiny är ett spel jag nog inte kommer sälja heller, så det känns som ett bättre köp
Redigerat av Zartok, 14 July 2014 - 19:47. Postad 14 July 2014 - 20:45
I betan måste man ju välja varifrån man ska köra, dvs europa eller USA... undra om det blir samma sak för fulla versionen, att USA och europa e 2 planhalvor? Trist om man har sina polare i usa...?
Postad 14 July 2014 - 20:50
Jag valde EU då kontot jag ska spela med är Svensk. Beställda spelet är från USA, men även där kommer jag köra med mitt svenska konto (när spelet släpps). Självklart så kan du spela med dina kompisar var de än är. Tror bara att man ska välja USA eller EU just beroende på varifrån man vill ladda ner betan. DVS ska du köra beta med ett konto från EU så ska du välja EU. Redigerat av crowbar82, 14 July 2014 - 20:51. Postad 15 July 2014 - 07:08
Skulle verkligen vilja ha tid och sätta mig ner ordentligt med betan men har alltför mycket annat som ligger i planeringen som ställer till det.
Jag litar på er som har semester och mycket tid över återkommer med en grundlig recension av betan jämfört med alphan som jag hann lira till viss del. Postad 16 July 2014 - 00:19
Nu är det nära! Hoppas man kommer in i tid, så man får några att spela med.
Postad 16 July 2014 - 05:42
Då är man med i Gruppen på Bungie.net- ingen aktivitet där?
Adda mig på PSN: PalmiNio_se Redigerat av PalmiNio, 16 July 2014 - 05:42. Postad 16 July 2014 - 11:05
Inte ännu. Spelare ska få uppleva det själv heter det... Suck. Rövföretag.
Betan verkar bli imorgon kväll, så vi hinner leva lite på dagen innan vi ruttnar ner oss framför tvn Postad 16 July 2014 - 11:28
Dom har gjort om bungie.net nu med klanstöd m.m. Så ni som är med i MHB gruppen och vill vara med i MHB klanen i spelet sen måste logga in och välja antingen "Set as Playstation Clan" eller om man kör på xbox "Set as Xbox Clan".
Postad 16 July 2014 - 11:32
Låter smidigast om alla joinar mhb-klanen istället för att vi börjar dela upp oss tycker jag
Postad 16 July 2014 - 11:46
Håller med. Men jag tror att @l2ickard menar att vi ska della upp oss i xbox och ps. Jag som kör på PS4 har ingen nytta av de som kör på xbox, och tvärtom. Däremot så kommer vi alla tillhöra samma grupp ;-) Postad 16 July 2014 - 16:30
Fungerar för mej, men dom har bytt adress till den så du kan inte använda den gamla URLen. Sidan finns under: Profil - Codes nu.
Postad 16 July 2014 - 16:57
Nu blir jag vansinnig snart! Ska logga in på Bungie.net. Har alltid loggat in med playstation network där. Men nu när jag trycker på sign in så tycker bungie att jag ska logga in med mitt usa psn och göra ett nytt konto hos dom. Dom vägrar låta mig logga in på mitt vanliga psn!
Postad 16 July 2014 - 17:07
Jag va tvungen att göra ett konto med min usa psn också. När jag sedan loggade ut från den och sedan sign in igen, då loggade den in automatiskt på min svenska psn. Skitsamma, jag kom in till slut och kan komma åt mina koder sen.
Redigerat av walkiii, 16 July 2014 - 17:07. Postad 16 July 2014 - 17:41
Tar gärna emot en kod till PS4 också. Lirade Alphan och gillade spelet starkt.
Postad 16 July 2014 - 18:13
Hänt mig också. Jag märkte att jag var tvungen att logga ur PSN US innan jag försöker logga in på Bungie.net med mitt svenska konto. Postad 16 July 2014 - 18:20
Provade att logga ut från sony sidan och logga in med mitt svenska. funkade inte ändå. bara att göra ett till konto.
Postad 16 July 2014 - 18:55
Iddi-bungalo sajt som vägrar att logga ut fast man logar ut. Sen när man klickar på sitt PSN så e man inloggad ändå, typ.. Har dom inte förstå att man kan vara mer än 1 person i hushållet? Den verkar gå på IP-adressen... startade med en annan webläsare, samma resultat.. Postad 16 July 2014 - 19:01
... eller https://www.youtube....h?v=vR0XkVzPpmA Postad 16 July 2014 - 19:02
Skapligt störigt faktiskt.
Nu startar IGN en livestream. Dom jävlarna har ju fått betan redan! http://youtu.be/vR0XkVzPpmA Postad 16 July 2014 - 19:02
Holy shit I'm in! Lyckades hitta MHB-klanen helt själv. Det bådar gott detta.
Var precis som walkiii tvungen att regga med mitt US psn. Spelar detta någon roll tror ni? Edit: Vet i fan hur det gick till. Men nu när jag loggar in så verkar det vara med svenska kontot ändå. Men när jag loggade in första gången så var det med mailen till US kontot. Fattar ingenting. Jaja, skit samma. Bara det fungerar. Redigerat av Unregistered17f9fb0d, 16 July 2014 - 19:10. Postad 16 July 2014 - 19:03
Jag lyckades... det gällde inte att logga ur store, utan account...
http://account.sonye...entnetwork.com/ logga ut där och även på bungie så kan man logga in igen med annat psn... Postad 16 July 2014 - 19:11
Det är iaf inte som i alphan att man börjar på lvl 4. Nu blir det från första stegen med sin guardian. Man har inte ens en sparrow i början.
Postad 16 July 2014 - 19:26
Helt sjukt. Man ser ju knappt spelet för alla notifikationer 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |