PS4: Priser, förbokningar, bundles mm
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Killzone Shadow Fall) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(5)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Watch Dogs)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Knack)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. inFamous: Second Son)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker. (4854 inlägg)
|
3 år sedan |
Playstation 4 (9134 inlägg)
|
5 år sedan |
Hårddiskbyte PS4. (284 inlägg)
|
5 år sedan |
Playstation 4 kameran (119 inlägg)
|
9 år sedan |
Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4] (696 inlägg)
|
9 år sedan |
PS4 + SingStar + Wireless mic? (1 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation 4, Problem och lösningar (490 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4 - ljudproblem via Optical (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Handkontrollens (fick)lampa [PS4] (261 inlägg)
|
10 år sedan |
Titan one adapter för ps4 mm. (13 inlägg)
|
11 år sedan |
Netflix + PS4 + Marantz/Denon-förstärkare och DD+ (2 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 25 November 2013 - 21:44
Postad 25 November 2013 - 22:47
En dum fråga, om man ställer sig i kö 3 på natten varför förbokar man inte då?
Tillhör inte dem som ställer mig i kö överhuvudtaget kan tänkta mig ev vid öppningstid. Men kan tänka på att det är folk som tänkt boka men inte blivit av. Känner en som kommer att hänga utanför MM när deras andra släpp kommer för att kunna lägga en under granen, lite småsugen jag oxå men kommer då stå max 30 för insläpp!
// Sat
Postad 25 November 2013 - 22:51
Postad 25 November 2013 - 22:58
inte jag eller !! När beställde ni ? Själv beställde jag 30 juni.
Jag ligger lite före, bokade 22:a juni
Postad 25 November 2013 - 23:10
Postad 25 November 2013 - 23:13
Kan du inte ringa/maila dem och ändra frakten så här i efterhand?Jag missade att välja expressfrakt i samband med beställningen på Elgiganten.se så dessvärre är chanserna små att jag har den på releasedagen, tråkigt nog.
Postad 25 November 2013 - 23:17
Jag missade att välja expressfrakt i samband med beställningen på Elgiganten.se så dessvärre är chanserna små att jag har den på releasedagen, tråkigt nog.
Jag har iofs bara köpt spel från elgiganten men jag har alltid haft spelen på releasedagen. Med vanlig frakt ska tilläggas.
Redigerat av New Player, 25 November 2013 - 23:17.
Postad 25 November 2013 - 23:19
Postad 25 November 2013 - 23:24
Postad 25 November 2013 - 23:25
Kan du inte ringa/maila dem och ändra frakten så här i efterhand?
Min order är kö-reserverad på mitt namn och enligt kundservice är det tydligen stor risk att reservationen försvinner om de gör ändringar i den.
Postad 25 November 2013 - 23:26
Ett alternativ kan ju annars vara att jag inte får mail att kolla min adress eftersom jag kan ha ändrat den nyss eller något. Börjar bli lätt oroad.
Postad 25 November 2013 - 23:30
Okej, det låter ju lite B, men du kan vara glad att du i alla fall får din PS4 år 2013.Min order är kö-reserverad på mitt namn och enligt kundservice är det tydligen stor risk att reservationen försvinner om de gör ändringar i den.
Postad 25 November 2013 - 23:33
Nej, jag kan tänka mig att köa max en halvtimme innan butiken öppnar och får jag ingen konsol då så får det väl bli så.
Eller hur, du ligger redan i ditt tält i kön just i detta nu, erkänn! ;D
Postad 25 November 2013 - 23:47
Okej, jag erkänner. Slog upp mitt tält idag strax utanför Elgiganten. Jag var dock inte ensam:Eller hur, du ligger redan i ditt tält i kön just i detta nu, erkänn! ;D

Postad 25 November 2013 - 23:49
De kanske kör ngn Percy Nilegård variant: "Selling without asking any questions first"
Postad 25 November 2013 - 23:52
Okej, det låter ju lite B, men du kan vara glad att du i alla fall får din PS4 år 2013.
De skriver dock att de kommer göra vad de kan för att få ut alla beställningar så jag har konsolen på releasedagen men eftersom jag ej har valt till en expressleverans kan de inte garantera att jag hinner få produkten på fredag.
Postad 26 November 2013 - 00:02
Jag har bokat 10 juli och har inte fått några mail, kontaktade dom imorse och då sa kundtjänst att jag är nånstans i mitten! Får jag inte min konsol på releasedagen då avbokar jag den, sthlm är stort och jag lär hitta en annan ps4.Jag beställde 12/6 och fick höra att jag var bland dom första när jag kontaktade dom för en månad sen eller så. Däremot har jag inte fått ett mail nu. Märkligt...
Postad 26 November 2013 - 00:08
Postad 26 November 2013 - 00:12
Jag ska kontakta dom igen imorgon. Vadå i mitten? När jag frågade var jag bland dom första, nu finns det typ fem pers som ligger före mig bara på mhb.
När har du bokat? OM jag är i mitten och jag har bokat 10:e juli var ligger du då?
Spelbutiken verkar inte ha koll på saker, dom har skickat mail till många som har avbokat sina konsoler!
Redigerat av Lias08, 26 November 2013 - 01:03.
Postad 26 November 2013 - 01:19
Har två bokningar, en på Dustin och en på EG med standardfrakt. EG kan inte ändra frakten och Dustin får sin PS4 leverans i början av december. Bokade innan E3 i juni och som det ser ut nu så får jag ingen konsol på fredag.
Lite oflyt!
Postad 26 November 2013 - 01:43
blev rejält orolig nu
har inte fått nåt mail från webhallen...
http://www.sweclocke...c-post14126033/
Det officiella eventet som Sony är med på är på Sveavägen:
http://www.webhallen....ps4_nattoppet/
Även våra andra butiker (med undantag för fruängen) ska ha nattöppet och inbjudan ska ha skickats via mail till alla dem som har en PS4 för upphämtning på launchen.
Postad 26 November 2013 - 05:35
Postad 26 November 2013 - 06:16
Jag beställde 12/6 och fick höra att jag var bland dom första när jag kontaktade dom för en månad sen eller så. Däremot har jag inte fått ett mail nu. Märkligt...
Samma här. Den tolfte, men inget mail.
Postad 26 November 2013 - 06:36
11 juni 19:16 här, skulle få besked idag.Gränsen verkar gå någonstans den 11 juni då. Jag bokade 11 juni 10:11.
Postad 26 November 2013 - 07:22
Vore ju konstigt om ni som bokat tidigt inte får era konsoler för ni beställt till butik och så skickar dom ut konsoler till dom som beställt i sommar. Min är redan Behandlad och "skickad 23/11. Beställde i början av Juni. Sett folk i slutet av Juli som fått sina "skickade" och redo för leverans.usch
blev rejält orolig nu
har inte fått nåt mail från webhallen...
http://www.sweclocke...c-post14126033/
Det officiella eventet som Sony är med på är på Sveavägen:
http://www.webhallen....ps4_nattoppet/
Även våra andra butiker (med undantag för fruängen) ska ha nattöppet och inbjudan ska ha skickats via mail till alla dem som har en PS4 för upphämtning på launchen.
Postad 26 November 2013 - 07:52
Däremot har dom tidigare sagt att jag ska vara "safe" pga. det tidiga datumet.
Postad 26 November 2013 - 08:55
Postad 26 November 2013 - 08:59
Postad 26 November 2013 - 09:02
Jag beställde PS4 den 11 april 2012
@Webhallen Uppsala. Om jag inte får en vid release så fryser ****t....
Har du inte heller fått något besked?
Postad 26 November 2013 - 09:04
Snackade med en på webhallen och han sa: "det är lugna gatan" att jag kommer kunna hämta min på nattöppet-eventet i Uppsala, men jag har inte fått något extra mail utöver detta nej.Har du inte heller fått något besked?
EDIT: Så här skrev han förra veckan till mig:
"När maskinerna är på plats i butiken kommer vi
att maila samtliga kunder för att meddela att den är redo för
upphämtning. Vi går inte ut med det i förväg, utan väntar just till
maskinerna står fysiskt på plats."
Redigerat av Leftt Behind, 26 November 2013 - 09:07.
Postad 26 November 2013 - 09:05
Samma här. Helgen kommer bli jobbig om jag inte får tag i en PS4 via Elgiganten på fredag, men samtidigt så vägrar jag ställa mig i flera timmars kö. Jag dyker ner en halvtimme innan EG öppnar och hoppas på det bästa. Annars är det bara att hålla tummarna att Ginza är snabba nästa vecka.Stora frågan för mig kommer min abstinens klara av en hel vecka extra väntan... bra sugen att hoppas på minimal kö vid EG på fredags morgonen...
Postad 26 November 2013 - 09:05
Postad 26 November 2013 - 09:09
Jag har beställt till butik (Linköping) men har inte fått något mail alls. Beställde 11 juni. På alla mina Playstation-grejer jag beställt står det Under behandling och Release 2013-11-29.
Vore kul om Webhallen kunde lägga upp lite mer info om nattöppet och vilka statusar som är ok för att ändå få en på fredag.
Vill å andra sidan inte bomba dom med frågor, dom har nog fullt upp redan.
Postad 26 November 2013 - 09:11
Postad 26 November 2013 - 09:14
Ngn som fått mail från spelbutiken. De yrar ngt om att jag kommer få en PS4 på releasedagen. Bara ett problem. Jag avbokade min beställning för ett par månader sedan.
De kanske kör ngn Percy Nilegård variant: "Selling without asking any questions first"
Det var mailutskicket som var fel. Antagligen hade de missat ta bort mig från listan. Ordern var avbokad sedan länge.
Postad 26 November 2013 - 09:17
O andra sidan är det ju bra att dom väntar tills dom står på plats i den butiken som ni beställt till. Men förstår frusterationen då dom som beställt hem fått info redan. Men det vore ju en stor skandal om ni inte skulle få konsolerna på fredag. Dom fick ju ändå hem dom Onsdag/Torsdag förra veckan!En bra summering är att webhallen inte verkar ha stenkoll på allt i dagsläget..
Postad 26 November 2013 - 09:18
Postad 26 November 2013 - 09:28
Dom där j*vla kuksugarna har backat från min "bland dom första" till mitten av kön 12/6, så det äe mycket möjligt att jag inte får en till release. Dommkan ta sig i tarmen. j*vla skitspelbutiken, jag kommer aldrig någonsin att köpa något från dom igen, j*vla tarmsugare! Ruttna rövhålor, skitsupport och idiotiska j*vla helvetiska nollor.
KortfAttat.
Elgiganten fredag...
Postad 26 November 2013 - 09:29
o_Oj*vla horbög[I AM A SPAMMER]rseldiareehålor!
Dom där j*vla kuksugarna har backat från min "bland dom första" till mitten av kön 12/6, så det äe mycket möjligt att jag inte får en till release. Dommkan ta sig i tarmen. j*vla skitspelbutiken, jag kommer aldrig någonsin att köpa något från dom igen, j*vla tarmsugare! Ruttna rövhålor, skitsupport och idiotiska j*vla helvetiska nollor.
KortfAttat.
Elgiganten fredag...
Postad 26 November 2013 - 09:31
Lite så tänker jag för ginza skickar sina tidigast på onsdag nästa vecka så vore hemskt om man blir utan två helgerSamma här. Helgen kommer bli jobbig om jag inte får tag i en PS4 via Elgiganten på fredag, men samtidigt så vägrar jag ställa mig i flera timmars kö. Jag dyker ner en halvtimme innan EG öppnar och hoppas på det bästa. Annars är det bara att hålla tummarna att Ginza är snabba nästa vecka.
Postad 26 November 2013 - 09:31
Alltså, det är 3 dagar till release och dom vet fortfarande inte vem som får sina konsoler? DET är dåligt!j*vla horbög[I AM A SPAMMER]rseldiareehålor!
KortfAttat.
Elgiganten fredag...
Postad 26 November 2013 - 09:38
j*vla horbög[I AM A SPAMMER]rseldiareehålor!
KortfAttat.
Elgiganten fredag...
Ahh..Nu börjar jag kallsvettas lite! Bokade en dag efter dig!
Postad 26 November 2013 - 09:40
Analslemsluder.
Edit: ja, är du efter mig så är det "mycket troligt" att du inte får en.
Redigerat av Zartok, 26 November 2013 - 09:41.
Postad 26 November 2013 - 09:43
Redigerat av rajjejosefsson, 26 November 2013 - 09:44.
Postad 26 November 2013 - 09:45
Man allvarligt:
Har de verkligen sagt att du inte kommer få maskinen på fredag?
Vad är "bland de första" och "mitten av kön" relaterat till?
Om du är i mitten av kön av de som kommer få så är du troligen bland de första av alla som beställt...
Postad 26 November 2013 - 09:50
Vilka intressanta ps3 exklusiva spel är på ingång?
Postad 26 November 2013 - 09:51
Hade jag bott i närhetennhade jag fan åkt dit och FISTAT bland dom första jag såg var där. Eftersom jag inte heller har koll på hur man räknar så blir det samtliga som ska fistas. Upp till armbågen, sen ska jag allt se om det inte går att råna dom på frukosten...
Postad 26 November 2013 - 09:53
EDIT: Kul att **** är censurerat men inte kuksugare
Redigerat av Leftt Behind, 26 November 2013 - 09:56.
Postad 26 November 2013 - 09:53
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
2 bilder
1163 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?