Bara jag som inte kan "browsa" servrar? Får inte fram några så jag måste alltid välja quickmatch.
Flyter på bra, men ibland känner jag att jag inte har full kontroll över min gubbe som jag hade i bf3.
Lovande än så länge ändå.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 26 December 2013 - 19:00
Jag längtar till Metro. Tycker många banor är röriga nu, med så många spelare. Blir för mycket springa och skjuta och för lite tänka.
Bara jag som inte kan "browsa" servrar? Får inte fram några så jag måste alltid välja quickmatch. Flyter på bra, men ibland känner jag att jag inte har full kontroll över min gubbe som jag hade i bf3. Lovande än så länge ändå. Postad 26 December 2013 - 22:33
Är det fortfarande svajigt med onlinelir eller?? Verkar inte som att jag kopplas upp. s*tan! Här satte man sig för att lira för att lugna abstinensen efter julen.
Postad 26 December 2013 - 22:43
Samma här! Verkar lite struligt just nu. Postad 26 December 2013 - 22:43
Jag lyckades komma in nu men det gick väldigt segt. Postad 26 December 2013 - 23:36
hur aktiverar man xp-boost? Läst att de ska finnas under game menu till höger på skärmen. inget där. har öppnat ett gäng boost packs nu.
Postad 26 December 2013 - 23:46
Kommer inte in på PSN men det går att spela online (efter några försök)
Postad 27 December 2013 - 00:10
Tryck fyrkant så får du upp listan i spelmenyn Postad 27 December 2013 - 08:47
Hade oxå en del problem att komma in igår, men efter något försök så gick det.
Frågan brukar välja server istället för quickmatch och köra conquest. Finns det bara conquest large eller? // Sat Postad 27 December 2013 - 11:24
Japp, just nu finns det bara cq med 64 spelare. Ska komma 32 senare.
Postad 27 December 2013 - 11:35
Tackar! Har inte hunnit pröva något annat än, men oblinånting verkar ju onekligen intressant. // Sat Postad 27 December 2013 - 12:56
Obliteration, när alla på servern väl fattar vad det går ut på är det faktiskt riktigt kul.
Postad 27 December 2013 - 13:22
Tackar. Är lite det jag är rädd för. Tyckte det var nog problem att samarbeta med sin squad i conquest, något som verkar vara riktigt viktigt i bf4. När jag tidigare körde 3:an var det lite mer "one man army" mot flaggorna tillsammans med de andra. // Sat Postad 27 December 2013 - 14:23 Absolut, vi var ett stort gäng MHB:are som körde lite obliteration för någon vecka sedan och det var grymt kul då alla hjälpte till och kämpade för laget. Roligaste spelsättet näst efter conquest tycker jag. Nu har jag kommit hem från julledigheten och är redo för strider igen. I kväll blir det att kötta! Postad 27 December 2013 - 22:00
Jag hade tänkt att hoppa in när dottern somnat, vilket borde vara snart
Postad 27 December 2013 - 22:06
Hade något samma i tankarna men det inkludera fru oxå, så vi får se. Kommer isådnafall nöta på conquest.
// Sat Postad 27 December 2013 - 22:11
Låter vettigt. Så slipper man kanske bli skjuten i ryggen hela tiden. Postad 27 December 2013 - 22:13
Har vart kul när vi kört obliteration! Blir kul när alla kör mot samma mål så att säga:-)
Kan inte lira idag då vi har gäster! Men imorgon då blir det spela av! Körde igår in på småtimmarna(vart till kl halvfyra) tyvärr så såg man ju inga på sin friendslist så det vart att Köra själv. Hamnade med några engelsmän som det vart rätt bra samarbete med. Va nog därför klockan helt plötsligt vart lite mycket! Postad 28 December 2013 - 01:55
Jag körde conquest nästan hela kvällen och upplevde Inte en enda serverkrasch eller hängning. Det finns fortfarande flera mer eller mindre irriterande buggar kvar, men stabiliteten i spelet börjar i alla fall bli acceptabel.
Tack förresten för kul spel under kvällen Evil, Empa, Pinhead och övriga! Det var riktigt skoj även om jag mest sprang runt och var allmänt förvirrad. Postad 28 December 2013 - 09:54
Ah var PInhead en av oss
Tackar oxå för den tid jag var med och spelade, kändes dock surt att jag fortfarande saknar headset. Har lite extra utgifter denna månad samt jag måste övertala frun om att jag bör köpa ett nytt headset och hon inte en telefon. Kommer nog att ta ett tag innan man kommer in i spelet, och fordon känns nästan äckligt att köra än så länge... Men, men ett par timmar till så ska man väl lära sig det oxå.
Halv4?? Jag tyckte jag satt uppe lite extra igår när jag fick några hembiosar att lira med, och satt till halv2... Börjar nog bli gammal... // Sat Postad 28 December 2013 - 10:26
Haha...Ja jag vet inte vad som hände, men det gick så bra en stund sen kollade jag på klockan då den halv fyra!! Kanske!? Men jag är bland dom äldre här på forumet så isf behöver du känna dig ensam. Är det några som tänkte köra idag? Postad 28 December 2013 - 11:46
Tackar, är väl inte så gammal men barn som man måste kliva upp med brukar ju göra sitt. Kommer kanske in mot kvällen... // Sat Postad 28 December 2013 - 14:06
I morgon kväll kliver man äntligen ut på fältet igen efter 7 dagars permission.
Han ju inte ens bli varm i uniformen innan den påtvingade ledigheten. Så nu blir det att kötta så mycket som möjligt Postad 28 December 2013 - 15:17
Riktigt kul å lira ihop igår. T.o.m. den där flood-banan var ju rolig att lira. Bara sista matchen med båtjävlarna som var ett enda snömos
Postad 28 December 2013 - 15:18
Mera om de statyerna http://www.ibtimes.c...-community-hunt
Postad 28 December 2013 - 16:20 Yes, han heter MC75 här i forumet och är en gammal go MHB:are som varit med ett tag. Kanske blir en timme eller två i kväll. Postad 28 December 2013 - 16:45
Japp, det är jag; gammal och go
Postad 28 December 2013 - 18:02
Ah du verkar vara lite som mig, regad här sedan länge med skriver ganska passivt.... Har fixat MHB taggen så om man möter någon känner de förhoppningsvis igen en =). // Sat Postad 28 December 2013 - 18:11
Så är det. Läser mer än jag skriver numera. Börjar få kläm på spelet nu. Går t.o.m. plus för det mesta
Postad 28 December 2013 - 18:46
När hoppar folk in och spelar ikväll då? Hoppas på att kunna spela lite ikväll. Har varit sjuk hela jävla veckan, så är allmänt sliten. Det va därför det blev så lite lir igår.
Postad 28 December 2013 - 18:46
Japp ikväll blir det nog några timmar på slagfältet! Postad 28 December 2013 - 19:11
Bara att gratulera då. Själv känner man sig helt vilsen på fältet och fordon känns ju ännu värre. Tycker så fort man knäpper en så blir man mosad av 3 på taket. Upplever att många verkar bara campa istället för plocka flaggor. // Sat Postad 28 December 2013 - 19:45
Varför har dem inte fixat så att man kan joina samma game och lag med kompisar genom ett "party"........
Postad 28 December 2013 - 19:55 Det kommer förhoppningsvis i en patch framöver. Postad 28 December 2013 - 21:22
Ser ut som om vi blir några stycken som lirar idag!
Kommer in när grabben har somnat. Kanske vid 22 för mig. Var någonstans var det man kunde lägga till klan taggen? Har glömt det? Och vilken är det? Postad 28 December 2013 - 21:51
du gör det i battlelog. tryck på customize soldier portrait, så kommer du kunna ändra klan tag.
Postad 28 December 2013 - 21:58
Så var det ja! Fick för mig att det var inne i spelet! Är det MHB man skriver? Postad 28 December 2013 - 22:13
Jag tänkte lira några timmar ikväll när sambo och dotter somnat, har fått i mig några bärs också så jag är på topp!
psn: stabbe Postad 29 December 2013 - 02:04 Antingen MHB eller FDS som några av oss kallar sig (Fat Digital Soldiers). Tack för kul spel under kvällen gubbs! Funderade lite nu och jag tror inte vi förlorade en enda match under kvällen/natten. Tummen upp! Postad 29 December 2013 - 02:43
Fast FDS är ju inte för vem som helst, det är ju en klan på battlelog som man får bli inbjuden till. (om man duger.) Edit: Ja det va kul att spela ikväll. 12 matcher i rad vann jag. 1 mer än vissa andra, eftersom jag kom in och styrde upp första matchen på operation locker. Redigerat av walkiii, 29 December 2013 - 02:44. Postad 29 December 2013 - 02:52 Ah, det har du absolut rätt i! ZeroKelvin tycker jag dock uppfyller alla kriterierna. Det finns förresten en lite rolig bugg på Floodzone som någon hittat. http://youtu.be/a4adBLCMoCU Postad 29 December 2013 - 09:50
Blir mest arg och frusterad när jag spelar detta. Känns som spelet är mer genomtänkt än Bf3, men jag lär mig inte hitta på banorna. Känns som bästa taktiken är lägga sig på något tak och ligga där resten av matchen. Att försöka ta över nya flaggor gör att man får smisk i ryggen hela tiden.
Är jag bara bitter eller är det bästa taktiken? // Sat Postad 29 December 2013 - 10:10
Va fan jag tycker att det jämt är tomt på mhbare när jag spelar!!
Lägg till mig om ni är mhb o spelar bf4 qungenswe Köpte till o med en ps vita i fredags för att kunna lira när frugan vill se på tv, funkar helt ok att köra remote play på bf4 Postad 29 December 2013 - 10:34
Hur många är ni som brukar lira tillsammans?
0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |