fick min scorpio edition frÄn MS tyskland nu precis
Microsoft Xbox One X 1TB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(74)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One X 1TB - Project Scorpio Edition
(Spelkonsoler)
|
4
|
(7)
|
Inga priser |
KODI Xbox One (2 inlÀgg)
|
8 år sedan |
Postad 07 November 2017 - 11:58
Postad 07 November 2017 - 12:04
Helt klart vÀrt det Àven utan 4k tv.
Snyggt!
http://www.youtube.com/watch?v=WjujIm7qN2g
http://www.youtube.com/watch?v=YJm2RD2yHpQ
Redigerat av Zerox_no1, 07 November 2017 - 12:07.
Postad 07 November 2017 - 12:25
https://www.aftonbladet.se/a/kqOBL
Postad 07 November 2017 - 12:29
Bifogad fil(er)
Redigerat av Turbo-Danne, 07 November 2017 - 12:32.
Postad 07 November 2017 - 12:53
Redigerat av Mikael_80, 07 November 2017 - 12:56.
Postad 07 November 2017 - 13:09
PÄ min stÄr det out for delivery, ringer de innan de kommer eller?
Nej dom bara kommer, jag missade tydligen min, loggade in pÄ sidan och dÀr stog det att kund ej var hemma? Och att det körs till ett utlÀmning stÀlle ist. Jag var hemma, och sambon hade tagit en snabb dusch pÄ fm för att inte missa... MÀrkligt.
Men kom pÄ att jag bor i ett nybygge som kanske inte finns med pÄ deras kartor... #oflyt
Postad 07 November 2017 - 13:10
Update: fick min levererad för en stund sedan men ups pÄstÄr fortfarande att den Àr i malmö
Postad 07 November 2017 - 13:41
DÀr kom det magiska plinget pÄ min mobil ocksÄ, paket finns att hÀmta Coop Konsum ![]()
Postad 07 November 2017 - 13:50
Inte alls sÄ vÀrst farligt pris pÄ Xbox one x. Nu har man tyvÀrr ingen 4k tv sÄ man fÄr klara sig med sitt Xbox one ett Är till knappt.
Jag har inte 4k heller. Men den levererar ju bÀttre bild pÄ 1080p om det Àr ett 4k spel du spelar, annars fÄr du ju fördel av fler och stabilare fps i dom spelen som fÄr den booster. 4k Àr ju inte för mig köp argumentet eller krav pÄ att ha en sÄdan skÀrm.
Postad 07 November 2017 - 14:31
XBOX ONE X
+++++
Rondsegrar: 7
Totalt antal plus: 40
Det finns ingen bÀttre konsol ute just nu Àn Xbox One X. Punkt slut. Den Àr genomtÀnkt, nutida och har en sinnessjuk styrka. 40 procent mer kraft Àn sin motstÄndare frÄn Sony, nÀrmare bestÀmt. Visst, det saknas ett par BAFTA-vinnare i spelutbudet, men annars Àr det svÄrt att hitta nÄgot att klaga pÄ. Microsoft har lyckats sÀtta en helt ny standard och en skyhög ribba för framtida spelmaskiner. Xbox One X Àr 4k-drömmen som varje gamer förtjÀnar att prova pÄ.
Pris: 5 390 kr
Lagring: 1 TB
Vikt: 3,8 kg
Minne: 12 GB GDDR5
CPU: AMD Jaguar 2,3 GHz, 8 kÀrnor
GPU: 6 teraflops
Storlek: 300 x 240 x 60 mm
Optiskt medium: 4k UHD-Blu-Ray
NĂ€t: Ethernet, wi-fi 802.11a/b/g/n/ac
FOTNOT. Bilderna i testet Ă€r hĂ€mtade frĂ„n företagen â bildexempel ur spelen Ă€r hĂ€mtade frĂ„n dessa.
PLAYSTATION 4 PRO
Rondsegrar: 2
Totalt antal plus: 31
PS4 Pro Ă€r en riktigt kraftfull konsol, bara inte lika kraftfull som Xbox One X. TyvĂ€rr Ă€r det omöjligt att knĂ€cka Microsoft-konkurrenten rent prestandamĂ€ssigt, men som tur Ă€r sitter Playstation pĂ„ en otrolig guldgömma nĂ€r det gĂ€ller sjĂ€lva spelen. Att ta sig igenom zombieapokalypsen âThe Last of Usâ i 4k Ă€r en betydligt starkare upplevelse Ă€n en högupplöst match i âHalo 5â pĂ„ Xbox. Dessutom Ă€r VR-headsetet ett dragplĂ„ster man inte ska underskatta. LikasĂ„ det relativt billiga priset.
Postad 07 November 2017 - 14:50
Var det hon som sa att hon hade mött Gud som skrev det dÀr eller?
â
"En skyhög ribba för framtida spelmaskiner", den kommer ju sÄklart krossas av kommande maskiner om 2-3 Är. Men annars Àr ju utfallet av en match mellan X och Pro uppenbart ja.
Postad 07 November 2017 - 14:55
Var det hon som sa att hon hade mött Gud som skrev det dÀr eller?
â
"En skyhög ribba för framtida spelmaskiner", den kommer ju sÄklart krossas av kommande maskiner om 2-3 Är. Men annars Àr ju utfallet av en match mellan X och Pro uppenbart ja.
Japp,hon! ![]()
Postad 07 November 2017 - 14:57
Mirrors Edge-jÀmförelse
http://screenshotcom...mparison/122867
Massiv förbÀttring ![]()
Wow, kollade precis den hÀr Gears-videon som postades i trÄden förut. Runt 45 sekunder in och tÀnkte det Àr ju ingen större skillnad vid första bildförÀndringen, men jag sÄg inte att det var frÄn 360 till Xbox One. Sen nÀr de gÄr frÄn One till X vid en minut in ungefÀr, wtf
. Som en riktig HD-remaster ju. De bakÄtkompatibla spelen gynnas jÀttemycket av X.
http://www.youtube.com/watch?time_continue=53&v=YJm2RD2yHpQ
Edit: Detta ger ju dessutom Games With Gold-spelen ett större vÀrde. De brukar skicka med 360-spel, men de spelen kommer ju nÀstan vara som nya spel nu.
Redigerat av Zoiler, 07 November 2017 - 15:12.
Postad 07 November 2017 - 14:59
Riktigt dÄligt av MM. De har haft X i lager hela dagen utan att scanna i dessa sÄ polaren har inte kunnat hÀmta ut sin. En hÄrdvara med release idag borde för fn ha prioritet.
Postad 07 November 2017 - 15:13
Postad 07 November 2017 - 15:34
à kte och hÀmtade min pÄ "pick up point" berÀttade att dom sa att jag inte var hemma. butiks Àgaren som jag kÀnner sen innan sa att dom brukar dumpa av flera paket nÀr dom inte orkar köra ut mer... för jag Àr inte den första som sÀger att jag var hemma nÀr dom utsÀger sig för att ha varit dÀr.
aja, har meckat hÀr hemma med nÀtverket och flyttat xboxar, prövar nu tjÀnsten att ladda ner lokalt ifrÄn min S, det gÄr i ca 35MB/s vilket för ett spel pÄ 70GB Àr extremt segt ÀndÄ... Skulle nog gÄtt snabbare att anvÀnda min usb3 disk men det kan ju vara ett tips till er andra ![]()
Update; den Àr tyst som en mus, lÄter mindre Àn min S i standby, och nu tuggar ju HDD ocksÄ.
Redigerat av SKIBBE, 07 November 2017 - 15:36.
Postad 07 November 2017 - 15:41
Inget samtal och nÀr man kollar pÄ trackingen sÄ stÄr det att man inte varit hemma... dÄ blir man rÀtt trött.
Tycker för övrigt att DHL har bÀst system dÀr man fÄr ett sms dÀr man vÀljer sjÀlv om man vill ha det utkört eller om de ska lÀmna det för upphÀmtning pÄ nÀrmaste DHL-point.
Postad 07 November 2017 - 16:06
Wow, kollade precis den hÀr Gears-videon som postades i trÄden förut. Runt 45 sekunder in och tÀnkte det Àr ju ingen större skillnad vid första bildförÀndringen, men jag sÄg inte att det var frÄn 360 till Xbox One. Sen nÀr de gÄr frÄn One till X vid en minut in ungefÀr, wtf
. Som en riktig HD-remaster ju. De bakÄtkompatibla spelen gynnas jÀttemycket av X.
Ja, riktigt nice ![]()
Hoppas Red Dead Redemption fÄr en X uppdatering ![]()
Postad 07 November 2017 - 17:03
Ăr det hĂ€r stĂ€llet sĂ€kert stĂ€lle att handla Xbox Live Gold?
https://www.g2a.com/...aign=FB_RH _EUR
Redigerat av Svenna72, 07 November 2017 - 17:03.
Postad 07 November 2017 - 17:05
UPS-killen svÀngde in och parkerade framför kÄken 50 meter framför en sjÀlv som kom frÄn bussen - den dÀr typen av tajming som aldrig hÀnder. TrÀningen instÀlld dessutom sÄ nu blir det nog att titta lite pÄ dashboard ikvÀll ÀndÄ...
Postad 07 November 2017 - 17:12
https://www.g2a.com/...aign=FB_RH _EUR
Aldrig testat sjÀlv men det funkar troligtvis bra. Har sjÀlv bara kört pÄ http://www.electroni...p-subscription/ senaste gÄngerna. Inte lika billigt tydligen men man fÄr koden pÄ mail typ pÄ stubben.
Postad 07 November 2017 - 17:18
Kommer annars med en gratis 14 dagarskod sÄ ingen jÀttepanik med gold (sjÀlv har jag ett Ärs liggande frÄn 360-tiden).
NÄgon som inte sÀtter in batterierna i handkontrollen fel första gÄngen förresten?
Redigerat av letmefly, 07 November 2017 - 17:58.
Postad 07 November 2017 - 18:08
Har handlat dÀr flera gÄnger utan problem. Kör bare ![]()
Postad 07 November 2017 - 18:11
Postad 07 November 2017 - 18:18
NÄgon som inte sÀtter in batterierna i handkontrollen fel första gÄngen förresten?
Jag, för jag kör trĂ„dat đ
Postad 07 November 2017 - 18:54
Postad 07 November 2017 - 19:17
Update: prövade Fortnite som jag bara testat 2 gÄnger innan dÄ det var helt ospelbart pÄ One imo. Men oj vilken skillnad pÄ X gÄr Àven vÀlja uncap pÄ fps nu Àr det klart spelbart
Redigerat av SKIBBE, 07 November 2017 - 19:30.
Postad 07 November 2017 - 20:14
Fick min Scorpio Edition idag ocksÄ SÄg att det Àr ett 10 siffrigt nummer pÄ toppen av kartongen, som Àr klistrat dÀr. NÄgon som vet vad det kan vara för nÄgot?
Ska vara serie nr för xboxen ![]()
Postad 07 November 2017 - 20:42
SÄ det Àr helt klart en synlig uppgradering till One X. Konsolen hörs inget alls för mig. KÀnns som MS har lÀrt sig frÄn tidigare konsoler och gjort den överlÀgset bÀsta.
Postad 07 November 2017 - 21:48
Den skyfflar iaf bra med vÀrme, sÄ nÄgot hÀnder dÀr inne nÀr man gejmar iaf ![]()
Postad 07 November 2017 - 21:49
j*vlar skit! SÄlde precis den andra jag köpt med
Postad 07 November 2017 - 21:54
Postad 07 November 2017 - 21:57
Titanfail 2 blev det pÄ One X. Men det fixar vÀl det med en patch.
titanfall2_01.png 598.34K
4 Antal nerladdningar
Postad 07 November 2017 - 22:02
AlltsÄ jag Àr sjukt imponerad hittills, slog först igÄng wolfenstein 2 och mÀrkte pÄ Àn gÄng stoor skillnad pÄ upplösningen, sen laddade det sjukt mycket snabbare, nÀsta test blev battlefield 1 och herre jÀklar vad mycket bÀttre det flöt, har tyckt att det kÀnts lite segt pÄ sista tiden och förstÄr man ju varför, betydligt skarpare och bra mycket bÀttre fps,
Hittills Àr jag supernöjd ![]()
Postad 07 November 2017 - 22:27
Min gÄr inte starta alls. Antagligen fel pÄ kylning sÄ nÄgon sÀkring small el liknande. Fantastisk kvalitet MicrosoftMin X har stÀngt av sig tvÄ ggr. BÄda gÄngerna sÄ spelade jag och gick till startmenyn. Men det var bara att starta upp den bÄda gÄngerna.
Postad 07 November 2017 - 22:36
à kte och hÀmtade min pÄ "pick up point" berÀttade att dom sa att jag inte var hemma. butiks Àgaren som jag kÀnner sen innan sa att dom brukar dumpa av flera paket nÀr dom inte orkar köra ut mer... för jag Àr inte den första som sÀger att jag var hemma nÀr dom utsÀger sig för att ha varit dÀr.
aja, har meckat hÀr hemma med nÀtverket och flyttat xboxar, prövar nu tjÀnsten att ladda ner lokalt ifrÄn min S, det gÄr i ca 35MB/s vilket för ett spel pÄ 70GB Àr extremt segt ÀndÄ... Skulle nog gÄtt snabbare att anvÀnda min usb3 disk men det kan ju vara ett tips till er andra
Update; den Àr tyst som en mus, lÄter mindre Àn min S i standby, och nu tuggar ju HDD ocksÄ.
Skulle vara kul att veta varför du har sÄn lÄg siffra pÄ överföringen?
Jag för över i stunden med stadiga 300Mbit/s. Och inga fancy grejer till switchar el routers.
Postad 07 November 2017 - 22:44
Skulle vara kul att veta varför du har sÄn lÄg siffra pÄ överföringen?
Jag för över i stunden med stadiga 300Mbit/s. Och inga fancy grejer till switchar el routers.
280Mbit Àr ca 35MB/s
sÄ same same ![]()
Det enda spelet jag har pÄ skiva (som jag inte hittar) Àr bf4 och det vet jag var segt som fan nÀr man spelade, det skulle nog mÄ riktigt bra av att fÄ lite kÀrlek pÄ X:en ![]()
Hur ser man att Skyrim körs supersamplat? eller Super Luckys Tale, dom har ju verkligen inga avancerade options :S
Redigerat av SKIBBE, 07 November 2017 - 22:47.
Postad 07 November 2017 - 23:31
280Mbit Àr ca 35MB/s
sÄ same same
Det enda spelet jag har pÄ skiva (som jag inte hittar) Àr bf4 och det vet jag var segt som fan nÀr man spelade, det skulle nog mÄ riktigt bra av att fÄ lite kÀrlek pÄ X:en
Hur ser man att Skyrim körs supersamplat? eller Super Luckys Tale, dom har ju verkligen inga avancerade options :S
Skyller pĂ„ att jag Ă€r en virrpanna idag efter all stress đđ
Postad 07 November 2017 - 23:48
Postad 08 November 2017 - 00:49
FÄr inte 4k att funka med min yamaha receiver rx-583 och sony tv KD-55XE9005.
MÄste köra direkt i tvn men dÄ funkar inte dolby atmos.
Xboxen visar gröna bockar pÄ allt i instÀllningarna, men det blir svart om jag byter upplösning...
NÄn som har ett tips vad det kan vara för fel?
Spec pÄ recivern
https://se.yamaha.co...ml#product-tabs
-------------------------
Hitta problemet, hdmi kabeln frÄn receiver till tv var skrÀp, höghastighets av mÀrket Hana som Elgiganten rekommenderade...
Redigerat av Blomman00, 08 November 2017 - 19:46.
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pÄgÄr
Avancerad sökning
9
KODI Xbox One
94 filmer
11 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas hÀr?