Guitar Hero II / III
1622 svar till detta ämne
Postad 26 April 2008 - 10:46
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
Någon fler än jag som jobbar på Elightened Guitarist Achievement? (100% på 20 låtar på expert) Jag lyckades äääntligen fixa guldstjärnor på "My name is jonas". Som jag har krånglat med den låten Det innebar min 9onde 100%are på expert och sen var jag väldigt nära på både "Even flow" och "Sunshine of your love" där jag gått igenom båda låtarna med endast en missad not. Tidigare har jag 100% på "Slow ride", "Hit me with your best shot", "Story of my life", "Mississippi queen" och "When you where young". Sen från Bonuslåtarna har jag 100% på "Closer" och "Radio song". Sen på DLC har jag en 100%are på "Messages" som kanske var den lättaste låten i världshistorien att få 100% på. Iofs verkar "Dream on" som bara fanns tillgänglig i 2 dagar (japp jag missade den för jag hade inte internet då  ) lite lättare.. Det finns ju en bugg som gör att man kan få det här achievementet hur lätt som helst men jag gör de hellre legit  /D
Postad 30 April 2008 - 20:04
Unregisteredae073ec8
-
Unregisteredae073ec8
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Själv har jag bara en låt kvar att sätta 5 stjärnor på...fast på medium då.
Raining Blood är låten och får väl se när man lyckas fixa den nu när GTA har släppts, men får väl göra nåt försök per kväll iaf...
Har testat lite smått på hard, och efter ett antal försök lyckats klara de tre första låtarna men shiiit va svårt det blev helt plötsligt.
Postad 01 May 2008 - 11:06
Unregistered91ad2015
-
Unregistered91ad2015
-
Användare
-
-
107 inlägg
Någon fler än jag som jobbar på Elightened Guitarist Achievement? (100% på 20 låtar på expert)
Jag lyckades äääntligen fixa guldstjärnor på "My name is jonas". Som jag har krånglat med den låten Det innebar min 9onde 100%are på expert och sen var jag väldigt nära på både "Even flow" och "Sunshine of your love" där jag gått igenom båda låtarna med endast en missad not. Tidigare har jag 100% på "Slow ride", "Hit me with your best shot", "Story of my life", "Mississippi queen" och "When you where young". Sen från Bonuslåtarna har jag 100% på "Closer" och "Radio song". Sen på DLC har jag en 100%are på "Messages" som kanske var den lättaste låten i världshistorien att få 100% på. Iofs verkar "Dream on" som bara fanns tillgänglig i 2 dagar (japp jag missade den för jag hade inte internet då ) lite lättare..
Det finns ju en bugg som gör att man kan få det här achievementet hur lätt som helst men jag gör de hellre legit 
/D
Har satt 100% på When you were Young och My Name is Jonas so far.. har inte satsat på den så mycket än så länge, mitt mål är för tillfället Through the Fire and Flames.
Postad 01 May 2008 - 12:49
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
Själv har jag bara en låt kvar att sätta 5 stjärnor på...fast på medium då.
Raining Blood är låten och får väl se när man lyckas fixa den nu när GTA har släppts, men får väl göra nåt försök per kväll iaf...
Har testat lite smått på hard, och efter ett antal försök lyckats klara de tre första låtarna men shiiit va svårt det blev helt plötsligt. 
Övning ger färdighet  gäller även lillfingret  Jag kollade för skojskull upp igår på xbox.com när jag tog mina achievements på GH2 och jag kom fram till att från första gången jag spelade spelet tills att jag klarade ut de på hard så gick de 26 dagar. Iofs spelade jag väldigt mycket för att jag var så beroende och jag hade en polare som var lite bättre än mig hela tiden så jag ville verkligen komma om honom.. Har satt 100% på When you were Young och My Name is Jonas so far.. har inte satsat på den så mycket än så länge, mitt mål är för tillfället Through the Fire and Flames.
Har kommit fram till att jag klarar den bara om jag aktiverar min SP tidigt i solona och sen försöker få mera SP mellan solona. Man ska typ aktivera när de är sånt pacmanljud, då brukar de bli lagom. Dock har jag inte lyckats hålla rockmetern uppe tillräckligt för att klara det här själv  Sen bille jag bara nämna att jag klarade Jordan på Expert för första gången för några dagar sen. Lyckan är enorm  /D
Postad 03 May 2008 - 20:37
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
Nu har även Chris fått 100% FC på Jordan501,550 poäng :S /D
Postad 12 May 2008 - 17:41
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
Var på onoff i kista idag där dom har 2 olika faceplates till GH3 gurran. Backyard babies platen och en av figuerna från spelet (kommer ej ihåg vad han heter men den stora tjocka snubben som kan ha viking kläder bl.a.)
Postad 12 May 2008 - 20:36
PrOoF
-
PrOoF
-
Användare
-
-
181 inlägg
Suttit ett par dagar nu för att få guldstjärnor på alla nerladdade låtar på medium, spelade sedan lite på dom "vanliga" låtarna men när jag sedan skulle tillbaka till nerladdade låtar så var ALLA stjärnor och poäng borta men bara på medium????
Har försökt med att starta om, ta bort hårddisken, recover gamertag men allt utan att få tillbaka mina surt förvärvade guldstjärnor/poäng!!!
Postad 12 May 2008 - 21:50
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Är ju nån snubbe som för ett par dagar sedan fick FC på Jordan och därmed har FCát alla 64 låtarna i GH2. Det är ju lite coolt, först i världen lixom.
PrOof -> körde du career så du inte var i quickplay?!
Postad 12 May 2008 - 22:14
PrOoF
-
PrOoF
-
Användare
-
-
181 inlägg
självklart körde jag career, laddade ner def leppard och muse häromdagen och ville ha guld på alla köpta låtar (har laddat ner ALLA)!
Postad 12 May 2008 - 23:40
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Det låter ju lite skrämmande  Jag har varit med om att ens score inte sparats om man kört replay på låtarna hela tiden och sedan stängt av utan att köra continue. Den verkar ju spara scoren först när man går ut till låtlistan igen lixom. Om det inte bara är till guitarhero.com det gäller jag har dålig koll.
Postad 13 May 2008 - 00:08
Yocke
-
Yocke
-
Forumräv
-
-
688 inlägg
Lite info om Guitar Hero 4 från senaste Game Informer: Guitar Hero 4 (PS3, 360, Wii, PS2) - Create a song. Although these exclude vocals due to storage and possible copyright issues. - You'll be able to name your song as well as creating album art. After you've done all that you can upload it to GH Tunes where anyone can download it. - You'll be limited to 5 songs at first. But depending on the ratings you get you'll possibly be able to upload 10 or more. - The song sharing mode will be in the Wii and PS2 versions also, but GI says it's unlikely that it'll be as robust as the PS3 and 360 versions. - Drums, bass, vocals guitar - Create a rocker - Create a guitar and drums - All songs will be master tracks - They don't want to discuss specifics on track listing out of fear of being scooped by the competition. However they confirmed 4 bands: Van Halen, The Eagles, Linkin Park and Sublime.
Postad 13 May 2008 - 00:23
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
Var på onoff i kista idag där dom har 2 olika faceplates till GH3 gurran. Backyard babies platen och en av figuerna från spelet (kommer ej ihåg vad han heter men den stora tjocka snubben som kan ha viking kläder bl.a.)
Jag har själv den med backyard babies  Fast jag måste säga det att dom slits otroligt fort. min är nästan alldeles vit redan och jag har haft den sen i julas.. Fast dom kostar ju bara 59kr styck eller vad det nu är. /D
Postad 13 May 2008 - 07:39
maximm
-
maximm
-
Guru
-
-
4105 inlägg
då hade jag reklamerat de helt ärligt.
Postad 13 May 2008 - 11:51
decore
-
decore
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Suttit ett par dagar nu för att få guldstjärnor på alla nerladdade låtar på medium, spelade sedan lite på dom "vanliga" låtarna men när jag sedan skulle tillbaka till nerladdade låtar så var ALLA stjärnor och poäng borta men bara på medium????
Har försökt med att starta om, ta bort hårddisken, recover gamertag men allt utan att få tillbaka mina surt förvärvade guldstjärnor/poäng!!! 
För mig har alla mina poäng på DLC-låtar raderats ett par gånger. Jag har kommit fram till att detta inträffat efter att jag laddat ner nya låtar genom GH3-menyn. Även en polare har råkat ut för detta så någon typ av bugg är det allt. Laddar man ner nya låtar genom XBOX Dashboard (alltså utan at ha GH3-spelet igång) verkar det dock fungera bra.
Postad 13 May 2008 - 20:59
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
För mig har alla mina poäng på DLC-låtar raderats ett par gånger. Jag har kommit fram till att detta inträffat efter att jag laddat ner nya låtar genom GH3-menyn. Även en polare har råkat ut för detta så någon typ av bugg är det allt. Laddar man ner nya låtar genom XBOX Dashboard (alltså utan at ha GH3-spelet igång) verkar det dock fungera bra.
Jag laddar bara ner via GH3-menyn och har aldrig upplevt någon av dessa problem. /D
Postad 14 May 2008 - 07:14
decore
-
decore
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Jag laddar bara ner via GH3-menyn och har aldrig upplevt någon av dessa problem.
/D
Ok, gäller väl inte för alla då. Jag kommer dock endast ladda ner genom xbox-menyn i fortsättningen för att va på den säkra sidan.
Postad 17 May 2008 - 11:16
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
Okej här kommer ett tips:
Spela aldrig Guitar Hero på efterfesten! Vi har lirat hemma hos mig på 2 efterfester och båda gångerna har någon spytt av att titta på noterna +o(
/D
Redigerat av Elessar, 17 May 2008 - 11:17.
Postad 17 May 2008 - 11:36
khalnur
-
khalnur
-
Veteran
-
-
1668 inlägg
Spela aldrig Guitar Hero på efterfesten! Vi har lirat hemma hos mig på 2 efterfester och båda gångerna har någon spytt av att titta på noterna +o(
/D
Tack för tipset!
Postad 18 May 2008 - 09:42
Unregisteredae073ec8
-
Unregisteredae073ec8
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
/D
Hmm, så den eventuellt inmundigade alkoholen har inget med saken och göra...?
Postad 18 May 2008 - 12:01
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Hmm, så den eventuellt inmundigade alkoholen har inget med saken och göra...? 
Antar att han menar att det är en blanding av att vara alkoholpåverkad och rullande noter som är orsaken.
Postad 18 May 2008 - 13:27
khalnur
-
khalnur
-
Veteran
-
-
1668 inlägg
Ni som kör GH3 XBOX360 på en Pioneer plasma (jag har 508XD). Vilka siffror på kalibreringen av synkroniseringen av bild och ljud har ni?
Postad 18 May 2008 - 18:01
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
Ni som kör GH3 XBOX360 på en Pioneer plasma (jag har 508XD). Vilka siffror på kalibreringen av synkroniseringen av bild och ljud har ni?
Utvecklar frågan lite, hur mycket lagg har du och vilken tv använder du (frågar alla). Jag kör på en LG 32LC42 LCD-tv och har 52ms lagg. På brorsan Panasonic Viera 42" plasma-tv är det helt laggfritt så 0ms lagg. /D
Postad 18 May 2008 - 23:37
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
Utvecklar frågan lite, hur mycket lagg har du och vilken tv använder du (frågar alla).
Jag kör på en LG 32LC42 LCD-tv och har 52ms lagg. På brorsan Panasonic Viera 42" plasma-tv är det helt laggfritt så 0ms lagg.
/D
Kör med Amitech 42 tums plasma: 0 lagg (vga) Panasonic AX-200 projje: 0 lagg (hdmi)
Postad 19 May 2008 - 10:49
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Provade precis att joina en turnering på guitarhero.com. Har aldrig gjort det tidigare men läste på lite nu och det är attans smidigt om det funkar vill säga  Jag har anmält mig till en "highscore" turnering och då spelar man de låtar som är förbestämda under den tiden som turneringen varar, i mitt fall hela dagen imorgon. Man måste vara uppkopplad och köra antingen career eller quickplay. Då laddas ens score upp automatiskt på de låtar som ingår i turneringen under den tiden man spelar. Och bästa score vinner. Får se hur det funkar och om resultatet visas halvsnyggt på guitarhero.com.
Funkar det fint får vi väl göra ett nytt försök med en egen turnering tycker jag
Angående lagget förresten, jag kör LG plasma och har 35ms tror jag (ljudet, 0 på bilden). Men tog ett bra tag innan jag lyckades göra en kallibrering jag blev nöjd med. Tror jag kör 12ms på GH2 förresten.
Postad 19 May 2008 - 11:59
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
Provade precis att joina en turnering på guitarhero.com. Har aldrig gjort det tidigare men läste på lite nu och det är attans smidigt om det funkar vill säga Jag har anmält mig till en "highscore" turnering och då spelar man de låtar som är förbestämda under den tiden som turneringen varar, i mitt fall hela dagen imorgon. Man måste vara uppkopplad och köra antingen career eller quickplay. Då laddas ens score upp automatiskt på de låtar som ingår i turneringen under den tiden man spelar. Och bästa score vinner. Får se hur det funkar och om resultatet visas halvsnyggt på guitarhero.com.
Jag har testat en turnering med och såfort du har spelat klart låten så uppdateras det på gh.com så jag kan intyga att det funkar hur bra som helst  Grejen är de att du måste ha 100% FC + optimal sp för ens ha en chans på att vinna  /D
Postad 19 May 2008 - 12:48
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Jag har testat en turnering med och såfort du har spelat klart låten så uppdateras det på gh.com så jag kan intyga att det funkar hur bra som helst Grejen är de att du måste ha 100% FC + optimal sp för ens ha en chans på att vinna 
/D
Ha ha jo jag misstänker det, är väl inte ute efter att vinna direkt tror jag, även om det hade varit kul. Mest roligt att se hur bra man är mot andra och peppa sig att förbättra sin score  Bra att det verkar funka, ska bli spännande att prova i allafall. Jag saknar bara en lista eller nåt där man ser vilka turneringar man joinat för tillfället.
Postad 19 May 2008 - 13:25
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
För mig har alla mina poäng på DLC-låtar raderats ett par gånger.
Har hänt att mina scores försvunnit också, dock inte på alla DLC-låtar. Laddar alltid ner genom GH3 menyn.
Postad 19 May 2008 - 16:30
khalnur
-
khalnur
-
Veteran
-
-
1668 inlägg
För mig har alla mina poäng på DLC-låtar raderats ett par gånger.
Det hände min son igår. Utan att han varit inne och laddat ner låtar.
Postad 19 May 2008 - 17:18
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
wohoo.. satte 250000 nots achievmenten idag
Postad 22 May 2008 - 15:08
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Ha ha jo jag misstänker det, är väl inte ute efter att vinna direkt tror jag, även om det hade varit kul. Mest roligt att se hur bra man är mot andra och peppa sig att förbättra sin score  Bra att det verkar funka, ska bli spännande att prova i allafall. Jag saknar bara en lista eller nåt där man ser vilka turneringar man joinat för tillfället.
Jag hakar på, även om jag inte skulle ha så bra chans mot dig tror jag. Men en egen minhembiotävling skulle ju vara roligt. Bara ett litet test iaf. Behöver väl inte vara så många låtar o så svåra så många kan vara med??
Postad 22 May 2008 - 15:13
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
Jag hakar på, även om jag inte skulle ha så bra chans mot dig tror jag. Men en egen minhembiotävling skulle ju vara roligt. Bara ett litet test iaf.
Behöver väl inte vara så många låtar o så svåra så många kan vara med??
Det bästa vore ju om man bara kunde välja vilka låtar som skulle vara med och inte ha någon bestämd svårighetsgrad. Så det bara handlar om highscore. edit: Tror inte man kan skapa en highscoreturnering utan bara localturneringar. /D
Redigerat av Elessar, 22 May 2008 - 15:24.
Postad 22 May 2008 - 15:48
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Det bästa vore ju om man bara kunde välja vilka låtar som skulle vara med och inte ha någon bestämd svårighetsgrad. Så det bara handlar om highscore.
edit: Tror inte man kan skapa en highscoreturnering utan bara localturneringar.
/D
Attans jag märkte också det, tråkigt  Man skulle kunna göra en egen turnering och hålla koll på scoren själv. Jag drog igång en på ett annat forum där vi körde en låt per vecka, sedan registrera man sin score och jag la upp de på en sida, sen fick man poäng varje vecka. Var man 3 st så fick den som vann ena veckan 3p och tvåan 2p och trean 1p. Men det är lite meck att uppdatera och räkna ihop allt manuellt. Hade ju varit jättebra om man kunnat göra det på guitarhero.com.
Postad 22 May 2008 - 16:04
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
Attans jag märkte också det, tråkigt Man skulle kunna göra en egen turnering och hålla koll på scoren själv. Jag drog igång en på ett annat forum där vi körde en låt per vecka, sedan registrera man sin score och jag la upp de på en sida, sen fick man poäng varje vecka. Var man 3 st så fick den som vann ena veckan 3p och tvåan 2p och trean 1p. Men det är lite meck att uppdatera och räkna ihop allt manuellt. Hade ju varit jättebra om man kunnat göra det på guitarhero.com.
Vore ju skitkul att göra något sånt, fast de lär bli mycket jobb. Hittade den här informationen på community.guitarhero.com: What kind of tournaments are available on the Guitar Hero Community Website?
Local Tournaments
Local Tournaments are real-life get togethers. It is up to the tournament creator to host the tournament and speficy all the rules. Because of this, the question of how to participate in a specific local tournament falls upon the tournament creator. The Guitar Hero Community Website helps in organizing these local tournaments, so it's easier for you to find local tournaments in your area. I repeat: Local Tournaments are real-life get togethers.
Online Tournaments
Online tournaments are created by moderators and are open to the entire community. As long as you have successfully linked your account you can participate in our Online Tournaments from the comfort of your own home (PS2 and PC users cannot participate in Online Tournaments at this time).
/D
Postad 22 May 2008 - 16:28
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Frågade på gh forumet varför man inte kan skapa highscore turneringar som vanlig användare och en annan snubbe tipsa mig om den här sidan. http://www.angryedis...php/tournamentsDär kan man tydligen skapa egna turneringar, där scoren laddas upp automatiskt från guitarhero.com. Man verkar även kunna göra privata turneringar och välja vilka som ska vara med  På de publika så kan bara 8 personer vara med, vet inte hur det är på de privata. Men vi kanske ska vara glada om ens 8 personer ställer upp
Postad 22 May 2008 - 17:13
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
Frågade på gh forumet varför man inte kan skapa highscore turneringar som vanlig användare och en annan snubbe tipsa mig om den här sidan. http://www.angryedis...php/tournaments
Där kan man tydligen skapa egna turneringar, där scoren laddas upp automatiskt från guitarhero.com. Man verkar även kunna göra privata turneringar och välja vilka som ska vara med På de publika så kan bara 8 personer vara med, vet inte hur det är på de privata. Men vi kanske ska vara glada om ens 8 personer ställer upp 
*Anmäler sig till turneringen*  Måste iväg och jobba nu men ska kolla den sidan sen, bra jobbat  /D
Postad 22 May 2008 - 17:48
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Frågade på gh forumet varför man inte kan skapa highscore turneringar som vanlig användare och en annan snubbe tipsa mig om den här sidan. http://www.angryedis...php/tournaments
Där kan man tydligen skapa egna turneringar, där scoren laddas upp automatiskt från guitarhero.com. Man verkar även kunna göra privata turneringar och välja vilka som ska vara med På de publika så kan bara 8 personer vara med, vet inte hur det är på de privata. Men vi kanske ska vara glada om ens 8 personer ställer upp 
Im in! Guitar Hero MANIA!!
Postad 22 May 2008 - 23:41
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
Jag e lätt på en turnering!! Reklam för nya Guitar hero
Redigerat av Majorglenn, 23 May 2008 - 00:05.
Postad 23 May 2008 - 09:25
taber1023
-
taber1023
-
Rookie
-
7 inlägg
HJÄLP!!
Jag är helt blåbär på GH och behöver ett snabbt svar från er proffs här.
Om jag köper GH3 i dag, kan jag då direkt spela alla låtar i battle mode (eller co-op) eller måste de låsas upp först?
Det är planerat ett kalas med GH-tävlingar på lördag, men det vore inte roligt att behöva stå och låsa upp alla låtar först..
Postad 23 May 2008 - 09:28
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
HJÄLP!! Jag är helt blåbär på GH och behöver ett snabbt svar från er proffs här. Om jag köper GH3 i dag, kan jag då direkt spela alla låtar i battle mode (eller co-op) eller måste de låsas upp först? Det är planerat ett kalas med GH-tävlingar på lördag, men det vore inte roligt att behöva stå och låsa upp alla låtar först..
Det testade jag inte efter jag köpt det. Jag började med carrer. Men jag antar att du måste låsa upp dom för att battla, men det e ju bara kul ju!  (men jag e inte 100% säker på detta, men jag antar det)
Postad 23 May 2008 - 09:30
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
HJÄLP!! Jag är helt blåbär på GH och behöver ett snabbt svar från er proffs här. Om jag köper GH3 i dag, kan jag då direkt spela alla låtar i battle mode (eller co-op) eller måste de låsas upp först? Det är planerat ett kalas med GH-tävlingar på lördag, men det vore inte roligt att behöva stå och låsa upp alla låtar först..
Jag är ganska säker på att du måste låsa upp låtarna. Men på easy går det ganska fort. Du behöver bara klara 2 av 4 låtar i varje set tror jag för att låsa upp nästa set. Eller det kanske är 3 av 5. Nåja, nån annan har säkert bättre koll. Om någon av polarna har xboxen med spelet och en hd eller minneskort så kan du ju alltid be han/hon att ta med med sin profil (som förhoppningsvis har låst upp alla låtarna). ----- Angående turnering, vi kan ju göra en liten intresselista för att se hur många som är intresserade. Ska vi säga att vi kör på hard så kan "alla" vara med? Ni får hojta om det är för svårt eller för lätt  Här är en liten lista på de som vill vara med hittills, fyll på om det finns intresse. Luzer Elessar Biokillen Majorglenn
Redigerat av Luzer, 23 May 2008 - 09:33.
Postad 23 May 2008 - 11:50
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
Verkar vara en väldigt bra sida. Fungerar tydligen som den ska så de är ju bara att rocka på  HJÄLP!! Jag är helt blåbär på GH och behöver ett snabbt svar från er proffs här. Om jag köper GH3 i dag, kan jag då direkt spela alla låtar i battle mode (eller co-op) eller måste de låsas upp först? Det är planerat ett kalas med GH-tävlingar på lördag, men det vore inte roligt att behöva stå och låsa upp alla låtar först..
Du måste spela igenom hela career på valfri svårighetsgrad. Om du vill kunna spela Through the Fire and Flames så måste du även spöa djävulen (sista bossen). Och om du vill ha dom 6 extra låtarna "Sabotage", "Reptilia", "Suck My Kiss", "Cities on Flame with Rock and Roll", "Helicopter" och "Monsters" så måste du även klara ut co-op career. Men då handlar de bara om 6 extra låtar som sagt. Eller precis som Luzer skrev: be någon som redan gjort de ta med sin hårddisk eller minneskort med gamertagen på så är allting upplåst redan. Lycka till med kalaset  /D
Postad 27 May 2008 - 13:11
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
Här är en liten lista på de som vill vara med hittills, fyll på om det finns intresse.
Luzer Elessar Biokillen Majorglenn
Kan vi inte köra en testturnering på oss bara? Gissar på att de blir svårt att få ihop 8 stycken. /D
Postad 27 May 2008 - 13:15
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Kan vi inte köra en testturnering på oss bara? Gissar på att de blir svårt att få ihop 8 stycken.
/D
Jo det har du nog rätt i. Nån dag i helgen kanske, så har man tid. Mitt Rock Band kom ju idag men imorgon har jag tid och kan rodda ihop en turnering
Postad 27 May 2008 - 14:03
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
Jo det har du nog rätt i. Nån dag i helgen kanske, så har man tid. Mitt Rock Band kom ju idag men imorgon har jag tid och kan rodda ihop en turnering 
Jaså, rock band redan  Importerat från england då eller? Jag har inte riktigt tid på lördag men på söndag är jag gärna med och turnerar  /D
Postad 28 May 2008 - 15:06
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Jaså, rock band redan Importerat från england då eller?
Jag har inte riktigt tid på lördag men på söndag är jag gärna med och turnerar 
/D
Jupp, beställde bara spelet förra veckan och fick det igår Jo söndag passar nog bäst för mig med, fördelen är ju att man sätter en dag, eller flera (?) och sen kör man när man har tid.
Postad 28 May 2008 - 15:31
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
Jupp, beställde bara spelet förra veckan och fick det igår Jo söndag passar nog bäst för mig med, fördelen är ju att man sätter en dag, eller flera (?) och sen kör man när man har tid.
hoppas på att få mitt på måndag  Går det att köra flera dagar så ta med måndag också isf. För jag vet inte hur många ggr jag hinner spela igenom nåra låtar på söndag för de är lite tajt där med. Någon fler som har synpunkt på vilken dag vi ska lägga de? /D
Postad 28 May 2008 - 18:21
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
hoppas på att få mitt på måndag 
Går det att köra flera dagar så ta med måndag också isf. För jag vet inte hur många ggr jag hinner spela igenom nåra låtar på söndag för de är lite tajt där med.
Någon fler som har synpunkt på vilken dag vi ska lägga de?
/D
Men lördag - tisdag då? O ingen TTFAF va  Har faktiskt inte fixat den på expert ännu....provade i duell att köra 5 ggr speed på expert o blev inte många rätt då  men kan man göra 2 turneringar, 1 på expert o kanske 1 på hard?
Postad 28 May 2008 - 18:48
Elessar
-
Elessar
-
Användare
-
-
155 inlägg
Men lördag - tisdag då?
O ingen TTFAF va Har faktiskt inte fixat den på expert ännu....provade i duell att köra 5 ggr speed på expert o blev inte många rätt då 
men kan man göra 2 turneringar, 1 på expert o kanske 1 på hard?
En hardturnering hade varit kul. Då kan man ju ta med TTFAF och Raining Blood och sånna kanske.. /D
Postad 28 May 2008 - 20:03
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Jag tänkte vi kör hard, så kan "alla" vara med. Vi är väl bara 4 än så länge som vill köra.
Verkar dock inte som man kan köra över flera dagar  jag fattar inte riktigt, man får bestämma start-tid, men ingen sluttid typ, och gör man en privat turnering så verkar det som det bara gäller 4 timmar i taget?!?
Postad 28 May 2008 - 20:41
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Jag kanske kan vara med och lira lite, men jag fattar inte hur det fungerar. Måste jag signa upp mig nånstans?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|