Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch Cruise I & II *

1400 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Touch Cruise (Mobiltelefoner) 3 8.687498 (15) Inga priser
HTC Touch Cruise II (Mobiltelefoner) 1 6.333332 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 02 May 2008 - 10:30

Chippah
  • Chippah
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Ny fundering,
jag försöker installera OPERA MINI 4.1 utan att lyckas fullfölja installeringen.
Jag kommer till deras välkomstskärm men där kommer jag inte åt att klicka på mjukvaruknappen "accept".
Är det någon som har installerat OPERA MINI 4.1 ?

...och en sak till, hur kommer man åt JAVA, jag skulle vilja avinstallera OPERA MINI 4.1 och prova göra om hela processen på nytt.
Jag lyckades en gång men nu vet jag inte hur man kommer åt själva "JAVA programmet"

Nåväl, det ska alltid småstrula...om jag inte får det här att fungera, vilken webbläsare skulle du rekommendera

//arcspin

Om du hade läst hela tråden så hade du sett min förklaring till detta!
När du kommer till accept så måste du klicka längst ned skärmen för att aktivera operas meny. har för mig att det är längst ned på det blåa fältet.

Postad 02 May 2008 - 13:32

pppetter
  • pppetter
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Prova avinstallera HTC Home 2.1
Annars gör en backup å kör hard reset.
De är det jag brukar göra när saker racklar :unsure:

Gjorde det (avinstall) och nu funkar det igen. Vet nån om det finns en stabil upgrade på HTC Home?

Postad 02 May 2008 - 20:40

pppetter
  • pppetter
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Hej!
Har ni Outlook Mobile i era telefoner? Är det WM6 pro installerd i HTC Touch Cruise?

/Owjan

Ok, ett svar på en fråga (Owjans och min egen från en dag sedan) ... och en fråga, relaterat till den.

Svaret: Owjan, ja. Det har du sannolikt också. Däremot hittar du inte Outlook Mobile i programlistan - och du kan inte ladda ner det separat - eftersom det är integrerat i WM6 Pro. Det är det som kallas "Meddelandefunktionen", "Kalender", "Kontakter" et c. Klicka in på Start / Meddelandefunktionen / Outlook epost. Så, vips. Du är där.

Min fråga: jag försöker ansluta till min Exchange-server på jobbet... och får hela tiden "Rätta till dina inloggningsuppgifter för Exchange Server" trots att jag skriver in dem rätt. Jag har ringt vår IT-grabb och trippelkollat uppgifterna.

Please, PLEASE... help.

:blink:

Redigerat av pppetter, 02 May 2008 - 20:41.

Postad 05 May 2008 - 08:21

owjan
  • owjan
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Och - det är väl lika bra att go for the hat trick:

... är det någon som vet hur / var jag skaffar Outlook Mobile? Det var inte med i telefonen och det verkar inte finnas att ladda ner på MS hemsida.

Please advice.

Hej!
Jag har varit i kontakt med microsoft och HTC angående detta. Jag har inte kommit någonstans. Microsoft säger att det ska vara med i mobilen och det är HTCs ansvar och HTC vill inte känna vid frågan!!! Bra att fler kan fråga efter den.....

Postad 05 May 2008 - 13:21

story
  • story
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Svaret: Owjan, ja. Det har du sannolikt också. Däremot hittar du inte Outlook Mobile i programlistan - och du kan inte ladda ner det separat - eftersom det är integrerat i WM6 Pro. Det är det som kallas "Meddelandefunktionen", "Kalender", "Kontakter" et c. Klicka in på Start / Meddelandefunktionen / Outlook epost. Så, vips. Du är där.

Hej!
Jag har varit i kontakt med microsoft och HTC angående detta. Jag har inte kommit någonstans. Microsoft säger att det ska vara med i mobilen och det är HTCs ansvar och HTC vill inte känna vid frågan!!! Bra att fler kan fråga efter den.....

Jag fattar inte. Kolla pppetter:s svar. Det finns integrerat under "Meddelandefunktionen". Typ hela telefonen kretsar ju kring "Outlook mobile".

Postad 05 May 2008 - 22:39

pppetter
  • pppetter
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Hej!

Owjan - det är ett missförstånd bara. Jag trodde - som du - att det skulle finnas "en knapp" eller motsvarande för att komma in i ett slags "mini-outlook". Så är det inte - Outlook är inbyggt i själva OS:et - kolla "Meddelandefunktionen" t ex (ordet "Outlook" syns iofs bara om du ska göra en epostadress som synkar mot en Exchange-server).

Alltså, i korthet: du kommer inte hitta Outlook att ladda ner - har du WM6 så har du det redan.

Värdelöst av MS och HTC att inte kunna svara på den frågan dock. :)

Postad 06 May 2008 - 18:01

fladrif11
  • fladrif11
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Har använt den inbyggda funktionen alarm för väckning samma tid varje dag. Plötsligt dyker dubbla alarm upp samma tid. Avaktiverar jag det ursprungliga alramet finns det fortfarande ett kvar som inte kan tas bort.

Är det någon som råkat ut för samma sak?

Hur får man bort detta alarm, som egentligen inte borde finnas?

Postad 07 May 2008 - 18:06

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0
Hej på er o allvetande människor,
Jag håller på att konfigurera eposten till att ta emot mail från mitt google konto.

Allt går bra att synka när jag har TC kopplad till en Internetuppkopplad datorn.
När jag kopplar ifrån och ska försöka ta hem nya mail får jag felmeddelande "Synkroniseringsfel", och sen info om att "det inte går att ansluta med dina nuvarande inställningar..."

Är det någon som känner igen detta problem och vet hur jag ska konfigurera för att det ska fungera "over the air" ?

Tack för hjälpen,
//arcspin

Postad 11 May 2008 - 12:45

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

• 316 inlägg
  • 0
Någon som kört Windows Mobile® 6.1 Professional på sin HTC ?

Vad jag sett på den nya Touch Diamond så kör den det, och den verkar ha ett snyggare gränssnitt, är det nått som funkar bra på touch cruisen ?

Sen har jag lekt med lite olika fjärrkontrolls program, har blandannat provat bluetooth remote control server, men det jag saknar i den är spel listor så man själv kan välja album osv.. någon som har förslag på såna program ?

Redigerat av Unregisteredfe29246a, 11 May 2008 - 12:47.

Postad 12 May 2008 - 09:57

euf0ria
  • euf0ria
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0
Finns det något gött program för att skicka SMS från datorn när man har mobilen inkopplad till active sync via usb/blåtand?

Postad 12 May 2008 - 15:41

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0

Finns det något gött program för att skicka SMS från datorn när man har mobilen inkopplad till active sync via usb/blåtand?

Har du Telia som leverantör kan jag rekommendera Telia SMS/MMS
http://www.telia.se/...mp;type=PRODUCT

Inte riktigt exakt det du tänkte på, då denna tjänst behöver Internet för att fungera...men ett bra förslag i alla fall

Funkar kanon !
//arcspin

Redigerat av arcspin, 12 May 2008 - 15:42.

Postad 13 May 2008 - 14:51

owjan
  • owjan
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Japp, jag kör det. Piskar skiten ur HTC Touch Home som ser riktigt illa ut i jämförelse.
Kombinera det med SPB Time, SPB Weather och SPB Phone Suite, kanske även Pocket Plus (inte användbart), så har du en WM-telefon "som den borde har varit från början".

Edit: Glömde SPB Weather och Pocket Plus.

Hej!
Jag installerade spb Mobile Shell 2.0. Men jag får inte riktigt kläm på den. Jag skulle vilja ha det istället för HTC home. För HTC home ligger kvar i bakgrunden. Kan man avinstallera HTC home? En sak till när jag har spb Mobile Shell 2 så kan jag inte se vem som ringer. Hur gör jag då?

/Owjan

Postad 13 May 2008 - 15:16

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
windows>settings>today>Items...Bocka ur HTC home

Postad 14 May 2008 - 07:48

owjan
  • owjan
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

windows>settings>today>Items...Bocka ur HTC home

jaa, när man står i spb meny och trycker på krysset då hamnar du i en ida där finns 4 st ikoner Home Tab, Time Tab, Weather Tab, Dial Tab . Den heter Today, se manualen sidan 8. Jag vill skipa den sidan och gå direkt till now Screen. DVS ha bara now Screen och spb meny. Jag vet inet om det går för det står så här i manualen:
The main window panels give you a user-friendly design to the Windows Mobile interface. The three panels works as a shell to your Today screen and do not replace it.
Hur tolkar ni det? Jag skulle vilja skippa HTC Today sidan helt och ha now screenen istället och tycker spbs Today skärm är helt överflödig. Nu har jag gått tillbaka till att ha HTC idag och objekten : datum, spb weather och spb Diary tillsamans med S2U2. Hur har ni det?

/Owjan

Postad 14 May 2008 - 08:32

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Fattar inte riktigt hur du menar men gör du som jag säger så försvinner HTC home..Med den stora klockan å allt..Du får en enda blank sida...Går utmärkt att köra utam..De är ju bara plugin...
Du kan måsta bocka ur annat i listan om du vill ha en helt clean today sida

Postad 14 May 2008 - 14:31

owjan
  • owjan
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Fattar inte riktigt hur du menar men gör du som jag säger så försvinner HTC home..Med den stora klockan å allt..Du får en enda blank sida...Går utmärkt att köra utam..De är ju bara plugin...
Du kan måsta bocka ur annat i listan om du vill ha en helt clean today sida

Ju jag har gjort som du sa och HTC home har försvunnit från HTCs Today. Mitt pr0blem är när jag kör spd shell. Den ersäter inte HTCs today. Och om du råkar gå ur spb shell så hamnar du på spd Today. Där ska du starta spd meny igen och sedan gå till Now screen. Hänger du med eller förlöara jag dåligt? Du kan bocka bort HTC Home från Today men du kan inte byta ut Today mot spb shell. Spb shell är mycket snyggare och bättre när det gäller Now Screen och spb meny men inget att ha när det gäller spb Today.

/Owjan

Postad 14 May 2008 - 19:26

Big_Fred
  • Big_Fred
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Tror ni vi får se TouchFlo 3D till TC?

Postad 16 May 2008 - 14:02

owjan
  • owjan
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Hej!
Jag har installerat ett program, add in till outlook, som ska göra det möjligt att skicka sms från Outlook. Jag har haft den här programmet förut och den fungerade bra med SonyEricsson w810i. Men den fungerar inte med Touchen!! Den vill ha en modem. Kan man ställa in Touchen få att den bli ett modem. Om ni går under start/kontrollpanel/Telefoner och modem (i datorn) och under fliken modem. När jah hade w810i såg det ut så här se bifogad bild.Bifogad fil  Modem.jpg   84.48K   0 Antal nerladdningar

Postad 17 May 2008 - 18:21

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

• 316 inlägg
  • 0
Någon som kör Garmin på sin Touch Cruise ? ja skulle vilja ha blå kartan också, men e det möjligt överhuvudtaget ?

Postad 17 May 2008 - 20:21

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Vet att folk kör Fugawi med grön karta så jag gissar att även blå ska funka :)

Postad 18 May 2008 - 12:20

andbertina
  • andbertina
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Någon som kör Garmin på sin Touch Cruise ? ja skulle vilja ha blå kartan också, men e det möjligt överhuvudtaget ?

Det går, det gör jag med Atlantic Blue Chart om det är det du menar.

Postad 19 May 2008 - 07:42

story
  • story
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Ju jag har gjort som du sa och HTC home har försvunnit från HTCs Today. Mitt pr0blem är när jag kör spd shell. Den ersäter inte HTCs today. Och om du råkar gå ur spb shell så hamnar du på spd Today. Där ska du starta spd meny igen och sedan gå till Now screen. Hänger du med eller förlöara jag dåligt? Du kan bocka bort HTC Home från Today men du kan inte byta ut Today mot spb shell. Spb shell är mycket snyggare och bättre när det gäller Now Screen och spb meny men inget att ha när det gäller spb Today.

/Owjan

Mig veterligen går det inte att ersätta "Today" i Windows Mobile med något annat (Spd Now), utan du får starta mobile shell varje gång. Jag har mappat "Now" till en av de två softbuttons du har på Today-skärmen, så går det lite enklare att starta det när man startat om telefonen eller stängt ner mobile shell...
Start - Settings - System tab - Spb Mobile Shell - Today tab - Right soft key = "Now"

Postad 19 May 2008 - 11:00

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

• 316 inlägg
  • 0
Kan nån som har Garmin PM:a mig, vill nämligen veta hur man går till väga för att få in den osv..

Blåkartan tänkte ja inte köra med Garmin , men då vet jag att man ska ha nått program som heter Fugawi ?

Postad 20 May 2008 - 20:33

Unregistered1451
  • Unregistered1451
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Om man kopplar in mobilen utan att ha lagt in några drivrutinter till en dator via USB så tar det evigheter att tanka musik till minneskortet.. Är det någon som vet hur man kan få detta att gå fortare.. HAr nämligen sumpat drivrutins CD och kan inte hitta några drivisare.. Något tips?

Postad 22 May 2008 - 11:12

pettat
  • pettat
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

Om man kopplar in mobilen utan att ha lagt in några drivrutinter till en dator via USB så tar det evigheter att tanka musik till minneskortet.. Är det någon som vet hur man kan få detta att gå fortare.. HAr nämligen sumpat drivrutins CD och kan inte hitta några drivisare.. Något tips?

Ta ur minneskortet och koppla det till datorn direkt.

Postad 28 May 2008 - 11:07

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Eller använd WM5 storage

http://www.modaco.co...8545/wm5torage/

Postad 04 June 2008 - 14:44

Unregistered83f88932
  • Unregistered83f88932
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Är det nån som vet om man kan ta bort knappfunktionen på jays hörlurar? det är så ###### störande att ständigt råka ringa upp folk eftersom knappen är otroligt känslig. Går det inte får jag väl slå sönder den :(

Postad 07 June 2008 - 15:00

chrome5
  • chrome5
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Spb Mobile Shell 2,1

http://www.handango....roductId=203275

Är sugen på något liknande. Någon som känner till något liknande program? Gärna på svenska.

Postad 09 June 2008 - 08:50

story
  • story
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Spb Mobile Shell 2,1

http://www.handango....roductId=203275

Är sugen på något liknande. Någon som känner till något liknande program? Gärna på svenska.

Något liknande? Varför inte köra Mobile Shell om det är det du vill ha?
Jag har kört det sen starten och är grymt nöjd med det. Det är så PocketPC:n skulle ha varit från början. Inga krångliga minimenyer som man måste ha pennan till utan hela Mobile Shell går att köra med tummen (med undantag för inställningarna då, men de pillar man inte på så ofta...).

Postad 09 June 2008 - 09:04

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
SPB pocket plus tycker jag är bäst..
Ta bort HTC Home och sen ändrar man till stora ikoner åså sorterar man ikonerna precis som man vill under dom 5 huvudgrupperna...Helt kanon...Sen använder jag ett program som gör att telefonen blinkar blått vid mottagna sms och grönt vid missade samtal

Postad bild

Postad 10 June 2008 - 16:54

srg
  • srg
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Hehe upptäckte ett litet problem idag.. verkar som att cruisen matchar nummer mot kontakter så att säga 'baklänges' på numret. Hade tidigare problem med att mina jobb-kortnummer som är tre siffror inte matchades mot kontakter i kontaktlistan, så jag hittade något registerhack där man kunde ställa ner värdet på hur många siffror i ett nummer som ska matchas mot kontakter ifrån typ 7 till 3.

Funkar hur bra som helst på mina kortnummer, problemet blir när folk med ett längre nummer ringer.. utifall deras nummer slutar med ett kortnr. T.ex. kortnr 123 går till Kalle. Ringer då nån annan med t.ex. 070-XXX123 så matchas dom mot min kontakt Kalle.

Blir riktigt intressant då man inte har nån aning om det är rätt person som ringer eller inte ;D. Nån som upplever samma prob och kanske har nån lösning?

Postad 12 June 2008 - 21:17

Unregisteredca28be1d
  • Unregisteredca28be1d
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Har nu totalt tröttnat på lurarna som följer med cruisen. Dels för den dåliga ljudkvaliten men även för byggkvaliteten. Nu har båda gått sönder (plastringen runt lurarna har försvunnit).

Nåja. Jag har funderat på att testa bluetooth-lurar men vissa verkar ha problem här på forumet med sina. Jag funderar på att köpa Sony HBH-DS200 som verkar vara populära just nu. Vad tror ni? Kan det vara något att satsa på eller finns det kompabilitetsproblem?

Hur är det med ljudet (lyssna på musik) om man jämför med trådlurar? Jag har hört att trådlurar har bättre ljud men jag har ingen aning. Alla lurar kanske är bättre än originallurarna :D

Mycket tacksam för svar.

Mvh
Boek

Postad 13 June 2008 - 00:12

Sjuan
  • Sjuan
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Har nu totalt tröttnat på lurarna som följer med cruisen. Dels för den dåliga ljudkvaliten men även för byggkvaliteten. Nu har båda gått sönder (plastringen runt lurarna har försvunnit).

Nåja. Jag har funderat på att testa bluetooth-lurar men vissa verkar ha problem här på forumet med sina. Jag funderar på att köpa Sony HBH-DS200 som verkar vara populära just nu. Vad tror ni? Kan det vara något att satsa på eller finns det kompabilitetsproblem?

Hur är det med ljudet (lyssna på musik) om man jämför med trådlurar? Jag har hört att trådlurar har bättre ljud men jag har ingen aning. Alla lurar kanske är bättre än originallurarna :D

Mycket tacksam för svar.

Mvh
Boek

För egen del så funkar ljudet bra i mina DS200, jag har inget att klaga på. Däremot skall jag tillägga att jag inte är någon fanatiker av det perfekta ljudet. Jag lyssnar på lite musik då och då, lite webbradio samt tittar på lite film i nallen och då funkar DS200 ypperligt.

Postad 17 June 2008 - 18:45

whitepointer
  • whitepointer
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
tja, newbie på wm...försöker installera lite olika program på min nyinköpta touch cruise som pocket plus o spb time mfl men får bara upp "detta är inte ett giltigt pocket pc program" ? Vad gör jag för fel?

fixade sig...gjorde en liten reset o omstart så funkade det sen

Redigerat av whitepointer, 17 June 2008 - 21:01.

Postad 19 June 2008 - 10:42

whitepointer
  • whitepointer
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
har tråden dött? Någon som har tele2? Har urkass täckning på 3G nätet, men kör jag ren gsm så är det bra. Är det tele2's täckning som är kass eller är det cruisen som spökar? Bor i Göteborg så 3G täckningen borde vara optimal

Postad 19 June 2008 - 21:42

Chippah
  • Chippah
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

har tråden dött? Någon som har tele2? Har urkass täckning på 3G nätet, men kör jag ren gsm så är det bra. Är det tele2's täckning som är kass eller är det cruisen som spökar? Bor i Göteborg så 3G täckningen borde vara optimal

Prova att låsa den emot 3G nätet,jag fick göra det och det har funkat kala sen dess!

Postad 19 June 2008 - 23:42

whitepointer
  • whitepointer
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
ok, du menar under band så väljer du nätverkstyp o sen UMTS?

Postad 20 June 2008 - 13:13

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 713 inlägg
  • 0
Glad midsommar på er allihopa,
Här kommer en länk till ett schyst program som gör att du enkelt kan söka och spela upp youtube filmer på din TC.
http://forum.xda-dev...ad.php?t=385227

Ha det gott ikväll,
//Peter

ps,
Så klart är inte det enda sättet att komma åt Youtube, du kan också surfa direkt till m.youtube.com om du vill

Postad 21 June 2008 - 19:43

Chippah
  • Chippah
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0
Söker ett program så man kan spela upp videosnuttar på typ tv4anytime och andra sidor,någon som har nå tips? provade ett extra tillägg för opera men hä funkant nå! =)

ok, du menar under band så väljer du nätverkstyp o sen UMTS?

korrekt!

Postad 26 June 2008 - 09:24

euf0ria
  • euf0ria
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0
Någon som har testat TomTom navigator 7 än?
Det tar ju sån hiskelig plats så jag har inte orkat testa det på mitt minneskort än.

Postad 30 June 2008 - 10:47

Unregistered83f88932
  • Unregistered83f88932
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0

Någon som har testat TomTom navigator 7 än?
Det tar ju sån hiskelig plats så jag har inte orkat testa det på mitt minneskort än.

jag la in det igår faktiskt. Blev skitglad när den kom eftersom E4an mellan gävle och uppsala inte fanns på den gamla. Hoppas den finns i 7an. Hursomhelst så funkar den jättebra och ser mycket bra ut också.

Postad 30 June 2008 - 16:46

MacceRS
  • MacceRS
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Som nybliven ägare till en TC har jag en liten undran, jag har provat att ringa upp flera kompisar. De hör mig bra men jag hör inte dem.. det funkar dock med högtalare på! Då hör jag även.. Snälla hjälp är det nån enkel inställning jag missat, volymen är på högsta så där ligger inte felet!

Tacksam..

Postad 30 June 2008 - 20:45

MacceRS
  • MacceRS
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Som nybliven ägare till en TC har jag en liten undran, jag har provat att ringa upp flera kompisar. De hör mig bra men jag hör inte dem.. det funkar dock med högtalare på! Då hör jag även.. Snälla hjälp är det nån enkel inställning jag missat, volymen är på högsta så där ligger inte felet!

Tacksam..

Ingen som har en aning om vad jag har missat.. Kan jag fått ett måndagsexemplar eller vad tror ni? Allt annat funkar ju bra så jag vet faktiskt inte.. Två hardreset har heller inte gett resultat..

Hoppas någon kan ge sig på problemet!!

//Marcus

Postad 01 July 2008 - 08:55

abrovink
  • abrovink
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Hej!

Någon som vet om det finns någon programvara till datorn så att när HTC:n är ansluten så ser man på datorskärmen att och vem som ringer?

//Janne

Postad 02 July 2008 - 08:21

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

• 316 inlägg
  • 0

Hej!

Någon som vet om det finns någon programvara till datorn så att när HTC:n är ansluten så ser man på datorskärmen att och vem som ringer?

//Janne

Hej någon sån mjukvara känner jag inte till, men det finns en liknande för SMS, sen kan du synca hela din telefons innehåll till en websida, funkar riktigt bra :) då har man även en backup på kontakter osv..

http://www.dashwire.com/tour

Redigerat av Unregisteredfe29246a, 02 July 2008 - 08:22.

Postad 02 July 2008 - 08:28

Unregisteredfe29246a
  • Unregisteredfe29246a
  • Lärjunge

• 316 inlägg
  • 0

jag la in det igår faktiskt. Blev skitglad när den kom eftersom E4an mellan gävle och uppsala inte fanns på den gamla. Hoppas den finns i 7an. Hursomhelst så funkar den jättebra och ser mycket bra ut också.

Är det nya kartor till TomTom 7 eller ? funkar inte dom gammla ?

Postad 02 July 2008 - 08:32

mana
  • mana
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Jag uppgraderade från Navigator 6 till 7 utan några som helst problem. Jag kör med de gamla kartorna och det funkar utan problem.

Om jag får tid under veckan skall jag lägga in Western and central europe v.720.1803. Någon som testat?

Postad 02 July 2008 - 09:04

owjan
  • owjan
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Hej!
-Hur startar man telefonen i Safe mode?

Postad 02 July 2008 - 12:18

Unregistered83f88932
  • Unregistered83f88932
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0

Ingen som har en aning om vad jag har missat.. Kan jag fått ett måndagsexemplar eller vad tror ni? Allt annat funkar ju bra så jag vet faktiskt inte.. Två hardreset har heller inte gett resultat..

Hoppas någon kan ge sig på problemet!!

//Marcus

se till att det är talvolymen du ändrar och inte mobilvolymen. När du är i samtal, då ska du testa höja volymen. Om du gör det utanför samtal så är det vanliga volymen du ändrar

Postad 02 July 2008 - 15:22

Chippah
  • Chippah
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Jag uppgraderade från Navigator 6 till 7 utan några som helst problem. Jag kör med de gamla kartorna och det funkar utan problem.

Om jag får tid under veckan skall jag lägga in Western and central europe v.720.1803. Någon som testat?

Har testat den kartan och det funkar klockrent,ej så uppdaterad som jag velat men men den är då iaf nyare =)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.