Killzone 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(38)
|
99:- |
KILLZONE 2 (4458 inlägg)
|
8 år sedan |
Postad 31 March 2009 - 14:30
Postad 31 March 2009 - 22:51
tamland vad du sprang in i min shotgun hela kvällen
Postad 31 March 2009 - 23:04
Någon mer än jag som börjar bli trött på radec academy?
Kan ju vara för att vi kör 25min BC, 20min SR å 20min CH å den banan om å om igen...
Hmmm.. Fan va dåligt det gick vissa stunder!!! speciellt första matchen... Satt där och muttrade och svor! ibland fattar jag inte varför du inte dör... drar typ ett halvt mag i ryggen med SMG:n och du vänder dig om och sätter ett skott i huvet på mig med din jävfla shotgun... Man har ju spelat bättre matcher i sitt liv... :/
på blood graht blev det bättre, och det kanske man ska tacka britt och henke för
Måste vi köra så långa matcher förresten?? det räcker med typ 6-10 min på varje uppdrag om man kör 4vs4..
EDIT: När ska vi möta pensionärerna då? Jag är på på den här veckan!
Redigerat av Unregistered7da62804, 31 March 2009 - 23:06.
Postad 31 March 2009 - 23:47
Någon mer än jag som börjar bli trött på radec academy?
Kan ju vara för att vi kör 25min BC, 20min SR å 20min CH å den banan om å om igen...
Jag gillade den banan innan men nu är jag så trött på den så jag orkar inte ens försöka spela bra på den.
Postad 01 April 2009 - 00:29
Bra britt att du hetsar lite i TDS tråden så de kommer i obalans..
Redigerat av frass3, 01 April 2009 - 11:31.
Postad 01 April 2009 - 11:38
Anledningen till att vi kör långa matcher just nu är att vi 4 som skall spela slutspel i webhallens turre skall hinna öva på radec så mycket som möjligt... sen glömde jag bara ändra tiderna när jag la till några andra banor.. Lite segt att varje match nästan tar 1h å spela...
Bra britt att du hetsar lite i TDS tråden så de kommer i obalans..
Hahahaha! Jag vet, jag är grymt bra på att reta upp folk. Hahaha, småungarna ( vilket jag gissar att dom är ) tände till direkt! Hahahaha!
Postad 01 April 2009 - 12:32
Hahahaha! Jag vet, jag är grymt bra på att reta upp folk. Hahaha, småungarna ( vilket jag gissar att dom är ) tände till direkt! Hahahaha!
Länka!
Postad 02 April 2009 - 13:23
Postad 02 April 2009 - 16:53
Kan ni inte se till att tvåla till TDS ordentligt. Verkar bara vara gnälliga småungar som lirar där ju
Ska bli det! Skämt åsido, vi får väl se.
---
Frass' & Co: jag kommer inte lira nåt ikväll och ev inte imorgon kväll heller tyvärr.
Men jag tror vi vet våra roller och hur vi ska spela så det är nog lugnt.
Frasse: vi ses vid tåget typ 09.00 på lördag?
Jag kommer ha en stor namnlapp som det står "Britt 78" på. Hahahaha!
Vi hörs! Kommer ju självklart checka forumet innan lördag.
Postad 02 April 2009 - 16:57
Ska bli det! Skämt åsido, vi får väl se.
---
Frass' & Co: jag kommer inte lira nåt ikväll och ev inte imorgon kväll heller tyvärr.
Men jag tror vi vet våra roller och hur vi ska spela så det är nog lugnt.
Frasse: vi ses vid tåget typ 09.00 på lördag?
Jag kommer ha en stor namnlapp som det står "Britt 78" på. Hahahaha!
Vi hörs! Kommer ju självklart checka forumet innan lördag.
tror inte frasse lirar idag heller då han är i södra Sverige nu har jag för mig
Postad 02 April 2009 - 18:14
tror inte frasse lirar idag heller då han är i södra Sverige nu har jag för mig
Kommer lira idag då mötet vart inställt... måste öva lite till så vi kan sopa bort tds från banan.. plus att jag måste om morlock i poängställningen..
Postad 02 April 2009 - 18:22
Du är redan om mig.Kommer lira idag då mötet vart inställt... måste öva lite till så vi kan sopa bort tds från banan.. plus att jag måste om morlock i poängställningen..
Postad 02 April 2009 - 19:31
Har de gjort nåt annat än att ta bort auto-aimet? Det känns som det är helt omöjligt att träffa från höften nu, kanske beror på min nya dualshock kontroll och att jag inte är van vid den men vafan.
Eller så är det bara folk som har extrem tur som kan spraya ner mig men gör jag likadant så går det minsann inte.
Blir paus i nån dag från KZ iaf, får se hur mycket jag kan dö på COD4 tills dess eller nåt.
Postad 02 April 2009 - 22:08
Postad 03 April 2009 - 07:24
Sinnessjukt vad dåligt det går nu.
Har de gjort nåt annat än att ta bort auto-aimet? Det känns som det är helt omöjligt att träffa från höften nu, kanske beror på min nya dualshock kontroll och att jag inte är van vid den men vafan.
Vadå, måste man sikta själv i KZ2 nu? Förstår varför ni gillat detta spel så mycket.
Sätt på PS3an, i med KZ2 å låt spelet spela av sig själv.....
Kämpa på nu merger, kajoh, frass3 å Britt78!!
Postad 03 April 2009 - 10:37
Vadå, måste man sikta själv i KZ2 nu? Förstår varför ni gillat detta spel så mycket.
Sätt på PS3an, i med KZ2 å låt spelet spela av sig själv.....
Kämpa på nu merger, kajoh, frass3 å Britt78!!
Det är inte så jag menar men det känns som att de har gjort nåt annat med siktet, jag tycker det är bra att de tog bort AA men i samma veva känns det som nåt har hänt eller så är det jag som har trott att jag är för bra eller nåt.
Det är väl bara på det igen iaf, kommer ju inte sluta spela det iaf men det brukar gå bättre om man inte spelar på nån dag, iaf för mig.
Postad 03 April 2009 - 11:59
Tänkte även skicka en utmaning till mhb+ till ikväll typ 4vs4 match. Några som kan ikväll... vet att jag primören å kajoh iaf kommer att öva ikväll.
Postad 03 April 2009 - 12:30
Vi har fått en utmaning av någon klan tills på tis kl 2330... det är på radec 10vs10 ff=off... jag tänkte ändra till 5vs5, 2230 å ff=on å alla raketsaker avstängda. Funkar det för några...
Tänkte även skicka en utmaning till mhb+ till ikväll typ 4vs4 match. Några som kan ikväll... vet att jag primören å kajoh iaf kommer att öva ikväll.
Jag är med på båda, om jag får.
Ska lära mig spela med min nya kontroll bara.
Vilken bana blir det mot MHB+ då? Inte radec hoppas jag.
Postad 03 April 2009 - 12:59
Vi har fått en utmaning av någon klan tills på tis kl 2330... det är på radec 10vs10 ff=off... jag tänkte ändra till 5vs5, 2230 å ff=on å alla raketsaker avstängda. Funkar det för några...
Jag är gärna med och spelar på tisdag... om det är okej för alla?
Skulle också vilja spela mot 30+klanen men tror inte jag kan ikväll...
Postad 03 April 2009 - 13:47
Postad 03 April 2009 - 13:50
Hilfe..en utmaning från MHB
![]()
Har nog svårt att spela ikväll, tyvärr
Här tar vi till ursäkter för att slippa vara med..
Utmande mhb+ på thrasis depot. 4vs4 ikväll 22:00.. vågar de ställa upp måste de accepta innan 21:45..
einhaerjar redan räknat med dig.
Postad 03 April 2009 - 14:23
![]()
Utmande mhb+ på thrasis depot. 4vs4 ikväll 22:00.. vågar de ställa upp måste de accepta innan 21:45..
Ha ha..bjuder på den
Tror nog inte det handlar OM vi får stryk i matchen..snarare med hur mycket...
Kan jag så ställer jag såklart upp
Ni spelar väl endast med Pistol och 1 skott vardera medans vi kommer rullandes i varsin pansarvagn...
Postad 03 April 2009 - 14:28
![]()
Då får man se om man vågar spela med SS-bössan då, jag fick stryk av en tysk igår så därför vart jag lite less på spelet.
Helt klart spelets fel om man får stryk!
Jag är iaf med ikväll om det blir nån match.
Postad 03 April 2009 - 14:38
Verkar vara liten aktivitet i MHB+ så det kanske inte går att få ihop folk på kort varsel. Dessutom lär ju lagspelet vara haltande från min sida då vi inte tränat ihop och mitt nya headset kommit.
22:00 blir bra för mig, vilka kan ikväll från MHB+?
random111
_TOTTE_
Flexet
Dynaudio
Nuvarande i KZ2 klanen MHB+
http://www.killzone...._clan_id=122286
random111 : random111
Dynaudio : sorken003
_TOTTE_ : tony4456
Flexet : flexusmaximus
stifflerman : STiFLeR_SWE
HaDo : hado67
Senjin : Christian_S71
Vilo : Kainsel
VincentVegaSWE : VincentVegaSWE
Fahla : fahla-swe
Benzin : Benzin
random111:
nedan har visat intresse, ej accepterad inbjudan än?
cliff74 : CptFeelNoPain
DrömVision : Scritti
Gregard : Gregard
bele_75 : bele666
MC75 är med i MHB, verkar som han vill byta, MC75?
MC75 : pinheadgbg
Postad 03 April 2009 - 14:45
Får sluta jaga ribbons ikväll då och faktiskt försöka göra lite nytta...inte bara booooooooosta förbi alla andra.
Postad 03 April 2009 - 14:48
Ni spelar väl endast med Pistol och 1 skott vardera medans vi kommer rullandes i varsin pansarvagn...
Vi kan fortfarande melee'a er.
Postad 03 April 2009 - 14:52
MHB hittils..
fraztheman
einhaerjar
Vart också helt sjukt störd på tyskarna igår så jag spelade grymt dåligt...
Postad 03 April 2009 - 14:55
Jag tog 4vs4 bara för att det var så kort varsel...
MHB hittils..
fraztheman
einhaerjar
Vart också helt sjukt störd på tyskarna igår så jag spelade grymt dåligt...
jag kan haka på om det behövs tänkte komma tillbaka till KZ nu i helgen
Postad 03 April 2009 - 15:10
När jag tittar på killzone.com står det 8vs8 ikväll 20.00! Är det ett problem med killzone.com, eller blev det fel i utmaning?Utmande mhb+ på thrasis depot. 4vs4 ikväll 22:00
Jag kan 22:00. Får vi något handikap, eller ska vi bara ge ifrån oss 10 valor?22:00 blir bra för mig, vilka kan ikväll från MHB+?
random111
_TOTTE_
Flexet
Dynaudio
CptFeelNoPain har accepterat. Har för mig att jag försökte skicka inbjudan till några av de övriga, men att det inte gick pga att de inte hade spelat något.random111:
Postad 03 April 2009 - 15:19
Postad 03 April 2009 - 15:23
Ni har väl bara 100 så det känns lite onödigt att sno dem för er om vi skulle vinna, menar vi har över 1100, iaf sist jag kollade.
Men det är iofs bara 10 valor, men ni får bestämma.
10 gör ju varken till eller från i vår klan menar jag, men i er så syns det om det skulle försvinna.
Postad 03 April 2009 - 15:24
_TOTTE_
Flexet
random111
Dynaudio ("Kan jag så ställer jag såklart upp")
Postad 03 April 2009 - 15:28
Behöver inte spela om valor, tycker jag.
Ni har väl bara 100 så det känns lite onödigt att sno dem för er om vi skulle vinna, menar vi har över 1100, iaf sist jag kollade.
10 gör ju varken till eller från i vår klan menar jag, men i er så syns det om det skulle försvinna.
Nu tycker jag att det hånas lite väl mycket och att tonen är lite rå...och vad då om...om vi vinner får ni ge oss all er valor...
Postad 03 April 2009 - 15:32
Går det att utmana utan valor? Eller menar du en vanlig lösenordsskyddad match istället? Att bara ge bort 10 valor känns lite dumt nu när vi har så lite. Men att göra det en gång skulle möjligtvis vara ok... Vad säger ni andra MHB+:ar?Behöver inte spela om valor, tycker jag.
Måste springa iväg nu...
Postad 03 April 2009 - 15:44
Vad händer då Valor är på noll?
Redigerat av Unregisteredb92a947c, 03 April 2009 - 15:53.
Postad 03 April 2009 - 15:50
Vad händer då Valor är på noll?
man får spela upp dem igen! man kan gå med i gratis-turneringar och ändå vinna valor..
Postad 03 April 2009 - 16:14
Nu tycker jag att det hånas lite väl mycket och att tonen är lite rå...och vad då om...om vi vinner får ni ge oss all er valor...
Det är inget hån alls i mitt inlägg, hade jag velat håna så hade jag kunnat gå på riktigt rått så ni hade blivit riktigt sura på mig.
Vad ska jag skriva då? Att ni inte har en suck och att vi kommer äga er skithårt?
Går det att utmana utan valor? Eller menar du en vanlig lösenordsskyddad match istället? Att bara ge bort 10 valor känns lite dumt nu när vi har så lite. Men att göra det en gång skulle möjligtvis vara ok... Vad säger ni andra MHB+:ar?
Måste springa iväg nu...
En som läste vad jag skrev!
Det ska gå att spela utan valor, det gick innan iaf!
Postad 03 April 2009 - 16:23
Jag kan va med, om gumman somnat i soffan. Men de räknar jag med , de e ju fredag..........Får ge henne ett glas vin bara, skulle vi vinna så får jag väl ge henne nåt annat....Jag kan ikväll. Kan bli kul och så får ni jaga gringubben omkring lite
. Kanske några ur er klan som inte spelat så mycket klanspel får chansen också? Skulle ge oss ett litet hopp om någon poäng.
Verkar vara liten aktivitet i MHB+ så det kanske inte går att få ihop folk på kort varsel. Dessutom lär ju lagspelet vara haltande från min sida då vi inte tränat ihop och mitt nya headset kommit.
22:00 blir bra för mig, vilka kan ikväll från MHB+?
random111
_TOTTE_
Flexet
Dynaudio
Nuvarande i KZ2 klanen MHB+
http://www.killzone...._clan_id=122286
random111 : random111
Dynaudio : sorken003
_TOTTE_ : tony4456
Flexet : flexusmaximus
stifflerman : STiFLeR_SWE
HaDo : hado67
Senjin : Christian_S71
Vilo : Kainsel
VincentVegaSWE : VincentVegaSWE
Fahla : fahla-swe
Benzin : Benzin
random111:
Redigerat av HaDo, 03 April 2009 - 16:24.
Postad 03 April 2009 - 16:33
_TOTTE_
Flexet
random111
Dynaudio ("Kan jag så ställer jag såklart upp")
HaDo (reserv?)
Om vi blir fem hur gör vi då? Är det bara att gå ur spelet eller kan man titta på passivt?
Postad 03 April 2009 - 16:35
Jag tror Flexet drev med både dig och mig
Ja det gjorde han kanske men det blev ju lite sura miner när jag trodde att vi skojade igår.
Postad 03 April 2009 - 17:00
Jag kan vara med på tisdag om det behövs.
Frass; ses imorgon vid 8.55!
Primören och kajoh, vi ses i Sthlm vid 10-tiden och käkar frukost?
Fan, är det så här schysst väder kvittar det om vi åker ut tidigt, en bira i solen smakar fint det!
Vi ses!
Postad 03 April 2009 - 17:01
Jag kan delta och nu har jag även ett HS.
Nu skall bara en gammal man koppla in det oxå...
Får man bara voice ljudet via hs eller får man spelljudet oxå?
Och en till rookie fråga; hur går man tillväga för att logga in på "vår" matchserver?
Inte spelat någon klanmatch, som ni märker...
Psykningar; det är väl den matchen vi MHB+ får gå in för att vinna...
Postad 03 April 2009 - 17:09
Klart du ska spela då, jag ställer mig som reserv om det nu inte blir 5 vs 5.22:00 va tiden va. Kanske 5 vs 5 istället? Så j-la spelsugen
Flexet
random111
Dynaudio
HaDo
_TOTTE_ (reserv)
Lycka till imorgon Britt78.
Postad 03 April 2009 - 17:18
Spöa "gubbarna" nu!
Jag kan vara med på tisdag om det behövs.
Frass; ses imorgon vid 8.55!
Primören och kajoh, vi ses i Sthlm vid 10-tiden och käkar frukost?
Fan, är det så här schysst väder kvittar det om vi åker ut tidigt, en bira i solen smakar fint det!
Vi ses!
Ska ni lira imorn eller? Isf lycka till som fan!
Jippie, de löste sig!
Jag kan delta och nu har jag även ett HS.
Nu skall bara en gammal man koppla in det oxå...![]()
Får man bara voice ljudet via hs eller får man spelljudet oxå?
Och en till rookie fråga; hur går man tillväga för att logga in på "vår" matchserver?
Inte spelat någon klanmatch, som ni märker...
Psykningar; det är väl den matchen vi MHB+ får gå in för att vinna...
Du får bara voice i HS, ska bli skönt att få höra din ljuva stämma, då kan du varna mig sen om vi spelar ihop i helgen!
Du går in på "min klan" sen så trycker du på R1 några ggr och sen ser du resten själv.
Postad 03 April 2009 - 17:22
Postad 03 April 2009 - 17:52
22:00 va tiden va. Kanske 5 vs 5 istället? Så j-la spelsugen
Jag hade fel tidszone inställd på killzone.com. Utmaningen är 22:00, men det är dock 8 vs 8. Verkar inte finnas något 5 vs 5 alternativ. Ska vi köra 6 vs 6 och be MHB:arna att max delta med 5?Klart du ska spela då, jag ställer mig som reserv om det nu inte blir 5 vs 5.
Flexet
random111
Dynaudio
HaDo
_TOTTE_ (reserv)
Lycka till imorgon Britt78.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
KILLZONE 2