* Officiell Tråd - HTC Hero *
2430 svar till detta ämne
Postad 31 August 2009 - 21:39
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Ja men jag tror att det kommer på svenska med den nya firmvaren som är på gång oerhört snart, typ inom en vecka eller två, eller tre, möjligtvis fyra eller nåt sånt... En vecka enligt trådar jag läst men vi får se & detta att den ska innehålla svenska har jag läst i en tråd men kan inte bekräfta.
Från XDA: "1st responce: Kære HTC Kunde, Tak fordi du har kontaktet vores supportcenter. Det er vigtigt for os at give dig den bedste service, samt besvare alle dine spørgsmål. Du skrev for nyligt til os om din bruger navn med mellemrum kan ikke bruges med HTC Sync. Det kan være at fremtidige udvikling af HTC Sync kan håndtere bruger navn med mellemrum. I øjeblikket har vi ingen bestemt dato for udgivelsen, men kan anbefale dig at besøge www.htc.com jævnligt, i tilfælde af nye softwareopdateringer. I mellemtid findes der to synkroniseringsprogrammer på Android Market som muligvis kan gøre det og det hedder RoadSync og TouchDown Hvis de ikke løser dit problem, vil vi anbefale dig til at besøge vores supportafdeling på vores hjemmeside. Gå venligst til: http://www.htc.com/www/support.aspx Eller du kan gå til : http://www.htc.com/select_country.htm vælge dit land og klikke på supportfanen. Du kan også ringe til vores kundecenter på: 32714448 hvis du har flere spørgsmål. Endnu engang tak for din fortsatte støtte. Med Venlig Hilsen Europas kundesupport team HTC Corp. Global Service Division 2nd response Hi Jesper, der kommer en ROM opdatering omkring 4 September med bla. Dansk sprog på. Vi må håbe at den fejl er rettet i det nye version. "
Postad 31 August 2009 - 21:40
b_lindahl
-
b_lindahl
-
Användare
-
-
133 inlägg
Tjohoo är sen 2 dagar lycklig pappa till en vit hjälte(lite surt ville ha en brun) och är toknöjd helt klart en underbar telefon men jag vill ha ut meeer av den så snälla hjälp mig med dom viktigaste appsen, vilka är liksom måstena? Och någon som vet vart man ska hålla utkik efter den nya rom:en som det ryktas( Bekräftat?) om från HTC? som ska göra telefonen helt lagg fri?
Här har du en ganska uttömmande lista: Klicka härFör att få bort lite ev lagg man upplever verkar inbyggda twitter-applikationen peep vara bra att inaktivera. Upplever själv inte det lilla lagg som ibland inträffar som något problem. En av de få fördelarna med att kört SE P1i tidigare. Jag måste säga att det är rätt överdrivet att tro att man inte ska uppleva något lagg när en mobil enhet kör ett gäng applikationer och synkar över nätet. Det är hårdvara med begränsad prestanda, då flyter inte allt hela tiden utan att hicka till lite.
Postad 31 August 2009 - 21:44
DampWall
-
DampWall
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
Här har du en ganska uttömmande lista: Klicka här
För att få bort lite ev lagg man upplever verkar inbyggda twitter-applikationen peep vara bra att inaktivera. Upplever själv inte det lilla lagg som ibland inträffar som något problem. En av de få fördelarna med att kört SE P1i tidigare. Jag måste säga att det är rätt överdrivet att tro att man inte ska uppleva något lagg när en mobil enhet kör ett gäng applikationer och synkar över nätet. Det är hårdvara med begränsad prestanda, då flyter inte allt hela tiden utan att hicka till lite.
Tackar tackar, underbart snabbt svar. Och jag kräver inte någon laggfri mobil om jag smaskar igång allt jag kan men nu när det är en rom på väg ut så är det ju alltid skoj att vara nyfiken på när:P Kan man får något som är bättre en vad har vill man ju alltid ha det right? Upplever verkligen inte heller att lagget är jobbigt men visst finns det där ibland och är ju skönt om man kan bli av med det.
Postad 31 August 2009 - 21:50
b_lindahl
-
b_lindahl
-
Användare
-
-
133 inlägg
Min kommentar var allmän till alla som klagar på att Hero:n laggar. Tycker jämförelsen med iphone som PhoneDog_Noah gjorde tyder på att lagget hos Hero är ganska mycket i paritet med det man av och till kan uppleva på iphone eller valfri annan smartphone. Jaja, nog tjatat om lagg.  =)
Postad 01 September 2009 - 14:39
Unregisteredca6c4026
-
Unregisteredca6c4026
-
Användare
-
-
106 inlägg
gaahh, beställde min från telia för nån vecka sedan och ivrig som man är så ringde jag för att kolla leveransen.
Inleverans vecka 39 !!
Jaha, tack för det Telia, blev lovad omedelbar leverans vid beställningen.... (den var brun btw)
Postad 01 September 2009 - 14:46
Unregistered29af8ed6
-
Unregistered29af8ed6
-
Beroende
-
-
1073 inlägg
Lita inte på vad dom säger. jag väntade i 14 dagar, ringde flera ggr & första gången så sa dom att den skulle skickas samma dag. Ringde efter två dagar & då var den restnoterad & skulle komma denna vecka, var alltså inte skickad & nu så har dom sagt v39 åt dig...
Jag blev less & sökte reda på en i en teliabutik här i Gbg, dom hade fått leverans samma dag (i torsdags). Sen så ringde jag telia & avbeställde samt klagade högljutt & fick kompensation, slipper första månadsbetalningen på 378 kronor.
Postad 01 September 2009 - 15:03
Unregisterede3890fb0
-
Unregisterede3890fb0
-
Rookie
-
8 inlägg
Tja! Nissegurra och _Z_ var fick ni informationen om Rom uppdateringen ifrån? Tacksam för svar.
Postad 01 September 2009 - 15:11
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Tja! Nissegurra och _Z_ var fick ni informationen om Rom uppdateringen ifrån? Tacksam för svar.
Står om den i XDA's hero-forum. Lite ot: finns uppdaterad radio på http://android.modac...ate-zip-format/Testat o so far so good. Ger bättre mottagning o wlan verkar stabilare Oops, buggig som f*n, installera ej
Redigerat av NisseGurra, 01 September 2009 - 16:31.
Postad 01 September 2009 - 15:23
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Om man skulle byta till original Androidkalendern, kan den fortfarande synka lika bra med Gmail som HTCs gör (inkl synk av flera kalendrar)?
Postad 01 September 2009 - 15:30
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Om man skulle byta till original Androidkalendern, kan den fortfarande synka lika bra med Gmail som HTCs gör (inkl synk av flera kalendrar)?
Ja, ingen skillnad
Postad 01 September 2009 - 17:15
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Ja, ingen skillnad
Lysande! Då är bara frågan om man skall orka roota eller vänta på ROM uppdatering. Känns ju fullt möjligt att kalendern också får sig ett uppryck
Postad 01 September 2009 - 17:17
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Lysande! Då är bara frågan om man skall orka roota eller vänta på ROM uppdatering. Känns ju fullt möjligt att kalendern också får sig ett uppryck 
Ska komma uppdatering under veckan så vänta lite?
Postad 01 September 2009 - 17:24
bente
-
bente
-
Användare
-
-
184 inlägg
http://www.aftonblad...ticle5725309.ab < - - - -- - vad tror ni om denna kommentar som någon lämnat efter artikeln? =) "Moiltelefonens Linux. Android är på väg att bli det som Linux är i Windowsvärlden. En ointressant parantes." ? =)
Postad 01 September 2009 - 17:39
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
http://www.aftonblad...ticle5725309.ab < - - - -- -
vad tror ni om denna kommentar som någon lämnat efter artikeln? =)
"Moiltelefonens Linux. Android är på väg att bli det som Linux är i Windowsvärlden. En ointressant parantes." ? =)
Är nog en Appletaliban i farten
Postad 01 September 2009 - 18:14
murklor
-
murklor
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Min kommentar var allmän till alla som klagar på att Hero:n laggar. Tycker jämförelsen med iphone som PhoneDog_Noah gjorde tyder på att lagget hos Hero är ganska mycket i paritet med det man av och till kan uppleva på iphone eller valfri annan smartphone. Jaja, nog tjatat om lagg. =)
Aldrig Kolla in del 2 av hans jämförelse, från 5 minuter (internet browsing). 3GS fullständigt krossar Hero IMO... Och alla andra smartphones, den enda jag sett komma ens ett uns i närheten är Palm Pre. Internet är en stor del till varför jag väljer en smartphone (och en bra kalender). Jag har blivit rätt så besviken på vad jag sett av Android, trodde min nästa lur skulle bli en sån.
Redigerat av murklor, 01 September 2009 - 18:15.
Postad 01 September 2009 - 18:44
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Aldrig
Kolla in del 2 av hans jämförelse, från 5 minuter (internet browsing). 3GS fullständigt krossar Hero IMO... Och alla andra smartphones, den enda jag sett komma ens ett uns i närheten är Palm Pre. Internet är en stor del till varför jag väljer en smartphone (och en bra kalender).
Jag har blivit rätt så besviken på vad jag sett av Android, trodde min nästa lur skulle bli en sån.
Lika viktigt är att kunna anpassa mobilen till sin användning, där finns ingen konkurrent till android.
Postad 01 September 2009 - 21:24
Unregistered29af8ed6
-
Unregistered29af8ed6
-
Beroende
-
-
1073 inlägg
Internet är en stor del till varför jag väljer en smartphone (och en bra kalender).
Du kan väl inte syfta på originalkalendern va? Den verkar ju va lika crappy som heros. För övrigt så är du åt skogen för entusiastisk, för mycket faanboy helt enkelt Sonen har 3GS & han är nöjd men har tusen saker att klaga på, likt med mig om min hero men jag älskar den ändå Tycker personligen att dessa två är mycket mer lek än praktiska arbetsmobiler men jag insåg att jag nog är mer lekkille å jag valde hero & nu väntar jag på nya fv:n & hoppas att den åtminstone ska komma nära 3GS i flytet, helst gå om men jämförelsen haltar ju lite då jag oftast har massor av program igång medan sonen, den stackarn, bara kan köra ett åt gången
Redigerat av Unregistered29af8ed6, 01 September 2009 - 21:26.
Postad 01 September 2009 - 22:02
DampWall
-
DampWall
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
Ytterliggare en dag med hero, lika nöjd som vanligt  Men är ganska förundrad det var ett väldigt inpulsköp så har inte kommit fram till om den verkligen har gps eller om den kör någon fuling och triangulerar fram positionen på t.ex google maps? Men om den nu har gps är det någon som vet om det är något stort eller litet företag som jobbar på en riktigt bra Gps app?
Postad 01 September 2009 - 22:11
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Ytterliggare en dag med hero, lika nöjd som vanligt Men är ganska förundrad det var ett väldigt inpulsköp så har inte kommit fram till om den verkligen har gps eller om den kör någon fuling och triangulerar fram positionen på t.ex google maps? Men om den nu har gps är det någon som vet om det är något stort eller litet företag som jobbar på en riktigt bra Gps app?
Riktig gps o Copilot finns ju redan...
Postad 01 September 2009 - 22:29
DampWall
-
DampWall
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
Riktig gps o Copilot finns ju redan...
Titta där Ska genast kollas upp  Frågar man inte får man inga svar. Det får man alltså vänta lite på tills vi i Sverige kan få handla ifrån market, Vågar inte roota om garantin skulle ryka.
Postad 01 September 2009 - 23:43
P1an
-
P1an
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Jag har en fundering, jag har installerat Swedish dictionary på Heron men jag får bara ordförslag som innehåller ÅÄÖ när jag har telefonen i landscape mode, nån fler som har problem med de? Finns de nån lösning typ nån inställning jag missat eller så? Tack på förhand /P
Postad 02 September 2009 - 01:11
Litecore
-
Litecore
-
Användare
-
-
244 inlägg
nu ska vi se om någon har en lösning på mitt problem här;
portade över numret från mitt gamla abonnemang i måndags och har använt det nya simkortet med mobilsurf
nu sen dess, men jag hittade inget alternativ i telefonen där man kunde spara över alla kontakter FRÅN mitt
förra simkort och sen "lägga tillbaka" dem på det nya.. blir lite väl jobbigt att knappa in 200 kontakter manuellt.
går det att ordna med ett program till datorn där man kan spara information från simkort och bara kopiera
till det nya så funkar det precis lika bra! men jag vill gärna tro att heron kan fixa det här på egen hand ju ^^
Postad 02 September 2009 - 06:23
murklor
-
murklor
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
men jämförelsen haltar ju lite då jag oftast har massor av program igång medan sonen, den stackarn, bara kan köra ett åt gången 
Ja det är ju klart... Men på min Diamond så multitaskar jag inte direkt för att det finns ingen större mening för mig. Vill hellre ha en många gånger snabbare telefon ärligt talat, en man faktiskt kan surfa på utan att svära och stöna.
Postad 02 September 2009 - 07:46
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Hoppla, nu har Paul från modaco lagt upp en ny version av sin custom ROM baserad på den nya, ännu ej släppta, FW:n och det skall enligt uppgift vara en jäkla skillnad 
Har för mig att någon här kommenterade på avsaknaden av touch focus i kameraappen - denna ROM åtgärdar det!
Det som dock är oklart är om svensk dictionary finns med.
Postad 02 September 2009 - 08:03
Phrenzy
-
Phrenzy
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Går det att ändra kontouppgifter, i telefonen, för vilket Google konto man vill använda? Hittar inte det... skulle helst slippa köra en hel wipe på telefonen bara för att byta gmail uppgifter =) Edit: Har inte testat själv ännu, men http://www.swedroid....18956#post18956
Redigerat av Phrenzy, 02 September 2009 - 10:29.
Postad 02 September 2009 - 08:29
liden80
-
liden80
-
Rookie
-
8 inlägg
Är det någon som vet en bra apps som WifiRouter eller Joikuspot??
En app där du kan dela ut din 3G koppling trålöst till din laptop t e x. Alltså att Heron blir ett trådlöst modem.
Tacksam för svar!!
Postad 02 September 2009 - 08:55
vasy
-
vasy
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Man kan ju få upp bilder på sina kontakter genom att länka dom till facebook. Detta kräver dock att man alltid är inloggad via facebook applikationen. Någon som vet vad det kostar för att vara inloggad hela tiden. Kostar det bara om man väljer att den ska synka automatiskt hela tiden. Jag har nämligen stängt av den funktionen.
Men om jag väljer att logga ur facebook app. så försvinner även bilderna från kontakterna.
Postad 02 September 2009 - 11:56
DampWall
-
DampWall
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
Man kan ju få upp bilder på sina kontakter genom att länka dom till facebook. Detta kräver dock att man alltid är inloggad via facebook applikationen. Någon som vet vad det kostar för att vara inloggad hela tiden. Kostar det bara om man väljer att den ska synka automatiskt hela tiden. Jag har nämligen stängt av den funktionen.
Men om jag väljer att logga ur facebook app. så försvinner även bilderna från kontakterna.
Jag är alltid inloggad mot den i mobilen men stänger även av surfning när jag anser att jag inte behöver det och har fortfarande kvar bilderna. Så det verkar som att den inte drar något om man inte vill att den ska uppdatera.
Postad 02 September 2009 - 12:27
Unregistered29af8ed6
-
Unregistered29af8ed6
-
Beroende
-
-
1073 inlägg
Har för mig att någon här kommenterade på avsaknaden av touch focus i kameraappen - denna ROM åtgärdar det!
Jippiiii! Vad jag har svurit åt avsaknaden av detta!
Postad 02 September 2009 - 13:43
skepnaden
-
skepnaden
-
Användare
-
-
178 inlägg
Postad 02 September 2009 - 13:54
Unregistered29af8ed6
-
Unregistered29af8ed6
-
Beroende
-
-
1073 inlägg
FYI: Ny teknik testar Heron gentemot Iphonen för DN prylar
En riktigt nyanserad liten test...
Redigerat av Unregistered29af8ed6, 02 September 2009 - 13:55.
Postad 02 September 2009 - 14:08
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
En riktigt nyanserad liten test...
Ja, faktiskt. Jag håller med honom i ungefär allt. Kan förresten bekräfta att den custom rom jag nämnde förut HAR svensk dictionary  Blir nog till att flasha ikväll!
Postad 02 September 2009 - 17:16
Punani Lover
-
Punani Lover
-
Amatör
-
-
97 inlägg
Va skönt att den ska försvinna, ser ut att bli lite tunnare också. Detta bokar jag om/när det kommer! :) http://www.mobile-re...eng.shtml#26015
Redigerat av Punani Lover, 02 September 2009 - 17:16.
Postad 02 September 2009 - 17:25
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Hoppla, nu har Paul från modaco lagt upp en ny version av sin custom ROM baserad på den nya, ännu ej släppta, FW:n och det skall enligt uppgift vara en jäkla skillnad  Har för mig att någon här kommenterade på avsaknaden av touch focus i kameraappen - denna ROM åtgärdar det! Det som dock är oklart är om svensk dictionary finns med.
Testade och lika buggig som alla Paul på modaco släpper, Killen är inte bästa rom-kokaren direkt.
Postad 02 September 2009 - 18:53
Unregisterede3890fb0
-
Unregisterede3890fb0
-
Rookie
-
8 inlägg
Jag skickade ett mail till HTC:s suport och frågade om svenska menyer. Fick ett svar om ätt det troligen kommer på fredag:) 
Postad 02 September 2009 - 23:34
Unregistered29af8ed6
-
Unregistered29af8ed6
-
Beroende
-
-
1073 inlägg
Alltså nu klarar jag inte denna crappy kalender längre. Drog hem quick calender & fick nån sorts veckoöversikt men det känns tyvärr mediokert. Finns därute någonstans en kalender med veckoöversikt, som jag kan föra in mina möten i landscapeläge! Blir ju idiotförklarad på jobbet när jag sitter där & ska få in texten på dessa pyttiga knappar i portraitläge medan kollegerna sitter med sina P1i (ja dom flesta har sådana, även jag innan hero) & grejar det hela åtminstone fem gångar så snabbt än mig & då ska vi veta att jag var klart snabbare än dom med min P1i.
Kalendern suger men just detta med att bli tvingad att skriva i portraitläge är ju även pest när man ska skriva in kontakter, jag grejar det inte!
För övrigt så älskar jag min Hero
Postad 03 September 2009 - 07:24
Ricin
-
Ricin
-
Rookie
-
4 inlägg
Har ännu inte köpt Hero. Det jag undrar är huruvida man kan stänga av så att Heron bara hämtar data när den är uppkopplad via Wifi? Känner inte behov av att konstant veta hur vädret kommer att bli, och vill därmed inte betala för det.
Går detta att göra, eller kastrerar man effektivt telefonen så till den milda grad att man då lika gärna kan köpa en telefon med sämre funktionalitet?
Tacksam för svar och tyckanden.
/Magnus
Postad 03 September 2009 - 07:38
Unregisteredc6f44378
-
Unregisteredc6f44378
-
Beroende
-
-
1229 inlägg
Alltså nu klarar jag inte denna crappy kalender längre. Drog hem quick calender & fick nån sorts veckoöversikt men det känns tyvärr mediokert. Finns därute någonstans en kalender med veckoöversikt, som jag kan föra in mina möten i landscapeläge! Blir ju idiotförklarad på jobbet när jag sitter där & ska få in texten på dessa pyttiga knappar i portraitläge medan kollegerna sitter med sina P1i (ja dom flesta har sådana, även jag innan hero) & grejar det hela åtminstone fem gångar så snabbt än mig & då ska vi veta att jag var klart snabbare än dom med min P1i.
Kalendern suger men just detta med att bli tvingad att skriva i portraitläge är ju även pest när man ska skriva in kontakter, jag grejar det inte!
För övrigt så älskar jag min Hero 
Vad vill du ha för den?
Postad 03 September 2009 - 07:49
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Testade och lika buggig som alla Paul på modaco släpper, Killen är inte bästa rom-kokaren direkt.
Jaså, din är nog den första negativa kommentaren jag läser om hans ROM. Vad är det som buggar för dig?
Postad 03 September 2009 - 10:47
liden80
-
liden80
-
Rookie
-
8 inlägg
Måste säga att Pauls Rom inte alls är buggig!!
För min del så fungerar den hur bra som helst.
/Andreas
Postad 03 September 2009 - 11:40
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Jaså, din är nog den första negativa kommentaren jag läser om hans ROM. Vad är det som buggar för dig?
Bara att läsa på modacos forum. Finns många som har problem. senaste rom 1,51 tex tar 4 min att boota upp luren och 3 min att lås upp sim..
Postad 03 September 2009 - 12:13
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Bara att läsa på modacos forum. Finns många som har problem. senaste rom 1,51 tex tar 4 min att boota upp luren och 3 min att lås upp sim..
Alltså, man skall aldrig förvänta sig en 100% bug-fri ROM, vare sig den är custom eller original. Det intrycket jag fått av att ha läst alla inlägg i xda samt en bra bit i Modaco är att denna ROM bjuder på mycket stora förbättringar främst i att minimera lagg och förbättra prestandan vilket ju var det enda egentliga problemet med Heron. Att det sedan finns en och annan mindre bug är inte så konstigt och definitivt inte ovanligt. Paul är ju också snabb på att svara och lägga ut uppdaterade versioner. Dessutom verkar det som 90% av de som klagar på ditten o datten inte gjort en "wipe" på Heron innan dom flashade.
Postad 03 September 2009 - 13:38
Unregisteredf4f37a1e
-
Unregisteredf4f37a1e
-
Rookie
-
7 inlägg
Någon som vet ställen som säljer den i svart? Jag har hittat den på expansys.se i svart, men jag skulle helst inte handla den där...
Postad 03 September 2009 - 17:03
lindstrom
-
lindstrom
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Äntligen!
Nu ligger min Hero på laddning.. den första
Någon mer än jag som upplevde att det var knepigt att ta av "bakstycket"?
Å andra sidan så verkar den sitta riktigt stabilt, det är ju positivt
Snart dags för uppstart ...
Postad 03 September 2009 - 17:08
TobbeBecks
-
TobbeBecks
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Har nu bestämt mig för att skaffa mig en Hero, har velat fram och tillbaka mellan några olika telefoner men har nu slutligen bestämt mig. Massa frågor lär väl dyka upp när man väl har den i sin hand men en fråga jag har nu är det här med surfandet.
Det finns ju div. surfpaket där det talas om 500MB/1GB/5GB i månaden och jag undrar således hur mycket det går för vanlig surfning? Säg att man är inne och läser lite på nätet och kollar mailen och sådant där, kanske 20-30min om dagen?
Är det också en massa program som är på konstant såsom gps som också "drar" datatrafik?
Tacksam för svar.
Postad 03 September 2009 - 17:31
Unregistered26fac21d
-
Unregistered26fac21d
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Jag skickade ett mail till HTC:s suport och frågade om svenska menyer. Fick ett svar om ätt det troligen kommer på fredag:) 
Modacos custom finns från och med 1.5 med svenskt språk  använder den nu utan problem
Postad 03 September 2009 - 17:48
murklor
-
murklor
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Va skönt att den ska försvinna, ser ut att bli lite tunnare också. Detta bokar jag om/när det kommer! 
http://www.mobile-re...eng.shtml#26015
HTC har ju total noja på att kopiera sina egna telefoner... Först ger dom ut en Android lur med tangentbord och haka. Sen släpper dom samma Android lur utan tangentbord och utan haka. Sen släpper dom återigen samma Android lur utan tangentbord men med haka och flashigt GUI. Sen släpper dom för fjärde gången samma Android lur med samma flashiga GUI, nu utan haka igen. Vem gissar på att HTC femte Android lur kommer ha samma spec som dom 4 innan, men nu med flashigt GUI V2 och haka och tangentbord igen?
Redigerat av murklor, 03 September 2009 - 17:49.
Postad 03 September 2009 - 18:03
tedin
-
tedin
-
Användare
-
-
142 inlägg
HTC har ju total noja på att kopiera sina egna telefoner...
Först ger dom ut en Android lur med tangentbord och haka. Sen släpper dom samma Android lur utan tangentbord och utan haka. Sen släpper dom återigen samma Android lur utan tangentbord men med haka och flashigt GUI. Sen släpper dom för fjärde gången samma Android lur med samma flashiga GUI, nu utan haka igen.
Vem gissar på att HTC femte Android lur kommer ha samma spec som dom 4 innan, men nu med flashigt GUI V2 och haka och tangentbord igen?
Den som visas tidigare i tråden är inte HTC om designat utan sprint. Den kommer således inte komma till sverige utan de är den amerikanska operatören sprint som har beställt nytt skal och satt på.
Postad 03 September 2009 - 18:38
eggepegge
-
eggepegge
-
Användare
-
-
102 inlägg
Jag är ute efter en applikation som jobbar tillsammans med barcode scanner för att "samla in" ett större antal streckkoder i ett och samma dokument. Kan vara en enkel textfil som jag sedan kan maila, lägga upp på google docs eller ta hand om på annat sätt. Någon som vet om det finns något dylikt? Har inte lyckats hitta ännu.
Enbart barcode scanner tillåter ju bara att jag skickar (mail eller sms) en kod i taget (om jag inte missat något) och det håller inte i längden.
Postad 03 September 2009 - 20:19
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Jag är ute efter en applikation som jobbar tillsammans med barcode scanner för att "samla in" ett större antal streckkoder i ett och samma dokument. Kan vara en enkel textfil som jag sedan kan maila, lägga upp på google docs eller ta hand om på annat sätt. Någon som vet om det finns något dylikt? Har inte lyckats hitta ännu.
Enbart barcode scanner tillåter ju bara att jag skickar (mail eller sms) en kod i taget (om jag inte missat något) och det håller inte i längden.
Clipbot should do the trick:  [url="http://www.cyrket.com/package/bz.ktk.clipbot"%5dhttp://www.cyrket.com/package/bz.ktk.clipbot"]http://www.cyrket.com/package/bz.ktk.clipb.../bz.ktk.clipbot[/url]
Redigerat av Golgo_13, 03 September 2009 - 20:35.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|