Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat

2978 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 31 mars 2010 - 21:47

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0
Varför all jämförelse med X10:an?
Varför inte jämföra den med enäggs tvillingen nexus one?

Postad 31 mars 2010 - 21:52

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

Varför all jämförelse med X10:an?
Varför inte jämföra den med enäggs tvillingen nexus one?

va?
ganska irrelevant jämförelse... Klart man jämför den med en konkurrent från ett annat företag som presenterar sin produkt lite annorlunda. De flesta velar/velade mellan x10an o denna så det är ännu en anledning.

Postad 31 mars 2010 - 21:54

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Hej,
Vet inte om detta postats, men rätt intressant...

http://arstechnica.c...-and-hacks.ars/

Handlar om OLEDS upplösning..

Avhandlat :D

Postad 31 mars 2010 - 21:57

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0

va?
ganska irrelevant jämförelse... Klart man jämför den med en konkurrent från ett annat företag som presenterar sin produkt lite annorlunda. De flesta velar/velade mellan x10an o denna så det är ännu en anledning.

Alla (hoppas jag) vet väl att SE endast kan göra sega, buggiga, oanvändarvänliga telefoner?
:D

Postad 31 mars 2010 - 22:18

aMpari
  • aMpari
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

Det betyder förhoppningsvis att Desire:

1) kan rootas (googla om du inte vet vad det betyder)
2) kan flashas med "custom-ROMS"

När dessa två faktorer slår in för en Android (vilket de nästan alltid gör förr eller senare) så öppnar det upp för många möjligheter som en låst mobil inte kan åtnjuta.

Titta in i t.ex. Nexus-developmenttråden på xda-developers för att få ett humm om vad jag babblar om :D

Hittar inte mycket när jag googlar på "rootas". Förklara gärna.

Alla (hoppas jag) vet väl att SE endast kan göra sega, buggiga, oanvändarvänliga telefoner?
:P

Min SE w880i är då varken seg, buggig eller oanvändarvänlig. Levt med den många år nu och varit supernöjd ;)

Redigerat av aMpari, 31 mars 2010 - 22:19.

Postad 31 mars 2010 - 22:19

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0

Kan väl lätt förklara det som att flasha din mobil eller gå in i Godmode.

Redigerat av FirebladeX, 31 mars 2010 - 22:20.

Postad 31 mars 2010 - 23:08

Unregistered73e71691
  • Unregistered73e71691
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Nån som vet hur Desire (gissar att den uppträder på samma sätt som andra HTC-mobiler, om nån har testat med någon annan) fungerar med spotify och mw600?

Redigerat av Unregistered73e71691, 31 mars 2010 - 23:08.

Postad 31 mars 2010 - 23:10

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

• 1 289 inlägg
  • 0

Nån som vet hur Desire (gissar att den uppträder på samma sätt som andra HTC-mobiler, om nån har testat med någon annan) fungerar med spotify och mw600?

Det finns många på swedroid.se som kör med MW600 på sin Nexus One. Har för mig det fungerar fint men du får inte namnet på de som ringer eller namnet på låt/artist på musik som spelas. Sök på forumet på swedroid om du vill ha mer info :D

Postad 31 mars 2010 - 23:11

Unregistered73e71691
  • Unregistered73e71691
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Det finns många på swedroid.se som kör med MW600 på sin Nexus One. Har för mig det fungerar fint men du får inte namnet på de som ringer eller namnet på låt/artist på musik som spelas. Sök på forumet på swedroid om du vill ha mer info :D

Ok, tack för info. Nu skall man alltså väga in hur viktigt man tycker det är också. Det är inte lätt att köpa telefon. ;)

Postad 31 mars 2010 - 23:22

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

• 1 289 inlägg
  • 0

Ok, tack för info. Nu skall man alltså väga in hur viktigt man tycker det är också. Det är inte lätt att köpa telefon. :D

Nä, det är verkligen inte lätt... själv trodde jag X10 skulle bli den perfekta telefonen men hoppade över den när SE inte hade dual/multi-touch stödet.

Egentligen ska man nog ta sig till en affär och testa de telefoner man är intresserad av innan man bestämmer sig. Tror iofs det är svårt att bli missnöjd med Desire/Nexus eller X10 (om vi nu pratar de senaste hi-end telefonerna. Det verkar vara grymt bra telefoner. Men så har vi ju kanske en ny generation Iphone, (vilket egentligen går fett bort, men mysig hårdvara lär det vara), nya Samsungen som kommer i sommar...

Hur som helst, Desire har ju fått väldigt bra recensioner, och den verkar verkligen kanon... ;)

Postad 31 mars 2010 - 23:27

Unregistered73e71691
  • Unregistered73e71691
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Nä, det är verkligen inte lätt... själv trodde jag X10 skulle bli den perfekta telefonen men hoppade över den när SE inte hade dual/multi-touch stödet.

Egentligen ska man nog ta sig till en affär och testa de telefoner man är intresserad av innan man bestämmer sig. Tror iofs det är svårt att bli missnöjd med Desire/Nexus eller X10 (om vi nu pratar de senaste hi-end telefonerna. Det verkar vara grymt bra telefoner. Men så har vi ju kanske en ny generation Iphone, (vilket egentligen går fett bort, men mysig hårdvara lär det vara), nya Samsungen som kommer i sommar...

Hur som helst, Desire har ju fått väldigt bra recensioner, och den verkar verkligen kanon... :D

Jag är ungefär i samma sits. Jag har följt X10 rätt länge, men vägde över till desire när informationen om MT kom. Det är svårt dock, X10 är så pass mycket snyggare imo så jag håller nästan på att väga över till den igen. Det blir nog att ta sig til någon affär och klämma lite för mig. Iphone kan ju inte köra spotify och surfa samtidigt, eller ha någon bra messengerklient i bakgrunden så det går bort för mig.

Postad 31 mars 2010 - 23:30

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1 201 inlägg
  • 0
1:a april nu och det är en vecka kvar till release - detta är inget skämt, men det kan visa sig vara en osanning.
Sitter som många andra som redan bokat Desire med att jämföra microSDHC-kort och BT-set och ev softcase, det blir lätt en extra tusenlapp bara i kringutrustning...

Postad 31 mars 2010 - 23:37

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Jag är ungefär i samma sits. Jag har följt X10 rätt länge, men vägde över till desire när informationen om MT kom. Det är svårt dock, X10 är så pass mycket snyggare imo så jag håller nästan på att väga över till den igen. Det blir nog att ta sig til någon affär och klämma lite för mig. Iphone kan ju inte köra spotify och surfa samtidigt, eller ha någon bra messengerklient i bakgrunden så det går bort för mig.

Samma här, men de senaste turerna med ST/MT va droppen... Ok, X10 må va snygg som attans, men Desire är verkligen inte ful heller. Tänker inte köpa en telefon för stora pengar pga att den är snygg enbart! Sen att man får med MW600 lockade till en början, men kommer kosta 450-500 kr inkl frakt separat... Dumt att köpa en sämre telefon för ett högre pris som blir typ samma pris om man räknar bort lurarna visserligen, men ändå...

Postad 31 mars 2010 - 23:57

Unregistered731b1cef
  • Unregistered731b1cef
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Undrar om Google tycker att HTC har gått bakom deras rygg nu? Jag menar dom samarbetade ju och tog fram Nexus One. Nu tar HTC fram nästan exakt samma produkt med lite finputsningar ett par månader senare.

Jag har problem med en sak. Jag har Tele2 Kompis Student (19 kr) i månaden, men det finns ingenstans man kan köpa Desire och samtidigt förlänga Kompis Student, eftersom det abonnemanget är enbart för studenter. Det är sjukt frustrerande. Skulle det vara kanske bättre alternativ att köpa mobilen på 12 månaders avbetalning och förlänga abonnemanget separat?

Postad 01 april 2010 - 00:00

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Undrar om Google tycker att HTC har gått bakom deras rygg nu? Jag menar dom samarbetade ju och tog fram Nexus One. Nu tar HTC fram nästan exakt samma produkt med lite finputsningar ett par månader senare.

Njae, Desire saknar ju en rätt, enligt mig, väsentlig sak och det är extra mikrofonen och ljudchippet, som gör det möjligt för telefonen att sålla bort allt buller och annat som inte ska höras på andra änden av linan. Krogtelefon! Kanske inte är bra för alla dock :D

Postad 01 april 2010 - 00:00

DrMagoo
  • DrMagoo
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Jag har problem med en sak. Jag har Tele2 Kompis Student (19 kr) i månaden, men det finns ingenstans man kan köpa Desire och samtidigt förlänga Kompis Student, eftersom det abonnemanget är enbart för studenter. Det är sjukt frustrerande. Skulle det vara kanske bättre alternativ att köpa mobilen på 12 månaders avbetalning och förlänga abonnemanget separat?

Det finns ju inte längre, så jag tvivlar på att det går att förlänga.

Postad 01 april 2010 - 01:18

Unregistered731b1cef
  • Unregistered731b1cef
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

Det finns ju inte längre, så jag tvivlar på att det går att förlänga.

Jodå det finns fortfarande, så länge man går in via www.csn-kortet.se's hemsida. Men det går inte att köpa med en mobil samtidigt..

Redigerat av Unregistered731b1cef, 01 april 2010 - 01:19.

Postad 01 april 2010 - 06:28

storm72
  • storm72
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Nu vet ja inte om de går att jämföra dessa 2 filmer. Är iaf en "stress" test på x10 och desire där x10 stöper i backen rätt så snabbt. Men kanske är olika förutsättningar jag inte känner till som gör att de är sådan stor skillnad.

http://www.youtube.c...h?v=yhi5sb2Bg8U <- desire
http://www.youtube.c...h?v=dnnchQvg_Rc <- x10

Postad 01 april 2010 - 09:42

Unregisteredf6418a4f
  • Unregisteredf6418a4f
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Gött har precis lagt en order på ett SanDisk MicroSDHC 16GB 399kr + 28 spänn i frakt, känns överkomligt. Känns som att det räcker ganska gott även att synka spotify-spellistor, ett gäng talböcker, bild-bibliotek, filmer osv. Var taggad på ett 32GB först men de kommer nog ta ett tag innan de går ner tillräckligt i pris. Vad har ni tänkt i minneskortsväg? Klarar ni er troligen det medskickade 4GB eller?

Postad 01 april 2010 - 09:45

vhek
  • vhek
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Gött har precis lagt en order på ett SanDisk MicroSDHC 16GB 399kr + 28 spänn i frakt, känns överkomligt. Känns som att det räcker ganska gott även att synka spotify-spellistor, ett gäng talböcker, bild-bibliotek, filmer osv. Var taggad på ett 32GB först men de kommer nog ta ett tag innan de går ner tillräckligt i pris. Vad har ni tänkt i minneskortsväg? Klarar ni er troligen det medskickade 4GB eller?

Räcker ett klass 2 kort? Läste att man skulle helst ha lite snabbare.

Postad 01 april 2010 - 10:10

vhek
  • vhek
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Jag har kommit till vecka 29 (bygga bo)

http://www.gravidgui...vid-vecka-21-30

Letar efter en laddare som jag kan ha i bilen. Finns massa billiga laddare på ebay. Ska det va mini-usb? Någon som har koll på vad det ska va för Volt ut? och ampere?

kan denna funka?

http://cgi.ebay.com/...=item2a05e77de9

Redigerat av vhek, 01 april 2010 - 10:20.

Postad 01 april 2010 - 10:10

Unregisteredf6418a4f
  • Unregisteredf6418a4f
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Räcker ett klass 2 kort? Läste att man skulle helst ha lite snabbare.

Räcker utmärkt, har du stora filer som du ska söka i eller skriva till kortet så är det naturligtvis bättre med snabbare kort men då får du ju pynta mer också.... :D

Postad 01 april 2010 - 10:20

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

http://android-dls.c...?title=Why_Root

Postad 01 april 2010 - 10:24

b_lindahl
  • b_lindahl
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Hade verkligen Desire FM-Sändare ?. Inte bara mottagare för FM radio.
Eller har jag missförstått ?

Ja du har tyvärr missförstått. Desire har ingen FM-sändare, dock har den en FM-mottagare vilket inte är helt fel.

Redigerat av b_lindahl, 01 april 2010 - 10:25.

Postad 01 april 2010 - 10:49

b_lindahl
  • b_lindahl
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Räcker utmärkt, har du stora filer som du ska söka i eller skriva till kortet så är det naturligtvis bättre med snabbare kort men då får du ju pynta mer också.... :D

Om man nu väljer att köra applikationer från minneskortet i framtiden, om man nu föredrar det. Samt fotar mycket och skyfflar andra stora filer fram och tillbaka till minneskortet är det ingen nackdel att köpa ett snabbare minneskort. Jag skulle personligen aldrig köpa ett klass 2-kort till en mobiltelefon och förmodligen aldrig snåla och köpa annat än klass 6. Framförallt om man kopierar man mycket musik och så blir ju minneskortet en flaskhals om inte annat. Jag kan tänka mig att det blir en fördröjning om man vill fota två kort i följd (i och med att bilden måste skrivas ner till minneskortet) om man har ett långsammare minneskort.

Postad 01 april 2010 - 10:49

vhek
  • vhek
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

skulle denna passa?

http://cgi.ebay.com/...=item2559bb7707

Postad 01 april 2010 - 11:00

kaziopeja
  • kaziopeja
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Om man nu väljer att köra applikationer från minneskortet i framtiden, om man nu föredrar det. Samt fotar mycket och skyfflar andra stora filer fram och tillbaka till minneskortet är det ingen nackdel att köpa ett snabbare minneskort. Jag skulle personligen aldrig köpa ett klass 2-kort till en mobiltelefon och förmodligen aldrig snåla och köpa annat än klass 6. Framförallt om man kopierar man mycket musik och så blir ju minneskortet en flaskhals om inte annat. Jag kan tänka mig att det blir en fördröjning om man vill fota två kort i följd (i och med att bilden måste skrivas ner till minneskortet) om man har ett långsammare minneskort.

Kanske en urdum fråga (har ingen vidare koll på minneskort) men hur vet man vilken klass minneskortet har?

P.s. Super tack alla för en jätteintressant tråd som har hjälpt mig att äntligen våga ta beslutet att släppa min gamla SE K800i. :D Glad Påsk! D.s.

Postad 01 april 2010 - 11:02

b_lindahl
  • b_lindahl
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Kanske en urdum fråga (har ingen vidare koll på minneskort) men hur vet man vilken klass minneskortet har?

Det står ofta på kortet. Står det inte "klass"/"Class" står det ofta en siffra i en rund ring som anger klassen.

Postad 01 april 2010 - 11:15

kaziopeja
  • kaziopeja
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Det står ofta på kortet. Står det inte "klass"/"Class" står det ofta en siffra i en rund ring som anger klassen.

Ahhhaa... Tack, då vet jag, har man lärt sig något nytt även idag. :D

Postad 01 april 2010 - 11:44

nipe
  • nipe
  • Lärjunge

• 261 inlägg
  • 0

Ahhhaa... Tack, då vet jag, har man lärt sig något nytt även idag. :D

Klass 2 innebär alltså att skrivhastigheten är (minst) 2MB/s, klass 4 = 4MB/s osv. Så du kan även se klassen på skrivhastigheten, eller rent utav strunta i vilken klass det är och bara bry dig om skrivhastighet.

En lista på klass 6 och bättre kort, obs dock att det kan finnas kort som inte har angiven klass/hastighet som därför inte listas, justera filter efter behov.
https://www.prisjakt...ams=k=s51318893

Postad 01 april 2010 - 11:52

Unregisteredf6418a4f
  • Unregisteredf6418a4f
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Själv kommer jag nog iofs inte installera mer än några få program på just minneskortet, finns nog mängd plats telefonens rom, Dessutom är .apk filer sällan särkilt stora. Har dessutom kört låga klasser på minneskortet i min Canon EOS 50D med full upplösning (15mpx) och under tiden du hinner fokusera så är kameran fotoklar igen. Man ska inte snåla håller jag med om men det minneskortet funkar för mig.

Postad 01 april 2010 - 13:02

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Desiren ser riktigt fin ut. Synd bara att man "måste" köpa in-ear-lurar och ett större minneskort. Pratar för mig själv nu naturligtvis, men det gör ju att den kommer i samma prisklass som X10 där det redan ingår.

Nåja, vi får väl se hur det blir.

EDIT: Fungerar flash på denna lur?

Redigerat av Das Zie, 01 april 2010 - 13:05.

Postad 01 april 2010 - 13:16

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1 201 inlägg
  • 0

Desiren ser riktigt fin ut. Synd bara att man "måste" köpa in-ear-lurar och ett större minneskort. Pratar för mig själv nu naturligtvis, men det gör ju att den kommer i samma prisklass som X10 där det redan ingår.

Nåja, vi får väl se hur det blir.

EDIT: Fungerar flash på denna lur?

Enligt uppgift stödjer den Flash 10.1

Postad 01 april 2010 - 13:24

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Ingen som vet vilket minneskort det blir, kan variera dessutom. Såg en recension där det va med ett 8 GB kort precis som X10an, men sen har man läst på andra ställen att det ska vara 4 GB. Time will tell.

Postad 01 april 2010 - 13:30

cedergren
  • cedergren
  • Beroende

• 1 356 inlägg
  • 0
Detta är jättesvårt.
Skall man vänta på Iphon 4, är X10 bättre eller är det denna som drar längsta stråt. Man får nog vänta med att beställa sin nya telefon, tills efter sommmaren. Men då kommer det ju nya modeller och då får man ågren igen.

Postad 01 april 2010 - 13:32

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Ingen som vet vilket minneskort det blir, kan variera dessutom. Såg en recension där det va med ett 8 GB kort precis som X10an, men sen har man läst på andra ställen att det ska vara 4 GB. Time will tell.

Där ser man, fick höra att den levereras med ett 4gb kort. Men det kan alltså bli större? Låter ju fint.

Postad 01 april 2010 - 13:40

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0

Detta är jättesvårt.
Skall man vänta på Iphon 4, är X10 bättre eller är det denna som drar längsta stråt. Man får nog vänta med att beställa sin nya telefon, tills efter sommmaren. Men då kommer det ju nya modeller och då får man ågren igen.

Tyvärr men så är det med all elektronik. Det kommer alltid något bättre och billigare. Frågan är om man behöver sin pryl nu eller kan vänta. Och hur länge då?

Postad 01 april 2010 - 13:45

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Ang minneskort: Ska försöka leta upp unboxingen/recensionen eller vad det nu var för klipp. Sedan så var det någon som sa här, orkar inte leta upp vem, att man får en liten hint på HTCs hemsida på produktspecen. Där är ett 8GB avbildat och det har tydligen stämt på andra telefoner tidigare. MEN absolut inte säkert, det jag vill ha sagt är att vi VET inte, ännu :D

1 vecka kvar verkar det som, jag har beställt från Telenor, ska ha leverans start 8:e enligt hemsidan, får väl se om det stämmer. I UK så har dom redan fått sina ju, bloody fascists!

Redigerat av Johnsson1975, 01 april 2010 - 13:46.

Postad 01 april 2010 - 13:56

Unregistereda4086a90
  • Unregistereda4086a90
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Hej på er,

Smaken är ju som baken såklart men har personligen blivit väldigt besviken på SE och deras buggiga telefoner.
Hade senast en Satio i ungefär 3 dagar innan skiten åkte ut. Hade en Hero innan det och var skitnöjd med den
förutom kameran som var rätt kass. Sation tog fina bilder men vad hjälper det när skiten hänger sig trots
uppgraderingar. Nu kanske man inte kan jämföra med x10 o Sation men jag chansar inte.

Allt jag saknade på min Hero var en bättre kamera (mest blixt eller diod) Nu finns det på Desiren och dessutom lite större
AMOLED skärm. Jag ska tokhandla den snarast.

Angående minneskort är det ju mys om det följer med och faktiskt lite snålt om det inte gör det men aldrig att jag sneglar på en annan lur för det. Tillbehören kan man ju samla på sig liksom...

Postad 01 april 2010 - 13:58

sean.wiklund
  • sean.wiklund
  • Veteran

• 2 179 inlägg
  • 0
Läste i HTC Legend-tråden att det inte gick att ha Bluetooth och WLAN igång samtidigt, för de delade på samma antenn. Är det någon av er experter i tråden som har koll på om det är samma sak i Desire?

Postad 01 april 2010 - 14:03

DrMagoo
  • DrMagoo
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
error

Redigerat av DrMagoo, 01 april 2010 - 14:06.

Postad 01 april 2010 - 14:04

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Angående minneskort är det ju mys om det följer med och faktiskt lite snålt om det inte gör det men aldrig att jag sneglar på en annan lur för det. Tillbehören kan man ju samla på sig liksom...

Minneskort följer med, frågan är bara hur stort. Är det 8 GB så kommer jag nog klara mig ett tag och kanske till och med vänta till 32GB blir billigare. Men är det ett 4 GB ska jag nog skaffa ett 16 GB Klass 6+ ASAP.

Tyvärr så stämmer det.

Stämmer som i Ja, Legend har det men vet inte hur det är med Desire. Eller Stämmer som i Ja och det är likadant på Desire?

:D

Redigerat av Johnsson1975, 01 april 2010 - 14:06.

Postad 01 april 2010 - 14:17

Unregisteredc9875fc5
  • Unregisteredc9875fc5
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Känns som Desire blir ett givet köp som det ser ut nu. Någon som har koll på vad den kommer att stödja för musik och videofiler? Ser ju trevlig ut att plocka med sin DVD-filmer på när man har tråkigt. Men undrar vad den klarar för format då.

Postad 01 april 2010 - 14:25

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Känns som Desire blir ett givet köp som det ser ut nu. Någon som har koll på vad den kommer att stödja för musik och videofiler? Ser ju trevlig ut att plocka med sin DVD-filmer på när man har tråkigt. Men undrar vad den klarar för format då.

# Audio supported formats:
Playback: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
Recording: .amr
# Video supported formats:
Playback: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
Recording: .3gp

Men det är inte hela sanningen, finns program som kan köra det du behöver. Läste någonstans för typ en vecka sedan att den ska orka köra 720p. Inte för att skärmen visar det, men det går :)

EDIT: Inte stället jag letade efter, men det ryktas om en HTC uppgradering av telefonen så den klarar uppspelning/inspelning i 720p. Operatören 3 ska ha sagt samma sak.
http://home.leakdroi...-video-at-720p/
http://www.mydroidwo...video-720p.html

Redigerat av Johnsson1975, 01 april 2010 - 14:37.

Postad 01 april 2010 - 14:55

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1 201 inlägg
  • 0
Köpte mig ett sånt här på väg hem från jobbet:

Hade fått ett mejl från Kjell & Co om 20% påskrabatt så det passade rätt bra, 639:- är ett mycket rimligare pris än 799:- :)

Postad 01 april 2010 - 14:59

Unregisteredc9875fc5
  • Unregisteredc9875fc5
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

# Audio supported formats:
Playback: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
Recording: .amr
# Video supported formats:
Playback: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
Recording: .3gp

Men det är inte hela sanningen, finns program som kan köra det du behöver. Läste någonstans för typ en vecka sedan att den ska orka köra 720p. Inte för att skärmen visar det, men det går :)

EDIT: Inte stället jag letade efter, men det ryktas om en HTC uppgradering av telefonen så den klarar uppspelning/inspelning i 720p. Operatören 3 ska ha sagt samma sak.
http://home.leakdroi...-video-at-720p/
http://www.mydroidwo...video-720p.html

Såg att samma info var på htcs hemsida så man känner sig lite dum. Inte det med 720p, men det andra... Ser bra ut iaf, då blir det nog enkelt att fixa film och musik iaf. :)

Postad 01 april 2010 - 15:02

Unregistered6b8ff32e
  • Unregistered6b8ff32e
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0

Köpte mig ett sånt här på väg hem från jobbet:

Hade fått ett mejl från Kjell & Co om 20% påskrabatt så det passade rätt bra, 639:- är ett mycket rimligare pris än 799:- :)

499 på katshing :)

Sorry, såg nu att det inte var samma hastighet

Redigerat av Unregistered6b8ff32e, 01 april 2010 - 15:04.

Postad 01 april 2010 - 15:09

Unregistered1448f1de
  • Unregistered1448f1de
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Desiren beställd från 3! Vill ha nu!
Såg precis att mobil.se har lagt ut en liten video om htc desire där dem bland annat jämför den med nexus one :)
http://www.mobil.se/...e-1.340473.html

Postad 01 april 2010 - 16:45

Unregistered1448f1de
  • Unregistered1448f1de
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Fick precis ett mail från HTCs kundtjänst angående minneskort:

Hej Leo

Det är upp till varje återförsäljare,
men som standard så följer ett minneskort med storleken 4GB med.

Tack för att du kontakta HTC Europe.

Mvh
Adrian F
HTC Europe.

Är imponerad av deras kundservice, fick svar efter bara någon minut! :)

Postad 01 april 2010 - 16:52

Unregistered731b1cef
  • Unregistered731b1cef
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Fan man tycker att mobilen ska dyka upp på Tele2's hemsida nu.

Edit: Oj! Såg att den var uppe nu.... :)

Redigerat av Unregistered731b1cef, 01 april 2010 - 16:55.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.