Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - LG BD390 *

1533 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 september 2010 - 10:46

Sledgeman
  • Sledgeman
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0
En fråga om firmware version. Jag har BD.8.08.531.B på min spelare nu och söker man på spelaren så säger den att det är den senaste. På LG's svenska supportsida så hittade jag en uppdatering utan datum som heter LG_BD_390VBB.zip och kikar man närmare på den så står det "Firmware Version : BD.8.08.532.B". Det står inget datum på denna uppdatering och den går, för mig, inte att ladda ner. Den finns även på LG's amerikanska supportsida och därifrån går den att ladda ner.

Kan man köra den amerikanska uppdateringen på en svensk spelare eller krockar det med språk och regioner?

Postad 09 september 2010 - 15:40

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0
Köpte en sån här idag. Liten fråga.. exakt hur har ni brännt ut filen för att göra den regionsfri????

Edit: nu kanske jag löst det.. återkommer

Edit2: måste nog nedgradera först..

Edit 3: sådär.. regionsfri och uppdaterad!! ;)

Håller på att fixa Nero media home nu.. känner att jag kommer älska den här spelaren!! :D

Redigerat av Majorglenn, 09 september 2010 - 21:42.

Postad 11 september 2010 - 23:33

frX
  • frX
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
är det någon mer än jag som upplever att vissa nyare filmklipp inte fungerar att spela upp? (mkv, x264)

Postad 13 september 2010 - 08:38

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0
Liten nyfiken fråga.. har alla haft felet med "å" i undertexterna?? Jag har nämligen inte det.. Har inte behövt göra något åt det dvs.

Redigerat av Majorglenn, 13 september 2010 - 13:04.

Postad 13 september 2010 - 12:44

Mihlberg
  • Mihlberg
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Hej, jag måste fråga lite saker.

närjag startar mIn lg bd390 så låter den ganska mycket, så jag tänkte fråga. Hur mkt låter era?

Postad 13 september 2010 - 15:55

Sledgeman
  • Sledgeman
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0

Hej, jag måste fråga lite saker.

närjag startar mIn lg bd390 så låter den ganska mycket, så jag tänkte fråga. Hur mkt låter era?

Hmm! Svårt att förklara ljud men min låter Brrrrrrrrrrrrr precis när den startar sen är den tyst. :rolleyes:

Postad 14 september 2010 - 22:31

sczcz
  • sczcz
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

är det någon mer än jag som upplever att vissa nyare filmklipp inte fungerar att spela upp? (mkv, x264)

Jag har upplevt att ett fåtal MKV-filer inte går att spela upp och tyvärr lär det bara bli vanligare ju mer funktioner som läggs till (eller ju färre firmware-uppdateringar som släpps). Tror att den största boven är header compression, som t.o.m kan orsaka problem med "riktiga" mediaspelare som Popcorn Hour.

Postad 14 september 2010 - 22:32

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

• 892 inlägg
  • 0

Hmm! Svårt att förklara ljud men min låter Brrrrrrrrrrrrr precis när den startar sen är den tyst. :)

Samma för mig.

Postad 15 september 2010 - 17:40

frX
  • frX
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0

Jag har upplevt att ett fåtal MKV-filer inte går att spela upp och tyvärr lär det bara bli vanligare ju mer funktioner som läggs till (eller ju färre firmware-uppdateringar som släpps). Tror att den största boven är header compression, som t.o.m kan orsaka problem med "riktiga" mediaspelare som Popcorn Hour.

Det kanske löser sig med en remux? Med en tidigare version, typ 4,0?

Postad 15 september 2010 - 18:40

Sledgeman
  • Sledgeman
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0

Det kanske löser sig med en remux? Med en tidigare version, typ 4,0?

Går väl bra i senare version också!? Bara välja None på compression.

Postad 19 september 2010 - 22:31

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

• 892 inlägg
  • 0
Fick min första komplikation med min BD390 idag, mitt i en film så frös bilden och det var en massa vågräta vita sträck över hela bilden. Gick ej att stänga av den manuellt så jag fick dra ur sladden. Det var samma sak när jag satte på den igen, så jag väntade 20 min och testade igen och då funkade den som vanligt.

Någon annan som råkat ut för detta? Överhettning mån tro?

Postad 20 september 2010 - 07:58

klauzer
  • klauzer
  • Lärjunge

• 455 inlägg
  • 0
Jag förstår att spelaren har trådlös nätverk. Men hur kan man utnyttja den?

Kan man tex gå in på datorn genom router:n och bläddra i filer, där på spela upp dom?

Jag kan göra liknande med min PS3 men så klar måst jag ha ett program på datorn för detta.
Hur är det i detta fall?

Postad 26 september 2010 - 18:33

Grensman
  • Grensman
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Om bilden bara bilr svart och hoppar till nästa fil, öpnna den i mkvmerge och gå in i extra options tabben och under compression så väljer du none, gör så både på bilden och ljudet så kommer det fungera sen!

Postad 26 september 2010 - 19:06

ponpolio
  • ponpolio
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
Det råkar inte finnas drivrutiner från någon engagerad hackare som fixar "å" i srt-filerna?

Postad 26 september 2010 - 21:44

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Det råkar inte finnas drivrutiner från någon engagerad hackare som fixar "å" i srt-filerna?

sök i rutanunder detta inlägg.. har tagits upp X antal gånger :)

Redigerat av Majorglenn, 26 september 2010 - 21:45.

Postad 26 september 2010 - 23:38

ponpolio
  • ponpolio
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0

sök i rutanunder detta inlägg.. har tagits upp X antal gånger :)

Jovars, jag har läst tråden. Men jag hittar inte svaret på min fråga som helt sannolikt uppdateras över tid.
Jag kan självklart ha missat då jag scrollade, så vill du vara hjälpsam får du gärna länka till aktuell post :-)

Postad 01 oktober 2010 - 20:40

sallesalva
  • sallesalva
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Du hittar det bla i den här tråden.
r_o_n Apr 25 2010, 13:35

Jovars, jag har läst tråden. Men jag hittar inte svaret på min fråga som helt sannolikt uppdateras över tid.
Jag kan självklart ha missat då jag scrollade, så vill du vara hjälpsam får du gärna länka till aktuell post :-)

Postad 02 oktober 2010 - 09:05

Grensman
  • Grensman
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Installerade senaste Live Messenger igår, och sedan dess kan jag inte längre hitta mina utdelade mappar och streama till spelaren. Någon som har samma problem eller vet hur jag ska lösa det?

Postad 02 oktober 2010 - 11:32

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0
kör du med nero så testa och installera om det..

Postad 03 oktober 2010 - 01:47

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

• 892 inlägg
  • 0

Fick min första komplikation med min BD390 idag, mitt i en film så frös bilden och det var en massa vågräta vita sträck över hela bilden. Gick ej att stänga av den manuellt så jag fick dra ur sladden. Det var samma sak när jag satte på den igen, så jag väntade 20 min och testade igen och då funkade den som vanligt.

Någon annan som råkat ut för detta? Överhettning mån tro?

Är det verkligen ingen annan som råkat ut för detta eller vet vad det kan bero på??

Postad 04 oktober 2010 - 20:48

sallesalva
  • sallesalva
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Aldrig hänt mig.

Är det verkligen ingen annan som råkat ut för detta eller vet vad det kan bero på??

Postad 04 oktober 2010 - 22:39

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

• 1 928 inlägg
  • 0
Inte mig heller...

Skulle gissa på överhettning om du körde med skiva.

Om du streamde så finns det en hel drös som kan gå fel... spelaren/nätverk/dator/fil.

//Lorryquai

Postad 08 oktober 2010 - 20:10

Unregisteredaeedd071
  • Unregisteredaeedd071
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Installerade senaste Live Messenger igår, och sedan dess kan jag inte längre hitta mina utdelade mappar och streama till spelaren. Någon som har samma problem eller vet hur jag ska lösa det?

Jag har fått exakt samma problem men tänkte inte det kunde hänga ihop med messenger.
Installerade Messenger 2011 tidigare i veckan och jag kommer åt mina delade mappar från en annan dator men inte från LG:n, riktigt skumt :D

Postad 09 oktober 2010 - 11:00

Onge
  • Onge
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0
Bd390 har väl funnits ca ett år nu. Hur länge till kommer det vara denna som gäller? Är det någon ersättare/uppföljare på gång?

Postad 09 oktober 2010 - 11:46

Unregistered5360507e
  • Unregistered5360507e
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0
Är lite osäker vad "DLNA" innebär.

Kan jag tex. strema Spotify från min PC till denna spelare via W-lan?

Postad 09 oktober 2010 - 12:12

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Bd390 har väl funnits ca ett år nu. Hur länge till kommer det vara denna som gäller? Är det någon ersättare/uppföljare på gång?

Den har utgått ur sortimentet.. så jag passade på att fynda! :D

Är lite osäker vad "DLNA" innebär.

Kan jag tex. strema Spotify från min PC till denna spelare via W-lan?

Nej, Spotify funkar inte. Men du kan kolla på film bilder och lyssna på musik (mp3 mm) direkt från datorn.. med just denna spelare dom flesta format som finns!

Redigerat av Majorglenn, 09 oktober 2010 - 12:13.

Postad 09 oktober 2010 - 20:10

Unregisteredaeedd071
  • Unregisteredaeedd071
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Jag löste samma problem genom att avinstallera Messenger och Messenger companion.
Senaste versionen var grymt rörig så jag tror inte jag kommer sakna den.

Postad 10 oktober 2010 - 18:58

Unregisterede118cf15
  • Unregisterede118cf15
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0

En fråga om firmware version. Jag har BD.8.08.531.B på min spelare nu och söker man på spelaren så säger den att det är den senaste. På LG's svenska supportsida så hittade jag en uppdatering utan datum som heter LG_BD_390VBB.zip och kikar man närmare på den så står det "Firmware Version : BD.8.08.532.B". Det står inget datum på denna uppdatering och den går, för mig, inte att ladda ner. Den finns även på LG's amerikanska supportsida och därifrån går den att ladda ner.

Kan man köra den amerikanska uppdateringen på en svensk spelare eller krockar det med språk och regioner?

Står i färdigställning med 2 CDs, vilken ska jag välja, 531 eller den utan nummer (532)? Jag har tankat hem båda från den svenska sidan.

Redigerat av Unregisterede118cf15, 10 oktober 2010 - 18:59.

Postad 11 oktober 2010 - 01:17

Rolandbilly
  • Rolandbilly
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Jag löste samma problem genom att avinstallera Messenger och Messenger companion.
Senaste versionen var grymt rörig så jag tror inte jag kommer sakna den.

Detta har att göra med Live Login Assistent eller något liknande, om ni kör W7 64-bitar.
Prova googla på detta och liknande, vet iaf att det finns en komplikation mellan dessa.
Avinstallation av Windows Live Assistent (tror jag det hette), ska bota detta.

Postad 11 oktober 2010 - 20:40

Onge
  • Onge
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

Den har utgått ur sortimentet.. så jag passade på att fynda! :)

Nej, Spotify funkar inte. Men du kan kolla på film bilder och lyssna på musik (mp3 mm) direkt från datorn.. med just denna spelare dom flesta format som finns!

Utgått ut sortimentet? http://www.lg.com/se...u-ray-BD390.jsp
1a på prisjakt m.m... Vilken är isåfall uppföljaren?

Postad 11 oktober 2010 - 20:47

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0
Märkligt... sist jag kollade så stod det att den inte längre tillverkades!

Jag orkade iaf inte vänta på någon uppföljare och eftersom jag inte hittat någon bätte blu-ray så fyndade jag en för 2000.. bästa investering på länge! :)

Postad 15 oktober 2010 - 20:53

FreelancerII
  • FreelancerII
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Nu börjar jag bli riktigt trött på denna spelare, känns som 2100:- i sjön. ;)
Har krympt några filmer i BD Rebuilder(ner till 25gb) och alla filmer/skivor funkar fel fritt både i datorn och i PS3an men i 390n så hackar den efter ca 5min och ljudet blir osynkat(nej ljudet är inte omkodat, helt original) och det låter/ser fel fritt på dom andra som sagt. Någon som har ett svar, något i inställningarna? :D

EDIT: Då får jag säga: Sämsta investeringen på länge!

Redigerat av FreelancerII, 15 oktober 2010 - 23:16.

Postad 17 oktober 2010 - 07:33

Unregistereda360a43b
  • Unregistereda360a43b
  • Forumräv

• 862 inlägg
  • 0
Funderar på att inskaffa LG BD390 och har sökt svaret här på tråden men lite svårt att få en helhetsbild, så jag ställer några direkta frågor här och hoppas att någon kan svara.

- Fungerar denna spelare även som mediaspelare? Det jag menar är att om man kopplar den till nätverket (nätverkskabel) så kan man komma åt sin NAS och på så sätt spela filer från NAS:en också.

Vill också säga att jag inte är intresserad av det trådlösa och kommer att köra med sladd.

Postad 17 oktober 2010 - 08:42

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Funderar på att inskaffa LG BD390 och har sökt svaret här på tråden men lite svårt att få en helhetsbild, så jag ställer några direkta frågor här och hoppas att någon kan svara.

- Fungerar denna spelare även som mediaspelare? Det jag menar är att om man kopplar den till nätverket (nätverkskabel) så kan man komma åt sin NAS och på så sätt spela filer från NAS:en också.

Vill också säga att jag inte är intresserad av det trådlösa och kommer att köra med sladd.

jadå det funkar med nas.. men vill du ha undertexter måste du ha Nero Media home installerat på datorn (eller via usb) som ingår

Postad 17 oktober 2010 - 09:30

Unregistereda360a43b
  • Unregistereda360a43b
  • Forumräv

• 862 inlägg
  • 0

jadå det funkar med nas.. men vill du ha undertexter måste du ha Nero Media home installerat på datorn (eller via usb) som ingår

Du skriver att man måste ha Nero Media home på datorn.
Vet du om det går att installera Nero Media home på NAS:en då datorn behöver inte vara igång när man tittar på film som går mellan LG BD390 och NAS.

Postad 17 oktober 2010 - 21:22

Roppo
  • Roppo
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Har haft denna spelare i ett drygt halvår och har varit nöjd. Min huvudsakliga filmkälla är blurayrippade filmer med svenska subs i form av srt filer, detta har spelaren fixar nästan helt utan problem fram till idag.
Helt plötsligt vill den inte visa subtitles på några filmer trots att jag inte ändrat på varken spelaren eller min NAS (streamar från den).
Någon hjälpsam som kan hjälpa mig med förslag på felsökning?
Ja, jag har senaste firmware och ja, jag är noga med att döpa mkv och srt filen lika.

Postad 18 oktober 2010 - 12:03

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6 649 inlägg
  • 0
Står säkert någonstans i tråden. Men den är 42 sidor lång nu så. :)
Hur är ljudet på denna BDspelare? Bilden verkar få bra betyg i många tester men har inte läst/hört så mkt om hur ljudet är. Vill gärna ha en spelare med bra ljud.

Postad 19 oktober 2010 - 14:37

Löwenhamn
  • Löwenhamn
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Den klarar utmärkt att läsa från en DLNA-server oxå.

Postad 20 oktober 2010 - 23:09

ALDA
  • ALDA
  • Forumräv

• 705 inlägg
  • 0

Står säkert någonstans i tråden. Men den är 42 sidor lång nu så. :)
Hur är ljudet på denna BDspelare? Bilden verkar få bra betyg i många tester men har inte läst/hört så mkt om hur ljudet är. Vill gärna ha en spelare med bra ljud.

Jag har den kopplad till en äldre förstärkare av bra kvalitet som ej är "HD-klar". Använder den fina funktionen "DTS-re encode" vilket innebär att den nedsamplar HD-ljudet och skickar det som DTS med den högsta bandbredd som koaxial klarar - och det låter kanonbra. Hörbart bättre än alla andra DVD-spelare jag haft tidigare, inklusive en Toshiba HD-DVD spelare. Suverän detaljrikedom i ljudet och bra närvarokänsla.
Har inte jämfört ljudet med andra Bluray-spelare dock...

Postad 23 oktober 2010 - 13:44

Roppo
  • Roppo
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Har haft denna spelare i ett drygt halvår och har varit nöjd. Min huvudsakliga filmkälla är blurayrippade filmer med svenska subs i form av srt filer, detta har spelaren fixar nästan helt utan problem fram till idag.
Helt plötsligt vill den inte visa subtitles på några filmer trots att jag inte ändrat på varken spelaren eller min NAS (streamar från den).
Någon hjälpsam som kan hjälpa mig med förslag på felsökning?
Ja, jag har senaste firmware och ja, jag är noga med att döpa mkv och srt filen lika.

Har hittat "felet" nu. Det visade sig att det inte fungerade (med subs) att starta filmen från TWONKY utan man ska öppna den från dom utdelade windowsmapparna. Då funkar det fint.

Postad 24 oktober 2010 - 09:33

Winger
  • Winger
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej!
Jag undrar vilken mediaserver ni tycker fungerar bäst?
Har provat Nero som följde med spelaren, men jag upplever den som dålig.Den spelar inte upp alla AVI format och jag kan inte se filer som jag har delat ut, fast jag har uppdaterat.
Någon som har några råd och tips?

Postad 24 oktober 2010 - 09:51

Sueme
  • Sueme
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Jag har en LG BD390 som jag är supernöjd med. Det funkar klockrent att streama högupplöst trådlösa .mkv filer och det enda jag egentligen saknar är att den skulle kunna streama .iso filer med, men det finns ju skivor till det.

Jag har alltså min BD390 i ett trådlöst nätverk, med statiskt ip och dns och jag kör Windows 7 Ultimate x64.
För enkelhetens skull så har jag delat med mig en hårddisk och gett den "Gäst/Guest" rättigheter för att jag ska slippa köra ett DLNA server program som ex Nero MediaHome 4 Essentials som skickas med.

Men nu har det dykt upp ett problem.
Jag installerade en Windows uppdatering "Windows Live Essentials 2011" endast med Live Messenger funktionen. Det som hände var att jag fortfarande hade kontakt med internet på BD390 och kunde se mina datorer vid namn men inte undermapparna/hårddiskarna som jag delat ut.
ex :
Laban-PC
Nisse-PC

Jag körde en systemåterställning och det fungerade klockrent igen utan Live Essentials 2011
ex:
Laban-PC
|_Mina Filmer
Nisse-PC
|_Mina Bilder

Så till frågan: Vad är det som ändras med Live Essentials 2011 när alla nätverks inställningar ser likadana ut oavsett om Live Essentials 2011 är installerat eller inte.
Jag kan inte hitta någon skillnad i behörigheter eller brandvägg, mapparna är delade på samma sätt och behörigheterna finns kvar.

/Sueme

Postad 25 oktober 2010 - 09:54

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

• 2 129 inlägg
  • 0
Är 1800:- ett ok beg pris på en 5 mån gamal BD390 sparsamt använd,, allt embalage finns kvar samt garanti, kollat typ 5 filmer på den.

Postad 25 oktober 2010 - 10:19

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Jag har en LG BD390 som jag är supernöjd med. Det funkar klockrent att streama högupplöst trådlösa .mkv filer och det enda jag egentligen saknar är att den skulle kunna streama .iso filer med, men det finns ju skivor till det.

Jag har alltså min BD390 i ett trådlöst nätverk, med statiskt ip och dns och jag kör Windows 7 Ultimate x64.
För enkelhetens skull så har jag delat med mig en hårddisk och gett den "Gäst/Guest" rättigheter för att jag ska slippa köra ett DLNA server program som ex Nero MediaHome 4 Essentials som skickas med.

Men nu har det dykt upp ett problem.
Jag installerade en Windows uppdatering "Windows Live Essentials 2011" endast med Live Messenger funktionen. Det som hände var att jag fortfarande hade kontakt med internet på BD390 och kunde se mina datorer vid namn men inte undermapparna/hårddiskarna som jag delat ut.
ex :
Laban-PC
Nisse-PC

Jag körde en systemåterställning och det fungerade klockrent igen utan Live Essentials 2011
ex:
Laban-PC
|_Mina Filmer
Nisse-PC
|_Mina Bilder

Så till frågan: Vad är det som ändras med Live Essentials 2011 när alla nätverks inställningar ser likadana ut oavsett om Live Essentials 2011 är installerat eller inte.
Jag kan inte hitta någon skillnad i behörigheter eller brandvägg, mapparna är delade på samma sätt och behörigheterna finns kvar.

/Sueme

Inte svar på frågan, men jag fick sammma problem.
Så vad var det för fel på denna windowsuppdatering? Andra datorer i nätverket var åtkomliga, min dator syntes, men inga kataloger...

Postad 25 oktober 2010 - 10:39

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Är 1800:- ett ok beg pris på en 5 mån gamal BD390 sparsamt använd,, allt embalage finns kvar samt garanti, kollat typ 5 filmer på den.

el så lägger du till 500kr och får en helt ny! jag köpte min för 2080 för en månad sen.. priset går lite upp och ner.

Edit: så för att svara på din fråga; jag hade inte köpt en beggad för 1800..

Redigerat av Majorglenn, 25 oktober 2010 - 10:40.

Postad 25 oktober 2010 - 16:03

Rolandbilly
  • Rolandbilly
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Så vad var det för fel på denna windowsuppdatering? Andra datorer i nätverket var åtkomliga, min dator syntes, men inga kataloger...

Tidigare gjorde Windows Live Assistent att det ######des, så prova ta bort detta genom att avinstallera detta från kontrollpanelen.

Postad 31 oktober 2010 - 17:54

Rolandbilly
  • Rolandbilly
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0
Ny uppdatering idag, någon som vet vad dom ändrat? Verkar vara en rätt så stor, om jag tittar till tiden det tar att ladda hem den.

Postad 31 oktober 2010 - 19:21

frX
  • frX
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0

Samma problem här, testat alla möjliga inställningar.. :)

Postad 31 oktober 2010 - 20:42

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

• 2 129 inlägg
  • 0
Någon som testat att köra sin BD390 på USA fw ?

Postad 31 oktober 2010 - 21:06

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Ny uppdatering idag, någon som vet vad dom ändrat? Verkar vara en rätt så stor, om jag tittar till tiden det tar att ladda hem den.

+1... installerar just nu!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.