Matlars1
Klart jag kommenterar att om du inte använder mobilen till att surfa så kan du inte uttala dig om det
Om man haft mobilen en vecka kan man inte uttala sig heller som robcar89 hade haft den
Och du har gnällt och hoppat på alla här och sagt att men du kan väl gå runt problemen med din telefon istället såfort någon sagt något dåligt
Jag har lagt argument, Du säger gå runt problemen som argument, nej det är inte ett argument så kom inte och snacka mognad nu.
Du har hoppat på både snowjim och mig flera gånger
Och vad är ett påhopp i att skriva att man har mailat samsung så du bara vet?
Är väl uppenbart att man måste skriva det då du bara säger men maila samsung istället för att gnälla som en idiot på ett forum direkt man skriver något negativt även om det bör vara rätt uppenbart att vi varit i kontakt med samsungs support länge
Mitt jobb för att förbättra telefonen och rapportera buggar har jag gjort genom att ringa/chatta med samsung sverige och samsung uk
Har fyllt i alla deras surveys och postat på badadev forumet
Har mailat samsung sverige och samsung uk om buggar och problem som finns på wave men har aldrig ens fått ett svar och varje gång man chattat med support har dom sagt att dom ska vidarebefodra det.
Har påpekat changelogs sen första updaten men inget har hänt på den fronten och jag vet att jag inte är ensam om det
Enda positiva är att i SDK 1.2 finns det memory leak detection för apps man kodar
Du klagar på att vi tycker att samsung support är dålig som inte ens kan släppa en changelog som tar 4 minuter att skriva ihop och alla skulle vara väldigt glada, Du klagar på att vi tycker supporten inte kan svara på frågor och tycker istället att vi ska pröva alla supportkontor i hela europa för att få svar på en fråga, Nej det är Samsung sveriges jobb, Om dom inte har svaret så ska dom söka reda på svaret då dom har klart lättare att få ett svar från samsungs huvudkontor än oss eller hur?
Bra svar från badadevs förresten eller hur?
http://developer.bad.../...1&curPage=3Har du läst devforumen för bada också?
Har du läst hur mycket developers ignorerar och hur dom inte ens vet vilken hårdvara som sitter i vår telefon ibland
Har läst att wave har 512 mb ram där och 256 mb ram där, Bra samsung, Bra....
Att du sen anser att jag försöker reta upp dig för att jag säger att jag mailat Samsung om ett problem påvisar en extrem mognadsnivå också
Kort sagt, Om du inte kan komma med ett argument som faktiskt har någon grund förutom använd din telefon annorlunda kan du väl vara tyst och sluta gråta över allt negativt som skrivs om en produkt med 0 support och enorma brister
Okej?
Redigerat av Blomkungen, 22 December 2010 - 15:26.