Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

*Officiell tråd - Sony Ericsson Xperia Arc*

1643 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 15 April 2011 - 11:39

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0

Oki, jag höftade lite bara :D Men visst e man lite nyfiken på Arken, då man bara ägt Ericsson-lurar genom året. Förutom nu då, då man kör Iphone.

Gå och kläm o känn! :)

Postad 15 April 2011 - 11:51

Unregistered1ad08bcb
  • Unregistered1ad08bcb
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Fråga: Hur får man bort "hämtningar" mer än att ta bort en och en?

Postad 15 April 2011 - 13:12

Djingis Khan
  • Djingis Khan
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Hej lyckliga ARC-innehavare!

Är det nån som gått från världens bästa mobil (iphone 4 :) ) till denna nya skapelse från Ericsson ? Skulle vilja ha lite feedback på det. För på blocket.se ser man mest folk som vill byta bort sin ARC mot just en Iphone 4.

//Ante

Jag sålde min iPhone 4 och köpte en Arc ist..
Hade aldrig hållt i en androidlur innan. så för mig var/är omställningen stor. Börjar gilla Arc'en mer och mer för varje dag.

Postad 15 April 2011 - 13:18

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Jag sålde min iPhone 4 och köpte en Arc ist..
Hade aldrig hållt i en androidlur innan. så för mig var/är omställningen stor. Börjar gilla Arc'en mer och mer för varje dag.

Hur upplever du skillnaden, vore intressant att höra !

Postad 15 April 2011 - 14:10

corv1
  • corv1
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0
Hej.

Någon som använder Arc som seriös jobb-mobil och kan ge mig lite tips?

Jag har idag en X1 där jag mestadels nyttjar (utöver telefonfunktion) synkronisering av outlook.
Synkar till en exchange server med SSL kryptering. Det jag hela tiden synkar automatiskt är mail (in och utgående, ca 300 / vecka), kalender, kontakter och uppgifter. Hur fixar Arc/Android detta? Är det en vettig lur för ändamålet?
Har den något vettigt gränssnitt, eller är det en bra app som gäller då? (givetvis nyttjar jag kalenderbokningar och förfrågningar)

Eller ska man ha iPhone som mina kollegor har...

Tacksam för svar.

Postad 15 April 2011 - 14:15

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Hej.

Någon som använder Arc som seriös jobb-mobil och kan ge mig lite tips?

Jag har idag en X1 där jag mestadels nyttjar (utöver telefonfunktion) synkronisering av outlook.
Synkar till en exchange server med SSL kryptering. Det jag hela tiden synkar automatiskt är mail (in och utgående, ca 300 / vecka), kalender, kontakter och uppgifter. Hur fixar Arc/Android detta? Är det en vettig lur för ändamålet?
Har den något vettigt gränssnitt, eller är det en bra app som gäller då? (givetvis nyttjar jag kalenderbokningar och förfrågningar)

Eller ska man ha iPhone som mina kollegor har...

Tacksam för svar.

Har inte haft några större problem med att synka mail vilket är det enda jag använder, jag använder htcs app inte den bästa men räcker till det jag använder den till, finns även gott om appar på market men vet inte vilka som är bra, många rekommenderar K9 mail. Synka kontakter går också bra men kan ge problem om man har samma kontakter i gmail, risk för dubletter, men iaf på htc kan man koppla dem till varandra då så man bara ser en kontakt.

Postad 15 April 2011 - 19:13

Peterrrrr
  • Peterrrrr
  • Beroende

• 1243 inlägg
  • 0
Idag har telefonen varit igång i 9 timmar sedan laddning

51% på batteriet efte följande:

Röstsamtal 33% 25min
Skärm(20% ljusstyrka) 54 min
Viloläge 11% 9timmar
inaktiv 10% 8 timmar
Musik 4% 15 min
Webbläsare 3% 5 min
Knappsats 2%
Mediaserver 2%

Har laddat batteriet 5 gånger sedan jag köpte det, är det ok batteritid?

Postad 15 April 2011 - 20:04

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2644 inlägg
  • 0

Idag har telefonen varit igång i 9 timmar sedan laddning

51% på batteriet efte följande:

Röstsamtal 33% 25min
Skärm(20% ljusstyrka) 54 min
Viloläge 11% 9timmar
inaktiv 10% 8 timmar
Musik 4% 15 min
Webbläsare 3% 5 min
Knappsats 2%
Mediaserver 2%

Har laddat batteriet 5 gånger sedan jag köpte det, är det ok batteritid?

Tycker du själv det är ok? Det innebär ju att batteriet är slut på 18 tim. mindre än ett dygn med samma användande, alltså lite användande.

Måste vara nåt fel som är trasigt.
Ser ju inte heller ut som det var nåt annat som tar ström.

Har du någon appkillers, netcounters el. liknande installerat, för sådana kan oförklarligt dra en massa tjuvström.

Redigerat av ffodil, 15 April 2011 - 20:21.

Postad 15 April 2011 - 20:20

Unregistered66a56fec
  • Unregistered66a56fec
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Är det svårt att få Halebop att DOA en Arc?
Min fick spel efter 2 dygn, Ibland så gick det inte att svara när det ringde, och ibland så laggade den något djävulskt! =(

Postad 15 April 2011 - 21:42

Peterrrrr
  • Peterrrrr
  • Beroende

• 1243 inlägg
  • 0

Tycker du själv det är ok? Det innebär ju att batteriet är slut på 18 tim. mindre än ett dygn med samma användande, alltså lite användande.

Måste vara nåt fel som är trasigt.
Ser ju inte heller ut som det var nåt annat som tar ström.

Har du någon appkillers, netcounters el. liknande installerat, för sådana kan oförklarligt dra en massa tjuvström.

Grejen är att använder jag inte den så drar den ingen ström alls i princip. Innan den senaste laddningen så höll batteriet i 40 timmar. Då hade jag ringt lite, sms och surfat. Men så fort jag använder youtube, internet, lyssnar på musik så drar den extra mycket ;)

Postad 15 April 2011 - 23:27

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Är det svårt att få Halebop att DOA en Arc?
Min fick spel efter 2 dygn, Ibland så gick det inte att svara när det ringde, och ibland så laggade den något djävulskt! =(

Nej, det bör väl inte vara nån skillnad och DOA en som är köpt via dom än från något annat ställe.
Det är inte handlaren/operatören som står för DOA-garantin utan SE.

Postad 16 April 2011 - 08:01

Peterrrrr
  • Peterrrrr
  • Beroende

• 1243 inlägg
  • 0
Har precis laddat min Arc i några timmar via usb i datorn, från 100% till 96% av surfning på olika hemsidor(ej kollat videos) på 8 min, är det okej eller har den dragit för mycket?

intressant tråd om batteritiden
http://www.facebook....2...3&topic=611

Redigerat av Peterrrrr, 16 April 2011 - 08:40.

Postad 16 April 2011 - 09:40

palerider1
  • palerider1
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
intressant tråd om batteritiden
http://www.facebook....2...3&topic=611
Tack för tipset,verkligen intressant .
Mvh Pal

Postad 16 April 2011 - 09:58

Unregistered68eeb4be
  • Unregistered68eeb4be
  • Forumräv

• 518 inlägg
  • 0
När man t.ex missat ett samtal eller fått sms så skulle jag vilja att det täcker hela skärmen, som det är nu så kommer det ju bara en liten ikon i "rullgardinen" eller vad den nu heter där uppe.
Skulle oxå vilja ha en app som man kan lägga där uppe som man kan ändra ljudvolym å skärm & lite sånt, ngn som vet ngn sådan?

Vill även ha en bra väderapp/widget, och en app för fotboll/hockey resultat.....några tips?

Redigerat av Unregistered68eeb4be, 16 April 2011 - 10:59.

Postad 16 April 2011 - 12:52

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
hur växlar man standard webläsare? mellan standard och opera mini

Postad 16 April 2011 - 16:11

palerider1
  • palerider1
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Hello.

En fråga ang. batteriförbrukningen.
Om jag kollar på mitt så har" Mobilens viloläge förbrukat 24%."
Sen när man klickar vidare på Mobilens Viloläge så står det att" Batteri som förbrukats av radion"

Jag har inte ens använt radion.
Skumt.
Kan ni vänligen kolla va det står på eran.

Mvh Pal ;)

Redigerat av palerider1, 16 April 2011 - 17:07.

Postad 16 April 2011 - 16:26

Unregistered68eeb4be
  • Unregistered68eeb4be
  • Forumräv

• 518 inlägg
  • 0

Hello.

En fråga ang. batteriförbrukningen.
Om jag kollar på mitt så har" Mobilens viloläge förbrukat 24%."
Sen står det under detta att" Batteri som förbrukats av radion"
Skumt.

Mvh Pal ;)

Radion har aldrig stått på min......

Postad 16 April 2011 - 16:48

Legendary
  • Legendary
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0

När man t.ex missat ett samtal eller fått sms så skulle jag vilja att det täcker hela skärmen, som det är nu så kommer det ju bara en liten ikon i "rullgardinen" eller vad den nu heter där uppe.
Skulle oxå vilja ha en app som man kan lägga där uppe som man kan ändra ljudvolym å skärm & lite sånt, ngn som vet ngn sådan?

Vill även ha en bra väderapp/widget, och en app för fotboll/hockey resultat.....några tips?

Ladda ner SMS popup (endast en popup), eller GO SMS (en sms-app tillsammans med lite finare popup imo.) ;)

Postad 16 April 2011 - 17:10

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Handcent sms klarar det.

Postad 16 April 2011 - 18:16

Rickis71
  • Rickis71
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Någon som vet hur man får fram SE egna Widgets igen, såsom den där foto-rullaren, eller den som styr ljusstyrkan av/auto/på.

Vill bl.a. lägga till dessa i Launcher Pro....

Mvh Richard

Postad 16 April 2011 - 19:29

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

• 1168 inlägg
  • 0

...eller den som styr ljusstyrkan av/auto/på.

Den widgeten heter Strömkontroll,

Postad 16 April 2011 - 19:45

Rickis71
  • Rickis71
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Den widgeten heter Strömkontroll,

Tack!

Postad 17 April 2011 - 08:34

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Sen när man klickar vidare på Mobilens Viloläge så står det att" Batteri som förbrukats av radion"

Skumt.

Mvh Pal :D

Med batteri som förbrukats av radion menas den mängd batteri som förbrukats av mottagningsförhållanden. Sämre mottagning = Drar mer batteri.

Postad 17 April 2011 - 10:04

Tallkotte
  • Tallkotte
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Hej!
Tänkte bara höra om det är någon här som vet hur man lägger till nya platser på Facebook?
Jag kan inte hitta hur man ska göra.
Söker bara efter platser i närheten.

Postad 17 April 2011 - 10:19

palerider1
  • palerider1
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Med batteri som förbrukats av radion menas den mängd batteri som förbrukats av mottagningsförhållanden. Sämre mottagning = Drar mer batteri.

Fast man inte använder radion?

Postad 17 April 2011 - 10:20

Dennis_86
  • Dennis_86
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0

Med radio menas väl GSM-mottagning.

Postad 17 April 2011 - 10:53

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Med radio menas väl GSM-mottagning.

Japp det är själva telefonradion som menas och den står ju på 100% av tiden om man inte sätter telefonen i flygläge :D eller stänger av telefonen :huh:

Postad 17 April 2011 - 10:57

palerider1
  • palerider1
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Japp det är själva telefonradion som menas och den står ju på 100% av tiden om man inte sätter telefonen i flygläge :D eller stänger av telefonen :huh:

Ok. Nu fattar jag,det va nytt för mig att GSM kallas radio.
Tackar för svaren
Mvh Pal :)

Postad 17 April 2011 - 11:00

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Ok. Nu fattar jag,det va nytt för mig att GSM kallas radio.
Tackar för svaren
Mvh Pal :D

Frågan var uppe lite tidigare i tråden och kan hålla med om att det säkert för de flesta låter lite ologiskt. Htc tex kallar det kort och gott telefon vilket förmodligen är lite enklare att förstå om man inte är så insatt eller ny på området, i traditionella telefoner kollar man ju aldrig sånt här.

Postad 17 April 2011 - 18:54

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Jag kommer lätt åt knappen på sidan som ställer om nivån på ringsignalerna. Finns det något sätt att läsa dessa i ett speciellt läge?

Postad 17 April 2011 - 19:09

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Jag kommer lätt åt knappen på sidan som ställer om nivån på ringsignalerna. Finns det något sätt att läsa dessa i ett speciellt läge?

Ladda hem volume locker, så måste du godkänna att ändra volymen innan den ändras funkar utmärkt

Postad 17 April 2011 - 19:31

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

Ladda hem volume locker, så måste du godkänna att ändra volymen innan den ändras funkar utmärkt

Stort tack!

Postad 17 April 2011 - 20:50

Anelya
  • Anelya
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hejsan!

Fixade min Arc i tisdags och fick rådet att jag skulle testa den så mycket som möjligt inom de 6 dagarna jag hade på mig att lämna tillbaka den och få en helt ny direkt i handen, då den kan stänga av sig själv.

Sagt och gjort, det dröjde tre dagar sen lämnade jag tillbaka den i lördags för den hade stängt av och startat om sig själv fem, sex gånger när jag använde olika widgets (allt från Facebook till IMDB etc). Fick en ny som gör exakt samma sak och ska bytas IGEN imorgon, måndag.

Har kollat runt lite på nätet men inte hittat någon annan som haft detta felet, så min fråga är, är jag den enda? :D
Ska jag ge Arcen en chans till imorgon eller byta till en helt annan modell?

När den fungerat som den ska så älskar jag den, det är min första smartphone och har det mesta jag vill ha.

Postad 18 April 2011 - 07:35

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

Hejsan!

Har kollat runt lite på nätet men inte hittat någon annan som haft detta felet, så min fråga är, är jag den enda? :D

Det har inte hänt mig alls...peppar, peppar.

Postad 18 April 2011 - 08:31

sumpan77
  • sumpan77
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Hej! Jag har funderat på denna telefon 1 vecka nu. Det som får mig att fortfarande tveka lite är storleken. Den är ju tunn men ganska hög och bred. Hur upplever ni det att bära med sig telefonen. Funkar det att ha den i jeansfickan när man sitter ner tex eller är den i vägen? Har klämt och känt på den i butik och den känns klockren, men hur upplever ni formatet ni som ägt den en tid?

Postad 18 April 2011 - 08:44

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Var lite otydlig. Som många redan påpekat så är det alltså själva mottagningen för GSM/3G som menas och inte radion.

Postad 18 April 2011 - 09:21

reiman
  • reiman
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

Hej! Jag har funderat på denna telefon 1 vecka nu. Det som får mig att fortfarande tveka lite är storleken. Den är ju tunn men ganska hög och bred. Hur upplever ni det att bära med sig telefonen. Funkar det att ha den i jeansfickan när man sitter ner tex eller är den i vägen? Har klämt och känt på den i butik och den känns klockren, men hur upplever ni formatet ni som ägt den en tid?

arc är min första stora smartphone. haft små minimobiler tidigare och även jag var lite orolig för storleken. i mina nya levis jeans som är av modell slim så slinker den ned oväntat smidigt. inga problem att sitta ned eller att röra sig överhuvudtaget. men, det är nog beroende på jeansmodell och fickstorlek på jeansen... annars har det funkat över förväntat att ha en så stor mobil med sig och inget jag stört mig på nämnvärt.

Postad 18 April 2011 - 09:52

Tallkotte
  • Tallkotte
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Har haft min arc nu i några dagar.
Första androidtelefonen för min del. Inte heller testat Iphone.

Nu har jag ångrat mig lite. Känns som att jag inte alls kan förstå uppbyggnaden och användandet.
Jag är helt grön i detta området. Skulle verkligen behöva en grundlig genomgång, men vart kan jag hitta en sån?

Förstår att man kan undra varför jag köpte öht.

Postad 18 April 2011 - 10:06

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
?

Bara hålla på med telefonen så klarnar de nog..

Postad 18 April 2011 - 10:11

Tallkotte
  • Tallkotte
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Jo, jag antar det.
Men jag är helt ny vad det gäller alla benämningar och sånt.
Jag vet vad en app är, men jag greppar inte hur man laddar ned. Hur man vet var de hamnar?

De vanliga funktionerna som sms, samtal, surf, foto och sådant är inga problem.
Men det som tillkommer utöver det..

Tack för ditt svar!

Postad 18 April 2011 - 10:26

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tryck på market :blink:

Skdar nog inte att kolla lite filmsnuttar och läsa instruktionsboken

Postad 18 April 2011 - 10:58

sumpan77
  • sumpan77
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
På köksbänken ligger en sprillans ny arc på sin första laddning :blink:

Postad 18 April 2011 - 11:09

Tallkotte
  • Tallkotte
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Tack!

Jag har inget tålamod, det är nog det.
Tänkte på en sak till.
När man trycker på meddelanden kommer man ju typ in i inkorgen.
Om jag vill komma till utkorg, utkast oc inställningar. Hur gör jag då?

Postad 18 April 2011 - 11:12

Unregistered1ad08bcb
  • Unregistered1ad08bcb
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Hejsan!

Har kollat runt lite på nätet men inte hittat någon annan som haft detta felet, så min fråga är, är jag den enda? :blink:

1 gång har min startats om. Ocg det var medan den låg och vilade, dvs jag använde deninte
utan såg att den höll på startas om.

Postad 18 April 2011 - 11:15

hellman7
  • hellman7
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0
Jag klurar på hur/vad man skulle kunna använda för att så att säga rigga upp luren vid filmande, då man själv inte kan eller vill hålla i luren. Finns ju inget fäste för detta, förstås, men jag tror mig ha sett någon slags stativ/multiflexarm, som är gjord för att dels kunna greppa "alla" slags enheter, dels kunna fästas på/runt lite av varje. Googlar runt, kollar Prisjakt, o.s.v., men hittar inte riktigt något som stämmer in på detta. Det närmaste jag hittar är dylika tingestar med kamerastativfäste, men det är ju inte till någon hjälp här. Någon som har koll på någon produkt av det här slaget?

Postad 18 April 2011 - 11:18

Ricke77
  • Ricke77
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0

Tack!

Jag har inget tålamod, det är nog det.
Tänkte på en sak till.
När man trycker på meddelanden kommer man ju typ in i inkorgen.
Om jag vill komma till utkorg, utkast oc inställningar. Hur gör jag då?

Du kommer inte till någon inkorg utan till konversationerna. Där har du även alla skickade meddelande.
Om där inte ligger något i Utkast så kommer du inte dit, annars är det menyknappen du ska trycka på när du är i konversationer.
Edit: Det är även där du finner "Inställningar".
Viktigt att poängtera att telefonen inte skiljer på SMS och MMS utan allt heter Meddelande. Det vanliga är ju självklart SMS men så fort du bifogar något som bild, ljud eller video så blir det MMS.

Redigerat av Ricke77, 18 April 2011 - 11:22.

Postad 18 April 2011 - 11:34

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Har haft min arc nu i några dagar.
Första androidtelefonen för min del. Inte heller testat Iphone.

Nu har jag ångrat mig lite. Känns som att jag inte alls kan förstå uppbyggnaden och användandet.
Jag är helt grön i detta området. Skulle verkligen behöva en grundlig genomgång, men vart kan jag hitta en sån?

Förstår att man kan undra varför jag köpte öht.

Gå in på www.swedroid.se där kan du få många tips

Postad 18 April 2011 - 11:39

Tallkotte
  • Tallkotte
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Tack för era svar!

Hm, två frågor till. Hur hämtar jag inställningarna för mms?

Och hur ser jag vilka program som är öppna?
Om man ska försöka spara på batteritiden så kanske man bör ha koll på sånt.

Postad 18 April 2011 - 12:00

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Tack för era svar!

Android sköter programhanteringen bra, så mitt råd är att INTE installera/använda app-killer.

Inställningar hämtar du genom att klicka på:
Inställningar (högra fysiska knappen)/SonyEricsson/Hämta inställningar

Eller om du använder dig av Tele2 så funkar ett tomt SMS till 123 likabra.
Andra operatörer borde tillhandahålla liknande tjänster.

Redigerat av mrNoodles, 18 April 2011 - 12:00.

Postad 18 April 2011 - 12:03

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Tack för era svar!

De allra flesta program pausas direkt när de hamnar i bakgrunden, vissa andra tex musikspelare, spotify mm går i pausläge när musiken pausas och de kommer i bakgrunden, de ligger fortfaranade cachade i minnet för snabb återstart, låt du lugnt systemet sköta det som det är konstruerat för.

Android sköter programhanteringen bra, så mitt råd är att INTE installera/använda app-killer.

Inställningar hämtar du genom att klicka på:
Inställningar (högra fysiska knappen)/SonyEricsson/Hämta inställningar

Eller om du använder dig av Tele2 så funkar ett tomt SMS till 123 likabra.
Andra operatörer borde tillhandahålla liknande tjänster.

Telia kan iaf inte smsa ut dem till androidtelefoner men man får länk till deras instruktionssida om man provar.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.