Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

ADB 5720SX HD PVR for Canal Digital parabol

3397 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Canal Digital HD PVR 5720SX (Digitalboxar) 1 8,83 (11) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 18 januari 2012 - 22:54

Unregistered0ad535b7
  • Unregistered0ad535b7
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0
Ah perfekt, dual recording är man ju van vid från den inspelningsbara Sagemen från Boxer. Ingen aning hur man kan se marksända nätet? misstänker att det behövs en USB mottagare då det ju inte finns någon mer antenningång.

Postad 18 januari 2012 - 23:01

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Ah perfekt, dual recording är man ju van vid från den inspelningsbara Sagemen från Boxer. Ingen aning hur man kan se marksända nätet? misstänker att det behövs en USB mottagare då det ju inte finns någon mer antenningång.

usb dongle för marksända medföljer. plug and play! Allt är tokenkelt i nya boxen (har haft sagems tidigare och har nu 2 st adb)

Postad 18 januari 2012 - 23:07

Unregistered0ad535b7
  • Unregistered0ad535b7
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0
Blir ju bara bättre och bättre :)

Postad 18 januari 2012 - 23:13

[D J M I K E]
  • [D J M I K E]
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

usb dongle för marksända medföljer. plug and play! Allt är tokenkelt i nya boxen (har haft sagems tidigare och har nu 2 st adb)

Ska usb-dongle ingå? Jag fick inte med nån...

Postad 18 januari 2012 - 23:21

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Ska usb-dongle ingå? Jag fick inte med nån...

Märkligt. Jag fick med de i mina boxar i varje fall. Ser att det står att den har stöd för marksända kanaler under
http://www.canaldigi...R2/Beskrivning/

Dock står det inget i komigång eller manualen...

Du bör nog kontakta kundtjänst - svara gärna i tråden då jag själv är intresserad av ev en till box :-)

Postad 19 januari 2012 - 06:24

janb
  • janb
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Man kan se från olika transpondrar om de ligger i samma band. En universal LNB har fyra band, vänster låg, höger låg, vänster hög samt höger hög.

Ja, det kan man. Men om du funderar över vad som krävs för att titta på en tredje satellitkanal vid dubbla inspelningar så är det kanaler inom samma _transponder_, som de andra 2, som du kan se. (LNB skickar det aktuella "bandet" men en 'tuner' packar upp data från endast 1 transponder= "frekvens" = "MUX".)
Återstår att se om boxen har prestanda nog för att hantera 3 HD-kanaler samtidigt ...

Postad 19 januari 2012 - 08:50

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
Marksända tas emot via en USB-dongel som följer med. Anslut en markantenn till denna och de marksända DVB-T kanalerna kan tas emot.

Allt blir självklart när du får boxen.

En liten detalj Rhoddas missar, boxen stöder SAT-CR. Om du bara kan dra en kabel in går det att lösa med en annan LNB än den som följer med som standard.
SAT-CR medger alltså att man slår ihop två (eller flera) LNB-signaler i en kabel och sedan separeras dessa vid/i boxen. Grovt sagt.

Postad 19 januari 2012 - 08:54

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

En liten detalj Rhoddas missar, boxen stöder SAT-CR. Om du bara kan dra en kabel in går det att lösa med en annan LNB än den som följer med som standard.
SAT-CR medger alltså att man slår ihop två (eller flera) LNB-signaler i en kabel och sedan separeras dessa vid/i boxen. Grovt sagt.

Visst är det så men fortfarande rekommenderar jag 2 signaler in (fysiskt på ett eller annat sätt)

Postad 19 januari 2012 - 09:55

DennisTv
  • DennisTv
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0

Är det fler som har problem med "osynlig" text-tv på SVT1 och SVT1 HD? Hade bara problem på SVT1 först, men nu är det samma även på SVT1 HD.
Man trycker fram text-tv men det syns inget, bara tv-bilden som vanligt, men man måste trycka bort text-tv för att kunna byta kanal osv.
Frågade CD om detta, men de hade ingen aning om problemet.

Jeg opplevde dette en gang på TV2 HD, kanalsøk fikset det.

Postad 19 januari 2012 - 10:23

[D J M I K E]
  • [D J M I K E]
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Märkligt. Jag fick med de i mina boxar i varje fall. Ser att det står att den har stöd för marksända kanaler under
http://www.canaldigi...R2/Beskrivning/

Dock står det inget i komigång eller manualen...

Du bör nog kontakta kundtjänst - svara gärna i tråden då jag själv är intresserad av ev en till box :-)

Kontaktade kundtjänst som ska skicka en dongle!

Postad 19 januari 2012 - 10:44

N1klas
  • N1klas
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Nya programvaran finns nu tillgänglig för nedladdning. Uppgraderingen verkar ha gått bra!

Postad 19 januari 2012 - 11:15

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0

Nya programvaran finns nu tillgänglig för nedladdning. Uppgraderingen verkar ha gått bra!

Om jag sökte efter ny programvara så hittades en obligatoriskt uppdatering som jag håller på att ladda ned i ett vic 64 liknande gränssnitt :) ingen automatiskt uppdatering i standbyläge som cd skriver?

Postad 19 januari 2012 - 11:25

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0

Om jag sökte efter ny programvara så hittades en obligatoriskt uppdatering som jag håller på att ladda ned i ett vic 64 liknande gränssnitt :) ingen automatiskt uppdatering i standbyläge som cd skriver?

ge dig bara till tåls så skulle den nog dykt upp.
Som jag förstod det kollar den efter att du stängt av den, inte om den står i standby sedan igårkväll. Samt att nedladdning startar efter cirka fem minuter vila. Cirka.
Men nu har du försatt chansen denna gång, du får testa det vid nästa uppdatering :)

Postad 19 januari 2012 - 12:07

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1 255 inlägg
  • 0

ge dig bara till tåls så skulle den nog dykt upp.
Som jag förstod det kollar den efter att du stängt av den, inte om den står i standby sedan igårkväll. Samt att nedladdning startar efter cirka fem minuter vila. Cirka.
Men nu har du försatt chansen denna gång, du får testa det vid nästa uppdatering :)

Det är inte så jag tolkat det...
Så här står det på CD:s hemsida.

Torsdagen den 19 januari släpper vi den nya programvaran till den inspelningsbara HD-boxen 500GB. Du behöver inte göra något själv utan mjukvaran laddas ned automatiskt då boxen står i stand-by-läge.

Jag förväntar mig att boxen är uppdaterad och klar när jag kommer hem B)

Postad 19 januari 2012 - 12:28

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0

Jag förväntar mig att boxen är uppdaterad och klar när jag kommer hem B)

Vi får se om den är det helt enkelt.

Postad 19 januari 2012 - 13:41

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 303 inlägg
  • 0
Hej allihopa,

Som ingen av er verkar ha missat så lanserar vi den nya mjukvara idag till den inspelningsbara HD-boxen 500GB, mjukvaran heter 2_2_4. Om boxen sätts i standby läge efter klockan 10 så börjar boxen automatiskt nedladdningen efter ca 5 minuter. Har boxen stått i standby innan klockan 10, räcker det med att ni startar boxen och sedan stänger av den igen - så att boxen hamnar i standby igen, innan boxen börjar ladda ner den nya mjukvaran efter ca 10 minuter. Är eran box igång, stäng av boxen så den hamnar i standbyläge så börjar nedladdningen automatisk efter ca 10 minuter

Med vänliga hälsningar,
Jenny

Postad 19 januari 2012 - 16:15

tgrahnen
  • tgrahnen
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Hej fremar 7!

Med den nya uppdateringen till inspelningsbara HD-boxen 500GB (ADB HD-PVR 5720-SX) kan boxen bara fjärrstyras via din iPad eller iPhone, tyvärr inte via din andrioid mobil eller annan surfplatta. Men självklart tar vi till oss ditt önskemål.

Med vänliga hälsningar
Jenny

Jag instämmer och ni får gärna ta till er mitt önskemål med.
Att satsa på både ios och android (ics) borde vara en självklarhet idag. Speciellt nu när android har klättrat upp som nummer ett med flest sålda enheter. Själv har jag båda delar så jag klarar mig än så länge men jag har börjat bli mer fäst vid android nu sedan ics har kommit. Så visst vore en android app riktigt önskevärt.

Postad 19 januari 2012 - 16:48

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1 255 inlägg
  • 0

Vi får se om den är det helt enkelt.

Japp!
Den fanns installerad och klar.
Det enda var att jag fick hdcp-error vid första starten. Borta efter omstart.
I övrigt verkar det funka fint. Gjorde ett snabbt test och två program spelar in samtidigt. Om man tittar på kanallistan är det väldigt tydligt vilka andra kanaler man kan titta på. Om man spelar in från två kanaler på samma frekvens finns alla kanaler tillgängliga att se på. Samma sak om ena kanalen som spelas in är en markkanal. Även där kan man se en annan okodad markkanal på samma frekvens som den som spelas in.

Hittills ser det bra ut.

Postad 19 januari 2012 - 18:04

Mazak
  • Mazak
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Samma här, uppdaterad och klar när frugan starta boxen efter jobbet. Sen såg jag iDevice i inställningarna med.
Så nu väntar vi på appen med :)

Postad 19 januari 2012 - 18:46

Unregistered76030ce5
  • Unregistered76030ce5
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Samma här, uppdaterad och klar när frugan starta boxen efter jobbet. Sen såg jag iDevice i inställningarna med.
Så nu väntar vi på appen med :)

Boxen ligger o kollar efter uppdateringar var 6:e timme när den är i standby, och uppdaterar när den hittar :)

Redigerat av Unregistered76030ce5, 19 januari 2012 - 18:47.

Postad 19 januari 2012 - 19:18

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
Någon mer som tycker boxen är lite usel på att vila?
Jag menar, dra 17 W i standby?

Postad 19 januari 2012 - 20:11

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0

Någon mer som tycker boxen är lite usel på att vila?
Jag menar, dra 17 W i standby?

Den måste ju polla om du programmerat några inspelningar från webbgränssnittet.
Det är väl något som motsvarar active standby på andra prylar som man vill ska starta lite snabbare dom dvd-spelare och liknande. Jämför med Sagemboxen som väl tog en minut från standby...

Postad 19 januari 2012 - 20:38

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5 304 inlägg
  • 0
Tack Canal Digital, det nya året börjar bra!
En box med de funktioner man vill ha och fungerar, dessutom TV3HD och Kanal5hd

Postad 19 januari 2012 - 21:12

Rickis71
  • Rickis71
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Jag vill säga TACK till CD (inte bara skäll:-) för att man nu kan spela in dubbla kanaler! Lite synd att funktionen inte fanns från början dock.
Hursomhelst så har man nu en riktigt bra o fräsch box som jag stormtrivs med!

Postad 19 januari 2012 - 22:12

puts
  • puts
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Är det ingen mer som fick enorma ljudproblem efter uppdateringen?
Det smätter o knäpper på i stort sett alla kanaler.Detta började idag.

Postad 19 januari 2012 - 23:13

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
Puts - inte märkt något än.

Den har spelat in och spelat upp och varit live utan problem...

ed:fast det var lite problem med ljudet en stund under en uppspelning nu när du säger det. Raderat den tyvärr, kan inte testa igen på den...

Redigerat av Monshi, 19 januari 2012 - 23:14.

Postad 19 januari 2012 - 23:14

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5 304 inlägg
  • 0

Är det ingen mer som fick enorma ljudproblem efter uppdateringen?
Det smätter o knäpper på i stort sett alla kanaler.Detta började idag.

Har du brutit strömmen till den helt efter uppdateringen?
Om inte pröva det, min uppförde sig lurigt innan dess men efter funkar den helt perfekt, har redan använt dubbla inspelningar samtidigt som jag tittade på en tredje kanal!

Postad 19 januari 2012 - 23:45

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0
Är det någon som vet ifall det funkar med denna och det befintliga trådlösa. (dir-635) ?
http://www.kjell.com...iledInformation Och adb-boxen alltså.

Redigerat av Askungen, 19 januari 2012 - 23:46.

Postad 20 januari 2012 - 08:27

solhaga
  • solhaga
  • Forumräv

• 662 inlägg
  • 0

FYI, pratade nyss med CD kundtjänst ang. att uppgradera till den nya adb-boxen. Sitter nu med den krånglande sagemboxen.
Tjejen på CD kunde endast erbjuda 3 mån gratis (489:- x 3 = 1467:-) som rabatt och boxen kostar 2999:-. Jag sa att jag funderar och återkommer.
Ringde sedan tillbaka och fick då prata med Adam, som efter "en kontroll" med ansvarig erbjöd mig 6 månader gratis (489:- x 6 = 2934), så då slog jag till och beställde den. Mao, ett extra samtal sparade 1467:-. Om ni skall byta till adb-boxen, stå på er och kräv minst 6 månader gratis.
Mitt pris för att byta box blev alltså 65:-

Mina social kompetens räckte bara för 4 månader :ph34r: så det blev ingen beställning.

@Canal Digital: Nu när det verkar finnas en fungerande box som äntligen verkar fungera enligt den mångåriga reklamen så borde man få den kostnadsfritt eller till den symboliska summan enligt ovan. PM:a mig för kundnummer så att ni kan ge mig ett bättre erbjudande.

Postad 20 januari 2012 - 08:46

redcoon
  • redcoon
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Tack Canal Digital för en bra box och för en bra uppdatering! Jag är helt tillfreds med boxen och kanalutbudet. Kommer rekommendera vidare till mina bekanta.

Postad 20 januari 2012 - 08:51

handbrake
  • handbrake
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
@Canal Digital, mycket trevligt att det börjar dyka upp funktioner som man har nytta av i uppdateringarna. Har ni någon ETA på Canal+ Play till boxen då vi använde den flitigt på Sagemlåddan och vart lovade att denna funktion skulle komma till årsskiftet på ADB boxen. Och när planeras iDevice appen släppas? Finns det mer information om denna någonstans?

Edit: såg att appen släpps nästa vecka...

Redigerat av handbrake, 20 januari 2012 - 08:52.

Postad 20 januari 2012 - 09:12

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 303 inlägg
  • 0

Mina social kompetens räckte bara för 4 månader :ph34r: så det blev ingen beställning.

@Canal Digital: Nu när det verkar finnas en fungerande box som äntligen verkar fungera enligt den mångåriga reklamen så borde man få den kostnadsfritt eller till den symboliska summan enligt ovan. PM:a mig för kundnummer så att ni kan ge mig ett bättre erbjudande.

Hej solhaga

När det gäller köp av den nya 500 gb boxen är det smidigaste sättet att ringa in till vår abonnemangsavdelning på 0770-332211. Varje ärende hanteras individuellt och jag hoppas du kan få ett erbjudande som passar dig!

Med vänliga hälsningar
Pauline

Postad 20 januari 2012 - 09:23

solhaga
  • solhaga
  • Forumräv

• 662 inlägg
  • 0
Hej Canal Digital,
det var det jag gjorde. Får väl försöka igen då.

Postad 20 januari 2012 - 09:24

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0
Hej CD. Kan ni ge svar på mitt förra inlägg? #1228.

Redigerat av Askungen, 20 januari 2012 - 09:26.

Postad 20 januari 2012 - 09:27

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2 416 inlägg
  • 0

Ursäkta att jag klampar in i tråden, men det där är väl inte en fråga som CD kan/bör svara på ?

Ähh, fuckit...

Redigerat av what17ever, 20 januari 2012 - 09:29.

Postad 20 januari 2012 - 09:30

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0

Jag kan. Den kan fungera om du har ett trådläst nätverk som du vill brygga ned till boxen.
men den har bara EN port. Varför inte köpa en med några fler som du kan nyttja i framtiden.
Exempelvis en som denna
https://www.prisjakt...kt.php?p=620259
den har jag vid min TV-ö.

Ed: ska medges, den du länkade till är liten och smidig i jämförelse.

Redigerat av Monshi, 20 januari 2012 - 09:32.

Postad 20 januari 2012 - 10:05

DennisTv
  • DennisTv
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0

Jag kan. Den kan fungera om du har ett trådläst nätverk som du vill brygga ned till boxen.
men den har bara EN port. Varför inte köpa en med några fler som du kan nyttja i framtiden.
Exempelvis en som denna

Mange kan få problemer med trådløst da de forstyrrer hverandre, prøv heller denne: http://www.komplett....aspx?sku=579527
Internett gjennom strømnettet.

Postad 20 januari 2012 - 10:05

Unregistered0ad535b7
  • Unregistered0ad535b7
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0
Såg att en del har problem med streaming och hög last. Kör du med den och tex. hyr film via demand tjänsten?

Postad 20 januari 2012 - 10:24

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
Peter K, vem frågar du?
Jag har har bara tittat på en film via OnDemand tjänsten, då fungerade det bra.
Men har å andra sidan ett ganska lugnt nät, inte mycket trådlös trafik på det i övrigt samt ganska isolerat från omgivande nät och störningar. Finns ledig kapacitet helt enkelt.

Postad 20 januari 2012 - 10:29

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Exempelvis en som denna

Ja jag vill ju helst att den är lätt att dölja och denna verkar vara mer anpassad för multimedia. Eller vad tror du om den här: http://www.komplett....aspx?sku=637980 Ps. Om man kopplar till en switch,funkar det eller får man adresskonflikter?

Redigerat av Askungen, 20 januari 2012 - 10:33.

Postad 20 januari 2012 - 10:33

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0

Ja jag vill ju helst att den är lätt att dölja och denna verkar vara mer anpassad för multimedia. Eller vad tror du om den här: http://www.komplett....aspx?sku=637980

Tycks göra samma sak som den förra du länkade till, enkelt enkelt en brygga med en fast nätverksport. Liten och smidig. Är det det du söker så.
I sig spelar det ingen roll vilken du köper, ingen är bättre på media än den andra. Bara de klarar av att skapa en snabb trådlös koppling till din accesspunkt fungerar de.
Strömmande media bör ha cirka 10 Mbit/s för att fungera bra, ett modernt trådlöst nätverk kan ge det utan problem.

Postad 20 januari 2012 - 10:43

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Tycks göra samma sak som den förra du länkade till, enkelt enkelt en brygga med en fast nätverksport. Liten och smidig. Är det det du söker så.
I sig spelar det ingen roll vilken du köper, ingen är bättre på media än den andra. Bara de klarar av att skapa en snabb trådlös koppling till din accesspunkt fungerar de.
Strömmande media bör ha cirka 10 Mbit/s för att fungera bra, ett modernt trådlöst nätverk kan ge det utan problem.

Ja,jag behöver bara en port i nuläget och det är till boxen. Jag har en Boxee också men den går via trådlösa som det är,no adapter needed. Känns lite vanskligt att lägga för mycket pengar på detta nu utifall det blir uppgradering till 5 Ghz prylar senare. Tack för du ger dig tid att svara.

Postad 20 januari 2012 - 10:48

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0

Ja,jag behöver bara en port i nuläget och det är till boxen. Jag har en Boxee också men den går via trådlösa som det är,no adapter needed. Känns lite vanskligt att lägga för mycket pengar på detta nu utifall det blir uppgradering till 5 Ghz prylar senare. Tack för du ger dig tid att svara.

5 GHz eller ej, det gäller bara att du har kapacitet så det räcker i nätet. Så satt säga, för on-demand tjänsten spelar det i praktiken troligen ingen roll om du ett nätverk på 10 Mbit/s eller 100 Mbit/s. Dock om du har en länk på 100 Mbit/s då kan givetvis fler aktörer vara med och dela, både Boxee och digitalboxen ryms.

Postad 20 januari 2012 - 14:46

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 303 inlägg
  • 0

Är det någon som vet ifall det funkar med denna och det befintliga trådlösa. (dir-635) ?
http://www.kjell.com...iledInformation Och adb-boxen alltså.

Hej Askungen,

Vi såg att du fått svar på din fråga men vi kan tipsa dig om Airwire som du hittar genom http://www.wintherwireless.se/. Där får du som kund hos oss 200kr i rabatt. Om du går in via länken och vidare till på "Canal Digital kund?" så finns mer information.

Med vänliga hälsningar,
Miriam

Postad 20 januari 2012 - 18:30

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
En bra ändring är att ett tryck på rec-knappen i programguiden nu frågar om man vill spela in avsnitt eller serie

Postad 21 januari 2012 - 11:29

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 744 inlägg
  • 0

Hej Askungen,

Vi såg att du fått svar på din fråga men vi kan tipsa dig om Airwire som du hittar genom http://www.wintherwireless.se/. Där får du som kund hos oss 200kr i rabatt. Om du går in via länken och vidare till på "Canal Digital kund?" så finns mer information.

Med vänliga hälsningar,
Miriam

Tack för svaret,men det blir flera prylar och adaptrar i ett redan överfyllt hem,dessutom blir det 5-600 spänn dyrare även med rabatt.

Postad 21 januari 2012 - 17:09

grisnylle
  • grisnylle
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Wimp är det nått som vi kan vänta oss här i sverige med ?

http://www.youtube.com/watch?v=UOo5XnNyjN0&feature=player_embedded#!

Postad 21 januari 2012 - 18:20

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1 954 inlägg
  • 0

Wimp är det nått som vi kan vänta oss här i sverige med ?

[media]http://www.youtube.com/watch?v=UOo5XnNyjN0&feature=player_embedded#[/media]!

Personligen så gillar jag inte att man plockar in massa "features" i en digitalbox. Alla dessa features och appar som man stoppar in i tv apparater och boxar fungerar mycket bättre med en vanlig htpc.

En digitalbox ska vara stabil och kunna spela in flera program samtidigt, allt annat måste komma i andra hand.

/Fredrik

Postad 21 januari 2012 - 20:50

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5 304 inlägg
  • 0
Jag tycker tvärtom att det är mycket smidigare och enklare att ha det i tex TV:n

Postad 21 januari 2012 - 23:04

Mazak
  • Mazak
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Vi får hoppas att boxen fortsätter att funka kanon. Provade att spela in på två HD-kanaler idag samtidigt som jag såg på en tredje.
Det fungerade utan problem, tycker om denna boxen mycket.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Pioneer CMX-3000
    Anton
    2025-05-06 19:28:59
  • Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.