* Officiell Tråd - HTC Touch HD *
2075 svar till detta ämne
Postad 23 januari 2009 - 20:01
jouh
-
jouh
-
Användare
-
-
165 inlägg
Frågor kring OSD-tangentbordet:
1. Om jag flashar om till en WWE ROM, kommer jag då kunna ha ett QWERTY med sekundära svenska tecken som på min svenska nuvarande ROM? (alltså att åäö finns som hold-alternativ till synliga tangenter)
2. Jag har läst nånstans att det fanns en app där man vid tangenttryckningar fick en tecken-highlight som på iPhonen där tecknet "hissas" upp på en spade, och inte ett block som bara expanderas som på HD:n (skyms ju av tummen vid tryck). Var finns denna att hitta? Har tittat på SPB Keyboard, men det ska finnas nån ren iPhone-ripoff.
1. Du kan få en .cab fil som du kan installera, så att du får ett QWERTY med sekundära svenska tecken. 2. Det finns en massa varianter på dessa tangentbord. Tror Resco keyboard har ett skin som man kan installera för att få det att bli exakt som iphone's. PocketCM har även de ett, se länk: PocketCM.com
Postad 24 januari 2009 - 00:58
Unregistered86d0fe55
-
Unregistered86d0fe55
-
Användare
-
-
106 inlägg
måste man göra en Hard-SPL innan man ens kan installera något på min htc touch hd??
Postad 24 januari 2009 - 14:00
joesoes
-
joesoes
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Hej!
Någon som har en bra alarm app som ersätter den vanliga i home-fliken i TF3D? Har prövat G-alarm och Klaxon. Verkar som att dessa in vill fungera riktigt som jag vill dock. Hjälp!
Postad 25 januari 2009 - 12:07
xxmannen
-
xxmannen
-
Användare
-
-
185 inlägg
tråkigt att det inte finns nån beskrivning på svenska för oss som förstår fackengelska lite sämre hihi
Jadå... den här sidan har hjälpt mig mycket. http://www.google.se...age_tools?hl=sv
Postad 25 januari 2009 - 12:53
Unregistered8b4a8e90
-
Unregistered8b4a8e90
-
Användare
-
-
171 inlägg
Är det nån som har lite tips på roliga spel som funkar bra med touchsreen?
Postad 25 januari 2009 - 19:06
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
någon som vet om Tre kommer att börja sälja HD snart?..konstigt dom inte börjat än
edit
stavfel
Redigerat av moparman, 25 januari 2009 - 19:09.
Postad 25 januari 2009 - 23:36
Unregistered86d0fe55
-
Unregistered86d0fe55
-
Användare
-
-
106 inlägg
Hej undrar varför inte mailen uppdateras hela tiden?? Den gjorde det första gången sen är den helt död..  Sen synkar inte min outlook måste nog läsa manualen bättre  är det någon som har thumbcal gratis?? Sen installerade jag en engelsk rom orkade inte med den norska som var orginal.. Men kan man bli av med am och pm å få klockan mer svensk!?!?
Postad 26 januari 2009 - 01:59
Cire
-
Cire
-
Rookie
-
5 inlägg
Hej! Nu har jag haft min HD i tre veckor ungefär, de första två veckorna hann jag knappt leka med den överhuvudtaget då jag fick den när jag hade noll ledig tid. Nu har jag dock pillat runt med den i en vecka och jag tycker att jag har fått till det bra nu. Jag tänkte att jag kunde skriva ned vilka program jag kör med nu och som jag anser är ett måste: Yota contacts with dialerEn suverän kontaktbok och uppringare som helt ersätter originalen. Allt är fingervänligt och ser betydligt bättre ut än originalet och dessutom är det gratis. Går att hämta och läsa mer på: http://forum.xda-dev...ad.php?t=473713ThumbcalGrym kalender som är fingervänlig och har allt jag vill att en kalender ska innehålla. Ersätter originalkalendern helt så att om du trycker på kalendern på "startsidan" för TF3D så kommer du till denna kalender. Kostar ca 170kr vilket den lätt är värd. Går att läsa mer och ladda ned en 14-dagars trial på: http://thumbapps.com...al/overview.phpS2U2Ett program som gör att man kan låsa telefonen på samma sätt som man gör på iPhonen, dvs man använder en slideknapp för att låsa upp telefonen. När telefonen är låst visas tid och datum, nästa grej man har i kalendern mm (man kan själv ställa in vad man vill ska visas). Går att läsa mer och hämta hem på: http://forum.xda-dev...ad.php?t=412418Resco KeyboardTIllsammans med skinfilen som någon la upp här i tråden (tack) får man ett mycket mer fingervänlig tangentbord där å,ä och ö är med som egna knappar. Dock så täcker tangentbordet lite väl mycket i landscapemode. Jag har även installerat en hel del andra program, men dessa fyra är de jag finner gör störst skillnad på min telefon för att höja användarvänligheten.
Redigerat av Cire, 26 januari 2009 - 01:59.
Postad 26 januari 2009 - 09:06
Kristofer00
-
Kristofer00
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
någon som vet om Tre kommer att börja sälja HD snart?..konstigt dom inte börjat än
edit
stavfel
de flesta inkl. jag som har pratat med 3 har fått höra att de inte kommer få in telefonen, annars är det väl bara ringa deras support.
Postad 26 januari 2009 - 09:49
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Ok...Trist..
Njaa..Ringa support brukar ju inte ge så mycket...Får man ett sant svar är väl lika troligt som att vinna 100 mille på lotto
Postad 26 januari 2009 - 10:38
Kristofer00
-
Kristofer00
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Ok...Trist..
Njaa..Ringa support brukar ju inte ge så mycket...Får man ett sant svar är väl lika troligt som att vinna 100 mille på lotto 
En av mina arbetsuppgifter är faktist support på ett medicinsk tekniskt företag så jag brukar svara ärligt eller ta reda på svaret innan jag säger nått  så det stämmer inte alltid men ofta svara 99% annorlunda mot sina kollegor på telefonföretag de vet jag
Postad 26 januari 2009 - 12:13
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2 805 inlägg
Är det nån som har lite tips på roliga spel som funkar bra med touchsreen?
Resco Bubbles gillar jag.
Postad 26 januari 2009 - 13:50
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Tyvärr så funkar det inte så hos alla andra
Postad 26 januari 2009 - 15:50
Unregisteredab4c90c5
-
Unregisteredab4c90c5
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Skumt problem med min HD. Varje kväll kring midnatt försvinner aktvitetsfältet (om det heter så) högst upp på skärmen och kommer inte tillbaka om jag inte startar om telefonen.
Jag har Pocketshield, AEButton plus installerat.
Någon som vet vad det kan vara som gör det?
/IceBall
Postad 26 januari 2009 - 17:19
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Nu vet jag inte om detta är lösningen för dig men rent allmänt så brukar man först avinstallera program och se om det löser sig..Hjälper inte det så gör en hard reset och börja om från början
Postad 26 januari 2009 - 18:58
Unregistereda021f600
-
Unregistereda021f600
-
Forumräv
-
-
587 inlägg
Varför kan inte en WM6 mobil ta imot vCard (och lägga det i telefonboken) som SMS (tex från Hitta.se) ????? Dåligt!
Postad 26 januari 2009 - 19:13
joesoes
-
joesoes
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Någon som har tipps till bra app som stänger programmen istället för att minimera dem?
Postad 26 januari 2009 - 19:14
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2 184 inlägg
Någon som har tipps till bra app som stänger programmen istället för att minimera dem?
Jag gav dig just ett bra tips i den andra tråden? Varför ställa samma fråga två gånger?
Postad 26 januari 2009 - 20:27
thompa_1080
-
thompa_1080
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Yota contacts with dialer En suverän kontaktbok och uppringare som helt ersätter originalen. Allt är fingervänligt och ser betydligt bättre ut än originalet och dessutom är det gratis. Går att hämta och läsa mer på: http://forum.xda-dev...ad.php?t=473713
Jag försökte installera Yota men det enda som händer efter installation och omstart är att TouchFlo misslyckas att starta, telefonen blir otroligt seg och det går inte att ringa... Med andra ord så går det inte så bra. Såg att fler hade samma problem i xda-tråden men ingen lösning hade kommit fram där. Vad använde du för .cab när du installerade? Kan du länka direkt till den?
Postad 26 januari 2009 - 21:38
speactra
-
speactra
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Good tip:http://www.youtube.c...h?v=xg2XlNNt3vEEtt helt paket med program som gör telefonen mer användarvänlig, och med iPhone meny. user interface: Vito Winterface contacts: iContact music: S2P videos: CorePlayer music: Music ID photos: Vito EyePhoto calendar: ThumbCal file manager: Resco Explorer und Totalcommander messenger: Palringo translator: w0lf's Translator HD as WiFi-router: WMWiFiRouter alarm clock: G-Alarm stopwatch: G-Watch function plotter/calculator/equation solver: RealCalculator WVGA to VGA: WVGAFix3 weather: iAltWeather backup: SPB Backup 2 navigation: Navigon MN7 mit WVGA Patch display rotation: Flip-IT task switcher: TaskFacade (Dynamo 3)
Postad 26 januari 2009 - 22:29
Unregistereddd677927
-
Unregistereddd677927
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Hallå allihopa,
jag är riktigt nöjd med HDn och allt var frid o fröjd tills för några dagar sedan.. nu går det inte att sätta på WLAN i Commanager.. när jag vill aktivera det så ser man att mobilen jobbar en stund sen så händer det inget utan man ser att den fortfarande är avstängd. Skulle vara sjukt tacksam om någon hade svar till detta!
Postad 27 januari 2009 - 00:02
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Hallå allihopa,
jag är riktigt nöjd med HDn och allt var frid o fröjd tills för några dagar sedan.. nu går det inte att sätta på WLAN i Commanager.. när jag vill aktivera det så ser man att mobilen jobbar en stund sen så händer det inget utan man ser att den fortfarande är avstängd. Skulle vara sjukt tacksam om någon hade svar till detta!
Det borde lösa sig genom att stänga av telefonen och sätta på den igen, jag har varit med om samma sak...
Postad 27 januari 2009 - 00:58
Unregisteredef74522f
-
Unregisteredef74522f
-
Användare
-
-
110 inlägg
Hej!
Har ett par frågor ang. denna intressanta mobil.
Det är många sidor att läsa, frågan om batteriet håller verkar va svår att få ett konsekvent svar...
Något jag skulle uppskatta är c:a tider på följade:
Tid GPS från 100% till död (skärm på hela tiden)?
Tid surf via WiFi?
Tid surf via 3G?
Tid kolla på film?
Allt då från 100% till död telefon.
Sen har jag en fråga ang. Windows Mobile, kommer man kunna uppgradera denna till WM7 när det väl kommer?
Är WM7 bakåtkompatibelt? dvs. programvaror som funkar idag kommer funka under WM7 ?
Det va lite funderingar... Hoppas på svar!
Postad 27 januari 2009 - 07:52
Kristofer00
-
Kristofer00
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Hej!
Har ett par frågor ang. denna intressanta mobil. Det är många sidor att läsa, frågan om batteriet håller verkar va svår att få ett konsekvent svar... Något jag skulle uppskatta är c:a tider på följade: Tid GPS från 100% till död (skärm på hela tiden)? Tid surf via WiFi? Tid surf via 3G? Tid kolla på film? Allt då från 100% till död telefon.
Sen har jag en fråga ang. Windows Mobile, kommer man kunna uppgradera denna till WM7 när det väl kommer? Är WM7 bakåtkompatibelt? dvs. programvaror som funkar idag kommer funka under WM7 ?
Det va lite funderingar... Hoppas på svar! 
du vet att det går att söka itråden? precis under sista inlägget till vänster på varje sida.... iaf: GPS ingen aning, hört runt 4-6 h? WiFi: Längre än du kan sitta och surfa i sträck 3G: Menar du ringa, wap, standby? Film: 6 h kanske mn7 vet ja inte så mkt om, vet inte om vi får de gratis.. 6.5 tror jag nog och den kommer när microsoft släpper den q2,q3 eller q4.. Skulle inte förvåna mig om mn7 släpps som beta först så vi får testa den som win 7. kolla denna länk för mkt info: http://forum.xda-dev...splay.php?f=451
Redigerat av Kristofer00, 27 januari 2009 - 08:19.
Postad 27 januari 2009 - 10:34
jouh
-
jouh
-
Användare
-
-
165 inlägg
Jag försökte installera Yota men det enda som händer efter installation och omstart är att TouchFlo misslyckas att starta, telefonen blir otroligt seg och det går inte att ringa... Med andra ord så går det inte så bra. Såg att fler hade samma problem i xda-tråden men ingen lösning hade kommit fram där. Vad använde du för .cab när du installerade? Kan du länka direkt till den?
Jag använder denna version (uppdaterad igår): http://www.4shared.c...e_WVGA_v11.html
Postad 27 januari 2009 - 12:04
paulson96
-
paulson96
-
Användare
-
-
132 inlägg
Jag tycker vädertjänsten i Touchflo är lite kass. När man väljer "uppdatera automatiskt" så tror man ju att den ska uppdatera med en viss intervall, t.ex. varje timme. Men istället uppdaterar den bara när jag går in i väderfliken. Vad är vitsen? Då kan jag ju lika gärna trycka "uppdatera nu" själv.
Men vill ju att vädret ska vara hyfsat uppdaterat när man väl kollar
Postad 27 januari 2009 - 20:26
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
Good tip: http://www.youtube.c...h?v=xg2XlNNt3vE
Ett helt paket med program som gör telefonen mer användarvänlig, och med iPhone meny.
user interface: Vito Winterface contacts: iContact music: S2P videos: CorePlayer music: Music ID photos: Vito EyePhoto calendar: ThumbCal file manager: Resco Explorer und Totalcommander messenger: Palringo translator: w0lf's Translator HD as WiFi-router: WMWiFiRouter alarm clock: G-Alarm stopwatch: G-Watch function plotter/calculator/equation solver: RealCalculator WVGA to VGA: WVGAFix3 weather: iAltWeather backup: SPB Backup 2 navigation: Navigon MN7 mit WVGA Patch display rotation: Flip-IT task switcher: TaskFacade (Dynamo 3)
Lite dålig respons ang detta här inne. Det där verkar ju vara perfekt för HDn!
Postad 28 januari 2009 - 19:43
soad
-
soad
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Jag använder denna version (uppdaterad igår): http://www.4shared.c...e_WVGA_v11.html
Jag fick samma problem som thompa_1080, inlägg 1269, när jag laddade ner Yota från denna sida. Efter omstarten startade inte Touchflo och telefonen blev så seg att det knappt gick att ta sig till Inställningar->System->Ta bort program När jag väl lyckats avinstallerat programmet blev telefonen som vanligt igen. Blev lite orolig ett tag. VARNING för detta program!!!
Postad 28 januari 2009 - 22:03
Unregistered86d0fe55
-
Unregistered86d0fe55
-
Användare
-
-
106 inlägg
Någon som kan hjälpa mig med svenskt tangent bord?? Laddade hem PocketCM men får det inte på svenska någon som kan dela med sig eller vet någonstans man kan få det?? har ju ingen svensk rom...
Postad 28 januari 2009 - 22:51
Unregistered86d0fe55
-
Unregistered86d0fe55
-
Användare
-
-
106 inlägg
De e lugnt hittade resco keyboard gratis med svenska åäö...
Postad 29 januari 2009 - 11:07
jouh
-
jouh
-
Användare
-
-
165 inlägg
Jag fick samma problem som thompa_1080, inlägg 1269, när jag laddade ner Yota från denna sida. Efter omstarten startade inte Touchflo och telefonen blev så seg att det knappt gick att ta sig till Inställningar->System->Ta bort program När jag väl lyckats avinstallerat programmet blev telefonen som vanligt igen. Blev lite orolig ett tag. VARNING för detta program!!!
Det var ju märkligt. Jag har haft det installerat och kört som enda applikation för kontakter/uppringning ett bra tag utan minsta krångel. Har ni rätt version installerad då? WVGA? Vet inte om det ska göra någon skillnad men jag har inte svensk ROM installerad längre utan WWE...
Postad 29 januari 2009 - 15:16
Cire
-
Cire
-
Rookie
-
5 inlägg
Det var ju märkligt. Jag har haft det installerat och kört som enda applikation för kontakter/uppringning ett bra tag utan minsta krångel. Har ni rätt version installerad då? WVGA? Vet inte om det ska göra någon skillnad men jag har inte svensk ROM installerad längre utan WWE...
Jag har också använt det ett hyffsat tag i alla fall utan minsta lilla problem och jag kör originalROM, svenska alltså.
Postad 29 januari 2009 - 17:05
thompa_1080
-
thompa_1080
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Jag har också använt det ett hyffsat tag i alla fall utan minsta lilla problem och jag kör originalROM, svenska alltså.
Med den version som jag fick utpekad längre upp i tråden så fungerade det bättre för mig. Dock avinstallerade jag det igen eftersom det fungerade mycket dåligt tillsammans med s2u2 i min mening. När s2u2 (skärm-/tangentlåset) var igång och det ringde så fick telefonen spelet eftersom båda två apparna har en slide-to-answer funktion. Jag gissar att det var det som var problemet... Efter jag svarat i samtal när båda applikationerna var igång så hängde sig skärmen och jag var tvungen att boota om. Kanske ska försöka ngn gång igen senare och reda ut lite mer VAD som gick fel men just nu måste jag vara säker på att samtalen fungerar som de ska. Går väl förmodligen att disable:a svarsfunktionen i s2u2 eller Yota. Jag kör original ROMen också.
Postad 29 januari 2009 - 17:12
speactra
-
speactra
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Pocket Shield är i mitt tycke ett mycket bättre alternativ än s2u2. Fungerar mycket bättre med program som G-alarm och i landscape mode. Osså passar den till HD'n direkt utan tweakande. Demos finns längre ner på sidan.
Redigerat av speactra, 29 januari 2009 - 17:15.
Postad 30 januari 2009 - 00:00
yayayay
-
yayayay
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Nu har jag äntligen beställt en telefon, och det blev Touch HD. Har dock en fråga.
När jag inte är ansluten till WiFi, då vill jag inte uppdatera mail, väder eller någonting! Men när jag är ansluten till WiFi vill jag att allt sånt ska uppdateras.
Finns det någon inställning/program som man kan göra så att telefonen göra detta? Alltså inte använder internet när när jag är ansluten till vanliga GPRS, men uppdaterar allt automatiskt när jag är ansluten till ett WiFi-nät.
Tacksam för svar.
//yayayay
Postad 30 januari 2009 - 00:27
CrazyFin
-
CrazyFin
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Pocket Shield är i mitt tycke ett mycket bättre alternativ än s2u2. Fungerar mycket bättre med program som G-alarm och i landscape mode. Osså passar den till HD'n direkt utan tweakande. Demos finns längre ner på sidan.
Bytte från S2U2 till PocketShield och är SUPERNÖJD än så länge! Tackar för tipset! Är det nån som vet hur man konfar så att låset kan aktiveras med "lägg på"-tangenten istället för Start-->Lock (eller via tiden på energiinställningarna) ? Det som händer nu är att det är "original-låset" som istället låser telefonen...
Redigerat av CrazyFin, 30 januari 2009 - 01:12.
Postad 30 januari 2009 - 07:29
speactra
-
speactra
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Bytte från S2U2 till PocketShield och är SUPERNÖJD än så länge! Tackar för tipset!
Är det nån som vet hur man konfar så att låset kan aktiveras med "lägg på"-tangenten istället för Start-->Lock (eller via tiden på energiinställningarna) ?
Det som händer nu är att det är "original-låset" som istället låser telefonen... 
Du har ju stanby-knappen högst upp på telefon, använder jag mig av, då låser sig telefonen automatiskt. Annars kan du testa " AE Button Plus " för att ställa in vilken knapp som ska aktivera Pocket Shield.
Postad 30 januari 2009 - 09:16
CrazyFin
-
CrazyFin
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Yepp den funkar men hur gör jag för att telefonen inte skall stänga av sig utan gå in i låsningsläge och visa t ex datum och tid?
Postad 30 januari 2009 - 12:34
MatsLundin
-
MatsLundin
-
Rookie
-
1 inlägg
Hej
Har en fråga som jag hoppas någon kan svara på. Jag har telefonen ansluten till företagets exchangeserver. Policyn är att man kräver ett lösenord som går in efter max 5 minuter. Problemet jag har är när jag kör TomTom Navigator att det ******** lösenordet går in efter 5 min, mycket irriterande. Enda sättet är att peta på skärmen då och då. Jag har pratat med Helpdesk på jobbet och med HTC men ingen har en lösning på problemet.
Någon här som har en bra lösning så att telefonen tror att den är aktiv eller liknande så att lösenordet inte går in när man kör TomTom
Postad 30 januari 2009 - 14:46
speactra
-
speactra
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Yepp den funkar men hur gör jag för att telefonen inte skall stänga av sig utan gå in i låsningsläge och visa t ex datum och tid?
Se tidigare inlägg om AE Button Plus, men jag förstår inte vitsen? Bara att trycka två gånger på standby knappen så har du ju tid och så?
Redigerat av speactra, 30 januari 2009 - 14:47.
Postad 30 januari 2009 - 15:29
CrazyFin
-
CrazyFin
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Se tidigare inlägg om AE Button Plus, men jag förstår inte vitsen? Bara att trycka två gånger på standby knappen så har du ju tid och så?
He, he... Yepp du har ju helt rätt... Jag var så insnöad på originalfunktionerna och hur dom funkar... Skall också testa AE Buttons Plus också.
Postad 30 januari 2009 - 18:42
Unregistered86d0fe55
-
Unregistered86d0fe55
-
Användare
-
-
106 inlägg
Vet någon ett program som har många radio kanaler?? Å varför slutar streamingen när man låser telefonen går ju inte lyssna på radio då, å ha den i fickan!!
Postad 30 januari 2009 - 22:09
Unregistereddd677927
-
Unregistereddd677927
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Det borde lösa sig genom att stänga av telefonen och sätta på den igen, jag har varit med om samma sak...
Jag har försökt men det funkar fortfarande inte. Fick det att funka nån minut en gång men inte sen dess...
Postad 31 januari 2009 - 01:15
Bugge78
-
Bugge78
-
Rookie
-
2 inlägg
Hjälp en frustrerad Touch HD ägare ,)
Har tweakat och fixat men får inte till så att pocket player startas/stoppas via hårdvaru knappar.
Har installerat AEBPlus men verkar inte lira.
Tacksam för all hjälp!
/D
Redigerat av Bugge78, 31 januari 2009 - 14:29.
Postad 31 januari 2009 - 12:21
Unregistered474c50b4
-
Unregistered474c50b4
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Här kommer lite tips GRemote! http://gbmsoftware.comMan kan styra datorn (Passar speciellt till HTPC-burkar), byta låtar enkelt, men även lira spel och använda mobilen som ratt. Helt gratis och det fungerar riktigt bra! Nu blir det till att skaffa bluetooth till datorn, men programmet fungerar även över WLAN. Alla andra liknande program har kostat/varit rejält mycket sämre. Sedan WVGAFIX! http://forum.xda-dev...ad.php?t=455974Flesta programmen ute till WM är gjorde för mindre upplösningar än den som Touch HD använder, och därför fungerar inte alla program. Men med denna caben kan man sänka upplösningen på mobilen. Alla spel/program som inte fungerat tidigare på min mobil fungerar nu. Även virtuell D-Pad finns att tillgå, http://forum.xda-dev...ad.php?t=466002
Redigerat av Unregistered474c50b4, 31 januari 2009 - 13:12.
Postad 31 januari 2009 - 14:29
Bugge78
-
Bugge78
-
Rookie
-
2 inlägg
Tack, men de programmen hjälper inte mig.
/D
Postad 01 februari 2009 - 19:48
Cire
-
Cire
-
Rookie
-
5 inlägg
Tack, men de programmen hjälper inte mig.
/D
Men de hjälper mig! Tack så mycket!
Postad 02 februari 2009 - 17:22
speactra
-
speactra
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Men de hjälper mig! Tack så mycket!
Och mig  Har varit på jakt efter ett bra remoteprogram i flera år, men aldrig hittat något som fungerar bra. Hoppas på detta
Postad 02 februari 2009 - 21:25
Andreas125
-
Andreas125
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Hej ! Jag funderar på att köpa en HD och undrar om alla är nöjda med den ? och rekomenderar en sån ?
Postad 02 februari 2009 - 21:53
Unregisteredef74522f
-
Unregisteredef74522f
-
Användare
-
-
110 inlägg
Hej.
Har en fråga. Om man köper en beg. Touch HD utan kvitto, har man någon garanti på den då? Via serienummer eller så??
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|