Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Western Digital TV HD *

3005 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 March 2009 - 10:25

järker
  • järker
  • Lärjunge

• 325 inlägg
  • 0
Precis, det man kan klaga över är väl att man ska kunna se thumbnails, men det får då inte jag till, ställer frågan än en gång, är det någon som kan berätta hur man ska få till detta, eller är det ingen som lyckats med det ?

/ J

Postad 25 March 2009 - 10:47

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0

Precis, det man kan klaga över är väl att man ska kunna se thumbnails, men det får då inte jag till, ställer frågan än en gång, är det någon som kan berätta hur man ska få till detta, eller är det ingen som lyckats med det ?

/ J

Har du kopierat omslagen och lagt in bilderna?

Postad 25 March 2009 - 12:10

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Tack.

Postad 25 March 2009 - 12:25

järker
  • järker
  • Lärjunge

• 325 inlägg
  • 0

Har du kopierat omslagen och lagt in bilderna?

Nä, det följer ju med jpg-bilder så det borde ju inte vara något problem med det, har även provat att döpa om bilderna så de heter lika som albumet men inte heller det lyckas, enda sättet jag kan se omslagen är i PHOTOS, och det hade väl varit lite OK om man kunde klicka sig den vägen men det går ju inte.

/ J

Redigerat av järker, 25 March 2009 - 12:30.

Postad 25 March 2009 - 12:41

Unregistered2b81a10f
  • Unregistered2b81a10f
  • Veteran

• 2047 inlägg
  • 0

Tack.

Antar att du är ironisk nu..?

Det enda som jag möjligen kan koppla felet till, skulle vara att du får störningar från TV'n när du ska starta den med fjärren. Prova att flytta mediaspelaren t.ex., för att utesluta det problemet... annars är det stört omöjligt att veta vad som är galet. Ev. så har du lyckats få en död låda precis som du själv skrev i ditt första inlägg.

Postad 26 March 2009 - 13:21

petruso
  • petruso
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Oj vad denna har gått ner i pris, så populär som den är så borde priset kanske gå upp. De kanske kommer upp med en uppföljare.
Jätte nöjd med min WD Media Player. :)

Postad 26 March 2009 - 14:13

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0
Någon som testat nätverksstödet ännu?

http://root.unknown....v/wiki/doku.php

Edit: beställde ett nätverkskort för 150 spänn på pc-city. Får väl testa själv!

Redigerat av Unregistered2956b483, 26 March 2009 - 15:06.

Postad 26 March 2009 - 18:02

nydan
  • nydan
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Hej!

Tack för en mycket intressant tråd! Verkar onekligen vara en mkt intressant produkt. Kanske är det precis de som skulle lösa det jag saknar just nu att kunna komma åt filmsamlingen med fjärr från soffan :)
Fick dock en tankeställare, när man sätter igång spelaren startar då hårddisken atutomatiskt? har hört att vissa externa hårddiskar stänger av sig själva och liknande men de kankske är olika från gång till gång? Berätta gärna hur de fungerar för er :(
MVH Mattias

Postad 26 March 2009 - 18:34

Unregistered30026
  • Unregistered30026
  • Veteran

• 1821 inlägg
  • 0

Någon som testat nätverksstödet ännu?

http://root.unknown....v/wiki/doku.php

Edit: beställde ett nätverkskort för 150 spänn på pc-city. Får väl testa själv!

Nä tyvärr inte, men det såg helt klart intressant ut. Vilken nätverksadapter köpte du ? Såg att det är inte alla som är suportade och ska man kunna köra 1080p så gäller det att välja en snabb adapter.

Postad 26 March 2009 - 22:16

Wompa
  • Wompa
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Jag skulle vilja ha Torrent stöd till TVHD... men jag vågar inte testa någon custom firmware förrens jag vet att det fungerar 100% och det går att avinstallera.
Är lite nervös för att ändra något på min fungerande konsol.

Postad 26 March 2009 - 23:08

akkibat
  • akkibat
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Måste säga att även om jag bara pröjsade 1000 spänn skulle jag inte rekomendera denna skit grej till en polare om den så bara kostade en hundring.
Riktigt dålig, klarar text dåligt, klarar inte filer som man vill, stannar mitt i filmer och säger att den inte kan läsa detta ``vidoformat`` .
Nu åker skiten ut för i morgon kommer min Tvix 7000.

Postad 26 March 2009 - 23:24

Unregistered30026
  • Unregistered30026
  • Veteran

• 1821 inlägg
  • 0

Jag skulle vilja ha Torrent stöd till TVHD... men jag vågar inte testa någon custom firmware förrens jag vet att det fungerar 100% och det går att avinstallera.
Är lite nervös för att ändra något på min fungerande konsol.

Känns som att det finns en hel del saker som går förre ex :

Snabb nätverkshantering som klarar HD
Downmixing av DTS
Möjlighet att synka texten om den ligger lite efter
Omslag för kataloger och filer

Vill man ha en mer avancerad maskin så tror jag att pch är rätt val.

Måste säga att även om jag bara pröjsade 1000 spänn skulle jag inte rekomendera denna skit grej till en polare om den så bara kostade en hundring.
Riktigt dålig, klarar text dåligt, klarar inte filer som man vill, stannar mitt i filmer och säger att den inte kan läsa detta ``vidoformat`` .

Jag har än så länge endast provat divX med str subtitles på både eng och swe utan några som helst problem, vad är det för format du har problem med?

Jag antar att du updaterat till senaste firmware då bl.a subtitles fungerade ganska kasst i första versionen.

Postad 27 March 2009 - 08:19

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0

Nä tyvärr inte, men det såg helt klart intressant ut. Vilken nätverksadapter köpte du ? Såg att det är inte alla som är suportade och ska man kunna köra 1080p så gäller det att välja en snabb adapter.

Belkin F5D5055, det var den som någon fått högst hastighet genom verkar det som.

Ett jäkla strul igår när jag skulle hämta den... 45 min för att konstatera att den var slut i den butiken jag var i... Lade en beställning när jag kom hem så de skall skicka från internetlagret i stället.

Postad 27 March 2009 - 13:14

LoverBoy88
  • LoverBoy88
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

har ca: 400 - 500 filmer i en mängd olika format "ISO, VOB, AVI, MKV m.m." har inte stött på ett enda problem, Inte äns med texten. Kan vara lite osynk ibland.
Har du uppdaterat firmware?
Detta är en betyligt mycket mer prisvärd än TVIX modellen!
Du kan väl lägga en jämförelse när du har kört lite me din TVIX.
Själv tycker jag att det finns inget bättre alternativ än WD TV HD eftersom priset är så lågt och fungerar så otroligt bra "UTAN PROBLEM"

MVH

Postad 27 March 2009 - 13:15

Unregistered30026
  • Unregistered30026
  • Veteran

• 1821 inlägg
  • 0

Belkin F5D5055, det var den som någon fått högst hastighet genom verkar det som.

Ett jäkla strul igår när jag skulle hämta den... 45 min för att konstatera att den var slut i den butiken jag var i... Lade en beställning när jag kom hem så de skall skicka från internetlagret i stället.

Såg att Elgiganten också har den adaptern, man skulle kunna nyttja deras öppet köp för att se hur det fungerar. Men så kostar den också 300 kr hos dem.

Kanske e det bättre att vänta tills WD släpper en updaterin som tillåter det, känns lite vingligt att köra på en custom firmware.

Postad 27 March 2009 - 13:45

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0

Såg att Elgiganten också har den adaptern, man skulle kunna nyttja deras öppet köp för att se hur det fungerar. Men så kostar den också 300 kr hos dem.

Kanske e det bättre att vänta tills WD släpper en updaterin som tillåter det, känns lite vingligt att köra på en custom firmware.

Fast jag tror inte att priset på den här typen av grejer går ned så mycket (PC City hade ju någon slags kampanj). Och det är väl inte säkert att WD släpper stöd för nätverk heller?
Jag tycker att det är en rolig grej att hålla på att trixa lite med också! :D

Postad 27 March 2009 - 14:13

Zebron
  • Zebron
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

Hmmm... Antingen kör du extremt konstiga filer eller så är du säljare av Tvix...
Tror på det senare...

Postad 27 March 2009 - 15:15

rocky77
  • rocky77
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0

Med tanke på att den apparat du jämför kostar ca 4ggr så mycket är det ju inte en rättvis jämförelse du gör...

Postad 27 March 2009 - 15:36

Unregistered2b81a10f
  • Unregistered2b81a10f
  • Veteran

• 2047 inlägg
  • 0

Med tanke på att den apparat du jämför kostar ca 4ggr så mycket är det ju inte en rättvis jämförelse du gör...

Nej, verkligen inte...
Jag använder fortfarande min gamla Tvix 5100 istället för WD TV'n, åtminstone tills den efterlängtade firmwareuppdateringen kommer och uppfyller de viktigaste "kraven" som användarna har.
Hade Tvixarna kostat hälften av vad de gör idag, så skulle de tagit över helt och hållet.
Jag sätter en hel del förhoppningar på utveckling av denna trots allt och hade jag inte haft en annan spelare redan så skulle jag suttit hyffsat nöjd ändå. Skulle varit kul att höra vad nätverksfunktionen kan åstadkomma med den inofficiella firmwaren.... sitter spänd och väntar på sKalman's rescension.

Postad 27 March 2009 - 18:06

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0
"sitter spänd och väntar på sKalman's rescension. "

Ojdå! Ja, jag har ju inte fått nätverksdongeln än men jag skall sätta mig in i det hela och skriva hur det funkar så fort jag har något att komma med.

Postad 27 March 2009 - 18:16

Unregistered25afe1a3
  • Unregistered25afe1a3
  • Veteran

• 1919 inlägg
  • 0

;) Hoppas du inte säger samma sak i Tvix tråden sen då.
Har inte haft ett problem än utan testat en jäkla massa filformat och texter. De filformat den ska spela gör den hittills utan problem. Min kom med senaste uppdateringen installerad och klar.

Postad 27 March 2009 - 18:25

lazpete
  • lazpete
  • Användare

• 246 inlägg
  • 0

:P Hoppas du inte säger samma sak i Tvix tråden sen då.
Har inte haft ett problem än utan testat en jäkla massa filformat och texter. De filformat den ska spela gör den hittills utan problem. Min kom med senaste uppdateringen installerad och klar.

Inga probs här heller, ISO, mkv, xvid, srt you name it.
Antar att han jobbar på tvix...eller tankar skräp ;)

Postad 28 March 2009 - 01:08

Unregistered30026
  • Unregistered30026
  • Veteran

• 1821 inlägg
  • 0
Har nu fått möjlighet att prova mkv i 1080p 24hz med svensk srt. På visst ställen gick det lite segt men slog jag om till 1080p 60hz så gick det perfekt?

Kan någon förklara skildnaden?

Nu kör jag från ett USB minne (ej hårddisk) men det borde inte vara några problem.

Postad 28 March 2009 - 03:40

Unregistered2b81a10f
  • Unregistered2b81a10f
  • Veteran

• 2047 inlägg
  • 0

"sitter spänd och väntar på sKalman's rescension. "

Ojdå! Ja, jag har ju inte fått nätverksdongeln än men jag skall sätta mig in i det hela och skriva hur det funkar så fort jag har något att komma med.

Jag förstod att du inte fått den än, men längtar efter att höra från en vanlig användare hur det fungerar.
Nu beställde jag en likadan Belkin själv... så jag kan testa själv också.
Har svårt och få tiden att räcka till bara.

Frågan är hur snabbt de kan komma ifatt med den inofficiella FW'n när det släpps en ny officiell?
Man vill ju ha det nya från båda fronterna i burken menar jag..

Postad 28 March 2009 - 09:36

helthy
  • helthy
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Nu beställde jag en likadan Belkin själv... så jag kan testa själv också.

Så smäller du upp en liten fin recension om evangemanget också? ;)

Postad 28 March 2009 - 10:22

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0
Bra Gabbe! Då kan vi kanske vid behov hjälpa varandra.

Postad 28 March 2009 - 12:23

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Det verkar som en ny mjukvara släpps nästa vecka.
(Officiell mjukvara) :)

Postad 28 March 2009 - 12:33

Unregistered25afe1a3
  • Unregistered25afe1a3
  • Veteran

• 1919 inlägg
  • 0

Det verkar som en ny mjukvara släpps nästa vecka.
(Officiell mjukvara) :)

Länk tack.

Postad 28 March 2009 - 13:40

järker
  • järker
  • Lärjunge

• 325 inlägg
  • 0
Länk, borde väl rimligen vara densamma som förut med uppdateringar:

Antingen denna: http://www.wdc.com/e...asp?wdc_lang=en

Alternativt om det kan vara denna: http://root.unknown....v/wiki/doku.php

Hoppas verkligen att de gör något åt att man inte ser thumbnails i mapparna med film och musik, det skulle ju underlätta för ungarna när de ska välja film och musik.

/ J

Redigerat av järker, 28 March 2009 - 13:41.

Postad 28 March 2009 - 14:23

Unregistered25afe1a3
  • Unregistered25afe1a3
  • Veteran

• 1919 inlägg
  • 0
Ingen av de länkarna sa att det skulle komma en "officiell mjukvara" nästa vecka, alltså bara spekulationer och förhoppningar ej något konkret svar.

Om man nu har hört eller vet att det kommer en ny mjukvara kan man väll lägga ut en länk till det ställe där man fått denna uppgift. Annars är det knappast något att skriva om.

Postad 28 March 2009 - 14:24

Unregistered2b81a10f
  • Unregistered2b81a10f
  • Veteran

• 2047 inlägg
  • 0

Länk, borde väl rimligen vara densamma som förut med uppdateringar:

Antingen denna: http://www.wdc.com/e...asp?wdc_lang=en

Alternativt om det kan vara denna: http://root.unknown....v/wiki/doku.php

Hoppas verkligen att de gör något åt att man inte ser thumbnails i mapparna med film och musik, det skulle ju underlätta för ungarna när de ska välja film och musik.

/ J

Länken som hifighost syftar på var nog källan till påståendet om en ny firmware nästa vecka.

Thumbnails har ScottWD på AVSForum gått ut med offentligt i trådarna på AVSForum, att det ska finnas ett bättre och mer täckande stöd för.

Postad 28 March 2009 - 14:24

krillepille2
  • krillepille2
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
Hej,

Har för tillfället en tvix som krånglar. .mkv-filer krånglar och hänger sig. Så har planer på att byta spelare och den här ligger helt rätt i pris, är liten och snygg. MEN... Och det är ett stort men, spelaren har ju inget nätverk! Har inte sökt så mycket och verkligen inte gått igenom hela denna tråd. Så frågan är, går det få till nätverk till denna, så att man kan stream sina filer?

Vänligen, Krille

Postad 28 March 2009 - 14:37

kj3lll3
  • kj3lll3
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Köpte en WD TV igår. Och som jag har läst tidigare i tråden så har en del problem med att spela upp iso filer, och andra kan det. Har själv provat spelat upp iso-filer idag men inte kunnat. Men som sagt den stödjer inte iso-filer nu iaf. Låter bra att nya uppdateringar är på gång då. Kan man kanske konventera om .iso ocm .img filerna till annat format, i så fall till vilket? Och med vilket program??

Postad 28 March 2009 - 14:40

Unregistered25afe1a3
  • Unregistered25afe1a3
  • Veteran

• 1919 inlägg
  • 0

Köpte en WD TV igår. Och som jag har läst tidigare i tråden så har en del problem med att spela upp iso filer, och andra kan det. Har själv provat spelat upp iso-filer idag men inte kunnat. Men som sagt den stödjer inte iso-filer nu iaf. Låter bra att nya uppdateringar är på gång då. Kan man kanske konventera om .iso ocm .img filerna till annat format, i så fall till vilket? Och med vilket program??

Jag har ett program som heter AVS Video Converter som klarar allt. Men det är ej gratis.

Postad 28 March 2009 - 15:15

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Precis som gabbe sskriver är det Scott som menade att en nyy mjkvarusläpp nästa vecka är på g.

Tycker det är konstigt ang ISO. Jag har testat bra många iso filer alla har fungerat. Är det en *.img fil så brukar det inte fungera att enbart döpa om filerna eftersom det är olika standarder.
Jag öppnar alltid *.img filen med dvd shrink och gör om den till iso.. Fungerar varje gång.

Postad 28 March 2009 - 15:21

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0

Ingen av de länkarna sa att det skulle komma en "officiell mjukvara" nästa vecka, alltså bara spekulationer och förhoppningar ej något konkret svar.

Om man nu har hört eller vet att det kommer en ny mjukvara kan man väll lägga ut en länk till det ställe där man fått denna uppgift. Annars är det knappast något att skriva om.

Här har du länken http://www.avsforum........40&page=189
Sista inlägget från Scott..

Postad 28 March 2009 - 15:29

Unregistered2b81a10f
  • Unregistered2b81a10f
  • Veteran

• 2047 inlägg
  • 0

Här har du länken http://www.avsforum........40&page=189
Sista inlägget från Scott..

hade varit kul om han höll sig till denna tråden (som han lovade att släppa info angånde detta i) istället för den långa skräptråden som bara innehåller en massa gnäll.

Postad 28 March 2009 - 16:51

kj3lll3
  • kj3lll3
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Jag har ett program som heter AVS Video Converter som klarar allt. Men det är ej gratis.

Jag har faktiskt också provat AVS Video Converter. Men vet inte vilket format jag ska konventera till. Om jag har förståt det rätt så kan man inte få bättre upplösning på en dvd-kopia, eller en iso, img fil??

Postad 28 March 2009 - 17:46

szoze
  • szoze
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0

Kan det verkligen vara så illa? Grejen verkar vara omtyckt av många!

Redigerat av szoze, 28 March 2009 - 17:46.

Postad 28 March 2009 - 20:09

Unregistered30026
  • Unregistered30026
  • Veteran

• 1821 inlägg
  • 0
Hej!

Jag har varit o inhandlat en Belkin Gigabit adaptor idag och kommer försöka följa följande post vid installationen i morgon. Det ska bli intressant och se hur pass bra detta fungerar.

Jag såg samtidigt att en ny uppdatera är planerad inom de kommande veckorna från WD, får hoppas custom firmware updateras också.

Redigerat av Unregistered30026, 28 March 2009 - 20:10.

Postad 29 March 2009 - 08:56

Unregistered93edb1ba
  • Unregistered93edb1ba
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0

Kan det verkligen vara så illa? Grejen verkar vara omtyckt av många!

Det är inte så illa... Troligtvis är det användaren som inte kan hantera filerna och spelaren eller så har han knasiga filer helt enkelt... Kan man inte köra bil så får man cykla :)

Jag har haft min sedan Januari och jag har inte stött på några problem alls, jag har kört .iso och .mkv samt lite blandat skit och ingenting har krånglat... inte ens undertexterna har jag hittat nåt fel med... Ska bli roligt att se uppdateringen och vad den kommer med...

Postad 29 March 2009 - 12:02

szoze
  • szoze
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0

Det är inte så illa... Troligtvis är det användaren som inte kan hantera filerna och spelaren eller så har han knasiga filer helt enkelt... Kan man inte köra bil så får man cykla :)

Jag misstänkte det :D Prylen verkar vara mycket prisvärd och hans är en av de få negativa åsikter jag sett.

Redigerat av szoze, 29 March 2009 - 12:41.

Postad 29 March 2009 - 20:15

Unregistered553dce66
  • Unregistered553dce66
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Kan nån förklara hur man gör för att kunna se en dvdrip som är uppdelad i flera .vob filer mm. Har laddat hem MagicISO, prövade att göra en .iso av alla dom filerna men det gick inte att spela upp.

Ska man göra en image fil först eller?

Kan man bläddra i menyerna sen som på en dvd skiva, eller spelar den bara upp allt material i turordning?

Tack!

Redigerat av Unregistered553dce66, 29 March 2009 - 20:41.

Postad 29 March 2009 - 20:38

akkibat
  • akkibat
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Jag har haft min sedan Januari och jag har inte stött på några problem alls, jag har kört .iso och .mkv samt lite blandat skit och ingenting har krånglat... inte ens undertexterna har jag hittat nåt fel med... Ska bli roligt att se uppdateringen och vad den kommer med...

Tjena... Jodå jag kan hantera filerna och spelaren och jag är inte säljare av Tvix (Lastbilchaufför)
Men problem har jag haft med både mkv, iso och img filer däremot inte xvid eller musikfiler, men det verkar som om det är olika från maskin till maskin eftersom en del har problem och andra inte.
Jag har även den senaste firmware:n så det är inte problemet.
Även undertexter har krånglat.
Har kört samma filer på tvixen som krånglat på wd:n och då funkar dom.
Dom filer som har funkat på wd:n har dock gett en suverän bild särskilt mkv, det jag retade mig på var att det inte funkar varje gång, men jag kan ha haft otur med min wd.

Mvh Micke

Postad 29 March 2009 - 20:53

Unregistered962b578c
  • Unregistered962b578c
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Jag köpte också en häromdagen och nyss när jag skulle prova att kolla en dvd-iso för första gången så hänger hela spelaren sig efter bara ett par sekunder. Jag har senaste firmwaren. Avi's funkar bra. Vad göra?

Postad 30 March 2009 - 01:34

Henrikgud
  • Henrikgud
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Jag köpte också en häromdagen och nyss när jag skulle prova att kolla en dvd-iso för första gången så hänger hela spelaren sig efter bara ett par sekunder. Jag har senaste firmwaren. Avi's funkar bra. Vad göra?

inget å göra du har haft otur som jag å fått en spelare som inte hanterar det :)
men e toknöjd med spelaren ändå! skulle dock mina gamla iso filer oxå funkar hade den fått 10/10

Postad 30 March 2009 - 07:29

Wompa
  • Wompa
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Kan nån förklara hur man gör för att kunna se en dvdrip som är uppdelad i flera .vob filer mm. Har laddat hem MagicISO, prövade att göra en .iso av alla dom filerna men det gick inte att spela upp.

Ska man göra en image fil först eller?

Kan man bläddra i menyerna sen som på en dvd skiva, eller spelar den bara upp allt material i turordning?

Tack!

Testa och göra IMG utan menu, för då ska det fungera.

Postad 30 March 2009 - 10:31

Snorresprätt
  • Snorresprätt
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
När kommer nästa update?
Borde vara dags nu...
DTS-hickups... thumbnails...kursiv font i subtitles... stäng ner hd när man stänger ner enheten...

Postad 30 March 2009 - 11:54

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0
Inofficiella stöd för wireless USB-donglar nu varkar det som. Kul att det rör på sig och att folk jobbar med den här! Det tyder på stort intresse och att det faktiskt kommer att ordna sig med de småfel folk nämnt.

Postad 30 March 2009 - 14:34

rocky77
  • rocky77
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0

Testa och göra IMG utan menu, för då ska det fungera.

Kan man göra det med magicISO?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.