kajoh å primören kan ni ikväll i såfall är vi också 5.
Killzone 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(38)
|
99:- |
KILLZONE 2 (4458 inlägg)
|
8 år sedan |
Postad 03 April 2009 - 17:53
Postad 03 April 2009 - 18:00
Nu har jag avböjt den första utmaningen. Så skicka en ny 5vs5 om det går.Eftersom matchen inte är acceptad å jag skall skicka en ny så kan vi köra 5vs5 om det önskas...
Postad 03 April 2009 - 18:04
Totte: Om det är 4 vs 4 ,så ska du klart lira. Jag hoppar in om det behövs fler.
Postad 03 April 2009 - 18:18
Om du med "vanligt" headset menar ett vanligt Bluetooth headset till mobilen, så fungerar det med PS3:an också. Para det med PS3:an i menyn för inställningar.Fan jag har inget headset ! Går de bra med "vanligt" headset som man har till mobbe?
Totte: Om det är 4 vs 4 ,så ska du klart lira. Jag hoppar in om det behövs fler.
Postad 03 April 2009 - 18:32
Postad 03 April 2009 - 18:44
OK, jag har accepterat!så random nu har jag skickat en ny... max 10 players så 5vs5... tharsis depot. kl 22:00
Postad 03 April 2009 - 18:49
Postad 03 April 2009 - 19:03
kan inte ställa upp själv då frugan har paxat tv:en i kväll,fast det kommer säkert fler tillfällen då man kan få dela ut lite bly åt MHB killarna...
Postad 03 April 2009 - 19:13
Ja det gjorde han kanske men det blev ju lite sura miner när jag trodde att vi skojade igår.
Kachiing...tänkte inte ens på tidigare inlägg...men drar mig till minnes att ni kramades och allt blev bra.
Däremot tycker jag att du uttrycker dig otrooligt artigt fast du vet att ni kommer spöa skiten ur oss.
Lite som...bollen är rund...allt kan hända....hesa-fredrik...yadayadayada...
Ikväll...ingen välling...gravida tanten får ta kvällspasset...
Postad 03 April 2009 - 19:25
Hittar inte mitt.....Fan! Kan nog va me, men de blir utan. Får väl röja....'Bra, 5 vs 5. Jag får väl ta en fri roll då jag inte för tillfället har ett headset (hunden).
Postad 03 April 2009 - 20:12
Skall bli intressant att kunna prata med sina medspelare
Även en cognac står och väntar för att lugna nerverna inför drabbningen...
Redigerat av Unregistered2dabe7b8, 03 April 2009 - 20:15.
Postad 03 April 2009 - 20:44
Postad 03 April 2009 - 20:55
Vi är 4 MHB+:are nu. Ju fler vi är destu bättre..Hur många blir vi? Ska jag va med? Gumman ser sömnig ut......vinet verkar snabbt!
Postad 03 April 2009 - 21:12
Går såååååååå sseeeeeeeeeegt.......Fan ,fan , fan
Postad 03 April 2009 - 21:33
Ni visade verklgen hur detta spel skall spelas, hatten av!
De var inte bara vinst....ni krossade oss totalt. Tror att den som hade minst poäng av
er hade ändå mer poäng vi 4 MHB+ lyckade skrapa ihop tillsammans....
Känndes som vi ( ialla fall jag) bara irrade omkring och fick inte ordning på något alls....
Fia med knuff någon.....
Tack för matchen, det var kul.
Kul.....nja, för vissa...
Postad 03 April 2009 - 21:33
Kachiing...tänkte inte ens på tidigare inlägg...men drar mig till minnes att ni kramades och allt blev bra.
Däremot tycker jag att du uttrycker dig otrooligt artigt fast du vet att ni kommer spöa skiten ur oss.
Lite som...bollen är rund...allt kan hända....hesa-fredrik...yadayadayada...
Ikväll...ingen välling...gravida tanten får ta kvällspasset...
Som sagt, bara för att man är bra på ett spel så behöver man inte bete sig som ett svin, många som gör det tyvärr.
Postad 03 April 2009 - 21:36
Se nu till att ta hem vinsten i Webhallen tävlningen. Det skulle förvåna mig om ni inte gör rent hur i den
tävlingen!
Nu får man trösta sig med sin cognac istället....
Postad 03 April 2009 - 21:36
Grattis MHB!
Ni visade verklgen hur detta spel skall spelas, hatten av!
De var inte bara vinst....ni krossade oss totalt. Tror att den som hade minst poäng av
er hade ändå mer poäng vi 4 MHB+ lyckade skrapa ihop tillsammans....![]()
Känndes som vi ( ialla fall jag) bara irrade omkring och fick inte ordning på något alls....
Fia med knuff någon.....
Jag var iaf sämst i vårt lag, jag sprang mest på kanterna och plockade folk som försökte gå runt, och i mitten står assaultsnubbarna och väntar.
Postad 03 April 2009 - 21:41
Ni var bara 3st och vi 4st men de känndes som ni ändå var överallt.
Mitt HS dog efter ca halva matchen...tur var nog det för de var ingen skönsång mot slutet...
Postad 03 April 2009 - 21:43
Skitkul ... skyller på för mycket vin (ett glas). Träffade inget idag så jag fick övergå till C4Tack för matchen, det var kul.
Tycker det var ganska kul ändå, första gången och det blev lite nervöst och förvirrat. Vi tar er om tio år efter lite träning och ålderskompensation. Som sagt väntat, som lokala korplaget spelade mot landslaget. Övriga i mitt lag spelade mycket bättre än mig, sorry sorken för granaten där uppe
Postad 03 April 2009 - 22:00
Skitkul ... skyller på för mycket vin (ett glas). Träffade inget idag så jag fick övergå till C4
Hade dig på kornet Einhaerjar som krypskytt ... Match över, typiskt. Tömde hela magasin på Kajho ... ingen verkan.
Tycker det var ganska kul ändå, första gången och det blev lite nervöst och förvirrat. Vi tar er om tio år efter lite träning och ålderskompensation. Som sagt väntat, som lokala korplaget spelade mot landslaget. Övriga i mitt lag spelade mycket bättre än mig, sorry sorken för granaten där uppe.
Ingen fara med granaten, jag gjorde tyvärr samma sak oxå (minns inte vem, sorry)
Returmatch får bli fia med knuff eller liknande, som vi gamlingar klara av...
Fattar inte hur ni lyckas skjuta med hagelbrakaren på de avstånd som ni gjorde?
De var någon MHB:are som sprang runt med raketgevär....trode inte ni elitspelare använde det...
Vill tacka mina medspelare för en rolig stund dock!
Redigerat av Unregistered2dabe7b8, 03 April 2009 - 22:02.
Postad 03 April 2009 - 22:17
Hagelgeväret har jag aldrig förstått mig på. Hur mycket och länge jag än får chansen att sikta så går det inte på det avståndet, måste inom fem meter (vilket också är realistiskt). Raketgevären är fåniga men blir mest förbannad på mig själv som alltid tycker jag har tid att flytta mig då skiten kommer flygande och - **boom*.
Alltid bra med tufft motstånd i början - bli nedslagen, kliv upp, träna och slå tillbaka någon gång.
Redigerat av Unregisteredb92a947c, 03 April 2009 - 22:17.
Postad 03 April 2009 - 22:59
Det var skitkul, skönt att ni snackar om vad ni skall göra imorgon...när vi kämpar som f-n.
Ni vet var ni skall vara, vi virrar sen kan man ju fråga sig om man från början vet att man är ett byte...varför jagar man då ? Istället borde man ta det lite safe...men NÄ Flexet sticker fram sin feta skalle gång på gång och tror det skall gå bättre den här gången...Idiot.
Vet inte hur många gånger jag sprang tillbaka dit jag just dött för nu j-lar...smart verkligen smart eftersom man inte direkt är bäst i klassen.
Tack för att ni bara vara 3 så att jag fick ett ribbon...mitt finaste, skall jag vårda ömt...
Lycka till nu ni som skall köra imorgon...
Postad 03 April 2009 - 23:14
Tack det samma! Himmla kul. Inte helt oväntat resultat dock...Tack för matchen, det var kul.
Tack även till medspelarna. Vi får leta reda på något mer jämbördigt motstånd...
Edit: Jag vann några dueller med hagelbössan i alla fall....
Redigerat av random111, 03 April 2009 - 23:15.
Postad 03 April 2009 - 23:46
Skitkul ... skyller på för mycket vin (ett glas). Träffade inget idag så jag fick övergå till C4
Hade dig på kornet Einhaerjar som krypskytt ... Match över, typiskt. Tömde hela magasin på Kajho ... ingen verkan.
Haha, det var du som plockade mig med C4 va? 2ggr till och med, andra gången kollade jag verkligen noga så bara small det, kul...
Postad 03 April 2009 - 23:52
Postad 03 April 2009 - 23:57
Jepp, ledsen för det Einhaerjar men det var nog enda sättet att få en kill idag utan att använda raketer. All heder till dig som åtminstone bryr sig att kommentera er vinst. Men ni är jäkligt duktiga hur som helst.
Hehe, de andra sitter fortfarande och spelar så de har inte tid att sitta här och skriva.
Jag är gärna med och spelar med er på random servers (också.)
Kom in i en match på corinth crossing och ägde motståndarlaget rätt bra med er.
Fast det blir ju mest när inte morlock & co är online, men ni kan ju hoppa in i våra matcher också om ni vill.
Postad 04 April 2009 - 00:16
Postad 04 April 2009 - 00:35
Ja, dom jagar kanske morlock i poängligan. Ja gör det, hoppa gärna med oss, det blir lite lättare med en duktig spelare som dig för oss andra. Hur som helst så kämpar man på, 5 dagar och 6 timmar (126 timmar), mer än någon av er tror jag. En envis rackare är jag trots att jag gillar BF:BC och COD4 mycket mer. Har aldrig varit med om ett spel som väcker så mycket vrede och glädje på samma gång - lite samma mentalitet som en själv. Killzone har inte samma problem med lagg heller vilket gör att man bryr sig om att spela vidare. Dessutom hatar jag att förlora även om det är givet så nu straffar jag mig själv med lite polskt brännvin med pissat strå av oxe - Zubrowka
. Skål!
Haha, det är skönt att det i princip aldrig laggar.
Spelade ju cod4 innan idag och blev utkastad ur lobbyn 4 eller 5ggr på 5 minuter, sen connection interrupted, diverse lagg osv.
Killzone är kul när det går bra, går det dåligt så vet man knappt vad man ska göra, hoppa ut genom fönstret känns lockande iaf kan jag säga, sen när det vänder så håller man på att hoppa av glädje.
Postad 04 April 2009 - 01:27
Alltså fuck vad jag hatar vissa personer... man tror man känner en person och man försöker snacka med henne . Men tamej fan vad hon lyckas bryta ner en... Känns inge kul längre
FUCK VAD MENINGSLÖST!!!!!!!!!!
Dumpad eller?
Postad 04 April 2009 - 12:39
Oops..
Å även om det inte känns som så...så är ängen full av blommor...det gäller bara att lyfta blicken.
Postad 04 April 2009 - 12:44
Postad 04 April 2009 - 16:56
Tack för lektionen...
Det var skitkul, skönt att ni snackar om vad ni skall göra imorgon...när vi kämpar som f-n.
Ni vet var ni skall vara, vi virrar sen kan man ju fråga sig om man från början vet att man är ett byte...varför jagar man då ? Istället borde man ta det lite safe...men NÄ Flexet sticker fram sin feta skalle gång på gång och tror det skall gå bättre den här gången...Idiot.
Vet inte hur många gånger jag sprang tillbaka dit jag just dött för nu j-lar...smart verkligen smart eftersom man inte direkt är bäst i klassen.
Tack för att ni bara vara 3 så att jag fick ett ribbon...mitt finaste, skall jag vårda ömt...
![]()
Lycka till nu ni som skall köra imorgon...
Ha ha..det där känner jag oxå igen.
Pang...skjuten "men vänta här nu, jag kutar till samma ställe så...pang...skjuten igen"
Man kanske skulle gå till hjärnskrynklaren innan man spelar...
Ribbon: måste fråga; hur lyckades du med det och vilken var det?
Det verkar som ni var uppe en stund till och lirade (tiden för vissa inlägg).
Som gamling så orkar man inte så mycket på fredagkvällarna..
//sorken003
Postad 04 April 2009 - 17:04
Får väl förklara mig lite grann.. Visst var det en fylleskrivning, och det var väl inte den bästa dagen i mitt liv. Och nej jag blev inte dumpad, men numera vet jag vem jag inte ser som min vän längre.. tänker inte gå in på detaljer och tror jag lämnar det såhär.
Jag kan vara din vän, på KZ iaf, om du är i mitt lag.
Postad 04 April 2009 - 18:51
Det var skoj att lira men ni måste lära er vara mer aggresiva vid tex SD... Ni kontrollerade SD punkterna några gånger under matchen där ni hade haft gått om tid att defusa eller planta men bara stod å vänta på att vi skulle komma tillbaka... får man 1sek över i SD så skall man stå å försöka planta/defusa medans andra får täcka en... Samt under assasination... kajoh som var målet sa att han inte ens såg er en enda gång under den minuten... där gäller det att snabbt samla ihop sig å sen bara ge järnet in å bara sikta på målet å strunta i dem som är brevid eller kommer från sidan. Flexet fattade vinken i SR å lämnade 2 högtalare vilket var riktigt bra.
Över lag var det en trevlig match å jag spelar gärna fler men då kan vi spel utan valor så kan vi spela många fler gånger.
Sen var ju jag, brittan, primören å kajoh till webhallen idag å det gick verkligen åt pipsvängen... loosade första matchen mot ett par finniga vi****a fjortisar som enbart campade å körde med rockets... riktigta loosers villsäga... i SR sprang de å hämtade högtalaren som av någon anledning spawnade på deras sida 3ggr. Sen satt dem sig i sin bas å väntade ett bra tag å sen lyckades dem via raketgevär skjuta sig fram å lämna den 2ggr å vi snodde den bara en gång.... Sen var det body count å då murade de in sig i "biografen" ett av sidorummen på radec med raketgevär... dock visade vi att vi var bättre än dem å slog dem hyffsat lätt även fast de hade det största 4mans tältet jag sett... Sen på CH ledde vi hela matchen tills sista sekunden då jag inte har en aning om vad som hände å de vann matchen.... Så vi (iaf jag, inte så sportslig av mig när jag möter camparsv*n) ignorerade dem å gick ut i solen å drack bärs hela eftermiddagen ist (därav möjliga stavfel å en viss hård ton nu).
Postad 04 April 2009 - 19:07
Postad 04 April 2009 - 21:12
Sen var ju jag, brittan, primören å kajoh till webhallen idag å det gick verkligen åt pipsvängen... loosade första matchen mot ett par finniga ....
Tur att man bara var reserv då..... Synd!
Postad 04 April 2009 - 21:41
Postad 05 April 2009 - 10:48
Ursäkta om jag inte kommentera matchen igår tidigare... men som einhaerjar sa så lirade vi vidare å sen gick jag å la mig...
Det var skoj att lira men ni måste lära er vara mer aggresiva vid tex SD... Ni kontrollerade SD punkterna några gånger under matchen där ni hade haft gått om tid att defusa eller planta men bara stod å vänta på att vi skulle komma tillbaka... får man 1sek över i SD så skall man stå å försöka planta/defusa medans andra får täcka en... Samt under assasination... kajoh som var målet sa att han inte ens såg er en enda gång under den minuten... där gäller det att snabbt samla ihop sig å sen bara ge järnet in å bara sikta på målet å strunta i dem som är brevid eller kommer från sidan. Flexet fattade vinken i SR å lämnade 2 högtalare vilket var riktigt bra.
Över lag var det en trevlig match å jag spelar gärna fler men då kan vi spel utan valor så kan vi spela många fler gånger.
Sen var ju jag, brittan, primören å kajoh till webhallen idag å det gick verkligen åt pipsvängen... loosade första matchen mot ett par finniga vi****a fjortisar som enbart campade å körde med rockets... riktigta loosers villsäga... i SR sprang de å hämtade högtalaren som av någon anledning spawnade på deras sida 3ggr. Sen satt dem sig i sin bas å väntade ett bra tag å sen lyckades dem via raketgevär skjuta sig fram å lämna den 2ggr å vi snodde den bara en gång.... Sen var det body count å då murade de in sig i "biografen" ett av sidorummen på radec med raketgevär... dock visade vi att vi var bättre än dem å slog dem hyffsat lätt även fast de hade det största 4mans tältet jag sett... Sen på CH ledde vi hela matchen tills sista sekunden då jag inte har en aning om vad som hände å de vann matchen.... Så vi (iaf jag, inte så sportslig av mig när jag möter camparsv*n) ignorerade dem å gick ut i solen å drack bärs hela eftermiddagen ist (därav möjliga stavfel å en viss hård ton nu).
Tråkigt att de inte gick bra i Webhallen tävlingen, trodde verkligen att ni skulle ta hem det.
1 sekund över....på så korta tider hinner inte vi gamlingar att reagera ens...
Bra jobbat av Flex i SR. Har själv vädigt svårt för den spelformen och får aldrig till det där.
Spelar gärna flera gånger med/mot er. De är ju bra träning om inte annat....
Postad 05 April 2009 - 11:28
Men det var trevligt med sol och bira efter med grabbarna iallafall. Kul att ses boys!
Vore ju kul om vi kunde dra ihop lite fler folk och ses nåt i Sthlm sen.
Postad 05 April 2009 - 11:33
Jag är på imorgon kväll. Skönt med ett break från KZ2 efter gårdagens fiasko.
Men det var trevligt med sol och bira efter med grabbarna iallafall. Kul att ses boys!
Vore ju kul om vi kunde dra ihop lite fler folk och ses nåt i Sthlm sen.
jag får väl ta mig en tur till sthlm någon gång i sommar så kanske vi kan dra ihop en hel drös med folk
Postad 05 April 2009 - 12:08
jag får väl ta mig en tur till sthlm någon gång i sommar så kanske vi kan dra ihop en hel drös med folk
det hade varit jättekul tycker jag, jag är lätt på de alltså.
Postad 05 April 2009 - 13:25
Jag förstår om man vid kval väljer 3 grenar så kvalet går snabbt. Men väl på plats borde de kört alla grenar ( för hur lång tid tar Assassin egentligen ? ).
Istället väljer de 3 grenar där Bodycount är en av dem. Bodycount? Vem som helst kan få in ett HS eller skjuta iväg en rocket ( som man får poäng för även om man teamdödar folk i sitt lag då TK inte räknas som en kill för fienden).
En gren som rent baserar på dödande är den man minst bör ha med i en turnering.
Innan starten igår frågade jag om reglerna. De sa att "allting går, även glitches om man kan sånna. Det är en helt vanlig match och allting går som man kan göra inom matchen".
Det gjorde sig extra tydligt då som ni säger 13 åringarna körde Rocket Arena i alla 3 grenar.
Vi, BiB, spelade vår första match mot Level7. Vi vann den med 3 - 0, men vi blev förvånade då diverse 13 åringarna efter matchen frågade " Har ni taktiker och grejer ?".
Det är väl klart som fan vi har det, det är en turnering där lagarbete ska utmärka sig, inte den som har mest tur med rocketen.
Sedan var det dags att möta Demo Squad, även de flitiga användare av rocket, och de vann propagandan som första rond, 1 - 0 till dem.
På Bodycounten tar vi ledningen med 4-5 kills, och bestämmer oss att ta det säkra före det osäkra. Vi tar alla självmord och skiter i att spawna, kort och gott.
Om tidigare klaner fått göra allt från rocket arena till att campa med Speakern i sin bas vid ledning, så borde även vi få göra såhär. Jag hade som nämnt även frågat innan turneringen och om glitches var tillåtet, varför inte detta.
En kille i Demo Squad börjar bryta ihop, nästan gråta, och slänga glåpord mot oss när han insåg vad vi gjorde. Han bröt nästan ihop totalt.
DÅ bestämmer sig domaren att tvinga oss att spawna, ändring av regler UNDER MATCHENS GÅNG ( något som egentligen ska ske INNAN eller EFTER en match/turnering. Inte under en kritisk del ).
Som försvar säger domaren " Jag visste inte att det gick att göra så". Så vems fel är det då för fan ???
Vi spawnar, med ledning, men Demo Squad har såklart under domarens diskution med oss byggt upp en bas i vår egen bas och står nu med sina rockets i högsta högg. Vi får kämpa för att ta oss ur vår egen bas.
Med 10 sec kvar lyckas de få in en rocket som dödar 2 st o vinner BC med 1 kill.
2 -0 till dem.
Sedan följde en Capture and Hold som vi totalt utklassade dem i trots att de skulle håna och skrika under rondens gång.
Så pga domaren, känns dumt att säga dt, fick vi lämna turneringen.
Vid regeländring ska de vara rematch, men icke, det sket de i.
Ni spelade dock väldigt bra och ska veta att BiB inte uppmuntrar Rocket Arena =)
Ha dt bra gubbar !
// Q-of-Hearts, klanledare i Allaa vi barn i Bullerbyn
Postad 05 April 2009 - 14:30
BIB har redan ett eget forum, men jag vill utveckla detta och göra det till en samlingsplats och rekryteringsplats för en majoritet av Sveriges klaner. Ett ställe där man kan snacka KZ2 och organisera matcher och turneringar.
Tanken är att man, om man har fler än 5 spelare i sin klan, registrerar klanen och spelarna. Man kommer då på forumet ha sitt eget nickname ( PSN är bäst ) med sitt klannamn under.
Varje klan kommer få 1 Privat forum som endast medlemarna kan läsa och tillgång till de allmänna matchmaking forumen och diverse andra forum som alla kommer ha tillgång till.
De personer utan klan kommer inte ha ett klannamn under nicket och kan använda detta forum för att försöka fixa en klan ( eller byta klan ).
Jag vet att det finns ett KZ2 forum redan, det officiella, men det är segt och väldigt väldigt oaktivt. Dessutom har klanen inte ett privat krypin.
Jag funderar även på en chattfunktion där man direkt i chatten kan leta efter match.
Vad tycker ni om det ?
Postad 05 April 2009 - 14:35
Redigerat av Unregistered32f0b602, 05 April 2009 - 14:36.
Postad 05 April 2009 - 15:19
Postad 05 April 2009 - 15:52
Webhallenturneringen var oseriös på flera nivår.
Jag förstår om man vid kval väljer 3 grenar så kvalet går snabbt. Men väl på plats borde de kört alla grenar ( för hur lång tid tar Assassin egentligen ? ).
Istället väljer de 3 grenar där Bodycount är en av dem. Bodycount? Vem som helst kan få in ett HS eller skjuta iväg en rocket ( som man får poäng för även om man teamdödar folk i sitt lag då TK inte räknas som en kill för fienden).
En gren som rent baserar på dödande är den man minst bör ha med i en turnering.
Innan starten igår frågade jag om reglerna. De sa att "allting går, även glitches om man kan sånna. Det är en helt vanlig match och allting går som man kan göra inom matchen".
Det gjorde sig extra tydligt då som ni säger 13 åringarna körde Rocket Arena i alla 3 grenar.
Vi, BiB, spelade vår första match mot Level7. Vi vann den med 3 - 0, men vi blev förvånade då diverse 13 åringarna efter matchen frågade " Har ni taktiker och grejer ?".
Det är väl klart som fan vi har det, det är en turnering där lagarbete ska utmärka sig, inte den som har mest tur med rocketen.
Sedan var det dags att möta Demo Squad, även de flitiga användare av rocket, och de vann propagandan som första rond, 1 - 0 till dem.
På Bodycounten tar vi ledningen med 4-5 kills, och bestämmer oss att ta det säkra före det osäkra. Vi tar alla självmord och skiter i att spawna, kort och gott.
Om tidigare klaner fått göra allt från rocket arena till att campa med Speakern i sin bas vid ledning, så borde även vi få göra såhär. Jag hade som nämnt även frågat innan turneringen och om glitches var tillåtet, varför inte detta.
En kille i Demo Squad börjar bryta ihop, nästan gråta, och slänga glåpord mot oss när han insåg vad vi gjorde. Han bröt nästan ihop totalt.
DÅ bestämmer sig domaren att tvinga oss att spawna, ändring av regler UNDER MATCHENS GÅNG ( något som egentligen ska ske INNAN eller EFTER en match/turnering. Inte under en kritisk del ).
Som försvar säger domaren " Jag visste inte att det gick att göra så". Så vems fel är det då för fan ???
Vi spawnar, med ledning, men Demo Squad har såklart under domarens diskution med oss byggt upp en bas i vår egen bas och står nu med sina rockets i högsta högg. Vi får kämpa för att ta oss ur vår egen bas.
Med 10 sec kvar lyckas de få in en rocket som dödar 2 st o vinner BC med 1 kill.
2 -0 till dem.
Sedan följde en Capture and Hold som vi totalt utklassade dem i trots att de skulle håna och skrika under rondens gång.
Så pga domaren, känns dumt att säga dt, fick vi lämna turneringen.
Vid regeländring ska de vara rematch, men icke, det sket de i.
Ni spelade dock väldigt bra och ska veta att BiB inte uppmuntrar Rocket Arena =)
Ha dt bra gubbar !
// Q-of-Hearts, klanledare i Allaa vi barn i Bullerbyn
Hahaha, gråta?!? Snacka om snorunge. Men jag kan hålla med merger; hade ni gjort så om vi hade mött er så hade jag nog gapat "f*tta" och diverse andra glåpord mer än 1 gång. Men oavsett vad ni gjorde så håller jag med om att det var fel av domaren att ändra reglerna under pågående match, känns inte så proffsigt gjort.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
KILLZONE 2
185 filmer
7 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?