Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Konsol vs PC

1461 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 June 2015 - 15:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Alla som har uttalat sig i frågan har ju gjort det jo.

Edit: Vem har inte gjort det?

Redigerat av Zoiler, 26 June 2015 - 15:03.

Postad 26 June 2015 - 15:05

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Ja det där med minne var fan drygt, fick ha olika boot menyer för att frigöra hi-mem och low-mem minns jag. Comanche t.ex krävde massa minne.

Postad 26 June 2015 - 15:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Nu ska vi se då av de som uttalat sig;

ENKLARE IDAG

Zoiler,

Masse,

Zartok,

Ageve,

Takeo,

jimjans,

Garrett,

HenkeEdge,

bkam,

Mdag,

wickerman,

ENKLARE FÖRR

Oqvist

Vad är det för "urgammalt retoriskt knep" jag kör?

Postad 26 June 2015 - 15:38

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Äh, jag tror hursom att nån här mest bara spelar lite tjurig bara för sakens skull ;)

För hittils har jag då inte sett några som helst hållbara och sakliga argument mer än "jag tycker att" eller likn helt subjektiva sådana.

Postad 26 June 2015 - 15:55

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10552 inlägg
  • 0

Ageve kan du ju inte räkna in han fixade DOS rätt bra vad jag förstått ;)

Postad 26 June 2015 - 16:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Mmmm, får se vad han säger. Det ändrar mycket i så fall.

Äh, jag tror hursom att nån här mest bara spelar lite tjurig bara för sakens skull

Nej, han tror verkligen att det är som han säger. Det är detta jag har fått utstå i varenda "argument" med honom genom åren :P

Om han är ensam om att tycka att DOS är enklare i tråden och 50 andra är emot honom så kommer han fortfarande tro att majoriteten utanför MHB kommer tycka som han och inte att det är han som är annorlunda.

Om det sedan visar sig att resten av Jordens befolkning tycker att DOS är svårare så kommer han säga att majoriteten i Universum kommer att tycka att DOS är enklare.

Men äh, inte mycket att göra åt tbh :D

Redigerat av Zoiler, 26 June 2015 - 16:10.

Postad 26 June 2015 - 16:27

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10552 inlägg
  • 0

Jag utgår bara från mig själv. Jag kan omöjligen säga att datorer är enklare att hantera idag då mina personliga erfarenheter säger något annat. Jag har aldrig hävdat att majoriteten anser detta? Ni står för era åsikter förhoppningsvis.

Postad 26 June 2015 - 16:51

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Dos i sig är väl inte särskilt svårt men minneshanteringen var ju sådär. Tror flertalet tilltalas av ett fönstersystem kanske därför vissa är lite rädda för linux och terminalen men vill man gör lite roliga sakar i OSX får man ju använda den där också.

Kommandpromten i windows får ju användas ibland också..

Största fördelen med Steam och Orgin jämfört med förr är nog cloud sparningarna är guld värda när man har flera datorer...

Postad 26 June 2015 - 18:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 1

Jag utgår bara från mig själv. Jag har aldrig hävdat att majoriteten anser detta?

Nej du har inte hävdat det, men du tror det, fastän statistiken här i tråden säger helt tvärtom. Just för att du hellre utgår från dig själv än alla andra. Men du är i klar minoritet.

Tar vi någon med noll datorkunskap så tror jag denna lättare kommer igång med DOS och den tidens spel än vad vi lirar idag och windows.

Postad 26 June 2015 - 18:13

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Tar vi någon med noll datorkunskap så tror jag denna lättare kommer igång med DOS och den tidens spel än vad vi lirar idag och windows. 

Det där måste vara bland det mest konstiga påståendet jag nånsin läst på detta forum för att vara helt ärlig.

Så du menar på fullaste allvar att om du tog vanligt folk (utan nån särskild datorkunskap) från gatan som idag mest är vana att klicka och peka på ikoner på sina mobiler och surfplattor samt på deras datorer hemma att dom skulle känna sig mer hemma med en DOS-prompt?! 

Hur tänkte du nu  :blink:  :wacko:

Redigerat av masse70, 26 June 2015 - 18:24.

Postad 26 June 2015 - 18:38

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10552 inlägg
  • 0

Det där måste vara bland det mest konstiga påståendet jag nånsin läst på detta forum för att vara helt ärlig.

Så du menar på fullaste allvar att om du tog vanligt folk (utan nån särskild datorkunskap) från gatan som idag mest är vana att klicka och peka på ikoner på sina mobiler och surfplattor samt på deras datorer hemma att dom skulle känna sig mer hemma med en DOS-prompt?! 

Hur tänkte du nu  :blink:  :wacko:

De är inte vana med datorer eller smartphones över huvud taget.

Jösses jag tyckte jag var jättetydlig när jag skrev noll datorvana... 

Okej en invånare i amazonas djungler som aldrig varit i kontakt med civilizationen då. 

Postad 26 June 2015 - 18:53

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 1
http://youtu.be/PF7EpEnglgk

Postad 26 June 2015 - 19:09

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 1

De är inte vana med datorer eller smartphones över huvud taget.

Jösses jag tyckte jag var jättetydlig när jag skrev noll datorvana... 

Okej en invånare i amazonas djungler som aldrig varit i kontakt med civilizationen då. 

Vilket ju bara gör min tes ännu starkare?

Eller tror du att en urinvånare från Amazonas eller tom en apa skulle tycka det var lättare att lära sig skriva exakta kommandon där minsta teckenfel/mellanslag straffar sig helt än att lära sig klicka på ikoner med olika utseenden?

Hoppas du skämtar?

Det är ju tom så dom lär vissa apor att kommunicera, via att peka eller trycka på diverse bilder/ikoner.

Finns ju som tidigare sagts en vetenskaplig anledning till att detta med att klicka på ikoner jämfört med att skriva kommandon erövrat världen och dess datoranvändare som tidigare inte alls fattade detta med datorer.

Eller menar du att både Microsoft och Apple hade fel?

Här ta ett par stödhjul till cykeln din som du är ute och cyklar med, du behöver dom ;)

Redigerat av masse70, 26 June 2015 - 19:27.

Postad 26 June 2015 - 19:21

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 1
Vettetusan om det var så enkelt med dos. Doom på disken, inga floppys för kopiering till en annan dator, istället laplink 5.0 och ett bortslarvat stopp för ringnätet kunde förstöra en hel multiplayerkväll...

Postad 26 June 2015 - 19:23

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Vettetusan om det var så enkelt med dos. Doom på disken, inga floppys för kopiering till en annan dator, istället laplink 5.0 och ett bortslarvat stopp för ringnätet kunde förstöra en hel multiplayerkväll...

Såvida man inte skulle "lana" på 2 och kunde köra nollmodemkabel ;)

Postad 26 June 2015 - 22:51

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 2

Ageve kan du ju inte räkna in han fixade DOS rätt bra vad jag förstått ;)

Det var ju lite svårt att spela DOS-spel utan att kunna använda DOS. 

Allt är enkelt när man kan det, men för den som aldrig har använt en dator innan så är Windows självklart enklare.

Redigerat av Ageve, 26 June 2015 - 23:19.

Postad 27 June 2015 - 10:20

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Sen apropå annat: MP spel... funkar så jäkla mycket bättre på PC, med dedikerade servrar... visst Bf4 har dedikerade på konsol med, men inte alls lika stabilt/laggfritt som när man spelar på PC... sen är det rätt skönt att lira i 60, eller 120fps... och det går UNDAN på PC, i gameplay etc, känns som man hoppar in i ett formel1 lopp efter man spelat på konsol först, både på gott och ont! hä hä :)

Men sen kan jag tycka att det är mer rättvist mellan spelare på konsol, ingen fördel på hårdvaran etc... förutom den som har snabbare inputlag på sin bildvisare då... eller om nån kör med Xim eller liknande...

Spelar bf4 på både PC och ps4... har sin charm på ps4an med....

Edit: Textchat! är så jäkla smidigt att kunna skriva till medspelare, OCH motspelare! :)

Redigerat av Garrett, 27 June 2015 - 10:43.

Postad 27 June 2015 - 12:12

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Ja det blev ju mer eller mindre ett krav allteftersom det var mer tvunget att hantera. Men vad var svårt hatt hålla ordning med dos. Dir det enda du hade var spelkataloger i stort sätt. c:\doom2\doom2.exe eller så fixar du en bat fil ;). Svårare än så var det aldrig.

Det som är mest fascinerande är att man kan bli anklagad för att trolla för att hävda att allting inte blivit enklare ;)

Håll koll på det idag med biljoner filer på datorn du. Ja, måste jag fixa en batfil? Vad är det? Batmans speciella frukost som kommer med Alfred på morgonen? :D

Seriöst, jag vet inte vad en batfil är. Med Windows behöver jag inte den kunskapen heller. Tekniken strävar alltid efter vad som fungerar och det är rätt uppenbart att dos var våldsamt användarovänligt. Jämför med Windows, där dit en människa och fråga vad som känns mest intuitivt. På tal om det... Jag har fan svårt för Windows 8 :/

Postad 27 June 2015 - 13:17

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10552 inlägg
  • 0

En bat fil är en textfil med kortkommandon. Tänk genväg på skrivbord istället för att gå in i spelets kataloger för att starta ett program.

Med Windows behöver du andra kunskaper många betydligt svårare än att fixa en bat fil. 

Postad 27 June 2015 - 13:55

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0

.

Med Windows behöver du andra kunskaper många betydligt svårare än att fixa en bat fil.

Vad för kunskaper är det man behöver som är svårare än att skapa en bat-fil?

Postad 27 June 2015 - 14:06

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 1

Nej.

Postad 27 June 2015 - 14:11

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10552 inlägg
  • 0

Vad för kunskaper är det man behöver som är svårare än att skapa en bat-fil?

Gå in i registret och skapa strängar har jag behövt göra några gånger ex för att fixa buggar

Postad 27 June 2015 - 14:42

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

En bat fil är en textfil med kortkommandon. Tänk genväg på skrivbord istället för att gå in i spelets kataloger för att starta ett program.

Men... Jag har haft dator hemma i 20 år utan att ha behövt batfiler. Jag kan dra en genväg till skrivbordet eller högerklicka och ta "skapa genväg". Det är ju mycket snabbare än att skapa en batfil till både Windows och dos :)

Postad 27 June 2015 - 14:46

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 1

Gå in i registret och skapa strängar har jag behövt göra några gånger ex för att fixa buggar

Nu är det dags att ta fram stora kammen och fixa mittbenan!

Postad 27 June 2015 - 14:47

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 1

Men... Jag har haft dator hemma i 20 år utan att ha behövt batfiler. Jag kan dra en genväg till skrivbordet eller högerklicka och ta "skapa genväg". Det är ju mycket snabbare än att skapa en batfil till både Windows och dos :)

Ja, men du fattar väl att han bara överdriver va?

Jag har aldrig nånsin behövt skapa en .batfil hemma.

Och sista gången jag ens öppnade registret på någon pc hemma var när jag körde Windows 98....

Postad 27 June 2015 - 15:19

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Nej, jag tolkar det som att han faktiskt menar att dos hade stora fördelar mot Windows.

Postad 27 June 2015 - 15:26

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Nej, jag tolkar det som att han faktiskt menar att dos hade stora fördelar mot Windows.

Menar du tekniskt eller användarmässigt?

Postad 27 June 2015 - 15:37

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag talar användarmässigt. Och att Windows är överlägset trevligast att hålla på med när man inte kan datorer :)

Postad 27 June 2015 - 17:28

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 3

Jag har aldrig fixat en bugg på min dator. Kanske därför jag föredrar Windows 7 och steam. 

Postad 28 June 2015 - 00:11

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag har Windows 7 på min vardagsrumsdator. Den har inte bråkat på två år :D

Postad 29 June 2015 - 10:25

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Jag använder min speldator i stort sett bara till spel, kör nån film via den ibland med men inget annars. Till andra saker finns andra OS, Microsoft är på G dock, Windows 10 och andra releaser från dem ska bli skitintressanta. De är så j*vla progressiva nuförtiden. 

Postad 29 June 2015 - 20:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jo visst är det många spel som inte är helt klara när dom släpps nu för tiden men just nya Batman är ju att det inte fungerar för vissa PC maskiner.

Inte vissa konsoler heller tydligen. Mitt Batman kraschade precis på PS4. Inte första gången det hänt i ett PS4-spel som sagt, men första gången jag var tvungen att hard resetta konsolen, kunde inte göra någonting i menyerna heller. Så nu fick jag lära mig det.

Tydligen flera som har problem, fast värre. Alla har inte problem dock så verkar vara något med vissa PS4-konfigurationer, man kan ha otur precis som på PC tydligen...

Postad 29 June 2015 - 20:42

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Det kommer tydligen ta tid innan PC-versionen släpps igen.

http://www.eurogamer...-take-some-time

Nu är det Rocksteady själva som jobbar med att fixa det. Man kan undra varför de inte gjorde det innan spelet släpptes.

Tydligen flera som har problem, fast värre. Alla har inte problem dock så verkar vara något med vissa PS4-konfigurationer, man kan ha otur precis som på PC tydligen...

Hm, ja det verkar ju inte vara helt stabilt på konsollerna heller.

http://www.craveonli...n-arkham-knight

http://www.youtube.com/watch?v=0JGdCxOE5c8

http://www.youtube.com/watch?v=gUfgKOgqaMA

Redigerat av Ageve, 29 June 2015 - 21:15.

Postad 29 June 2015 - 21:49

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Nu är det Rocksteady själva som jobbar med att fixa det. Man kan undra varför de inte gjorde det innan spelet släpptes.

Vad gjorde de, outsourcade PC-versionen till Indien eller?

Postad 29 June 2015 - 22:14

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Hehe, man skulle kunna tro det...

Det är Iron Galaxy som har gjort PC-porten.

Postad 29 June 2015 - 22:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vad gjorde de, outsourcade PC-versionen till Indien eller?

Inte långt ifrån, ser ut att vara en indier bland de 12 som jobbade med sin första PC-port iaf.

iron_galaxy_batman.jpg

Postad 29 June 2015 - 22:39

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Inte långt ifrån, ser ut att vara en indier bland de 12 som jobbade med sin första PC-port iaf.

iron_galaxy_batman.jpg

:rolleyes:
Måste ha varit dålig PR för Iron Galaxy.

Iron Galaxy is a Chicago based game development studio founded by industry veterans who have worked closely for years. Each of our team members average over eleven years experience in various senior roles with a gameography that boasts published titles on every major gaming console since the original Sony PlayStation. With a focus on big console technology including the Xbox 360 and Playstation3, our clients and partners rely on Iron Galaxy’s expertise and track record to execute on their most trusted brands.

Påminner mig om exklusiva Accenture och deras riktigt dåliga jobb när de tog fram PUST och försäkringskassans webbtjänst.

Redigerat av Unregisterede32cf070, 30 June 2015 - 07:13.

Postad 30 June 2015 - 12:08

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

:rolleyes:
Måste ha varit dålig PR för Iron Galaxy.

Påminner mig om exklusiva Accenture och deras riktigt dåliga jobb när de tog fram PUST och försäkringskassans webbtjänst.

Frågan är ju om man ska beskylla Iron Galaxy eller den budget/tidsram de fick att göra det. Men visst, dålig PR blir det ju oavsett. :) 

Postad 30 June 2015 - 15:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Welp, like some others have mentioned previously, this game just caused my PS4 to crash harder than I've ever seen it crash before. Game froze and brought up with the rarely seen loading icon while flying around the city. It never did work, so I backed out to the home screen to close the game, which also didn't work. Console stops responding entirely, and the only way to turn it off was by turning off the electricity supply. Oh, and it restarted in safe mode for an extra dose of pants-crapping "have I just lost everything on the hard drive" terror. Luckily, he answer appears to be no.

I'm honestly a little wary of the game now.

Precis det jag råkade utför (från Neogaf-tråden). Kunde spela efteråt utan problem dock.

Thats happened to me 4 times.

It needs a patch big time.

På PS4 alltså.

Redigerat av Zoiler, 30 June 2015 - 15:24.

Postad 30 June 2015 - 18:26

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0

Steams refund är riktigt bra när sådanta här skräpreleaser kommer.

Det kommer förhoppningsvis att göra att de som släpper AAA-spel kommer att lägga ner mer jobb på att få ut färdiga spel som faktiskt fungerar vid launch och inte sätta upp orealistiska tidsmål så vi slipper releaser som BF4, SC 2013, detta Batman osv.

Postad 01 July 2015 - 19:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Du kan väl inte mena att alla har dessa problem med Batman spelet? Inklusive utvecklarna själva?

“I will say that it’s pretty rich for WB to act like they had no idea the game was in such a horrible state,” said one quality assurance tester who worked on the game for years. “It’s been like this for months and all the problems we see now were the exact same, unchanged, almost a year ago.”

Two sources, requesting anonymity to avoid jeopardizing their careers, spoke with Kotaku over the past week in hopes of explaining how the broken PC version of Arkham Knight made it out the door. They both said that Warner Bros. was aware of the many issues facing Arkham Knight on PC and that the publisher chose to ship the game regardless, not to maniacally screw over customers—but because they believed it was good enough.

Warner Bros. did not return my multiple requests for comment.

http://kotaku.com/so...as-a-1714915219

Postad 01 July 2015 - 20:32

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Illa...

Postad 01 July 2015 - 23:06

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Illa...

För att inte säga pinsamt. Är WB gröna när det kommer till datorspel? Good enough verkar de enligt Kotaku tyckt att spelet varit.

Postad 01 July 2015 - 23:21

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

För att inte säga pinsamt. Är WB gröna när det kommer till datorspel? Good enough verkar de enligt Kotaku tyckt att spelet varit.

Jo, jag höll igen i min formulering rätt ordentligt...

Egentligen bör dom brinna i ****t för att ens ha släppt igenom nåt sånt här, oavsett vem som tog det idiotiska och giriga beslutet.

Postad 29 July 2015 - 10:56

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Nu uppenbarade sig den största anledningen till varför jag inte spelar på pc. Starta datorn. Pluggar in skrivare. Skrivare vill installera sig. Installera. Registrera produkt. Produkt registrerad. Skriv ut. Behöver kalibreras. Kalibrerar. Nej, uppdatera mjukvara. Uppdaterar mjukvara.

HP BIOS UPDATE.

JAG VILLE SKRIVA UT EN ENDA LITEN JÄVLA SIDA DIN ******** JÄVLA DATOR!!

Postad 29 July 2015 - 10:58

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Känns mer som HP men förstår dig :-\

Postad 29 July 2015 - 11:00

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 3

Nu uppenbarade sig den största anledningen till varför jag inte spelar på pc. Starta datorn. Pluggar in skrivare. Skrivare vill installera sig. Installera. Registrera produkt. Produkt registrerad. Skriv ut. Behöver kalibreras. Kalibrerar. Nej, uppdatera mjukvara. Uppdaterar mjukvara.

HP BIOS UPDATE.

JAG VILLE SKRIVA UT EN ENDA LITEN JÄVLA SIDA DIN ******** JÄVLA DATOR!!

Ja, att skrivaren kräver saker har ju verkligen med att datorn eller att spela på datorn att göra....

Postad 29 July 2015 - 11:12

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Ja, att skrivaren kräver saker har ju verkligen med att datorn eller att spela på datorn att göra....

Så du menar att datorer magiskt slutar med allt sånt här om det gäller spel? Knappast.

Postad 29 July 2015 - 11:16

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Så du menar att datorer magiskt slutar med allt sånt här om det gäller spel? Knappast.

Ja mina spel kräver iaf inga skrivare ;)

Men nä, har definitivt inte såna problem när jag spelar spel, jag installerar dom och klickar sen på ikonen för att börja spela.

Postad 29 July 2015 - 11:35

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag ska installera FTL, måste ha det. Men jag hoppas verkligen att det går att spela...

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.